GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

To σκοτωμένο αρκουδάκι...

Η αρκούδα που σκοτώθηκε από αυτοκίνητο στην παλαιά εθνική οδό Κοζάνης Καστοριάς, στην περιοχή Νεάπολης. Είναι η 14η που σκοτώνεται με αυτόν...


Η αρκούδα που σκοτώθηκε από αυτοκίνητο στην παλαιά εθνική οδό Κοζάνης Καστοριάς, στην περιοχή Νεάπολης. Είναι η 14η που σκοτώνεται με αυτόν τον τρόπο την τελευταία πενταετία, και η δεύτερη σε διάστημα τριών 24ωρων. Το άτυχο ζώο ήταν ένας ενήλικας αρσενικός αρκούδος, 10 ετών, που ζύγιζε 220 κιλά...

3 σχόλια

  1. ΕΓΩ ΤΗ ΣΚΟΤΩΣΑ.
    ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΕΙ ΠΟΥ ΜΠΗΚΕ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΜΟΥ. ΕΜΕΝΑ ΤΗ ΖΗΜΙΑ ΠΟΥ ΕΠΑΘΕ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΟΥ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙ; ΜΠΕΜΒΕ Χ-5 ΑΠΟ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΤΟ ΠΗΡΑ 35.000 ΜΕ 50.000 ΧΛΜ ΧΑΡΗ ΣΤΙΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ ΕΝΟΣ ΞΑΔΕΡΦΟΥ ΜΟΥ ΛΑΖΟΓΕΡΜΑΝΟΥ.
    ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ ΚΑΙ ΕΙΧΑ ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΩ ΜΟΥΡΗ ΣΤΙς ΚΑΦΕΤΕΡΙΕΣ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ.
    ΠΑΡΚΑΡΙΣΑ ΣΤΟ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ, ΗΠΙΑ ΦΡΕΝΤΟ ΚΑΠΟΥΤΣΙΝΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΕΡΑΣΑ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΤΟΥ ΛΙΑΚΟ ΝΑ ΠΑΡΩ ΠΕΝΤΕ ΚΙΛΑ ΒΙΒΛΙΑ ΝΑ ΚΑΜΑΡΩΣΩ ΤΙΣ ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΦΥΛΗΣ ΜΟΥ.
    ΕΒΑΛΑ ΒΕΝΤΖΙΝΑ ΣΤΟ ΣΟΥΠΕΡΜΑΡΚΕΤ ΠΡΙΝ ΦΥΓΩ ΚΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΩΡΙΤΣΑ ΗΜΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΟΖΑΝΗ.
    ΣΤΑ ΤΕΤΟΙΑ ΜΟΥ Η ΑΡΚΟΥΔΑ.

    ΝΕΟΕΛΛΗΝΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κριμα το ζωάκι. Πόσο να τρέχει άραγε κάποιος για να το βρει και να το χτυπήσει θανάσιμα σε επαρχιακή οδό ρε γαμώτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ανέκαθεν είμασταν κτήνοι, γιατί να αλλάξει κάτι τώρα?

    1. Τον Λήο2. Την Bάλια 3. Τις αλεπούδες

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση