GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Πυρ και μανία ο Γ. Παναγιωτακόπουλος...

...με την πρωθυπουργική στήριξη στην Αίγλη Μπαλαμάτση . Από τον Χρήστο Μπουκάτη . Πυρ και μανία ήταν το γνωστό στέλεχος του ΠΑΣΟΚ Γιώργος Π...

...με την πρωθυπουργική στήριξη στην Αίγλη Μπαλαμάτση
.
Από τον Χρήστο Μπουκάτη
.
Πυρ και μανία ήταν το γνωστό στέλεχος του ΠΑΣΟΚ Γιώργος Παναγιωτακόπουλος βλέποντας την Αίγλη Μπαλαμάτση δίπλα στον πρωθυπουργό κατά τη συνέντευξη Τύπου στο Ζάππειο και ακούγοντας τον κ. Παπανδρέου να κάνει δήλωση στήριξής της απαντώντας σε σχετική ερώτηση. Έχοντας πληροφορηθεί όσα έχουν γνωστά (δείτε σχετικά και εδώ) για την κ. Μπαλαμάτση, ο Γ. Παναγιωτακόπουλος έλεγε δημοσίως και σε υψηλούς τόνους: "Δηλαδή, ποιος είναι ο συμβολισμός αυτής της στήριξης; Ότι τα παιδιά μας κακώς σπουδάζουν, ότι...

κακώς παίρνουν πτυχία και ότι κακώς κάνουν μεταπτυχιακά; Ότι δεν τα χρειάζονται αυτά, ότι δεν χρειάζονται σπουδές και μόρφωση, για να πάνε μπροστά και να πάρουν θέσεις και αξιώματα; Αυτό το μήνυμα στέλνουμε στη νεολαία;"

31 σχόλια

  1. KΥΡΙΟ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΟΠΟΥΛΟ.
    ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΕΙΣ ΕΣΥ ΚΙ ΕΜΕΙΣ
    ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΣΟΚ,
    ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΕΧΕΙ
    ΣΑΝ ΤΗΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΤΟΥ ΒΓΕΝΟΠΟΥΛΟΥ.
    ΑΡΑΞΕ ΚΑΙ ΗΡΕΜΗΣΕ.
    Ο ΚΑΙΡΟΣ ΠΕΡΑΣΕ ΚΙ ΑΛΛΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΟΥΜΑΝΤΟ.
    ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΚΑΝΕΤΟ. ΑΠΟ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ΚΙ ΕΓΩ ΛΕΩ ΑΛΛΑ ΠΟΙΟΣ Μ ΑΚΟΥΕΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΛΗΘΕΙΑ Ο ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΤΙ ΠΤΥΧΙΟ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ; ΘΑ ΚΑΝΕΙ Η ΝΔ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ελάτε να τους χαλάσουμε τα σχέδιά τους σε ΓΑΠ, Θολοκουλτουριάρηδες, εθνομηδενιστές και λοιπούς προδότες.

    ΠΡΩΤΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ

    Κανείς και μέχρι νεοτέρας :

    -δεν τούς δίδει δεκάρα στα φανάρια για λουλούδια ,χαρτομάντιλα κ.λ.π, –δεν τους αφήνουμε να μας πλύνουν τα τζάμια (κάποιοι λένε ότι ουρούν μέσα αντί συμπλήρωσης νερού όταν λιγοστεύει),
    -δεν αγοράζει ΠΟΤΕ, ΤΙΠΟΤΑ, από αυτούς διότι όλοι τους φοροκλέπτουν,
    -δεν τούς ενοικιάζει σπίτια (όσοι το κάνουν δεν τους δίδουν αποδείξεις)
    -δεν τούς περιθάλπει κατ΄ουδένα τρόπο (έχουν αποδειχτεί αχάριστοι)
    -δεν τους προσλαμβάνει για δουλειές του σπιτιού του, για τον κήπο ,υδραυλικά, ηλεκτρολογικά, βαψίματα ,μετακομίσεις κ.λ.π εάν δεν ερευνήσουμε να βρούμε Έλληνα πρώτα.
    -δεν τους προσλαμβάνουμε στις επιχειρήσεις μας εάν δεν ερευνήσουμε και πάλι για Ελληνόπουλα πρώτα.
    -δεν ψωνίζουμε από επιχειρήσεις που απασχολούν αλλοδαπούς εργαζόμενους.
    Αλλιώς να μην παραπονούμεθα ότι τα παιδιά μας η συγγενείς μας είναι άνεργοι.

    ΠΡΩΤΑ ΘΑ ΦΑΕΙ ΨΩΜΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΦΟΡΟΥΣ
    ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΕΝΟΥΝ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΕΞΩ.

    Ας τούς πάρουν "εκείνοι" στα σπίτια τους να τούς ταΐζουν και να τούς πληρώνουν και προπαντός να ΜΗΝ τούς φορτώνουν σε εμάς.

    ΔΕΥΤΕΡΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ

    ΠΑΝΕ ΝΑ ΣΑΣ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΠΛΑΣΤΑ DVD? ΠΑΡΤΕ ΑΜΕΣΩΣ ΤΗΛ.ΤΗΝ ΑΕΠΙ
    ΑΕΠΙ
    Ελληνική Εταιρεία Προστασίας της Πνευματικής Ιδιοκτησίας

    Κεντρικά Γραφεία
    Φραγκοκλησιάς και Σάμου 51, 15125 Μαρούσι -Αθήνα
    Τηλ.: (+30) 211 10 29000
    Fax: (+30) 210 6851576
    E-mail: info@aepi.gr


    Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!!!!!

    Ο ΚΑΝΕΝΑΣ Ο ΕΦΤΑΝΗΣΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. H kopela prepei na kritei apo to ergo tis kai oxi apo ta ptyxia tis. Mas exete trelanei me ta ptyxias sas kai ta ntoktora sas alla thn Ellada thn dialysate.

    Enas apo toys kaliteroys ypoyrgoys oikonomikon ths Souidias eixe teleiosei mono to dimotiko!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Βαρέθηκα την μετάθεση ευθυνών των πολιτικών.
    Βαρέθηκα την αυτοπεποίθηση των πολιτικών.
    Βαρέθηκα τα ψέματα των πολιτικών.
    Βαρέθηκα το καθεστώς της παρανομίας του ρουσφετιού των πολιτικών.
    Βαρέθηκα πολίτες να ψηφίζουν με το συναίσθημα.
    Βαρέθηκα πολίτες να κολλάνε σαν τσιμπούρια στο κόμμα μόνο για προσωπικούς στόχους.
    Βαρέθηκα πολίτες και πολιτικούς να ταμπουρώνονται στο άσπρο-μαύρο.
    Βαρέθηκα τους πολιτικούς να με θεωρούν λωτοφάγο.
    Βαρέθηκα να ζω σε μια χώρα με διεφθαρμένες ακόμα και τις πέτρες.
    Βαρέθηκα τους πολίτες οπαδούς κομμάτων.
    Βαρέθηκα τον διπλανό μου που θέλει να μου δώσει το ψηφοδέλτιο ,μήπως και κάνω λάθος για το κοινό καλό.
    Βαρέθηκα τα μικρά κόμματα να προσαρμόζονται στο παιχνίδι των μεγαλυτέρων κομμάτων.
    Βαρέθηκα οι έντιμοι πολιτικοί να καλύπτουν τα λαμόγια της πολιτικής.
    Βαρέθηκα οι θεσμοί να είναι υπέρ άνω της πολιτικής ,και στην βορά των πολιτικών.
    Βαρέθηκα τους ιδεολογικούς ακροβατισμούς την ώρα που δεν είμαι στο τσίρκο για αναψυχή.
    Βαρέθηκα φασιονάριους στο λόγο πολιτικούς που επιβιώνουν μόνο για αυτό.
    Βαρέθηκα να μην πιστεύω τα λόγια των πολιτικών.
    Βαρέθηκα πολίτες με ένα ρουσφετάκι να γίνονται οπαδοί.
    Βαρέθηκα το μαντρί του κόμματος ,και το λύκο που καραδοκεί.
    Βαρέθηκα το άπιαστο όνειρο που μου τάζουν.
    Βαρέθηκα που οι πολιτικοί ουδεμία σχέση έχουν με τον πολιτισμό.

    ΣΑΣ ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΟΛΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν υπάρχει πλέον καμία αμφιβολία με αυτά που κάνει Ο Γ. Παπανδρέου ο μικρός έχει βάλει τον Ελληνισμό σε ένα συγκεκαλυμμένο διωγμό (με το γάντι η με το βαμβάκι όπως λέει ο λαός) και μάλιστα μέσα στη χώρα μας.

    Είναι σε διατεταγμένη υπηρεσία να διαλύσει αυτή την Πατρίδα.

    Αμφισβητείται η Λαϊκή Κυριαρχία μας , τα Πολιτικά μας δικαιώματα, η παιδεία μας ,και η θρησκεία μας.

    Αυτό πρέπει να το καταλάβουμε ΟΛΟΙ οι Συνέλληνες,όλοι οι πατριώτες όπου και εάν ανήκουν πολιτικά και έξω από κόμματα και ιδεοληψίες να οργανωθούμε και να διεκδικήσουμε τα αυτονόητα.

    Εάν τους αφήσουμε θα συνεχίσουνε να δρουν ανθελληνικά σύμφωνα με τις επιταγές των πατρόνων τους.

    Η Πατρίδα έχει μπει στο μάτι γνωστών ανθελληνικών κύκλων του εξωτερικού που ζητούν τη ολοσχερή διάλυσή της.

    Ας μιλήσουμε για το πρόβλημα με το σπίτι μας ,στο χώρο της εργασίας μας ,σε φιλικά μας πρόσωπα ,συγγενείς .

    Πολλοί από αυτούς , με τα προβλήματα της καθημερινότητας και την αποσιώπηση των μπουκωμένων Μ.Μ.Ε ,δεν έχουν αντιληφθεί το που μας πάνε.

    Ελάτε ΟΛΟΙ μαζί με βάση το άρθρον 120 του Συντάγματος των Ελλήνων να ενώσουμε τις φωνές μας και τις ανησυχίες μας για το μέλλον αυτής της Πατρίδας.

    Εάν απαιτηθεί να κατέβουμε και στους δρόμους ,στις πλατείες των πόλεων, να πάμε για παράσταση διαμαρτυρίας στη Βουλή και ότι άλλες ενέργειες απαιτηθούν για να σταματήσουμε τα δεινά που έρχονται.

    Έκαναν το Σύνταγμα των Ελλήνων ένα κουρελόχαρτο.

    ΓΡΗΓΟΡΕΙΤΕ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ !!!!!!


    ETHEROVAMON

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΑΥΤΟ ΠΕΙΡΑΞΕ ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΞΕ ΤΟΝ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΟΠΟΥΛΟ !!!!

    [1o TMHMA]

    ΚΟΛΑΦΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ Θ. ΔΡΑΓΩΝΑ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΜΟΥΣΙΚΟΣΥΝΘΕΤΗ ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ

    Μίκης Θεοδωράκης vs Θάλεια Δραγώνα: Οι επιστολές
    Η επιστολή της κ. Δραγώνα:
    2 Ιανουαρίου 2010

    Αγαπητέ Μίκη Θεοδωράκη,

    Κυκλοφόρησε πριν λίγες ημέρες στο διαδίκτυο επιστολή σας προς τον Στέφανο Ληναίο με πολύ απαξιωτικά σχόλια για το πρόσωπό μου και παραθέματα από το δημοσιευμένο έργο μου που είναι όλα παντελώς ψευδή και κατασκευασμένα.
    Σας ενημερώνω ότι δεν είμαι ιστορικός και δεν γράφω ιστορικά βιβλία. Λόγος σαν «Η ελληνική ταυτότητα δεν υπήρχε πριν από το 19ο αιώνα. Δημιουργήθηκε έξωθεν σε μια εποχή εθνικισμού, αποικιοκρατίας και επεκτατικού ιμπεριαλισμού. Κοντολογίς κάποιοι από το εξωτερικό μας είπαν τον 19ο αιώνα ότι είμαστε Έλληνες κι εμείς το δεχθήκαμε για να κονομήσουμε (!!!) πουλώντας το παραμύθι ότι είμαστε απόγονοι των αρχαίων Ελλήνων», δεν βρίσκεται πουθενά στο δημοσιευμένο έργο μου και δεν χαρακτηρίζει την πανεπιστημιακή και κοινοβουλευτική μου πορεία. Τέτοιου είδους κατασκευάσματα είναι μιας συκοφαντικής εκστρατείας εναντίον μου.
    Είμαι κοινωνική ψυχολόγος, ερευνώ και γράφω πάνω στις κοινωνικές ταυτότητες έχω δώσει μεγάλο μέρος της ζωής μου για την υπεράσπιση των αρχών της δημοκρατίας και της δικαιοσύνης σε αυτόν τον τόπο.
    Σας στέλνω μέρος των δημοσιεύσεων μου για να κρίνετε εάν όσα παρατίθενται στις εφημερίδες και στο διαδίκτυο ανταποκρίνονται στην αλήθεια. Εάν διαπιστώσετε ότι είναι κατασκευασμένες φράσεις, σας παρακαλώ πολύ να βρείτε μια ευκαιρία να το δηλώσετε.
    Σας γράφω επειδή θαυμάζω την αστείρευτη δημιουργικότητά σας και τους αγώνες σας για τη δημοκρατία και είμαι σίγουρη ότι η αναζήτηση της αλήθειας και η προάσπιση των δημοκρατικών αρχών έχει πρώτιστη σημασία για σας.
    Με εκτίμηση
    Θάλεια Δραγώνα


    Σας επισυνάπτω και 2 πρόσφατες συνεντεύξεις μου όπου θα βρείτε και όλα τα παραποιημένα παραθέματα
    [ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. [2o TMHMA]

    ΚΟΛΑΦΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ Θ. ΔΡΑΓΩΝΑ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΜΟΥΣΙΚΟΣΥΝΘΕΤΗ ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ

    Απάντηση Μίκη

    ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ
    Επιφανους 1
    117 42, Αθήνα
    τηλ. 210-9214863
    fax 210-9236325
    e-mail: mikisthe@otenet.gr

    Προς την κ. Θάλεια Δραγώνα
    Καθηγήτρια Κοινωνικής Ψυχολογίας
    Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην προσχολική ηλικία
    του Εθνικού και Καποδστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών
    Ναυαρίνου 13, 10680 Αθήνα
    Αθήνα, 10.1.2010


    Αγαπητή κυρία Δραγώνα,

    Έλαβα την επιστολή και τα βιβλία σας και σας ευχαριστώ. Διάβασα επίσης στο «Βήμα» και τα «Νέα» τις συνεντεύξεις σας, οι οποίες όμως κινούνται μονάχα γύρω από δυο-τρεις φράσεις που σας αποδόθηκαν εδώ και πολύ καιρό, για να διαψευσθούν ύστερα από μεγάλη και αδικαιολόγητη καθυστέρηση.

    Οι συνεντεύξεις αυτές και η μεγάλη προβολή τους (σε συνδυασμό με την φίμωση των αντιθέτων απόψεων) δεν πετυχαίνουν τίποτε άλλο παρά να αποκαλύπτουν στον ελληνικό λαό τους πανίσχυρους φίλους σας στα ΜΜΕ αποδεικνύοντας το εύρος και τα ερείσματα αλλά και τον συντονισμό της προσπάθειας που εξυφαίνεται με στόχο την αλλοίωση της εθνικής-ελληνικής μας ταυτότητας. Καθώς και τον τρόμο που δημιουργεί η αυξανόμενη παλλαϊκή αντίδραση στις απόψεις σας, που ακυρώνει την αρχική σας προσπάθεια να εκμεταλλευθείτε την αντίδραση του κ. Καρατζαφέρη βαφτίζοντας όσους διαφωνούν «ακροδεξιούς».

    Τρόμος που φτάνει σε σημείο να προκαλεί συμπτώματα της «Λύσσας-Σόρος» σε υποταχτικούς κονδυλοφόρους όπως σʼ αυτόν τον δυστυχή κ. Χάρη σε σημερινό (9.1.10) ένθετο αθηναϊκής εφημερίδας.

    Επειδή τυχαίνει να είμαι ένας από τους πρωτεργάτες αυτής της εκστρατείας για την ενημέρωση του ελληνικού λαού με ρίζες βαθειές στην αληθινή ελληνική Αριστερά από την εποχή του ΕΑΜ, θα ήμουν ο τελευταίος που θα επέτρεπα στον οποιονδήποτε να καπηλευτεί την λέξη και την έννοια «πατρίδα».

    Το ΕΑΜ και το τότε ΚΚΕ κατέκτησε την εμπιστοσύνη του 70% του λαού μας για την πίστη του και τους αγώνες του για τη Λευτεριά της ελληνικής πατρίδας και την αναγέννηση του ελληνικού έθνους. Με την πεποίθηση ότι υπηρετούμε τα ιδεώδη των Ελλήνων για την ελευθερία και την δημοκρατία από τα βάθη των αιώνων και φτάνοντας ως το «Ελευθερία ή θάνατος» του Κολοκοτρώνη, ορθώσαμε το ανάστημά μας και αναμετρηθήκαμε με το όπλο στο χέρι, με την πιο φονική δύναμη που γνώρισε ποτέ η ανθρωπότητα: την χιτλερική Βέρμαχτ, τα ναζιστικά Ες-Ες και την Γκεστάπο, με αμέτρητες θυσίες σε αίμα, βασανισμούς και διώξεις. Ενώ παράλληλα και μέσα σ΄ εκείνες τις σκληρές συνθήκες τιμούσαμε και τρεφόμαστε με τον ελληνικό πολιτισμό για τον οποίο είμαστε περήφανοι και συγχρόνως οραματιζόμαστε τη μελλοντική κοινωνία της δικαιοσύνης, της αλληλεγγύης και της «πανανθρώπινης λευτεριάς».

    Αυτή υπήρξε ως σήμερα η γνήσια και μοναδική Αριστερά, όπου οι λέξεις «έθνος» και «πατρίδα» ήταν για μας δόξα και τιμή και όχι ντροπή όπως τις κατάντησαν χτες και σήμερα ορισμένα γκρουπούσκουλα και ομάδες «διανοουμένων» που στο όνομα της Αριστεράς ντροπιάζουν με τις «ιδέες» και τα καμώματά τους, τους αγώνες και τις θυσίες μας, ενώ δηλητηριάζουν την ανύποπτη νεολαία μας, που η νικήτρια και θριαμβεύουσα ακόμα και σήμερα εθνικοφροσύνη κρατάει στα σκοτάδια, έχοντας καταδικάσει σε λήθη τη σύγχρονη ιστορία μας.

    Όμως η ακτινοβολία εκείνων των ηρωικών χρόνων αψηφώντας όλα τα εμπόδια εξακολουθεί να εμπνέει το λαό μας, γιʼ αυτό και η αντίθεση στην συστηματική απόπειρα που επιχειρείται εδώ και καιρό με στόχο την ουσιαστική ανατροπή της ελληνικής ιστορίας, είναι καθολική και δεν συνδέεται με την α΄ ή την β΄ πολιτική παράταξη αλλά με το σύνολο των Ελλήνων, που γαλουχήθηκε με μια συγκεκριμένη και βαθειά ριζωμένη άποψη για το τι είναι πατρίδα, τι είναι Ελλάδα, τι είναι ιστορία, τι είναι ελληνικός λαός και ελληνικό έθνος.

    Κι ακόμα γνωρίζει καλά -γιατί τα βιώνει, ποια είναι τα βασικά ιστορικά και πολιτισμικά στοιχεία που μας διέπλασαν από το ΄21 έως σήμερα.
    [ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. [3o TMHMA]

    ΚΟΛΑΦΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ Θ. ΔΡΑΓΩΝΑ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΜΟΥΣΙΚΟΣΥΝΘΕΤΗ ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ


    Αρνούμενοι και κατεδαφίζοντας όλα αυτά που μας έκαναν αυτούς που είμαστε χτες, προχτές και σήμερα,με το πρόσχημα μιας δήθεν επιστημονικής αναθεώρησης της ιστορικής πραγματικότητας, όπως αποδεικνύεται σε κάθε σελίδα του βιβλίου σας «Τι είνʼ η Πατρίδα μας;» στην ουσία αμφισβητείτε ο,τιδήποτε θετικό έπραξε ο λαός αυτός σε όλους τους τομείς του εθνικού μας βίου κατά τη διάρκεια των δύο τελευταίων αιώνων.


    Με το βιβλίο σας αποδομείτε τις ιδέες, πεποιθήσεις, τα «πιστεύω», σε σχέση με το ελληνικό έθνος και τις ρίζες του, δηλαδή όλα αυτά που ενέπνευσαν και παρακίνησαν τον λαό μας. Όμως αν στις αρχές του 19ου αιώνα δεν υπήρχαν οι ιδέες για τη συνέχεια του ελληνικού έθνους και όλα τα «πιστεύω» που εσείς σήμερα απορρίπτετε ως άνευ ουσιαστικού περιεχομένου και εκτός ιστορικής πραγματικότητας, τότε δεν θα μπορούσαν να υπάρξουν η Επανάσταση του ΄21, το κίνημα του Φιλελληνισμού, το δημοκρατικό κίνημα του Μακρυγιάννη, η αποπομπή του Όθωνα, οι Βαλκανικοί πόλεμοι, η Εθνική Αντίσταση. Δεν θα υπήρχε ο Άρης Βελουχιώτης. Και όχι μονάχα αυτός, γιατί σύμφωνα με κείνα που επιχειρείτε να διδαχθούν τα παιδιά μας, δεν θα υπήρχε ούτε ένας αντάρτης, μιας και ΟΛΟΙ πήραν τα όπλα για την Ελλάδα και την Πατρίδα. Ενώ αν είχαν τα μυαλά τα δικά σας, δηλαδή εξέταζαν το «επιστημονικώς ορθόν», θα τα βρίσκανε μια χαρά με τους Γερμανούς που εξ άλλου το μόνο που ζητούσαν από μας ήταν να τους παραχωρήσουμε την άδεια χρήσης των λιμανιών και των αεροδρομίων μας.

    Κατά τον ίδιο τρόπο δεν θα υπήρχαν οι δημοκρατικοί αγώνες και η Αντίσταση κατά της χούντας. Δεν θα υπήρχαν ο Σολωμός, ο Κάλβος, ο Παλαμάς, ο Καβάφης, ο Καλομοίρης,ο Καζαντζάκης, o Σικελιανός, ο Σεφέρης, ο Ρίτσος, ο Τσαρούχης, ο Ελύτης, ο Χατζιδάκις, ο Εγγονόπουλος,ο Κωνσταντίνος Δεσποτόπουλος, ο Παρθένης, ο Καμπανέλλης, ο Γεωργουσόπουλος, ο Κουν, ο Μινωτής, ο Κακογιάννης, ο Αγγελόπουλος. Όπως δεν θα υπήρχαν οι διανοητές, οι φιλόσοφοι, οι μεγάλοι πολιτικοί ηγέτες από τον Τρικούπη και τον Βενιζέλο ωε τον Καραμανλή και τον Ανδρέα Παπανδρέου. Δεν θα υπήρχαν τα μεγάλα κινήματα όπως των δημοτικιστών και των φοιτητών. Δεν θα υπήρχε το κίνημα για την Κύπρο ούτε οι εκδηλώσεις αλληλεγγύης προς τα σημερινά θύματα του επιθετικού ιμπεριαλισμού, την Γιουγκοσλαυία, την Παλαιστίνη, το Αφγανιστάν και το Ιράκ. Και δεν θα συνέβαιναν προ παντός εκείνες οι πράξεις, που αποδεικνύουν την ιδιαιτερότητα του λαού μας, που τόσο επίμονα σαρκάζετε, όπως το ΟΧΙ το 1940 και η μάχη της Κρήτης, καθώς και το ότι ανάμεσα σε όλους τους ευρωπαίους, μονάχα η Ελλάδα αρνήθηκε να ντύσει τα παιδιά της με την στολή της Βέρμαχτ και να τα στείλει στο ανατολικό μέτωπο. Χάρη στις μοναδικές μέσα στην κατεχόμενη Ευρώπη παλλαϊκές διαδηλώσεις στο κέντρο της Αθήνας με χιλιάδες νεκρούς, τραυματίες και εκτοπισμένους σε στρατόπεδα θανάτου.

    Κι αυτό γιατί οι εθνικοί και δημοκρατικοί μας αγώνες, καθώς και τα πνευματικά έργα και οι πολιτικές πράξεις των προσώπων αυτών, διαπνέονταν από την πεποίθηση ότι η σύγχρονη Ελλάδα έχει επηρεαστεί βαθειά από μια βαρειά κληρονομιά, απέναντι στην οποία θα πρέπει να φανούμε δημιουργικά αντάξιοι.

    Για όλα αυτά έχετε να πείτε μια μόνο λέξη: εθνοκεντρισμός, δηλαδή ότι είναι ασυγχώρητη υπερηφάνεια για ένα λαό να θαυμάζει τα επιτεύγματά του, φτάνοντας στο σημείο να προτείνετε να εκλείψει από τα σχολικά βιβλία, γιατί αυτό επιτάσσει η σύγχρονη επιστήμη για την αναθεώρηση της ιστορίας. Με άλλα λόγια επιχειρείτε έναν γενικευμένο ευνουχισμό σε ό,τι πολυτιμότερο και πιο ελληνικό πέτυχε ο λαός μας έως τώρα, με τελικό αποτέλεσμα την μετατροπή μας σε έναν άλλο λαό, προσαρμοσμένο στις συνταγές του καμουφλαρισμένου αφελληνισμού, που κοσμούν κάθε σελίδα του εν λόγω βιβλίου σας.

    Κι αυτό γιατί διαφωνείτε με την ύπαρξη και την αξία των βασικών πυλώνων πάνω στους οποίους στηρίχθηκαν οι ιδέες, οι πράξεις, οι αγώνες, οι θυσίες και τα έργα, πνευματικά και άλλα.

    [ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. [4o TMHMA]

    ΚΟΛΑΦΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ Θ. ΔΡΑΓΩΝΑ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΜΟΥΣΙΚΟΣΥΝΘΕΤΗ ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ



    Βαφτίζετε εθνοκεντρισμό την ξεχωριστή πίστη, ακόμα και θαυμασμό που μπορεί να έχει ένας λαός για την ιστορία και τον εαυτό του. Τις ξένες επεμβάσεις, που αλλοίωσαν την εθνική μας ζωή, τις θεωρείτε σχεδόν ανύπαρκτες και πρόσχημα για να καλύψουμε τις δικές μας -υπαρκτές βεβαίως- αδυναμίες.

    Την ιδιαιτερότητα των αγώνων μας, ειδικά στον β΄ παγκόσμιο πόλεμο την αποκαλείτε σωβινισμό, πράξη εχθρική προς τους άλλους και την θεωρείτε γενεσιουργό αιτία ξενοφοβίας.

    Την υπερηφάνεια μας για τα κατορθώματα των αρχαίων Ελλήνων την βαφτίζετε στείρο εθνικισμό και ιστορική αυταπάτη. Δηλαδή θέλετε σώνει και καλά να αποδείξετε ότι κακώς πιστεύαμε ως τώρα όσα πιστεύαμε για την καταγωγή, τις παραδόσεις, την ιστορία και τον πολιτισμό μας, πράξη που στην ιατρική επιστήμη ονομάζεται «ευνουχισμός». Και οχυρωμένη πίσω από ηχηρά ονόματα ξένων επιστημόνων βαλθήκατε με την βοήθεια ισχυρών πολιτικών και οικονομικών κύκλων, μιας και είναι πολύ δύσκολο να ευνουχίσετε έναν ολόκληρο λαό κατεδαφίζοντας τα σύμβολα και τους μύθους του, να ξεκινήσετε το θεάρεστο έργο σας από τα τρυφερά και ανύποπτα παιδιά μας.

    Όπως το επιχείρησε χθες η φίλη σας κ. Ρεπούση -ανεπιτυχώς- ενώ σήμερα, με τον αέρα μάλιστα της κρατικής συμπαράστασης το επεκτείνετε εσείς με νέα έφοδο για τον ευνουχισμό της μαθητικής μας νεολαίας από κρατικό μάλιστα πόστο!

    Γνωρίζετε κυρία Δραγώνα, ότι δεν έχω τίποτα προσωπικό μαζί σας, όπως γνωρίζετε ότι θα σας ήταν λίγο δύσκολο να με βαφτίσετε κι εμένα … ακροδεξιό. Προς το παρόν μπορείτε εσείς και οι φίλοι σας να με φιμώσετε. Όμως σʼ αυτό είμαι συνηθισμένος και μάλιστα θα σας έλεγα ότι όποιοι και όσοι στο παρελθόν κατά καιρούς επεχείρησαν να φιμώσουν τις ιδέες αλλά και την μουσική μου, είχαν … κακά γεράματα. Όπως ίσως ξέρετε ή θα έχετε ακούσει, η ζωή και το έργο μου στηρίχθηκε επάνω σε τρεις λέξεις: Ελλάδα, Πατρίδα, Ελευθερία. Και όλοι μου οι αγώνες έγιναν μόνο και μόνο για να τις υπερασπίσω με κάθε θυσία. Το ίδιο κάνω και τώρα.

    Σήμερα εσείς και οι φίλοι σας, με διαφορετικό τρόπο απʼ ό,τι οι προηγούμενοι, επιχειρείτε να κατεδαφίσετε τις ιδέες, τις πράξεις και τα έργα που συμβολίζουν αυτές οι τρεις λέξεις, που όπως είπα, ενέπνευσαν και στήριξαν όλες τις γενιές των νεοελλήνων, για να γίνουμε αυτό που είμαστε σήμερα.

    Μια κορυφαία στιγμή στην νεότερή μας ιστορία υπήρξε και η Εθνική μας Αντίσταση, τότε που έλαμψαν αυτές οι τρεις λέξεις οδηγώντας τα νιάτα εκείνης της εποχής σε ανυπέρβλητες θυσίες. Χιλιάδες, εκατοντάδες χιλιάδες τα θύματα. Τι μας οδηγούσε τότε; Όλα αυτά που καταδικάζονται σε κάθε σελίδα του βιβλίου σας, για να ανοίξει ο δρόμος σε μια γενικευμένη αλλοίωση του εθνικού μας χαρακτήρα ξεκινώντας με δήθεν επιστημονικό τρόπο από τα τρυφερά μας νιάτα.

    Άλλωστε αυτή η προσπάθεια που γίνεται μέσα στα πλαίσια της παγκοσμιοποίησης, έχει αφετηρία γνωστά σε όλους διεθνή κέντρα, που επιδιώκουν την διάλυση των εθνών-λαών με εθνικές ιδιαιτερότητες, συμφέροντα και «αρχές» που οδηγούν σε αντιστάσεις μπροστά στη λαίλαπα της παγκοσμιοποίησης και γιʼ αυτό με τη διάλυση των εθνών επιδιώκουν την μετατροπή των ανθρώπων σε ανυπεράσπιστες μονάδες χωρίς μνήμη και ενοχλητικές ιδιαιτερότητες.

    Eίναι δυνατόν να επιτραπεί να γίνει κάτι τέτοιο; Να γιατί με βρίσκετε και θα με βρίσκετε πάντοτε αντίθετο, γιατί πιστεύω ότι η γενιά η δική μου έχει αποδείξει στην πράξη, με έργα και όχι μόνο με λόγια, ότι σʼ αυτή τη γωνιά της γης κατοικούν άνθρωποι που είναι Έλληνες με όλη την ιστορική σημασία αυτής της λέξης και τίποτε -απολύτως τίποτε- δεν μπορεί να αμαυρώσει και πολύ περισσότερο να αλλοιώσει.

    Τέλος οφείλω να σας πω ότι:

    Από την ανάγνωση του βιβλίου σας «Τι είνʼ η Πατρίδα μας;» έχω συναγάγει ορισμένα συμπεράσματα, που πιστοποιούν θεμελιακές διαφορές από τις απόψεις σας. Θα αρκεστώ προς το παρόν σε μερικά παραδείγματα:
    [ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. [5o TMHMA]

    ΚΟΛΑΦΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ Θ. ΔΡΑΓΩΝΑ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΜΟΥΣΙΚΟΣΥΝΘΕΤΗ ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ


    «Η κυρίαρχη αντίληψη για το έθνος και την εθνική ταυτότητα, με βάση την οποία οι πολιτικές εξουσίες στην Ευρώπη αλλά και έξω από αυτήν οργανώνουν το διαπαιδαγωγητικό ρόλο του σχολείου, είναι ακόμη σήμερα σε μεγάλο βαθμό η αντίληψη που κληρονόμησε ο ρομαντισμός του 19ου αιώνα, σύμφωνα με την οποία το έθνος αποτελεί οικουμενική, «φυσική» οντότητα, ανεξάρτητη από το χρόνο και το χώρο, και η εθνική ταυτότητα, αυτονόητη και αναλλοίωτη αποτύπωση κοινωνικής ομοψυχίας και συνοχής. Οι εθνικές ιστοριογραφίες προέρχονται από αυτή την παράδοση και δίνουν έμφαση στη συνέχεια της ιστορίας και του πολιτισμού της εθνικής ομάδας, στις αντιστάσεις της απέναντι στις εξωτερικές επιβουλές, στην ομοιογένειά της. Στο σχολείο η ιστορία καλείται να διδάξει τα κατορθώματα των προγόνων και να σφυρηλατήσει την εθνική υπερηφάνεια και ενότητα, ενώ η γλώσσα και η γεωγραφία επιβεβαιώνουν την εθνική συνέχεια στο χρόνο και στο χώρο». (σελ. 31)
    Είναι φανερό ότι θεωρείτε ότι το έθνος και η εθνική ταυτότητα είναι «κληρονομιά του ρομαντισμού του 19ου αιώνα [και δεν] αποτελεί «φυσική» οντότητα ανεξάρτητη από τον χρόνο και τον χώρο, αυτονόητη και αναλλοίωτη αποτύπωση εθνικής ομοψυχίας και συνοχής».

    Φαίνεται ακόμη ότι δεν είσθε σύμφωνη με την έμφαση που δίνεται στο σχολείο «στη συνέχεια της ιστορίας και του πολιτισμού της εθνικής ομάδας, στις αντιστάσεις της απέναντι στις εξωτερικές επιβουλές, στην ομοιογένειά της». Καθώς και στο γεγονός ότι «η ιστορία καλείται να διδάξει τα κατορθώματα των προγόνων και να σφυρηλατήσει την εθνική υπερηφάνεια και ενότητα., ενώ η γλώσσα και η γεωγραφία επιβεβαιώνουν τη συνέχεια στο χρόνο και στον χώρο».


    Θα ήθελα ειλικρινά να μου λέγατε, αν η παράγραφος αυτή αναφέρεται θετικά ή αρνητικά στον τρόπο που το σχολείο αντιμετωπίζει τα προβλήματα αυτά. Μιας και δεν το λέτε φανερά. Όμως αφήνετε να υπονοηθεί, ότι όλες αυτές οι ιδέες περί έθνους και εθνικής ταυτότητας αποτελούν σύμπτωμα που μας επιβλήθηκε από την «ρομαντική αντίληψη της ιστορίας στο τέλος του 19ου αιώνα. Άρα ξεπερασμένες και αντιεπιστημονικές σύμφωνα με την οπτική γωνία τη δική σας και των υπολοίπων συνεργατών σας που συμμετέχουν στην συγγραφή του εν λόγω βιβλίου.

    Να όμως που τόσο εγώ όσο και οι γενιές των παππούδων μου αλλά και των συμμαχητών και συνοδοιπόρων μου στους δρόμους των εθνικών αγώνων και στις προσπάθειες για τη δημιουργία μιας ελληνικής τέχνης διαπνεόμεθα σε κάθε μας βήμα και προσπάθεια από αυτές ακριβώς τις ιδέες που καταγγέλλετε ως ξεπερασμένες και ευτελή ως φαίνεται προϊόντα μιας ξεπερασμένης πια ρομαντικής αντίληψης. Και μόνο μʼ αυτή την παράγραφο, μου ζητάτε να απαρνηθώ τον εαυτό μου, τη ζωή μου, τις ιδέες και το έργο μου. Και όχι μόνο από εμένα αλλά όπως αποδεικνύεται από τις πράξεις και τα έργα τους, ΟΛΟΥΣ σχεδόν τους νεοέλληνες, ανώνυμους και επώνυμους που από το 1821 έως σήμερα πίστεψαν ακριβώς σʼ αυτά που θεωρείτε ότι κακώς διδάσκονται σήμερα στο ελληνικό σχολείο. Άλλωστε αμέσως μετά διευκρινίσατε ότι «στις σύγχρονες κοινωνικές επιστήμες για το εθνικό φαινόμενο η ρομαντική αντίληψη για το έθνος έχει γίνει αντικείμενο κριτικής… Οι σύγχρονες θεωρήσεις (…) συγκλίνουν στην παραδοχή ότι η έννοια του έθνους είναι σχετικά πρόσφατη, αλλάζει μέσα στο χρόνο» και παρακάτω αποκαλείτε «φανταστική κοινότητα» του έθνους που στηρίζεται στη νέα νοηματοδότηση (ομολογώ πως δεν καταλαβαίνω τον όρο) υπαρκτών κοινών χαρακτηριστικών» και όλα αυτά τα προσφέρει «η εθνική ταυτότητα» (που ήρθε) «να αντικαταστήσει το κενό που δημιούργησε η κατάλυση των παραδοσιακών μορφών κοινωνικής οργάνωσης».
    [ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. [6o TMHMA]

    ΚΟΛΑΦΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ Θ. ΔΡΑΓΩΝΑ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΜΟΥΣΙΚΟΣΥΝΘΕΤΗ ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ

    «Καθώς διευρύνεται το σχετικά πρόσφατο ενδιαφέρον των κοινωνικών επιστημών για το εθνικό φαινόμενο, η ρομαντική αντίληψη για το έθνος έχει γίνει αντικείμενο κριτικής τα τελευταία χρόνια. Οι σύγχρονες θεωρήσεις, παρά τις σημαντικές διαφορές τους ως προς την προέλευσή τους, συγκλίνουν στην παραδοχή ότι η έννοια του έθνους είναι σχετικά πρόσφατη, αλλάζει μέσα στο χρόνο και μπορούμε επομένως να κάνουμε την ιστορία της: πιο συγκεκριμένα η έννοια του έθνους όπως χρησιμοποιείται σήμερα διμορφώθηκε ιστορικά τα τελευταία διακόσια χρόνια και συνδέεται άμεσα με τη δημιουργία των εθνών-κρατών (Noiriel 1991). Η εθνική ταυτότητα ήρθε να αντικαταστήσει το κενό που δημιούργησε η κατάλυση των παραδοσιακών μορφών κοινωνικής οργάνωσης και να προσφέρει στα μέλη των σύγχρονων κοινωνιών νέα βάση κοινωνικής συνοχής μέσα από τη δημιουργία της «φαντασιακής κοινότητας» του έθνους, που στηρίζεται στη νέα νοηματοδότηση υπαρκτών κοινών πολιτισμικών χαρακτηριστικών». (σελ. 31)

    Γιατί τάχα πολύπλοκες εγκεφαλικές αναλύσεις για αυτονόητα γεγονότα, όπως είναι η συνεχής ανανέωση των μορφών της κοινωνικής συγκρότησης, για να καταλήξουμε στο συμπέρασμα ότι το έθνος αποτελεί μια «φανταστική κοινότητα»; Αλήθεια, τι θα πει αυτό; Το έθνος σε σχέση με την κοινωνία είναι η ψυχή σε σχέση με το σώμα. Κι εδώ είναι πιστεύω, το λάθος της σύγχρονης κοινωνικής επιστήμης, που επαγγέλλεσθε. Γιατί επιχειρεί να αναλύσει και να εξηγήσει μορφές και λειτουργίες που αφορούν την κοινωνία-σώμα και όχι το έθνος-ψυχή. Που δεν αναλύεται ούτε εξηγείται, γιατί όπως και τα φαινόμενα της θρησκείας και της τέχνης, ανάγεται στην μεταφυσική και στην υπέρβαση. Στο υπερλογικό και ανεξήγητο.

    Αν και για τη συνέχεια του ελληνικού έθνους, πέραν του γεγονότος ότι για την παμψηφία θα έλεγα των νεοελλήνων -ανωνύμων και επωνύμων- δεν αποτελούσε και αποτελεί μόνο ένα είδος θρησκευτικής πίστης (άκρως αντιεπιστημονικής βεβαίως για σας) υπάρχουν απτές αποδείξεις ότι ορισμένοι βασικοί άξονες του πνευματικού κόσμου των αρχαίων Ελλήνων κατάφεραν να διατηρηθούν και να φτάσουν ως τις μέρες μας. Λ.χ. είναι πασίγνωστη η διάρκεια της ελληνικής γλώσσας. Δεν είναι όμως γνωστή η διάρκεια της αρχαίας ελληνικής μουσικής μέσω των βασικών μουσικών κλιμάκων, που παρέμειναν αναλλοίωτες, καθώς οι αρχαίοι μουσικοί τρόποι πέρασαν ατόφιοι στη Βυζαντινή μουσική με το νέο όνομα «ήχοι» κι από κει δια μέσου της αραβικής μουσικής και με καινούριο όνομα, «δρόμοι», δημιούργησαν το ρεμπέτικο τραγούδι από το οποίο προήλθε τόσο η σύγχρονη λαϊκή μας μουσική όσο και η έντεχνη-λαϊκή μουσική, μέσα στην οποία συνενώθηκε η μουσική με την ποίηση. Δηλαδή το φαινόμενο που χαρακτήριζε την αρχαία μουσική, δεδομένου ότι τότε με τον όρο «μουσική» εννοούσαν αποκλειστικά την σύζευξη Μουσικής και Λόγου.

    Ένα άλλο σημαντικό δημιούργημα των αρχαίων, υπήρξε ως γνωστόν και η Δημοκρατία και μάλιστα η άμεση Δημοκρατία. Μετά την κατάκτηση της Ελλάδας από τους Ρωμαίους και σχεδόν έως σήμερα στην Ευρώπη κυριάρχησαν συστήματα συγκεντρωτικά, βασιλείες αυτοκρατορίες, δικτατορίες, σοσιαλιστικές εξουσίες. Η χώρα μας κατακτήθηκε για τέσσερις αιώνες από την Οθωμανική αυτοκρατορία. Εν τούτοις και κάτω από αυτές τις καταλυτικές συνθήκες οι ελληνικές κοινότητες, μέσα και έξω από τον γεωγραφικό μας χώρο, κυβερνήθηκαν με δημοκρατικό τρόπο. Οι κάτοικοι λ.χ. ενός χωριού εξέλεγαν τακτικά με καθολική ψηφοφορία την διοικητική και τη δικαστική τους εξουσία. Κι αυτό αντανακλάται στο Σύνταγμα της Επιδαύρου, μέσα στο οποίο ρητώς αναφέρεται ότι απαγορεύονται οι «τίτλοι ευγενείας». Άλλωστε αυτό το δημοκρατικό φρόνημα μπορούμε να πούμε ότι παραμένει έως σήμερα βασικό γνώρισμα της πλειοψηφίας του ελληνικού λαού.
    [ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. [7o TMHMA]

    ΚΟΛΑΦΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ Θ. ΔΡΑΓΩΝΑ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΜΟΥΣΙΚΟΣΥΝΘΕΤΗ ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ


    Κι αυτό σε πείσμα των προσπαθειών των ξένων δυνάμεων να επιβάλουν τις γνωστές δυναστείες των Βαυαρών και των Γλύξμπουργκ. Γεγονός που αρνείσθε πεισματικά να παραδεχτείτε. Δηλαδή το γεγονός των συνεχών παρεμβάσεων των ξένων στην χώρα μας, που υπήρξαν πρόξενοι των μεγαλυτέρων εθνικών μας καταστροφών. Όπως της Μικρασιατικής, του Εμφυλίου, της Κύπρου και τέλος της στρατιωτικής δικτατορίας.

    Συμφωνώ μαζί σας στην παράγραφο της σελ. 33, ότι τα κριτήρια με τα οποία ορίζεται ένα έθνος είναι πολιτισμικού χαρακτήρα: καταγωγή, γλώσσα, θρησκεία και παραδόσεις, μύθοι, ιστορίες, μνήμες.

    «Όπως χαρακτηριστικά δείχνουν οι παραπάνω έρευνες, τα κριτήρια με τα οποία ορίζεται το έθνος είναι πολιτισμικού χαρακτήρα: καταγωγή, γλώσσα, θρησκεία και παραδόσεις, μύθοι, ιστορικές μνήμες. Τα πολιτισμικά αυτά κριτήρια, που θεωρούνται κοινά, προσδιορίζουν τον συμβολικό και τον φυσικό χώρο του έθνους. Οτιδήποτε διαφορετικό θεωρείται ότι βρίσκεται έξω από το έθνος και συνήθως απορρίπτεται. Έτσι τα έθνη έχουν προσδιοριστεί ιστορικά κατά κύριο λόγο μέσα από τις διαφορές τους από και σε σύγκριση με άλλα έθνη. Αυτή τη συνεχής διαδικασία ετεροπροσδιορισμού συμβάλλει στην αέναη αναπαραγωγή της εθνικής ταυτότητας ως μοναδικής και ομοιογενούς και στηρίζει την τάση της να αρνείται τόσο τις ομοιότητες με καθετί έξω από αυτήν όσο και τις διαφοροποιήσεις στο εσωτερικό της».

    Όμως διαφωνώ με την άποψή σας πως «ό,τι είναι διαφορετικό, θεωρείται ότι βρίσκεται έξω από το Έθνος, συνήθως απορρίπτεται». Και ακόμα ότι «η συνεχής διαδικασία ετεροπροσδιορισμού συμβάλλει στην αέναη αναπαραγωγή της εθνικής ταυτότητας ως μοναδικής και ομοιογενούς και στηρίζει την τάση της να αρνείται τόσο τις ομοιότητες με κάθε τι έξω από αυτήν όσο και τις διαφοροποιήσεις στο εσωτερικό της».


    Χωρίς ίσως να το θέλετε, φορτώνετε με αρνητικές ιδιότητες το Έθνος και την εθνική ταυτότητα, μιας και για να υπάρξουν κατά τη γνώμη σας, πρέπει πρώτον να ετεροπροσδιορισθούν και δεύτερον να «απορρίψουν» δηλαδή να κλειστούν στο καβούκι τους. Συμφωνούν άρα γε αυτές οι διαπιστώσεις με το ελληνικό έθνος; (Για να αρκεστούμε στη δική μας ιστορική εμπειρία). Γιατί όλα τείνουν να αποδείξουν ότι ο,τιδήποτε καλό και θετικό έγινε ως τώρα, οφείλεται στο γεγονός ότι είχαμε και έχουμε ανοιχτές θύρες (τουλάχιστον ως προς τον πολιτισμό) και προς Ανατολάς και προς Δυσμάς όπως και προς Βορρά. Έτσι ό,τι υπήρξε και ό,τι υπάρχει, αποτελεί δημιουργική πρόσμιξη διαφόρων ιδεών και πολιτισμών, ακόμα και τρόπων ζωής.
    [ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. [8o TMHMA]

    ΚΟΛΑΦΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ Θ. ΔΡΑΓΩΝΑ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΜΟΥΣΙΚΟΣΥΝΘΕΤΗ ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ

    Ήμαστε πάντοτε ανοιχτοί κατά το παράδειγμα του Ρήγα Φεραίου, που ενώ σάλπιζε την επανάσταση των Ελλήνων, οραματιζόταν την μεγάλη οικογένεια των Βαλκανικών λαών. Το ίδιο που κάναμε κι εμείς στην Εθνική Αντίσταση, που αγωνιζόμαστε όχι μόνο για την δική μας ελευθερία αλλά και για την «πανανθρώπινη τη λευτεριά». Και μη μου πείτε ότι επηρεάστηκαν από την ρομαντική άποψη περί έθνους οι φουστανελάδες αγράμματοι ως επί το πλείστον Έλληνες επαναστάτες, όταν το Σύνταγμα της Επιδαύρου στα 1822 διακήρυσσε την ανασύσταση του ελληνικού έθνους αποτελώντας παράλληλα το δημοκρατικότερο Σύνταγμα όλων των εποχών, μιας και είχαν ανοιχτά τα μυαλά τους στις επιρροές της Γαλλικής και της Αμερικανικής ακόμα επανάστασης. Για να ετεροπροσδιοριστούμε θα πρέπει να είμαστε ανίκανοι να αυτοπροσδιοριζόμαστε κάθε στιγμή (ακόμα και σήμερα), ενώ η εθνική μας ταυτότητα υπήρξε και είναι τόσο ισχυρή, ώστε να μην έχουμε ούτε να θέλουμε να έχουμε εχθρούς, για να είμαστε αυτοί που είμαστε. Άλλωστε η βασική εξωτερική μας πολιτική ως τώρα υπήρξε και είναι αμυντική με εξαίρεση την τυχοδιωκτική εκστρατεία στην Τουρκία, που μας κόστισε τόσο ακριβά.
    Και γιατί δεν ρωτάτε και μας (όσους επιζήσαμε), που περάσαμε μέσα από το καμίνι της ξένης κατοχής, να σας πούμε από πού αντλούσαμε τη δύναμη και το θάρρος να αναμετρηθούμε ίσος προς ίσον με την τερατώδη Χιτλερική μηχανή θανάτου; Μονάχα με την σκέψη ότι στο βάθος είμαστε ανώτεροι από αυτούς! (Εξ άλλου σʼ αυτό μας βοηθούσε η μετατροπή των εχθρών μας σε μια συμπαγή μάζα αιμοδιψών βαρβάρων). Γιατί; Γιατί ανήκαμε σε ένα Έθνος πολύ ανώτερο απʼ αυτούς στον πνευματικό και πολιτισμικό κυρίως χώρο από τον Αισχύλο και τον Πλάτωνα έως τον Σολομό, τον Παλαμά και τον Καβάφη. Και όσοι είμαστε μορφωμένοι, το ηθικό μας ανάστημα έπαιρνε συνειδητά δύναμη απʼ αυτούς. Όσο για τους αμόρφωτους αλλά γενναίους, αντλούσαν δύναμη όπως οι αγωνιστές του ΄21 από τα «μάρμαρα». Αν όλα αυτά είναι «παραμύθια», τότε ό,τι υπήρξε θετικό και ξεχωριστό ως τώρα, ας πούμε ότι ήταν και είναι «παραμύθι». Τότε για ποιον λόγο θέλετε να το κατεδαφίσετε; Δεν ξέρετε ότι έτσι σκοτώνετε την ψυχή μας; Χάρη στην οποία είσθε κι εσείς σήμερα ελεύθερη;




    Όπως ασφαλώς καταλαβαίνετε, για μένα προσωπικά δεν υπάρχει καν ερώτημα «Τι είνʼ η πατρίδα μας;». Για όλους όσους αφιέρωσαν το έργο και κυρίως τη ζωή τους ολόκληρη σʼαυτή την πατρίδα -και είναι χιλιάδες, εκατομμύρια Έλληνες, επώνυμοι ή ανώνυμοι, νεκροί ή ζωντανοί, δεν υπάρχουν τέτοια ερωτήματα, γιατί αυτοί οι ίδιοι είναι η πατρίδα…

    Γιʼ αυτό σας παρακαλώ και εύχομαι να λάβετε σοβαρά υπʼ όψιν την μαρτυρία ενός ελεύθερου Έλληνα και να σταματήσετε αυτή την εκστρατεία, που μόνο δεινά μπορεί να φέρει στον ήδη δοκιμαζόμενο λαό μας.

    Σας χαιρετώ,

    Μίκης Θεοδωράκης


    ΥΓ. Επειδή θεωρώ ότι με την απάντησή μου αυτή μου δόθηκε η ευκαιρία να αναπτύξω ορισμένα ουσιαστικά επιχειρήματα στην προσπάθειά μου να διαφωτίσω όσο γίνεται πληρέστερα τον ελληνικό λαό για τα κίνητρά μου στον αγώνα που ξεκίνησα και συνεχίζω, είμαι υποχρεωμένος να την δημοσιεύσω στο διαδίκτυο, όπως έκανα έως τώρα, δεδομένου ότι τα ισχυρά ΜΜΕ προς το παρόν αποφεύγουν ακόμα και να αναφερθούν στις απόψεις μου καταφεύγοντας ως συνήθως σε ύβρεις…Αυτό θα πει ελευθερία τύπου!


    ΜΠΡΑΒΟ ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ
    ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΙΠΕ Η ΛΑΛΙΣΤΑΤΗ ΚΥΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΓΙΝΕ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΧΩΡΙΣ ΠΤΥΧΙΟ
    ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΘΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ ή ΘΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΙΤΗΣΟΥΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΕΙΠΑΜΕ?

    ΡΕ ΑΝΤΕ ΑΠΟ ΕΚΕΙ...

    BLOG ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ.
    ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ.
    ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αν ενα ατομο εργάζεται παραγωγικά, συγκροτημένα και προγραμματισμένα, είναι ασύγκριτα προτιμότερο και καλύτερο από πολλούς με μεταπτυχιακά και διδακτορικά.
    Δεν γνωρίζω την εν λόγω, αλλά και εγώ αν θα έπρεπε να επιλέξω συνεργάτες δε θα κολούσα στα διδακτορικά. Ξερουμε όλοι πολλούς μπούφους με διδακτορικό και πολούς επιτυχημένους και ικανούς να επιτύχουν σε κάθε τι, με εφόδιο την εργατικότητά τους, και άλλα χαρακτηριστικά (ευφυία, επιμονή, συναισθηματική ευφυία, κοινωνική μόρφωση, κλπ). Δεστε λίγο γύρω σας πετυχημένους ανθρώπους ποιοι είναι και παψτε να μεμψιμοιρείτε με το καθε τι. Και στο τελος τι κερδος θα είχε ο Παπανδρεου να έχει ενα στενό συνεργάτη που θα ήταν ανίκανος. Αν ήθελε να τη βολέψει θα την έβαζε κάπου αλλού να παίρνει ενα μισθό χωρις να δουλεύει όπως τόσοι και τόσοι δημόσιοι υπάλληλοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Η ζωντανη απόδειξη της θεωρίας της Εξελίξεως των Ειδών:Μέχρι και πρασινοφρουροί καταλαβαν την αλήθεια!!
    ΔΑΡΒΙΝΕ ΖΕΙΣ
    ΕΣΥ ΜΑΣ ΟΔΗΓΕΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Παιδιά η μόνη χλιαρά θετική άποψη για την Αίγλη σε όλα τα blogs είναι εδώ
    http://antidimos.blogspot.com/2010/01/blog-post_6992.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ο ΓΙΟΣΚΑ ΦΙΣΕΡ Ο ΠΡΩΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΕΙΧΕ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΤΑΞΙΤΖΗ.
    ΕΙΠΑΜΕ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΑΛΛΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑ Η ΚΡΙΤΙΚΗ.
    ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ:
    ΠΟΤΕ ΘΑ ΜΠΟΥΝΕ ΤΑΜΕΙΑΚΕΣ ΣΤΑ ΒΕΝΖΙΝΑΔΙΚΑ, ΣΤΙΣ ΛΑΪΚΕΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΕΡΙΠΤΕΡΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ?
    ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΤΣΙΓΑΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΟΥ ΚΑΤΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ ΚΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΙΣ ΣΥΝΤΕΧΝΙΕΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΛΕΝΔΕΣ ΤΗΣ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πυρ και μανία ο αυλοκόλακας του Ανδρέα που έκοβε βασιλόπιτες με το φλουρί να πεφτει πάντοτε στο μεγαλό αρχηγό! Κουβέντα για τις παλλακίδες του Πόπη Γερακούδη, Μαρία Παπαγεωργίου και το κακό συναπάντημα. Λείψανο παλιών άστρων ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ναι, είναι πολλοί οι επιτυχημένοι γύρω μας, χωρίς πτυχία και ντοκτορά. Αλλά, η επιστημονική προσέγγιση ενός θέματος, όπως είναι το θέμα της κ. Δραγώνα , απαιτεί γνώση. Θα πήγαινε κανείς μας σε πρακτικό γιατρό να ζητήσει βοήθεια; Θα καλούσε κάποιος εναν πρακτοκί ηλεκτρολόγο να του κάνει ηλεκτρική εγκατάσταση στο σπίτι του;. Προφανώς ΟΧΙ. Έτσι και εμείς ΔΕΝ μπορούμε να εμπιστευθούμε την πρόοδο των παιδιών μας σε άσχετους

    kostas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΘΊΒΕΡΕΣ ΟΜΟΙΟΤΗΤΕΣ
    Η ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΓΑΠ ΣΤΗΝ ΑΙΓΛΗ ΤΗΣ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ ΤΩΝ 100 ΗΜΕΡΩΝ ΠΑΣΟΚ ΔΕΝ ΣΑΣ ΘΥΜΙΖΕΙ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΗ Κ,ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΣΤΟ ΒΑΤΟΠΕΔΙΝΟ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ ΤΟΥ ΣΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΗΣ ΔΕΘ

    Η ΜΟΝΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΟΤΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΗΤΑΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΥΠΟΥΡΓΟΣ

    ΑΝΤΕ ΑΙΓΛΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΙΣ ΑΝΩΤΕΡΑ

    ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΗΡΘΕ Η ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. 13 Ιαν 2010 10:26:00 μ.μ.

    ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αμάν μέ τήν Αγλαία.....φτάνει.
    Καί ο νονός της αγανάκτησε.
    Αναστάσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ενω... για την Γκόμενα !!!!!
    που την έκαναν Περιφερειάρχη....
    μέλι- γάλα.

    ΡΕ ΑΝΤΕ ΓΑΝΗΘΕΙΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ.
    ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ ΑΛΗΤΕΣ ΠΑΣΟΚΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΙΑ ΚΥΡΙΕ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΟΠΟΥΛΕ; ΕΚΤΟΣ ΕΑΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΣ . ΠΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΟΤΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΤΥΧΙΟ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΠΟ ΝΟΜΙΚΗ , ΙΑΤΡΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΛΑΟΥ, ΜΙΑΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΡΙΦΤΕΙ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΑ ...ΚΑΙ ΜΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ .ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ ΠΡΟΘΥΠΟΥΡΓΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. λεφτα δεν υπάρχουν
    λέει τώρα, ο ΜΑΛΑΚΑΣ κυριολεκτικά πλέον Γιωργάκης.

    αλλά !
    Επιδότηση 225 χιλ. ευρώ στο «Ίδρυμα Κ. Σημίτη» από τη Διαμαντοπούλου.

    Την ώρα που ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί της Καρδίτσας γύρισαν από τις διακοπές και ενημερώθηκαν ό,τι έχουν απολυθεί, αλλά και πλήθος συναδέλφων τους παραμένουν ακόμα απλήρωτοι, η κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας προκαλούν το κοινό αίσθημα.

    Έτσι στο ποσό των 225 χιλ. ευρώ καθορίζουν την ετήσια κρατική επιδότηση για το 2009 , η υπουργός Παιδείας Α. Διαμαντοπούλου, και ο υφυπουργός Οικονομικών Φ. Σαχινίδης με την υπ. αριθμ. Φ.1/Α΄/1396 /161356/IB.

    ΤΟΥΣ ΓΑΜΑΣ Ή ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΓΑΜΑΣ ΜΕΤΑ
    ΜΕ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ. ΠΑΝΤΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αποκaλυψη

    αυτες ειναι οι τιμες

    πιαστε και πληρωστε και γινατε πανεπιστημιακοι ανεξαρτητα αν ιστε Πασοκ ή όχι ο λαδωμα δεν εχει κομμα

    Ολοι τα πιάνουν!!


    Οι δεξιοι πανηγυριζουν με αυτους στο Παιδεiας

    Λeκτορας 50.000 χιλαδες

    επικουρος 75.000
    καθηγητης 100.000

    Ωτακουστης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. 1.000.000 άνεργους βλέπει ο Λοβέρδος

    Σκοτσέζικο ντους για την κυβέρνηση αποτελούν πλέον οι δηλώσεις του Α. Λοβέρδου, του υπουργού εργασίας που σε κάθε ευκαιρία δεν παραλείπει να αναφέρεται στη δραματική κατάσταση της ελληνικής οικονομίας και ειδικά στα άδεια ταμεία του υπουργείου του...
    ... μετά τη δήλωση που έβαλε φωτιά για τη μη δυνατότητα πληρωμής των επιδομάτων των ανέργων, πράγμα που τελικά δε θα συμβεί, σήμερα δήλωσε ότι ο αριθμός των ανέργων θα φτάσει το διαστημικό νούμερο για την Ελλάδα του 1.000.000...

    ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΠΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΗΛΙΘΙΟ ΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΒΓΑΛΑΤΕ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ.
    ΟΤΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟΝ ΘΑΠΑΤΕΡΟ ΣΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ.

    ΑΛΛΑ ΣΕ ΠΟΣΟΣΤΟ ΡΕ ΗΛΙΘΙΕ.
    ΟΧΙ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Αιντε καλα πάμε αναξιοκρατια στο φουλ βάζει και η αγράμματη τα τσιράκια της να απαντανε στο μπλογκ αν δεν απαντάει η ίδια και ολα μελι γαλα! Και γι αυτους που λενε τα πτυχια δεν χρειαζονται καλως αλλά η προυπηρεσια για καποια θεματα ειναι αναγκαια. Δεν πας στις τοπ θέσεις εν ώρα κρίσης να δοκιμάσεις την τύχη σου και την δικιά μας. Τι προυπηρεσία είπαμε έχει η κοπέλα εκτός απο πρασινη γλώσσα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση