GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Επιστολή του (απολυμένου από τα ΝΕΑ) Τάσου Αναστασίου‏...

Από το http://syspeirosi.wordpress.com/ Επιστολή του απολυμένου από τα ΝΕΑ Τάσου Αναστασίου Προς την ΕΣΗΕΑ Αθήνα 30 Σεπτεμβρίου 2011 Αγ...

Από το http://syspeirosi.wordpress.com/

Επιστολή του απολυμένου από τα ΝΕΑ Τάσου Αναστασίου
Προς την ΕΣΗΕΑ Αθήνα 30 Σεπτεμβρίου 2011
Αγαπητοί συνάδελφοι
Εργάζομαι από 10ετίας στα «Νέα» ως σκιτσογράφος-γελοιογράφος και κατά την περίοδο αυτή η διεύθυνση της εφημερίδας ενέκρινε τη δημοσίευση χιλιάδων πολιτικών γελοιογραφιών μου, χωρίς κάποια λογοκριτική διάθεση.
Η κατάσταση αυτή άλλαξε άρδην μετά...
 την ανάληψη της διεύθυνσης από τον κ. Μεμή, ο οποίος περιόρισε τη δημοσίευση των σκίτσων μου στο ελάχιστο, «κόβοντας» ό,τι δεν συναινούσε με την κυβερνητική πολιτική. Παράλληλα ειδοποιήθηκα μέσω τρίτων «να ρίξω νερό στο κρασί μου» – προφανώς για να εξασφαλίσω ένα ευνοϊκό για εμένα εργασιακό καθεστώς.
Το δημοσιογραφικά απαράδεκτο καθεστώς πολιτικής λογοκρισίας και φίμωσής μου επιδεινώθηκε εδώ και έξι μήνες περίπου, με τον πλήρη αποκλεισμό μου από κάθε δημοσίευση. Αυτό συνέβη όταν μου προτάθηκε ανεπισήμως να παραιτηθώ (με αποζημίωση) κι εγώ φυσικά αρνήθηκα. Έκτοτε, δεν έχει δημοσιευτεί ούτε μία από τις γελοιογραφίες που ανελλιπώς παραδίδω στη σύνταξη καθημερινά. Ακολούθησε συνάντηση με τον κ.Μεμή, κατά την οποία μου ανακοίνωσε την απόφασή του να με απολύσει – ενώ υποστήριξε ότι οι γελοιογραφίες μου δεν δημοσιεύονται… για να συνηθίσω.
Ως κύρια αιτία της επικείμενης απόλυσής μου επικαλέστηκε τους συνήθεις οικονομικούς λόγους, στη συνέχεια όμως της συζήτησής μας τόνισε ότι στις τρέχουσες συνθήκες πολιτικής έντασης δεν μπορεί η εφημερίδα να «αντέξει» αντιπολιτευτικές τοποθετήσεις.
 Ως προς τους προαναφερόμενους «οικονομικούς λόγους» της επικείμενης απόλυσής μου, αξίζει να σας ενημερώσω ότι το τιμ της εφημερίδας έχει ενισχυθεί προσφάτως με νέα τοποθέτηση συναδέλφου-σκιτσογράφου.
Με βάση τα παραπάνω σας ζητώ: Να ενεργήσετε έτσι ώστε να τερματιστεί το καθεστώς δημοσιογραφικής μου φίμωσης και πολιτικής μου δίωξης και να αποκατασταθούν οι παλαιές ομαλές εργασιακές συνθήκες.
Αυτό είναι το κύριο αίτημά μου. Να ενεργήσετε έτσι ώστε να αποτραπεί η απειλούμενη απόλυσή μου – μια απόλυση με καθαρά πολιτικά κίνητρα, που δεν τιμά κανέναν και παραπέμπει σε άλλες εποχές και σε άλλου είδους καθεστώτα.
Με συναδελφικούς χαιρετισμούς
Τάσος Αναστασίου

12 σχόλια

  1. ΕΔΩ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΔΙΩΧΝΕΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΕΣΕΝΑ ΘΑ ΑΦΗΝΕ ΡΕ ΦΙΛΕ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ ΨΥΧΑΡΗ ΠΟΥ Ο ΠΑΓΚΑΛΟΣ ΤΟΝ ΕΙΧΕ ΔΙΟΡΙΣΕΙ ΔΙΟΙΚΗΤΗ ΣΤΟ ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ.ΟΥΤΕ ΠΑΠΠΑΣΔΕΝ ΣΕ ΑΦΗΝΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλως ηρθες και εσυ στην ανεργια φιλε.
    θα σου πω εγω τι βιωνω.
    δεν δουλευεις γιατι δεν εισαι αξιος ειναι απλα τα πραγματα.
    οι καλοι μονο επιβιωνουν και εσυ δεν εισαι ενα ς ζπο αυτους.αχρηστε ε αχρηστε θες και δουλεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ολη η σαβουρα στα δελτια των 8 σε περιθωριακες συχνοτητες, Τραγκας, Κουικ και Παπαγιαννης....νομιζουν οτι επειδη επεσε το πασοκ θα ερθει ο Σωτηρας Σαμαρας για να ξαναδινει διαφημησεις σε κωλοχαρτα οπως η Χωρα...
    Μαρτης 2004 4 μερες πριν τις εκλογες, βροχερο πρωινο, ωρα 8 παρα, ο Κουικ σε μια λαικη αγορα να κλαιει και να οδυρεται πανω απο εναν παγκο με ντοματες γιατι λογω ευρω (Σημιτη) εγιναν πανακριβες...
    μετα τις εκλογες του 2004 τουμπεκιαστικαν και αρχισαν να τρωνε με τα χρυσα ευρω του μεγαλυτερου ΤΣΟΓΛΑΝΙΟΥ-ΔΟΣΙΛΟΓΟΥ και της παρεας του (βλ. Καραμανλης)....
    Σαν βρυκολακες λοιπον επανερχοντe στο προσκηνιο....χιλιες φορες ΔΝΤ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΒΟΛΕΜΕΝΕ ΠΟΣΟΚΕ ΤΟΥ ΔΟΣΥΛΟΓΟΥ ΣΙΜΗΤΗ ΣΕ ΧΑΛΑΕΙ ΠΟΥ ΤΑ ΧΩΝΕΙ Ο ΤΡΑΓΚΑΣ ΚΑΙ Ο ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗΣ;ΑΚΟΥ ΕΣΥ ΤΟΝ ΧΑΣΑΠΟΠΟΥΛΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΨΗ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΗΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ.ΕΡΧΕΤΕ Η ΩΡΑ ΣΑΣ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑ ΝΑ ΞΕΒΟΛΕΥΤΗΤΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΤΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΣΗ ΣΟΥ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΣΟΥ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΘΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΓΙΝΕ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝ ΛΟΓΩ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ. Εγώ όπως και πάρα πολλοί φίλοι και γνωστοί μου, ακολουθώντας την ρήση του ¨Πιτσιρίκου¨ έχουμε απο χρόνια σταματήσει να διαβάζουμε τα έντυπα των ¨νταβατζήδων¨ όπως επίσης ΔΕΝ παρακολουθούμε το κανάλι τους το MECA και δεν έχουμε χάσει τίποτα απολύτως απο την ενημέρωσή μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η δημοκρατία και ο σοσιαλισμός ξεχειλίζουν απο τα μπατζάκια τους. Να τους χαιρόμαστε.
    Έχουν γίνει πιο βασιλιάδες απο τους βασιλιάδες που διώξαμε κάποτε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΡΕΜΑΛΕΣ...ΕΤΟΙΜΑΣΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΡΕ ΜΑΛΑΚΕΣ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΟΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ
    Η ΕΛΛΑΔΑ ΧΑΝΕΤΑΙ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΒΑΡΑΤΕ ΤΟ ΠΟΥΛΑΚΙ ΣΑΣ ;;;
    ΤΙ ΠΑΣΟΚΟΙ , ΤΙ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΔΕΣ, ΣΠΗΛΙΟΤΟΠΟΥΛΟΙ ΚΑΙ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΙΔΕΣ ;;;
    ΓΡΑΦΤΕ ΤΟΥΣ ΣΤ΄ΑΡΧΙΔΙΑ ΣΑΣ ΟΛΟΥΣ , - ΑΝ ΣΑΣ ΕΜΕΙΝΕ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ, ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΝΑ ΚΑΨΕΤΕ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ...
    ΝΑ ΑΝΤΕΙΛΕΙ ΜΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ !!!

    ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΧΑΙΒΑΝΙΑ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Kala na patheis re PASOKE. Otan egrafes se arthra omws oti i pasokara tha mas swsei itan kala tote e?? Kala na patheis. APOLIMENOS NA MEINEIS.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπητέ 30 Σεπ 2011 7:15:00 μ.μ, χάθηκε να επικαλεσθείς κάποιους άλλους δημοσιογράφους που ασκούν κριτική;
    Γιατί το παράδειγμα των Τράγκα και Παπαγιάννη, αναφέρεται και ανήκει στους βόθρους:
    Άκου φρασεολογία του Τράγκα για τη Μέρκελ: Η ξεσκισμένη ξεκωλιάρα του Βερολίνου.
    Τί ύφος και τί ήθος, Θεέ μου, ενός επαγγελματία εκβιαστή.
    Όσο για τον Παπαγιάννη, άκου λέξη του ως δείγμα,"κωλοπαιδαρισμός", αναζήτησε το blog του pressmme, που πριν το κλείσει,κατ' απαίτηση και του Χατζηνικολάου που τον είχε περάσει γενεές 14, είχε αναγγείλει το άνοιγμα το fimotro (σήμερα κάνει πως δεν έχει σχέση). Άσε δε τι έγραφε για τον Τριανταφυλλόπουλο (άπλυτος, λιγδιάρης κ.λ.π).
    Και οι δύο, μαζί με αρκετούς άλλους, εκπροσωπούν επάξια τον ημιυπόκοσμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κύριοι,
    Θα παρακαλέσω όλους τους αγράμματους που θέλουν να δοξαστούν μέσα από το blog να πάνε να μάθουν ελληνική γλώσσα τώρα που ανοίγουν προγράμματα για αγράμματους δωρεάν από το Υπουργείο Παιδείας. Και μετά από 10 -15 χρόνια να ξαναβγούν να γράψουν.
    Ευχαριστώ
    Σωκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι αλλο περιμενατε απο μια εφημεριδα που εχει στυριξει το καθεστως Μεταξα, την γερμανικη κατοχη και την απριλιανη χουντα... Αφου λοιπον ο συγκεκριμενος κυριος ανεχονταν να δουλεβει σε φασιστοφυλλαδες τοτε επρεπε να το περιμένει αυτο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση