GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Μια “πετυχημένη” συνέντευξη...

... που εξέθεσε τον Αρχιεπίσκοπο! Δώδεκα επισημάνσεις που πονούν... Γράφει ο ΣΩΤΗΡΗΣ Μ. ΤΖΟΥΜΑΣ Επικοινωνιολόγος- Σύμβουλος Διοίκησης Επιχε...

...που εξέθεσε
τον Αρχιεπίσκοπο!

Δώδεκα επισημάνσεις
που πονούν...

Γράφει ο ΣΩΤΗΡΗΣ Μ. ΤΖΟΥΜΑΣ
Επικοινωνιολόγος- Σύμβουλος Διοίκησης Επιχειρήσεων

Κι εκεί που νομίζαμε ότι δεν υπάρχει ή έστω ότι εφησυχάζει, αποφάσισε ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών κ. Ιερώνυμος να εκτεθεί τηλεοπτικά και να παρουσιαστεί… Κάτι σαν την Ανάσταση του Λαζάρου την Κυριακή των Βαΐων. Και επέλεξε σ’ αυτό του το διάβημά του, να μιλήσει για όλους και για όλα όσα απασχολούν την Εκκλησία, τον ίδιο ως ποιμένα, αλλά και εμάς ως… ποίμνιο.
Επειδή ήταν η πρώτη τηλεοπτική εμφάνιση του κ. Ιερώνυμου στα δύο χρόνια που είναι Αρχιεπίσκοπος θα μας επιτρέψει να του πούμε- λόγω επαγγελματικής διαστροφής- ότι έπρεπε να είναι πιο προετοιμασμένος και περισσότερο προσεκτικός, δεδομένου ότι τη χρονική περίοδο που επέλεξε να κάνει το τηλεοπτικό ντεπούντο του είναι περίοδος εκκλησιαστικής κατανύξεως. Λίγες ώρες πριν τη συνέντευξη στις Εκκλησίες μας ψάλλονταν η Ακολουθία του Νυμφίου… Αφού, λοιπόν, δεν σεβάστηκε εκείνος τις μέρες αυτές και τη νοημοσύνη μας, γιατί να το σεβασθούμε εμείς που δεν είμαστε και… Αρχιεπίσκοποι; Ακόμη κι αν αξιολογηθούμε αρνητικά, δεν θα είναι δα έγκλημα… Απλά θα είναι ένα λάθος!
Έχουμε και λέμε λοιπόν: για την εμφάνισή του αυτή επέλεξε την τηλεοπτική εκπομπή “Πρωταγωνιστές” και τον κ. Σταύρο Θεοδωράκη. Και το έπραξε αυτό ο κ. Ιερώνυμος, σοφά ποιών δεδομένου ότι...

ο κ. Θεοδωράκης δεν τον υπέβαλλε στο βάσανο σκληρών και δυσχερών ερωτημάτων αλλά με το γνωστό μειλίχιο και διακριτικό ύφος του, άφησε τον κ. Ιερώνυμο να ξεδιπλωθεί από μόνος του, εκθέτοντας χειρότερα τον εαυτό του με τις αμπελοφιλοσοφίες που μας είπε και τον εντελώς ασύντακτο λόγο του. Θα μας επιτρέψουν τόσο ο Μακ. Αρχιεπίσκοπος κ. Ιερώνυμος, όσο και ο φίλος κ. Σταύρος Θεοδωράκης να παρουσιάσουμε κάποια σημεία της συνέντευξης αυτής και να επισημάνουμε όλα τα σημεία εκείνα που άφησε αναπάντητα ο κ. Ιερώνυμος και ασχολίαστα ο κ. Θεοδωράκης. Και συγκεκριμένα:
Πρώτη Επισήμανση
Είπε ο κ. Ιερώνυμος: “Πληρώνομαι από το κράτος με το ποσό των 2,300 ευρώ το μήνα. Δεν μου φθάνουν ασφαλώς.”
® Αλήθεια, είναι μόνον αυτές οι απολαβές του Αρχιεπισκόπου; Και οι αποδοχές από τα λεγόμενα αρχιερατικά δικαιώματα, δηλαδή τα μυστήρια, τις κηδείες και τις λοιπές αρχιερατικές παραστάσεις (που αν παραστεί Αρχιερεύς εισπράττει η Αρχιεπισκοπή το 50% και ο Ιεράρχης που παρέστη το υπόλοιπο 50%) που πάνε; Μήπως ξέρει να μας απαντήσει επ’ αυτού ο παντελονάς της Αρχιεπισκοπής; Και θέτουμε το ερώτημα αυτό, όπως το είχαμε θέσει και επί αρχιεπισκοπείας Χριστόδουλου, από τις στήλες άλλης εφημερίδας…
Δεύτερη επισήμανση
Είπε ο Αρχιεπίσκοπος: «Κάνω αυτό που έλεγε η γιαγιά μου… στη ζωή να απλώνω τα πόδια μου μέχρι εκεί που μπορώ»
® Σοφή η νουθεσία της γιαγιάς του Αρχιεπισκόπου. Καλό θα ήταν να την απευθύνει και στους ανθρώπους της αυλής του… Η … Νικόλ, ας πούμε θα έπρεπε να την έχει εφαρμόσει.. Αντιθέτως κάνει ότι την συμβουλεύει η “θεία” της προφανώς… Ανοίγει τα.. πόδια της ακόμη και μέχρις εκεί που δεν φτάνει…
Τρίτη Επισήμανση
Ερωτηθείς ο Αρχιεπίσκοπος γιατί δεν ζει στο σπίτι του Ψυχικού είπε: «Δεν το κάνω από περιφρόνηση, δεν με εκφράζει αυτός ο τρόπος ζωής. Μου αρέσει κάτι να είναι πιο συγκεντρωμένο, πιο μαζεμένο, πιο ζεστό, να είναι κοντά στο χώρο που εργάζομαι και κυρίως να αισθάνομαι αυτό που λέμε εμείς στο ξεκίνημά μας, την μοναχική ζωή
® Υποκρίνεται οικτρά ο Αρχιεπίσκοπος με τέτοιες θέσεις, τις οποίες βέβαια προβάλλει, προκειμένου να αντιπαρατεθεί με τον… “χλιδάτο” Χριστόδουλο. Όμως έχουμε δύο απορίες: (α) Τα ίδια χρήματα δεν εισέπραττε από το Κράτος και ο Χριστόδουλος ως Αρχιεπίσκοπος; Γιατί η ζωή εκείνου ήταν πιο “χλιδάτη” και το τραπέζι του κάθε μεσημέρι γεμάτο από κόσμο, από πνευματικά του παιδιά και προσκεκλημένους… Ξέρετε γιατί; Γιατί δεν ήταν μονόχνοτος, ούτε καταθλιπτικός και το σπουδαιότερο: δεν του άρεσε η καμαρίλα. Ήθελε το σπίτι του ανοιχτό σε όλους.
(β) Αλήθεια, πότε ο Αρχιεπίσκοπος μένει στην Αθήνα; Όλο απουσιάζει με την εκλεκτή συντροφιά του στην Βοιωτία… Επομένως το διαμέρισμα της Αρχιεπισκοπής το χρησιμοποιεί ως “piet a terre” που λένε και οι… γαλλομαθείς, όπως ο κ. Ιερώνυμος, δηλαδή σπίτι της πόλης!
Τέταρτη Επισήμανση
Είπε μεταξύ των άλλων ο Αρχιεπίσκοπος: « Η διοίκηση είναι μεγάλη φθορά, όπου και να είναι κανείς, ψυχική φθορά και καταστροφή οραμάτων.»
® Μα γιατί ήταν τόσο απόλυτος ο Αρχιεπίσκοπος; Αν δεν κάνουμε λάθος εκείνος προσπαθεί από το 1998 ν’ ανέλθει στον Αρχιεπισκοπικό θρόνο. Τώρα που ανέβηκε τα λέγει όλα αυτά εκ του ασφαλούς;
Και αφού η “διοίκηση φθείρει”, γιατί δεν έμεινε στη Βοιωτία, για να … αρμέγει τις κατσίκες στις Λυκούρες και να επιβλέπει τους… τράγους, για τις επιδόσεις τους;
Όμως γιατί έρχεται να μας τα πεί όλα αυτά, γνωρίζοντας ότι πάει κόντρα στην γνήσια ορθόδοξη Εκκλησιολογία και στο λόγο του Αποστόλου που λέγει “Όσες Επισκοπής ορέγεται, καλού έργου επιθυμεί”. Είχε άδικο ο Απ. Παύλος;
Αν πιστεύει, αυτά που είπε ο Αρχιεπίσκοπος, ας μεταπείσει τα πνευματικά του παιδιά να μην θέλουν να καταλάβουν θρόνους Μητροπόλεων και να παραμείνουν απλοί εργάτες του… αμπελώνος του Κυρίου. Θα τους είναι έτσι και πιο εύκολο να κάνουν τα ταξιδάκια τους στα νησιά του Αιγαίου.
Πέμπτη Επισήμανση
Εκλήθη ο Αρχιεπίσκοπος να σχολιάσει το επίμαχο θέμα του Βατοπαιδίου και τον Εφραίμ…
® Είπε και τι δεν είπε… αγνοών προφανώς τα σοφά λόγια του Εφραίμ του Σύρου που είπε “πνεύμα αργολογίας μη μοι δός”.
Ξέχασε όταν ο ίδιος, τηρουμένων των αναλογιών, βρέθηκε αντιμέτωπος σε μια παρόμοια κατάσταση με ένα πόρισμα του Μητροπολίτη Καρυστίας καταπέλτη! Ας αφήσει, λοιπόν, την Δικαιοσύνη, να κάνει απερίσπαστη και ανεπηρέαστη το έργο της! Και ο Εφραίμ θα πάρει την αμοιβή που του αξίζει.
Έκτη Επισήμανση
Όταν ρωτήθηκε για το θέμα του πρώην Αττικής Παντελεήμονα, ήταν ηλίου φαεινότερο ότι στην κυριολεξία τον “άδειασε”…
® Γιατί Μακαριώτατε, τόση αχαριστία; Όταν έτρεχε, υπόδικο ον, να σας εξασφαλίσει ψήφους Ιεραρχών για την εκλογή σας- αν δεν κάνουμε λάθος, μαζί του επισκεφθήκατε τον Μεγάρων Βαρθολομαίο, για να τον πείσετε να σας δώσει το… ψηφαλάκι του- ήταν καλός και… “αθώος” τότε ο Αττικής;
Και δεν τα λέμε αυτά γιατί εμείς τον θεωρούμε αθώο ή ένοχο! Τουλάχιστον δεν τον θεωρούμε λιγότερο αθώο ή περισσότερο ένοχο από κάτι άλλα φρουτάκια, που διαθέτει η Ιεραρχία! Θέλαμε, όμως, από τον Πρώτο της Εκκλησίας της Ελλάδος, μια πιο ηγετική συμπεριφορά. Να μην άγεται και φέρεται από τις περιστάσεις και τα γεγονότα. Αλλά να ηγείται αυτών και να τα δημιουργεί… Ακόμα κι αν διαφωνούμε μαζί του.
Έβδομη Επισήμανση
Όταν ρωτήθηκε ο Αρχιεπίσκοπος πως αντιμετώπισε τους πειρασμούς και μάλιστα τη σχέση του με γυναίκα, αρκέστηκε να… γελάσει γλυκερά.
® Περιμέναμε από τον Αρχιεπίσκοπο μιαν εντελώς διαφορετική αντιμετώπιση. Πιο ειλικρινή και ανθρώπινη.. Πιο διδακτική!
Η σκερτσόζα και σκιρτοπόδα… Νικόλ που έχει εμπειρία από τη “θεία” της, τόσα χρόνια μαζί.. θα μπορούσε να ισχυριστεί οτιδήποτε, ακόμη και να υπομειδιάσει…
Απ’ τον Αρχιεπίσκοπο περιμέναμε κάτι πιο σοβαρό.
Όγδοη Επισήμανση
Ερωτηθείς ο Αρχιεπίσκοπος, αν θα δούμε στην Ορθόδοξη Εκκλησία γυναίκα παπά, απάντησε ξερά: «Δεν νομίζω»
® Δεν νομίζετε; Έλεος Μακαριώτατε! Ωραία και περισπούδαστη η Εκκλησιολογία που σας κατευθύνει! Αντί ν’ απαντήσετε με επιχειρήματα, μέσα από την ορθόδοξη παράδοση και τους θείους και ιερούς κανόνες, εσείς ο… φιλομόναχος, κατά τα άλλα, μας είπατε ένα ξερό “δεν νομίζω”, το οποίο το ερμηνεύουμε όπως θέλουμε…
Για το αν θα δούμε τη γυναίκα παπά, στην Εκκλησία μας, ρώτησαν τον Αρχιεπίσκοπο, κι όχι αν τελικώς γίνει παπάς ή Επίσκοπος η… Νικόλ, όπως απορεί τελευταία στο περιοδικό του ο πρώην Αττικής Νικόδημος.
Ένατη Επισήμανση
Ερωτηθείς για το όραμά του ο Αρχιεπίσκοπος, είπε ότι όνειρό του είναι να δημιουργήσει ένα Κέντρο Αποτοξίνωσης.
® Το ακούμε και το ξανακούμε αυτό. Αλλά ας το δούμε επιτέλους… Αλλά ας αφήσει η Εκκλησία την κοινωνική πολιτική στην Κυβέρνηση, δικό της έργο είναι… Και παρά τα προβλήματα που έχει, είναι περισσότερο πιθανόν να το δούμε κάποια στιγμή να γίνεται πραγματικότητα…
Η Εκκλησία μας ούτε έναν, ναό της προκοπής δεν είναι σε θέση να κάνει… Έχουμε τον χειρότερο Μητροπολιτικό Ναό, σε πανορθόδοξη κλίμακα. Η Εκκλησία της Κύπρου, αν και μικρότερη, ανακοίνωσε πρόσφατα τη δημιουργία του μεγαλύτερου Μητροπολιτικού Ναού των Βαλκανίων… Εμείς τι κάνουμε; Σε λίγο θα δώσουμε άδειες για τζαμιά και Συναγωγές…
Δέκατη Επισήμανση
Κάποια στιγμή έγινε αναφορά από τον κ. Θεοδωράκη στο περίφημο δημοψήφισμα για τις ταυτότητες και τις λαοσυνάξεις. Και έδειξε και τον Χριστόδουλο, να μιλάει με παλμό στον κόσμο…
Ήταν η πιο ζωντανή στιγμή της συνέντευξης, αφού όλοι νιώσαμε, προς στιγμή, ότι “αναστήθηκε” και καταλάβαμε το μεγάλο κενό που μας άφησε… Βλέπετε, η σιωπή δεν είναι πάντα σωφροσύνη, αλλά έλλειψη θάρρους ν’ αντιμετωπίσει κατάματα την αλήθεια και τη σύγχρονη πραγματικότητα.
Ενδέκατη Επισήμανση
Είπε ο Αρχιεπίσκοπος: «Όταν ξεκίνησα την Εκκλησιαστική μου διακονία στα 28 μου χρόνια, η σκέψη μου ήταν να μην ασχοληθώ με άλλα πράγματα, αλλά να μπορέσω να κάνω την έρευνα την επιστημονική. Εκεί ήταν το μυαλό μου.»
® Αυτό κι αν είναι μύθος, που ακούγεται ως ανέκδοτο! Μα απ’ την πρώτη στιγμή που έβαλε το ράσο ο κ. Ιερώνυμος, ο στόχος ήταν ένας: πώς θα γίνει ο Ιερώνυμος ο Β’, δηλαδή πώς θα γίνει Αρχιεπίσκοπος Αθηνών! Και οι πέτρες το ήξεραν αυτό, στο χώρο της Εκκλησίας! Βέβαια μας θεωρούν κάφρους… Οπότε μπορούν να λένε ό, τι θέλουν…
Δωδέκατη Επισήμανση
Είπε ο Αρχιεπίσκοπος: «Μακάρι αυτά που συζητήσαμε και σ’ αυτά που καταλήξαμε ( εννοεί με τον Πρωθυπουργό κ. Γ.Α. Παπανδρέου), να προχωρήσουμε και να μην υπάρξουν οι καλοθελητές. Είτε από την πλευρά της Πολιτείας, είτε από την πλευρά της Εκκλησίας, αυτή την συμφωνία κι αυτή την προσπάθεια να μην την υπονομεύσουν.»
® Μα να βγει να μας πει τι συζήτησε και τι συμφώνησε με την Κυβέρνηση και τον Πρωθυπουργό. Και πριν ενημερώσει εμάς να ενημερώσει τους Ιεράρχες, τους συνεπισκόπους του. Επί Χριστοδούλου μάλλιασε η γλώσσα του να λέγει ότι η Εκκλησία μας διοικείται από το Συνοδικό Σύστημα και ότι δεν μπορεί ο Αρχιεπίσκοπος να κινείται και ν’ αποφασίζει και να δεσμεύει την Εκκλησία, ερήμην της Ιεραρχίας! Τι άλλαξε τώρα που έγινε εκείνος Αρχιεπίσκοπος; Πως θα ενημερώνονται οι Αρχιερείς, με την επιφοίτηση του Αγίου Πνεύματος; Διότι ο ίδιος δεν τους ενημερώνει…
Αρκετά, λοιπόν, με τα μεγάλα λόγια και τις υποκρισίες.
Και σε τελευταία ανάλυση, αν κάπου θεωρεί ότι υπονομεύεται, να βγει και να μας το πει καθαρά και ξάστερα: Που υπονομεύεται και ποιοι τον υπονομεύουν;
Στο μόνο σημείο που ο Αρχιεπίσκοπος ήταν αληθινός ήταν όταν μίλησε για τη μητέρα του. Ήταν μια στιγμή ειλικρινά αληθινή για τον αρχιεπισκοπικό λόγο του, αφού ήταν και συγκινησιακά φορτισμένος. Η μόνη στιγμή της συνέντευξης που μας άγγιξε.
Αλλά και στο θέμα της Εκκλησιαστικής περιουσίας τα όσα είπε ο Αρχιεπίσκοπος ήταν ικανοποιητικά. Βγαλμένα απ’ το πέρασμα της ποιμαντικής γνώσης και εμπειρίας του.
Όλα τα άλλα ήταν λόγια, λόγια, μόνο λόγια για εσωτερική χρήση και κατανάλωση…
Ας έχει υπόψη του ο Αρχιεπίσκοπός μας αυτό που είπε ο Κούντερα: « Ο ξεπεσμός δεν προκύπτει απλά και μόνον από ένα γεγονός δικό μας, αλλά γιατί τον βλέπουν όλοι…»

31 σχόλια

  1. Η είδηση με κέντρισε και άρχισα να ψάχνω στο Διαδίκτυο ποιος είναι αυτός ο άνθρωπος. Ακόμα περισσότερο με κέντρισαν τα ευρήματα της έρευνάς μου. Μεταφέρω εδώ μέρος του βιογραφικού του (ολόκληρο θα χρειαζόμασταν τρεις σελίδες της εφημερίδας):

    Ο Μητροπολίτης Μεσογαίας και Λαυρεωτικής κ. Νικόλαος Χατζηνικολάου γεννήθηκε το 1954 στη Θεσσαλονίκη. Σπούδασε Φυσική στο Πανεπιστήμιο της Θεσσαλονίκης και συνέχισε τις σπουδές του στον τομέα της Αστροφυσικής στο Πανεπιστήμιο του Ηarvard. Στη συνέχεια ασχολήθηκε με τη μελέτη της Μηχανικής των Ρευστών και της Μαθηματικής Φυσιολογίας στο Τεχνολογικό Ινστιτούτο της Μασαχουσέτης (ΜΙΤ), όπου έλαβε μεταπτυχιακούς τίτλους και διδακτορικό.

    ΟΙ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΕΣ σπουδές του στο κοινό πρόγραμμα αυτών των δύο πανεπιστημίων επικεντρώθηκαν στον τομέα της Βιοϊατρικής Τεχνολογίας. Αντικείμενό τους ήταν η αιμοδυναμική μελέτη του κυκλοφορικού συστήματος (καρδιάς και αγγείων) με χρήση Μηχανικής των Ρευστών και Εφαρμοσμένων Μαθηματικών. Συγκεκριμένα, ασχολήθηκε με την επινόηση, τον σχεδιασμό και τη μελέτη μιας μη αιματηρής μεθόδου διαγνώσεως βαλβιδικών παθήσεων με τη μέθοδο της ακουστικής ανάλυσης!

    Εργάστηκε ως ερευνητής και επιστημονικός συνεργάτης στο αγγειολογικό εργαστήριο του Νew Εngland Deaconess Ηospital στην Αμερική. Παράλληλα εργάστηκε ως επιστήμων στη ΝΑSΑ.

    Δίδαξε σε σεμινάρια του Χάρβαρντ και στις Ιατρικές Σχολές των Πανεπιστημίων Αθηνών και Κρήτης.

    Η επιστημονική και ερευνητική ενασχόλησή του με τον φυσικό κόσμο και τον άνθρωπο και η προσωπική του αναζήτηση οδήγησαν αυτό τον κορυφαίο επιστήμονα στην Ορθοδοξία. Σπούδασε Θεολογία στη Βοστώνη και ανακηρύχθηκε διδάκτωρ της Θεολογικής Σχολής στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.

    Υπήρξε διευθυντής του Κέντρου Βιοϊατρικής Ηθικής και Δεοντολογίας και πρόεδρος της Συνοδικής Επιτροπής Βιοηθικής της Εκκλησίας της Ελλάδος.

    Το 1989, γίνεται πρώτα μοναχός, έπειτα διάκονος και στη συνέχεια πρεσβύτερος. Από το 1990 μέχρι το 2004 διακονούσε ως εφημέριος το αγιορείτικο μετόχι της Αναλήψεως (Μονής Σίμωνος Πέτρας) στον Βύρωνα.

    Το 2004 εκλέγεται Μητροπολίτης Μεσογαίας και Λαυρεωτικής, ενώ πριν από δύο χρόνια αναγορεύεται επίτιμος διδάκτωρ του Τμήματος Κοινωνικής Θεολογίας στο Πανεπιστήμιο Αθηνών.

    ΑΥΤΟΣ Ο λαμπρός επιστήμων απαρνήθηκε τιμές, δόξες και πλούτη και στράφηκε στην Εκκλησία. Ο μισθός του είναι μικρότερος από 2.000 ευρώ. Αυτό τον μισθό δωρίζει στο κράτος, για να συμβάλει όπως μπορεί στην αντιμετώπιση της οικονομικής κρίσης. Και όπως λέει:

    «Αυτό είναι μια συμβολική κίνηση συμπαράστασης στον αγώνα που γίνεται για την αντιμετώπιση των οικονομικών δυσχερειών της πατρίδας μας».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. arga thimithike o pantelonas
    na kani epithesi sto makariotato
    giati okosmos exi katalavi
    poios einai otsoumas
    kai fisika akolouthi kata grama
    to dromo pou xaraxe o
    mixalopoulos toy eleytheroutypou
    kalo pasxa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΔΕΝ ΤΟΥ ΦΤΑΝΟΥΝ 2300 ΕΥΡΩ.
    ΔΕΝ ΤΟΥ ΦΤΑΝΟΥΝ 2300 ΕΥΡΩ.
    ΔΕΝ ΤΟΥ ΦΤΑΝΟΥΝ 2300 ΕΥΡΩ.
    ΔΕΝ ΤΟΥ ΦΤΑΝΟΥΝ 2300 ΕΥΡΩ.
    ΔΕΝ ΤΟΥ ΦΤΑΝΟΥΝ 2300 ΕΥΡΩ.
    ΔΕΝ ΤΟΥ ΦΤΑΝΟΥΝ 2300 ΕΥΡΩ.
    ΔΕΝ ΤΟΥ ΦΤΑΝΟΥΝ 2300 ΕΥΡΩ.
    ΔΕΝ ΤΟΥ ΦΤΑΝΟΥΝ 2300 ΕΥΡΩ.
    ΔΕΝ ΤΟΥ ΦΤΑΝΟΥΝ 2300 ΕΥΡΩ.
    ΔΕΝ ΤΟΥ ΦΤΑΝΟΥΝ 2300 ΕΥΡΩ.
    ΔΕΝ ΤΟΥ ΦΤΑΝΟΥΝ 2300 ΕΥΡΩ.
    ΔΕΝ ΤΟΥ ΦΤΑΝΟΥΝ 2300 ΕΥΡΩ.

    Γιαυτο σταυρωθηκε για να γινεις Ιερεας του και να μασ προκαλεις.

    Οι αμαρτιες σου ομως ειναι πιο λιγες η πιο πολλες;

    Αυτες επρεπε να ζυγισεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Προτού κάνεις κριτική στον
    ΑΡΧΙΕΠΊΣΚΟΠΟ, κοίτα πρώτα τα
    δικά σου ηθικά χάλια...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ δυνατές παρατηρήσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΤΖΟΥΜΑ

    ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΕΜΕΤΙΚΟΣ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Den gnorizota tis ekklisias alla emena, gia proti fora, mou ekane entiposi o logos enos ordodoxou arxiepiskopou. Logos mestos ke antapokrinomenos stin sigxroni epoxi. Esi, fenetai xekathara, pos ise me ton proigoumeno ke to keimeno sou diakatexetai apo misos. Ligo pio antikeimeniko keimeno apo enan pou fainetai na exei anamixi sta tis ekklhsias!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Α Π Ι Σ Τ Ε Υ Τ Ο!!! Αυτό λοιπόν είναι ο (θ)εσμός που από ιδρύσεώς του ταυτίζεται με την εξουσία; Ο κ. Τζούμας , ως εκκλησιαστικός ανήρ, αποκαλύπτει, σε εμένα τον αδαή τουλάχιστον, τον , ταπεινών κινήτρων και ευτελούς πρακτικής, ανταγωνισμό για τον έλεγχο της κατάστασης δηλαδή της εξουσίας και τις συνέπειες της απωλείας αυτής. Η εκκλησία ταυτίζεται, από τον 4ο αιώνα με την εξουσία κατ΄ αρχήν με την αυτοκρατορία της Κωνσταντινούπολης και μετά με την Οθωμανική. Ο Σουλτάνος διορίζει τον Πατριάρχη.
    Τελευταία είδαμε τα λάβαρα που υψώθηκαν εναντίον της αντιπαθούς κοσμικής εξουσίας και το περίφημο "Δόξα τω θεώ" με την "δεξιά του πατρός" για τον πρωθυπουργό που οδήγησε στην κατάρρευση την χώρα!!
    Τι δουλειά έχει αυτός ο (θ)εσμός με το κράτος; Το κράτος εκπροσωπεί θρησκευομένους δηλ. ομοδόξους, ετεροδόξους, αλλοδόξους, αθρήσκους, αθέους κ.λ.π. Με καμία λογική δεν μπορεί η "επικρατούσα" θρησκεία να απολαμβάνει νομικής (άκου...ναοδομία!! και βίλες στην Μύκονο) ή φορολογικής ασυλίας ή ακόμα και ανοχής σε θέματα που ο κάθε πολίτης κρίνεται αυστηρά. Ας επιβιώσει, επιτέλους, εν αυτονομία, όπως επιβιώνουν π.χ. οι γνήσιοι Χριστιανοί Ορθόδοξοι, οι Ευαγγελιστές, οι μάρτυρες του Ιεχωβά και άλλοι "αιρετικοί".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. sigoura i emfanisi tou jeronimo itan ypokritiki. thelise na provalei ena anti-life style, na antiparavalei ti stasi tou stin ekkosmikeysi tis ekklisias. omws ayto den tou bgike... itan prospoiito olo to stisimo kai ayto ebgaine.

    Yparxei omws mia terastia diafora anamesa ston jeronimo kai ton xristodoulo... o deyteros itan skatopsyxos fasistas, ara epikindynos. o jeronimo einai anektikos kai ara anektos.

    yparxei kai mia deyteri diafora anamesa stou dyo tous. O fasistakos xristodoulos trefotan ki etrefe kati exisou skatopsyxes poustres san esena dimosiografiske tou kwlou. me ton jeronimo pires apla ton poulo kitrine dimosiografiske tis kleidarotrypas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σε εμένα κύριε Τζούμα είναι προφανές πώς είστε ενάντιος του παρόντος καθεστώτος της εκκλησίας και για αυτό μιλάτε με τόση ειρωνία.
    Πέραν αυτού, που στο κάτω κάτω είναι δικαίωμα και πρόβλημά σας, έχω να παρατηρήσω τα εξής:

    Πρώτη επισήμανση: έχετε την εντύπωση πώς τα 2.300 ευρώ που "ομολόγησε" ο αρχιεπίσκοπος απο μόνα τους δέν είναι προκλητικά ως νούμερο? Πόσοι Ελληνες βγάζουν μηνιαίως τα μισά και λιγότερα απο αυτά? Το να λέει κάποιος οτι παίρνει 783.000 δραχμές μηνιαίως και δέν τον φτάνουν, είναι σάν αυτό που είχε πεί κάποτε ο Μητσοτάκης, πώς δέν μπορούσε να ζήσει στο Παρίσι με 3 παιδιά κατά την περίοδο της χούντας σε σπίτι 250 τετραγωνικών μόνο! Είναι προκλητικό.
    Εάν φτάναμε στα άκρα θα ρωτούσαμε: πού τα ξοδεύει ο λιτός και απέριττος αρχιεπίσκοπος τα χρήματα? Πληρώνει ενοίκιο, ρεύμα ή τηλέφωνο? Δίδακτρα μήπως? Δάνειο ανέγερσης πρώτης κατοικίας?

    Εννατη επισήμανση: Ωραία λοιπόν. Φτιάχνει η εκκλησία της Κύπρου τον μεγαλύτερο ναό των Βαλκανίων. Κι εμείς που είμαστε μεγαλύτεροι, δέν είναι δυνατόν να έχουμε μικρότερο ναό. Μου θυμίζει τη νοοτροπία που έχει ο νεοέλληνας: δέν είναι δυνατόν ο κυρ-Μήτσος απέναντι που παίρνει 1000 ευρώ να έχει αυτοκίνητο αξίας 25000 ευρώ. Εγώ που παίρνω 1500 ευρώ και είμαι και πιό όμορφος θα αγοράσω αυτοκίνητο 30000 ευρώ κι ας μήν μου χρειάζεται, ίσα για να του μπώ στο μάτι. Στο δικό μου λεξικό αυτό λέγεται ζήλια. Και μήν μου πείτε για αναγκαία γραφεία και λοιπές υπηρεσίες διότι ένα απο τα τόοοσα κτίρια της εκκλησίας θα μπορούσε να κάνει τη δουλειά.
    Αλλά βέβαια, εάν σκεφτόμουν ώς ακραίος, θα έλεγα πώς ο μεγαλύτερος ναός χρειάζεται για να εντυπωσιάζονται οι "πτωχοί τω πνεύματι" και να παραμένουν "μακάριοι".

    Σε τελική ανάλυση κι επειδή είχε δίκιο ο Κούντερα, ας μας πεί ο κος Ιερώνυμος πώς αντιμετώπισε το ιερό, για τους αρχαίους Ελληνες, Αλσος των Μουσσών στη Βοιωτία? Τί συμφωνίες έκανε με τον κο Ζαχόπουλο (αυτόν του ρόζ video ντέ) για να καταπατήσει αρχαιολογικό χώρο και να κτίσει μοναστήρι που κατέστρεψε το ιερό Αλσος? Πήρε άδεια απο το Αρχαιολογικό Συμβούλιο?

    Ας τα λέμε όλα εάν τολμούμε και όχι αυτά που μας συμφέρουν όταν χάνουμε τον "θώκο".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. εχασες την κουταλα μπουχεσομαλακα και σου φταιει ο Ιερωνυμος.
    Απο το γλυψιμο στον Χριστοδουλο, περασες στο θαψιμο του Ιερωνυμου, αφου σε αφησε στην απεξω.
    Μηπως ηθελες να παραμεινεις εσαει υμνητης του Χριστοδουλου και θαφτης του Ιερωνυμου και να εισαι στα κολπα και στις μασες?!
    Η ζωη εχει επιλογες, ρισκα και τιμωριες μπουλη.
    Πιστεψες οτι την βολεψες για 40 χρονακια -μεχρι να πεθαινε ο προστατης σου- αλλα η μασα, η ξαπλα και η κακια του τον εστειλαν νωρις. Ξεμεινατε λοιπον τα ρεμαλια της αυλης του ξεκρεμαστα..
    Δυστυχως η ιεραρχια ειναι σαπια και το γλοιωδες περιβαλλον της ακομα πιο σαπιο.
    Κηφηνες, αρπαχτρες, καταδοτες, αυλικοι, συνομοτες ολοι τους.
    Ζησε με την πικρα σου τωρα μαλακα!
    Και κοιτα να αυξησεις τα εισοδηματα σου δουλευοντας πραγματικα και οχι δουλευοντας κοσμο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΔΕ ΜΑΣ ΧΕΖΕΙΣ ΡΕ ΤΖΟΥΜΑ , ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΕ ΜΑΝΑΤΖΕΡ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΒΑΛΕΙΣ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ ΤΟΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ.
    ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΘΥΜΗΘΗΚΕΣ ΑΥΤΑ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΕΣ ΝΑ ΠΥΡΟΒΟΛΕΙΣ ΤΑΚΤΙΚΩΣ ΚΑΙ ΑΝΕΛΙΠΩΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕΓΑΛΟΒΔΟΜΑΔΙΑΤΙΚΑ.
    ΚΑΙ ΤΙ ΥΠΟΝΟΟΥΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΕΡΙ ΝΙΚΟΛ ΚΑΙ ΤΑ ΤΟΙΑΥΤΑ? ΑΝ ΦΟΡΑΣ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑ ΠΕΣ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ ΑΛΛΙΩΣ ΕΙΣΑΙ ΚΟΙΝΟΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΚΙ ΕΛΕΓΑ ΚΙ ΕΓΩ ΓΙΑΤΙ ΑΔΥΝΑΤΙΣΕΣ ΤΩΡΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΡΕ ΤΖΟΥΜΑ.
    ΣΟΥ ΚΟΨΑΝΕ ΤΗΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΙΚΗ ΜΑΣΑ.
    ΤΖΙΜΑΝΙ ΕΙΣΑΙ.
    ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΦΕΤΟΣ ΚΑΗΜΕΝΕ..
    ΟΥΣΤ ΕΚΚΛΗΣΟΛΑΜΟΓΙΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Άλλη μία σαχλαμάρα ανάρτηση του μαλακαντρέα για να κάνει τον κόσμο να ξεχάσει ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΠΑΣΧΑ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΜΕ ΦΕΤΟΣ.
    Έχετε ιδέα ρε μαλακισμένα τί γίνεται τον τελευταίο καιρό στα γραφεία του ΟΑΕΔ;
    ΚΑΤΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΝΕΡΓΟΙ ΚΑΘΕ ΕΒΔΟΜΑΔΑ, ΖΕΥΓΑΡΙΑ ΧΩΡΙΖΟΥΝ, ΝΕΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΧΑΝΟΥΝ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ.
    Ξέρεις τί είναι να έχει νεαρό ζευγάρι με δύο εισοδήματα και να μην έχει λεφτά να πάρει δυό σουβλάκια το σαββατοκύριακο, γιατί οι τράπεζες τους κυνηγάνε να τους πάρουνε το σπίτι;
    ΝΑ ΠΑΤΕ ΝΑ ΓΑΜΗΘΕΙΤΕ ΑΛΗΤΕΣ ΤΟΥ PRESS, ΣΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΣΙΧΑΘΕΙ ΣΤΟ ΒΡΩΜΟ-ΜΠΛΟΓΚ ΣΑΣ ΠΟΥ ΜΑς ΠΑΙΖΕΤΕ ΣΥΝΕΧΩς ΤΗ ΤΖΟΥΛΙΑ, ΤΗΝ ΟΝΝΕΔ ΚΑΙ ΟΤΙ ΜΑΛΑΚΙΑ ΣΑΣ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ.
    Για το Γερουλάνο δεν βλέπω να έχετε κανα ρεπορτάζ.
    Ούτε για το Νίκο Παπανδρέου και τη λοιπή οικογένεια που ζούν πιό πλούσια από το σείχη του Μπρουνέϊ.
    Για την κατάσταση στα νοσοκομεία, τίποτε.
    Για τα φάρμακα που σταμάτησαν να πληρώνουν τα ταμεία, τίποτε.
    Για τα τούρκικα πολεμικά που φέρνουν βόλτα τη μακρόνησο και το Λάυριο τίποτε.
    Για το δούλεμα με τα επιτόκια των ομολόγων τίποτε.
    ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΝΟΙΑΖΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΟΙΜΙΣΕΤΕ ΤΟ ΛΑΟ.
    Οι πλούσιοι παίρνουν τις καταθέσεις και τις στέλνουν έξω (ΔΙΟΤΙ ΞΕΡΟΥΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΟΤΙ ΜΕΣΩ Δ.Ν.Τ. ΕΡΧΕΤΑΙ ΥΠΟΤΙΜΗΣΗ ΜΕΣΩ ΕΥΡΩΔΡΑΧΜΗΣ ΣΥΝΤΟΜΑ) και οι κακομοίρηδες που έχουν πέντε ευροπουλάκια στις Ελληνικές τράπεζες κοιμούνται το ύπνο του δικαίου.
    Γιομπαζολιά και Καψαμπέλη ξαναγυρίστε τώρα στα γνωστά πικάντικα (με τις παρδαλές επιστολές του μητσοτακο-χαφιέ Δούκα, το ατέλειωτο ρεπορτάζ για την ΟΝΝΕΔ και τις τσόντες της Τζούλιας) για να μας θυμήσετε ΠΟΣΟ ΜΑ ΠΟΣΟ ΗΛΙΘΙΟΥΣ ΜΑΣ ΘΕΩΡΕΙΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χείμαρρος ο υπομείων της αυλής των κοπρολάγνων (Βαβύληδων, Γιοσάκηδων, Κολοσούζων, Κάμπιων, Κουδουνίστρων του κάμπου των Σερρών) της αυλής του ...στόδουλου. Ονείρευεται ακόμη τα Ρωμαϊκά γεύματα ο λιγούρης ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Η λεγομένη Μείζων και Υπερτελής Σύνοδος του Φαναρίου υπό την προεδρία του Οικουμενικού Πατριάρχου κ. Βαρθολομαίου αφόρισε αναρμοδίως και αναιτιολόγητα τον Θεολόγο και Ιεροκήρυκα κ. Νικόλαο Ιω. Σωτηρόπουλο, χωρίς καμία διαδικασία (απαγγελία συγκεκριμένης κατηγορίας, κλήση σε απολογία, κοινοποίηση της αποφάσεως, κλπ).
    Προσπάθησαν να "δέσουν" με συνοδική απόφαση, για να φιμώσουν οριστικά τον Ν. Σωτηρόπουλο αφού θεωρήθηκε εύκολος στόχος, (δεν κατέχει κοσμικές θέσεις και αξιώματα, ούτε διαχειρίζεται πλούτη), ώστε για να μην υφίστανται τον έλεγχό του και να φοβίσουν όποιον άλλο θα τολμούσε να σηκώσει φωνή διαμαρτυρίας απέναντι τους.
    Αφορίστηκε ο θεολόγος και ιεροκήρυκας Ν. Σωτηρόπουλος, ο οποίος κατέχει δύο πανεπιστημιακά πτυχία και όλη τη ζωή του την αφιέρωσε στην ιεραποστολή, στο προφορικό και γραπτό κήρυγμα υπέρ της Πίστεως και εναντίον των αιρέσεων, αλλά για τον ηθικά (βλ. ηχογραφημένες συνομιλίες του στην εκπομπή του Σπ. Καρατζαφέρη) και νομικά υπόλογο και κατάδικο πρώην Αττικής Παντελεήμονα, ο Βαρθολομαίος κόπτεται και διαρρηγνύει τα ιμάτιά του να ξαναδικαστεί προκειμένου να τον δικαιώσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ἂν ἐξεράθη τὸ κλαρί, πάντα χλωρὴ εἶν᾿ ἡ ρίζα

    Βαλαωρίτης Aριστοτέλης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Επιστολή του Αρχιμανδρίτη Νικόδημου Πετρόπουλου προς Οικουμενικόν Πατριάρχην
    "Τω Οικουμενικώ Πατριάρχη
    κ.Βαρθολομαίω
    «Οτι ουκ αστεία η οδός σου εναντίον μου» (Αριθμ. κβ΄32-33).
    «Αν και μικρός, αμαθής και ελάχιστος, Σας αποστέλλω από την Πόλιν του Πρωτοκλήτου μερικά αντίτυπα Καινής Διαθήκης, διά να τα προσφέρετε, όπου ανάγκη εστιν αντί του κορανίου!

    Εις Υμάς Δέσποτα άνωθεν εδόθη ο Σταυρός, η Αγία Γραφή και το Τρικέρι – οποία τιμή! – διά να αγιάζετε και φωτίζετε τον κόσμον με το φώς της Τρισηλίου Θεότητος.

    Δυστυχώς, όμως, η κατάπτυστος πράξις Σας, Σας απεγύμνωσε της χάριτος της Παναγίας Tριάδος και Σας απέρριψεν εκ του θρόνου της συνειδήσεως των πιστών.

    Διά τούτο εν δάκρυσιν, οιμωγές και θρήνεσιν γονυπετείς και από καρδίας δεόμεθα εκτενώς δι’ Υμάς την σωτήριον μετάνοιαν και την ανάνηψίν Σας.

    Δεχθήτε παρακαλώ τον υιϊκόν δίκαιον έλεγχον ως εκείνον της όνου του Βαλαάμ και μη με αιτιάσθε.

    Αηδιασμένος και έγκλειστος ευρισκόμενος πλέον και εν προσευχή σχολάζων στρέφω τα δακρύβρεκτα βλέμματά μου τω Αιωνίω Δεσπότη και δικαιοκρίτη Θεώ ημών, τω δυναμένω ημάς και Υμάς σώσαι και εκ βάθους καρδίας ολοφυρόμενος αναβοώ:

    Στήριξον Ορθοδοξία την Εκκλησίαν Σου Χριστέ και σώσον ημάς της αιωνίου κολάσεως.
    Διά δε τον σκανδαλισμόν των ψυχών των πιστών – και μόνον – μη νομίσητε ότι θα εκφύγετε της
    ράβδου και της οργής Κυρίου (πράγμα που απευχόμεθα), όμως «ήδη η αξίνη προς την ρίζαν των δένδρων κείται» (Λουκά γ΄9).
    Ελάχιστος εν ιερομονάχοις

    Αρχιμανδρίτης Νικόδημος Πετρόπουλος, Προϊστάμενος Ιερού ναού Αποστόλου Παύλου Πατρών ".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΑΣΕ ΜΑΣ ΡΕ ΤΖΟΥΜΑ .ΤΣΙΡΑΚΙ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ.ΒΡΗΚΕΣ ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΤΟ ΦΑΡΜΑΚΙ ΣΟΥ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΑΝ ΜΗ ΤΙ ΑΛΛΟ ΔΕΝ ΚΑΤΕΒΑΖΕΙ ΤΟ ΛΑΟ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΟΤΑΝ ΑΛΛΑΖΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΞΕΧΝΑΕΙ ΤΟ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΟ ΛΑΟ .
    ΕΧΑΣΕΣ ΤΗ ΚΟΥΤΑΛΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΠΡΟΔΙΔΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΜΙΣΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΚΤΗ!
    ΛΙΓΟΣ ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΠΡΟΚΑΘΗΜΕΝΟ ΔΕΝ ΒΛΑΠΤΕΙ. ΜΑΛΛΟΝ ΤΟΥ ΧΑΛΑΣΑΝΕ ΤΗ ΣΟΥΠΑ ΤΟΥ ΤΖΟΥΜΑ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΣΩΤΗΡΗΣ Μ. ΤΖΟΥΜΑΣ
    Επικοινωνιολόγος- Σύμβουλος Διοίκησης Επιχειρήσεων-ΡΟΥΦΙΑΝΟΣ-ΑΧΑΡΙΣΤΟΣ-ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΛΟΓΟΣ-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Το ότι επιθυμείς επαναφορά του βρυκόλακα Χριστόδουλου είναι ηλίου φαεινότερο!
    Μόνο που αυτό το φρούτο (ευτυχώς) μας τελείωσε!
    Περαστικά και σε σένα και στους ομοιοπαθείς σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Δεν μας τα λες καλά ρε φίλε Τζούμα, διαβάζω τα γραφόμενα σου στα blog και χτυπάς τον αρχιεπίσκοπο συνέχεια ένα καλό λόγο δεν έχεις να πείς γιαυτόν? αλλά βέβαια δεν είσαι πλέον της αυλής, όπως με τον Χριστόδουλο, που έτρωγες κανονικά και γιαυτό τα γράφεις και τα χώνεις σε αυτόν τον απλό άνθρωπο. Αλλά έτσι είστε όλοι οι δημοσιογράφοι όταν τα παίρνετε κάνετε γαργάρες, όταν δεν σας τα ακουμπούν κράζετε, σας μάθαμε... έλεγαν οι παλαιοί "χέρι που σε ταΐζει δεν το δαγκώνεις" έτσι δεν είναι ρε φίλε????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΡΩΕΙ Ο ΣΚΥΛΟΣ ΓΑΒΓΙΖΕΙ
    ΑΣ ΜΑΣ ΠΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΠΟΣΑ ΕΡΓΑ ΕΧΕΙ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΗΣ ΕΚΛΗΣΙΑΣ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΙΕΡΩΝΗΜΟΥ
    ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟΣ ΤΑ ΕΚΤΕΛΟΥΣΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Θέλω να κάνω μερικές παρατηρήσεις καιεγώ για αυτά που γράφει ο κ
    ΣΩΤΗΡΗΣ Μ. ΤΖΟΥΜΑΣ
    Παρατήρηση 1η
    Ένας Επικοινωνιολόγος- Σύμβουλος Διοίκησης Επιχειρήσεων όπως δηλώνει, τι δουλειά έχει με τα εκκλησιαστικά; Δεν αφήνει κανέναν πιο ειδικό να ασχοληθεί;

    Παρατήρηση 2η
    Ο κ. Τζούμας κατά τη διάρκεια της αυτοκρατορίας του κ. Χριστδούλου ήταν στα πάνω του και όλα ήταν καλά. Ήταν ο πρώτος μαϊντανός στα κανάλια και στα πρωινάδικα και στα μεσημεριανά για να υμνεί τον <>. Μήπως-λέμε τώρα- μήπως έχασε τη θέση (ή μάσα όπως λένε οι κακόβουλοι) και του φαίνονται όλα στραβά;
    Παρατήρηση 3η
    Τι έπρεπε να κάνει ένας λογικός άνθρωπος; να μην αδειάσει τον Πρώην Αττικής (ήθελε να γίνει Μητροπολίτης τρομάρα του και ακόμα θέλει) ή ο κ. Τζούμας συμφωνεί με τα κεριά που ήθελε να βάλει ο πρώην (ξέρετε....) ή με τα αγοράκια του πρώην ή με τα 1,8 δις για τα γεράματά του ή με τους εκβιασμούς και γενικά με έναν καταδικασμένο από τη δικαιοσύνη και από τη συνείδηση του κόσμου; Αν συμφωνεί με αυτά να μας το πει γιατί ούτε άχνα δεν έβγαλε γι αυτά, μήπως επειδή ήταν της ίδιας ομάδας (άλλος χαρακτηρισμός πρέπει και όχι ομάδα αλλά ας είναι Πάσχα Ιερόν ένεκα)Χριστόδουλου-Καλλινίκου Αμβροσίου κ ΣΙΑ;
    Παρατήρηση 4η
    Ένας επικοινωνιολόγος επιτρέπετε να κάνει τέτοια λάθη από την αρχή του γραφτού του; Δείτε τι γράφει στην αρχή
    <>
    Σοφά λοιπόν ποίησε ή όχι αφού εξετέθη χειρότερα;
    Ασύντακτος λόγος του προκαθήμενου της Ελλαδικής Εκκλησίας; Και το λέει ένας άνθρωπος της εκκλησίας (εγώ δεν πιστεύω ότι είναι γιατί αλλιώς νομίζω ότι είναι αυτοί)
    Αλλά η εμπάθεια δεν αφήνει κανέναν άνθρωπο να σκεφτεί λογικά και εσείς κύριε Τζούμα αμπαθείς είστε και καλύτερα θα ήταν να συμβουλευτείτε έναν πνευματικό μήπως και σας βοηθήσει να σώσετε την ψυχή σας.
    ΥΓ Σας δηλώνω υπεύθυνα ότι καμία σχέση δεν έχω με την εκκλησία και πολύ περισσότερο με τον κ Ιερώνυμο και δεν έχω καμμία διάθεση να τον υποστηρίξω αλλά αγανακτώ με κάτι τέτοιους σαν αυτόν τον κύριο που κάνουν και μεγάλους σταυρούς αλλά <> όπως λέει αυτές τις ημέρες και το ευαγγέλιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Βρήκες ημέρα ρε Μακάκα Τζούμα, την Μ Παρασκευή να βγάλεις την χολή σου στον αρχιεπίσκοπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΚΥΡΙΕ ΤΖΟΥΜΑ, επιλέξατε την Μεγάλη Παρασκεύη για να επιτεθείτε στον Μακαριώτατο, δεν είναι ντροπή αυτό;

    Ευτυχώς που στην Εκκλησία μας ηγείται ένα πραγματικός Χριστιανός, που δεν έχει ανάγκη από επικοινωνιακά τρυκ. Γι αυτόν τον λόγο καταλαβαίνω την πικρία σας αφού στο παρελθόν είσασταν σύμβουλος επικοινωνίας του Μακαριστού Χριστόδουλου και λέγατε ότι θέλατε μέσα από την Εκκλησία μας.

    Εγώ θα σας ευχηθώ απλώς Καλή Ανάσταση...

    Παντελής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Παλικάρι από τα Σφακιά2 Απρ 2010, 1:30:00 μ.μ.

    Ο ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΧΟΥΝΤΟΔΟΥΛΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΝΑ ΚΡΙΤΙΚΑΡΕΙ ΤΟΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ ΙΕΡΩΝΥΜΟ ;
    ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΤΟΥ ΛΕΙΠΟΥΝ ΟΙ ΜΑΣΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ... ΙΕΡΕΣ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. – Ο κ. Παπακωνσταντίνου, όπως και ο κ. Παπανδρέου, ζήτησαν μια συμφωνία που θα λειτουργήσει ως «αποτρεπτική απειλή», ως «περίστροφο στο τραπέζι» για τους κερδοσκόπους, ώστε να μη μας ωθήσουν σε χρεοκοπία…

    Και πήραν μια «Συμφωνία» που ενθαρρύνει τους κερδοσκόπους να μας σπρώξουν στη χρεοκοπία!

    – Ο κ. Παπακωνσταντίνου ζήτησε ένα «πιστόλι πάνω στο τραπέζι», και του έβαλαν ένα πιστόλι στην πλάτη!

    – Ο Ελληνικός Τύπος… πανηγύρισε για τη «νίκη της Ελλάδας», κι αποδείχθηκε ότι επρόκειτο για πλήρη επιβολή της Μέρκελ!

    Ο Ελληνικός Τύπος αποδείχθηκε αναξιόπιστος γιατί εμφάνισε:

    * την εγκατάλειψη (της Ελλάδας από την Ευρώπη) ως «Αλληλεγγύη» (της Ευρώπης προς την Ελλάδα),

    * την Αποτυχία ως «Επιτυχία» (της Κυβέρνησης)

    * και την «πισώπλατη μαχαιριά» (στην Ελλάδα) ως «πιστόλι στο τραπέζι» (των κερδοσκόπων).

    Σε μια δημοκρατία η κυβέρνηση έχει δικαίωμα να αποτύχει κάπου. Αλλά ο Τύπος δεν έχει δικαίωμα να συμπεριφέρεται ως Σοβιετικός μηχανισμός προπαγάνδας.

    Γιατί αυτό ακριβώς θυμίζουν πλέον: Σοβιετικό μηχανισμό προπαγάνδας!

    Με τη μόνη διαφορά ότι οι δικοί μας έκαναν ένα σφάλμα που δεν έκαναν ποτέ οι Σοβιετικοί:

    Πίστεψαν οι ίδιοι το ψέμα τους!

    Κι αυτό είναι πλέον κρίσιμο:

    Γιατί την ώρα της χρεοκοπίας και της κατάρρευσης χρειαζόμαστε ένα Τύπο που τηρεί τα ελάχιστα προσχήματα αξιοπιστίας. Ώστε να υπάρξει σχετικά ομαλή μετεξέλιξη…

    Ο Τύπος είναι «βηματοδότης» της δημοκρατίας. Ιδιαίτερα σε στιγμές κρίσης.

    Αλλά εδώ κοντεύει ο Τύπος να απαξιωθεί πλήρως, πριν καταρρεύσει η πολιτική τάξη την οποία στηρίζει πεισματικά.

    Κι αυτό δεν είναι απλά ανησυχητικό.

    Είναι εξαιρετικά επικίνδυνο…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Θέλω να κάνω μερικές παρατηρήσεις και εγώ για αυτά που γράφει ο κ
    ΣΩΤΗΡΗΣ Μ. ΤΖΟΥΜΑΣ
    Παρατήρηση 1η
    Ένας Επικοινωνιολόγος- Σύμβουλος Διοίκησης Επιχειρήσεων όπως δηλώνει, τι δουλειά έχει με τα εκκλησιαστικά; Δεν αφήνει κανέναν πιο ειδικό να ασχοληθεί;

    Παρατήρηση 2η
    Ο κ. Τζούμας κατά τη διάρκεια της αυτοκρατορίας του κ. Χριστοδούλου ήταν στα πάνω του και όλα ήταν καλά. Ήταν ο πρώτος μαϊντανός στα κανάλια και στα πρωϊνάδικα και στα μεσημεριανά για να υμνεί τον (κύριο). Μήπως-λέμε τώρα- μήπως έχασε τη θέση (ή μάσα όπως λένε οι κακόβουλοι) και του φαίνονται όλα στραβά;
    Παρατήρηση 3η
    Τι έπρεπε να κάνει ένας λογικός άνθρωπος; να μην αδειάσει τον Πρώην Αττικής (ήθελε να γίνει Μητροπολίτης τρομάρα του και ακόμα θέλει) ή ο κ. Τζούμας συμφωνεί με τα κεριά που ήθελε να βάλει ο πρώην (ξέρετε....) ή με τα αγοράκια του πρώην ή με τα 1,8 δις για τα γεράματά του ή ή με τους εκβιασμούς και γενικά με έναν καταδικασμένο από τη δικαιοσύνη και από τη συνείδηση του κόσμου; Αν συμφωνεί με αυτά να μας το πει γιατί ούτε άχνα δεν έβγαλε γι αυτά, μήπως επειδή ήταν της ίδιας ομάδας (άλλος χαρακτηρισμός πρέπει και όχι ομάδα αλλά ας είναι Πάσχα Ιερόν ένεκα)Χριστόδουλου-Καλλινίκου Αμβροσίου κ ΣΙΑ;
    Παρατήρηση 4η
    Ένας επικοινωνιολόγος επιτρέπετε να κάνει τέτοια λάθη από την αρχή του γραφτού του; Δείτε τι γράφει στην αρχή
    (Έχουμε και λέμε λοιπόν: για την εμφάνισή του αυτή επέλεξε την τηλεοπτική εκπομπή “Πρωταγωνιστές” και τον κ. Σταύρο Θεοδωράκη. Και το έπραξε αυτό ο κ. Ιερώνυμος, σοφά ποιών δεδομένου ότι...

    ο κ. Θεοδωράκης δεν τον υπέβαλλε στο βάσανο σκληρών και δυσχερών ερωτημάτων αλλά με το γνωστό μειλίχιο και διακριτικό ύφος του, άφησε τον κ. Ιερώνυμο να ξεδιπλωθεί από μόνος του, εκθέτοντας χειρότερα τον εαυτό του με τις αμπελοφιλοσοφίες που μας είπε και τον εντελώς ασύντακτο λόγο του.)
    Σοφά λοιπόν ποίησε ή όχι αφού εξετέθη χειρότερα;
    Ασύντακτος λόγος του προκαθήμενου της ελλαδικής Εκκλησίας; Και το λέει ένας άνθρωπος της εκκλησίας (εγώ δεν πιστεύω ότι είναι γιατί αλλιώς νομίζω ότι είναι αυτοί)
    Αλλά η εμπάθεια δεν αφήνει κανέναν άνθρωπο να σκεφτεί λογικά και εσείς κύριε Τζούμα εμπαθής είστε και καλύτερα θα ήταν να συμβουλευτείτε έναν πνευματικό μήπως και σας βοηθήσει να σώσετε την ψυχή σας.
    ΥΓ Σας δηλώνω υπεύθυνα ότι καμία σχέση δεν έχω με την εκκλησία και πολύ περισσότερο με τον κ Ιερώνυμο και δεν έχω καμία διάθεση να τον υποστηρίξω αλλά αγανακτώ με κάτι τέτοιους σαν αυτόν τον κύριο που κάνουν και μεγάλους σταυρούς αλλά (έσωθεν δε γέμουσι οστέα νεκρών και πάσης ακαθαρσίας) όπως λέει αυτές τις ημέρες και το ευαγγέλιο.

    Κατά τα άλλα εύχομαι σε ΟΛΟΥΣ

    Καλή Ανάσταση Καλό Πάσχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Τι να πει κανείς γι αυτόν τον άνθρωπο, ότι και να πει είναι λίγο, ας είχα κι εγώ μια ακρούλα από την πίστη του, θα ήμουν ευτυχής. Την ευχή σου γέροντα.
    Ένας άπιστος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση