GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Στέλνει εξώδικα και απειλεί...

...αντί να δώσει εξηγήσεις ο κ. δήμαρχος! Από το http://irakleionews.blogspot.coml/ ΑΝΤΙ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ Ο ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ ΜΑΣ ΣΤΕΛΝΕΙ ΚΑΙ Ε...

...αντί να δώσει εξηγήσεις
ο κ. δήμαρχος!

Από το http://irakleionews.blogspot.coml/

ΑΝΤΙ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ Ο ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ ΜΑΣ ΣΤΕΛΝΕΙ ΚΑΙ ΕΞΩΔΙΚΟ.
ΕΝΩΠΙΟΝ ΠΑΝΤΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΑΡΧΗΣ ΕΞΩΔΙΚΟΣ ΔΗΛΩΣΙΣ – ΑΠΑΝΤΗΣΙΣ – ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ
Του Σταύρου Γεωργόπουλου του Λεωνίδα 
Δημάρχου Ηρακλείου Αττικής 
ΚΑΤΑ Του/των ιδιοκτήτη/-ών, χειριστή/-ών, ως και κάθε έχοντος οιαδήποτε σχέση με το διαδικτυακό χώρο – ιστοσελίδα – ιστοτόπο με την επωνυμία http://irakleionews.blogspot.com/
Κύριοι, Ευρίσκομαι εις τη δυσάρεστη θέση να προβώ εις την παρούσα δεδομένου ότι πολλάκις εις το blog που χειρίζεστε, έχουν αναρτηθεί ανυπόγραφα κείμενα, κατάπτυστα, αήθη, κακόπιστα και αναληθή που αφορούν...

το πρόσωπό μου, την οικογένειά μου και τους συνεργάτες μου.
Επειδή η υπομονή και η όποια κατανόηση που επέδειξα έχει προ πολλού εξαντληθεί. Επειδή πλείστες όσες αναφορές εις τα ανωτέρω κείμενα στοιχειοθετούν το αδίκημα της εκβίασης εις βάρος μου τελεσθείσας από εσάς που χειρίζεστε το εν λόγω blog και αναρτάτε τα εν λόγω ανυπόγραφα κείμενα.
ΔΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ (Και με τη ρητή επιφύλαξη παντός δικαιώματός μου) 
Σας καλώ εντός τριών (3) ημερών από την ηλεκτρονική αποστολή της παρούσας εις το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο σας όπως αφενός μεν αφαιρέσετε – αποσύρετε κάθε ήδη αναρτημένο κείμενο, σχόλιο, λεζάντα, αναφορά που αφορά το πρόσωπό μου, την οικογένειά μου και τους συνεργάτες μου, αφετέρου δε, παύσατε εις το μέλλον την ανάρτηση κάθε νέου κειμένου, σχολίου, λεζάντας , αναφοράς που αφορά το πρόσωπό μου, την οικογένειά μου και τους συνεργάτες μου.
Σε περίπτωση που δεν ενεργήσετε όσα ανωτέρω ορίζονται εντός της ανωτέρω προθεσμίας, θα προβώ άμεσα εις τη σύνταξη και κατάθεση μηνύσεως εναντίον σας για το αδίκημα της εκβίασης εις βάρος μου ενώπιον της Διευθύνσεως Ηλεκτρονικού Εγκλήματος της ΕΛ.ΑΣ., αιτούμενος την άρση του απορρήτου, αναφέροντας τα ανωτέρω πραγματικά γεγονότα και προσκομίζοντας το σχετικό αποδεικτικό υλικό που έχω εις τη διάθεσή μου.
Αθήνα, 12 Φεβρουαρίου 2009
Ο Εξωδίκως Δηλών και Διαμαρτυρόμενος
ΣΤΑΥΡΟΣ Λ. ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ
ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ"

4 σχόλια

  1. Ο κόσμος έχει καταλάβει ότι μόνο η μεγάλη Δημοκρατική Προοδευτική Παράταξη που έχει στους κόλπους της, όλους τους τίμιους σκληρά εργαζόμενους Έλληνες, μπορεί να ξαναφέρει την ελπίδα σε αυτό το τόπο.

    Tα λαμόγια,συκοφάντες και προδότες διαχρονικά και ιστορικά, του σκληρού πυρήνα της δεξιάς, είτε λαϊκής ή φιλελεύθερης έχουν λεηλατήσει, καταληστεύσει και έχουν οδηγήσει το τόπο στην οπισθοδρόμηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πιτσα βούτσα ανήφορο...
    και στενά παπούτσα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ.
    ΤΑ ΞΕΡΟΝΗΣΙΑ ΤΟΥ ΓΕΡΟΥ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ.
    ΤΟ ΙΔΙΩΝΥΜΟ ΤΩΝ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΩΝ.
    Η ΛΕΗΛΑΣΙΑ ΨΗΦΩΝ ΤΟΥ ΑΝΔΡΕΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ.

    ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΔΕΥΤΙΚΗ. ΟΛΑ ΤΑ ΡΕΜΑΛΙΑ ΤΣΟΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΙ.ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ.ΣΙΦΟΥΝΑΚΗΔΕΣ.ΠΑΧΤΕΣ.ΜΑΝΤΕΛΗΔΕΣ.ΛΑΛΙΩΤΗΔΕΣ..ΚΑΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΛΛΟΙ. ΠΟΥ ΚΟΝΟΜΗΣΑΝ ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΤΡΙΣΕΓΓΟΝΑ ΚΑΙ ΟΙ ΓΚΟΜΕΝΕΣ ΤΟΥΣ ?.

    ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΓΙΑ ΛΕΗΛΑΣΙΑ....

    ΣΙΓΑ ΡΕ ΦΙΛΕ.ΦΡΕΝΟ. ΜΟΥ ΦΕΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΜΕΤΑΛΛΑΧΘΕΙ ΑΠΟ ΠΡΑΣΙΝΟΡΟΥΦΙΑΝΟΣ ΣΕ ΝΕΟ ΕΙΔΟΣ.
    ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΚΑΙ Ο ΚΩΛΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΥΝ ΠΛΕΟΝ.
    ΣΥΜΒΟΥΛΗ.... ΔΕΝ ΧΕΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΟΜΑ. ΟΠΩΣ ΕΣΥ.
    ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΤΡΩΜΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΩΛΟ. ΟΠΩΣ ΕΣΥ.
    ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΟΥ. ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟ ΣΚΟΥΛΙΚΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΟΙ ΔΕΞΙΟΙ ΣΗΜΙΤΟΡΟΥΦΙΑΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΡΙΖΑΔΕΣ ΣΥΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ

    Ο ΛΑΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΔΕΝ ΞΕΧΝΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΔΕΞΙΑ!!!!

    ΚΑΙ Η ΙΜΙΤΑΣΙΟΝ ΔΕΞΙΑ ΤΟΥ ΣΗΜΙΤΟΑΒΟΥΡ ΗΤΑΝ Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ.

    ΤΡΙΤΟΣΕΠΤΕΜΒΡΙΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση