GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Ανοιχτή επιστολή για την ΟΝΝΕΔ...

Του Ανδρέα Παπαμιμίκου Προς κάθε ενδιαφερόμενο, Κάποιοι έχουν μάθει να πετούν λάσπη στον ανεμιστήρα και να κρύβονται πίσω από την ανωνυμία ...

Του Ανδρέα Παπαμιμίκου

Προς κάθε ενδιαφερόμενο,
Κάποιοι έχουν μάθει να πετούν λάσπη στον ανεμιστήρα και να κρύβονται πίσω από την ανωνυμία που τους βολεύει. Γυρνάω την πλάτη στην ακατάσχετη λασπολογία. Δεν έχω μάθει, όμως, να κρύβομαι και πολύ περισσότερο να αποκρύπτω την αλήθεια. Απαντώ, λοιπόν:
Έχω κάνει έναρξη επαγγέλματος, ως ελεύθερος επαγγελματίας, από τα 24 μου. Από τότε αδιάκοπα δουλεύω. Έχω ένσημα. Αποδίδω φόρο και εισφορές στο ελληνικό κράτος.
Έχω εργαστεί ως εξωτερικός συνεργάτης σε μία και μόνο ΜΚΟ, σε αντικείμενο συναφές με τις σπουδές μου και για έργα εθνικής σημασίας. Είμαι περήφανος για αυτό.
Έχω αποφοιτήσει από το τμήμα Βαλκανικών Σλαβικών και Ανατολικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, το οποίο όταν πέρασα ήταν από τα πρωτοπόρα στο αντικείμενο τους και είχε μια από τις πιο υψηλές βάσεις στη Γʼ δέσμη. Η ποιότητα των σπουδών στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας είναι γνωστή, την απολαμβάνουν διαχρονικά και καθημερινά χιλιάδες φοιτητές. Δεν θα έπρεπε να μπαίνουν στο στόχαστρο της εμπάθειας των λασπολόγων. Έχω, επίσης, αποφοιτήσει από...

το 3ο ΓΕΛ, το 3ο Γυμνάσιο, το 16ο Δημοτικό και το 6ο Νηπιαγωγείο Λάρισας. Η άτυπη επιτροπή αξιολόγησης μου μπορεί τώρα να κρίνει και το επίπεδο σπουδών στην προσχολική και σχολική μου ηλικία και το γεγονός ότι μεγάλωσα στη Λάρισα.
Γεννήθηκα στις 14 Νοεμβρίου του 1979. Δεν μπορώ να καταλάβω πώς είναι δυνατόν να είμαι 32, 33 ή ακόμη και 40 χρονών, όπως κάποιοι θέλουν να με εμφανίσουν.
· Έχω εκατοντάδες φορές εξηγήσει ότι η Αστική μη Κερδοσκοπική Εταιρεία ΟΝΝΕΔ Θεσσαλονίκης, που εξαιτίας ενός ευφάνταστου δημοσιεύματος επικράτησε ως ΟΝΝΕΔ Α.Ε. συστάθηκε προκειμένου να μπορέσουμε να έχουμε ΑΦΜ για τις ανάγκες των φεστιβάλ της ΟΝΝΕΔ Θεσσαλονίκης. Δεν πήρε ποτέ καμία επιχορήγηση και με τη λήξη των φεστιβάλ, αφού τακτοποίησε τις φορολογικές της υποχρεώσεις, διαλύθηκε. Αυτή είναι και η μόνη ΜΚΟ, στης οποίας το Δ.Σ. συμμετείχα. Κάποιοι όμως είτε δεν μπορούν, είτε δεν θέλουν να καταλάβουν.
· Η απόκτηση ΑΦΜ και νομικής μορφής για την ΟΝΝΕΔ στα πρότυπα άλλων ευρωπαϊκών νεολαιών είναι στάση ευθύνης, εγγύηση διαφάνειας. Ας μην λησμονούμε ότι η νεολαία του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος, στην οποία ανήκουμε, είναι Μη Κερδοσκοπική Οργάνωση.
Ήμουν συνεργάτης του κ. Στυλιανίδη για οχτώ μήνες στο Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών. Από όσο γνωρίζω καμία από τις οργανώσεις που οι λασπολόγοι αναφέρουν, δεν είχε πάρει καμία επιχορήγηση. Εξάλλου, οι περισσότερες από αυτές δεν λειτουργούν εδώ και χρόνια.
Είμαι ενεργό μέλος της κοινωνίας των πολιτών και είμαι περήφανος για αυτό. Πιστεύω σʼ αυτή και θα συνεχίσω κάθε φορά που μου δίνεται η ευκαιρία να προσφέρω και να στηρίζω μαζί με άλλους νέους, και άλλους πολίτες τέτοιες προσπάθειες.
Για την περιβόητη καταδίκη μου για μια μετακίνηση υπαλλήλου, θα ήθελα να ενημερώσω όσους ανησυχούν ότι την Πέμπτη (25/2) όλο το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΥΑΘ, αθωώθηκε πανηγυρικά. Είμαι σίγουρος ότι οι λασπολόγοι το γνωρίζουν, αλλά εσκεμμένα το αποκρύπτουν.
Δεν έχω μισθώσει ποτέ κανένα λεωφορείο για την μεταφορά μελών της οργάνωσης. Στα Ιωάννινα 700 μέλη της οργάνωσης, υποστηρικτές όλων των υποψηφίων συμμετείχαν ενεργά στην προσυνεδριακή διαδικασία. Αυτός είναι, άλλωστε και ο λόγος που τα προσυνέδρια γίνονται σε πόλεις που μπορούν να καλύψουν γεωγραφικά όλη την Ελλάδα.
Όσο για την παρουσία μου στην εκδήλωση της κ. Μπακογιάννη και την φωτογραφία με τον κόκκινο κύκλο γύρω από το πρόσωπο μου, κάποιοι εσκεμμένα αποκρύπτουν ότι μαζί με χιλιάδες άλλους Οννεδίτες και Οννεδίτισσες αναλάβαμε μια πρωτοβουλία διαλόγου για ζητήματα ουσιαστικά για το κόμμα και την πολιτική. Στο πλαίσιο αυτό συναντηθήκαμε και με τον κ. Ψωμιάδη και με τον πρόεδρό μας Αντώνη Σαμαρά.
Είμαι περήφανος για τους φίλους μου και τους συνεργάτες μου. Η ζωή μου δεν είναι μόνο η πολιτική.
Ήμουν ο πρώτος που μίλησε δημόσια για ανοιχτές διαδικασίες, χωρίς χρίσματα, χωρίς δαχτυλίδια. Η ιστορία της γενιάς μου στην ΟΝΝΕΔ θα είναι μια ιστορία μακριά από μηχανισμούς και μεθοδεύσεις, με ανοιχτές πόρτες σε όλους.
Οι προτάσεις μου: για όριο στις θητείες των μελών της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ στα όργανα συνδιοίκησης και στα όργανα της παράταξης, για ανοιχτές διαδικασίες στις εκλογές των μελών κάθε Γραμματείας πόλης και των Υπευθύνων πόλεων από όλα τα μέλη της οργάνωσης της πόλης, για λειτουργία ελεγκτικής επιτροπής για να ελέγχει τα οικονομικά της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ σε κάθε πόλη, ενοχλούν γιατί χτυπούν καθεστωτικές αντιλήψεις. Η νέα ΟΝΝΕΔ πρέπει να είναι οργάνωση με περισσότερη Δημοκρατία, περισσότερη Διαφάνεια, μεγαλύτερη Συμμετοχή. Οι προτάσεις μου για την κατάργηση του Ασύλου, τη στήριξη των συμβασιούχων stage, την ΟΝΝΕΔ ηγέτη σε μια προσπάθεια για εθνική πολιτική για τη νεολαία αποδεικνύουν τον προσανατολισμό μου για μια ΟΝΝΕΔ δυναμική και παρεμβατική.
Δεν πρόκειται να συμμετέχω στο παιχνίδι των λασπολόγων. Θα συνεχίσω να απαντώ με προτάσεις και θέσεις για την οργάνωση και τους νέους. Αγνοώ την παραπολιτική. Δίνω έμφαση στην πολιτική. Δεν είμαι αντίπαλος με τους συνυποψηφίους μου. Είμαι αντίπαλος με τα προβλήματα της οργάνωσης και των νέων. Δεν διεκδικώ χρίσματα. Σʼ αυτές τις εκλογές υπάρχει μόνο ένα χρίσμα. Αυτό που οι Οννεδίτισσες και οι Οννεδίτες θα δώσουν σε όποιον θεωρούν καλύτερο πρόεδρο για την οργάνωση στις 18 Απριλίου.

13 σχόλια

  1. ενδιαφερει κανεναν αυτο?εδω παει η παροιμια"εδω ο κοσμος καιγεται"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι σοφοί εγγλέζοι λένε: Never complain, never explain.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να τον χαιρόμαστε.

    Μας αξίζει.

    http://www.youtube.com/watch?v=RzDobgNYqeM&feature=player_embedded

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οταν στο σπίτι τα παιδάκια των.
    ΟΙΚΟΝΟΜΕΑ-ΚΑΜΠΟΥΡΑΚΗ-ΑΥΤΙΑ-ΠΑΠΑΔΑΚΗ-ΠΡΕΠΕΝΤΕΡΗ-ΚΑΨΗ ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ.
    Ρωτάνε : Γιατί μπαμπά τα παιδιά στο σχολείο λένε ότι είστε αρσενικές πουτάνες για τα λεφτά του Πασοκ ;

    ΤΙ ΑΠΑΝΤΑΝΕ !

    και στις ΤΡΕΜΕΣ-ΣΤΑΗ-ΣΠΥΡΑΚΗ-ΜΑΚΡΗ-ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΥ ΚΛΠ...
    - μαμά ! Γιατί τα παιδιά λένε ότι είμαστε πλούσιοι, επειδή είστε ΠΟΥΤΆΝΕΣ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ των νταβάδων του Πασοκ ;

    ΕΥΤΥΧΟΥΝ ΣΕ ΠΕΛΑΓΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗΣ ΧΑΡΑΣ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ρέ Παπαμίκο,δέν πάς νά γαμηθής εσύ κι ή ΟΝΝΕΔ κι όλα τά αυριανά κομματικά λαμόγια!!!
    Μάς έχετε ζαλίσει τά αρχ@@@@@ μέ τήν εκλογή τού νέου λαμόγιου-προέδρου τής ΟΝΝΕΔ,όταν ή χώρα είναι σέ εμπόλεμη κατάσταση.
    Άντε γαμ.... μαλακισμένο καί κάθησε νά διαβάσης,διά νά ξεστραβωθής,ηλίθιε!!
    Μεϊμαράκηδες,Μιχαλολιάκοι,
    Βουλγαράκηδες κι άλλοι ηλίθιοι λαμόγια/ανίκανοι/προδότες,παιδιά από τά σπλάχνα τής ΟΝΝΕΔ ήσαν.
    Σαμαρά διάλυσε επιτέλους αυτές τίς οργανώσεις.
    Καθάρισε τά βοθρολύμματα από τήν Ν.Δ..
    Παπαμίκο μήν μάς ξαναζαλίσεις τά αρχ@@@@@@@@!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. κουράδα χοντρόλαιμη τον πούλο και στο χωριό σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΟΙ νεες κουραδες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. re lamogio ti thes twra me to pareaki apo to oikonomias, to pareaki apo to politismou kai ta alla upourgeia? den exei mamalo sthn onned. ante na asxoleitheitai me tis bussiness pou kanante san sundikalopeteres kai sfouggokwlarioi twn upourgeiwn kai twn upourgwn tou karamanlh, ante na xareite auta pou me ''kopo'' kai idrwta bgalate epi upourgeias tou enos kai tou allou.ante parathste masw lamogia tosa xronia sas barethikame mia zwh th mourh sas na blepoume. alla kala kanete afou o samaras sas anexetai, tetoios einai kai autos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΠΑΠΑΜΙΜΙΚΟ ΛΑΜΟΓΙΟ, ΑΛΟΙΜΟΝΟ ΑΝ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ ΣΑΝ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΒΓΑΖΟΥΝ ΓΛΩΣΣΑ! ΣΤΗΝ ΕΥΑΘ ΡΕ ΑΠΑΤΕΩΝΑ ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΙΧΕΣ ΜΕ ΒΑΛΚΑΝΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ? ΟΥΣΤ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ: ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΟΠΟΥΛΕ - ΠΑΠΟΥΤΣΗ - ΣΚΑΝΔΑΛΙΔΗ - ΚΑΤΣΕΛΗ.

    ΣΕ ΠΟΙΑ ΜΠΟΥΖΟΥΚΤΣΙΔΙΚΑ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΛΟΥΛΟΥΔΟ ΠΟΛΕΜΟ ΣΗΜΕΡΑ.
    που τον κήρυξε ο πολυχρονεμένος αρχηγός μας Γιωργάκης ?

    Με τις Μερσετές να ρθούμε ή με τα
    4 Χ 4 τζιπ μας ?

    Τους Πακιστανούς υπηρέτες να τους πάρουμε.. για να μας αλλάζουν τα σεβίτσια των black 12 ".

    Τους Αλβανούς μπράβους-γαμιάδες μας
    τους θέλουμε ή να τους αφήσουμε σπίτι να φυλάνε τα παιδιά ?

    ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΕΝΗΡΩΣΤΕ OVER...ΠΑΣΟΚΟΙ
    ΕΤΟΙΜΟΠΟΛΕΜΟΙ ..OVER..OVER.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. γαμημένοι αλήτες!

    Εσάς πληρώνουμε σήμερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Άντε γαμήσου μοσχαροκεφαλή,κασόπρα,γουρουνοτσούτσουνε,πού λέει κι ή αδελφή τού ελέους,ή πέμπτη δηλαδή αντιπρόεδρος στό Εθνικό μπουρδέλο μας,φίτσουλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. afou den endiaferei kanenan giati apantate?
    Den katalava!
    Kai an de thelete na sas zalizoun ta ar@@@@@@ na mhn asxoleiste!
    Apo ton Papamimiko krinetai to mellon ths xwras?
    ELEOS pia!
    Ti vrisies einai autes re paidia???
    Den ntrepeste ligo?
    Ti sas ehei kanei pia to atomo?O kathenas na koitaxei to spiti tou! Mhn to psifisete sthn teliki!
    Milame gia neolaia kommatos, siga to thema!
    Poly sovara ton exete parei to rolo sas!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση