GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Μετανάστες ή εισβολείς;...

Του Ευάγγελου Δούκα Μετανάστες ή Εισβολεις, ή Κατακτητές ή Σύγχρονες καταλήψεις χωρών και λαών; Ή βολικά εργαλεία «κάποιων» για την διά...

Του Ευάγγελου Δούκα
Μετανάστες ή Εισβολεις, ή Κατακτητές ή Σύγχρονες καταλήψεις χωρών και λαών;
Ή βολικά εργαλεία «κάποιων» για την διάλυση κρατών;
• Το Πακιστάν έχει περίπου 160.000.000 κατοίκους, Τι θα γινόταν άν 15.000.000 πακιστανοί ερχόταν στην Ελλάδα; Ποιός θα μου απαντήσει;
• Ποιος θα μου απαντήσει πόσοι αυτή τη στιγμή είναι οι μετανάστες στην Ελλάδα λαθραίοι και μη;
• Ποιος θα μου απαντήσει πόσο είναι το ποσοστό των μεταναστών σε σχέση με τους Ελληνες;
• Ποιος θα μου απαντήσει πόσα ξοδεύει το Ελληνικό κράτος δηλ πόσα χρήματα πληρώνουν οι πολίτες του, για περίθαλψη, εκπαίδευση, συνταξιοδότηση, ταμεία ανεργείας κλπ για τους μετανάστες;
• Ποιος θα μου απαντήσει για την αυθαίρετη και...
 ραγδαία αλλοίωση του ελληνικού πληθυσμού, παραβιάζοντας το δικαίωμα αυτοδιάθεσης του Ελληνικού Λαού και την Αρχή της λαϊκής κυριαρχίας.
• Ποιος θα μου απαντήσει για την αλλοίωση του εκλογικού σώματος και τον υπαρκτό κίνδυνο σχηματισμού αυτόνομων νησίδων ξένου πληθυσμού στην Ελλάδα; Δηλαδή οι έχοντες δικαίωμα ψήφου μετανάστες μίας εθνικότητας (δηλ. οι νομιμοποιημένοι και οι «επί μακρόν διαμένοντες»), μπορούν να συμφωνήσουν να μετοικήσουν όλοι σε έναν ακριτικό Δήμο της χώρας, να εκλέξουν Δήμαρχο, να επιβάλουν να διδάσκεται ο,τι θέλουν αυτοί στα σχολεία της περιοχής, να επιβάλουν δεσμεύσεις στην αγορά (π.χ. μουσουλμανική αργία την Παρασκευή), ερήμην της μειοψηφίας των Ελλήνων και τέλος να ζητήσουν την προσάρτηση του εδάφους σε γειτονικό κράτος;
• Ποιος θα μου απαντήσει γιατί αποφεύγεται συστηματικά να τεθεί θέμα για ταυτόχρονη απόδοση δικαιώματος ψήφου στην ελληνική Ομογένεια;
• Ποιος θα μου απαντήσει γιατί γίνεται παράβαση της Οδηγίας 2003/109/ΕΚ12, με την αλόγιστη απονομή δικαιώματος ψήφου στους «επί μακρόν διαμένοντες» αλλοδαπούς;
• Ποιος θα μου απαντήσει γιατί παραβιάζεται ευθέως το άρθρο 62 της Συνθήκης της Λισαβόνας εντάσσοντας αυθαίρετα τους πρώην ή νυν λαθρομετανάστες ως πολίτες στον Ευρωπαϊκό χώρο και αλλοιώνει το εκλογικό σώμα των Ευρωπαίων ψηφοφόρων. Οι οποίοι θα μπορούν πλέον ως «Έλληνες υπήκοοι» να αναδειχθούν και Ευρωβουλευτές
• Γιατί παραβιάζεται η Συνθήκη της Λισαβόνας για την προστασία της ανεργίας και της ασφάλειας στην Ευρώπη; Ταυτόχρονα παραβιάζεται και το συμφέρον του Ελληνικού λάου για τον ίδιο λόγο, διότι υφίσταται, τα υπερβολικά μεγάλα ποσοστά εγκληματικότητας αλλοδαπών σε σχέση με τον αριθμό των ντόπιων, την απώλεια χιλιάδων ή εκκατομυρίων θέσεων εργασίας για Έλληνες άνεργους, την υποβαθμισμένη περίθαλψη, διότι το ΕΣΥ δεν έχει δυναμικότητα ούτε για τους υφιστάμενους ασθενείς.
Και μην μου απαντήσει κανείς για φτωχούς και χωρίς στον ήλιο μοίρα.
Γιατί και Ευρωπαίοι που πήγαν στην Αμερικανική Ήπειρο ως μετανάστες – εισβολείς, φτωχοί και χωρίς στον ήλιο μοίρα ήταν και αφάνισαν τους Ινδιάνους , το ίδιο και στην Αυστραλία οι φτωχοί και χωρίς στον ήλιο μοίρα αφάνισαν τους Αβορίγινες κλπ. Γιατί όπως γνωρίζετε όταν οι φτωχοί και χωρίς στον ήλιο μοίρα είναι πολλοί τότε γίνεται εισβολή και όχι μετανάστευση και ειδικά σε ένα τόπο που πλέον πεινάει, χρωστάει, ζει σε ένα περιβάλλον που συνεχώς υποβαθμίζεται, σε ενα περιβάλλον που τα συστήματα υγείας καταρέουν, η παιδεία παραπαίει, η εγκληματικότητα παίρνει διαστάσεις λαίλαπας, οι ναρκομανείς αυξάνονται ραγδαία, η πορνεία το ίδιο
Το νόμιμο εμπόριο καταρέει, το παραεμπόριο ανθίζει, οι μισθοί χάνονται τα μεροκάματα της πείνας βασιλεύουν. Ποιος θα μου πεί πως σε όλα αυτά δεν βοήθησε η πληθώρα των μεταναστών που ως βολικά εργαλεία δεν χρησιμοποιήθηκαν για να επιτευχθούν όλα αυτά;

Υ.Γ Ο δρόμος είναι ανοιχτός πια για μεγάλες βρώμικες μπιζνες, για διάλυση κρατών, για τον πλήρη έλεγχο των πολιτών, την πλήρη εξαθλίωση της νεολαίας.

40 σχόλια

  1. anti gia apantisi se ola ta erwtimata, tha sou dwsw mia pliroforia. einai apodedeigmeno oti i ksenofovia kai to xamilo morfwtiko epipedo pane mazi. oses apantiseis k na sou dwsei kaneis, tekmiriwmenes i' mi, esy exeis bgalei ta symperasmata sou, ta opoia einai batheia fovika...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αναχωρεί εσπευσμένα ο Στρος Καν !!!

    Τι συνεβη ?

    Νομισα οτι ηταν φιλοξενο μερος η Αθηνα….
    Απάντηση.....Στα τσακίδια.

    Είδε το μπλουζάκι του Καμμένου…

    Πιθανόν να κατάλαβαν ότι η παραμονή του Στρος κάνει κακό στο image του ΓΑΠ και συντόμευσαν την “επίσκεψη”.

    Ο “ΚΥΒΕΡΝΗΤΗΣ” ΜΑΣ ΗΡΘΕ, ΕΙΔΕ ΟΤΙ Ή ΟΠΟΙΟΥΣ ΕΠΡΕΠΕ, ΕΔΩΣΕ ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΦΕΥΓΕΙ !
    ΤΙ ΝΑ ΚΑΤΣΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ; ΚΟΡΟΪΔΟ ΕΙΝΑΙ ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμε
    7 Δεκ 2010 7:25:00 μ.μ,
    αυτά που πρεσβεύεις εσύ και άλλοι πέντε-έξι σαν και σένα δεν είναι ικανά να μας αποκοιμίσουν. Έλα στον Άγιο Παντελεήμονα ή στην Κυψέλη, ρε μουνόσκυλο, και θα καταλάβεις ποιό είναι το πρόβλημα. Όταν ο κόσμος καταλάβει τι γίνεται και προπαντός τι παίζεται πριν από τη σάρα, τη μάρα και την πλαστική σαγιονάρα θα πας στο διάολο πρώτα εσύ και οι όμοιοί σου. Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ. Τα συνασπιστήρια και τα λοιπά μαλακιστήρια να πάνε στην πατρίδα τους την Αμερική-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εμένα, που είμαι Μυτιληνιός,ποιός θα μου απαντήσει τι θα γίνει αν έρθουν 100 000 Τούρκοι στο νησί μόλις η Τουρκία μπει στην ΕΕ ;
    80 000 είναι ο πληθυσμός της Μυτιλήνης και οι Τούρκοι 80 000 000

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γιατί ρε λαμόγιο 7:25 δεν γράφεις Ελληνικά; τι είσαι; σταυροφόρος; Ουστ στην χώρα σου ή μήπως είσαι παγκόσμιο μπαστα...δο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 7 Δεκ 2010 7:25:00 μ.μ.

    Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου!!

    Χάνουμε το χρόνο μας με το να συζητάμε με τέτοια άτομα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΡΕ ΒΛΗΜΑ 7¨25 ΕΧΕΙΣ ΠΑΕΙ ΣΕ ΠΛΑΤΕΙΕΣ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ? Η ΖΕΙΣ ΣΤΟΝ ΓΥΑΛΙΝΟ ΚΟΣΜΟ ΣΟΥ ΕΧΕΙΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕΙ ΝΥΧΤΑ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ? ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΤΟ ΠΟΣΤ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΕΙΣΒΟΛΗ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΩΝ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΠΕΡΙ ΞΕΝΟΦΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΧΑΜΗΛΟ ΜΩΡΦΟΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ.ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΩ ΤΟ ΥΨΗΛΟ ΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΟΥ ΟΤΑΝ ΑΓΡΙΕΨΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.ΡΕ ΤΙ ΕΙΣΑΣΤΕ ΣΕΙΣ ΡΕ ΜΙΑ ΖΩΗ ΜΑΛΑΚΕΣ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πρόκειται για κανονικούς εισβολείς και αν δεν αντιδράσουμε οσο ειναι νωρίς θα μας πετάξουν ολους στην θάλασσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Νιώθω υπερήφανος που σήμερα μπορώ και μεγαλωνω τα παιδιά μου σε ένα προστατευμένο απο κανιβαλους και λαθρομετανάστες περιβάλλον.
    Τα στέλνω σε ιδιωτικό σχολείο για να πάρουν την μόρφωση που τους αξίζει, μακρυά απο γλοιώδη αναρχοκουμούνια, μετανάστες και καθαρματίδια.
    Το καλοκαίρι βουτούν και παίζουν στην πισίνα μας στο εξοχικό της Πάρου, μιλώντας Αγγλικά και Γαλλικά με άλλα παιδάκια της Ελιτ παρέας.
    Έχουμε τόσα λεφτά που δεν χρειάζεται να δουλέψουν για κάποιον άλλο το υπόλοιπο της ζωής τους (Φρόντισε ο μπαμπάς γι αυτό)ούτε να διοριστούν σε κάποιο οργανισμό του Δημοσίου παρακαλώντας τον κάθε πολιτικάντη.
    Τα Χριστούγεννα θα πάμε μαζί με τον τέως και τα δίδυμα σε κάποιο απο τα σαλέ της Βόρειας Ευρώπης για σκί καλό φαγητό και ξεκούραση.
    Λυπάμε πολύ για την κατάντια ορισμένων που δεν εκμεταλεύτηκαν την χρυσή περίοδο 2004 - 2008 για να εξελιχθούν.

    Με εκτίμηση
    Θοδωρής ο Β'
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Θα περιμενα μια απάντηση στα παραπάνω απο τον κάθε κουλτουριάρη "ανθρωπιστή" που με περισσή ευκολία και τούς ενθάρρυνε να ερθουν στην Ελλάδα και τούς δασκάλεψε το πως θα κινηθούν ( κοράνι - θρησκευτικά δικαιώματα , τζαμί, "ανθρώπινα δικαιώματα" , πολιτικό ασυλο , "πρόσφυγες" απο πολεμικές ζώνες κοκ ) .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δυστυχώς πρέπει να φεύγουμε απο την χώρα μας αν θέλουμε να συνεχίσουμε να υπάρχουμε σαν Ελληνες , την χώρα την πουλήσανε μαζί με τα επιπλα........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φίλε αποπάνω,δε νομίζω να φοβάται τους αλλοδαπους αλλά κάτι τύπους σαν εσένα που τα τσεπώνουν για να τους φέρνουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. 7:25,
    o αναρτήσας μπορεί νά έχει (ναί)
    φοβικά συμπεράσματά,αλλά εσύ
    προφανώς είσαι άκαπνος.
    Γιά τή ταμπακέρα κίχ!!
    Μόκο,άκρα τού τάφου σιωπή,τίποτα,
    σιγή ιχθύος,ούτε ένας βήξ ψάλτου.
    Αναστάσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. οταν θα βγει πρωθυπουργος απο
    το μπαγκλαντες
    τοτε θα καταλαβεις

    τι τομαρια μας πουλησαν

    αλητες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ο μη φοβικος θα εμενε ομονοια η αγ. παντελεημονα; η φοβαται; ας το πει η οικογενεια του αν εχει, αν μπορει να πηγαινει βολτα εκει μετα τις 6 το απογευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Συμφωνω απολυτα με τα ερωτηματα. Ωστοσο δεν υπαρχει πολιτικη βουληση να απαντηθουν. Και μεχρι να υπαρξει, δεν μπορουμε να κανουμε τιποτα. Δυστυχως ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ.

    ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΣΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΝΑ ΕΠΙΚΡΟΤΗΣΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ ΚΕΙΜΕΝΑ.

    ΑΣ ΜΗ ΞΕΧΝΑΜΕ,ΤΗΝ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΠΟΛΛΟΙ ΑΓΑΠΗΣΑΝ,ΤΟΝ ΠΡΟΔΟΤΗ ΟΥΔΕΙΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. 7 Δεκ 2010 7:25:00 μ.μ.
    Διάβασε πρώτα κανένα βιβλίο οικονομίας, πολιτικών επιστημών και διεθνών σχέσεων, μάθε να γράφεις ΕΛΛΗΝΙΚΑ και όχι hellinika και μετά να κατηγορείς τους άλλους για "χαμηλό μορφωτικό επίπεδο"(!) και ξενοφοβία. Αντί να κολάς βολικές ταμπέλες στους ανθρώπους, φρόντισε να απαντήσεις με επιχειρήματα στα ΑΜΕΙΛΙΚΤΑ ερωτήματα του άρθρου. Αλλά η συκοφαντία είναι προσφιλής μέθοδος σε αυτούς που πάσχουν από έλλειψη επιχειρημάτων, όπως κάτι θλιβερούς και τρισάθλιους διεθνιστούληδες σαν και σένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Η μόνη λύση ειναι να πάρουμε την κατάσταση στα χέρια μας , διαφορετικά θα συνεχίσουμε να γράφουμε τον πόνο μας επι χρόνια .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ο επομενος μαυρος δημαρχος της αθηνας ειναι ετοιμος, ειναι μαυρος ασφαλως, μουσουλμανος, ειναι απο την νιγηρια, θα μιλαει απταιστα ελληνικα, ειχε προπαπου ελληνα και θα συνεχισει τη "δουλιτσα" των καμινομπουταρηδων μια χαρα...
    Το απολυτο "εργαλειο" ειναι ετοιμο, το "υπεροπλο" που θα σημανει το επισημο τελος της ελλαδας ειναι ετοιμο.
    Γνωστα πραγματα στους κυκλους των "προοδευτικων και επαγγελματιων αντιρατσισων"

    Υ.Σ. αυτο το μηνυμα κρατηστε το

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Σίγουρα εξελιχθήκαμε. Τελευταία συνάντησα στο κέντρο, γύρω από την πλατεία Κάνιγγα, πουτάνες ινδές. Απ' όλα έχει ο μπαξές....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Λες μαλακίες κύριε Δούκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. eimai o diethnistoulis, to mounoskylo, to lamogio, o 7.25. den epanerxomai gia na dwsw pistopoiitika ethnikofrosynis. opoios ta zita, opoios pisteyei oti mono aytos einai Ellinas, opoios oikeiopoieitai tin elliniki syneidisi kai apokleiei tous allous, empiptei stin katigoria pou perigrafw sto prwto mou posting. Epanerxomai gia na dieykrinisw oti i antidrasi mou stin anartisi den afora sto ontws yparkto provlima pou genna i metanasteysi, alla sta fovika symperasmata peri "xenou daktylou" pou theloun n' alloiwsoun ta ethni, na katalysoun krati. Poios einai aytos o "daktylos", oi evraioi, oi maswnoi, mia pagkosmia synomwsia anthellinwn? As bgoume pia apo to xaritwmeno elliniko koutaki mas kai as katalavoume ti symbainei. I metanasteysi einai pagkosmio, diaxroniko fainomeno. Opoios peinaei, opoios apeileitai, tin kanei gi alles politeies. Einai aytoamyna, meso epiviwsis.

    Einai o Ag. Panteleiomonas provlima? Safws kai nai. Safws kai den tha ithela na zw ekei. Safws kai tha fovomoun. Giati omws? Oxi giati einai mousoulmanoi i' opoiadipote alli taytotita. Alla giati einai toso ektos koinwnias, toso ftwxoi, toso peinasmenoi, toso gketopoiimenoi, toso, toso, pou egklimatoun, pou gketopoiountai, pou leitourgoun opws leitourgoun. peran olwn twn allwn einai taxiko to provlima kai meta vevaiws kai thema koultouras.

    Antexei i ellada na enswmatwsei olous aytous tous metanastes? oxi einai i apantisi. oxi, an kai gia xronia tous enswmatwne (as psaxei o kathenes tis arvanitikes, voulgarikes kai o,ti allo rizes tou). Oxi, an kai gia polla xronia, prin koryfwthei to fainomeno, prin enskipsei i krisi, oloi mas eixame enan alvano gia tis elies, mia oukrani gia ti giagia sto spiti. Alla ontws, yparxoun oria, yparkta oria mesa sta opoia miakoinwnia mporei na enswmatwsei, i' estw prosferei ta pros to zin se ksena swmata.

    Den arneitai kaneis ayti tin pragmatikotita. Ta aitia tis diagignwskei diaforetika. Ta mesa lysis pou proteinei einai diaforetika.

    H metanasteysi itan, einai kai tha einai gia oso kairo yparxoun pagkosmies anisotites provlima. As stamatisoume na vlepoume pagkosmies synomwsies kai as doume to provlima katamata. xwris aforismous k apokleismous. Mesa sta oria pou orizei i dimokratia, i opoia afenos tous anagnwrizei ws anthrwpous kai tous parexei stoixeiwdi anthrwpina dikaiwmata, apo tin alli kalei kathe metanasti na sevastei tous nomous, ti dimosia taxi kathe kratous.

    Telos, as stamatisoume na vazoume eykoles tabeles se opoion diafwnei mazi mas. Den eiste pio "ellines" apo aytous pou diafwnoun mazi sas. Pio ellinares isws, pio ellines oxi.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. eimai o diethnistoulis, to mounoskylo, to lamogio, o 7.25. den epanerxomai gia na dwsw pistopoiitika ethnikofrosynis. opoios ta zita, opoios pisteyei oti mono aytos einai Ellinas, opoios oikeiopoieitai tin elliniki syneidisi kai apokleiei tous allous, empiptei stin katigoria pou perigrafw sto prwto mou posting. Epanerxomai gia na dieykrinisw oti i antidrasi mou stin anartisi den afora sto ontws yparkto provlima pou genna i metanasteysi, alla sta fovika symperasmata peri "xenou daktylou" pou theloun n' alloiwsoun ta ethni, na katalysoun krati. Poios einai aytos o "daktylos", oi evraioi, oi maswnoi, mia pagkosmia synomwsia anthellinwn? As bgoume pia apo to xaritwmeno elliniko koutaki mas kai as katalavoume ti symbainei. I metanasteysi einai pagkosmio, diaxroniko fainomeno. Opoios peinaei, opoios apeileitai, tin kanei gi alles politeies. Einai aytoamyna, meso epiviwsis.

    Einai o Ag. Panteleiomonas provlima? Safws kai nai. Safws kai den tha ithela na zw ekei. Safws kai tha fovomoun. Giati omws? Oxi giati einai mousoulmanoi i' opoiadipote alli taytotita. Alla giati einai toso ektos koinwnias, toso ftwxoi, toso peinasmenoi, toso gketopoiimenoi, toso, toso, pou egklimatoun, pou gketopoiountai, pou leitourgoun opws leitourgoun. peran olwn twn allwn einai taxiko to provlima kai meta vevaiws kai thema koultouras.

    Antexei i ellada na enswmatwsei olous aytous tous metanastes? oxi einai i apantisi. oxi, an kai gia xronia tous enswmatwne (as psaxei o kathenes tis arvanitikes, voulgarikes kai o,ti allo rizes tou). Oxi, an kai gia polla xronia, prin koryfwthei to fainomeno, prin enskipsei i krisi, oloi mas eixame enan alvano gia tis elies, mia oukrani gia ti giagia sto spiti. Alla ontws, yparxoun oria, yparkta oria mesa sta opoia miakoinwnia mporei na enswmatwsei, i' estw prosferei ta pros to zin se ksena swmata.

    Den arneitai kaneis ayti tin pragmatikotita. Ta aitia tis diagignwskei diaforetika. Ta mesa lysis pou proteinei einai diaforetika.

    H metanasteysi itan, einai kai tha einai gia oso kairo yparxoun pagkosmies anisotites provlima. As stamatisoume na vlepoume pagkosmies synomwsies kai as doume to provlima katamata. xwris aforismous k apokleismous. Mesa sta oria pou orizei i dimokratia, i opoia afenos tous anagnwrizei ws anthrwpous kai tous parexei stoixeiwdi anthrwpina dikaiwmata, apo tin alli kalei kathe metanasti na sevastei tous nomous, ti dimosia taxi kathe kratous.

    Telos, as stamatisoume na vazoume eykoles tabeles se opoion diafwnei mazi mas. Den eiste pio "ellines" apo aytous pou diafwnoun mazi sas. Pio ellinares isws, pio ellines oxi.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. eimai o diethnistoulis, to mounoskylo, to lamogio, o 7.25. den epanerxomai gia na dwsw pistopoiitika ethnikofrosynis. opoios ta zita, opoios pisteyei oti mono aytos einai Ellinas, opoios oikeiopoieitai tin elliniki syneidisi kai apokleiei tous allous, empiptei stin katigoria pou perigrafw sto prwto mou posting. Epanerxomai gia na dieykrinisw oti i antidrasi mou stin anartisi den afora sto ontws yparkto provlima pou genna i metanasteysi, alla sta fovika symperasmata peri "xenou daktylou" pou theloun n' alloiwsoun ta ethni, na katalysoun krati. Poios einai aytos o "daktylos", oi evraioi, oi maswnoi, mia pagkosmia synomwsia anthellinwn? As bgoume pia apo to xaritwmeno elliniko koutaki mas kai as katalavoume ti symbainei. I metanasteysi einai pagkosmio, diaxroniko fainomeno. Opoios peinaei, opoios apeileitai, tin kanei gi alles politeies. Einai aytoamyna, meso epiviwsis.

    Einai o Ag. Panteleiomonas provlima? Safws kai nai. Safws kai den tha ithela na zw ekei. Safws kai tha fovomoun. Giati omws? Oxi giati einai mousoulmanoi i' opoiadipote alli taytotita. Alla giati einai toso ektos koinwnias, toso ftwxoi, toso peinasmenoi, toso gketopoiimenoi, toso, toso, pou egklimatoun, pou gketopoiountai, pou leitourgoun opws leitourgoun. peran olwn twn allwn einai taxiko to provlima kai meta vevaiws kai thema koultouras.

    Antexei i ellada na enswmatwsei olous aytous tous metanastes? oxi einai i apantisi. oxi, an kai gia xronia tous enswmatwne (as psaxei o kathenes tis arvanitikes, voulgarikes kai o,ti allo rizes tou). Oxi, an kai gia polla xronia, prin koryfwthei to fainomeno, prin enskipsei i krisi, oloi mas eixame enan alvano gia tis elies, mia oukrani gia ti giagia sto spiti. Alla ontws, yparxoun oria, yparkta oria mesa sta opoia miakoinwnia mporei na enswmatwsei, i' estw prosferei ta pros to zin se ksena swmata.

    Den arneitai kaneis ayti tin pragmatikotita. Ta aitia tis diagignwskei diaforetika. Ta mesa lysis pou proteinei einai diaforetika.

    H metanasteysi itan, einai kai tha einai gia oso kairo yparxoun pagkosmies anisotites provlima. As stamatisoume na vlepoume pagkosmies synomwsies kai as doume to provlima katamata. xwris aforismous k apokleismous. Mesa sta oria pou orizei i dimokratia, i opoia afenos tous anagnwrizei ws anthrwpous kai tous parexei stoixeiwdi anthrwpina dikaiwmata, apo tin alli kalei kathe metanasti na sevastei tous nomous, ti dimosia taxi kathe kratous.

    Telos, as stamatisoume na vazoume eykoles tabeles se opoion diafwnei mazi mas. Den eiste pio "ellines" apo aytous pou diafwnoun mazi sas. Pio ellinares isws, pio ellines oxi.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΕΙΣΗΤΗΡΙΩΝ
    ΔΙΟΤΙ
    ΚΑΘΕ ΗΜΕΡΑ ΧΑΝΟΝΤΑΙ 4.000.000 ΕΙΣΗΤΗΡΙΑ
    ΤΟ ΕΛΛΕΙΜΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΙΣΗΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΧΑΝΟΝΤΑΙ
    ΕΙΝΑΙ 1.440.000.000 ΕΥΡΩ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ
    ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ ΤΟ ΕΛΛΕΙΜΑ
    ΠΟΙΟΣ ΦΤΑΙΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΕΛΛΕΙΜΑΤΑ ΑΥΤΑ ;;;;;;;;
    ΕΛΕΓΧΟΙ ΣΤΟΥΣ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ . ΚΑΘΟΛΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΠΟΥ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΑ , ΑΠΟ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΑ ΕΙΔΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ . ( ΗΛΕΚΡΙΚΟΣ , ΜΕΤΡΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ , ΤΡΟΛΕΙ , ΤΡΑΜ . ) KAI NA EXOYN ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΤΩΝ ΠΛΑΣΤΩΝ ΕΙΣΗΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΚΑΡΤΩΝ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ ΠΟΥ ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΥΣ ΣΤΙΣ ΠΙΑΤΣΕΣ ΤΟΥΣ , ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΟΜΟΝΟΙΑ . ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΧΟΝΤΡΟ , ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΓΙΑ ΧΑΒΑΛΕ , ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΕΧΕΙ ΞΕΦΥΓΕΙ .ΤΟ ΔΕ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ 100 ΕΥΡΩ .
    Για το κατάντημα των μέσων μαζικής μεταφοράς , ( ηλεκτρικός μετρό , λεωφορεία ,τρόλεϊ , τραμ . ) την μεγαλύτερη εύθηνη την έχουν οι συνδικαλιστές τους και οι εργαζόμενοι που μαζί με τις δοτές άχρηστες και ανίκανες διοικήσεις τους δεν προτείνουν σωστά μέτρα για αύξηση των εσόδων των ΜΕΣΩΝ ΜΑΖΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ,κοιτάζουν μόνο να αναθέτουν την φύλαξη των σταθμών σε εταιρείες σεκιούριτι με ανίκανο προσωπικό που μόνο για σεκιούριτι δεν κάνουν ,ο ΗΣΑΠ να αναθέτει σε απατεώνες εργολάβους την αλλαγή των γραμμών που για δουλεία ενός έτους το πολύ αυτές την κάνουν σε πέντε και βαλε χρόνια για να τα οικονομάνε ( ο ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ κάποτε που είχε τον ΗΣΑΠ το πρωί δούλευαν κανονικά τα τραίνα και το βράδυ αλλάζανε τις γραμμές χωρίς να ταλαιπωρείτε ο κόσμος ) , να περνούν μεγάλους μισθούς με τις υπερορίες και τα επιδόματα .
    ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ , ΚΑΘΕ ΗΜΕΡΑ ΧΑΝΟΥΝ 4.000.000 ΕΙΣΗΤΗΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ ΤΟΝ ΜΗΝΑ ΕΙΝΑΙ 120.ΟΟΟ.ΟΟΟ ΕΥΡΩ
    ΑΠΩΛΕΙΑ ΕΣΟΔΩΝ .
    ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΞΕΙΣ :
    Να καταργήσουν την εταιρία σεκιούριτι η να φέρουν άλλη ,αλλά με ικανότερο προσωπικό ειδικευμένο στη φύλαξη .
    Ο ΗΣΑΠ να ανακαλέσει την σύμβαση με τον εργολάβο που κάνει τα έργα για τις γραμμές και να ελέγξει από την αρχή τις συμφωνίες γιατί το έργο είναι υπερτιμημένο .
    ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΑΜΕΣΩΣ ΣΩΜΑ ΕΛΕΚΤΩΝ ΜΕ ΧΙΛΙΑ ΑΤΟΜΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΕΙΔΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ
    (Το προσωπικό θα βρεθεί από τις μετατάξεις του δημοσίου και ΔΕΚΟ )
    ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΕΛΕΓΧΟΥΣ ΕΙΣΗΤΗΡΙΩΝ ΠΑΝΤΟΥ ΟΛΗ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ , ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΠΟΥ ΑΡΧΙΖΕΙ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΜΕΧΡΙ ΑΡΓΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΠΟΥ ΚΛΕΙΝΟΥΝ . KAI NA EXOYN ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΤΩΝ ΠΛΑΣΤΩΝ ΕΙΣΗΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΚΑΡΤΩΝ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ ΠΟΥ ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΥΣ ΣΤΙΣ ΠΙΑΤΣΕΣ ΤΟΥΣ , ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΟΜΟΝΟΙΑ . ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΧΟΝΤΡΟ , ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΓΙΑ ΧΑΒΑΛΕ , ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΕΧΕΙ ΞΕΦΥΓΕΙ .
    ΤΟ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ 100 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ.

    ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΤΙΜΗΣ ΤΟΥ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ .
    ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ .
    ΙΚΑΝΕΣ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΝΙΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΚΟΜΠΙΝΑΔΟΡΙΚΕΣ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. eimai o diethnistoulis, to mounoskylo, to lamogio, o 7.25. den epanerxomai gia na dwsw pistopoiitika ethnikofrosynis. opoios ta zita, opoios pisteyei oti mono aytos einai Ellinas, opoios oikeiopoieitai tin elliniki syneidisi kai apokleiei tous allous, empiptei stin katigoria pou perigrafw sto prwto mou posting. Epanerxomai gia na dieykrinisw oti i antidrasi mou stin anartisi den afora sto ontws yparkto provlima pou genna i metanasteysi, alla sta fovika symperasmata peri "xenou daktylou" pou theloun n' alloiwsoun ta ethni, na katalysoun krati. Poios einai aytos o "daktylos", oi evraioi, oi maswnoi, mia pagkosmia synomwsia anthellinwn? As bgoume pia apo to xaritwmeno elliniko koutaki mas kai as katalavoume ti symbainei. I metanasteysi einai pagkosmio, diaxroniko fainomeno. Opoios peinaei, opoios apeileitai, tin kanei gi alles politeies. Einai aytoamyna, meso epiviwsis.

    Einai o Ag. Panteleiomonas provlima? Safws kai nai. Safws kai den tha ithela na zw ekei. Safws kai tha fovomoun. Giati omws? Oxi giati einai mousoulmanoi i' opoiadipote alli taytotita. Alla giati einai toso ektos koinwnias, toso ftwxoi, toso peinasmenoi, toso gketopoiimenoi, toso, toso, pou egklimatoun, pou gketopoiountai, pou leitourgoun opws leitourgoun. peran olwn twn allwn einai taxiko to provlima kai meta vevaiws kai thema koultouras.

    Antexei i ellada na enswmatwsei olous aytous tous metanastes? oxi einai i apantisi. oxi, an kai gia xronia tous enswmatwne (as psaxei o kathenes tis arvanitikes, voulgarikes kai o,ti allo rizes tou). Oxi, an kai gia polla xronia, prin koryfwthei to fainomeno, prin enskipsei i krisi, oloi mas eixame enan alvano gia tis elies, mia oukrani gia ti giagia sto spiti. Alla ontws, yparxoun oria, yparkta oria mesa sta opoia miakoinwnia mporei na enswmatwsei, i' estw prosferei ta pros to zin se ksena swmata.

    Den arneitai kaneis ayti tin pragmatikotita. Ta aitia tis diagignwskei diaforetika. Ta mesa lysis pou proteinei einai diaforetika.

    H metanasteysi itan, einai kai tha einai gia oso kairo yparxoun pagkosmies anisotites provlima. As stamatisoume na vlepoume pagkosmies synomwsies kai as doume to provlima katamata. xwris aforismous k apokleismous. Mesa sta oria pou orizei i dimokratia, i opoia afenos tous anagnwrizei ws anthrwpous kai tous parexei stoixeiwdi anthrwpina dikaiwmata, apo tin alli kalei kathe metanasti na sevastei tous nomous, ti dimosia taxi kathe kratous.

    Telos, as stamatisoume na vazoume eykoles tabeles se opoion diafwnei mazi mas. Den eiste pio "ellines" apo aytous pou diafwnoun mazi sas. Pio ellinares isws, pio ellines oxi.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. eimai o diethnistoulis, to mounoskylo, to lamogio, o 7.25. den epanerxomai gia na dwsw pistopoiitika ethnikofrosynis. opoios ta zita, opoios pisteyei oti mono aytos einai Ellinas, opoios oikeiopoieitai tin elliniki syneidisi kai apokleiei tous allous, empiptei stin katigoria pou perigrafw sto prwto mou posting. Epanerxomai gia na dieykrinisw oti i antidrasi mou stin anartisi den afora sto ontws yparkto provlima pou genna i metanasteysi, alla sta fovika symperasmata peri "xenou daktylou" pou theloun n' alloiwsoun ta ethni, na katalysoun krati. Poios einai aytos o "daktylos", oi evraioi, oi maswnoi, mia pagkosmia synomwsia anthellinwn? As bgoume pia apo to xaritwmeno elliniko koutaki mas kai as katalavoume ti symbainei. I metanasteysi einai pagkosmio, diaxroniko fainomeno. Opoios peinaei, opoios apeileitai, tin kanei gi alles politeies. Einai aytoamyna, meso epiviwsis.

    Einai o Ag. Panteleiomonas provlima? Safws kai nai. Safws kai den tha ithela na zw ekei. Safws kai tha fovomoun. Giati omws? Oxi giati einai mousoulmanoi i' opoiadipote alli taytotita. Alla giati einai toso ektos koinwnias, toso ftwxoi, toso peinasmenoi, toso gketopoiimenoi, toso, toso, pou egklimatoun, pou gketopoiountai, pou leitourgoun opws leitourgoun. peran olwn twn allwn einai taxiko to provlima kai meta vevaiws kai thema koultouras.

    Antexei i ellada na enswmatwsei olous aytous tous metanastes? oxi einai i apantisi. oxi, an kai gia xronia tous enswmatwne (as psaxei o kathenes tis arvanitikes, voulgarikes kai o,ti allo rizes tou). Oxi, an kai gia polla xronia, prin koryfwthei to fainomeno, prin enskipsei i krisi, oloi mas eixame enan alvano gia tis elies, mia oukrani gia ti giagia sto spiti. Alla ontws, yparxoun oria, yparkta oria mesa sta opoia miakoinwnia mporei na enswmatwsei, i' estw prosferei ta pros to zin se ksena swmata.

    Den arneitai kaneis ayti tin pragmatikotita. Ta aitia tis diagignwskei diaforetika. Ta mesa lysis pou proteinei einai diaforetika.

    H metanasteysi itan, einai kai tha einai gia oso kairo yparxoun pagkosmies anisotites provlima. As stamatisoume na vlepoume pagkosmies synomwsies kai as doume to provlima katamata. xwris aforismous k apokleismous. Mesa sta oria pou orizei i dimokratia, i opoia afenos tous anagnwrizei ws anthrwpous kai tous parexei stoixeiwdi anthrwpina dikaiwmata, apo tin alli kalei kathe metanasti na sevastei tous nomous, ti dimosia taxi kathe kratous.

    Telos, as stamatisoume na vazoume eykoles tabeles se opoion diafwnei mazi mas. Den eiste pio "ellines" apo aytous pou diafwnoun mazi sas. Pio ellinares isws, pio ellines oxi.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. eimai o diethnistoulis, to mounoskylo, to lamogio, o 7.25. den epanerxomai gia na dwsw pistopoiitika ethnikofrosynis. opoios ta zita, opoios pisteyei oti mono aytos einai Ellinas, opoios oikeiopoieitai tin elliniki syneidisi kai apokleiei tous allous, empiptei stin katigoria pou perigrafw sto prwto mou posting. Epanerxomai gia na dieykrinisw oti i antidrasi mou stin anartisi den afora sto ontws yparkto provlima pou genna i metanasteysi, alla sta fovika symperasmata peri "xenou daktylou" pou theloun n' alloiwsoun ta ethni, na katalysoun krati. Poios einai aytos o "daktylos", oi evraioi, oi maswnoi, mia pagkosmia synomwsia anthellinwn? As bgoume pia apo to xaritwmeno elliniko koutaki mas kai as katalavoume ti symbainei. I metanasteysi einai pagkosmio, diaxroniko fainomeno. Opoios peinaei, opoios apeileitai, tin kanei gi alles politeies. Einai aytoamyna, meso epiviwsis.

    Einai o Ag. Panteleiomonas provlima? Safws kai nai. Safws kai den tha ithela na zw ekei. Safws kai tha fovomoun. Giati omws? Oxi giati einai mousoulmanoi i' opoiadipote alli taytotita. Alla giati einai toso ektos koinwnias, toso ftwxoi, toso peinasmenoi, toso gketopoiimenoi, toso, toso, pou egklimatoun, pou gketopoiountai, pou leitourgoun opws leitourgoun. peran olwn twn allwn einai taxiko to provlima kai meta vevaiws kai thema koultouras.

    Antexei i ellada na enswmatwsei olous aytous tous metanastes? oxi einai i apantisi. oxi, an kai gia xronia tous enswmatwne (as psaxei o kathenes tis arvanitikes, voulgarikes kai o,ti allo rizes tou). Oxi, an kai gia polla xronia, prin koryfwthei to fainomeno, prin enskipsei i krisi, oloi mas eixame enan alvano gia tis elies, mia oukrani gia ti giagia sto spiti. Alla ontws, yparxoun oria, yparkta oria mesa sta opoia miakoinwnia mporei na enswmatwsei, i' estw prosferei ta pros to zin se ksena swmata.

    Den arneitai kaneis ayti tin pragmatikotita. Ta aitia tis diagignwskei diaforetika. Ta mesa lysis pou proteinei einai diaforetika.

    H metanasteysi itan, einai kai tha einai gia oso kairo yparxoun pagkosmies anisotites provlima. As stamatisoume na vlepoume pagkosmies synomwsies kai as doume to provlima katamata. xwris aforismous k apokleismous. Mesa sta oria pou orizei i dimokratia, i opoia afenos tous anagnwrizei ws anthrwpous kai tous parexei stoixeiwdi anthrwpina dikaiwmata, apo tin alli kalei kathe metanasti na sevastei tous nomous, ti dimosia taxi kathe kratous.

    Telos, as stamatisoume na vazoume eykoles tabeles se opoion diafwnei mazi mas. Den eiste pio "ellines" apo aytous pou diafwnoun mazi sas. Pio ellinares isws, pio ellines oxi.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Σε λίγο θα σκοτωνόμαστε με τούς λαθρομετανάστες για το ποιός θα πρωτοφάει στα συσσίτια , ετσι για πλάκα θα ηθελα να ξέρω ποιούς θα υποστηρίξουν οι "αριστεροί" , "ανθρωπιστές" !!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. eimai o diethnistoulis, to mounoskylo, to lamogio, o prodotis, o 7.25. den epanerxomai gia na dwsw pistopoiitika ethnikofrosynis. opoios ta zita, opoios pisteyei oti mono aytos einai Ellinas, opoios oikeiopoieitai tin elliniki syneidisi kai apokleiei tous allous, empiptei stin katigoria pou perigrafw sto prwto mou posting. Epanerxomai gia na dieykrinisw oti i antidrasi mou stin anartisi den afora sto ontws yparkto provlima pou genna i metanasteysi, alla sta fovika symperasmata peri "xenou daktylou" pou theloun n' alloiwsoun ta ethni, na katalysoun krati. Poios einai aytos o "daktylos", oi evraioi, oi maswnoi, mia pagkosmia synomwsia anthellinwn? As bgoume pia apo to xaritwmeno elliniko koutaki mas kai as katalavoume ti symbainei. I metanasteysi einai pagkosmio, diaxroniko fainomeno. Opoios peinaei, opoios apeileitai, tin kanei gi alles politeies. Einai aytoamyna, meso epiviwsis.

    Einai o Ag. Panteleimonas provlima? Safws kai nai. Safws kai den tha ithela na zw ekei. Safws kai tha fovomoun. Giati omws? Oxi giati einai mousoulmanoi i' opoiadipote alli taytotita. Alla giati einai toso ektos koinwnias, toso ftwxoi, toso peinasmenoi, toso gketopoiimenoi, toso, toso, pou egklimatoun, pou gketopoiountai, pou leitourgoun opws leitourgoun. peran olwn twn allwn einai taxiko to provlima kai meta vevaiws kai thema koultouras.

    Antexei i ellada na enswmatwsei olous aytous tous metanastes? oxi einai i apantisi. oxi, an kai gia xronia tous enswmatwne (as psaxei o kathenes tis arvanitikes, voulgarikes kai o,ti allo rizes tou). Oxi, an kai gia polla xronia, prin koryfwthei to fainomeno, prin enskipsei i krisi, oloi mas eixame enan alvano gia tis elies, mia oukrani gia ti giagia sto spiti. Alla ontws, yparxoun oria, yparkta oria mesa sta opoia miakoinwnia mporei na enswmatwsei, i' estw prosferei ta pros to zin se metanastes kai prosfyges.

    Den arneitai kaneis ayti tin pragmatikotita. Ta aitia tis diagignwskei diaforetika. Ta mesa lysis pou proteinei einai diaforetika.

    H metanasteysi itan, einai kai tha einai, gia oso kairo yparxoun pagkosmies anisotites, katarxin finomeno, sti synexeia (kai) provlima. As stamatisoume na vlepoume pagkosmies synomwsies kai as doume to provlima katamata. xwris aforismous k apokleismous. Mesa sta oria pou orizei i dimokratia, i opoia afenos tous anagnwrizei ws anthrwpous kai tous parexei stoixeiwdi anthrwpina dikaiwmata, apo tin alli kalei kathe metanasti na sevastei tous nomous, ti dimosia taxi kathe kratous kai dinei to dikaiwma sto kratos na thesei oria.

    Telos, as stamatisoume na vazoume eykoles tabeles se opoion diafwnei mazi mas. Den eiste pio "ellines" apo aytous pou diafwnoun mazi sas. Pio ellinares isws, pio ellines oxi.

    Den tha epanelthw. Oxi giati prosvallomai apo to yvreologio. Tha akolouthisw ti symbouli enos ek twn synomilitwn kai tha paw na diavasw, na meletisw ta osa me parotrynei. As analogistei omws aytos pou mou proteinei na meletisw oti ayto itan to “allothi” tou pneymatikou tagou tis orthodoxias tou epi diktatorias... kali meleti se olous sas, oso to avgo tou fidiou ekkolaptetai...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. eimai o diethnistoulis, to mounoskylo, to lamogio, o prodotis, o 7.25. den epanerxomai gia na dwsw pistopoiitika ethnikofrosynis, oute koinwnikwn fronimatwn. opoios ta zita, opoios pisteyei oti mono aytos einai Ellinas, opoios oikeiopoieitai tin elliniki syneidisi kai apokleiei tous allous, empiptei stin katigoria pou perigrafw sto prwto mou posting. Epanerxomai gia na dieykrinisw oti i antidrasi mou stin anartisi den afora sto ontws yparkto provlima pou genna i metanasteysi, alla sta fovika symperasmata peri "xenou daktylou" pou theloun n' alloiwsoun ta ethni, na katalysoun krati. Poios einai aytos o "daktylos", oi evraioi, oi maswnoi, mia pagkosmia synomwsia anthellinwn? As bgoume pia apo to xaritwmeno elliniko koutaki mas kai as katalavoume ti symbainei. I metanasteysi einai pagkosmio, diaxroniko fainomeno. Opoios peinaei, opoios apeileitai, tin kanei gi alles politeies. Einai aytoamyna, meso epiviwsis.

    Einai o Ag. Panteleimonas provlima? Safws kai nai. Safws kai den tha ithela na zw ekei. Safws kai tha fovomoun. Giati omws? Oxi giati einai mousoulmanoi i' opoiadipote alli taytotita. Alla giati einai toso ektos koinwnias, toso ftwxoi, toso peinasmenoi, toso gketopoiimenoi, toso, toso, pou egklimatoun, pou gketopoiountai, pou leitourgoun opws leitourgoun. Gia skefteite kyrioi pou antidrate, an anti gia mertanastes mousoulmanous o Ag. Panteleiomans gemize apo tsiganous? Den tha tan to idio? I ethnikotita ka ii thriskeia einai to provlima, i’ i diaforetikotita? I’ mipws twra pou bgike i pseira sto giaka mas enoxlei perissotero, alla otan einai xwmeni batheia mesa sto malli, sto zefyri, sti thraki, sti manwlada i’ opou allou den mas peirazei? Kyrioi, allo fovos ki allo fovikotita... As eimaste eilikrineis me tous eaytous mas toulaxiston.

    Antexei i ellada na enswmatwsei olous aytous tous “xenous”? Oxi einai i apantisi. Oxi, an kai gia xronia tous enswmatwne (as psaxei o kathenAs tis arvanitikes, voulgarikes kai o,ti allo rizes tou). Oxi, an kai gia polla xronia, prin koryfwthei to fainomeno, prin enskipsei i oikonomiki krisi, oloi mas eixame enan alvano gia tis elies, mia oukrani gia ti giagia sto spiti. Alla ontws, yparxoun oria, yparkta oria mesa sta opoia mia koinwnia mporei na enswmatwsei, i' estw prosferei ta pros to zin se metanastes kai prosfyges. Posw de mallon otan ayti i koinwnia einai san tin elliniki, foviki, neoplouti, komplexiki apenanti sto dytiko kai tzampa magkas apenanti ston anatoliti.

    Den arneitai kaneis tin pragmatikotita pou legetai metanasteysi. Den arneitai kaneis ton Ag. Panteleimona, oute apokalei fasistes to 20% twn katoikwn tou pou psifisan xrysi avgi. Ta aitia tou provlimatos diagignwskei diaforetika. Ta mesa lysis pou proteinei einai diaforetika.

    H metanasteysi itan, einai kai tha einai gia oso kairo yparxoun pagkosmies anisotites, katarxin fsinomeno, sti synexeia (kai) provlima. As stamatisoume na vlepoume pagkosmies synomwsies kai as doume to provlima katamata. Xwris aforismous k apokleismous. Mesa sta oria pou orizei i dimokratia, i opoia afenos tous anagnwrizei ws anthrwpous kai tous parexei stoixeiwdi anthrwpina dikaiwmata, apo tin alli kalei kathe metanasti na sevastei tous nomous, ti dimosia taxi kathe kratous kai dinei to dikaiwma sto kratos na thesei oria. As doume to provlima stin eyrwpaiki tou diastase. Ki as stamatisoume na vlepoume synomwsies.

    Telos, as stamatisoume na vazoume eykoles tabeles se opoion diafwnei mazi mas. Den eiste pio "ellines" apo aytous pou diafwnoun mazi sas. Pio ellinares isws, pio ellines oxi.

    Den tha epanelthw. Oxi giati prosvallomai apo to yvreologio. Apla, tha akolouthisw ti symbouli enos ek twn synomilitwn kai tha paw na diavasw, na meletisw ta osa me parotrynei. As analogistei omws ki aytos oti ayto akrivws itan to “allothi” tou pneymatikou tagou tis ORTHOdoxias epi diktatorias... kali meleti se olous sas. Prosexte mono mipws, oso melatate, to avgo tou fidiou exei idi ekkolafthei.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. eimai o diethnistoulis, to mounoskylo, to lamogio, o prodotis, o 7.25. den epanerxomai gia na dwsw pistopoiitika ethnikofrosynis, oute koinwnikwn fronimatwn. opoios ta zita, opoios pisteyei oti mono aytos einai Ellinas, opoios oikeiopoieitai tin elliniki syneidisi kai apokleiei tous allous, empiptei stin katigoria pou perigrafw sto prwto mou posting. Epanerxomai gia na dieykrinisw oti i antidrasi mou stin anartisi den afora sto ontws yparkto provlima pou genna i metanasteysi, alla sta fovika symperasmata peri "xenou daktylou" pou theloun n' alloiwsoun ta ethni, na katalysoun krati. Poios einai aytos o "daktylos", oi evraioi, oi maswnoi, mia pagkosmia synomwsia anthellinwn? As bgoume pia apo to xaritwmeno elliniko koutaki mas kai as katalavoume ti symbainei. I metanasteysi einai pagkosmio, diaxroniko fainomeno. Opoios peinaei, opoios apeileitai, tin kanei gi alles politeies. Einai aytoamyna, meso epiviwsis.

    Einai o Ag. Panteleimonas provlima? Safws kai nai. Safws kai den tha ithela na zw ekei. Safws kai tha fovomoun. Giati omws? Oxi giati einai mousoulmanoi i' opoiadipote alli taytotita. Alla giati einai toso ektos koinwnias, toso ftwxoi, toso peinasmenoi, toso gketopoiimenoi, toso, toso, pou egklimatoun, pou gketopoiountai, pou leitourgoun opws leitourgoun. Gia skefteite kyrioi pou antidrate, an anti gia mertanastes mousoulmanous o Ag. Panteleiomans gemize apo tsiganous? Den tha tan to idio? I ethnikotita ka ii thriskeia einai to provlima, i’ i diaforetikotita? I’ mipws twra pou bgike i pseira sto giaka mas enoxlei perissotero, alla otan einai xwmeni batheia mesa sto malli, sto zefyri, sti thraki, sti manwlada i’ opou allou den mas peirazei? Kyrioi, allo fovos ki allo fovikotita... As eimaste eilikrineis me tous eaytous mas toulaxiston.

    Antexei i ellada na enswmatwsei olous aytous tous “xenous”? Oxi einai i apantisi. Oxi, an kai gia xronia tous enswmatwne (as psaxei o kathenAs tis arvanitikes, voulgarikes kai o,ti allo rizes tou). Oxi, an kai gia polla xronia, prin koryfwthei to fainomeno, prin enskipsei i oikonomiki krisi, oloi mas eixame enan alvano gia tis elies, mia oukrani gia ti giagia sto spiti. Alla ontws, yparxoun oria, yparkta oria mesa sta opoia mia koinwnia mporei na enswmatwsei, i' estw prosferei ta pros to zin se metanastes kai prosfyges. Posw de mallon otan ayti i koinwnia einai san tin elliniki, foviki, neoplouti, komplexiki apenanti sto dytiko kai tzampa magkas apenanti ston anatoliti.

    Den arneitai kaneis tin pragmatikotita pou legetai metanasteysi. Den arneitai kaneis ton Ag. Panteleimona, oute apokalei fasistes to 20% twn katoikwn tou pou psifisan xrysi avgi. Ta aitia tou provlimatos diagignwskei diaforetika. Ta mesa lysis pou proteinei einai diaforetika.

    H metanasteysi itan, einai kai tha einai gia oso kairo yparxoun pagkosmies anisotites, katarxin fsinomeno, sti synexeia (kai) provlima. As stamatisoume na vlepoume pagkosmies synomwsies kai as doume to provlima katamata. Xwris aforismous k apokleismous. Mesa sta oria pou orizei i dimokratia, i opoia afenos tous anagnwrizei ws anthrwpous kai tous parexei stoixeiwdi anthrwpina dikaiwmata, apo tin alli kalei kathe metanasti na sevastei tous nomous, ti dimosia taxi kathe kratous kai dinei to dikaiwma sto kratos na thesei oria. As doume to provlima stin eyrwpaiki tou diastase. Ki as stamatisoume na vlepoume synomwsies.

    Telos, as stamatisoume na vazoume eykoles tabeles se opoion diafwnei mazi mas. Den eiste pio "ellines" apo aytous pou diafwnoun mazi sas. Pio ellinares isws, pio ellines oxi.

    Den tha epanelthw. Oxi giati prosvallomai apo to yvreologio. Apla, tha akolouthisw ti symbouli enos ek twn synomilitwn kai tha paw na diavasw, na meletisw ta osa me parotrynei. As analogistei omws ki aytos oti ayto akrivws itan to “allothi” tou pneymatikou tagou tis ORTHOdoxias epi diktatorias... kali meleti se olous sas. Prosexte mono mipws, oso melatate, to avgo tou fidiou exei idi ekkolafthei.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. eimai o diethnistoulis, to mounoskylo, to lamogio, o prodotis, o 7.25. den epanerxomai gia na dwsw pistopoiitika ethnikofrosynis, oute koinwnikwn fronimatwn. opoios ta zita, opoios pisteyei oti mono aytos einai Ellinas, opoios oikeiopoieitai tin elliniki syneidisi kai apokleiei tous allous, empiptei stin katigoria pou perigrafw sto prwto mou posting. Epanerxomai gia na dieykrinisw oti i antidrasi mou stin anartisi den afora sto ontws yparkto provlima pou genna i metanasteysi, alla sta fovika symperasmata peri "xenou daktylou" pou theloun n' alloiwsoun ta ethni, na katalysoun krati. Poios einai aytos o "daktylos", oi evraioi, oi maswnoi, mia pagkosmia synomwsia anthellinwn? As bgoume pia apo to xaritwmeno elliniko koutaki mas kai as katalavoume ti symbainei. I metanasteysi einai pagkosmio, diaxroniko fainomeno. Opoios peinaei, opoios apeileitai, tin kanei gi alles politeies. Einai aytoamyna, meso epiviwsis.

    Einai o Ag. Panteleimonas provlima? Safws kai nai. Safws kai den tha ithela na zw ekei. Safws kai tha fovomoun. Giati omws? Oxi giati einai mousoulmanoi i' opoiadipote alli taytotita. Alla giati einai toso ektos koinwnias, toso ftwxoi, toso peinasmenoi, toso gketopoiimenoi, toso, toso, pou egklimatoun, pou gketopoiountai, pou leitourgoun opws leitourgoun. Gia skefteite kyrioi pou antidrate, an anti gia mertanastes mousoulmanous o Ag. Panteleiomans gemize apo tsiganous? Den tha tan to idio? I ethnikotita ka ii thriskeia einai to provlima, i’ i diaforetikotita? I’ mipws twra pou bgike i pseira sto giaka mas enoxlei perissotero, alla otan einai xwmeni batheia mesa sto malli, sto zefyri, sti thraki, sti manwlada i’ opou allou den mas peirazei? Kyrioi, allo fovos ki allo fovikotita... As eimaste eilikrineis me tous eaytous mas toulaxiston.

    Antexei i ellada na enswmatwsei olous aytous tous “xenous”? Oxi einai i apantisi. Oxi, an kai gia xronia tous enswmatwne (as psaxei o kathenAs tis arvanitikes, voulgarikes kai o,ti allo rizes tou). Oxi, an kai gia polla xronia, prin koryfwthei to fainomeno, prin enskipsei i oikonomiki krisi, oloi mas eixame enan alvano gia tis elies, mia oukrani gia ti giagia sto spiti. Alla ontws, yparxoun oria, yparkta oria mesa sta opoia mia koinwnia mporei na enswmatwsei, i' estw prosferei ta pros to zin se metanastes kai prosfyges. Posw de mallon otan ayti i koinwnia einai san tin elliniki, foviki, neoplouti, komplexiki apenanti sto dytiko kai tzampa magkas apenanti ston anatoliti.

    Den arneitai kaneis tin pragmatikotita pou legetai metanasteysi. Den arneitai kaneis ton Ag. Panteleimona, oute apokalei fasistes to 20% twn katoikwn tou pou psifisan xrysi avgi. Ta aitia tou provlimatos diagignwskei diaforetika. Ta mesa lysis pou proteinei einai diaforetika.

    H metanasteysi itan, einai kai tha einai gia oso kairo yparxoun pagkosmies anisotites, katarxin fsinomeno, sti synexeia (kai) provlima. As stamatisoume na vlepoume pagkosmies synomwsies kai as doume to provlima katamata. Xwris aforismous k apokleismous. Mesa sta oria pou orizei i dimokratia, i opoia afenos tous anagnwrizei ws anthrwpous kai tous parexei stoixeiwdi anthrwpina dikaiwmata, apo tin alli kalei kathe metanasti na sevastei tous nomous, ti dimosia taxi kathe kratous kai dinei to dikaiwma sto kratos na thesei oria. As doume to provlima stin eyrwpaiki tou diastase. Ki as stamatisoume na vlepoume synomwsies.

    Telos, as stamatisoume na vazoume eykoles tabeles se opoion diafwnei mazi mas. Den eiste pio "ellines" apo aytous pou diafwnoun mazi sas. Pio ellinares isws, pio ellines oxi.

    Den tha epanelthw. Oxi giati prosvallomai apo to yvreologio. Apla, tha akolouthisw ti symbouli enos ek twn synomilitwn kai tha paw na diavasw, na meletisw ta osa me parotrynei. As analogistei omws ki aytos oti ayto akrivws itan to “allothi” tou pneymatikou tagou tis ORTHOdoxias epi diktatorias... kali meleti se olous sas. Prosexte mono mipws, oso melatate, to avgo tou fidiou exei idi ekkolafthei.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΘΟΔΩΡΗ Β ΤΑΧΥΔΡΟΜΕ, ΝΑ ΣΟΥ ΘΥΜΗΣΩ ΤΟΝ
    ΚΡΟΙΣΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΟΛΩΝ"ΜΗΔΕΝΑ ΠΡΟ ΤΟΥ ΤΕΛΟΥΣ ΜΑΚΑΡΙΖΕ"Στα αρχ.....το εξοχικο σου στην παρο και τις διακοπες σου,αν και ειναι ονειρα θερινης νυκτος,γιατι αυτοι που εχουν
    δεν τα λενε,αλλα και αν εχεις παλι μαλακας θα εισαι,εκτος τοπου και χρονου.α χ ρ η σ τ ε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Εκτός από διεθνηστουλης, λαμόγιο, μουνόσκυλο και ό,τι άλλο παραδέχεσαι φαίνεται ότι είσαι πάνω απ' όλα ΑΡΧΙΜΑΛΑΚΑΣ, όπως φαίνεται και από τον αριθμό των επαναλήψεων της κενόλογης απάντησής σου.
    Εν κατακλείδιΑΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Diethnistoylh exeis postarei dekapente fores to idiot post sou. duo tina symbainoun..;i exeis gerasei kai xehnas (alzheimer) 'i exeis parkinson kai pezeis me to "pontiki" sou xoris na to katalavaineis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Μόνο ηλίθιος θα μπορούσε να είναι όποιος νομίζει πως αυτή η απαράδεκτη κατάσταση ονομάζεται μετανάστευση και όχι εισβολή. Ο κ. εξυπνάκιας που διαφωνεί μήπως μπορεί να μας απαντήσει πού ήταν όλοι αυτοί οι πεινασμένοι τις προηγούμενες δεκαετίες; Γιατί ξαφνικά εισέβαλαν όλοι μαζί; Στο Πακιστάν, την Αφρική, το Μπαγκλαντές και άλλες χώρες δεν πεινούσαν πριν, δεν είχαν πολέμους, δεν κινδίνευαν; Τα τελευταία χρόνια τους έπιασε η πείνα και η επιθυμία για μία καλύτερη ζωή; Φυσικά και πρόκειται για κάποιο σχέδιο, που σκοπεέυει να ξεφορτώσει τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Ευρώπη ό,τι παρακμιακό και περιθωριακό υπάρχει με ό,τι αυτό συνεπάγεται.
    Να σκεφτόμαστε λίγο πριν μιλήσουμε. Και δεν μπορείς να κατηγορήσεις για ξενοφοβία πανίβλακα Έλληνες που αυτοί την στιγμή είναι μειονότητες στον τόπο τους και τις γειτονιές τους. Εκτός και αν δεν έχεις καταλάβει το πόσοι από δαύτους έχουν καταλάβει την πόλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. “diethnistouli,lamogio, prodoti” δεν είσαι τίποτα από όλα αυτά
    Απλά
    ή είσαι σωματέμπορας
    ή πρεζέμπορας
    ή λαθρέμπορας
    ή και τα 3 μαζί
    Γιαυτό και κόπτεσαι τόσο πολύ
    ΑΓΝΩΣΤΟΣ

    Λετε να έχουμε γίνει έτσι;
    Σε πρόσφατη έρευνα που έγινε στο κέντρο της Αθήνας, το ερώτημα που τέθηκε για να συμπληρώσουν γραπτώς οι ερωτηθέντες ήταν:
    «ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΠΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΜEΓΑΛΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ» ;
    - 21% AΠΑΝΤΗΣΕ : « NAI »
    - 17% ΑΠΑΝΤΗΣΕ : « OXI »
    - 62% ΑΠΑΝΤΗΣΕ : « عهد الأمن العالمي بواشنط »"

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση