GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Η αλήθεια για τον Προαστιακό‏...

Aπό το http://www.halkida.tv/ Διάβασα το άρθρο για τον Προαστιακό που λέει πως σε 48 λεπτά θα πάμε Αθήνα και ήταν και Δελτίο Τύπου του ΟΣΕ. ...

Aπό το http://www.halkida.tv/

Διάβασα το άρθρο για τον Προαστιακό που λέει πως σε 48 λεπτά θα πάμε Αθήνα και ήταν και Δελτίο Τύπου του ΟΣΕ.
Λίγο η περιεργεια, λίγο η αυτοψία και λίγο το Ιντερνετ έχω να πώ ... όποιος διαβάσει προσεκτικά το άρθρο θα δει ότι γράφει "Με την ολοκλήρωση της εγκατάστασης της ηλεκτροκίνησης το ταξίδι από την Αθήνα έως την Χαλκίδα θα διαρκεί 48 λεπτά". Αυτή η "λεπτομέρεια" θα μας ταλαιπωρήσει κάποια χρόνια ακόμα ...
Αυτό που παρουσιάστηκε ως ολοκληρωμένο έργο αυτές τις μέρες λόγω εκλογών είναι η ανακαίνιση...
... και Η/Κ της μονής γραμμής Οινόης - Χαλκίδας. Βασικά ούτε αυτό τελείωσε απλώς ολοκληρώθηκαν τα έργα πάνω στη γραμμή και μπορεί να κυκλοφορήσει τρένο diesel πάντα και φυσικά καμία σχέση με τον προαστιακο. Δηλαδή τελείωσαν τα έργα για τοπική βελτίωση των χαρακτηριστικών, για αλλαγή των γραμμών κτλ. Υπάρχουν ακόμα όμως πολλά μερεμέτια τα οποία είναι στην ίδια εργολαβία: -Ολοκλήρωση Η/Κ -Σταθμός Χαλκίδας -Δεν ξέρω τη γίνεται με τη σηματοδότηση αν είναι έτοιμη ή όχι?? Από την Οινόη μέχρι το Σ.Κ.Αχαρνών μιλάμε ουσιαστικά για την υφιστάμενη γραμμή (του ΠΑΘΕ) στην οποία τόσα χρόνια έχουν γίνει αυτά τα έργα και η μόνη εκκρεμότητα είναι μία άνω διάβαση στη Σφενδάλη που δεν επιτρέπει να περάσει το καλώδιο της Η/Κ. Βέβαια σε πολλά σημεία υπάρχουν φθορές στην Η/Κ επειδή είναι εκτός λειτουργίας.
Τέλος από το ΣΚΑ μέχρι την Αθήνα το έργο χωρίζεται σε 2 κομμάτια. ΣΚΑ- 3 γέφυρες και 3γέφυρες-Στ.Λαρίσης. Μιλάμε για τετραπλό διάδρομο σε όλο το μήκος. Τα έργα στο πρώτο κομμάτι (περιλαμβάνει και την υπογειοποίηση στους Αγ.Αναργύρους) προχωράνε ικανοποιητικά και ο πρώτος ημιδιάδρομος (2 γραμμές) ίσως είναι ολοκληρωμένος με Η/Κ το τέλος του 2009. Η κυκλοφορία των τρένων την περίοδο των έργων γίνεται αλλά με δυσκολίες Στο δεύτερο τμήμα 3 γέφυρες -Στ.Λαρίσης δεν έχει γίνει απολύτως τίποτα. Μετά από αλλεπάλληλες προσφυγές το έργο είχε κολλήσει για πολλά χρόνια. Τώρα τελευταία ο ΟΣΕ (ΕΔΙΣΥ για να είμαστε ακριβής) αποφάσισε τη μερική υπογειοποίηση του διαδρόμου και το έργο φαίνεται να ξεκόλλησε αλλά τα έργα ακόμα δεν έχουν ξεκινήσει καθώς πρέπει να γίνουν νέες μελέτες. Συμπερασματικά όταν ανοίξει σε αυτή τη φάση η Χαλκίδα (μέσα Ιουλίου) θα γίνεται με συρμούς diesel και σε χρόνους που καμία σχέση έχουν με τα 48 λεπτά.
Ίσως όταν διορθωθεί το πρόβλημα στη Σφενδάλη δούμε Desiro στο τμήμα Χαλκίδα- ΣΚΑ και τα 48 λεπτα για ΑΘΗΝΑ όταν τα δούμε...
ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΜΕ.

5 σχόλια

  1. Ο ΥΠΟΨΙΑΣΜΕΝΟΣ16 Ιουν 2009, 11:22:00 μ.μ.

    ΒΛΑΚΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ!!!

    16-06-2009

    Τον Αύγουστο του 2007 και ενώ οι φλόγες κατέστρεφαν την Πελοπόννησο, αλλά και άλλες περιοχές της Πατρίδας μας με ολέθρια αποτελέσματα:

    • Δεκάδες συνάνθρωποί μας έχασαν τη ζωή τους.
    • Εκατοντάδες κατοικίες, βιοτεχνίες, εργοστάσια, αποθήκες καταστράφηκαν ολοσχερώς από τις φλόγες.
    • Χιλιάδες κτηνοτροφικές και πτηνοτροφικές μονάδες εξαφανίστηκαν.
    • Εκατοντάδες χιλιάδες στρέμματα ελαιώνων, αμπελώνων, οπωρώνων, και εκατομμύρια στρέμματα δάσους αφανίστηκαν.
    • Πολλές δεκάδες χωριά και οικισμών διαγράφηκαν από το χάρτη.

    Κάποιος «κύριος» ΠΟΛΥΔΩΡΑΣ που είχε τοποθετήσει ο «καταλληλότερος» (sic) Υπουργό Διμόσιας Τάξης, εκτίοντας σύμφωνα με δήλωσή του ποινή, και επικαλούμενος το «στρατηγό» άνεμο και τις ασύμμετρες απειλές, προσπαθούσε να μας πείσει ότι δεν πάθαμε και τίποτα.

    Σήμερα ο «καταλληλότερος» (sic) έχει τοποθετήσει Αναπληρωτή Υπουργό Δημόσιας Τάξης τον «κύριο» ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗ πρώην εισαγγελέα την περίοδο της χούντας.

    Ο εν λόγω «κύριος» αφού απέτυχε παταγωδώς να διασφαλίσει την ευταξία και να προστατεύσει τις περιουσίες των πολιτών στα γεγονότα του περασμένου Δεκέμβρη στο σύνολο των πόλεων της χώρας.

    Ο εν λόγω «κύριος» όχι μόνο απέτυχε παταγωδώς να διασφαλίσει την ευταξία στις πρόσφατες αγροτικές διεκδικήσεις, αλλά διέταξε και τις δυνάμεις των ΜΑΤ, αναίτια, να βιαιοπραγήσουν κατά των συμπατριωτών του και του Προέδρου του ΠΑΣΟΚ.

    Ο εν λόγω «κύριος», περιχαρής, μας ανακοίνωσε στις 14-06-2009 ότι μετά από πολύμηνες, επίπονες και κοπιαστικές διαπραγματεύσεις με τον «στρατηγό» καιρό, συμφώνησαν σε παράταση των βροχοπτώσεων, για του λόγου το αληθές υπέγραψαν από κοινού και τη σχετική συμφωνία.

    Μετά την «τεράστια επιτυχία» του με τον «στρατηγό» καιρό ο εν λόγω «κύριος» (συγνώμη βλάκας ήθελα να γράψω) ενεργώντας φυσικά κατ΄ εντολή του «καταλληλότερου» (sic), αποφάσισε να μεταφέρει για αργότερα την υπογραφή των συμβάσεων με τις εταιρίες που διαθέτουν πυροσβεστικά ελικόπτερα και να μην προχωρήσει στις ανανεώσεις των συμβάσεων των εποχικών Δασοπυροσβεστών.

    Ο «στρατηγός» καιρός αφού διαπίστωσε, ότι ο εν λόγω «κύριος» και οι προϊστάμενοί του είναι παντελώς βλάκες, αθέτησε την «υπογραφή» του και σταμάτησε τις βροχοπτώσεις.

    Την επομένη των δηλώσεων του Βλακογιαννάκη οι φωτιές έκαναν την εμφάνισή τους στην Αττική, την Κάρπαθο και την Εύβοια με οδυνηρές καταστροφές.

    Δυστυχώς όμως για τη χώρα ο «καταλληλότερος» (sic) και τα «σαΐνια» του που μας κυβερνούν δεν διδάχτηκαν τίποτα από τον μαύρο Αύγουστο του 2007.

    Είναι και βλάκες και ανίκανοι.

    Τελικά είναι επικίνδυνοι.


    Ο ΥΠΟΨΙΑΣΜΕΝΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν είναι απαραίτητο να ηλεκτροκινηθεί μία "ντιζελοκίνητη" γραμμή για να επιτευχθούν αξιοπρεπείς χρόνοι ταξιδιού.

    (Υπήρχαν ακόμα και ... ατμοκίνητοι συρμοί, πριν από 50 χρόνια, που έπιαναν ταχύτητες 160-200 χλμ΄΄ωρα!)

    Η διαφορά είναι ότι η ηλεκτροκίνηση προσφέρει πολύ μεγαλύτερες προμήθειες σε συγκεκριμένους εμπλεκόμενους.

    Απλά πράγματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο Προαστιακός είναι υπηρεσία δεν είναι τραίνο.Στην αρχή ήταν ανεξάρτητη εταιρεία αλλά πλέον εντάσσεται στην τρενοσέ.Και το diesel τραίνο θα κάνει διαδρομές προαστιακού όπως τώρα προς Κόρινθο.Το πρόβλημα είναι ότι δεν υπάρχουν διαθέσιμα τραίνα.Και προμήθεια δε φαίνεται στον ορίζοντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. για ενημερώστε με και εμένα τον αθώο...
    αυτά τα τρένα τα DESIRO είναι της Siemens Γερμανίας ή κάνω λάθος?
    όλο γυρίζουν γύρω από τους ίδιους και τους ίδιους προμηθευτές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μην λες τέτοια θα σε μαλώσω.
    Ξέρεις πόσοι είναι υπέρ των μέσων σταθερής τροχιάς στην Ελλάδα .
    Άσχετο εάν η μέση ταχύτητα τους είναι
    50 χιλ/ωρα και έχουμε 1,5 γραμμή στην επικράτεια.
    Πιπέρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση