GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Εφτασε ο κόμπος στο χτένι στη Γλυφάδα...

Από τον Βασιλειο Μουλακακη Θελουμε όχι προσχηματικά συμβούλια αλλά ουσιαστικές λύσεις. Το νεκροταφείο λόγω κακού σχεδιασμού και κ...

Από τον Βασιλειο Μουλακακη
Θελουμε όχι προσχηματικά συμβούλια αλλά ουσιαστικές λύσεις. Το νεκροταφείο λόγω κακού σχεδιασμού και κορεσmού ιδίως τους καλοκαιρινούς μήνες λόγω αυξησης θανάτων, εφτασε ο κόμπος στο χτένι βεβαια...άλλη μια επιβεβαίωση του ελληνικου "αχ αδελφισμού". Τα δημοτικά συμβούλια δεν λύνουν προβλήματα απλά επικυρώνουν λύσεις. Οι λύσεις προέρχονται από τις υπηρεσίες και πραγματικούς συμβούλους διαχείρησης και καλούς managers.
Επειδή στην Ελλάδα μόνο crisis management ξερουμε και αυτό με πολύ κακή διαχειρηση της κρίσης λόγω πανικού.
Προτείνω να προσληφθει ένας manager διαχείρησης των δημοτικών υπηρεσιών και προβλημάτων που θα...
 αναφέρεται στο δημοτικό συμβούλιο. Ο ρόλος του θα είναι ουσιαστικός και θα φέρει την ευθυνη της διαχείρησης. Ολα θα επικυρωνται από το δημοτικό συμβούλιο και τον Δημαρχο. Αυτό σαν μακροπρόθεσμη λύση συνολική. Οσον αφορά το νεκροτάφειο πρέπει η δημοτική αρχή να συνάψει εκτάκτως συμφωνίες μέ όμορους δήμους για την ταφή νεκρών άμεσα αλλά προσωρινά μέχρι να βρεθεί λύση οπότε και θα μεταφερθούν στο νέο νεκροταφείο. Ειναι ντροπή αναμεσα σε δύο σχολεία και μια παιδική χαρά να υπαρχει νεκροταφείο πάντως. Ενα επιπλεόν θέμα είναι αντε και μεταφέρθηκε το νεκροταφείο, ο χώρος του υπάρχον τι θα γίνει πρέπει να σχεδιαστεί από τωρα αυτό, με μελέτη και χρονοδιαγραμμα.

5 σχόλια

  1. ΑΝ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΕΙΧΑΝ @ΡΧΙΔΙ@,ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΝΕΒΑΙΝΑΝ ΑΥΤΑ ΣΗΜΕΡΑ.
    ΚΡΑΤΟΣ ΕΝ ΚΡΑΤΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ.
    ΚΡΑΤΟΣ ΕΝ ΚΡΑΤΕΙ ΚΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ.
    ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΑΠΛΑ ΦΡΟΝΤΙΖΕΙ ΝΑ ΑΥΞΗΣΕΙ ΤΟ ΦΠΑ ΣΤΑ...ΑΝΑΨΥΚΤΙΚΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΕΤΕ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΟ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ;
    ΜΕΤΑ ΤΑ ΕΦΙΑΛΤΙΚΑ-ΜΑΚΑΒΡΙΑ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΑ,ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΟ ΚΑΝΕΙ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και γιατί να χρησιμοποιήσουν το χώρο της Βουλής?
    Όταν όσον ούπω κρεμάσουν όσους υπέγραψαν το Μνημόνιο, πού θα τους θάψουν???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λαμόγια το δασος ειναι δασος και ετσι πρεπει να ξαναγινει οσες φορές και να το καψετε.
    Αν θελετε νεκροταφειο δώστε τα οικοπεδα αντι για βιλες ή πηγαινεται στο παλιο αεροδρομια αντι να το κανετε βιλες και εμπορικα κεντρα.
    Και αμα ο Δήμαρχος που εχει πολεοδομια δεν εφαρμοζει τους δρομους και δεν σεβεται τα δασαρχεία να παει σπίτι του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. TEΛΙΚΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΗΜΑΡΧΟΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ @ΡΧΙΔΙ@..!

    Θεσσαλονίκη
    Το πρώτο αποτεφρωτήριο στην Ελλάδα επιδιώκει να δημιουργήσει ο Δήμος Θεσσαλονίκης. Η διοίκηση έχει ήδη καταλήξει στον χώρο που πληρεί όλες τις προϋποθέσεις, τις οποίες θέτει ο νόμος για την υλοποίηση του συγκεκριμένου σχεδίου, και βρίσκεται στα κοιμητήρια Αναστάσεως του Κυρίου στη Θέρμη.

    Πρόκειται για έναν ιδιόκτητο χώρο έκτασης 500 στρεμμάτων, που αυτή τη στιγμή λειτουργεί ως φυτώριο. Σε ένα μικρό μέρος της έκτασης θα στηθεί ένα οίκημα περίπου 600 τετραγωνικών μέτρων, όπου θα στεγαστούν οι απαραίτητες λειτουργίες του αποτεφρωτηρίου.

    Για την υλοποίηση του σχεδίου έχουν ήδη ξεκινήσει οι συζητήσεις μεταξύ του αντιδημάρχου Περιβάλλοντος και Ελεύθερων Χώρων, Κωνσταντίνου Ζέρβα, με το γενικό γραμματέα του ΥΠΕΚΑ, προκειμένου να εκδοθεί Προεδρικό Διάταγμα χαρακτηρισμού της έκτασης ως χώρου αποτεφρωτηρίου και να προχωρήσουν οι απαραίτητες διαδικασίες.

    «Το αποτεφρωτήριο είναι μια επιδίωξη της δημοτικής αρχής και πιστεύουμε ότι θα εξυπηρετήσει τις ανάγκες όλης της Βόρειας Ελλάδας. Είναι θέμα πολιτισμού η δημιουργία του αποτεφρωτηρίου» δήλωσε ο κ. Ζέρβας.

    Σημειώνεται πως στον προϋπολογισμό του Δήμου έχει συμπεριληφθεί ένα κονδύλι ύψους 30.000 ευρώ για την τελική μελέτη, ενώ η κατασκευή του αποτεφρωτηρίου θα κοστίσει γύρω στα 2 με 3 εκατομμύρια ευρώ. Ο τρόπος κατασκευής του έργου θα αποφασιστεί στο μέλλον από τη δημοτική αρχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση