GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Πετρελαϊκή κρίση ή...

...άλλη μια κοροϊδία... . Πέρα από τα πολλά που ακούμε για υδρογονική, ηλιακή, αιολική ενέργεια και άλλες μορφές εναλλακτικής ενέργειας ...

...άλλη μια κοροϊδία...
.

Πέρα από τα πολλά που ακούμε για υδρογονική, ηλιακή, αιολική ενέργεια και άλλες μορφές εναλλακτικής ενέργειας και παρά το γεγονός ότι ο Τέσλα έχει πεθάνει, υπάρχουν και άλλοι τρόποι με τον οποίο οι άνθρωποι εξυπηρετούν τις ανάγκες για ενέργεια χωρίς κόστος και ρύπανση...
Βέβαια (και) αυτή η εφεύρεση δεν πρόκειται να προχωρήσει...
Αυτό το βιντεάκι αφιερώνεται και στον κ. Ανδριανόπουλο που είχε γράψει ένα υποτιμητικό άρθρο για την ανάγκη προστασίας του περιβάλλοντος και για την ικανότητα εμών των "θνητών" να αντιλαμβανόμαστε τους δυσνόητους οικονομικούς όρους της αγοράς...
N.Π
-----------------

12 σχόλια

  1. Με το... δικαστικό ρεπορτάζ στην πρώτη γραμμή της επικαιρότητας, τη Siemens και προχθές την «κακουργηματική βόμβα» για την αγορά του Γερμανού από την Cosmote, κοντεύουμε να ξεχάσουμε το κύριο «σκάνδαλο», την... οικονομία! Ευτυχώς ο κ. Αλογοσκούφης, πανικόβλητος από το «τσουνάμι» που έρχεται και για... ξεκάρφωμα, άρχισε να... διαφημίζει ότι τον Σεπτέμβρη «τα πράγματα στην οικονομία θα γίνουν ακόμα χειρότερα»!
    Οπου στεκόταν κι όπου βρισκόταν, την περασμένη εβδομάδα, αυτά έλεγε... Μέχρι που το Μαξίμου «τον μάζεψε», συνιστώντας του να δίνει μεγαλύτερη έμφαση στα «μέτρα ανακούφισης των φτωχών» (!) και λιγότερη στα «δύσκολα που έρχονται». Τα γνωστά κόλπα...
    Ομως η κυβέρνηση, μεσούσης της κρίσης, υποστήριζε ότι θα την «βγάλουμε καθαρή», έχουμε «αναπτυξιακά αποθέματα», ενώ υποτιμούσε οικονομικά και πολιτικά τις συνέπειες και τη διάρκεια της κρίσης, ιδιαίτερα για τις οικονομίες με τα μεγαλύτερα (δομικά) προβλήματα, όπως η ελληνική.
    Σήμερα βρισκόμαστε μπροστά στον «λογαριασμό», απροετοίμαστοι, να περιμένουμε τα... χειρότερα! Το κυβερνητικό σλόγκαν είναι «μέτρα ανακούφισης για τους φτωχούς, στο πλαίσιο των δυνατοτήτων του προϋπολογισμού»! Ποιανού προϋπολογισμού; Του «εκτροχιασμένου»; Με τις «μαύρες τρύπες» στα έσοδα και τη ραγδαία πτώση όλων των «δεικτών» του; Κάμψη στη βιομηχανική παραγωγή, στην οικοδομή, στον τουρισμό, στο λιανικό εμπόριο, και ο πληθωρισμός στα ύψη, ενώ ακόμα δεν έχει «περάσει» όλος στη λιανική.
    Να δούμε τι θα πρωτοκάνουν τον Σεπτέμβριο, μια και ο Ιούλιος - Αύγουστος, το «καλοκαίρι του φτωχού», δεν τους απασχολεί καθόλου!

    ''PASOK poisonous''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. KALA OLA AYTA ALLA DEN MASSAME SE TETIES PROPAGANDES

    AYTA INE GIA TON NA MI STERI8OUN TIPOTA OI PLOUSIOI OI EXONTES KAI KATEXONTES KE OI ARXONTES

    OXI KIRUOI DEN EINAI ETSI
    ANΑ KEFALI OI ANOTATES ΤΙΜΕΣ EKPOBIS ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ (HC co co2 part.)
    DEN BORIS NA ME TROS TIN ENERGIA, TO O3IGONO TOY PEDIOY MOY TO DIKO MOY TON ALON PTOXON KAI NA MI TA XONIS XONDRA

    PREPI NA YPARXI ORIO ANOTERIS KATANALOSIS KE EKPOBIS RYPON ANA KEFALI

    GIA NA DO META AN EXIS KOTERA AEROPLANA VILLES AUTOKINITA PISINES
    ... .... ..... .... ....

    KAI AN KAPSIS DASOS GIA NA KANIS VILES KAI OIKOPEDA

    PES TON FILO NA VALI TA PEDIA TOU KAI NA TA PAI MIA VOLTA EOS TIN LARSA
    ME AYTO TO KOUTAKI

    TI LETE REeeeeeeeeeeeeeeee

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. BERLU$COΝΙ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΙΖΡΑΗΛ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ.
    71 ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΣΥΛΒΙΟ.
    ΑΣΕ ΤΙΣ ΒΛΑΚΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ
    ΕΞΩ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητοι,
    γιατι ασχολησθε με το Μπλουπερισκο. Εχω επαναλαβη οτι ειναι εβραιο-πουστρονι και θελει τσουτσουνα μεγαλη και σε καθημερινη βαση, για να σοβαρευτει.

    Ακουσα δικη του εξομολογηση σε καποιον, οτι και καλα δεν το ηξερε οτι ηταν πουσταρα μεχρι που του την φορμαρισε καποιος ονοματι Γιωργαρας σε κατι χωραφια.
    Και καλα του λεει ο αλλος. Αφου μεχρι τοτε νομιζες οτι ησουν κανονικος και οχι πουσταρα, γιατι δεν την κοπανησες τρεχοντας παρα εκατσες και λοκαρισες την ψωλη;
    Και η εβραιοπουστρο-μπλουπεριτσα τι του απαντησε.
    Και πως να τρεξω με τις καινουργιες μου γοβες μεσα στα χωραφια, χρυσο μου;
    Αμα δεν με πιστευετε βαζω το χερι μου στα ιερα βιβλια των ταλμουδ.


    Αγνωστος Στρατιωτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. deite kai to tesla motors pou einai 100% ilektriko supercar, teleiws athorivo
    http://www.youtube.com/watch?v=y4tW9V64sBA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. EYΣΕΒΕΙΣ ΠΟΘΟΙ!!

    Αφήστε μας, ρε παιδιά, με τον Guy Negres και τις... "κάποιο λάκκο έχει η φάβα" ιδέες του!

    Τον θυμάμαι, 20 χρόνια πριν, να σχεδιάζει και να κατασκευάζει 12κύλινδρο (;) κινητήρα Φόρμουλα-1 ο οποίος ποτέ δεν κατάφερε να ολοκληρώσει, χωρίς να σπάσει, τον προκαταρκτικό γύρο των προ-κατατακτήριων δοκιμών. (Υπήρχαν και τέτοιες, τότε, στα Grand Prix λόγω μεγάλου αριθμού συμμετοχών).

    Τότε, θεωρούσαμε τον κινητήρα αυτό ως τελείως "ανέκδοτο"! (Χωρίς να ξέρουμε το όνομά του σχεδιαστή του - θα το μαθαίναμε πολύ αργότερα).

    Το 1998 επανεμφανίστηκε ο Negres στο προσκήνιο με τον "κινητήρα πεπιεσμένου αέρα", μιλώντας για μία εμβέλεια της τάξης των 100 χλμ. με ένα μόνο γέμισμα της μπουκάλας. Και βέβαια, είχε εντυπωσιάσει, τότε, κάμποσους επενδυτές οι οποίοι δεν ξέρω αν έχουν καταφέρει, μέχρι σήμερα, να πάρουν πίσω τα λεφτά τους.

    Τότε, ο υπογράφων είχε κάνει την πρόβλεψη (και πολλοί άλλοι, στη συνέχεια) ότι δεν θα καταφέρει να πάει -με ένα γέμισμα- πιο μακριά από 20 χιλιόμετρα πριν η μπουκάλα "ξεφουσκώσει" (απλή φυσική των αερίων, γαμώτο...).

    (Και εδώ, ας αναφέρω και το γεγονός ότι ο ζεστός, πεπιεσμένος αέρας, θα έχανε μεγάλο μέρος της πίεσης, θερμοκρασίας -άρα και της ενέργειάς του-, αν δεν "καταναλωνόταν" αμέσως μετά το γέμισμα, αλλά αφηνόταν το αυτοκίνητο σε ακινησία μέχρι το επόμενο πρωί)

    Όπως ήταν αναμενόμενο, στην επόμενη επανεμφάνιση της ιδέας του (2001), ο Negres είχε προσθέσει και ένα... μπεκάκι έγχυσης πετρελαίου μέσα στην μπουκάλα πεπιεσμένου αέρα!

    Προφανώς, οι μιkροποσότητες πετρελαίου που εγχύει το μπεκάκι αυτό, αυταναφλέγονται μέσα σε περιβάλλον θερμών καυσαερίων και πεπιεσμένου αέρα που επικρατεί στην μπουκάλα. Με αυτόν τον τρόπο, ο Guy κατάφερνε να διατηρεί σταθερή την πίεση της μπουκάλας, μέχρι να εξαντληθεί το περιεχόμενο σε αυτή οξυγόνο - μετατρεπόμενο σε διοξείδιο του άνθρακα, λόγω της καύσης του πετρελαίου.


    Η ιδέα αυτή, είναι αρκετά καλή - μόνο που παύουμε να μιλάμε, πλέον, για κινητήρα πεπιεσμένου αέρα. Μιλάμε, τώρα, για κινητήρα ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ!

    (Με αρκετά καθαρά καυσαέρια, ομολογουμένως)

    Από τότε μέχρι σήμερα έχουν περάσει άλλα 8 χρόνια. Η ιστορία με το εργοστάσιο που είχε υποσχεθεί να κατασκευάσει (το 2003) στο Μεξικό, για την παραγωγή "καθαρών ταξί, πεπιεσμένου αέρα" δεν φαίνεται να ευοδώθηκε. Φυσικά, τα χρήματα για ερευνητικά προγράμματα, εξακολουθούσαν να εισρέουν (από ποιους, δεν ξέρω...)

    Τώρα ενδιαφέρθηκαν οι Ινδοί (ΤΑΤΑ) για την ιδέα του. Όχι όμως τόσο για το ίδιο το αυτοκίνητο αλλά, περισσότερο, για τον "κινητήρα θερμού πεπιεσμένου αέρα", προκειμένου να τον αξιοποιήσουν σε στατικές εφαρμογές. (Και αυτό, όντως μπορεί να "παίξει". Και μάλιστα πολύ καλά!!).

    Αλλά για το αυτοκίνητο που όλο μας λέει, έχω βαρεθεί να περιμένω. Κι οι πατέντες του (οι αρχικές, τουλάχιστον) θα αρχίσουν να λήγουν σε 7-8 χρόνια από τώρα. (Για πότε, ρε παιδί μου, πέρασε μία 20ετία, χωρίς να το καταλάβουμε...)

    Το γεγονός είναι ότι αυτή τη στιγμή, οι μπαταρίες έχουν εξελιχθεί τόσο πολύ που συμφέρει να βάλεις, ολονυχτίς, ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο "στη φόρτιση", παρά να περιμένεις ένα μικρό, ηλεκτρικό κομπρεσέρ να σου ανεβάσει πίεση στη "μπουκάλα" (η οποία μπουκάλα είναι ολόκληρη συστοιχία από κυλίνδρους που απλώνεται σε όλο το εμβαδόν του πατώματος)

    Και μιά και είπα για "μπουκάλα".

    Φαντάζεται κανείς το "μπαμ", σε μία σύγκρουση, όταν διαρραγούν οι μπουκάλες με 200 ατμόσφαιρες πίεση;

    Προσωπικά πιστεύω ότι "κάτι λάθος" (έστω και σε λεπτομέρεια) εξακολουθεί να υπάρχει με το "κόνσεπτ" του Negres. Διαφορετικά, τα 12-15 χρόνια που ασχολείται με το θέμα (και την αμέριστη υποστήριξη που είχε στην πορεία) θα ήταν αρκετά για να υπάρξει ένα "παραγωγικό αποτέλεσμα".

    Ας του ευχηθούμε καλή τύχη, του ανθρώπου αλλά ας μην περιμένει να μας πείσει (εμένα τουλάχιστον) με βίντεο που εμφανίζονται κάθε δύο χρόνια και δείχνουν "δοκιμαστικές εφαρμογές" - όταν οι εμπορικές εφαρμογές αναβάλλονται χρόνο με τον χρόνο.

    Μακάρι, πάντως, να τα καταφέρει!

    Δ.Χ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γιατί λες οτι δεν θα προχωρήσει; Από εμάς εξαρτάται, εαν ένα τέτοιο όχημα καλύπτει τις ανάγκες μας γιατί να μήν το αγοράσουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και τα δυο παραδειγματα στο βιντεο θελουν πετρελαιο/βενζινη και αν προσεξεις τι ακριβως λεει 200 χιλιομετρα μεγιστο, βενζινη συν $2 (στην Ελλαδα βαλε $4) κοστος αερα για το πρωτο παραδειγμα, το δευτερο δεν νομιζω οτι ειναι τιποτα παραπανω απο μια παραλλαγη της μηχανης βανκελ. Η μαζντα οπως οι πιο πολοι ξερετε την εχει στα RX-# αυτοκινητα της εδω και παρα πολλα χρονια (ειχα και εγω ενα RX-4 τελη δεκαετιας 70)
    Δεν νομιζω οτι τετοιες λυσεις ειναι ικανες να λυσουν το ενεργειακο προβλημα, μπορει βεβαια να βοηθησουν σε ορισμενες εφαρμογες, θα χρειαστουν πολυ πιο ριζοσπαστικες ιδεες.

    Μην ξεχνας οτι το βιντεο ειναι μια τηλεοπτικη εκπομπη, για να εντυπωσιασουν τα παραλενε και λιγο αλλα και αποκρυπτουν καποια στοιχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εγώ λέω να "το προχωρήσουμε" λόγω του δωρεάν καυσίμου που πάντα θα υπάρχει στη χώρα μας.

    Βλέπετε πετρέλαιο στην Ελλάδα μπορεί να μην έχουμε, αλλά από τρόμπες, όπως πχ ο 12.41 και ο 12.44, πάμε πάρα πολύ καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΤΟ ΝΑ ΠΙΕΖΕΙΣ ΑΕΡΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΥΣΗ ΟΡΓΑΝΙΚΗΣ ΥΛΗΣ ΜΟΥ,ΙΣΩΣ ΜΕ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΚΛΠ. 2:17 ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΤΑ AIRCONDITION; ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΑΕΡΑΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ Ο ΖΕΣΤΟΣ Η Ο ΚΡΥΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΙΕΣΗ ΤΟΥ ΑΕΡΑ; ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΔΙΑΧΕΕΤΑΙ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ; Ο ΚΡΥΟΣ ΜΗΠΩΣ;...Ο GUY NEGRES ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΧΑΖΟΣ ΟΝΤΩΣ, ΑΛΛΑ ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ.ΕΝ ΤΩ ΜΕΤΑΞΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΗΧΑΝΗ ΟΧΙ ΤΟ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΣΑΣΙ. ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΧΑΖΟΙΔΕΑ Η ΟΧΙ ΘΑ ΦΑΝΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. 12:41 η πηγή σου είναι αυτή; Ή είχες προσωπική πείρα...:-)
    http://www.pitpass.com/fes_php/pitpass_feature_item.php?fes_action=&fes_art_id=10433&fes_page=2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. 5:10

    Πολύ καλή η πηγή που παραθέτεις! Δεν την είχα υπόψη μου.

    Περιγράφει τα πράγματα ακριβώς όπως τα ζήσαμε, ως θεατές "εκείνης της εποχής".

    Για να λέμε και την αλήθεια, το καλύτερο με την ομάδα Life της F1 ήταν μία καταπληκτική αφίσα, που είχε μοιράσει, με ένα εξαίσιο ημίγυμνο "πλάσμα", δίπλα στο μονοθέσιο.

    Με άλλα λόγια, το αμάξι έσκιζε, όσο ήταν σταματημένο!

    Όταν έπαιρνε μπροστά, αρχίζαν τα προβλήματα...

    Δ.Χ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση