GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Ο Φαρμακοποιός…

Έχω  το μαγαζί μου , το επάγγελμα μου, τη δουλειά μου. Βέβαια έχω κάνει στο παρελθόν συμφωνία με τις κυβερνήσεις να έχω 35% κέρδος έστω ...

Έχω  το μαγαζί μου, το επάγγελμα μου, τη δουλειά μου. Βέβαια έχω κάνει στο παρελθόν συμφωνία με τις κυβερνήσεις να έχω 35% κέρδος έστω και μεικτό, να μη μπορεί να μπει κάποιος άλλος στο επάγγελμα εκτός από την οικογένεια μου ή το σινάφι μου-θέλω πάση θυσία ο γιός μου να κάνει την ίδια δουλειά,(είναι πολλά τα λεφτά) γιατί θα είναι ασφαλής από την ανεργία- θέλω να είμαι επιχειρηματίας αλλά με ωράριο δημόσιου υπάλληλου, θέλω ...
εκτός από το σπίτι μου να έχω εξοχικό, να πίνω ακριβά γαλλικά κρασιά, να τρώω χαβιάρι σε ακριβά εστιατόρια ,να έχω τζιπάρα με 500 άλογα, να κάνω παρέα με καλλιτέχνες( μου φαίνονται λίγο ενοχλητικοί),πολιτικούς και να έχω υψηλότερο ανάστημα από τους άλλους! Καλά ρε, τόση ώρα δε καταλάβατε ποιος είμαι; Ο φαρμακοποιός της γειτονιάς…
Διονύσης Στ.

14 σχόλια

  1. Εγω σαν πελατης τι θα κερδισω με την απελευθερωση?περισσοτερες ωρες λειτουργιας?
    Και στα καταστηματα το θελουν αυτο αλλα αν δεν εχει καποιος λεφτα με τι θα ψωνισει?
    οΤΙ ΘΑ ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ?
    Καποιος να μας εξηγησει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ένα απόγευμα πλησιάζει ο μικρός γιος τον πολυάσχολο μπαμπά του που μόλις είχε γυρίσει από τη δουλειά κουρασμένος και τον ρωτάει:
    -Μπαμπά, πόσα χρήματα βγάζεις τη μέρα;
    -Γιατί ρωτάς; αποκρίθηκε ο πατέρας.
    -Θα ήθελα να ξέρω. Σε παρακαλώ, πες μου, συνέχισε ο γιος.
    -50 ευρώ τη μέρα, απάντησε ο πατέρας.
    -Τότε μπορείς να μου δανείσεις 25 ευρώ; ξαναρώτησε ο γιος.
    Όμως ο πατέρας σκέφτηκε ότι η αρχική ερώτηση για το πόσα χρήματα βγάζει τη μέρα, ίσως αποσκοπούσε στο να ζητήσει χρήματα για να πάρει προφανώς κάποιο παιχνίδι. Οπότε η άμεση απάντησή του ήταν αρνητική και μάλιστα του είπε να πάει αμέσως στο δωμάτιό του να κοιμηθεί. Ο μικρός κατέβασε το κεφάλι και αποχώρησε από το δωμάτιο.
    Όσο πέρναγε η ώρα ο θυμός του πατέρα ξεθύμαινε, καθώς έκανε διάφορες σκέψεις, όπως: «μήπως το παιδί χρειαζότανε πραγματικά τα χρήματα;», «μήπως ήθελε να πάρει κάτι για το σχολείο;», «μήπως είχε δανειστεί χρήματα από κάποιο συμμαθητή του;» και «τελευταία έχει καιρό να μου ζητήσει χρήματα, οπότε ίσως πρέπει να του τα δώσω».
    Έτσι ο πατέρας πηγαίνει στο δωμάτιο του μικρού του γιου και του τα δίνει. Τότε ο μικρός όλο χαρά βγάζει απο την τσέπη του άλλα 25 ευρώ και του λέει:
    -Ορίστε μπαμπά, σου δίνω 50 ευρώ. Μπορώ να εξαγοράσω την αυριανή σου μέρα;
    Ο πατέρας συγκινήθηκε και αγκάλιασε το μικρό του γιο, συνειδηποιώντας ότι τον είχε παραμελήσει για να δουλεύει.
    ΗΘΙΚΟ ΔΙΔΑΓΜΑ:
    Μην αφήνετε τον ελεύθερο χρόνο σας να περνάει άσκοπα. Η σκληρή δουλειά και η καθημερινότητα μας αφήνουν πολύ λίγο ελεύθερο χρόνο για ξεκούραση. Όμως δεν θα πρέπει να παραμελούμε τους ανθρώπους που αγαπάμε και μας έχουν ανάγκη – κυρίως την οικογενειά μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΜΕΜΝΗΣΟΝ ΤΟ ΛΑΚΕ ΤΟΥ ΔΝΤ ΟΤΑΝ ΕΛΘΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΑΛΠΗ.

    ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ ΓΙΑ ΥΨΗΛΑ ΑΞΙΩΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ ΚΛΑΨΟΜΟΥ....ΡΙΚΟ ΥΦΑΚΙ ΤΟΥ.

    ΟΥΣΤ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΑ ΤΟΥ ΛΑΜΠΡΑΚΗ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΤΣΟΜΠΑΝΗ ΕΣΥ ΔΕΝ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ
    Η ΔΙΚΙΑ ΣΟΥ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΑΤΗ.
    ΜΗ ΔΙΝΕΙΣ ΤΣΑΜΠΑ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΦΑΡΜΑΚΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. 19 Ιαν 2011 8:14:00 μ.μ.
    Φίλε μου Χάρη αν χρειάζεσαι κάποιον να σου εξηγήσει τι θα κερδίσεις με την απελευθέρωση, μάλλον το έχεις χάσει το παιχνίδι. Πρέπει να απαντήσεις μόνος σου στην ερώτηση αυτή. Τα πολιτικο-οικονομικο-κοινωνικά θέματα δεν είναι πλυντήρια για να ζητάς οδηγίες χρήσεως.
    Όσο για την ισοπεδωτική λογική σχετικά με τα καταστήματα και το αν έχει κάποιος λεφτά να ψωνίσει, πως θα σου φαινόταν αν τα καταστήματα έκλειναν κάθε μέρα στις 2 και δεν άνοιγαν το Σάββατο; Αφού όπως γράφεις υπάρχει κρίση και ο κόσμος δεν έχει λεφτά! Με τέτοιου είδους ισοπεδωτικές λογικές καταντήσαμε εδώ που καταντήσαμε. Και εν πάση περιπτώσει, γιατί το βρεφικό γάλα (αλλά και η ασπιρίνη και τα παυσίπονα) να μην πωλούνται από το σούπερ μάρκετ; Γιατί κάποιος μεγάλος επενδυτής να μην μπορεί να ανοίξει μια αλυσίδα φαρμακείων, που θα δουλεύουν ανεξαρτήτως εφημερίας ΟΛΟ το 24ωρο, δίνοντας δουλειά σε άνεργους νέους φαρμακοποιούς που δεν είχαν την τύχη να έχουν τον πατέρα τους στο επάγγελμα για να τους κληρονομήσει την άδεια; Απάντησε σε αυτά αλλά και σε άλλα ερωτήματα που θα υποβάλλεις εσύ στον εαυτό σου σχετικά με αυτήν την ελεεινή συντεχνία και θα καταλάβεις πλήρως τι θα κερδίσεις από την απελευθέρωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΙΟ ΩΡΑΡΙΟ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ ΑΝΙΔΕΕ ΜΙΣΘΩΤΕ ΛΑΣΠΟΛΟΓΕ;;;;
    ΜΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΩΡΑΡΙΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ (ΕΚΤΟΣ ΣΑΒΒΑΤΟΥ) ΚΑΙ ΔΙΑΝΥΚΤΕΡΕΥΣΗ 'Η ΔΙΗΜΕΡΕΥΣΗ ΑΠΑΞ ΤΟΥ ΜΗΝΟΣ;;;;
    ΚΑΙ ΠΟΥ ΤΑ ΕΙΔΕΣ ΤΑ ΚΕΡΔΗ, ΤΑ ΑΝΑΣΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ;
    ΣΤΑ 200.000€ ΣΕ ΦΑΡΜΑΚΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΧΡΩΣΤΑΕΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥΣ ΠΟΥ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΣΤΟ ΑΚΕΡΑΙΟ;;;;
    ΕΙΠΑΜΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ... ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΔΙΚΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ... ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΕ ΚΑΙ Ο,ΤΙ ΕΜΠΑΘΗ ΧΑΖΟΜΑΡΑ ΣΑΣ ΠΑΣΑΡΟΥΝ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φαρμακοπώλη τής γειτονιάς,μήν
    αλλοιθωρίζεις.
    Ρίξε μιά ματιά στούς συναδέλφους
    σου.Αυτούς πού επιβαίνουν 500hp.
    Πουλάνε κρέμα νυκτός μέ κέρδος
    150%,ενώ είναι φανερό ότι κάποιος
    αρσενικός θά τή προσφέρει τζάμπα.
    "Πάρτα Λίζα καί κάντα κορνίζα".
    Αναστάσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να συμπληρωσω στο αρχικο κειμενο κι αλλα μηπως καταλαβετε ποιος ειμαι???Ειμαι αυτος που δε θελω να κανουν αλλοι τη δουλεια μου (βλεπε την περιβοητη "καψα"για τα supermarket) ,αλλα εγω κανω τη δουλεια αλλων!ναι!κανω καθημερινα το γιατρο,χορηγωντας αντιβιωσεις,αντιυπερτασικα,γαστροπροστασιες,αντιφλεγμονωδη,κλπ χωρις ιατρικη συνταγη,γιατι εκμεταλλευομαι τον αδαη κοσμακη που νομιζω πως ξερω και ιατρικη και που δε θελει να πληρωσει επισκεψη στο γιατρο...
    και μ αυτον τον τροπο και αντιδεοντολογικος γινομαι,αλλα και τα ταμεια χρεωνω (ναι,αυτα για τα οποια καιγομαι οταν δε θελω να ανοιξει το επαγγελμα...) γιατι σιγουρα μετα ο κακομοιρης ο ασθενης θα παει με το κουτακι του στο γιατρο του ταμειου του να του συνταγογραφησει το πανακριβο και περιττο φαρμακο...
    Ειμαι εγω που δε θελω ν ανοιξει φαρμακειο σε supermarket,αλλα εγω εχω κανει το φαρμακειο μου τετοιο,πουλωντας απο οδοντοβουρτσες και οδοντοκρεμες των DIA,μεχρι και κολωνιες...
    Ειμαι εγω που ψιθυριζοντας συνομωτικα στον πελατη "καλα τι σου γραψε ο γιατρος?αυτο ειναι αχρηστο...παιρνει τις μιζες του απο εταιριες φαινεται..." και α τον κατηγορησω οπου σταθω,αλλα θα παρω τις ιδιες ακριβως παροχες με το γιατρο απο καποια αλλη εταιρια...
    Ναι αυτος ειμαι...
    (συγχαρητηρια φιλε Διονυση Στ)
    Σταματης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. 20 Ιαν 2011 12:19:00 π.μ.
    ==
    Ρε φιλε τι ειναι αυτα που λες??
    Ημαρτον!

    Γιατί κάποιος μεγάλος επενδυτής να μην μπορεί να ανοίξει μια αλυσίδα φαρμακείων, που θα δουλεύουν ανεξαρτήτως εφημερίας ΟΛΟ το 24ωρο, δίνοντας δουλειά σε άνεργους νέους φαρμακοποιούς που δεν είχαν την τύχη να έχουν τον πατέρα τους στο επάγγελμα για να τους κληρονομήσει την άδεια;
    ==
    Κατι τετοιο ακουγα εδω και καμποσα χρονια και για τα μπακαλικα.
    Και μας ηρθαν τα σουπερ μαρκετ.
    Ειδες τι ωραια ειναι τωρα?

    20 Ιαν 2011 12:19:00 π.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ (150%) ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΥΤΕ ΣΤΟ ΜΠΑΚΑΚΟ... ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ 500 ΙΠΠΟΥΣ, ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΛΕΒΟΥΝ ΤΑ ΤΑΜΕΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΟΧΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ... ΓΙΑΤΙ ΣΧΕΔΟΝ ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΛΕΓΞΕ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΕΝΑ ΛΟΓΙΚΟ ΑΡΙΘΜΟ ΣΥΝΑΓΩΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ (ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΦΑΝΗ ΛΟΓΟ) ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΕΚΑΤΟΝΤΑΠΛΑΣΙΕΣ;;;;
    ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΦΡΑΓΚΑ ΠΑΙΔΕΣ... ΚΙ ΑΥΤΟΥΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΜΠΗΣΕ ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΙΣ... ΠΟΤΕ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αν και συνεχιζεις να με αγνοεις φιλε φαρμακοποιε,θα συνεχισω να σε ρωταω...
    Ποια η μεριμνα των συλλογων σας για τους νεους ανεργους συναδελφους σας?αυτα που ελεγε ο Λουραντος στον Σκαι,οτι δηλαδη μπορουν ν απασχοληθουν στην ερευνα?!!ή ως φαρμακευτικοι αντιπροσωποι!?!(ελεος!).Γιατι οι κυριοι καθηγητες της φαρμακευτικης (με τα πολυτελη φαρμακεια στο Κολωνακι και το Ψυχικο) δεν κλεινουν τις φαρμακευτικες σχολες ,αφου ως επαγγελματιες θελουν το επαγγελμα κλειστο?και αφου οι κληρονομοι των φαρμακειων (δηλαδη τα τεκνα των φαρμακοποιων) θα σπουδασουν με συνοπτικες διαδικασιες (συμφωνα με επισημα στοιχεια) κατα 80% σε Σερβια,Βουλγαρια,Ρουμανια,ωστε να ρθει γρηγορα το πολυποθητο χαρτι?
    Και εν πασει περιπτωσει τι σημαινει κλειστο επαγγελμα?Πως μπορουν να ειναι στην ιδια πολυκατοικια 2 οδοντιατροι η δυο παθολογοι και να μη μπορουν να υπαρχουν 2 φαρμακεια σε ενα χωριο?Τι σημαινει υπερκορεσμος σε φαρμακεια?σε τι δεν υπαρχει αυτο σημερα?σε γιατρους,σε καθηγητες,σε,σε,σε...τι?
    Μην ανησυχειτε κυριε φαρμακοποιε,το κερδος εσας ειναι εξασφαλισμενο απο χερι λογω νοοτροπιας αυτου του λαου (και εννοω της πολυφαρμακιας)...Αυτης της νοοτροπιας που εφαγε και τα μπακαλικα εις οφελος των super market (γιατι και στο εξωτερικο ανοιξαν τετοια,αλλα επιβιωσαν και τα μπακαλικα...αλλη κουλτουρα βλεπεις...).
    Λυπαμαι,αλλα και να ειχατε καποιο δικιο το χασατε στο αντιπαθες προσωπο του καθε Λουραντου που κανει μπαμ οτι καιγεται για το χρημα οταν μιλαει(και οχι για το λειτουργημα) και με αυτα που εγραψα παραπανω (σε προηγουμενη απαντηση μου)...
    Σταματης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. επιστρατευση τωρα στους κηφηνες μπακαληδες με τις ασπρες στολες.

    τελος το παρτυ κηφηνες λαμογια.

    ακου 35%!!!!!!!!!!!!!
    της τιμης γι ανα σου δωσουν απλα κατι απο το ραφι!!
    και μετα η μπιζνα περναει στα παιδια κληρονομικα!!!


    ουτε στη βορεια κορεα δεν ειναι ετσι!......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. 6:55,
    δέν θά διαφωνήσουμε στούς 500hp,
    αλλά ο κάθε Μπακάκος πουλά κρέμες
    μέ κέρδος 150%,άντε 120%.
    Επιμένω.
    Όσον αφορά τά ταμεία.....
    άς πάω νά πάρω χάπι γιά τή πίεση.
    Τά προβλήματα νά τά παλέψεις εσύ,
    εγώ μεγάλωσα,μόνο γράφω,είμαι
    καμένο χαρτί.4 στήν εικοσιμία τό
    πρώτο χαρτί.
    Αναστάσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση