GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Ακραίος φασισμός ή...

. ...ακραία βλακεία; Με αφορμή τις διεκδικήσεις μερίδας φοιτητών. Γράφει ο Χρήστος Λουτράδης , Στην εποχή του μετα-μοντέρνου τιποτα κάποιο...

.
...ακραία βλακεία; Με αφορμή τις διεκδικήσεις μερίδας φοιτητών.

Γράφει
ο Χρήστος Λουτράδης
,
Στην εποχή του μετα-μοντέρνου τιποτα κάποιοι έχουν αντιληφθεί οτι το ζήτημα δεν ειναι τι διεκδικείς αλλά πως και με ποιο επικοινωνιακό στόχο. Οι τελευταίες διεκδικήσεις μιας μερίδας φοιτητών και δη των υπέρμαχων ενός φαυλοκρατικού και ψευτο-προοδευτικόυ μηχανισμού αναπαραγωγής μετριότητων, με αφορμή την μοναδική θετική ρύθμιση του νομοσχεδίου της Γιαννάκου. Tην μοναδική ρύθμιση που έσπαγε το πιο συντηρητικό και πελατειακό απόστημα που υπήρχε στα πανεπιστημια, αυτό της κομματικο-κατευθυνομένης εκλογή εκλογής πρυτανικών αρχών.
Οταν εστιάζεις την κριτική σου σε αυτή τη ρύθμιση δεν δείχνεις μονο το σκληρά αρτηριοσκληρωτικό πρόσωπο αλλά παίζεις και το παιχνίδι τις εκάστοτε κυβέρνησης -και τι καλλίτερο για μια κυβέρνηση να εχει εχθρό όχι μόνο απροσανατολιστο αλλα και "παρωπιδοφόρο"...
Το να αντιδράς για την απουσία αποδοτικής πολιτικής για τα ΑΕΙ έχοντας ως σημαία την διατηρήση του κεντρικου υπόλογου για αυτήν την μη-απόδοση, δεν δείχνει απλά άγνοια της πραγματικότητας αλλά και το πόσο κοντιινη ειναι η απόσταση μεταξύ προοδευτισμού και άκρατου συντηρητισμού και ειδικά οταν το δευτερο ντυνεται το μανδύα μιας ξεπερασμένης αριστεροσύνης δεν ειναι απλά γραφικό αλλά χυδαίο. Χυδαίο και υποκριτικό... Το θλιβερο δε δεν ειναι οτι κάθε γενιά έχει την ευχή και την κατάρα της, ειναι οτι η δική μας δεν μπορεί καν να έχει αξιοπρεπη και αξιοσέβαστη κατάρα..
-------------------------------------------

37 σχόλια

  1. Λουτράδη,

    Ολοι μας, σε κάποια φάση αυθορμητισμού και πάθους, σε κάποια στιγμή της ζωής μας, κάποτε, είπαμε και γράψαμε μια γράν παπάρα.

    Μερικοί είχαμε και την ατυχία να την πούμε σε μέσο με πολύ μεγάλη ακροαματικότητα και να ηχογραφηθεί ώστε ακόμα και σήμερα να αισθανόμαστε κρύο νερό να τρέχει στην πλάτη όταν θυμάσαι ή ακούγεται αυτό που πολλά χρόνια πριν τα νιάτα και το πάθος ξεστόμισαν.

    Αν θέλεις να κάνεις αυτή τη δουλειά πρέπει να σοβαρευτείς και να κόψεις τις φανφάρες τις πιπίλες τις φόρμουλες τις καραμέλες και τις μονομανείς μεγαλοστομίες. Αλλιώς κάνε ότι και εμείς, blog-αρισμα ανώνυμα και εντελώς παρορμητικά.

    Ακουσέ με!
    Δεν στο γράφω αυτό φιλικά αλλά ούτε και εχθρικά όμως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπαμπά Πρετεντέρη έχεις;

    Οτι μπουκάλια και να πετάς Χρηστάκο χαμένα πάνε. Απλώς γελάει ο κόσμος μαζί σου.

    Δεν θα γίνεις ο Ιωάννης της Βλακείας στη σύσκεψη του καναλιού ποτέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. yparxei diaxito agxos mipos fugei o elegxos tou panepistimiou apo tis foit.paratakseis i einai idea mou?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λουτράδη, στο έχω ξαναπεί. Μην ασχολείσαι με ζητήματα που δεν τα ξέρεις.
    Ασχολήσου με τα καθωσπρέπει σου και άφησε τα ζητήματα που δεν τα καταλαβαίνεις, ήσυχα.
    Αντιγράφεις ότι ανοησία βλέπεις στον τύπο, από αρθρογράφους που δεν έχουν επαφή με την πραγματικότητα, όπως ο Πρετεντέρης και διάφοροι άλλοι της ίδιας τάξης σχολιαστές.
    Αναλύσεις που εξαντλούνται στο "φταίει κεφάλι, κόψει κεφάλι".
    Ναί όλοι ξέρουμε ότι ο κομματισμός, η παραταξιοποίηση και το παραγοντιλίκι, έχουν την μερίδα τους στο χάλι των ΑΕΙ, αλλά ποτέ δεν ξεχνάμε κάτι απλό.
    Δεν γίνεται Χρηστάκη, να έχεις πανεπιστήμιο με 4.500 ευρώ ανά κεφαλή.
    Αν αύριο φτιάχναν ιδιωτικά ΑΕΙ και τους λέγαν ότι θα έχουν αυτόν τον περιορισμό στα δίδακτρα, κανείς δεν θα βρισκόταν να το αποτολμήσει.
    Εδώ οι ιδιώτες, ακόμη και στους Παιδικούς σταθμούς φτάσαν τα δίδακτρα στα 6.500 ευρώ.
    Η λύση λοιπόν βρίσκεται εκεί. Στην χρηματοδότηση. Δεν μπορείς να έχεις καθηγητές πανεπιστημίου τακτικούς, αποκλειστικής απασχόλησης, με 1.800 ευρώ τον μήνα, μοιραία θα κάνουν άλλες δουλειές.
    Τώρα για το επίμαχο, η μαλακία ήταν ότι συνδέσαν την εκπροσώπηση με το ποσοστό φοιτητών, που θα συμμετείχαν στις εκλογές.
    Μ'αυτό τον τρόπο, χάσνα από συμμάχους και τους ακομάτιστους φοιτητές, αφού έτσι κι αλλιώς σε κάθε περίπτωση, οι εκπρόσωποι θα είναι αναλογικά λιγώτεροι, από ότι ήταν και βέβαια σ'αυτό διαφψνούν και οι ανεξάρτητοι φοιτητές και οι παρατάξεις.
    Αν είχαν αφήσει το ποσοστό απείραχτο και δεν θα υπήρχαν οι σημερινές αντιδράσεις και σιγά σιγά θα αντικαθίσταντο οι εκπρόσωποι των φοιτητών από ανεξάρτητους φοιτητές, αλλά σε μια ισορροπία.
    Διότι καλοί είναι οι φοιτητές που ενδιαφέρονται μόνο για τις σπουδές τους, αλλά είναι ανίκανοι να σκεφτούν ότι οι λύσεις απαιτούν μερικές φορές, πολιτικές απαντήσεις.
    Οι καλοί φοιτητές θα προσέφεραν το σπουδαστικό ενδιαφέρον τους, αλλά την άπαιτούμενη αύξηση των δαπανών για την παιδεία, κακά τα ψέματα, οι παρατάξεις μπορούν να την διεκδικήσουν.

    Σταμάτα λοιπόν τα εμπαθή τεχνοκρατικά σου και τα υβριστικά κείμενά σου προς ότι πολιτικοποιημένο υπάρχει, όχι επειδή δεν έχεις δικαίωμα, αλλά επειδή μιλάς ανόητα και με εμπάθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αναρωτιέμαι πότε επιτέλους η πλειοψηφία των φοιτητών που βέβαια δεν επικροτούν τις σημερινές σαχλαμάρες, θα αναλάβουν τις ευθύνες τους διώχνοντας από τα Πανεπιστήμια τους χαζο-τσαμπουκάδες των αριστερών φασιστών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οι παρατάξεις ειναι οτι χειρότερο έχουν βγάλει τα ελληνικά πανε/ ολα τα δείνα απο εκει προέρχονται...
    όλη αυτή η σαπίλα
    το παίζεται ολοι εδώ προοδευτικοι δεν έχετε ακούσει ποτε για συναλλαγές?
    δεν έχετε ακούσει πότε για σχέσεις καθηγητών φοιτητών?
    για στημένα μεταπτυχιακά?
    ΠΟΤΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. aliteia..
    kommatismos

    ipokrisia

    H aristera aneka8en ekribe pio dexia stoixeia apo tous gialantzi dexious tis noudulas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΔΟΞΑ ΣΤΟΥΣ ΧΙΤΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΤΑΓΜΑΤΑΣΦΑΛΙΤΕΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. δηλαδή το προβλημά του πανεπιστημίου είναι ΜΟΝΟ η χρηματοδότηση? και αν υποθέσουμε ότι το πόσο της χρηματοδότησης ήταν ικονοποιητικό για εσένα τότε θα συμφώνούσες στο να γίνουν οι εκλόγες?
    Πραγματικά δεν μπόρω να καταλάβω τι σχέση έχει το ένα με το άλλο, δηλαδή μέχρι να αυξηθεί η χρηματοδότηση δεν πρέπει να γίνει καμία ενέργεια για την βελτίωση στο πανεπιστήμιο?
    Φυσικά τα πολλά χρήματα είναι καλύτερα από τα λιγότερα, αλλά το ζητούμενο είναι και η αποτελεσμάτικότητα των πόρων που διαθέτουμε, και εδώ ασχέτως χρηματοδότησης το σύστημα πάσχει. Καλό είναι λοιπόν να ζητάς χρήματα απο τον φορολογούμενο - εμένα δηλαδή που έχω και μισθό πολύ μικρότερο άπό 1800 του πανεπιστημιακόυ που τα σνομπάρεις κιόλας - αλλά το θέμα είναι το κάθε ευρώ να πιάνει τόπο, τι πιο φιλολαικό από αυτο?
    εγώ απλά βλέπω ότι έχουν πέσει οι μάσκες και δεν έχει μείνει ούτε μίσο επιχείρημα που να στέκει για να δικαιολογήσει τις εμμονές σας, ειδικά στο θέμα της ψηφοφορίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πρέπει να δοθεί ένα τέλος στις φασιστικές ενέργειες των αριστερών. Ο κόσμος σας έχει βαρεθεί δεν το έχετε πάρει χαμπάρι?
    Έλεος!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Mμπράβο κε Λουτράδη,

    Αυτή είναι η πραγματικότητα. Μια χούφτα τεμπελχανάδων " φοιτητών ή μη" μαζί με μια άλλη χούφτα "πανεπιστημιακών" συνεπικουρούμενοι από κάποιες υποτίθεται " προοδευτικές δυνάμεις " όψιμους οραματιστές του υπαρκτοσοσιαλισμου κρατάνε όμηρους όλο το εκπαιδευτικό σύστημα. Σκοπός είναι να παράγουν κλώνους του εαυτού τους.
    Αηδιάζω και μόνο να ακούω την ξύλινη τυποποιημένη γλώσσα που μιλάνε ξεπατικωμένη από τους κομματικούς τους ινστρούχτορες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. αν θες να αποδειξεις οτι ενδιαφερεσαι για την παιδεια, πηγαινε στην Κομοτηνη να δεις ΑΕΙ σε κοντεινερ. Αν ξερεις καποια χωρα του πλανητη που να εχει ΑΕΙ σε κοντεινερ πεστο μου. Επειδη ομως δεν σε ενδιαφερει αυτο αλλα πως θα ικανοποιησης τον κοματικο φανατισμο σου.
    συνεχες αποτελεσμα οποτε γραφεις γελαει το συμπαν. Ειλικρινα μουλειψες. Τετοιο ξεφτιλα δεν εχω ξαναδει στα blogs.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είναι τελείως αντιδημοκρατική και ηλίθια η ρύθμιση του νόμου. Η ποσόστωση θά'πρεπε νά'χε να κάνει με την συμμετοχή της κάθε ομάδας.

    Ώς έχει οι φοιτητές μετράνε το 40%, οι υπάλληλοι το 10% και οι καθηγητές το 50%. ¨Ομως είτε συμμετάσχουν 10 φοιτητές στην ψηφοφορία ειτε 10000, αυτοί θα μετράνε πάλι για 40%! Το ίδιο και για τους καθηγητές, οι οποίοι όμως συμμετέχουν με μεγάλα ποσοστά στις εκλογές. Έτσι και πάλι επαφύεται στους οπαδικούς κομματικοποιημένους φοιτητές το ποιός θα εκλεγει΄.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Επειδή καλό είναι να ξέρουμε τι λέμε πριν το πούμε και δη δημοσίως, ο νέος νόμος ΔΕΝ αλλάζει το ποσοστό αναλόγως με την συμμετοχή. Αυτό είναι το δυστύχημα. ΔΗλαδή είτε 10 ψηφίσουν είτε 10000 40% θα μετράει η ψήφος των φοιτητών, και εφόσον θα είναι τα κομματόσκυλα που θα ψηφίσουν αυτοί πάλι θα καθορίζουν την εκλογή πρυτάνεων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μερικοί αντιδρούν απλά για να αντιδρούν με μια δημοσιουπαλληστικη νοοτροπία,γουστάρουν το δημόσιο οσο χαλιά και αν ειναι,είναι οι αυριανοί δημόσιοι υπάλληλοι που θα ονομαζουν τον Ιδιωτικο τομεα ως "Εργασιακο Μεσαιωνα" . Φυσικα το δωρεάν δημόσια παιδεια ξεχνούν οτι δεν είναι δωρεάν,φροντιστήρια, έξοδα διαμονής,γνωση παρωχημένη και εκαντονταδες και πολλα αλλα,και φυσικα ως γνησιοι ελληναραδες θα πανε για MASTER εις τας Αγγλιας ,οπου θα κανουν τις κοτες γιατι δεν τους παιρνει εκει φυσικα,η δωρεαν παιδεια πρεπει να ειναι δωρεαν και για αυτους που την εχουν αναγκη ,αυτοι ομως που εχουν την οικονομικη ευχερεια πρεπει να εχουν το δικαίωμα να φοιτουν στη χωρα τους στο ίδρυμα της επιλογής τους.Ο λόγος λοιπον που φωναζουν οι ¨μη υποκινουμενοι" ειναι ενας και απλος αν ερθουν αξιολογα ιδρυματα τα προνομια των καθηγηταδων θα εξαφανιστουν και μερκα ιδρυματα λογω ποιοτητας θα εξαφανιστουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΑΝ Ο ΒΓΕΝΟΠΟΥΛΟΣ ΗΤΑΝ ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΘΑ ΣΟΥ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΑΓΩΓΗ ΓΙΑ 3.000.000 ΕΥΡΩ. ΕΠΕΙΔΗ ΟΜΩΣ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΤΗΝ ΓΛΥΤΩΣΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πότε θα καταλάβετε όλοι εσείς οι αριστεροί, ότι τα κόμματα και η πολιτική, ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ δουλειά στα πανεπιστήμια. Γιατί σώνει και καλά σε αυτή τη χώρα να προσπαθούμε πάντα να ξαναεφεύρουμε τον τροχό; Γιατί όλοι εσείς που ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΑ υποστηρίζετε την στασιμότητα των πάντων, δεν πηγαίνετε έξω να δείτε πως λειτουργούν ΕΚΕΙ τα πανεπιστήμια; Και μην αρχίσετε πάλι τα περί χρηματοδότησης, διότι γίνεστε φαιδροί. Τα πανεπιστήμια με τον τρόπο που λειτουργούν σήμερα, είναι γιγάντιες καταβόθρες των χρημάτων των φορολογουμένων, στελεχωμένα από μια ελιτίστικη κάστα τενεκέδων (εκτός κάποιων εξαιρέσεων που επιβεβαιώνουν τον κανόνα), οι οποίοι απαιτούν από την Πολιτεία την ΜΗ αξιολόγησή τους (μην τυχόν φανεί η επιστημονική τους γύμνια) και την μετατροπή τους ουσιαστικά σε οκνηρούς δημοσίους υπαλλήλους. Αυτή είναι η ζοφερή πραγματικότητα, τη στιγμή που τα ξένα πανεπιστήμια τρέχουν με ταχύτητες φωτός. Ο ΜΟΝΟΣ τρόπος να αλλάξει αυτή η κατάσταση, είναι η ΣΥΝΔΕΣΗ του πανεπιστημίου με την παραγωγή και η άντληση πόρων και αντικειμένων έρευνας από αυτήν. Κάτι που φυσικά εδώ και χρόνια αποτελεί "κόκκινο πανί", για μερικούς συμπλεγματικούς αριστερούς στη χώρα μας. Θα πρέπει επίσης να καθιερωθούν κάποιου είδους ΔΙΔΑΚΤΡΑ, εκτός από τους οικονομικά ασθενέστερους. Μαζί με όλα αυτά θα μπορούσαν να έλθουν και δωρεές, χορηγίες, ιπποτροφίες και τόσα άλλα. Και εσείς ερίζετε για τα ποσοστά, ενώ σας ενοχλούν τα αυτονόητα που γράφει ο Λουτράδης! Θλίψη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Φίλε δεν είμαι φοιτητής και έτσι ίσως δεν ξέρω με ακρίβεια τον Νόμο Πλαίσιο που ψηφίστηκε.
    Το νομοσχέδιο που είχα διαβάσει μιλούσε για ποσόστοση. Αν έγινε τροποποίηση την τελευταία στιγμή, μέσα στην αναμπουμπούλα και αφαιρέθηκε, έχει καλώς.

    Δεν έχω καμμία όρεξη να διασπείρω ψέματα.

    Ομως έτσι κι αλλιώς, το πρόβλημα με τα ΑΕΙ, είναι πρόβλημα υποχρηματοδότησης πρώτα απ'όλα. Καταλάβετέ το.

    Ας αφήσουμε τα πολλά λόγια. Θα σου βάλω ένα απλό ερώτημα.

    Ξέρεις κανέναν επιχειρηματία που θα "αγόραζε όπως είναι επιπλωμένο" ένα σημερινό ΑΕΙ και θα το λειτουργούσε με αμοιβή για κάθε φοιτητή με 4.500 το κεφάλι;

    Οταν στην Ευρώπη οι χρηματοδότηση είναι κατά μέσο όρο διπλάσια τουλάχιστον και στην Φιλανδία τριπλάσια;

    Απλά είναι τα πράγματα και μη φανατίζεστε.

    Τα ιδιωτικά γυμνάσια ζητούν αυτή την στιγμή από 8.500 έως 13.000 από κάθε μαθητή και έχουν 5 καθηγητές και μια αίθουσα 25 ατόμων όλο κι'όλο.

    Για πάρε και φτιάξε εργαστήρια, βρές καθηγητές, όχι από τους αδιόριστους ακόμη καθηγητές , αλλά καθηγητές πανεπιστημίου, βρές εξοπλισμούς και όλα όσα χρειάζονται και θα σου πώ εγώ κύριε εσύ που σε ενοχλούν οι παρατάξεις και η δημοκρατία, πόσο θα φτάσει το μαλί.

    Αλλά το σημαντικώτερο. Ας βγεί σήμερα ένας λεφτάς, να φτιάξει ΑΕΙ με 4.500 ευρώ.

    Για πάτε να ρωτήσετε πόσο κοστολογούν τα ΙΕΚ και τα κολλέγια πρώτα και μετά ελάτε να πείτε την παπαριά σας.

    Ετσι κι αλλιώς με την οδηγία της ΕΕ, τα ΙΕΚ θα δίνουν πανεπιστημιακούς τίτλους σε λίγο. Για να δούμε με τι δίδακτρα θα το κάνουν αυτό;

    Εγώ θα συμφωνούσα να φτιαχτεί Ιδιωτικό ΑΕΙ, με έναν όρο.
    Ή θα λειτουργούσε με δίδακτρα όσο δίνει και το κράτος στα δημόσια ΑΕΙ ανά φοιτητή ή να δίνει το κράτος ανά φοιτητή όσα θα είναι τα δίδακτρα για το Ιδιωτικό ΑΕΙ.

    Απλά είναι τα πράγματα, φίλοι.
    Με πορδές δεν βάφονται αυγά και πολύ περισσότερο με το ζόρι δεν φτιάχνεται παιδεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ti na pw sas parakoylou8w me ti mania stirizetai paroximenous kai paraknmiakous mikro megalous kai lipamai

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΚΟΟΡΠΟΡΑΤΙΣΤΙΚΗ Ή ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
    -------

    Δηλαδή για να καταλάβω, εσείς φίλοι, που υπαραμύνεστε της καθολικής ψηφοφορίας των φοιτητών και σύ Λουτράδη που εισήγαγες το θέμα, ξέρετε, τι ακριβώς εννοείτε;
    Ξέρετε κανένα άλλο σύνολο ανθρώπων, που δέχεται να μη διαπραγματεύεται το συνδικάτο του τα θέματα δημοκρατικής εξουσίας, αλλά να υποχρεούται, να αποδέχεται την επιθυμία ενός γενικού σώματος όπως "όλοι οι εργαζόμενοι" που αντί να εξουσιοδοτούν αυτό, να επιλέγουν τις επιθυμίες της εργοδοσίας;
    Ξέρω ότι το σχήμα δεν είναι ακριβές, αλλά δεν βρήκα κάτι καταλληλότερο να σας προτείνω, ως σχήμα.

    Τέτοιου τύπου "δημοκρατία" ήταν η "δημοκρατία του Σαλαζάρ" στην Πορτογαλία, όπου η έκφραση δεν γινόταν από τα συνδικάτα και τα πολιτικά κόμματα, αλλά από τις συντεχνίες, η λεγόμενη και Κορπορατίστικη οργάνωση της κοινωνίας, ή κάπως έτσι τέλως πάντων, πράγμα που δεν είναι βέβαια ίδιο πράγμα με την συνταγματική άποψη για την δημοκρατία στην χώρα μας, την δημοκρατία των κομμάτων και των κινημάτων.

    Η καθολική ψηφοφορία στην βάση της έχει σαν ιδεολογική αρχή την κατάργηση της πολιτικής, κάτι από κατάργηση της πάλης των τάξεων που έλεγε και ο Μπάλκος.

    Είναι μια καθαρά "φασιστικής έμπνευσης" άποψη για την "διοίκηση" και πολύ σωστά το φοιτητικό κίνημα την αντιμάχεται.
    Ξυπνήστε. Σήμερα κινδυνεύει η δημοκρατία στο φοιτητικό κίνημα αύριο θα κατασργηθούν τα συνδικάτα σας και στην θέση τους θα βρεθούν μορφές συντεχνιακής ψευδοέκφρασης, που στην πραγματικότητα θα είναι βαθιά κομματικές από το κόμμα της εξουσίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. 6:35 ναι, ναι, συμφωνώ και επαυξάνω !!! Μόνο που ποτέ δεν θα έγραφε κάτι απαξιωτικό για τούς Βγενόπουλους αυτού του κόσμου, είτε ήταν φοιτητές είτε αστρονάυτες εφ' όσον είναι τα ινδάλματά του.
    Κύριε (χα, χα,) Λουτράδη (;) πέφτω πάνω σε διάφορα που γράφεις περιδιαβαίνοντας το blog. Γιατί, ρε γαμώτο, δεν γράφεις στα ίσια αυτό που σκέφτεσαι, αυτό πού είσαι; Δηλαδή μια ακόμη ακρως συντηρητκή κωλοτρυπίδα. Είσαι χειρότερος από τον προτόγονο φασίστα που εκείνος τουλάχιστον έχει το θάρρος ορμής του. Νομίζεις ρε ηλίθιε ότι δε σε παίρνουμε χαμπάρι επειδή πετάς λέξεις που έχεις ακούσει τα τελευταία 25 χρόνια και που απεχθάνεσαι; Ρε κωλόγερε, δεν το ξέρεις πως ότι και να κάνει ένα νέο παιδί έχει πάντα δίκιο; Και μάλιστα σ' αυτό το κωλόκοσμο έτσι όπως τον κατάντησες εσύ και οι όμοιοί σου; Σε ξέρω καλά, να σέρνεαι μια ζωή δίπλα στους δυνατούς και να ξεχνιέσαι απ΄το πολυ γλύψιμο και να νομίζεις πως και συ είσαι δυνατός. Ετσι να γίνεσαι χειρότερος, να ρίχνεις κλωτσιές στο παπού μου, ύστερα στο πατέρα μου, τέλος σε μένα. Στο σχολείο στο στρατό στη δουλειά. Να τους κάνεις ηττημένους από πριν να γεννηθούν. Θέλεις και τα παιδιά μου, απαίσιε, πριν απ΄τη ζωή πριν απ΄οτιδήποτε να είναι ηττημένοι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλά κάνουν οι φοιτητές και αντιδρούν στους πλιατσικολόγους της ΝΔ.
    Η ρύθμιση που πέρασε η Κυβέρνηση να ψηφίζουν όλοι οι φοιτητές αλλά να μην πιάνεται η ψήφος τους είναι θλιβερή .
    Γίνεται ακόμα πιο αποκρουστική όμως όταν στα εκλεκτορικά σώματα προσθέτονται κομματικά στελέχη εκτός σχολής γαι να βγαίνουν τα αποτελέσματα που θέλουν οι κυβερνώντες.

    Η νίκη των Φοιτητών θα είναι νίκη της Δημοκρατίας. Η νίκη της Κυβέρνησης θα είναι νίκη των πλιατσικολόγων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Και ρε παλληκαραδες μου, επειδη δεν πεφτει το μπαγιωκο στο ποσον που θελετε, γι αυτο τα διαλυουν καθε φορα τα σχολεια και τα καινε;Γι αυτο καψανε το Πολυτεχνειο, που καποτε ηταν κοσμημα, για τις γνωσεις που εδινε στους αποφοιτους και προκαλουσε δεος στους αλλους;
    Και το ιδιο γινεται και με τα Λυκεια. Γι αυτο καθε χρονο με τις καταληψεις, καστρεφονται συστηματικα;
    Και μετα μας ζαλιζετε τ αρχιδια, οτι και καλα ενδιαφεροσαστε γι αυτα;
    Ου να μου χαθειτε κοπριτες.Αντι να ζητατε συγνωμη συνεχεια, εχετε το θρασος, να μιλατε κι απο πανω.
    Αλλα αφου ολοι οι υπολοιποι, καθονται και τα ανεχονται, καλα κανετε και τα λετε , αλλα και τα κανετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Oi misoi foitites pou antidroun einai malakes egkathetoi kommounistarxoi oi alloi misoi koroida pou trexoun se autous pou sto mellon tha ginoun sundikales.

    Makari na ipirxe enas bgenopoulos na tous kanei olous agwges, enan pros ena gia ta spasmena thrania kai tous upologistes kai ta kleista panepisthmia pou apagoreuoun tin prosbash sth gnwsh

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΣΥΝΑΣΠΙΣΤΗΡΙΑ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Κάποιοι αγωνιούν μήπως και σπάσει το απόστημα των επαγγελματιών συνδικαλισταράδων που περνάνε τα μαθήματα και μπαίνουν σε μεταπτυχιακά με τους γνωστούς τρόπους, και από την αγωνία τους πετάνε εδώ μπούρδες.

    Εδώ ο άλλος βγήκε να μας πει ότι οι καθηγητάδες είναι αδικημένοι με "μόνο" 1800 το μήνα και δικαιολογούνται να παρατάνε το πανεπιστήμιο για να κάνουν μπίζνες! Δηλαδή ρε παπάρα πόσα έπρεπε να κονομάνε για να είναι ευχαριστημένοι;

    Αρκετά πια με το "δημόσιο" πανεπιστήμιο! Δε μπορεί να το πληρώνουμε εμείς για να ζητάνε κι άλλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. 5:53 μμ που γράφεις για την Κομοτηνή και τα κοντέινερς, ξέχασες να μας πεις ότι αυτοί που καταλήγουν εκεί στην ουσία δεν έπρεπε να είναι σε καμιά σχολή και τα κοντέινερς φτιάχτηκαν για να πάρουν πτυχίο και τα τελευταία τούβλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Oι έλληνες φοιτητές είναι ένα ακόμα κομμάτι στο ελλεινό παζλ της νεοελληνικής τριτοβάθμιας εκπαίδευσης!!!

    Με το που τελειώνουν τη σχολή τους ως γνήσια αποχαυνωμένα όντα σκορπίζουν δεξιά κι αριστερά, παρακαλώντας για 700 ευρώ, με αποτέλεσμα να τα γ..., ε σόρι, τα εκμεταλλεύεται ο ένας κι ο άλλος !!

    Απο τη στιγμή που λάμβάνουν το πτυχίο οι και καλά "αγώνες" τους σχολάνε !!!

    Νομίζω ότι παίρνουν αυτό που αξίζουν : Θέλουν ένα Πανεπιστήμιο που παράγει κοτόπουλα, με τις ευλογίες της πιο θλιβερής αριστεράς που γνώρισε ο πλανήτης ;
    Aς λουστούν τις συνέπειες έπειτα....

    Απο μία άποψη, σε προσωπικό επίπεδο με συμφέρει να παράγονται κόπροι για να μην αντιμετωπίζω κι ανταγωνιστικά φαινόμενα στην εργασία μου.

    Οπότε όλα καλά παίδες συγχαρητήρια! Συνεχίστε να αυτομαζοχίζεστε με καταλήψεις και ν' ακούτε τον κάθε αστείο πολιτικάντη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. 1.25, είσαι βλάκας.
    Εδώ ρε αλήτη έχει φτάσει το ατομικό φροντιστήριο στο γυμνάσιο 50 ευρώ η ώρα, δηλαδή 400 ευρώ την ημέρα, 8.800 ευρώ τις 22 μέρες, για έναν καθηγητή αδιόριστο του γυμνασίου και σύ θέλεις καθηγητή πανεπιστημίου με 1.800 το μήνα;
    Για σύνελθε ρε καραγκιόζη. Με 1.800, ούτε αργόμισθο στην Νομαρχία δεν παίρνεις. Βλάκα.

    Εσύ theodore, είπαμε και άλλη φορά είσαι φασίστας που για κάποιον λόγο μπερδεύεται σε προοδευτικούς χώρους. Ασε καλύτερα σαχλαμάρα. Μην μιλάς.
    Οταν το πολυτεχνείο ήταν κόσμημα, αναλογούσαν για κάθε φοιτητή περισσότερα απ'όσα αναλογούσαν σε κάθε πανεπιστήμιο στην ευρώπη.
    Κομπλεξικέ , ανόητε.
    Εμένα δεν με ενδιαφέρει στο κα΄τω κάτω το θέμα. Πέρασα από το πανεπιστήμιο και ξέρω αρκετά καλά και τα καλά και τα κακά του.
    Αυτά που σας γράφω, ξέρω πολύ καλά ότι είναι όπως σας τα λέω.

    Το πρόβλημα είναι ότι κατήντησε σήμερα ένας καθηγητής ΑΕΙ να παίρνει 300 ευρώ περισσότερα από έναν καθηγητή Γυμνασίου με τα ίδια χρόνια αποφοίτησης.
    Οταν το Πολυτεχνείο ήταν κόσμημα, οι καθηγητές του παίρναν 3 και 4 φορές περισσότερα λεφτά και είχαν και τα γραφεία τους έξω και παίρναν και όλες τις δουλειές του Δημοσίου. Αντε τώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Εγω λοιπον ο φασιστας, που περασα κι εγω καποτε, (πολυ παλια βεβαια), απο το Παν/μιο, τυχαινει να εχω τον κοινο νου και να υπηρετω την τυπικη λογικη και λογω σπουδων.
    Γι αυτο σας λεω, οτι οταν ηταν ετσι τα πραγματα στο ΕΜΠ,(εχθες εβλεπα την κλασσικη ταινια με την Καρεζη και τον Αλεξανδρακη,που εντρομος ο υπομηχανικος Αλεξανδρακης, αντιμετωπιζει την πολιτικο μηχανικο Καρεζη, πραγμα που ισχυε γενικως στην Ελληνικη κοινωνια, τη δεκαετια του 60), μπαινανε το ενα πεμπτο, απ αυτους που μπαινουν τωρα, αλλα και ΠΛΗΡΩΝΑΝ κι απο πανω.Οπως κι εμεις στο Παν/μιο. Εκπαιδευτικα τελη, η καπως ετσι, λεγονταν τα λεφτα που διναμε.
    Αν θελεις λοιπον, να μπαινουν πολλοι, πρεπει καποιος να δινει τα λεφτα.
    Κι αυτος, η θα εισαι εσυ, κατ ευθειαν, η εμμεσα απο το φορο.Αλλα ποσοι ειναι αυτοι, που πληρωνουν φορο στην Ελλαδα;Μονον οι μισθωτοι.
    Οι αλλοι, την κανουν με ελαφρα, θεωρωντας το μαγκια.
    Αλλα και κατι αλλο. Οταν το ΕΜΠ, ηταν κοσμημα, οπως λεω εγω, και προκαλουσε δεος, οποιος ελεγε οτι φοιτουσε εκει, επειρνε την "κορυφη" των Ελληνων μαθητων. Την creme de la creme.
    Σημερα, αφου ο αριθμος αυξηθηκε, το επιπεδο θα επεσε. Δε γινεται αλλοιως. Νομοτελεια ειναι αυτο.Γι αυτο και οι φοιτητες, δεν τελειωνουν ΑΜΕΣΩΣ τις σπουδες τους οπως παλια, αλλα καθυστερουν. Πραγμα που γινεται και στα αλλα 3βαθμια.
    Ετσι, με το προσχημα της δημοκρατιας,(σε αντιθεση με το φασισμο, που πρεσβευω εγω, οπως ισχυριζεται ο κυριος παραπανω, χωρις να με ξερει βεβαια),κατεβασαμε το επειπεδο των σπουδων και βγαζουμε λιγοτερο καταρτισμενους επαγγελματιες.
    Συν τους πανασχετους, που ερχονται απο κατι απιθανες χωρες, τυπου Ουζουμπουρου, που τα χαρτια τους, δεν αξιζουν, ουτε το χαρτι, πανω στο οπιο ειναι τυπωμενα.
    Και που πληρωνοντας, τα αναγνωριζουν συνηθως, μια χαρα.
    Αν λοιπον αυτα σας αρεσουν, συν τις καταστροφες, που καθε χρονο προκαλουν καποιοι περιεργοι τυποι, εν ονοματι δεν ξερω ποιων αρχων, τοτε προχωρηστε ανετα.Ιδου σταδιον δοξης λαμπρον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Αλήτης είσαι εσύ χωριάτη που βγαίνεις να μας πεις ότι οι αδιόριστοι βγάζουν κοντά 9.000 ευρώ το μήνα και ότι τα φροντιστήρια αποφέρουν 50 ευρώ την ώρα. Και έχεις και το θράσος να λες ότι οι καθηγητές πρέπει να έχουν και άλλες μπίζνες για να κονομάνε γερά. Τόσοι και τόσοι άνεργοι επιστήμονες ψωμοζούν και κάποιοι που κατάφεραν να γίνουν καθηγητές πανεπιστημίου με τους γνωστούς τρόπους νομίζουν ότι έχουν περισσότερα δικαιώματα.

    Αυτά που λες για δήθεν απλούς υπαλλήλους που παίρνουν περισσότερα από τους πανεπιστημιακούς είναι τελείως φούμαρα και δείχνουν πόσο αποστασιοποιημένοι από την κοινωνία είναι οι πανεπιστημιακοί και το συνάφι τους. Άντε πουθενά αλλού να πουλήσεις τσάμπα μαγκιά που νομίζεις ότι απευθύνεσαι σε φοιτητές, υβριστή της κακιάς ώρας.

    Το δημόσιο πανεπιστήμιο είναι οικογενειακή υπόθεση που δεν αφορά το σύνολο του λαού, οι διεκδικήσεις σας δε μας αφορούν και φυσικά δεν οφείλει ο λαός να πληρώνει κάποιους για να ρεζιλεύουν τη χώρα διεθνώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πόσοι από τους πανεπιστημιακούς "καθηγητές" είναι συγγενείς μεταξύ τους; Υπάρχει άραγε διαφάνεια στο δημόσιο πανεπιστήμιο; Που πάνε τα λεφτά που παίρνουν κάθε χρόνο; Γιατί αρνούνται τον έλεγχο και την αξιολόγηση; Πόσες ώρες και ημέρες την εβδομάδα εργάζονται;

    Τα 1800 ευρώ που τους φαίνονται λίγα αποτελούν προσβολή για τους επιστήμονες που ετεροαπασχολούνται επειδή δεν είχαν πατέρα ή θείο καθηγητή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Βλεπω ειμαστε πιστοι στην νεοελληνικη νοοτροπια μας να ανοιγουμε το στομα μας και λεμε λογια χωρις να μπορουμε να τα υποστηριξουμε επι της ουσιας.
    Για να ξεκαθαρισουμε μερικα πραγματα:
    1)χοριατη:φαινεται να αγνοεις την ουσια της συζητησης.Εισαι και αυθαδης,
    το αρθρο 8 του νομου πλαισιο για την λειτουργεια των ΑΕΙ οριζει κατα γραμμα,«3. α) Ο Πρύτανης και οι Αντιπρυτάνεις εκλέγονται από ειδικό σώμα εκλεκτόρων που απαρτίζεται από το σύνολο: i) των μελών Δ.Ε.Π. του Πανεπιστημίου, ii) των προπτυχιακών και μεταπτυχιακών φοιτητών του Πανεπιστημίου και iii) των Βοηθών, Επιστημονικών Συνεργατών και Επιμελητών, των μελών του Ειδικού και Εργαστηριακού Διδακτικού Προσωπικού (ΕΕΔΙΠ), των μελών του Ειδικού Τεχνικού Εργαστηριακού Προσωπικού (ΕΤΕΠ) και του Διοικητικού Προσωπικού του Πανεπιστημίου. Το «3. α) Ο Πρύτανης και οι Αντιπρυτάνεις εκλέγονται από ειδικό σώμα εκλεκτόρων που απαρτίζεται από το σύνολο: i) των μελών Δ.Ε.Π. του Πανεπιστημίου, ii) των προπτυχιακών και μεταπτυχιακών φοιτητών του Πανεπιστημίου και iii) των Βοηθών, Επιστημονικών Συνεργατών και Επιμελητών, των μελών του Ειδικού και Εργαστηριακού Διδακτικού Προσωπικού (ΕΕΔΙΠ), των μελών του Ειδικού Τεχνικού Εργαστηριακού Προσωπικού (ΕΤΕΠ) και του Διοικητικού Προσωπικού του Πανεπιστημίου. Το ποσοστό των ψήφων που έλαβε κάθε υποψήφιος συνδυασμός υπολογίζεται από το άθροισμα των ποσοστών που έλαβε ο συνδυασμός από καθεμιά από τις τρεις κατηγορίες εκλεκτόρων, τούτων πολλαπλασιαζόμενων με τους συντελεστές βαρύτητας 0,50, 0,40 και 0,10 αντίστοιχα και ανεξάρτητα από το ποσοστό προσέλευσης της κάθε κατηγορίας εκλεκτόρων. Ειδικότερες λεπτομέρειες για την εφαρμογή των ανωτέρω προβλέπονται στον Εσωτερικό Κανονισμό του Ιδρύματος.»

    Αυτο σημαινει οτι τα ποσοστα των μελων ΔΕΠ,των φοιτητων καθως και τον αλλων υπαλληλων καθοριζονται ανεξαρτητα απο το ποσοστο προσελευσης της καθε κατηγοριας,καλως η κακως ειναι μια δικαιη ρυθμιση.Πρωτιστως ομως,αυτη η ρυθμιση δινει την δυνατοτητα σε μενα,τον απλο φοιτητη,που δεν θελω να ανηκω σε καμμια κομματικη παραταξη,να ψηφισω εκεινον τον πρυτανη,αντιπρυτανη που νομιζω οτι ειναι καταλληλος για αυτη την δουλεια.Πριν την ψηφιση του νομου πλαισιο την δυνατοτητα αυτη την ειχαν μονο τα κομματοσκυλα,εξ ου και διαφωνουν τωρα με την εφαρμογη του νεου νομου,αφου τα ειχαν βολεψει μια χαρα με τους καθηγητες,οι μεν ψηφιζαν τους δε και ο απλος φοιτητης δεν ειχε κανενα λογο.
    Και ερχεσαι εσυ και καθε αλλος ανοητος που δεν εχει αφιερωσει ουτε σπιθαμη χρονου ωστε να ερευνησει περι τινος προκειται,και λεει οτι δεν συμφερει τον απλο φοιτητη το γεγονος οτι πριν τη εφαρμογη του νομου δεν ψηφιζε και τωρα ψηφιζει!Ειναι δυνατον!Ας σοβαρευτουμε επιτελους.

    Αναφερθηκες επισης σε οδηγια της ΕΕ λεγοντας:"Ετσι κι αλλιώς με την οδηγία της ΕΕ, τα ΙΕΚ θα δίνουν πανεπιστημιακούς τίτλους σε λίγο. Για να δούμε με τι δίδακτρα θα το κάνουν αυτό";
    Φανταζομαι αναφερεσαι στην οδηγια 2005/36/ΕΚ που εχει τεθει σε ισχυ αλλα δεν εχει εναρμονιστει ακομα απο την Ελλαδα.Εκει λοιπον υπαρχει καταλογος με συγκεκριμμενα πανεπιστημιακα ιδρυματα του εξωτερικου,τα πτυχια των οποιων θα οφειλουν να αναγνωριζουν τα κρατη-μελη της ΕΕ.Θελουν δεν θελουν.Αν το Κεντρο Ελευθερων Σπουδων(ΚΕΣ) συνεργαζεται με καποιο σοβαρο πανεπιστημιο του εξωτερικου βεβαιως και θα εχει την δυνατοτητα να εκδιδει τιτλους σπουδων που θα πρεπει να αγνωριστουν και απο την Ελλαδα,αν ομως ειναι μα'ι'μου,μα'ι'μου και θα παραμεινει διοτι κανενα σοβαρο πανεπιστημιο δεν θα δεχτει να συνεργαστει με το συγκεκριμμενο ΚΕΣ.

    2)Εχω κουραστει να ακουω οτι οι φοιτητες που δεν κομματικοποιουνται ειναι ανικανοι να απαιτησουν αυτα που τους ανηκουν,η κομματικοποιηση δεν ειναι συνωνυμο της πολιτικοποιησης κυριοι.Η πολιτικοποιηση ειναι εννοια πολυ ευρυτερη,ενας φοιτητης που δεν θελει να ενταχθει σε καποιο κομματικο σχημα,δεν σημαινει οτι αυτοματα ειναι και απολιτικοποιημενος.Ισα ισα,ο κομματικος ειναι ο ευκολος δρομος,ο δρομος της μαζας και του περιορισμου των προσωπικων πιστευω εναντι των κομματικων φιλοδοξιων.Αυτος ο χωρος δεν εχει κανεναν λογο υπαρξης μεσα στα πανεπιστημιακα ιδρυματα.Τα πανεπιστημια,ειναι χωρος διδασκαλιας και ερευνας και οχι κομματικου κουτσομπολιου!
    Αν θελετε να δειτε τι κανουν οι περισσοτεροι φοιτητες που εχουν ενταχθει σε καποια παραταξη,περαστε ενα μεσημερι απο καποια σχολη,ξερετε τι θα δειτε;
    Ανθρωπους αργοσχολους αν και νεους,ειτε να κολλανε κομματικες αφισες "ρυπαινοντας" τον χωρο του πανεπιστημιου,ειτε να βαζουν μουσικη ειτε να καθονται βαριεστημενα και να συζητανε,πλιν ορισμενων εξαιρεσεων που επιβεβαιωνουν τον κανονα.
    Και ερωτω:
    Αυτοι οι ανθρωποι θα διεκδικησουν για μενα τα δικαιωματα μου;
    Οχι ευχαριστω,δεν θα παρω ελεγα παλαιοτερα,τωρα πλεον λεω:φτανει πια!Δεν θα αφησω κανεναν να μιλαει αντι εμου για μενα.Θα παρω την κατασταση στα χερια μου.
    Ηλιας Σ.
    Φοιτητης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΠΛΗΡΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ... ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΠΕΡΑΝ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ.
    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΛΥΣΗ.

    ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΘΕ ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΟ ΒΛΑΧΑΔΕΡΟ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΣΤΕ ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ...ΓΙΔΟΒΟΣΚΟΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΣΠΟΥΔΑΣΕΙ ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ????

    ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΑΥΤΟΥ ΟΤΑΝ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΘΑ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΕΒΓΑΛΕ ΤΟ LSE ΚΑΙ ΘΑ ΦΩΝΑΖΕΙ ΓΙΑΤΙ ΠΕΡΝΕΙ 700 ΕΥΡΩ.

    ΟΠΟΙΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΛΥΚΕΙΟ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΜΕΣΗ
    ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΓΙΑ ΔΑΝΕΙΟΔΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΕΙ. ΕΤΣΙ¨
    1. ΣΠΟΥΔΑΖΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΚΟΥΕΙ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΑΛΑΒΑΝΟ/ΤΣΙΠΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΥΜΟΥΝΟΕΙΔΗ.
    2. ΔΕΝ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ.
    3. ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΟ ΔΑΝΕΙΟ ΤΟΥ.

    ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ, Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΜΟΥ ΤΑ ΠΕΡΝΕΙ, Ο ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΤΑ ΙΔΙΑ, Ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΤΟ ΑΥΤΟ ΚΤΛ, ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΖΩ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΜΑΛΑΚΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Εγω θα ξαναγραψω, τι γινοταν παλια.(Αυτα ξερω καλα αλλωστε).
    Παλαιοτερα λοιπον, πληρωναμε λεφτα για να σπουδαζουμε. ηδη απο το Γυμνασιο.(Εννοω το 6ταξιο πληρες Γυμνασιο,μαζι με το Λυκειο δηλαδη).
    Μονο το Δημοτικο Σχολειο, ηταν δωρεαν.
    Και μιλαμε για τα χρονια της φτωχειας.ΦΤΩΧΕΙΑΣ.
    Τι γινοταν λοιπον; Δε σπουδαζε κανενας;Οχι βεβαια.Σπουδαζαν αυτοι, που ΚΑΙ μπορουσαν,(οχι απο οικονομικους λογους εννοω, αλλα απο αν ειχαν μυαλο) ΚΑΙ ηθελαν.Και βεβαια, ηταν πολλοι λιγοτεροι απο σημερα.
    Και καλα, πως γινοταν και σπουδαζαν και οι φτωχοι; Μα ΗΘΕΛΑΝ ΠΟΛΥ.Και οπως ξερουμε, οποιος θελει, μπορει.
    Υπηρχαν τα πιστοποιητικα αποριας, που ετσι και ειχες, δεν πληρωνες διδακτρα.Υπηρχαν συσσιτια, ιδιως στις επαρχιακες πολεις. Υπηρχε τελος και το ταγαρι απο το χωριο, που πηγαινε στην κωμοπολη, καθε βδομαδα, με το φαι της βδομαδας, ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ.
    Και ολοι, εκαναν, αυτο που επρεπε και σεβονταν τα παιδια, τον κοπο του γονιου.Γιατι εβλεπαν ποσο υπεφερε, για να σπουδασουν αυτα.
    Και πολλες αδελφες, μενανε πισω, για να σπουδασει το αγορι της οικογενειας, γιατι συνηθως, δεν υπηρχε η δυνατοτητα να σπουδασουν παραπανω απο ενας σε καθε οικγενεια.
    Και οι αλλοι, τι κανανε; Μα μαθαιναν καποια τεχνη, ειτε σε καποια Σχολη, δουλευοντας παραλληλα καπου σε παρομοια με τις σπουδες τους εργασια, ωστε να μαθουν καλυτερα τη δουλεια.
    Ετσι, ειχαμε τη Σιβιτανειδιο, που ηταν Σχολη με α@@ιδια και εβγαλε στρατιες απο αριστους τεχνιτες, που εκαναν ολα αυτα που βλεπουμε σημερα.
    Με τον τροπο αυτο, καταλαβαιναν, οτι ο μη εργαζομενος, μηδε εσθιετω. Καιπροχωρησαν στη ζωη τους.
    Σημερα, ολοι ζητανε τα παντα απο το κρατος, χωρις να κανουν τιποτα γι αυτο. Μονο απαιτησεις. Και τα παιδια κακομαθαινουν, γιατι νομιζουν οτι ολα ειναι τσαμπα στη ζωη. Κι αυτο, ειναι το μεγιστο λαθος, που εκαναν οι ταλαιπωροι οι γονεις τους,νομιζοντας οτι επειδη αυτοι περασαν ζορικα, θα πρεπει τα παιδια τους, να περασουν ανετα.Ολο καφεδιες και παρλαπιπες στα καφενεια. Και γκομενιλικια απο τα 13, που η πειρα λεει, οτι οταν αρχισει το νταραβερι αυτο, οι σπουδες, παπαλα.
    Φαινεται οτι το συστημα αυτο, στη μεγαλη πλειοψηφια, δε δουλευει καλα και ετσι τα παιδια, εγιναν απαιτητικα, χωρις να δινουν τιποτα αυτα και αυθαδη συν τοις αλλοις.
    Βρωμιζουν το χωρο του Σχολειου τους, που εμεις, παρολο που ηταν φτωχικο, το προσεχαμε, γιατι αν το χαναμε, δεν ειχαμε τιποτα ανακτορα για αντικατασταση.
    (Και ενα παραδειγμα.Σε Σχολειο, που πηγαμε καποτε και ηταν ΕΝΤΕΛΩΣ καινουριο,την αλλη μερα, εσπασαν ΟΛΟΥΣ τους νιπτηρες,που υπηρχαν).
    Κανουν καταληψη καθε χρονο, με το προσχημα της καλλυτερευσης των σπουδων,(αν ειναι δυνατον, να ζητας κατι καλυτερο, φτυνοντας αυτο που ηδη εχεις) και οταν τελειωσει αυτη, το Σχολειο, κειται σε ερειπια.
    Δεν αφηνουν τιποτα ορθιο. Καινε, σπανε και κλεβουν τα παντα.
    Στη μεγαλη καταληψη επι Μητσοτακη θυμαμαι, σπασανε ΟΛΑ τα τζαμια του Σχολειου και χρειαστηκε να μεινει το Σχολειο κλειστο επι μια εβδομαδα ακομη, για να μπουν καινουρια τζαμια.
    θα μπορουσα να γραφω για μερες, αλλα αρκετα. Αυτοι που θελουν να καταλαβουν, καταλαβαν πιστευω.
    (Και κατι που ακουσα σημερα στο ραδιο, εξαιτιας ενος δημοσιευματος στο "Εθνος", για κατι που εκανε ο Λυκειαρχης ενος Σχολειου, σε μαθητες που πηγαν εκει, με τα σορτς.
    Το Σχολειο, ειναι ενας πολυ συντηρητικος θεσμος απο τη φυση του. Αναπαραγονται οι γνωσεις, δεν παραγονται εκει.Ετσι, δεν μπορει να εμφανιζεται ο καθενας, οπως θελει, για να τραβαει την προσοχη των αλλων, γιατι τοτε ΔΕ γινεται δουλεια.
    Καποτε, ερχοταν μια κοπελλα στο Σχολειο, ξεκωλη.Ναι, με φουστα, που ηταν μεχρι το βρακι της. Οταν σηκωνοταν στον πινακα για να γραψει κατι, φαινοταν κανονικα το βρακι και γινοταν της πουτανας απο κατω, απο τα παιδια.Της πεταγαν το στυλο κατω, για να σκυβει να τον μαζεψει, ωστε να φαινεται, ο,τι φαινοταν).
    Θεωρειτε οτι ετσι πρεπει να ειναι τα Σχολεια;
    Και μια αναλογια.
    Ας συγκριουμε δυο αλλα Ισρυματα. Ενα κρατικο Νοσοκομειο και το Ωνασειο.Οχι απο επιστημονικης, αποψεως,αλλα απο εμφανιση.
    Μπαινεις σε ενα Νοσοκομειο. Βλεπεις κατι ανθρωπους στα διαφορα τμηματα, ντυμενους καπως να συμπεριφερονται συνηθως καπως.
    Μπαινεις μετα στο Ωνασειο και παθαινεις σοκ και δεος.Και απο το χωρο, αλλα και απο τους ανθρωπους.
    Σοβαρους, μετρημενους, αψογα ντυμενους και επαγγελματιες.
    Πραγμα που στην Ελλαδα δυστυχως, δεν ειναι αυτονοητο.
    Ειπα πολλα και κουρασα, αλλα ρε παιδια, ειμαι πολυ στενοχωρημενος. Τι διαολο,στο πηγαδι κατουρησαμε εμεις και πανε ολα στραβα ενω οι αλλοι πανε γαμιοντας μπροστα;
    Εσας, σας αρεσουν αυτα;
    Γραψτε παρακαλω κατι, γιατι νομιζω οτι εχω γινει ενας μοναχικος και γκρινιαρης γερος και τα βλεπω ολα μαυρα, ενω ειναι κατασπρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Αν δεν απομονωθούν τα φασιστοειδή της αριστεράς από τους φοιτητές θα έχουμε πάλι τα ίδια .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. δεν υπάρχει ίχνος δημοκρατικής συμπεριφοράς στις αντιδράσεις των φοιτητών.Μάλλον φασισμό αποπνέουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση