GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Τι απομένει; Ο Λαφαζάνης σκηνίτης στην Μονή Εσφιγμένου...

Γιάννης Καψής Έχω μπερδευτεί... Ο άθεος Τσίπρας πηγαίνει στο Αγιο Όρος στηρίζει το άβατο και κλείνεται μόνος το σε ένα κελί με την εικόν...

Γιάννης Καψής

Έχω μπερδευτεί...
Ο άθεος Τσίπρας πηγαίνει στο Αγιο Όρος στηρίζει το άβατο και κλείνεται μόνος το σε ένα κελί με την εικόνα της Παναγιάς.
Ο εν λόγω άθεος τηλεφωνει στον αρχιεπίσκοπο και τον Πατριάρχη ( σ΄εμένα άραγε θα σήκωναν το τηλέφωνο; ) παίρνει την άδεια τους
και σπεύδει στο Βατικανό όπου τον δέχεται ο Πάπας.
Τί απομένει να δούμε; Τον φίλο μου τον Παναγίωτη
Λαφαζάνη σκηνίτη στην Μονή Εσφιγμένου.

5 σχόλια

  1. κ. Γ.ΚΑΨΗ ΤΑ 5 ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΧΟΥΝ ΧΑΣΕΙ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΠΟΥ ΕΝΑ ΕΚΑΤΟΜ.ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑ ΝΑ ΝΑ ΜΑΣ ΛΕΣ ΚΑΤΙ ΓΙΑΥΤΟ.ΤΩΡΑ ΑΝ ΠΑΕΙ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΣΤΟ Α.ΟΡΟΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΠΑ ΤΙ ΜΑΣ ΝΟΙΑΖΕΙ; ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΚΑΛΗ ΙΔΕΑ ΚΑΙ ΜΗ ΜΟΥ ΠΕΙΣ Α Ν Α Π Τ Υ Ξ Η...ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΝΥΚΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΟΙ ΧΟΡΤΑΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΝΟΜΙΟ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΔΗΘΕΝ ΕΞΥΠΝΑ (κατα τον κυκλο τους ) ΣΧΟΛΙΑ. ΑΣ ΧΟΡΤΑΣΟΥΝ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γαμήσου σκατόγερε και με τα φίδια πού 'κανες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ19 Σεπ 2014, 10:10:00 μ.μ.

    Ακομα ΖΕΙ αυτη η μουμια;


    τσ τσ τσ



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΣΥ ΜΟΝΟ ΣΤΟΝ ΜΑΜΩΝΑ ΠΙΣΤΕΨΕΣ ΟΛΗ Η ΦΑΡΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΟΛΗ Η ΜΠΛΕΜΠΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση