GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Απούσες καλημέρες....

 Από τον Γιώργο Κανλή Έχω ένα πορτοφόλι, χρόνια τώρα δίχως σέντς, άνθρωπος δε με ζυγώνει, κόπηκαν οι επαφές. # Παρελθόν οι καλημέρε...

 Από τον Γιώργο Κανλή

Έχω ένα πορτοφόλι,
χρόνια τώρα δίχως σέντς,
άνθρωπος δε με ζυγώνει,
κόπηκαν οι επαφές.
#
Παρελθόν οι καλημέρες,
παρελθόν οι Κυριακές,
οι παλιές μου οι αγάπες
δήλωσαν απών κι αυτές.
#
Στο τηλέφωνο μου παίρνω
κάποιο φίλο αδελφικό,
κλείσε μου ΄πε θα σε πάρω
με το...
 πρώτο μου ρεπό.
#
Το Λενάκι απ΄τη Τούμπα
χρόνια χάθηκε κι αυτό,
αν η τσέπη δεν βροντάει
μοιάζεις με μηδενικό.
#
Όλοι δήλωσαν απόντες,
δεν με σκέφτηκε κανείς,
τις απούσες καλημέρες,
άιντε ψάξε να τις βρεις...

2 σχόλια

  1. Ου να χαθείτε τζαμπατζήδες και αληταριό της ψευτοαριστεράς, της αριστεράς της κονόμας και πάνω και κάτω από το τραπέζι, που όπου και να κυβερνήσατε κάψατε τις καρδιές και τις ζωές των ανθρώπων, θυμάστε ρε αλήτες που πηγαίνατε στην Κούβα να μαζέψετε τις σοδιές; Αναρωτηθήκατε πόσες χιλιάδες στρατιώτες έστελνε εκείνες τις χρονιές το ίνδαλμα σας ο Κάστρο στην Αφρική για να οργανώσουν επαναστάσεις και στο τέλος τους άφηνε εκεί να πεθάνουν, όχι έντιμα αλλά με τον ποιο άτιμο τρόπο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι από την Πόλη έρχομαι
    Και στη κορφή βαρέλι
    Κόβω τα δύο μου τ' αυτιά
    Να μην με πεις κουνέλι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση