GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Τα δομημένα και η σιωπή αξίας 5,5 δις ευρώ...

Τι υποκρύπτει η υπόθεση της εταιρείας "Ακρόπολις" Από το http://www.banksnews.gr/ Μια υπόθεση του παρελθόντος, που πολλά στελέχη τ...

Τι υποκρύπτει η υπόθεση της εταιρείας "Ακρόπολις"

Από το http://www.banksnews.gr/

Μια υπόθεση του παρελθόντος, που πολλά στελέχη της χρηματιστηριακής και της τραπεζικής αγοράς θα ήθελαν να έχει ήδη ξεχασθεί, από χθες περνά και πάλι στο προσκήνιο της επικαιρότητας, απειλώντας να φέρει στο φως «ένοχα μυστικά» του χρηματοοικονομικού μας συστήματος.
Ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Δ. Κουσελάς προχώρησε στη Βουλή σε μια συνταρακτική αποκάλυψη, που «αγγίζει» το σκάνδαλο των δομημένων ομολόγων και...

επιβεβαιώθηκε πανηγυρικά και με έγγραφα από τον υφυπουργό Οικονομικών, Φ. Σαχινίδη: στις 10 Απριλίου του 2008, δηλαδή ένα χρόνο μετά την αποκάλυψη των ύποπτων συναλλαγών των ασφαλιστικών ταμείων με χρηματιστηριακές εταιρείες και τράπεζες για την αγορά δομημένων ομολόγων του Δημοσίου, η ΦΑΕΕ Αθηνών «έσβησε» φόρους και πρόστιμα 5,5 δις. ευρώ, που είχαν επιβληθεί στη χρηματιστηριακή εταιρεία Ακρόπολις, των κ.κ. Πρινιωτάκη και Αποστολίδη.
Ασφαλώς η αποκάλυψη αυτή δεν έχει δημοσιονομικό ενδιαφέρον: μόνο κάποιος που βρίσκεται υπό την επήρεια παραισθησιογόνων ουσιών θα μπορούσε να διανοηθεί ότι η μικρή χρηματιστηριακή εταιρεία θα μπορούσε ποτέ να καταβάλει τέτοια πρόστιμα, ή έστω ένα μικρό κλάσμα αυτών.
Το πραγματικό ενδιαφέρον της αποκάλυψης, πέραν της ηθικής διάστασης του θέματος, σχετίζεται με τις προεκτάσεις της στο σκάνδαλο των δομημένων, για το οποίο σύντομα συστήνεται στη Βουλή Εξεταστική Επιτροπή:
- Ο Σοφοκλής Πρινιωτάκης, παλαιός χρηματιστής της Αθήνας, ο γιος του Θόδωρος και ο Γιώργος Αποστολίδης είναι τρεις βασικοί, πλην όμως σιωπηλοί μάρτυρες στην υπόθεση των δομημένων ομολόγων, που άρχισε να αποκαλύπτεται στις 15 Μαρτίου του 2007, με ένα πρωτοσέλιδο δημοσίευμα της εφημερίδας «Το Βήμα».
- Η εταιρεία τους, Ακρόπολις Χρηματιστηριακή, ήταν ο μεσολαβητής για να διατεθεί στο ΤΕΑΔΥ και άλλα τρία ασφαλιστικά ταμεία το περιβόητο «κρυφό» ομόλογο των 280 εκατ. ευρώ, που εξέδωσε το Δημόσιο με ανάδοχο την πανίσχυρη JP Morgan και «εμπνευστή» τον Γιώργο Παπαμαρκάκη, της λονδρέζικης North Asset Management. Πίσω από τη μυστική διαδικασία διάθεσης των δομημένων, κρύβονταν, όπως αποκάλυψε η έρευνα του κ. Γ. Ζορμπά, μεγάλες προμήθειες, που μοιράσθηκαν σε πολλές κατευθύνσεις και μέρος τους, πάντα κατά τον πρώην επικεφαλής της Αρχής για την καταπολέμηση του ξεπλύματος βρώμικου χρήματος, κατέληξε σε κομματικά ταμεία.
- Η Ακρόπολις είχε πρωταγωνιστικό ρόλο στη διαδικασία, καθώς ήταν η εταιρεία που είχε το μοναδικό προνόμιο να γνωρίζει τη μυστική έκδοση και να αναλάβει τη διαδικασία προώθησης των τίτλων στα ασφαλιστικά ταμεία –τις σχετικές παρουσιάσεις στα διοικητικά συμβούλια έκανε ο κ. Θ. Πρινιωτάκης. Από την αρχή της έρευνάς του, ο κ. Ζορμπάς εστίασε στους βασικούς παράγοντες της Ακρόπολις, επιδιώκοντας να αποσπάσει μια κρίσιμη μαρτυρία που θα έλυνε το μυστήριο, αλλά προς απογοήτευσή του –και παρά την επιμονή του- η προσπάθεια απέβη άκαρπη.
- Η αποκάλυψη στη Βουλή δίνει τώρα νέα διάσταση στην υπόθεση: όπως φαίνεται από τα στοιχεία, αμέσως μετά την αποκάλυψη του σκανδάλου, έγιναν εξοντωτικοί έλεγχοι στην Ακρόπολις και επιβλήθηκαν μυθικού ύψους πρόστιμα από την εφορία, που θα ήταν αρκετά για να οδηγηθούν οι υπεύθυνοι της εταιρείας στη φυλακή, αν ενεργοποιούνταν οι διαδικασίες είσπραξης των βεβαιωμένων προστίμων.
- Με αυτή την απειλή άμεσης φυλάκισης να βρίσκεται διαρκώς ενώπιόν τους, σε όλη τη διάρκεια της διερεύνησης του σκανδάλου από τον κ. Ζορμπά, οι εν δυνάμει κορυφαίοι μάρτυρες της υπόθεσης φαίνεται ότι δεν είχαν ισχυρά κίνητρα να αποκαλύψουν όλα όσα γνώριζαν. Όταν πλέον ο κ. Ζορμπάς είχε εγκαταλείψει την προσπάθεια να αποσπάσει μαρτυρίες από τους γνωστούς χρηματιστές, στρέφοντας το ενδιαφέρον του σε άλλα ομόλογα, που αγοράσθηκαν από άλλα ταμεία και λίγους μήνες πριν απομακρυνθεί σε μια νύχτα από τη θέση του, η εφορία «έσβησε» τα δυσθεώρητα πρόστιμα.
Το ερώτημα που έθεταν χθες τραπεζικά στελέχη ήταν πώς θα εξελιχθεί πλέον η νέα έρευνα για την υπόθεση από την Εξεταστική Επιτροπή, μετά την αποκάλυψη αυτής της απίστευτης φορολογικής/πολιτικής μεθόδευσης: ποια θα είναι, άραγε, η στάση των τριών χρηματιστών, αν κληθούν στην Επιτροπή της Βουλής να καταθέσουν, μετά την αποκάλυψη αυτή;
Στο τραπεζικό παρασκήνιο εκφράζονται έντονοι φόβοι, ότι ο φάκελος των δομημένων ομολόγων ανοίγει ξανά και με τρόπο απειλητικό για τα κρυμμένα μυστικά του χρηματοοικονομικού συστήματος. Αν η έρευνα επεκταθεί και μπει στο βάθος της υπόθεσης, ενδέχεται να αποκαλυφθούν όχι μόνο οι μεθοδεύσεις μερικών μικρών χρηματιστηριακών εταιρειών και κάποιων «άσχετων», κατά την προσφιλή έκφραση του Γ. Αλογοσκούφη, διοικήσεων ασφαλιστικών ταμείων, αλλά και οι σκόπιμες υπερτιμολογήσεις δομημένων που έγιναν ακόμη και από μεγάλες τράπεζες, ελληνικές και ξένες, για να αποφέρουν αυτές οι εκδόσεις προμήθειες πολλών εκατομμυρίων στους εμπλεκόμενους…

11 σχόλια

  1. Ιστορία που δεν την είπαν ούτε πρόκειται να την πουν τα νέου ήθους ΜΜΕ.
    ΣΑ ΔΕ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ ''ΕΛΛΗΝΑΡΑΔΕΣ'' ΜΠΛΟΓΚΕΡΣ!!!!
    ΔΕ ΞΕΡΕΙ Η ΟΛΓΑ, Ο ΝΙΚΟΣ, Ο ΑΚΗΣ, Ο ΑΝΤΩΝΗΣ, Ο ΓΙΑΝΝΗΣ, H ΜΑΡΙΑ ΚΑΙ ΞΕΡΕΤΕ ΕΣΕΙΣ;

    Υπάρχει ένα περίπτερο στην πλατεία Καραϊσκάκη λίγο πιο κάτω από την Ομόνοια,το οποίο επί 30 χρόνια και πλέον δεν έχει κλείσει ποτέ καμία μέρα όλα αυτά τα χρόνια.
    Το είχε ένας γέρος μαζί με τον γιό του.
    Προχτές το βράδυ πήγαν 3-4 αλλοδαποί αραβικής καταγωγής όχι για να αγοράσουν,αλλά για να κλέψουν από το ψυγείο του περιπτέρου ποτά και από την έξω πλευρά διάφορα άλλα είδη που έφταναν.
    Απειλούσαν τον γέρο ότι να μην μιλάει και να τους δώσει και την είσπραξη που είχε γιατί θα τον σκοτώσουν.
    Ο γέρος σε μια ένδειξη θάρρους και αυτοθυσίας βγήκε έξω να τους εμποδίσει,αποτέλεσμα να τον χτυπήσουν ανελέητα με σιδερολοστούς και να του σπάσουν την σπονδυλική στήλη.
    Το περίπτερο έκλεισε.
    Ο γέρος είναι σε πολύ σοβαρή κατάσταση ετοιμοθάνατος.
    Μια μικρή καθημερινή αληθινή ιστορία,δείγμα του προγκρόμ των λαθρομεταναστών κατά των Ελλήνων στο κέντρο της Αθήνας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητοιφίλοι,
    Το colpo grosso ειναι αλλου. Βαλανε τον βλακα τον Κουσελα ντε και καλα να αποκαλυψη ενα » ΣΚΑΝΔΑΛΟ » ενω ηξεραν οτι δεν υφισταται και οτι επικειται αποφαση του δικαστηριου συντομως.Επισης ξερουν οτι η αποφαση θα ειναι καταδικαστικη για την ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΑΚΗ . Με αυτο τον τροπο θα βγαινουν και θα λενε οτι εξ’αιτιας των δικων τους αποκαληψεων δεν σκεπαστηκε το σκανδαλο και το δημοσιο εξοικονομησε 5,5 δις των οποιων η ΝΔ ειχε δρομολογησει το θαψιμο.Αυτος ειναι ο λογος που ανακαινησανε το θεμα λιγο πριν το δικαστηριο.Εδω θα συνφωνησω ντες η ΝΔ τι κανει? ΝΤΡΟΠΗ .Να μην ξεχναμε οτι τους ψηφισαμε ( τ’ακους Αντωνακη?) για να υποστηριξουν την χωρα και το ονομα της παραταξης. Εκεινος ο ΧΟΝΤΡΟΜΑΛ……..Σ ο πρωην που βρισκεται?Σαν τον θειο του που οταν τα πραγματα σκουραινανε την εκανε για τα ΠΑΡΙΣΙΑ αφαντος.Που ειναι να υποστηριξει τα εργα του και τις ψηφους ημων που τον στηριζαμε? Αφαντος!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΝΤΡΟΠΗ , ΝΤΡΟΠΗ , ΝΤΡΟΠΗ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάνω που δεν είχαμε τι να κάνουμε με απεργίες πλακώνουνε και οι βολεμένοι-άρπαγες-γδάρτες και παλουκοκαύτες εφοριακοί, όλοι; ΟΧΙ, ΜΕ ΚΑΙΦΑΛΑΙΑ. Αλλά είναι να μην σου βγει και το όνομα.
    Αλλά αυτοί δεν είναι που τα στύλωσαν και απεργούσανε όταν ο Τσοβόλας πάλι επί Πασόκ και αυτό για να ξεβρομίσει ο τόπος από εκείνους τους άρπαγες-βολεμένους εφοριακούς καθιέρωσε τις αντικειμενικές αξίες ακινήτων και έτσι ο κάθε φουκαράς που είχε ένα σπίτι δεν είχε ανάγκη να τρέχει και να λαδώνει όχι γιατί δεν ήθελε να πληρώσει ένα λογικό φόρο αλλά για να μην του το υπερεκτιμήσουν κατά την κρίση τους πάντα και πληρώσει διπλά και τρίδιπλα.
    Και θα αναφέρω προσωπική μου περίπτωση, εκατό τα εκατό αληθινή, με ότι αξία έχει ο λόγος μου για να θυμηθούμε τι γινόταν στις εφορίες και γιατί οι εφοριακοί είδαν τις αντικειμενικές σαν τον ΔΙΑΒΟΛΟ..
    Παντρεύτηκα το 1979, και η σύζυγος μου έτυχε να έχει από τους γονείς της ως προίκα ένα σπίτι εβδομήντα τετραγωνικά, σε πολύ μικρό διάστημα 2-3 μήνες μου ήρθε από την εφορία Γ, Κεφαλαίου ένα χαρτί που με πληροφορούσε ότι για το σπίτι αυτό έπρεπε να πληρώσουμε στην εφορία ενενήντα πέντε χιλιάδες δραχμές.
    Σημειωτέων ότι οι μισθοί εμένα και της συζύγου μου τον μήνα ήταν περίπου δεκαπέντε χιλιάδες δραχμές μαζί, τι είχαμε στην άκρη; Κάπου τέσσερα χιλιάρικα.
    ΤΡΕΛΑΘΗΚΑΜΕ!
    Κατά σύμπτωση εκείνες τις μέρες είχα εξυπηρετήσει στην δουλειά μου έναν άνθρωπο, που χωρίς να το ξέρω ήταν συνταξιούχος εφοριακός, και ο οποίος επειδή είδε ότι ρισκάρισα λιγάκι την θέση μου και μάλιστα χωρίς όφελος για να γίνει η δουλειά του και να μην ταλαιπωρείτε, προσπάθησε να μου δώσει εκατό δραχμές, το αρνήθηκα, και τότε μου είπε ότι είναι εφοριακός και αν χρειαστώ κάτι να πάω στο σπίτι του να τον βρω.
    Και πράγμα που έκανα μόλις βρέθηκα σε αυτήν την τραγική κατάσταση με το ειδοποιητήριο της εφορίας.
    Πήγα λοιπόν και του το έδειξα, χωρίς περιστροφές μου λέει έλα αύριο το πρωί στην εφορία Γ, Κεφαλαίου και να κρατάς δεκαπέντε κολλαριστά χιλιάρικα, μου τόνισε την λέξη κολλαριστά!
    Έτσι λοιπόν την επομένη το πρωί συναντηθήκαμε έξω από την εφορία, μου λέει δώσε μου τα χρήματα και έλα, ανεβήκαμε πάνω, τώρα πια δεν θυμάμαι ακριβώς που και μπαίνουμε σε ένα γραφείο, μόλις μπήκε αρχίζει τις χαιρετούρες αλλά με το ένα χέρι στην τσέπη, τι έκανε με αυτό το χέρι;
    Έτριβε τα κολλαριστά χιλιάρικα μεταξύ τους έτσι που ο συνομιλητής του να ακούει τον ήχο τους, και στον οποίο ήδη είχε πει ότι είμαι παιδί της αδερφής του και με έχουν αδικήσει, αποτέλεσμα, ο συνομιλητής αντιλήφτηκε αμέσως την αδικία, και προθυμοποιήθηκε για τα περαιτέρω, τότε ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ, μου λέει να περάσω έξω .
    Περίμενα έξω και σε λίγο βγαίνει αλλά κούναγε το κεφάλι του, τον ρώτησα και μου λέει πρέπει να πάμε και δίπλα.
    Στο διπλανό γραφείο ξανά ακριβώς τα ίδια!!!!!!!!!
    Αμέσως πάμε στον Διευθυντή για το τελικό οκ.
    Ξανά οι χεραιτούρες και το τρίψιμο, ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ τον βεβαίωσε στην σχετική ερώτηση αν περάσαμε από τους άλλους δυο, και ο Διευθυντής απεφάνθη ότι το ποσό ήταν τεράστιο.
    Αμέσως άνοιξε ένα τεράστιο βιβλίο μπροστά του και προσπαθούσε να βρει το όνομα μου, αλλά επειδή και αυτός και ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ, ήταν πρεσβύωπες , προθυμοποιήθηκα να βοηθήσω κι εγώ, και όντως βρήκα πρώτος το όνομα μου και τους το έδειξα.
    Και τώρα κρατηθείτε, κάτω από το όνομα μου, ένα άλλο όνομα ---------- ----------------- δεν θα το ξεχάσω ποτέ, Πατησίων τόσο, ισόγειο κατάστημα ενενήντα πέντε τετραγωνικά, μεταξύ Πανεπιστημίου και Χαλκοκονδύλη το συμπέρανα από τον μικρό του αριθμό στην οδό, είχε αξιολογηθεί να πληρώσει για την αγορά του ΔΩΔΕΚΑ ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ, 12.000 ΔΡΑΧΜΈΣ φόρο από εφοριακούς, και εγώ για τα εβδομήντα σε γειτονιά τρίτης κατηγορίας στην Αθήνα, 95.000 δραχμές.
    Αποτέλεσμα ξαναβγήκα έξω, και όταν βγήκε και ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ, μου ανακοίνωσε περιχαρής, ότι δεκαπέντε που του έδωσα και τις έδωσε, συν άλλες δεκαπέντε χιλιάδες δραχμές, όταν θα μου έρθει ειδοποιητήριο από την εφορία, τόσο θα μου κοστίσει η φορολόγηση της προίκας.
    Έβγαλα τον σκασμό, τον ευχαρίστησα, και βλαστήμησα μέσα μου που γεννήθηκα άνθρωπος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάνω που δεν είχαμε τι να κάνουμε με απεργίες πλακώνουνε και οι βολεμένοι-άρπαγες-γδάρτες και παλουκοκαύτες εφοριακοί, όλοι; ΟΧΙ, ΜΕ ΚΑΙΦΑΛΑΙΑ. Αλλά είναι να μην σου βγει και το όνομα.
    Αλλά αυτοί δεν είναι που τα στύλωσαν και απεργούσανε όταν ο Τσοβόλας πάλι επί Πασόκ και αυτό για να ξεβρομίσει ο τόπος από εκείνους τους άρπαγες-βολεμένους εφοριακούς καθιέρωσε τις αντικειμενικές αξίες ακινήτων και έτσι ο κάθε φουκαράς που είχε ένα σπίτι δεν είχε ανάγκη να τρέχει και να λαδώνει όχι γιατί δεν ήθελε να πληρώσει ένα λογικό φόρο αλλά για να μην του το υπερεκτιμήσουν κατά την κρίση τους πάντα και πληρώσει διπλά και τρίδιπλα.
    Και θα αναφέρω προσωπική μου περίπτωση, εκατό τα εκατό αληθινή, με ότι αξία έχει ο λόγος μου για να θυμηθούμε τι γινόταν στις εφορίες και γιατί οι εφοριακοί είδαν τις αντικειμενικές σαν τον ΔΙΑΒΟΛΟ..
    Παντρεύτηκα το 1979, και η σύζυγος μου έτυχε να έχει από τους γονείς της ως προίκα ένα σπίτι εβδομήντα τετραγωνικά, σε πολύ μικρό διάστημα 2-3 μήνες μου ήρθε από την εφορία Γ, Κεφαλαίου ένα χαρτί που με πληροφορούσε ότι για το σπίτι αυτό έπρεπε να πληρώσουμε στην εφορία ενενήντα πέντε χιλιάδες δραχμές.
    Σημειωτέων ότι οι μισθοί εμένα και της συζύγου μου τον μήνα ήταν περίπου δεκαπέντε χιλιάδες δραχμές μαζί, τι είχαμε στην άκρη; Κάπου τέσσερα χιλιάρικα.
    ΤΡΕΛΑΘΗΚΑΜΕ!
    Κατά σύμπτωση εκείνες τις μέρες είχα εξυπηρετήσει στην δουλειά μου έναν άνθρωπο, που χωρίς να το ξέρω ήταν συνταξιούχος εφοριακός, και ο οποίος επειδή είδε ότι ρισκάρισα λιγάκι την θέση μου και μάλιστα χωρίς όφελος για να γίνει η δουλειά του και να μην ταλαιπωρείτε, προσπάθησε να μου δώσει εκατό δραχμές, το αρνήθηκα, και τότε μου είπε ότι είναι εφοριακός και αν χρειαστώ κάτι να πάω στο σπίτι του να τον βρω.
    Και πράγμα που έκανα μόλις βρέθηκα σε αυτήν την τραγική κατάσταση με το ειδοποιητήριο της εφορίας.
    Πήγα λοιπόν και του το έδειξα, χωρίς περιστροφές μου λέει έλα αύριο το πρωί στην εφορία Γ, Κεφαλαίου και να κρατάς δεκαπέντε κολλαριστά χιλιάρικα, μου τόνισε την λέξη κολλαριστά!
    Έτσι λοιπόν την επομένη το πρωί συναντηθήκαμε έξω από την εφορία, μου λέει δώσε μου τα χρήματα και έλα, ανεβήκαμε πάνω, τώρα πια δεν θυμάμαι ακριβώς που και μπαίνουμε σε ένα γραφείο, μόλις μπήκε αρχίζει τις χαιρετούρες αλλά με το ένα χέρι στην τσέπη, τι έκανε με αυτό το χέρι;
    Έτριβε τα κολλαριστά χιλιάρικα μεταξύ τους έτσι που ο συνομιλητής του να ακούει τον ήχο τους, και στον οποίο ήδη είχε πει ότι είμαι παιδί της αδερφής του και με έχουν αδικήσει, αποτέλεσμα, ο συνομιλητής αντιλήφτηκε αμέσως την αδικία, και προθυμοποιήθηκε για τα περαιτέρω, τότε ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ, μου λέει να περάσω έξω .
    Περίμενα έξω και σε λίγο βγαίνει αλλά κούναγε το κεφάλι του, τον ρώτησα και μου λέει πρέπει να πάμε και δίπλα.
    Στο διπλανό γραφείο ξανά ακριβώς τα ίδια!!!!!!!!!
    Αμέσως πάμε στον Διευθυντή για το τελικό οκ.
    Ξανά οι χεραιτούρες και το τρίψιμο, ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ τον βεβαίωσε θετικά στην σχετική ερώτηση αν περάσαμε από τους άλλους δυο, και ο Διευθυντής απεφάνθη ότι το ποσό ήταν τεράστιο.
    Αμέσως άνοιξε ένα τεράστιο βιβλίο μπροστά του και προσπαθούσε να βρει το όνομα μου, αλλά επειδή και αυτός και ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ, ήταν πρεσβύωπες , προθυμοποιήθηκα να βοηθήσω κι εγώ, και όντως βρήκα πρώτος το όνομα μου και τους το έδειξα.
    Και τώρα κρατηθείτε, κάτω από το όνομα μου, ένα άλλο όνομα ---------- ----------------- δεν θα το ξεχάσω ποτέ, Πατησίων τόσο, ισόγειο κατάστημα ενενήντα πέντε τετραγωνικά, μεταξύ Πανεπιστημίου και Χαλκοκονδύλη το συμπέρανα από τον μικρό του αριθμό στην οδό, είχε αξιολογηθεί να πληρώσει για την αγορά του ΔΩΔΕΚΑ ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ, 12.000 ΔΡΑΧΜΈΣ φόρο από εφοριακούς, και εγώ για τα εβδομήντα σε γειτονιά τρίτης κατηγορίας στην Αθήνα, 95.000 δραχμές.
    Αποτέλεσμα ξαναβγήκα έξω, και όταν βγήκε και ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ, μου ανακοίνωσε περιχαρής, ότι δεκαπέντε που του έδωσα και τις έδωσε, συν άλλες δεκαπέντε χιλιάδες δραχμές, όταν θα μου έρθει ειδοποιητήριο από την εφορία, τόσο θα μου κοστίσει η φορολόγηση της προίκας.
    Έβγαλα τον σκασμό, τον ευχαρίστησα, και βλαστήμησα μέσα μου που γεννήθηκα άνθρωπος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι ηλίου φαεινότερον, ότι για το λεγόμενο "σκάνδαλο των ομολόγων" δεν ευθύνεται η τότε άριστος, άχραντος και αμόλυντος κυβέρνησις του εμπνευσμένου και εργατικού ηγέτου της αξιότιμου κ. Καραμανλή. Άλλοι ,σκοτεινοί επιβουλευόμενοι τη χώρα, ενήργησαν τοιουτοτρόπως ως να φανεί ως κυρια υπέυθυνος η αγαστή κυβέρνησις και οι αξιότιμοι κ. κ. υπουργοί. Ηταν απλώς ένα τμήμα του γενικότερου σχεδίου τους να καταστρέψουν τη Νέα Δημοκρατία. Το υποχθόνιο όμως σχέδιο τους δεν έπεισε τη μέγάλη πλειονότητα των Ελλήνων, οι οποίοι ετίμησαν με την ψήφο τους την μεγάλη αυτή παράταξη και της έδωσαν, με άνετη πλειοψηφία, την υπεύθυνη θέση ως αξιωματική αντιπολίτευσις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΡΑΔΙΚΙ 6,29
    ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΚΩΛΟΥ
    ΑΦΟΥ ΣΟΥ ΕΦΤΑΙΞΑΝ ΣΕ 4 ΜΗΝΕΣ
    Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΘΙΣΕ.Ο ΑΛΜΟΥΝΙΑ.Ο ΠΑΠΑΡΟΥΝΙΑ.ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ.ΟΙ ΔΑΝΟΙ.ΟΙ ΟΥΝΝΟΙ.ΟΙ ΦΟΥΦΟΥΤΟΙ.
    ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ. Η Ε.Ε. ΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ. Ο ΚΑΚΟΣ Ο ΚΑΙΡΟΣ. Η "ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ" ΤΗΣ ΠΑΛΚΑΣ. Κ.Λ.Π.
    ΤΩΡΑ ΣΕ ΦΑΙΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ΕΦΟΡΙΑΚΟΙ ΓΕΝΙΚΑ.

    ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ ΝΑ ΗΡΕΜΗΣΕΙΣ ΜΑΛΑΚΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΑΛΟΓΟΣΚΟΥΦΗΣ,ΔΟΥΚΑΣ,ΚΟΥΡΗΣ,
    ΠΡΙΝΙΩΤΑΚΗΣ ,ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΣ ΣΥΜΑΙΟΦΟΡΙΔΗΣ,ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ ΛΑΜΠΡΑ ΚΑΙ ΕΠΙΦΑΝΗ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΕΣΤΗΣΑΝ ΤΑ ΓΑΜΗΜΕΝΑ ΑΚΡΙΒΟΠΛΗΡΩΜΕΝΑ ΟΜΟΛΟΓΑ.
    Ο ΜΙΚΡΟΝΟΟΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ,
    Ο ΠΕΡΙΣΠΟΥΔΑΣΤΟΣ ΣΟΥΦΛΙΑΣ,
    Η ΑΔΙΑΦΘΟΡΗ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ,
    Ο ΣΦΟΥΓΓΟΚΟΛΑΡΙΟΣ ΣΙΟΥΦΑΣ
    ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΙΠΑ ΠΡΩΤΟΚΛΑΣΣΑΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΟΥΣΑΝ ΤΙ ΣΤΟ ΔΙΑΒΟΛΟ ΚΑΝΑΝΕ.
    ΔΕΝ ΕΙΔΑΝ ΤΑ ΔΟΜΗΜΕΝΑ ΟΜΟΛΟΓΑ ,ΔΕΝ ΕΙΔΑΝ ΤΟ ΒΑΤΟΠΕΔΙ, ΤΗΝ ΖΗΜΕΝΣ .ΤΟΝ ΓΕΡΜΑΝΟ,ΔΕΝ ΕΙΔΑΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΠΑΤΑΛΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ ΣΤΗΝ ΕΡΤ,ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΥΠΟΨΙΑΣΤΗΚΑΝ.
    ΑΝΕΧΤΗΚΑΝ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΤΗΚΑΝ ΤΑ ΤΟΣΑ ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΤΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ.
    ΔΕΝ ΕΙΔΑΝ ΤΙΠΟΤΑ,ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΑΝΕ ΤΙΠΟΤΑ ,ΔΕΝ ΕΚΑΝΑΝ ΤΙΠΟΤΑ.
    ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΧΡΕΙΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΣΑΕΙ ΥΠΟΛΟΓΟΙ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΚΑΤΑΧΡΕΩΣΑΝ ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΘΕΩΡΗΣΑΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΒΛΕΠΑΝ ΣΑΝ ΒΛΑΚΕΣ ΚΑΙ ΜΑΚΑΚΕΣ.
    ΠΟΙΟΙ ? ΟΙ ΑΔΗΦΑΓΟΙ ...
    ΟΙ ΑΠΛΗΣΤΟΙ... ΟΙ ΑΧΟΡΤΑΓΟΙ...
    ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΑΦΙΛΟΤΙΜΟΙ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος είπε...
    ΟΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ ΣΕ ΑΝΤΕΘΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ!!

    ΔΙΑΛΥΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ

    ΣΚΑΝΔΑΛΟ
    Ευθύνες στον τον πρόεδρο του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών κον Δημήτρη Παξινό καταλογίζουν οι πολίτες

    ΔΙΑΛΥΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
    ΟΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ ΚΑΙ ΟΙ «ΑΝΤΡΟΧΩΡΙΣΤΡΕΣ»…
    ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΕΙ Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΣΤΟΥΣ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ…ΕΛΕΟΣ…

    Ο Δημήτρης Παξινός ΓΙΑ ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΤΙ ΛΕΕΙ??
    Ο Βερβεσός Δημήτρης ΓΙΑ ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΤΙ ΛΕΕΙ??

    Ο Πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου ΑθηνώνΤΙ ΛΕΕΙ??

    Καθημερινά ειδικά πολλές γυναίκες καταφεύγουν στα δικαστήρια για αγωγή διαζυγίου…
    Υπάρχουν περιπτώσεις που πράγματι υπάρχει σοβαρός λόγος!!
    Στο μεγαλύτερο όμως ποσοστό οι χωρισμοί γίνονται για τους εξής λόγους:

    1. Μπλέκονται συγγενείς και «φίλοι» και ανακατεύουν τα ζευγάρια χρησιμοποιώντας συχνά την «υποβολή» και πολλά άτομα που είναι ψυχικά αδύναμα παρασύρονται. Κανονικά θα έπρεπε να υπάρχει νομική προστασία των νεονύμφων από τις «υποβολές» τρίτων.
    2. Πολλές γυναίκες παρασύρονται από τις χωρισμένες «φίλες» τους με την υπόδειξη ότι αν χωρίσουν «θα είναι καλύτερα ή θα βρουν κάποιον άλλον»….(ενώ δεν πρόκειται στην ουσία να βρούν κανέναν)!!! Υπάρχει η παροιμία «μια χωρισμένη για να αισθανθεί καλά πρέπει να χωρίσει άλλες δέκα»
    3. Πολλοί δικηγόροι υπόσχονται «υψηλές αποζημιώσεις» στις πελάτισσες τους με την αγωγή διαζυγίου (ενώ γνωρίζουν ότι αυτό είναι ψέμμα)

    Επειδή οι αγωγές διαζυγίων έχουν πάρει χαρακτήρα χιονοστιβάδας λόγω και των ψευδών υποσχέσεων των επίορκων δικηγόρων επιβάλλεται να παρέμβουν οι εισαγγελείς και να πάνε μέσα το 1/10 των μελλών των δικηγορικών συλλόγων γιατί
    1.έχουν διαλύσει την ελληνική οικογένεια
    2. οδηγούν στον εξευτελισμό ευυπόλυπτους πολίτες με ψευδομάρτυρες κλπ..
    3. δημιουργούν οικογενειακές τραγωδίες με ανυπολόγιστα θύματα…
    4. τραυματίζουν ψυχικά τα παιδιά, αν υπάρχουν και πολλά από αυτά οδηγούνται κατόπιν στα ναρκωτικά
    5. εξαντλούν οικονομικά τους ανθρώπους όταν χωρίζουν και τους οδηγούν στον δανεισμό…
    6. τα κέρδη τους είναι στην ουσία παράνομα αφού βασίζονται στην εξαπάτηση των πελατών τους…

    7. οι δικηγορικοί σύλλογοι καλύπτουν τα μέλη τους με το ψευδές σκεπτικό ότι «λειτουργούν με υπόδειξη του εντολέα» ενώ ο εντολέας είναι στην ουσία ένας αδύναμος χαρακτήρας και θύμα απάτης…


    Περιμένουμε την αντίδραση των εισαγγελέων και των δικηγορικών συλλλόγων
    Ο Δημήτρης Παξινός ΝΤΑΒΑΤΖΗΣ ΤΩΝ ΧΩΡΙΣΜΕΝΩΝ ΓΥΝΑΙΚΏΝ ΠΟΥ ΤΙΣ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΗ ΠΟΡΝΕΊΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ?

    ΚΑΛΕΙΤΑΙ Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΤΟΥ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ ΝΑ ΣΥΛΛΑΒΕΙ ΤΟΝ ΣΩΜΑΤΕΜΠΟΡΑ ΔΗΜΗΤΡΗ ΠΑΞΙΝΟ ΤΟΝ ΜΑΣΩΝΟ ΔΟΛΟΦΟΝΟ ΜΑΣΤΡΩΠΟ ΑΝΘΕΛΛΗΝΑ

    Πολίτες κατά της Διάλυσης της Οικογένειας

    στις 12/30/2007



    31 Δεκέμβριος 2007 12:44 πμ
    Ανώνυμος είπε...
    ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ!!!
    ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΧΩΡΙΣΜΕΝΟΙ
    ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΡΟΜΕΡΗ ΥΠΟΓΕΝΝΕΤΙΚΟΤΗΤΑ!!
    ΟΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΚΟΝΟΜΑΝΕ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΥΠΟΔΑΥΛΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΔΙΚΟΥΣ ΣΕ ΝΕΕΣ ΑΓΩΓΕΣ κλπ...
    ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΟΥΝ ΟΙ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΑΝΤΕΘΝΙΚΟ ΕΡΓΟ!!


    Η ΕΛΛΑΔΑ ΘΕΛΕΙ ΠΑΙΔΙΑ!!!

    1 Ιανουάριος 2008 10:42 μμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ...

    ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΣΙΠΑ ΤΕΛΙΚΑ;
    ΠΑΝΕ ΝΑ ΒΓΟΥΝΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΤΑ ΤΡΙΣΑΘΛΙΑ ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΑΚΗ
    Απάντηση του Υπουργού Οικονομίας κ. Γιάννη Παπαθανασίου,[όταν ήταν Υπουργός] στην ερώτηση της εκπροσώπου του ΠΑΣΟΚ για θέματα Οικονομίας κ. Λούκας Κατσέλη ότι ο ελληνικός λαός θα περίμενε από τη Νέα Δημοκρατία να εξηγήσει πού πήγαν τα επιπλέον 100 δισ. ευρώ που δανείσθηκε η Κυβέρνηση μέσα σε πέντε χρόνια:
    "...Το ερώτημα που θέτει η κ. Κατσέλη και άλλα στελέχη του ΠΑΣΟΚ για το πού πήγαν τα 100 δις., είναι χαρακτηριστικό της...
    άγνοιας που έχει το ΠΑΣΟΚ για κρίσιμα θέματα της οικονομίας.
    Η αλήθεια είναι ότι το χρέος της Κεντρικής Κυβέρνησης στο τέλος του 2003 ήταν 182.390 εκατ. ευρώ και στο τέλος του 2008 είχε ανέλθει σε 262.071 εκατ. ευρώ.
    Αυξήθηκε, δηλαδή, κατά 79.681 εκατ. ευρώ.
    Ο μέσος ετήσιος ρυθμός αύξησης του χρέους της Κεντρικής Κυβέρνησης στην περίοδο 2004 – 2008 ήταν 7,5%, ο χαμηλότερος ρυθμός αύξησης από το 1981 έως σήμερα. Όταν στην περίοδο 1981 - 1989 του ΠΑΣΟΚ, ο αντίστοιχος ρυθμός ήταν 33,6%.
    Παρ’ όλα αυτά, το ΠΑΣΟΚ ρωτά πού πήγαν τα χρήματα από τον πρόσθετο δανεισμό. Απαντώ:
    Το 87% της αύξησης του χρέους οφείλεται σε ανελαστικές υποχρεώσεις που δημιούργησε το ΠΑΣΟΚ έως το 2003 και οι οποίες βαρύνουν τον ελληνικό λαό έως σήμερα.
    Και εξηγώ:
    1. Το 62,5% του πρόσθετου χρέους πήγε για αποπληρωμή τόκων του χρέους των 182.390 εκατ. ευρώ που δημιούργησε το ΠΑΣΟΚ έως το τέλος του 2003. Συγκεκριμένα, μιλάμε για 9.464 εκατ. ευρώ το 2004, 9.774 εκατ. ευρώ το 2005, 9.589 εκατ. ευρώ το 2006, 9.796 εκατ. ευρώ το 2007 και 11.206 εκατ. ευρώ το 2008. Παρά την ονομαστική αύξηση του χρέους, η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας πέτυχε να διατηρήσει στα ίδια επίπεδα τη δαπάνη για τόκους έως το 2007, πριν δηλαδή ξεσπάσει ουσιαστικά η χρηματοοικονομική κρίση.
    2. Το 12,5% του πρόσθετου χρέους πήγε σε πληρωμές εξοπλιστικών δαπανών. Πληρωμές για προμήθειες εξοπλισμών που έγιναν την περίοδο 2000 -2003. Πληρωμές, που θα βαρύνουν τους Έλληνες τα επόμενα τρία χρόνια με ένα επιπλέον ποσό της τάξης των 3 δις. ευρώ.
    3. Το 3,3% του πρόσθετου χρέους πήγε για πληρωμές σε χρέη Νοσοκομείων. Πληρωμές που αφορούσαν την τρίτη ρύθμιση των χρεών των Νοσοκομείων, τα οποία είχαν δημιουργηθεί πριν το 2004.
    4. Το 8,9% του πρόσθετου χρέους πήγε στην Κοινωνική Ασφάλιση. Πληρωμές που έγιναν, προκειμένου το κράτος να ανταποκριθεί στους νόμους που ψηφίσθηκαν πριν το 2003 (Νόμος Βερελή για ΔΕΗ – ΟΤΕ, Νόμος Χριστοδουλάκη για ΙΚΑ – ΟΓΑ και άλλοι νόμοι για λοιπά ταμεία).

    Σε ό,τι αφορά τη διαχείριση από την Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας:

    1. Το 8,8% του πρόσθετου χρέους πήγε για την κάλυψη του συνολικού Πρωτογενούς Ελλείμματος, το οποίο δημιουργήθηκε την περίοδο 2004 -2008.
    2. Το 4% του πρόσθετου χρέους πήγε για πληρωμές σε Λοιπές Υποχρεώσεις. Περιλαμβάνουν πληρωμές και το καθαρό αποτέλεσμα από έσοδα αποκρατικοποιήσεων, αγορές μετοχών, καταπτώσεις εγγυήσεων κ.λπ.
    Αυτή είναι η πραγματικότητα.
    Εάν θέλει συνεπώς το ΠΑΣΟΚ να ρωτά πού πήγαν τα χρήματα από τον πρόσθετο δανεισμό, ας κοιτάξει στον καθρέφτη..."

    χείλων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. η κεφαιαλοηπηση (αξια του ΟΤΕ ειναι
    4,876,996,371 δλδ 5 δις παρα κατι ψιλο εκκατομυρια ευρω .

    Το να περιμενουμε καποιος να πληρωσει 5 δις προστιμο ειναι γελοιο.

    Ας εβαζαν προστιμο τουλάχιστον 1 τρις ισο δηλαδη με το ΑΕΠ της κινας να σπασουμε και λιγο πλακα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση