GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Η "εξυγίανση" του ΟΣΕ...

Από το http://stelios-kolopaido.blogspot.com/    H Κυβέρνηση πρόκειται να «εξυγιάνει» τον ΟΣΕ. Οι εργαζόμενοι που θα περισσεύουν δεν θα α...

Από το http://stelios-kolopaido.blogspot.com/  
H Κυβέρνηση πρόκειται να «εξυγιάνει» τον ΟΣΕ.
Οι εργαζόμενοι
που θα περισσεύουν δεν θα απολυθούν αλλά θα μεταταγούν σε άλλες υπηρεσίες του δημοσίου. Έτσι λένε!
Τι θα γίνει όμως με τα ασφαλιστικά δικαιώματα των 3.000 εργαζόμενων του ΟΣΕ που θα μετακινηθούν στο δημόσιο; Μέχρι τώρα οι εργαζόμενοι ήταν ασφαλισμένοι στο προβληματικό ταμείο ΤΑΠ ΟΤΕ που έγινε προβληματικότερο από τις πρόωρες συνταξιοδοτήσεις των εργαζομένων του ΟΤΕ για να...
 μπορέσει να πουληθεί ο ΟΤΕ στους Γερμανούς.
Τώρα οι 3.000 εργαζόμενοι του ΟΣΕ που θα μεταταγούν στο δημόσιο θα συνταξιοδοτηθούν και από το δημόσιο; Θα πάρουν και Εφ΄ άπαξ από το ΤΠΔΥ;
Αλίμονο στους αυθεντικούς δημόσιους υπάλληλους που σε λίγο δεν θα υπάρχουν χρήματα ούτε για συντάξεις ούτε για Εφ΄ άπαξ. Δέν αλλάζουμε και βουλιάζουμε όλοι μαζί!

11 σχόλια

  1. Κανονικά θα έπρεπε να τους απολύσει τα κοπρόσκυλα. Πήγαινες να ρωτήσεις κάτι και σε κοίταζαν σαν λεπρό. ΟΥΣΤ!

    Μπράβο στο ΠΑΣΟΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και άλλα πολλά περίεργα και ασαφή περιελάμβανε η συνέντευξη του Υπουργού στη Θασσαλονίκη σχετικά με την "εξυγίανση" του ΟΣΕ!
    http://antiparatheseis1.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η ΓΑΛΑΖΙΑ ΑΓΡΟΦΥΛΑΚΗ ΘΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ;;;;;;;;Ο ΚΥΡΙΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΕΙΧΕ ΔΕΣΜΕΥΤΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΚΟΜΜΑΤΙΚΗΣ ΓΑΛΑΖΙΑΣ ΑΓΡΟΦΥΛΑΚΗΣ. ΑΛΛΑ Η ΑΓΡΟΦΥΛΑΚΗ ΖΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕΙ ΑΚΟΜΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν πρέπει να δειλιάσουν. Να εισβάλουν από παντού στην Αθήνα και να κάνουν πορεία με ΟΛΑ τα φορτηγά της χώρας εμπρός απο το Μέγαρο Μαξίμου και τη Βουλή. Να σπάσουν όσους κλοιούς χρειαστεί. Οι εθνικές οδοί είναι το σπίτι τους, οι δρόμοι είναι το χωράφι τους.

    Η κυβέρνηση αυτή είναι η πιο αδίστακτη που έχει περάσει ποτέ από την Ελλάδα.

    Άνθρωπος πολύ κοντά στους φορτηγατζήδες μου έλεγε ότι αυτό που παίζεται με τη δήθεν “απελευθέρωση” είναι να παγιωθεί το δυοπώλειο Βαρδινογιάννη-Λάτση: Τώρα που ο πρώτος εξαγόρασε τα πρατήρια της Shell και ο δεύτερος της BP, και ελέγχουν πλέον δύο εταιρίες την παραγωγή, τη χονδρική και τη λιανική (!), ο στόχος είναι να ελέγξουν ΚΑΙ το τελευταίο οχυρό που δεν ήλεγχαν, τις μεταφορές!

    Τρομακτικό; Ναι! Κατά τα άλλα, “απελευθέρωση” ενός “κλειστού” επαγγέλματος!

    Ε ρε παπούτσια που χρειάζονται! Γιατρέ γιατί δεν σε ακολουθήσαμε όλοι;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο ΟΣΕ είναι η ντροπή της χώρας. Και επιπλέον κοστίζει και καταχρεώνει την Ελλάδα. Να γίνει λοιπόν, άμεσα, ιδιωτική επιχείρηση, να δούμε καλό.

    Ένας πολίτης (που εχει χρησιμοποιήσει το τρένο, πολλές φορές, δυστυχώς)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εμπρός της Γης οι Κολασμένοι….( Τα Φασιστοειδή )
    Υπάρχει ένας νόμος του Ελληνικού Κράτους, ( δεν τον έφτιαξε ούτε η Φαιδρά Πορτοκαλέα ούτε ο Γαλάζιος Ουρανός ) ΑΛΛΑ ΚΑΠΟΙΑ ΦΑΣΙΣΤΟΕΙΔΗ, ΠΟΥ ΑΥΤΟΑΠΟΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ, ΟΥΑΙ ΟΥΑΙ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ ΚΑΙ ΦΑΡΙΣΑΙΟΙ!!!!
    Που αυτός ο νόμος κομμένος και ραμμένος στα μέτρα τους και στα ΦΑΣΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΑ συμφέροντα τους, αυτοί τον έκοψαν και τον έραψαν, λέει ότι για να χτίσεις ένα σπίτι σε οικόπεδο εκτός σχεδίου πρέπει να έχεις τέσσερα στρέμματα γης!
    Ποιοι όμως έχουν τα τέσσερα στρέμματα ειδικά στην Αττική αλλά και σε κάποιες καλές περιοχές της Ελλάδας; Απάντηση αυτά τα Φασιστοειδή, οι νεόπλουτοι, που κλέβοντας έρποντας και με τα κέρατα τους, αγοράζοντας ένα και καταπατώντας οι περισσότεροι τα υπόλοιπα στρέμματα βρισκόντουσαν και στο παρελθόν αλλά και τώρα με τέσσερα και παραπάνω στρέμματα στην κατοχή τους σε εκτός σχεδίου περιοχές.
    Και γιατί τους λέω ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΥΣ; ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΚΟΝΤΑ ΤΟΥΣ ΜΙΚΡΟΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΟΙΚΟΠΕΔΩΝ ΜΕ ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑΝΤΑΡ!
    Ο ΝΟΜΟΣ ΑΥΤΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΛΕΕΙ ΤΕΣΣΕΡΑ ΑΠΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.
    ΑΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΩΡΑΦΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ, ΟΣΟ ΜΙΚΡΟ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΑΣΟΣ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΡΕΜΑ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΙΓΙΑΛΟΣ, ΤΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΧΤΙΣΕΙΣ ΕΝΑ ΣΠΙΤΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΠΟΥ ΙΣΧΥΕΙ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΑΥΤΟ!
    ΚΑΙ ΜΗΝ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ, ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΕΙ ΤΟ ΧΩΡΑΦΙ ΜΟΥ 380 τετραγωνικών μέτρων στο υπό συζήτηση πολεοδομικό σχέδιο της περιοχής, την έκανα το 1985! ΠΡΙΝ ΕΙΚΟΣΙΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ!
    ΚΥΡΙΕ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ, ΚΥΡΙΕ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΕ, κατάργησε αυτό τον φασιστικό νόμο, εκατομμύρια Έλληνες θα σε ευγνωμονούν αλλά και θα σώσεις με τον καινούριο που προτείνω την οικονομία της Ελλάδας, γιατί θα ανοίξουν τα πουγγιά, όλοι θα τρέξουν να χτίσουν ένα σπίτι στο χωράφι τους, θα κάμουν το σκατό τους παξιμάδι αλλά θα τα καταφέρουν, θα ζεσταθεί η αγορά, θα ξαναζωντανέψει η οικοδομή και μέσω αυτής εκατοντάδες επαγγέλματα και το εμπόριο, θα μπει ζεστό χρήμα στα ταμεία του κράτους, τα ασφαλιστικά ταμεία θα δουν χρήμα, ΘΑ ΞΕΠΕΡΑΣΤΕΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΠΟΥ ΜΑΣΤΙΖΕΙ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΕΛΑ ΤΩΡΑ !!!
    ΕΠΕΦΤΕ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΧΑΒΑΛΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΣΤΟΝ ΟΣΕ ....
    Η ΥΠΕΡΩΡΙΑ ΞΕΚΙΝΑΓΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ Ο ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ ..ΕΒΓΑΙΝΕ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΤΟ ΠΡΩΙ !!!!!!!!!!

    ΚΑΙ Η ΕΞΥΠΗΡΕΤΙΣΗ ΗΤΑΝ ΤΡΑΓΙΚΗ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΝΑ ΠΑΝΕ ΝΑ ΓΑΜΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΚΑΙ Ο ΟΣΕ.
    ΣΚΙΣΤΟΥΣ ΟΛΟΥΣ ΓΙΩΡΓΟ.
    ΟΣΕΔΕΣ,ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ,ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ,ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ
    ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ..
    Ο Λ Ο Υ Σ !!!!!!

    ΤΕΛΙΚΑ ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΤΙΜΙΟΙ ,ΑΣΠΙΛΟΙ,ΑΜΟΛΥΝΤΟΙ
    ΚΑΙ ΑΞΙΟΙ ΚΡΙΤΕΣ
    ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ''Ο ΟΣΕ είναι η ντροπή της χώρας. Και επιπλέον κοστίζει και καταχρεώνει την Ελλάδα. Να γίνει λοιπόν, άμεσα, ιδιωτική επιχείρηση, να δούμε καλό.''

    Συμφωνώ απόλυτα με τον φίλο 1:12:00 μ.μ., ο οποίος θεωρώ ότι είναι και πολύ γενναίος, αφού
    ''εχει χρησιμοποιήσει το τρένο, πολλές φορές, δυστυχώς''.

    Μου είναι αδύνατον να νιώσω οποιαδήποτε συμπόνια γιά καλομαθημένους δημοσίους υπαλλήλους, με απαίσιους τρόπους και άθλια εξυπηρέτηση. Δεν αξίζουν κανένα από τα προνόμια που έχουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Επειδή μερικοί υπάλληλοι είναι αναιδείς δεν είναι αυτός λόγος να κλείσει ο ΟΣΕ ή να ξεπουληθεί. Υπάρχουν και άλλοι που δουλεύουν κανονικότατα για 1500 μικτά (για τα 60000 το χρόνο δε σχολιάζω καν, τι προπαγάνδα θεέ μου). Οσο για το περίφημο ΧΡΕΟΣ του ΟΣΕ, σας δουλεύουν όλους κανονικότατα. Όταν σου δίνει εντολές το Κράτος να κατασκευάσεις χιλιόμετρα γραμμών, γεφυρών και σηράγγων που κοστίζουν δισεκατομμύρια, αλλά κάνει το κορόιδο όταν έρθει η ώρα να πληρώσει, αυτά ξαφνικά γίνονται χρέος του ΟΣΕ ? Για να μην φανεί λοιπόν το κόστος στον Κρατικό Προϋπολογισμό, έβαζε η κάθε κυβέρνηση τον ΟΣΕ (το κορόιδο δηλαδή της υπόθεσης) να δανείζεται από τράπεζες για τα έργα και οι τόκοι να τρέχουν. Άντε μετά ποτέ να ξεπληρώσεις. Επίσης, κάθε εξυπνάκιας βουλευτής ή τοπικός άρχοντας πήγαινε τις γραμμές που κατασκευάζονταν οπού γούσταρε, για να μην του χαλάνε το τοπίο πχ και δωστου αλλαγές που τις χρυσοπλήρωνε βέβαια πάλι ο ΟΣΕ. Στα έργα οδοποιίας δηλαδή νομίζετε ότι δεν υπάρχουν ελλείμματα ? Αυτά βέβαια είναι κρυφά, εσωτερικά του Υπουργείου. Για να έκαναν όμως εταιρία υποδομών οδοποιίας με δανεισμό από Τράπεζες να δω πόσα δις θα "χρωσταγε" . Κατά τα άλλα οι Υπάλληλοι φταίνε για το 1 δις τον χρόνο που μπαίνει μέσα ο ΟΣΕ. Στο κάτω κάτω, με απλά μαθηματικά, ακόμα και 60000 το χρόνο να έπαιρναν όλοι οι, πες 6000 υπάλληλοι του ΟΣΕ, βγαίνει το χρόνο κόστος 360 εκ. Τα υπόλοιπα λοιπόν 640 εκ. τι είναι ? Και όλοι να απολυθούν, τα 640 πάλι εκεί θα είναι. Αρα λοιπόν αυτό που διατυμπανίζει η Κυβέρνηση είναι βασικά ότι για να χαρίσει τα χρέη (που χρωστάει όμως) στον ΟΣΕ πρέπει για αντάλλαγμα να τον ξεπουλήσει. Εκεί που μας χρωσταγανε, μας πηραν και το βόδι !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Επειδή μερικοί υπάλληλοι είναι αναιδείς δεν είναι αυτός λόγος να κλείσει ο ΟΣΕ ή να ξεπουληθεί. Υπάρχουν και άλλοι που δουλεύουν κανονικότατα για 1500 μικτά (για τα 60000 το χρόνο δε σχολιάζω καν, τι προπαγάνδα θεέ μου). Οσο για το περίφημο ΧΡΕΟΣ του ΟΣΕ, σας δουλεύουν όλους κανονικότατα. Όταν σου δίνει εντολές το Κράτος να κατασκευάσεις χιλιόμετρα γραμμών, γεφυρών και σηράγγων που κοστίζουν δισεκατομμύρια, αλλά κάνει το κορόιδο όταν έρθει η ώρα να πληρώσει, αυτά ξαφνικά γίνονται χρέος του ΟΣΕ ? Για να μην φανεί λοιπόν το κόστος στον Κρατικό Προϋπολογισμό, έβαζε η κάθε κυβέρνηση τον ΟΣΕ (το κορόιδο δηλαδή της υπόθεσης) να δανείζεται από τράπεζες για τα έργα και οι τόκοι να τρέχουν. Άντε μετά ποτέ να ξεπληρώσεις. Επίσης, κάθε εξυπνάκιας βουλευτής ή τοπικός άρχοντας πήγαινε τις γραμμές που κατασκευάζονταν οπού γούσταρε, για να μην του χαλάνε το τοπίο πχ και δωστου αλλαγές που τις χρυσοπλήρωνε βέβαια πάλι ο ΟΣΕ. Στα έργα οδοποιίας δηλαδή νομίζετε ότι δεν υπάρχουν ελλείμματα ? Αυτά βέβαια είναι κρυφά, εσωτερικά του Υπουργείου. Για να έκαναν όμως εταιρία υποδομών οδοποιίας με δανεισμό από Τράπεζες να δω πόσα δις θα "χρωσταγε" . Κατά τα άλλα οι Υπάλληλοι φταίνε για το 1 δις τον χρόνο που μπαίνει μέσα ο ΟΣΕ. Στο κάτω κάτω, με απλά μαθηματικά, ακόμα και 60000 το χρόνο να έπαιρναν όλοι οι, πες 6000 υπάλληλοι του ΟΣΕ, βγαίνει το χρόνο κόστος 360 εκ. Τα υπόλοιπα λοιπόν 640 εκ. τι είναι ? Και όλοι να απολυθούν, τα 640 πάλι εκεί θα είναι. Αρα λοιπόν αυτό που διατυμπανίζει η Κυβέρνηση είναι βασικά ότι για να χαρίσει τα χρέη (που χρωστάει όμως) στον ΟΣΕ πρέπει για αντάλλαγμα να τον ξεπουλήσει. Εκεί που μας χρωσταγανε, μας πηραν και το βόδι !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση