GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Να και τα ντοκουμέντα για την αλλαγή του μηνύματος Σαμαρά για το Μουσείο...

Πώς έγινε η "αλλοίωση" για να προστεθεί το όνομα του Καραμανλή... Aπό το http://piazzadelpopolo.blogspot.com/ . Άλλαξαν το κείμενο...

Πώς έγινε η "αλλοίωση" για να προστεθεί
το όνομα του Καραμανλή...

Aπό το http://piazzadelpopolo.blogspot.com/
.
Άλλαξαν το κείμενο χαιρετισμού του υπουργού Πολιτισμού Αντώνη Σαμαρά για τα εγκαίνια του νέου Μουσείου της Ακρόπολης. Το αρχικό αναφερόταν στο ρόλο που διαδραμάτισε η Μελίνα Μερκούρη για την δημιουργία του, ενώ μετά την αλλαγή του κειμένου προστίθεται και το όνομα του θείου Καραμανλή, ως μεγάλου οραματιστή του συγκεκριμένου έργου… Έλεος!
Δείτε την φωτογραφία (κάντε κλικ επάνω για να μεγαλώσει) ή ρίξτε μια ματιά στην ιστοσελίδα του Μουσείου, εδώ…
[photo by krogias]

15 σχόλια

  1. ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ

    ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Η ΒΑΣΗ ΤΟΥ 10

    ΣΦΑΓΗ ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ!!!

    ΠΑΤΩΣΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΡΗ!!

    ΜΑΥΡΙΣΤΕ ΤΗΝ ΔΕΞΙΑ ΟΣΟΙ ΚΟΠΗΚΑΤΕ!!

    ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ!!

    Σας μεταφερω .."προσωπικην μου επικοινωνια" μετα του αξιοτιμου πρωθυπουργου,κ.Καραμανλη οπως λεει και το βλακογιοργο..

    Λοιπον πασοκοσκυλαιικα σκυλια εκλογες μου ειπε να σας ειπω ,θα γινουν την 14 Μαρτιου 2011..

    Για το καραγκιοζιλικι "της εκλογης προεδρου" της ντυμοκραταια,εξεταζει διαφορα ..σεναρια.!!
    1.
    Αρχικα σχεδιαστηκε να προταθει το σπυριαρικο αποβλητο το σιμιτη..
    Απορριφθηκε αστραπιαια.
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ να γινει προεδρος ενα αποβλητο που θαπρεπε ακομα το κουφαρι του να κρεμεται σε καμμια χωματερη..

    2. Ο .."επιτυχημενος" (πρωην) προεδρος της πασοκοσκυλιας στεφανοπουλο!!
    Απορριφθηκε ασυζητητι.
    ΟΧΙ και επιτυχημενο αυτο το αποτυχημενο σουργελο!!

    3. Ο νυν "ποτης" παπουλια..
    Απορριπτεται.

    4.Τελικα ,μου λεει ΠΟΙΟΝ να προτεινω??

    Του λεω οι πασοκοσκυλαιοι ,ειναι σκυλια ,παλιοσκυλα του λεω..

    Δεν προτεινεις τον Ντεμη Νικολαιδη της ΑΕΚ??

    Τι δηλαδη παραπανω εχει το παπουλια??? και σορυ δηλαδη..

    Με εννοειται αγαπητοι??

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η ΝΔ.ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΡΧΙΣΕ ΑΠΟ ΜΑΘΗΤΟΥΔΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΣΤΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ. ΑΝΤΕ ΝΤΕΕΕΕΕΕ ΝΑ ΔΕΙ ΜΙΑ ΑΣΠΡΗ ΜΕΡΑ. ΑΝΤΕ ΝΑ ΤΗ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ. ΑΝΤΕ ΝΑ ΠΑΤΗΣΕΙ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΑ ΠΑΣΟΚΙΑ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΝΟΜΙΣΜΑ. ΤΩΡΑ ΝΑΙ ΚΥΒΕΡΝΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.... ΝΔ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. bloopers, αληθεύει ότι έχετε και gay activists στην ομάδα σας εκτός από αποτυχημένους rappers;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΤΖΩΝ ΕΙΤΕ ΤΟ 2009 ΕΙΤΕ ΤΟ 201Ο 'Η ΤΟ 2011 ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΘΑ ΥΠΟΧΡΕΩΘΕΙΣ ΝΑ ΒΑΛΕΣΙ ΤΣΙΓΓΙΝΟ ΣΩΒΡΑΚΑΚΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΑΛΟΥΚΙ ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ, ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΨΗΦΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ποιος Καραμανλης και κωλοκυθια τουμπανα.... η ιδεα του παππου μου ηταν η ανεργεση του Νεου Μουσειου της Ακροπολης....
    Καλο ειναι να πενευεσαι, το πιο σημαντικο ειναι ομως ειναι να σε πενευουν ολοι οι αλλοι τριγυρω σου.
    Ειχε ιδεα ο Κωνσταντιν Καραμανλης το 1976 και τα εργα ξεκινησαν το 2004. Καλα για ποσο μαλακα εχετε τους Ελληνες πολιτες;
    Στις γιαγιακες στα χωρια μπορειτε ανετα να πουλησετε παραμυθι αλλα οχι στους νεολαιους......
    ΕΕΕΕΕΕΕΤΣΙΙΙΙΙ!
    Κανανε ενα Μουσειο και πενευονται σαν να εφτιαξαν ουρανοξυστη. Φτανει πια! Φτανει! Αυτες σκατοκομματικες γελοιοτητες. Σαν νηπιαγωγειο κανετε.
    Με χρηματα του λαου το φτιαξατε. Απο την τσεπη σας τα βαλατε;
    Λες και ανοικει στην ΝΔ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είχαν μεγάλο όραμα ΟΙ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΔΕΣ για τον Πολιτισμό, τα αρχαία μας και τα μουσεία...

    Αφού ξάφρισαν τον αρχαιολογικό χώρο ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ στο τέλος τον καταπάτησαν και τον περιέφραξαν σαν να ήταν αμπέλι τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. TO NEO MOYΣΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ !

    ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΜΑΡΜΑΡΙΝΟ
    ΠΕΟΣ
    ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΜΑΣ ΓΑΜΙΑ ΖΑΧΟΥ

    ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΑΝΤΟΦΛΑ ΚΕΡΑΤΑ
    ΦΟΝΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙΤΗ ΒΟΘΡΟΛΑΙΜΙΟΥ


    ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΠΟΥΡΔΕΣ.

    ΡΗΓΙΛΛΗΣ ΕΔΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είχαν μεγάλο όραμα ΟΙ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΔΕΣ για τον Πολιτισμό, τα αρχαία μας και τα μουσεία...

    Αφού ξάφρισαν τον αρχαιολογικό χώρο ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ στο τέλος τον καταπάτησαν και τον περιέφραξαν σαν να ήταν αμπέλι τους.






    Είχαν μεγάλο όραμα ΟΙ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΔΕΣ για τον Πολιτισμό, τα αρχαία μας και τα μουσεία...

    Αφού ξάφρισαν τον αρχαιολογικό χώρο ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ στο τέλος τον καταπάτησαν και τον περιέφραξαν σαν να ήταν αμπέλι τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πασόκια σας τσούζει που ένα τέτοιο έργο έγινε επί των ημερών της ΝΔ
    δε μπορεί να το χωνέψει ο μικρός και κολλημένος σας εγκέφαλος
    λες και δε θυμόμαστε το γλοιώδη το Σημίτη που με πόση γονυκλισία μπροστά στον πούστη τον Μπλαιρ εκλιπαρούσε να του δώσει κανένα μαρμαράκι
    επίσης σας τσούζει που ανακαλύπτετε ότι και αυτό το θέμα προωθήθηκε αποτελεσματικά από τους "μισητούς" δεξιούς και ακόμη χειρότερα ότι η αρχική σύλληψη της ιδέας της επιστροφής των μαρμάρων ήταν ενός δεξιού...
    για άλλη μια φορά συνειδητοποιείτε ότι η στάμπα της ρεμούλας της ασυδοσίας και της αποτελμάτωσης των πάντων σε αυτή τη χώρα είναι το μόνο που θα θυμούνται από εσάς οι μελλοντικές γεννιές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Την ίδια μέρα που το Συμβούλιο της Επικρατείας διέτασσε την αναστολή εργασιών ανέγερσης του νέου Μουσείου της Ακρόπολης στο χώρο Μακρυγιάννη (16/7) τα ΜΑΤ έσπαγαν το διαμέρισμα της κυρίας Γκίκα, στον τρίτο όροφο της πολυκατοικίας της οδού Χατζηχρήστου 7, η οποία απαλλοτριώνεται για τον ίδιο σκοπό.
    Και χθες, νωρίς το απόγευμα, αντιμετωπίσαμε σκηνές πραγματικού παρακράτους, με θύμα την ίδια κάτοικο της περιοχής. Η κυρία Γκίκα είχε σκαρφαλώσει στην πρόχειρη σκαλωσιά που στήθηκε άρον άρον μπροστά στο σπίτι της και διαμαρτυρόταν για τη βίαιη έξωσή της και ζητούσε το αυτονόητο: να της επιστραφούν τα δημόσια έγγραφά της (ταυτότητα, διαβατήριο) καθώς και τα προσωπικά της είδη και να της επιδοθούν, επιτέλους, κάποια δημόσια έγγραφα που νομιμοποιούν τη βίαιη αποβολή της.

    Η κυρία Γκίκα δεν είναι ο Μπιν Λάντεν ούτε καν ο Πάσσαρης. Μόλις ολοκληρώθηκε η διαμαρτυρία της, συμφώνησε να περάσει -για λόγους δικής της ασφαλείας- από τη σκαλωσιά στο διαμέρισμά της και να περιμένει μέχρι την επομένη (σήμερα) το πρωί, να της φέρουν τα έγγραφα που της υποσχέθηκαν. Με τη μεσολάβηση των ανδρών της Πυροσβεστικής, οι παρόντες αστυνομικοί (διοικητής και υποδιοικητής του τμήματος Νέου Κόσμου) συμφώνησαν να ανέβουν μόνο δύο πυροσβέστες και να τη βοηθήσουν.

    Ολα φαίνονταν να λήγουν σε πνεύμα συνεννόησης και νομιμότητας. Ομως, οι δαιμόνιοι αστυνομικοί είχαν συλλάβει άλλο «σχέδιο». Ανέθεσαν σε κάποιους τρίτους -μη αστυνομικούς- τη βρωμοδουλειά. Μόλις κατέβηκαν οι πυροσβέστες και η κυρία Γκίκα έκατσε να ξαποστάσει στο διαμέρισμά της, μπήκαν δυο-τρεις μπράβοι αγνώστων λοιπών στοιχείων από την πίσω πόρτα, οι οποίοι την κατέβασαν με βία και την παρέδωσαν στους αστυνομικούς που την αντιμετώπισαν με την ίδια βία, δηλώνοντας ότι «δεν τη συλλαμβάνουν».

    Τα ερωτήματα για τον κ. Φλωρίδη είναι δύο:

    **Νομιμοποιείται η χρήση ανώνυμων παρακρατικών για άσκηση αστυνομικών καθηκόντων, με εντολή και παρακολούθηση των ίδιων των εντεταλμένων οργάνων;

    **Ποιος ευθύνεται για το διασυρμό που υπέστη χθες το απόγευμα το πυροσβεστικό σώμα, στο πρόσωπο της ομάδας πυροσβεστών που καλόπιστα θέλησαν να βοηθήσουν στην επίλυση του προβλήματος, έδωσαν ακόμα και το λόγο της τιμής τους και στο τέλος διαπίστωσαν ότι κι αυτοί είναι απλώς αναλώσιμοι;



    Ελευθεροτυπία, 21/7/2003

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΟΥ "ΙΟΥ"

    "Το νέο Τάμα του Εθνους" ("Ιός", 10/3/2002)

    "Πριν χτιστεί" ("Ιός", 7/4/2002)

    "Κομπρεσέρ στην ανασκαφή Μακρυγιάννη" (29/3/2002)


    IOSPRESS





    26/07/03





    ΤΗ ΣΚΛΗΡΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ φαίνεται ότι εξαντλούν οι κρατικοί μηχανισμοί εναντίον δύο πολιτών της Αθήνας που εναντιώθηκαν στην ανέγερση του Νέου Μουσείου Ακρόπολης, υποστηρίζοντας ότι καταστρέφονται μ' αυτό τον τρόπο σημαντικές αρχαιότητες. Η Ελένη Γκίκα και ο Σπύρος Καλογερόπουλος οδηγήθηκαν χτες στο δικαστήριο μετά από μήνυση που υποβλήθηκε εναντίον τους από κάποιον εργολάβο του έργου. Την ώρα που συντάσσονται αυτές οι γραμμές δεν έχει γίνει γνωστή η έκβαση της δίκης, όμως όποια απόφαση κι αν παρθεί, θα είναι ένα απλό επεισόδιο στο δράμα που παίζεται στο χώρο Μακρυγιάννη από τη στιγμή που αποφασίστηκε να χτιστεί εκεί πάση θυσία το μουσείο.

    Ο ΒΙΑΙΟΣ ΤΡΟΠΟΣ που χρησιμοποιήθηκε εναντίον της κυρίας Γκίκα την Κυριακή το απόγευμα, η απελευθέρωσή της χωρίς να της απαγγελθεί κατηγορία, η εκ νέου σύλληψή της τη Δευτέρα το πρωί, η πρόσκληση του συζύγου της στο Τμήμα Νέου Κόσμου και η σύλληψη κι εκείνου, μαρτυρούν ότι οι δυο πολίτες έχουν γίνει στόχος, μόνο και μόνο επειδή εκδηλώνουν δημόσια τις απόψεις τους για την επαπειλούμενη καταστροφή.

    ΜΕΤΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ του «Ιού» την περασμένη Δευτέρα (21/7), και την υποβολή ερώτησης στη Βουλή από τον κ. Κώστα Καρρά, η Αστυνομική Διεύθυνση αποκάλυψε ότι οι άνδρες που συνέλαβαν την κυρία Γκίκα την Κυριακή ήταν υπάλληλοι του Οργανισμού Ανέγερσης Νέου Μουσείου Ακρόπολης και όχι παρακρατικοί μπράβοι. Ομως οι υπάλληλοι του ΟΑΝΜΑ δεν έχουν δικαίωμα να προβαίνουν σε συλλήψεις πολιτών, και μάλιστα την ώρα που είχε συμφωνηθεί με την παρευρισκόμενη δύναμη της Αστυνομίας και της Πυροσβεστικής η διακοπή της ειρηνικής της διαμαρτυρίας. Είτε το θέλουν είτε όχι, λειτούργησαν ως παρακράτος. Ημασταν αυτόπτες μάρτυρες.

    Η ΕΛΕΝΗ ΓΚΙΚΑ και ο Σπύρος Καλογερόπουλος πληρώνουν σήμερα τη συνέπεια με την οποία αγωνίστηκαν επί μήνες από το μικρό τους διαμέρισμα στην πολυκατοικία της οδού Χατζηχρήστου 7 που έχει απαλλοτριωθεί και κατεδαφίζεται. Το κίνητρό τους δεν είναι παρά μόνο αυτό. Ως απλοί ενοικιαστές δεν έχουν να χάσουν την περιουσία τους -όπως συμβαίνει με άλλους ενοίκους των απαλλοτριούμενων κτιρίων της περιοχής. Πληρώνουν σήμερα το γεγονός ότι ήταν εκείνοι που έβγαλαν βίντεο-ντοκουμέντο για την καταστροφή των αρχαιοτήτων στην ανασκαφή Μακρυγιάννη, από το παράθυρο του σπιτιού τους.

    ΕΧΟΥΝ ΟΜΩΣ την ικανοποίηση ότι την ίδια μέρα που τα ΜΑΤ με πρωτοφανή αγριότητα τους έβγαζαν από το σπίτι τους (16/7), δημοσιευόταν η απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας που ανέστειλε τις εργασίες θεμελίωσης του Μουσείου. Μια απόφαση-κόλαφος για το υπουργείο Πολιτισμού και προσωπικά τον υπουργό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τό μόνο πού προσέφερε,ή εθνική μας πόρνη (Μελίνα),στόν πολιτισμό,
    είναι ότι είχε διαφημίσει στό εξωτερικό τά μπουρδέλα τής όδού Φίλωνος τού Πειραιά.
    Άλλωστε,στήν Γαλλία τήν περίοδο 1967-1974,δέν είχε αφήσει ούτε έναν στρατιωτικό ακόλουθο,τής Πρεσβείας μας στό Παρίσι καί δή έναν Αντιπλ/ρχο τού Π.Ν.,πού νά μήν τόν έχει ""πάρει βίζιτα"".
    Άντε γαμηθήτε μέ τήν εθνική μας πόρνη-Μελίνα,ρέ μαλάκες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση