GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Theredone: Ακριβή στα πίτουρα και φτηνή στ΄ αλεύρι!

Aπό τον  Φώτη Παντόπουλο.  Αρχίζοντας θα έπρεπε -λογικά- να επαινέσω το λαό μας για την παροιμιώδη σοφία του, όπως άλλωστε συνηθίζεται....

Aπό τον Φώτη Παντόπουλο. 

Αρχίζοντας θα έπρεπε -λογικά- να επαινέσω το λαό μας για την παροιμιώδη σοφία του, όπως άλλωστε συνηθίζεται. Οι επιλογές μας όμως (όλων ημών!) δεν μου το επιτρέπουν. Ας μπούμε γρήγορα... Η Theredone -ας πούμε- είναι μια εταιρία κινητής τηλεφωνίας, την οποία εγώ, εσείς, πολλοί από εμάς, την εμπιστευόμαστε. Αυτό βέβαια δεν είναι κατ’ ανάγκη κακό, αφού το σήμα είναι καλό, οι τιμές συμπαθητικές και τα παιδιά -με το παραπάνω- ευγενικά!

Το σενάριο λοιπόν λεει... Μια ημέρα των ημερών έγινε το -απόλυτα φυσιολογικό- ανθρώπινο λάθος. Όχι μεγάλο ή μικρό (τα παιδιά επιμένουν να το ονομάσουμε!), απλά ανθρώπινο. Όταν όμως στο απλό ανθρώπινο λάθος εμπλέκονται χρήματα -λίγα ή περισσότερα- ο λαός δεν φέρεται καθόλου σοφά. Αντίθετα είναι κακόπιστος, γιατί σκέπτεται πάντα περίεργα γμτ, και αυτά όπως καταλαβαίνετε είναι δύσκολο να αλλάξουν άμεσα, γιατί δυστυχώς τον έχουν «εκπαιδεύσει» επί μακρόν πονηρά και βίαια, και δε μπορεί εύκολα να αποδεχθεί μοντέρνα ευρωπαϊκά σχέδια... Ως εκ τούτου, πάντα φοβάται αυτό που λέμε «απομάκρυνση εκ του ταμείου» και «μια ίσον καμία» και «δε θα το μάθει κανείς» και «πως κάνεις έτσι», κλπ.

Γίνεται λοιπόν το λάθος το ανθρώπινο σε κατάστημα και είναι μικρό. Προσπαθώ να το λύσω εύκολα και γρήγορα με τα παιδιά και μπερδεύεται περισσότερο, αν και λέγονται «Εξυπηρέτηση Πελατών 0,25». Οι μέρες περνάνε και τηλεφωνώ και λέμε τα ίδια κάθε μέρα. Ευτυχώς που οι συνομιλίες ηχογραφούνται (για την ασφάλειά μας!) και θα ήθελα να τις ακούσετε κι εσείς. Μιλάμε επίσης και σε chat με την Αφροδίτη και τη Σίσσυ και είμαι λίγο αγενής καμιά φορά και τους ζητώ συγνώμη. Με παίρνουν ύστερα τα «μεγάλα» κορίτσια, επειδή το ζήτησα. Και σας βεβαιώνω πως είναι και γλυκομίλητα και σκληρά όταν πρέπει. Και εγώ το βρίσκω πολύ βιτσιόζικο αυτό και με εξιτάρει τρελά! Μάλιστα μου προτείνουν (και εδώ βλέπω ότι δεν υπάρχει πλέον επαφή!) να μου δώσουν μια νέα γραμμή μόνο για μένα και να δίνω άλλα 25 ευρώ με έκπτωση!

Επειδή θέλω όμως να είμαι απόλυτα ειλικρινής μαζί σας και δεν πρέπει να νομίζετε στο ελάχιστο πως είμαι ένας παλιάνθρωπος, ακούστε τη συνέχεια... Με απόλυτη συνέπεια σε όλα όσα γράφω κατά καιρούς στα media για εξυπηρέτηση, ικανοποίηση και ανταμοιβή του πελάτη, εξηγώ στα κορίτσια ότι κατανοώ το ανθρώπινο λάθος, αλλά επειδή πρέπει να πληρώνουμε τα λάθη μας (πολύ περισσότερο όταν είμαστε Vf και επιμένουμε ότι είμαστε Νούμερο... ένα!), θα ικανοποιηθώ ως αδικημένος πελάτης και επαγγελματίας του χώρου τουλάχιστον με ένα smartphone. Και μου απαντούν ότι αυτό αποκλείεται και άλλα τέτοια ωραία. Βέβαια, για να μη λετε ότι δεν είναι γενναιόδωροι οι άνθρωποι αυτοί, ομολογώ ότι δίνουν και 10 ευρώ -μείον ΦΠΑ!- δώρο, έτσι... για να μη λετε! Το λεει όμως κι αυτό ο σοφός λαός... «Εκεί που μας χρωστούσανε, μας πήραν και το βόδι», άσχετα αν οι περισσότεροι πια δεν έχουν βόδι, οπότε η αλήθεια της ρήσης δεν είναι δεσμευτική!!!

Για να κλείσουμε... όπως πρέπει και να σας αποδείξω πως πράγματι είμαι άνθρωπος των γραμμάτων, σας αποχαιρετώ με κάτι που διάβασα στη «Δικαίωση»: «Το παρόν αποτελεί προϊόν μυθοπλασίας. Τα πρόσωπα, τα ονόματα και οι καταστάσεις είναι φανταστικά και οποιαδήποτε ομοιότητα είναι συμπτωματική και δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα». Αμάν πια... ένα τηλέφωνο πήραμε κι εμείς για να μιλάμε παράνομα με την αδίστακτη Βάλια Βαρνέζη και... παρ’ ολίγο να κατηγορηθούμε και για το φόνο του Μενέλαου!
_____________________________________
* Ο Φώτης Παντόπουλος είναι επικοινωνιολόγος (και κρυφός θαυμαστής της Βάλιας !).

Δεν υπάρχουν σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση