GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Η απειλή από το λιώσιμο των πάγων...

Τον κώδωνα του κινδύνου για την Άγρια Ζωή της Αρκτικής κρούουν ερευνητές. Σε έκθεσή του, το αμερικανικό Κέντρο Βιολογικής Ποικιλότητας επισ...

Τον κώδωνα του κινδύνου για την Άγρια Ζωή της Αρκτικής κρούουν ερευνητές. Σε έκθεσή του, το αμερικανικό Κέντρο Βιολογικής Ποικιλότητας επισημαίνει ότι...
16 είδη –από πλανκτόν έως την Αρκτική αλεπού ή ακόμη και τις φάλαινες- όχι απλώς απειλούνται, αλλά βρίσκονται στο χείλος της εξαφάνισης από το λιώσιμο των πάγων...

8 σχόλια

  1. ΤΑ ΑΡΧ.....Α ΜΑΣ ΚΟΥΝΙΟΥΝΤΑΙ ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πικρόχολος καί προπαγανδίζων
    ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ.
    Τό σχόλιο μου σχετίζεται μέ τόν
    τρόπο πού σκέφτονται οί περισότεροι
    πολιτικοί ηγέτες.
    Ο Α.Παπανδρέου όταν ρωτήθηκε γιά
    τό οικονομικό μέλλον τής Ελλάδας,
    ενώ δανειζόμενος τά έδινε
    "όοοολα στόν Τσοβόλα" είπε:
    Σέ 20 χρόνια δέν θά είμαι εδώ.
    Εεεε,πώς νά συμπονέσουν τή γή,
    οί ηγέτες πού αν σταματήσει η
    κοπή δένδρων=ανεργία.
    Σφαγή θηλαστικών θαλασσας+ξηράς=
    ανεργία.
    Περιορισμός αποβλήτων=ανεργία.
    Όλοι αυτοί οί άνεργοι ΕΙΝΑΙ ΨΗΦΟΙ
    ...10τέρμηνα καί 69 σάβανα θέλω
    γιά νά γράψω.
    Απαύγασμα:
    Οί ηγετίσκοι θέλουν νά τούς
    θυμούνται γιά αυτά πού έδωσαν,
    στή πρόσκαιρη ζωή τους-του.
    Μετά ....άς καεί.
    Άαα παίζεται πολύ καί νά πνιγεί.
    Σέ 15 αράδες εκθέτω τήν αγωνία
    μου,δείχνοντας πού πρέπει νά
    τείνετε τό δάχτυλο.
    Αναστάσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αν καταλαβα καλα,στις 4/10/2010,συμπληρωνεται ενα ετος απο την αναληψη της διακυβερνησης απο την αλητοσυμμορια πασοκο-σκυλια.

    Ετσι δεν ειναι ,αγαπητοι μου??

    Ενα χρονο αλητοσυμμοριτες,λαμπρακιστανοι,
    μπομπολιστανοι και λοιπες συμμοριες κυβερνανε..
    Ετσι δεν ειναι αγαπητοι μου??

    Τοτε αγαπητοι μου γιατι να πληρωνουμε την αλητοσυμμορια πασοκοσκυλια,αγαπητοι μου??

    ΓΙΑΤΙ αγαπητοι μου να δικαιουται ΟΛΟΚΛΗΡΟ αεροπλανο το διανοητικα καθυστερημενα παιντι της τσαντ ,αγαπητοι μου??

    Αγαπητοι μου ,μηπως ΠΡΕΠΕΙ να παρουμε το νομο στα χερια μας και να εκτελουμε χωρις οικτο τζογλανια της αλητοσυμμοριας πασοκοσκυλια??

    Αν ηταν τωρα κυβερνηση της Νεας Δημοκρατιας (του κ.Καραμανλη,οπως ελεγε και το βλακογιοργο),οι αλητο-συνδικαλες θα ειχαν καψει την Αθηνα ,αγαπητοι μου..

    Και ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ την Αθηνα αγαπητοι μου..

    Ο προεδροθ τηθ ΓΣΕΕ αγαπητοι μου το παναγοπουλοθ αυτο το πθευδο φιλοι μου θα ειχε καπθει την Αθηνα ,θυμπατριωτεθ μου..

    Αθτη την θτιγμη αυτοθ ο πουθτηθ θυνουθιαζεται ο πουθτηθ ...

    Θυμφωνειτε κυριεθ μου??

    Αυτοθ ο πουθτηθ τα παιρνει..

    ο πουθτηθ... ο παναγοπουλοθ,ο πουθτηθ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΟΙ "ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ" ΓΙΑΤΙ ΛΟΙΩΝΟΥΝ ΟΙ ΠΑΓΟΙ.....ΒΛΕΠΕ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΗ ΚΟΙΤΑΣΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΚΗ ΖΩΝΗ.
    ΟΛΑ Τ'ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΧΡΥΣΩΜΑ ΤΟΥ ΧΑΠΙΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οι πάγοι, εκτός τσιμεντοβαβυλώνων, ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΙ, και οι υπεθερμασμένοι με το εγωιστικό σύνδρομο του Τιτανικού, διαδίδουν το αντίθετο, γιατί νομίζουν ότι θα επιβιώσουν μόνοι τους αν μας βρει ο επόμενος ηφαιστειακός χειμώνας απροετοίμαστους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Επειδή ο e-max είναι απαράδεκτος και συνεχίζει να βάζει στα σχόλια παραπλανητικούς τίτλους , ώστε να αυξάνονται τα κτυπήματα στη σελίδα του, θα βάζω κι εγώ ,κάθε μέρα, τις οδηγίες για να τον αποφεύγουμε: "Επομένως, περνώντας το βελάκι με το ποντίκι πάνω από το γαλάζιο παραπλανητικό τίτλο του, ΧΩΡΙΣ να το πατάμε, βλέπουμε, κάτω αριστερά στη γραμμή πληροφοριών του προγράμματος περιήγησης στο internet , σε ποιόν αναφέρεται ο τίτλος. Εάν γράφει E-MAX,το αγνοούμε και δεν το κτυπάμε. Έτσι αποφεύγουμε να τον διαφημίσουμε, παρά τη θέλησή μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αμα κρουουν κωδωνες ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ερευνητες σιγουρα ψεματα λένε. Θα μας αρχισουν στις μαλακίες, να κλεινουμε τα φωτα και να βγαζουμε από την μπριζα την τηλεοραση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση