GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Ωτα ...ερμητικά κλειστά

Γράφει ο Γρηγόρης Ζωγραφάκης   http://topsaxtiri.blogspot.com/      Η απόφαση της Π.Ο.Ε.Σ.Ε. σαφής και ξεκάθαρη... Από τη Κυριακη θα έ...

Γράφει ο Γρηγόρης Ζωγραφάκης  http://topsaxtiri.blogspot.com/  
 
Η απόφαση της Π.Ο.Ε.Σ.Ε. σαφής και ξεκάθαρη...Από τη Κυριακη θα έχουν τασάκια τα τραπέζια....Αυτή είναι αντίδραση όχι τόσο σε ένα νόμο που έχει χαρακτηριστεί φασιστικός αλλά σε μια Κυβέρνηση που δεν ακούει τίποτε άλλο από τη Τρόικα....
Όταν ο νόμος εφαρμόστηκε σε χώρες της Ε.Ε. σε οικονομικά ομαλές συγκυρίες η πτώση του τζίρου στα καταστήματα εστίασης έφτασε το 20% σε αντίθεση με τις πωλήσεις των τσιγάρων που κάμφθηκαν κατά 1%....Οι εκεί κυβερνήσεις πήραν αντισταθμιστικά μέτρα για να καλυφθούν οι ζημιές στις...
 μικρομεσαίες επιχειρήσεις από την εφαρμογή του νόμου...Στη χώρα μας πάλι σε λάθος χρονική στιγμή επιλέχθηκε η εφαρμογή του νόμου γιατί οι δύσκολες οικονομικές συγκυρίες δεν επιτρέπουν τη παραχώρηση αντισταθμιστικών μέτρων....
Οπότε η Κυβέρνηση αν λάβουμε υπόψη τα νούμερα που καταγράφηκαν σε άλλες ευρωπαικές χώρες το μόνο που θα πετύχει είναι να κλείσει επιπλέον επιχειρήσεις αλλά και να αυξήσει την ανεργία....
Φαντάζομαι πως κάποιος που δεν αντιλαμβάνεται ένα τέτοιο κίνδυνο απλά εθελοτυφλεί ή απλά επιβεβαιώνει τα γραφόμενα μας πριν καιρό που «λέγαμε» ότι έχει βαλθεί αυτή η Κυβέρνηση να συντρίψει τη μεσαία τάξη και να διαλύσει το κοινωνικό ιστό....
Είναι η τελευταία σας ευκαιρία κύριε Παπανδρέου να δείξετε καλή διάθεση στο κοινωνικό σύνολο...Όσο αγαθός φανήκατε ένα χρόνο με το χρηματοπιστωτικό σύστημα άλλο τόσο πρέπει να φανείτε και περισσότερο με το κοινωνικό σύνολο...
Μέχρι τότε επιτρέψτε μας να αμφιβάλλουμε για τις προθέσεις και τους σκοπούς σας..

36 σχόλια

  1. "Λάθος χρονική στιγμή....". Με άλλα λόγια ο νόμος δεν θα έπρεπε να εφαρμοστεί ποτέ, διότι ποτέ δεν θα έλθουν οι κατάλληλες "οικονομικές συγκυρίες". Αχ ανατολίτες Νεοέλληνες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πασοκ

    Δημόσια έκκληση
    προς
    Νικο Παπανδρεου
    Αντρικο Παπανδρεου
    Σοφια Παπανδρεου
    Κοιν.
    Αντα Παπανδρεου
    Μαργαριτα Παπανδρεου

    Κυριοι Κυριες

    Εσεις τα σεβαστα παιδια του Ανδρεα Παπανδρεου πρεπει να προστατεψετε τον αδερφο σας Γιωργο Παπανδρεου απο τους ανικανους και προδοτες που εχει διπλα του

    και τον κοροιδειουν και τον εκθετουν
    Ειναι οι δεξιοστροφοι Μπαμπουκης Χαρης, Γερουλανος Παυλος, Ραγκουσης Γιαννης κλπ.

    οι οποιοι λενε στο Γιωργο Πανδρεου να κανει τα αντιθετα που πρεπει να κανει και τον γελοιποιουν.

    Στοχος τους ειναι η μετα-Παπανδρεου εποχη (να τον "τελειωσουν" δηλαδη) και η αναληψη της ηγεσιας του Πασοκ απο τους ιδιους και τα τσιρακια τους!

    Οι ιδιοι εβαλαν σκοπιμως ανικανους στα ψηφοδελτια των Περιφερειακων και Δημοτικων εκλογων με στοχο να χασει το Πασοκ και να αποσταθεροποιηθει ο Γιωργος Παπανδρεου!

    Βλεπετε σχετικα κατωτερω:

    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΥΡΙΕ ΠΡΩΗΝ ΝΟΜΑΡΧΑ

    12 Οκτ 2010 10:36:00 μ.μ.
    Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...

    Πασοκ

    Ο Σγουρος εχει χασει απο τα αποδυτηρια αν δεν βαλει στις λιστες τον δρ Κουτσουκο

    αν δεν πατησει ποδι στα δεξιοστροφα φλωρια της Ιπποκρατους που γραφουν τους λογους του Γιωργου και τον γελοιοποιουν με τις μαλακιες που λεει και εντος και εκτος Ελλαδας

    Εχει δικιο ο δρ Κουτσουκος που ειπε οτι δεν ειπε ο Γιωργος οτι "η Ελλαδα ειναι χωρα διεφθαρμενη" αυτο το ειπαν τα πουσταρια που εχει διπλα του και του υπαγορευουν τι θα πει και τι οχι!

    Ειναι αυτοι που του προτειναν το ΔΝΤ ως τη μοναδικη λυση ενω υπηρχε και ο εσωτερικος δανεισμος απο τα 320 δις καταθεσεις των Ελληνων αλλα και αλλες λυσεις!!

    Τους γνωριζουμε και μας γνωριζουν και συντομα θα κυκλοφορησουν και "στριγκακια" απο τις "διπλωματικες αποστολες"....!!!

    Αυτοι θελουν να χασει ο Γιωργος για να θεσουν θεμα ηγεσιας και δεν ειναι οι Βενιζελικοι αλλα οι δηθεν "κολλητοι" του Γιωργου!!

    Μονο ο δρ Κουτσουκος μπορει να δωσει ζωη στο Πασοκ και να μας βγαλει απο το ΔΝΤ γιατι καποιοι δεν θελουν να βγουν γιατι περνουν ΧΟΝΤΡΕΣ ΜΙΖΕΣ!!

    Αυτα για την ωρα!!

    Μανωλης Πασοκ

    17 Οκτ 2010 6:38:00 μ.μ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΝΑΙ..ΝΑΙ
    ΣΚΥΨΤΕ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΤΕ
    ΤΟΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΟ,ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΕΙΡΩΜΕΝΟΣ
    ΝΑ ΛΥΠΗΘΕΙ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    ΚΑΙ ΤΟ ΝΤΕΡΤΙ ΤΩΝ ΒΑΣΑΝΙΣΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ...
    ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΤΡΕΨΕΙ ΤΟ ΤΣΙΓΑΡΑΚΙ.
    ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΟΥ ΤΡΙΨΕΤΕ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΧΑΣΙΣΙΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΓΡΑΨΕΤΕ ΣΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΣΑΣ.....ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΤΕ...
    PLEASEEEEE GIORGOS
    PLEASE!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "Είναι η τελευταία σας ευκαιρία κύριε Παπανδρέου να δείξετε καλή διάθεση στο κοινωνικό σύνολο..."
    ***********************************
    και να αφήσετε τον κόσμο να πεθαίνει ελεύθερος και ανενόχλητος από καρκίνο και καρδιοπάθειες. Μα πόσο ηλίθιος είσαι ρε Ζωγραφάκη;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτους που δεν καπνιζουν και ειναι υποχρεωμενοι να αναπνεουν τον καρκινο δεν τους σκεπτεσαι.ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΚΑΡΚΙΝΟ ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΛΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Για σκεφτείτε λοιπόν. Να επέμβει ο Πρωθυπουργός για να ακυρώσει το νόμο που. απαγορεύει το κάπνισμα . Μια συνήθεια αποδεδειγμένα βλαβερή. Για ποιά συγκυρία μιλάτε? Αυτή η ιστορία σέρνεται εδώ και κάτι χρόνια.Αντισταθείτε λοπόν πολίτες. Ολοι στο κλαρί .Να μην περάσει ο νόμος που απαγαρεύει το τσιγάρο. Κάτι που αποδεδειγμένα προκαλεί καρκίνο. Ακυρώστε το νόμο στην πράξη γιατί είναι φασιστικός. Ενώ δεν φασιστικό να κάθεσαι με τα παιδιά σου και να τρως σε μια ταβέρνα και να πνίγεσαι απ'το ντουμάνι που σου στέλνει ο θεριακλής του διπλανού τραπεζιού.
    Ελεος!!!
    Και τα γράφεται κιόλας αυτά να τα διαβάζουμε!!!........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Από τη Κυριακη θα έχουν τασάκια τα τραπέζια....Αυτή είναι αντίδραση όχι τόσο σε ένα νόμο που έχει χαρακτηριστεί φασιστικός αλλά σε μια Κυβέρνηση που δεν ακούει τίποτε άλλο από τη Τρόικα....
    =================================
    ΜΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΕΛΙΚΑ Η ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΗΛΙΘΙΩΝ;
    ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ ΡΕ ΚΡΕΤΙΝΕ Ο ΑΝΤΙΚΑΠΝΙΣΤΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΙΚΑ;
    ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΕΝΟΧΛΕΙ ΤΟ ΦΟΥΓΑΡΟ ΤΟΥ ΔΙΠΛΑΝΟΥ ΤΟΥ ΜΕ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΠΟΥ ΑΡΑΔΙΑΖΕΙΣ;
    ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΣΕΙ Ο ΤΖΙΡΟΣ ΤΩΝ ΜΑΓΑΖΙΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΕΜΙΖΟΥΝ ΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΑΠΟ ΚΑΡΚΙΝΟΠΑΘΕΙΣ;
    ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΔΙΠΛΑ ΠΗΓΕΣ ΚΑΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΒΛΑΚΑ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ;
    Η ΠΛΑΚΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΧΩΡΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΕΝΩ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μου είναι εντελώς αδιάφορο αν έπεσε η δουλειά στους εστιάτορες και στους ιδιοκτήτες καφετεριών. Υπάρχει κάτι σημαντικότερο από την υγεία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. 6,01 ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ ΜΟΥΝΙ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καπνιστε οπου ναναι
    ρε μαλακες μην κωλωνετε,
    καπνιστε και μεσα στο κανο
    του ξευτιλα,
    καπνιστε και μεσα στον ποπο της μπιρμπιλως που ειναι σα φουγαρο.

    Γραφτε τις αδερφες του ελεους του πασοκ στ' @ρχιδια σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. 8 Οκτ 2010 8:32:00 μ.μ
    Και για σένα το μουνί της μάνας σου!!!
    18 Οκτ 2010 8:41:00 μ.μ.
    Σας προκαλούμε να το κάνετε. Το πολύ-πολύ στους πιο δύστροπους από εσάς, να τους σπάμε τα κεφάλια!!!(αφού δεν παίρνετε από λόγια). Για τους δε καταστηματάρχες που επιτρέπουν το κάπνισμα, προτείνω να τους κατεβάσουμε τις τζαμαρίες τους ως προειδοποίηση. Αν συνεχίσουν να παρανομούν τότε....υπάρχουν και άλλα μέτρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Θα συνιστούσα να διαβασουν μερικοί φίλοι όλο το κείμενο και μετά συζητάμε...Είνα καλύτερ από το να απομονώνουν φράσεις και να οδηγούν τη "συζήτηση" αλλού....Τέλος για τους ευαισθητοποιημένους για το καρκίνο, συμπολίτες και φίλους, δεν είδα κανένα να προτείνει τη κατάργηση του τσιγάρου από παντού...Μόνο στα εστιατόρια έχει "καρκίνο" το τσιγάρο...;Ή η ατμόσφαιρα από τα εργοστάσια είναι καθαρή και μας φοβίζει μόνο το τσιγάρο...;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. 9:42 >>> ΕΛΑ ΡΕ ΜΑΓΚΑ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙΣ ΤΗΝ ΤΖΑΜΑΡΙΑ, ΚΑΙ ΘΕ ΣΟΥ ΔΕΙΞΩ ΤΙ ΕΣΤΙ ΒΕΡΥΚΟΚΟ!!! ΜΑΓΚΑΚΙ ΤΟΥ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟΥ... Υ.Σ: "ΤΙΝΑΞΕ ΤΟΝ ΚΩΛΟ ΣΟΥ ΝΑ ΠΕΣΟΥΝ ΟΙ ΚΑΠΟΤΕΣ ΜΟΥ, ΨΕΥΤΟΜΑΓΚΑ!!! -- Υ.Σ 2: ΜΗΝ ΤΑ ΒΑΖΕΙΣ ΜΕ ΜΑΓΑΖΙΑ ΤΗΣ ΝΥΧΤΑΣ ΚΟΛΕΓΙΟΠΑΙΔΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. 18 Οκτ 2010 10:26:00 μ.μ. V for Vendetta (και σε μένα άρεσε πολύ αυτή η ταινία!), καταλαβαίνω που το πας. Θεωρείς ότι ο νόμος είναι μια πρόβα τζενεράλε υποταγής των μαζών. Είναι ένα επιχείρημα που τριγυρνά τελευταίως στα ιστολόγια και χαϊδεύει τα αυτιά των καπνιστών που ψάχνουν δικαιολογίες για να διαβάλλουν τον νόμο. Το πράγμα είναι απείρως απλούστερο. Ο νόμος είναι καθαρά οικονομοτεχνικός. Το κόστος στην Υγεία από τις συνέπειες του καπνίσματος είναι πλέον απαγορευτικό. Αν προσθέσεις και τις χαμένες ανθρωποώρες, καταλήγεις σε ένα τερατώδες νούμερο, που καμία κυβέρνηση δεν θα μπορούσε να αγνοήσει, ιδίως σε μια χώρα που το 50% είναι καπνιστές! Αυτή είναι η αλήθεια τόσο απλά και τόσο κυνικά.
    Σχετικά με την ολική απαγόρευση, εάν ο καπνός (το φυτό) είχε ανακαλυφθεί σήμερα, να είσαι σίγουρος ότι θα είχε απαγορευθεί ως μια από τις πιο εξαρτησιογόνες ουσίες.
    Η μόλυνση της ατμόσφαιρας είναι πράγματι πρόβλημα, δεν έχει όμως ΚΑΜΙΑ σχέση με τον καπνό ενός τσιγάρου σε κλειστό χώρο, που είναι παρασάγγες βλαβερότερος. Και με ποια μούτρα ζητάμε εμείς από το κράτος να μας εξασφαλίζει καθαρή ατμόσφαιρα, όταν εμείς οι ίδιοι δηλητηριάζουμε τους κοινόχρηστους δημόσιους χώρους και μάλιστα επαναστατούμε σε οποιονδήποτε τολμά ακόμα και να αμφισβητήσει αυτό το "δικαίωμά μας"; Δεν είναι υποκριτικό; Φαντάζομαι ότι συμφωνείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. 19 Οκτ 2010 12:53:00 π.μ.
    Σιγά γλυκιά μου, θα σου πέσει η σερβιέτα! Δεν τραβάς τα βυζιά σου λέω εγώ, λεσβιόταπα; Και μεις κάναμε θητεία στη νύχτα. Και ξέρουμε τι σημαίνει νυχτοκάματο μέσα στην κάπνα των κάφρων σαν και σένα! Κατάλαβες μαλακισμένη καιξεφωνημένη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Φίλε μου ΑΝΩΝΥΜΕ 01:07 τη λατρεύω κι εγώ τη ταινία αλλά μπορείς να με λές Γρηγόρηκαθώς είμαι ο συντάκτης του κειμένου...Για το καπνό έχεις δίκιο καθ'ότι η νικοτίνη κατατάσσεται στις ψυχοτρόπες ουσίες για την έξη που προκαλεί αλλά είναι νόμιμη για το γεγονός ότι δε προκαλεί παρενέργειες...Μεγάλο το κόστος για τα ασφαλιστικά ταμεία έχεις δίκιο...Μεγάλη και η ζημία από την είσπραξη των έμμεσων φόρων από τις πωλήσεις καπνού..Και σαφώς έχεις δίκιο αλλά θα προτιμούσα να ήταν μια καμπάνια που να οδεύει προς την αποτροπή από τη συνήθεια της αγοράς του τσιγάρου και όχι στο χώρο...Είμαι υπέρ της πρόληψης και όχι της καταστολής...Αν μπορούσαμε να αποτρέψουμε την αγορά θα είχαμε οφέλη και θα προσυπέγραφα όχι απο σήμερα,από χθές την εφαρμογή τους...Τώρα με τα ημίμετρα βλάπτουν ανθρώπους που ουδεμία σχέση έχουν με κέρδος από το καπνό αλλά στην ελληνική ιδιοσυγκρασία είναι συδεδεμενοι οι χώροι που διαθέτουν με το καπνό...Γι'αυτό λέω ότι ο καλύτερος δρόμος είναι η ρίζα του κακού...Μη κρατάμε ανοιχτές τις καπνοβιομηχανίες και κλείνουμε τα εστιατόρια...Αλλιώς είμαστε τουλάχιστον υποκριτές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. 19 Οκτ 2010 2:14:00 π.μ.


    ΣΙΓΑ ΣΟΥ ΣΚΙΣΤΗΚΕ ΤΟ ΚΑΛΤΣΟΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αγαπητέ Γρηγόρη 3:36πμ
    Συμφωνώ ότι το κράτος θα πρέπει να συνοδεύσει τον νόμο, με μια ανηλεή αντικαπνιστική εκστρατεία και με κίνητρα απαλλαγής από την κακή αυτή συνήθεια, με κέντρα απεξάρτησης και συμβουλευτικούς σταθμούς σε νοσοκομεία και κέντρα υγείας. Αυτό όμως αφορά τους ΙΔΙΟΥΣ τους καπνιστές. ΟΧΙ τους συνανθρώπους τους που δεν χρωστούν σε τίποτα να αναπνέουν τον καπνό τους. Κατά τα λοιπά συμφωνώ ότι το κράτος φάνηκε υποκριτικό στη μέχρι τώρα αντιμετώπιση του καπνίσματος, έξαιτίας του φόρου που εισπράττει. Έχει βλέπεις 1.500.000 υπαλλήλους να θρέψει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. "Το κόστος στην Υγεία από τις συνέπειες του καπνίσματος είναι πλέον απαγορευτικό. "


    ΑΡΑ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΝ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΠΑΘΗΤΙΚΟΣ ΚΑΠΝΙΣΤΗΣ,ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΠΝΙΖΩ ΕΓΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ.

    ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΜΑΘΑΤΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΣΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΥΝ .


    ΓΙ ΑΥΤΟ ΑΛΛΩΣΤΕ ΧΤΥΠΙΟΥΝΤΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΥΟ ΕΙΔΗ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ .
    ΓΙΑ ΚΑΠΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΜΗ.


    ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΚΑΡΚΙΝΟΥΣ ΣΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ,ΚΑΤΩ ΤΟΥ ΘΩΡΑΚΟΣ ,ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΣΩΜΑ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ;
    ΘΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝΕ ΝΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ;

    ΑΝΤΙΚΑΠΝΙΣΤΕΣ ΞΥΠΝΗΣΤΕ .

    ΣΑΝ ΦΡΑΓΚΑ ΣΑΣ(ΜΑΣ) ΒΛΕΠΟΥΝΕ

    ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΕΝΑ ΕΡΩΤΗΜΑ .

    ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΠΥΓΜΑΙΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΕΝΑ ΤΣΙΓΑΡΟ ΟΛΗ ΤΗΝ ΜΕΡΑ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ΤΟΥΣ ΚΑΡΚΙΝΟ;;

    ΜΗΠΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΑΝΑΠΝΕΟΥΝ ΚΑΘΑΡΟ ΑΕΡΑ ΑΡΑΓΕ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αγαπητέ Γρηγόρη 3:36πμ
    Συμφωνώ ότι το κράτος θα πρέπει να συνοδεύσει τον νόμο, με μια ανηλεή αντικαπνιστική εκστρατεία και με κίνητρα απαλλαγής από την κακή αυτή συνήθεια, με κέντρα απεξάρτησης και συμβουλευτικούς σταθμούς σε νοσοκομεία και κέντρα υγείας. Αυτό όμως αφορά τους ΙΔΙΟΥΣ τους καπνιστές. ΟΧΙ τους συνανθρώπους τους που δεν χρωστούν σε τίποτα να αναπνέουν τον καπνό τους. Κατά τα λοιπά συμφωνώ ότι το κράτος φάνηκε υποκριτικό στη μέχρι τώρα αντιμετώπιση του καπνίσματος, εξαιτίας του φόρου που εισπράττει. Έχει βλέπεις 1.500.000 υπαλλήλους να θρέψει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. 19 Οκτ 2010 6:15:00 μ.μ.
    Σαν παθητικός καπνιστής, έχω τις ίδιες ή και ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ πιθανότητες να πάθω καρκίνο ή καρδιοπάθεια με σένα που καπνίζεις. Και αυτό διότι ο δικός σου οργανισμός μπορεί (ενδεχομένως) να έχει αναπτύξει άμυνες, που δεν έχει ή δεν μπορεί να αναπτύξει ο δικός μου. Άρα το κόστος της υγείας, αναφέρεται και σε μένα και σε σένα.
    Ο διαχωρισμός των καταστημάτων, εκτός του ότι προσκρούει νομικά στην αρχή του Συντάγματος περί ισονομίας και ισοπολιτείας και θα κατέπιπτε αν κάποιος προσέφευγε στο Συμβούλιο Επικρατείας, θα λειτουργούσε τελικά προς όφελος των καπνιστών, διότι όλα τα μαγαζιά θα "το γύριζαν" σε καπνιζόντων. Αυτό είναι και το μακιαβελικό σχέδιο των μαγαζάτορων, που θέλουν να ακυρώσουν τον νόμο με αυτό τον εύσχημο τρόπο, "διαπιστώνοντας" δήθεν στο μέλλον ότι ως μη καπνιζόντων δεν έχουν τόση δουλειά και άρα μετατρέπουν το μαγαζί τους σε...τεκέ! Λυπάμαι αλλά NO PASSARAN!
    Για τους πυγμαίους τι ακριβώς υπονοείς; Ότι όποιος καπνίζει δεν παθαίνει τίποτα; Οι πυγμαίοι καπνίζουν όπως οι καπνιστές πούρου (ειδεμή το τσιγάρο τους θα σβήσει), ρουφώντας πέντε περίπου φορές, αλλά καταπίνοντας την ΜΙΑ. Με αυτό το τρόπο μπορεί να μη πάθεις καρκίνο του πνεύμονα, αλλά παθαίνεις καρκίνο του στόματος, όπως και οι φανατικοί καπνιστές πούρου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. 19 Οκτ 2010 8:08:00 μ.μ.

    ΚΑΙ ΤΟ ΣτΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΠΟΚΡΙΘΗΚΕ ΟΤΑΝ ΠΡΙΝ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΥΠΗΡΧΕ Η "ΟΔΗΓΙΑ" ΓΙΑ ΧΩΡΟΥΣ ΚΑΠΝΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΜΗ ;

    ΤΟΤΕ ΗΤΑΝ ΝΟΜΙΜΑ ΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ;

    ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΑΡΘΡΟ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΡΜΗΝΕΥΕΙΣ ΟΠΩΣ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ;

    ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΕ ΜΑΓΑΖΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΝΟΜΟ;

    ΚΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΝΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΔΕΣ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΞΩ Ο ΚΟΣΜΟΣ Η ΟΧΙ.

    ΑΝ ΘΕΣ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ ,ΕΓΩ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑ ΝΑ ΒΓΑΙΝΩ
    ΕΧΩ ΒΡΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ.

    ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΜΑΣ ,ΕΝΑΛΛΑΞ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΑΜΕ ΠΟΛΥ ΠΟΙΟ ΩΡΑΙΑ ,ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΙΔΙΟΡΡΥΘΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΑΣ.

    ΟΠΩΣ ΛΟΙΠΟΝ ΜΑΣ ΒΓΑΖΕΤΕ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΣΑΣ, ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ,ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ Σ'ΕΝΑ ΜΑΓΑΖΙ ΚΑΠΝΙΣΤΩΝ ,ΑΛΛΑ ΘΑ ΣΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΣΚΕΣ ΜΕ ΟΞΥΓΟΝΟ, ΟΠΩΣ ΣΤΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ.

    ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ .


    ΚΙ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΠΑΜΕ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΒΑΘΙΑ ΣΕ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ ,ΔΕΝ ΘΑ ΣΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΣΕ ΕΝΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΚΑΠΝΙΖΟΝΤΩΝ ,ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΕΠΙΛΟΓΗ Η ΜΗ ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΟΥ, ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΕΠΙΛΟΓΗ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΩ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΥΝ ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ.


    ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΥΓΜΑΙΟΥΣ ΘΕΛΗΣΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΟΤΙ Ο ΚΑΠΝΟΣ ΔΕΝ ΒΛΑΠΤΕΙ, ΑΛΛΑ ΤΑ ΠΡΟΣΘΕΤΑ ΠΟΥ ΒΑΖΟΥΝ .


    ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΑΛΗΤΕΙΑ ΣΤΗΝ(ΠΑΡΑ)ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ,ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. 20 Οκτ 2010 9:14:00 π.μ.
    Μα πόσο ΗΛΙΘΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ;;;Αυτά που γράφεις είναι ΜΑΛΑΚΙΕΣ-ΧΟΝΤΡΕΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ!!! Ποια παραπληροφόρηση βρε γελοίε; Τράβα σε ένα αντικαρκινικό νοσοκομείο να κάνεις μια έρευνα μόνος σου!!!
    Άκου ιδιόρρυθμοι οι μη καπνιστές! Την μάσκα να τη βάλεις στο κώλο σου και να σου βγει από το στόμα ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΕ ΚΑΦΡΕ!!! Όλοι οι άλλοι είναι ιδιόρρυθμοι εκτός από σένα μουνίκακα! Ακόμα και η πλειονότητα των καπνιστών παραδέχονται την σκατοσυνήθειά τους και ΑΠΟΔΕΧΟΝΤΑΙ τον νόμο. Εκτός βέβαια από κάτι γελοίους παπάρες σαν και σένα που τους βγάζουν τα κανάλια και μιλούν για "φασισμούς", "αναφαίρετα δικαιώματα" και άλλες τέτοιες σκατομαλακίες, για να γίνεται τζερτζελές!
    Ποιός σου είπε βρε ζώον ότι ο καπνός δεν βλάπτει;;; Ακόμα και ο καπνός από τα κάρβουνα βλάπτει, από το ξύλο που καίγεται, από το χαρτί, από το ύφασμα, από τα πάντα! Ότι καίγεται παράγει καρκινογόνες ουσίες!!! Αν νομίζεις ότι δεν σε βλάπτει γιατί δεν πας πίσω από ένα φορτηγό, να κολλήσεις το στόμα σου στην εξάτμιση και να ρουφάς σαν πρεζόνι;;; Ουσιαστικά ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ είσαι!!! Ένα πρεζόνι.
    Αααααα ξέχασα!!! Δεν φοβάσαι τον καπνό του ντήζελ, αλλά τις ουσίες που βάζουν στο πετρέλαιο!!! Χα χα χα χα!!! Θλιβερέ και τρισάθλιε!!! Μα δεν καταλαβαίνεις ότι γίνεσαι γελοίος όταν προσπαθείς να υπερασπιστείς κάτι το τόσο σιχαμερό; Γιατί δεν υπερασπίζεσαι και τα υπόλοιπα ναρκωτικά, όπως η ηρωίνη ας πούμε;;; Το κρακ; Η κοκαίνη; Το LSD; Τα χάπια έκσταση;
    Το χασίς; Την αλόγιστη κατανάλωση αλκοόλ ακόμα και στην οδήγηση; Εδώ δεν υπάρχουν "αναφαίρετα δικαιώματα";
    Για τα μαγαζιά ΞΕΧΝΑ ΤΟ. Όπως είπε και ο φίλος πιο πάνω το πάτε εκ του πονηρού, για να γίνουν στο τέλος όλα καπνιστών. ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΡΑΣΕΙ!!! Αν νομίζεις ότι θα αφήσουμε αυτή την ευκαιρία να πάει χαμένη, για να ευχαριστήσουμε κάποιους κομπλεξικούς σαν και σένα, είσαι βαθιά νυχτωμένος! Θα υπερασπίσουμε τον νόμο με νύχια και με δόντια, ακόμα και με τη βία αν χρειαστεί!!! Διότι όταν πηγαίνω σε ένα εστιατόριο να φάω, ΔΕΝ ΘΕΛΩ να αναπνέω ούτε εγώ, ούτε τα παιδιά μου τον βρωμοκαπνό του κάθε κάφρου νεοέλληνα σαν και σένα, που κάθεται στο διπλανό τραπέζι και αραδιάζει καρκίνο σαν τσιμινιέρα! Και δεν γίνεται να υπάρχουν τμήματα καπνιζόντων και μη διότι ο καπνός ταξιδεύει ολούθε. Άσε λοιπόν τα σάπια για ξεχωριστά μαγαζιά και διαχωριστικά μέσα σε αυτά. ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΠΝΙΖΕΙΣ ΣΕ ΚΛΕΙΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΩΡΟ!!!!!! ΤΕΛΟΣ!!!!
    Ρε συ μήπως-λέω μήπως- δουλεύεις σε καμιά καπνοβιομηχανία;;; Μήπως είσαι τίποτε πράκτορας των καπνοβιομηχάνων;;;Δεν εξηγείται διαφορετικά! Σε παρακολουθώ εδώ και καιρό σε αυτό το μπλογκ, να προσπαθούν κάποιοι να σου βάλουν μυαλό και να σου καταρρίπτουν ένα προς ένα τα κωλοεπιχειρήματά σου και συ εκεί!!!Εκεί!!! Αγύριστο κεφάλι! Δεν ήξερα αν θα πρέπει να σε λυπηθώ ή να σε βρίσω! Διάλεξα το δεύτερο. ΑΝΤΕ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΛΟΙΠΟΝ ΣΕ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΚΑΤΟΜΑΛΑΚΑ!!!!!! ΜΑΛΑΚΟΚΑΦΡΕ!!!! ΤΣΙΑΓΑΡΟΜΑΓΚΑ ΤΗΣ ΔΕΚΑΡΑΣ! ΣΚΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΣΙΜΟΥΔΙΑ!!!Ή ΘΑ ΚΑΠΝΙΖΕΙΣ ΕΞΩ Ή ΚΑΤΣΕ ΣΤΟ ΚΩΛΟΣΠΙΤΟ ΣΟΥ!!! ΔΙΑΛΕΓΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΕΙΣ. ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΘΑ ΥΠΟΣΤΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ ΟΙ "ΣΥΝΟΔΟΙΠΟΡΟΙ" ΣΟΥ ΤΗΝ ΣΥΣΣΩΡΕΥΜΕΝΗ ΟΡΓΗ ΔΕΚΑΕΤΙΩΝ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. 20-10 9:14 πμ
    Η ισονομία και η ισοπολιτεία που αναφέρθηκα, αφορά τους μαγαζάτορες και οχι τους καπνιστές και μη καπνιστές. Δεν γίνεται σε δύο ομοειδή μαγαζιά να ισχύουν διαφορετικοί κανόνες για το ένα και διαφορετικοί για το άλλο. Ούτε στέκει νομικά να βάζεις τον επιχειρηματία να διαλέξει. Κάποιος μπορεί να προτιμήσει και τα δύο. Και καπνιστές και μη. ΑΥΤΟΣ ο κάποιος θα μπορούσε να προσφύγει στο Σ.τ.Ε. και να ακυρώσει τον νόμο. Και ας υποθέσουμε ότι ο τάδε επιχειρηματίας διαλέγει το κατάστημά του να είναι ΜΗ καπνιζόντων. Μπορεί αργότερα να αλλάξει σε καπνιζόντων και υπό ποιες προϋποθέσεις; Βλέπεις ότι ανακύπτουν πλείστα όσα ζητήματα νομικής και όχι μόνο φύσεως, τα οποία πολυπλοκοποιούν ένα κατά βάση απλό ζήτημα. Και όλα αυτά για να ικανοποιηθούν κάποιοι "σκληροπυρηνικοί" σαν και εσένα. Δεν είναι πιο απλό να καπνίζεις έξω και να ξανάρχεσαι μέσα; Άσε που με τον μαλακό χειμώνα και τις 300 μέρες ηλιοφάνεια, ακόμα και εγώ που μισώ το κάπνισμα μου αρέσει περισσότερο το έξω παρά το μέσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. 20-10-2010 9:14:00 π.μ.
    Μια ασθένεια που λέγεται νικοτινίαση την ξέρεις; Αντί να χαρακτηρίζεις ιδιόρρυθμους τους μη καπνιστές, ρίξε καλύτερα μια ματιά στο δέρμα σου που έχει κιτρινίσει εξαιτίας αυτής της ασθένειας και μετά να γράφεις για "αβλαβείς" καπνούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. 20 Οκτ 2010 2:53:00 μ.μ.

    ΤΕΛΙΚΑ ΕΥΚΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΝΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙ ΕΝΑ ΥΠΟΝΟΜΟ.

    ΣΤΟ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΗΝΟΤΗΤΑ ΕΝΟΣ ΑΝΤΙΚΑΠΝΙΣΤΗ.(ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ ΟΛΩΝ)

    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΛΟΙΠΟΝ ΑΓΑΠΗΤΕ
    ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΕΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΣΤΑΣΗ ΖΩΗΣ .

    ΖΗΤΩ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΝΙΣΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΟΧΕΤΟΙ ΤΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΑΜΕ ΚΑΙ ΔΥΟ ΑΣΑΝΣΕΡ ΣΕ ΚΑΘΕ ΧΩΡΟ, ΕΝΑ ΓΙΑ ΚΑΠΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΓΙΑ ΜΗ ΚΑΠΝΙΣΤΕΣ; ΣΕ ΟΠΟΙΟ ΑΣΑΝΣΕΡ ΜΠΑΙΝΩ ΤΩΡΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΚΥΛΟΒΡΩΜΑΕΙ ΤΣΙΓΑΡΙΛΑ! ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΟΤΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΠΛΕΟΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΥΣΗ ΤΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΤΟΣΗ ΑΝΑΙΣΘΗΣΙΑ ΠΙΑ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. 20 Οκτ 2010 3:09:00 μ.μ.


    ΕΣΥ ΒΕΒΑΙΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΠΑΤΑΤΑ ΜΕ ΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΤΑ ΑΔΙΟΡΘΩΤΑ.

    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ .


    ΝΑ ΔΕΧΘΩ ΚΑΙ ΔΕΧΟΜΑΙ ΑΠ'ΑΡΧΗΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΘΑΡΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΥΠΕΡ ΚΑΠΟΙΩΝ (ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΑΝΕΦΕΡΕΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ) ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΠΕΚΤΑΘΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ.

    ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΕΡΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΠΟΔΟΧΗΣ ΚΑΙ ΣτΕ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΑ ΧΑΣΜΑΤΑ ΤΑ ΘΕΩΡΩ ΑΝ ΜΗ ΤΙ ΑΛΛΟ ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΕΣ .


    ΥΠΟΤΑΧΘΕΙΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΑ ΚΕΛΕΥΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΡΧΟΝΤΑ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΤΕ ΟΜΩΣ ΤΙΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΣΑΣ .

    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. 20 Οκτ 2010 5:17:00 μ.μ.
    Παίξτο μας τώρα και "επαναστάτης" να βάλουμε ακόμα περισσότερο τα γέλια! ΣΟΥΡΓΕΛΟ!!! Ε ΣΟΥΡΓΕΛΟ!!!! Αν ψάχνεις για οχετούς ψάξε το βρωμόστομά σου που βρωμοκοπάει τσιγαρίλα! Πανύβλακα! Τολμάς ΕΣΥ και μιλάς για δημοκρατία;;; Ποιά δημοκρατία βρε νικοτινιασμένε όταν υποφέρουμε τον καρκίνο σας εδώ και 50 χρόνια;;; Τώρα θυμηθήκατε την δημοκρατία;
    Μην σώσεις και το κόψεις ποτέ το κωλοκάπνισμα!!ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΠΝΙΣΕΙΣ ΠΟΤΕ ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ!!! ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΝ ΣΟΥ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ!!! ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΣΤΑ ΤΣΑΚΙΔΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. 20 Οκτ 2010 5:17:00 μ.μ

    Τα επιχειρήματά μου μπορείς να τα θεωρείς ότι θέλεις, ακόμα και "πατάτες". Ρώτα όμως και κανένα έγκριτο νομικό καλού κακού. Όπως έγραψα πιο πάνω, το σχέδιο διαχωρισμού είναι μακιαβελικό και ενέχει υστεροβουλία. ΔΕΝ θα γίνει ανεκτό και αυτό ας το καταλάβουν οι μαγαζάτορες αλλά και ΕΣΥ.
    Τελικά όμως ξέρεις τι καταλαβαίνω με όλους εσάς που διαμαρτύρεστε; Ότι ΔΕΝ είναι το πρόβλημα ο νόμος αυτός καθαυτός που σας ενοχλεί. Δεν μπορώ να φανταστώ εχέφρονες νόες (ελπίζω...) να κάνουν τόση φασαρία για 3-4 μήνες (άντε 6 για την Φλώρινα) που έχουμε "σοβαρό" κρύο και πρέπει να είμαστε εσώκλειστοι. Το πρόβλημα είναι ψυχολογικό και άπτεται της ΣΗΜΕΙΟΛΟΓΙΑΣ του πράγματος. Και εξηγούμαι: Η όλη αυτή συζήτηση, αλλά και η αυστηρότερη από πριν εφαρμογή του νόμου, ανέδειξε και κατέδειξε ένα μεγάλο κοινωνικό πρόβλημα, που μέχρι τώρα παριστάναμε πως δεν υπήρχε. Η όλη φασαρία, σας "ξεμπρόστιασε" στα μάτια της υπόλοιπης κοινωνίας και απέδειξε με τον πιο κραυγαλέο τρόπο ότι η συνήθειά σας είναι βλαβερή και ως εκ τούτου μη ανεκτή. Δεδομένου λοιπόν του γεγονότος ότι το τσιγάρο που κρατάτε στα δύο σας δάχτυλα και ρουφάτε με τόση βουλιμία, είναι πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της προσωπικότητάς σας, νοιώθετε τη γη να φεύγει κάτω από τα πόδια σας και "επαναστατείτε". Νοιώθετε δηλαδή σαν να πετσοκόβουν ένα κομμάτι του "εγώ" σας. Αυτός είναι θεωρώ ο λόγος που κάποιοι "φονταμενταλιστές" καπνιστές (όχι βέβαια όλοι), καταφεύγουν σε χειρότερες εκρήξεις από αυτές του φίλου πιο πάνω, επικαλούμενοι διάφορα σαθρά και έωλα επιχειρήματα. Μόνο τον Κάστρο να μοστράρει το Coheba του και τον Ερνέστο Γκεβάρα να καπνίζει μανιωδώς τα αμερικάνικα τσιγάρα του, δεν είδαμε ακόμα ως σύμβολο του αγώνα τους. Τελικά είναι απίστευτο με μας τους Έλληνες. Έχουμε μοναδικό ταλέντο να παλεύουμε πάντα για λάθος σκοπούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. 20 Οκτ 2010 11:27:00 μ.μ.


    ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΚΑΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ,ΟΧΙ ΝΑ ΚΑΘΙΣΟΥΝ, ΠΟΛΥ ΔΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΕΓΩ,ΜΕ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΑΧΡΕΊΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ .


    ΕΓΩ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΡΩΜΑΩ ΤΣΙΓΑΡΙΛΑ.

    ΕΣΥ ΟΜΩΣ ΒΡΩΜΑΣ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΧΕΙΡΩΤΕΡΕΣ ΜΥΡΩΔΙΕΣ .

    ΒΡΩΜΑΣ ΥΠΟΝΟΜΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. 21 Οκτ 2010 12:47:00 π.μ.

    ΤΕΛΙΚΑ ΟΝΤΩΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΝΕΔΕΙΞΕ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ .

    ΑΝΕΔΕΙΞΕ ΕΝΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΟΣΟ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ ΑΦΑΝΤΑΣΤΑ.

    ΕΝΑ ΕΧΩ ΝΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΩ .
    ΑΣ ΚΑΝΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΜΙΑ ΑΝΑΔΡΟΜΗ ΤΟΣΟ ΣΤΟ ΠΑΡΟΝ ΣΧΟΛΙΟ ,ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΣ ΔΕΙ ΤΙΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΧΟΛΙΑΣΜΩΝ ΚΑΠΝΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΜΗ.


    ΜΠΟΡΕΙ ΕΥΚΟΛΑ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΠΟΛΛΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ.

    ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟ ΔΕΙΓΜΑ Ο ΤΥΠΟΣ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΠΑΝΩ .(20 Οκτ 2010 11:27:00 μ.μ.)

    ΠΑΡΑΤΗΡΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΛΙΓΟ ΜΕ ΠΙΟ ΠΡΟΣΟΧΗ ,ΕΙΔΑ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΝΑ ΠΛΑΙΣΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΩΝ ΛΕΓΟΜΕΝΩΝ ΜΗ ΚΑΠΝΙΣΤΩΝ.
    ΕΠΕΙΔΗ ΠΛΕΟΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ,ΟΠΩΣ ΚΙ ΕΜΕΙΣ(ΔΥΣΤΥΧΩΣ)
    ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΠΛΑΙΣΙΩΝΟΥΝ ΑΦΟΥ ΣΑΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΥΝ .


    ΑΓΑΠΗΤΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΕΡΙ ΥΣΤΕΡΟΒΟΥΛΙΑΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ.
    ΕΝΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΥΠΟΝΟΙΕΣ.

    ΝΑ ΔΕΧΘΩ ΒΕΒΑΙΑ ,ΜΕΤΑ ΛΥΠΗΣ ΜΟΥ , ΕΝΑ ΝΕΟ "ΔΙΑΙΡΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕ ",ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΦΩΝΑΖΩ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΕΤΕ ΕΜΠΛΑΚΕΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΤΕ ΚΑΝ ΕΙΔΗΣΗ.


    ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΑΣ ΔΕΝ ΕΣΤΙΑΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ,ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΠΛΕΟΝ ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ, ΧΩΡΟΥΣ ΔΙΧΩΣ ΚΑΠΝΟ,
    ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΠΝΙΖΩ ΕΓΩ Η Η ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΤΟΥ ΤΣΙΓΑΡΟΥ ΕΝ ΓΕΝΕΙ.
    ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΑΥΤΟ ΣΑΝ ΙΔΕΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΧΕΦΡΟΝΕΣ ,ΑΝΑΛΥΣΤΕ ΤΟ ΚΑΙ ΒΓΑΛΤΕ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΣΑΣ.


    ΤΙΠΟΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. 21 Οκτ 2010 8:32:00 π.μ.
    Φίλε μου αν και δεν έχω καμία διάθεση να υπερασπιστώ τον "σκληρό" φίλο πιο πάνω και το ανοίκειο ύφος του, οφείλω να σου παρατηρήσω ότι δεν είσαι αμερόληπτος. Τέτοιου είδους σχόλια υπάρχουν και από τις δύο πλευρές. Αν περιηγήθηκες σε ιστολόγια τώρα τελευταία, θα διαπίστωσες ότι τα περισσότερα σχόλια των καπνιστών απέπνεαν όζοντα φασισμό, που εκπορεύεται μάλλον από αυτά που σου ανέλυσα στο προηγούμενο σχόλιό μου. Και τα δικά σου σχόλια περί "ιδιόρρυθμων" μη καπνιστών, καθόλου δεν συμβάλλουν στην καταλαγή, πίστεψέ με.
    Και γιατί ταυτίζεις σώνει και καλά την ύπαρξη του οποιουδήποτε νόμου που αφορά χώρους μαζικής συνάθροισης και χώρους εργασίας, κάτι που θα έπρεπε να σου ακούγεται ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ, με πλήρη απαγόρευση του τσιγάρου εν γένει. Αν το κράτος ήθελε να απαγορεύσει το τσιγάρο εντελώς, θα το είχε κάνει. ΔΕΝ πρόκειται να το κάνει διότι προσδοκά φόρους όπως επίσης έγραψα σε ένα άλλο σχόλιο μου. Τέτοιοι νόμοι υπάρχουν απανταχού Γης και ΕΙΧΑΝ αποτελέσματα απτά και αδιαμφισβήτητα. Κανείς δεν σου λέει να μην καπνίζεις, κατάλαβέ το. Ούτε υποκρύπτεται κάποια συνομωσία πίσω από αυτό το νόμο. Αλλά σε μια χώρα που οι μισοί είναι θεριακλήδες, δεν νομίζεις ότι θα πρέπει να είμαστε έτι περαιτέρω αυστηροί; Αν τώρα εσύ νοιώθεις ότι σου επιβάλλεται μια κοινωνική πίεση και ένα είδος κατακραυγής και "στοχοποίησης" για να κόψεις το κάπνισμα, ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ. Αλλά αυτό είναι ΚΑΛΟ, δεν είναι προς ψόγο. Και αν θέλεις να ξέρεις αν ήμουν εγώ υπουργός, θα είχα απαγορεύσει τα έτοιμα τσιγάρα με το εμποτισμένο με νιτρικό αμμώνιο (μεταξύ πολλών άλλων ουσιών) τσιγαρόχαρτο, που το εγχέουν οι βιομηχανίες για να εθίζεσαι στη συγκεκριμένη μάρκα. Θα επέτρεπα μόνο τον καπνό του στριφτού, τον καπνό πίπας και το πούρο, διότι αυτά απαιτούν μια "τελετουργία" πριν τα ανάψεις και σε "απασχολούν" ώστε να καπνίζεις λιγότερα, σβήνουν δε συνεχώς, απόδειξη ότι δεν περιέχουν πρόσθετα. Ο αντικαπνιστικός νόμος θα εξακολουθούσε να ισχύει βεβαίως-βεβαίως, διότι και αυτά είναι καρκινογόνα.
    Και γιατί απαραιτήτως το κάπνισμα πρέπει να λαμβάνει χώρα σε κλειστό χώρο; Μα τόσο μεγάλο πρόβλημα σου είναι να πηγαίνεις για λίγο έξω και να ξανάρχεσαι; Ομολογώ ότι δεν το καταλαβαίνω. Ίσως επειδή δεν κάπνισα ποτέ μου.
    Τέλος πάντων, θεωρώ ότι το εξαντλήσαμε το θέμα, λέγοντας και γράφοντας ότι είναι να ειπωθεί και να γραφτεί.
    Σ'ευχαριστώ για το χρόνο που αφιέρωσες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Και κάτι τελευταίο. Μην θεωρήσεις ότι προσπαθώ να σε "αλλαξοπιστήσω", αλλά σου συνιστώ ανεπιφύλακτα να δεις -αν δεν την έχεις δει ακόμη- την ταινία The Insider με τον Αλ Πατσίνο και τον Ράσσελ Κρόου. Βασίζεται σε αληθινή ιστορία και σκιαγραφεί τον τρόπο που βλέπουν οι καπνοβιομηχανίες τους ανθρώπους και δη τους καπνιστές. Συγκλονιστική, μην τη χάσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. "Μα τόσο μεγάλο πρόβλημα σου είναι να πηγαίνεις για λίγο έξω και να ξανάρχεσαι; Ομολογώ ότι δεν το καταλαβαίνω. "

    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΥΤΟ.

    ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΊΖΕΤΑΙ Ο ΚΑΠΝΙΣΤΗΣ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ.

    ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΤΟ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΣΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΝΤΙΘΕΤΟ.

    ΝΑ ΣΟΥ ΛΕΩ ΒΓΕΣ ΕΞΩ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΚΑΠΝΙΣΩ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΞΑΝΑΕΛΑ ,ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΥΣΚΟΛΟ;



    ΑΥΤΑ ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση