GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Και αποχώρηση από το ΝΑΤΟ...

. ...στα "όπλα" του Καραμανλή (;) . Δεν έχει μόνο το "βέτο" στην φαρέτρα του ο Κ. Καραμανλής για το θέμα των Σκοπίων. ...

. ...στα "όπλα" του Καραμανλή (;)
.
Δεν έχει μόνο το "βέτο" στην φαρέτρα του ο Κ. Καραμανλής για το θέμα των Σκοπίων. Διπλωματικός παράγων έλεγε ότι έχει κι ένα άλλο, ύστατο, όπλο. Την αποχώρηση της Ελλάδας από το στρατιωτικό σκέλος του ΝΑΤΟ - αν τα πράγματα οδηγηθούν στα άκρα και ...πάρουν όλα "φωτιά". Ένα "όπλο" που είχε χρησιμοποιήσει και ο θείος του όταν ανέλαβε πρωθυπουργός, μετά την κατάρρευση της χούντας.
Βέβαια οι συνθήκες τώρα είναι πολύ διαφορετικές και κάτι τέτοιο θα ήταν πολύ πιο δύσκολο να γίνει από μια χώρα σαν την Ελλάδα. Αλλά και το ότι "κουβεντιάζεται" σημαίνει κάτι για την μορφή των εξελίξεων...
------------------------------------------------

129 σχόλια

  1. KOPSTE TA NARKWTIKA. SAS EXOYN KAPSEI TON EGEFALO.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ma ti mparoufa einai ayth twra?
    Epikounwnia me ton Egefalo yparxei?
    Oxi oti eimai yper tou NATO me ton tropo pou leitourgei...alla den thelw kai ta Tourkika F18 na ftanoun panw apo thn Antravida...
    Akousa kai ton Papadakh sto ANT1 na leei den fovomaste kai den exome anagh tous Amerikanous...tote giati kaname thn papia stis ypoklopes?...kalokairi erxetai ante mhn doume Hotels na anatinazontai ston aera sto kentro ths a8hnas.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραια εικασια και προοπτικη!

    Οι συμμοριτες αγγλογερμανοι φασιστες ΝΑΤΟικοι ουτως ή αλλως ειναι η χειροτερη αλλα και πιο επικινδυνη παρεα που θα μπορουσε να μας λαχει!

    Καλη προετοιμασια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και γιατί να φύγουμε;
    Εμείς δεν εχουμε κανένα προβλημα, αν εχει ο Bush,(και φενετε οτι εχει) ας φυγουν οι ΗΠΑ από το στρατιωτικό σκέλος του ΝΑΤΟ.

    Δεν με νοιαζει καθολου μα καθολου. :>

    takis




    Γνήσιο ή μαϊμου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σιγά μην κλάσει ο Καραμαλένγκος ο μπούλης. Ζώα...Δεν υπάρχει πολιτικός με αρχίδια σε ΝΔ ΠΑΣΟΚ. Όλοι είτε την Ρωσσία, είτε τις ΗΠΑ ή την ΕΕ την γλύφουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΟ!!!

    ΠΡΩΤΟΦΑΝΗΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ GRSex.com ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΧΟΡΗΓΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ PRESS-GR!

    ΜΟΝΟ ΟΜΟΡΦΕΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΕΙΚΟΣΑΡΕΣ, ΜΕ ΤΡΥΦΕΡΑ ΟΠΙΣΘΙΑ ΚΑΙ ΤΡΕΛΛΕΣ ΚΑΜΠΥΛΕΣ! GRSex.com

    GRSex.com - ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥΣ ΑΝΤΡΕΣ ΜΕ ΑΝΕΒΑΣΜΕΝΗ LIBIDO.




























































    ///

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  7. ε, τώρα συγνώμη ρε παιδιά, αλλά με τέτοια ανάρτηση το μόνο που μπορεί να πει κανείς είναι:

    πούτσες βούρτσες μάντολες!

    ε μα... τα θέλει ο κώλος σας να σας βρίσουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ότι και να πείτε μάγκες το βέτο ήταν πεντακάθαρο!

    Τιμή και δόξα στον Καραμανλή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτος που το αναρτησε αυτο ειναι ποιο ηλιθιος ακομα και απο τον παγκοσμιως αποδεκτα πανηλιθιο Bush

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μόνο μαλάκας με λοβοτομή θα μας έβγαζε απο το ΝΑΤΟ με όλους σχεδόν τους γείτονες μας να διεκδηκούν απο εμάς και να είναι στο ΝΑΤΟ.
    Και ο απλός μαλάκας δεν θα το έκανε πρέπει να του είχαν κάνει και λοβοτομή ή να ήταν Αμερικάνος, Τούρκος, Σκοπιανός ή Αλβανός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. 6.38

    hold your horses and be grateful to the "unknown" players...

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ο πλέον ένθερμος υποστηρικτής των ελληνικών θέσεων ήταν ο Γάλλος πρόεδρος κ. Νικολά Σαρκοζί, ο οποίος ανέφερε στην τοποθέτησή του ότι "είμαστε αλληλέγγυοι με τους Ελληνες, πιστεύουμε ότι πρέπει να βρεθεί λύση. Εχω ουγγαρέζικες ρίζες, αλλά έχω και ελληνικές και τις αποδέχομαι πλήρως".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπέρ των ελληνικών θέσεων τάχθηκαν οι ηγέτες της Γαλλίας, της Ιταλίας και της Ισπανίας, καθώς, επίσης, του Λουξεμβούργου και της Ισλανδίας.

    Με κατανόηση είδαν την ελληνική τοποθέτηση οι ηγέτες της Ουγγαρίας, Σλοβακίας, Βελγίου, Ολλανδίας και Γερμανίας.

    Αντίθετοι στις ελληνικές θέσεις και υπέρ της άνευ όρων ένταξης των Σκοπίων τάχθηκαν οι ηγέτες της Τουρκίας, Σλοβενίας, Τσεχίας, Εσθονίας και Λιθουανίας. Λιγότερο θερμοί, αλλά στην ίδια κατεύθυνση ήταν οι ηγέτες της Δανίας, της Βουλγαρίας και της Νορβηγίας.

    Ενώ, δεν πήραν καθόλου θέση οι ηγέτες του Καναδά, της Βρετανίας και της Πορτογαλίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΤΟ ΚΑΘΑΡΟ VETO ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ σημαίνει ότι:
    θέλουμε να βρεθεί συμβιβαστική λύση το ταχύτερο δυνατό, χωρίς ωστόσο αυτό να σημαίνει ότι έχουν τεθεί και συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. xXAXAXAXAXA ERE MALAKIA POU SAS TALEPORI. IPAME NA GRAFETE OTI SAS KATEVI ALLA MIN APOGIOTHITE KIOLAS SVISTE LIGO

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ZHTΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ!
    ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΓΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ!

    http://athensfront.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ποιος ηλίθιος έγραψε το
    "Και αποχώρηση από το ΝΑΤΟ...".

    Φαίνεται ότι δεν γνώριζε ο γράψας, ότι ο θείος Καραμανλής έκανε μιά μεγάλη γκάφα τότε με την "αποχώρηση από το ΝΑΤΟ..." και μετά η Τουρκία αλώνιζε ανέμελα και έχουμε τα ντε φάκτο γεγονότα ακόμα. Μάλλον ήταν και αυτή η προτροπή "Και αποχώρηση από το ΝΑΤΟ...", στημένη από διπλωμάτες των ΗΠΑ όπως και τότε, με την γκάφα του Θείου. Φιλόλαος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Alithia anarotiete kanis an den imastan sto NATO kai EOK pia tha itan i thesi mas simera?
    To lathos egine mia fora kai den prokite na epanalifthi, giati prepi na thimithite ta parakalia pou kaname meta kai ta beto tis tourkias. Afta ta leei mono to siriza gia to NATO kai to KKE gia NATO kai EOK xoris na mas leei ti na kanoume to mono pou skeptonte tin anampompoula kai to kerdos pontarontas ston antiamerikanismo pou dikeologimena exoume oi Ellhne.
    Oso gia to laos ti mpori na pei kanis o laikismos sto akron aoton , pontari pantou gia na dikeologi tin iparksi tou. Dilosi stin bouli ton ellinon les kai ine kafenio (Mpous o pio ilithios proedros ton HPA) afta legonte sta kafenia kai ta blogs kai mas aresoun den legonte episima giati prosbali tous amerikanous polites kai oxi ton mpous.
    Sas thimizo kai tis dilosis Pangalou gia germania kai meta zitousame signomi.
    Kirie beropoule eleos
    Esi kapote isoun antithetos me ta dimopsifismata kai oxi mono, eleges oti den prepi na metra i psifos i dikia sou to idio me mia gria pou tin pigenoun sikoti gia na psifisisy, tora i gria emathe ti tha psifisi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. 7.15 ποιοί είναι οι "άγνωστοι παίκτες"???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. 7.15 αυτους για να τους μαθεις πρεπει να προσκυνησεις τον αγιο και να φιλησεις το κωλο του καψαμπελη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Δύσκολο και επικίνδυνο. Τέτοιες στιγμές είναι για τους Έλληνες.

    Φανταστείτε να αποχωρήσουν τώρα τα ελληνικά ένοπλα τμήματα από τις "ειρηνευτικές" αποστολές, σε μία ένδειξη μη εμπλοκής στα εσωτερικά μιάς άλλης χώρας με δικαιολογίες φασιστικού δικτατορικού τύπου.

    Οι λαοί γνωρίζουν από μόνοι τους το καλλίτερο για αυτούς, δεν χρειάζονται νταβαντζίδες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. την κασσετα του ΚΚΕ αυτος, στα αρχιδια του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. εγω οτι και να λενε δεν ξεχνω ποιος μου εκατσε παραπαω πεντε χρονια στην συνταξη και δεν ειναι αλλος απο τον ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. 9.07 επειδή χρειαζόμαστε σωστικά μέσα στο βαπόρι, έλα να κάνεις τον τρόμπα


    έτσι κι αλλιώς ΔΥ είσαι, πασοκοδιορισμένος (??) δε δούλεψες ποτέ, γιαυτό σε τσούζει, οπότε ο ρόλος σου ταιριάζει γάντι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Η διεθνής ενημέρωση για την επιθετικότητα των Σκοπιανών πολιτικάντηδων πρέπει να συνεχίσει από όλους μας!
    Καθώς το πετρέλαιο τελειώνει, (http://www.youtube.com/watch?v=Ulxe1ie-vEY), πρέπει παράλληλα να κερδίσουμε τη φιλία όσων περισσότερων γειτόνων μας, όπως ξεκίνησε ο Ρήγας, εξηγώντας τους πόσα θα κερδίσουμε ενωμένοι απέναντι στην απληστεία των δυτικών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. 3 Απρίλιος 2008 9:07 πμ

    Εκτός απο ΔΥ πιστευω να είσαι και ΕΓΑ.
    Τι έγινε η ισοτητα των διο φίλων;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ρε παιδια ελεος βγαλτε την κασσετα της μαλακιας επιτελους τα ιδια και ιδια ψευτοαρισερα συνθηματα, παρτε χαμπαρι οτι δεν κυβερνατε εσεις απο το 50 και μετα,φανταστειτε να κυβερνουσε το κομμα σας,που θα δουλευε η μαννα σας; η αδελφη σας;παντα αντιρρησιες της βλακιας σας, κολλημενοι,επαγγελματιες αντιδραστικοι.κοιταξτε στα παραθυρα της τηλεορασης τους θλιβερους σας εκπροσωπους απο το πρωι εχουν αρχισει και μεμψιμοιρουν και αναμασανε αυτα που ακουμε εδω και 30 χρονια οτι μαλακια τους κατεβει,ελεος εστω και μια φορα σωπαστε,εκτειθεστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Θερμά συγχαρητήρια
    στον κ. ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ

    για το VETO.

    Να σε πάντα καλά
    μεγάλε ΠΑΤΡΙΩΤΗ.

    Το VETO

    o Καραμανλής το ψέλισε
    ο ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ το ΒΡΟΝΤΟΦΩΝΑΞΕ

    ποιός από τους 2 είναι Ο ΗΓΕΤΗΣ;

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΣΤΗΝ ΣΥΝΟΔΟ!!!
    Τετάρτη, 2 Απριλίου 2008 11:36 μμ | χωρίς σχόλια
    Βέτο άσκησε ο έλληνας πρωθυπουργός στη σύνοδο κορυφής του ΝΑΤΟ στο Βουκουρέστι οδηγώντας σε αναβολή τη συζήτηση για την ένταξη των Σκοπίων στη συμμαχία. Αυτή την ώρα βρίσκονται σε εξέλιξη διαβουλεύσεις για τη διατύπωση του κοινού ανακοινωθέντος. Την είδηση μετέδωσε το Reuters επικαλούμενο ΝΑΤΟικό διπλωμάτη.

    Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΒΡΕΘΕΙ ΛΥΣΗ ΣΤΗΝ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΝΕΝΑΙΣΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΩΝ ΣΚΟΠΙΩΝ ΣΤΟ ΝΑΤΟ!

    Ο ΣΕΦΕΡ ΕΚΑΝΕ ΜΙΑ ΣΟΦΤ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ.

    Ο ΣΑΡΚΟΖΙ ΕΙΠΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΟΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΚΑΙ ΤΟΝΙΣΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΡΙΖΕΣ ΠΟΥ ΤΙΣ ΑΠΟΔΕΧΕΤΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ!

    ΓΑΛΛΙΑ, ΙΤΑΛΙΑ(!), ΛΟΥΞΕΜΒΟΥΡΓΟ, ΙΣΛΑΝΔΙΑ, ΙΣΠΑΝΙΑ, ΟΥΓΓΑΡΙΑ, ΓΕΡΜΑΝΙΑ(!) ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

    ΚΑΝΑΔΟΙ, ΑΓΓΛΟΙ ΚΑΙ ΠΟΡΤΟΓΑΛΛΟΙ ΔΕΝ ΕΙΠΑΝ ΛΕΞΗ!

    Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΕΚΑΝΕ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ, ΚΟΝΤΑ ΣΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΣΚΟΠΙΩΝ

    ΟΙ ΗΝ. ΠΟΛ. ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΗΤΑΝ ΕΧΘΡΙΚΕΣ ΟΠΩΣ ΑΝΑΜΕΝΟΤΑΝ!

    ΕΠΙΣΗΣ ΜΕ ΜΙΑ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ Ο ΟΛΙ ΡΕΝ ΤΗΣ ΕΥΡ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ, ΑΔΕΙΑΣΕ ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΧΘΡΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ!

    Tags: νατο, σκοπια, ειδησεις, ελλάδα
    ΑΝΑΒΑΛΛΕΤΑΙ Η ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΝΤΑΞΗΣ ΤΩΝ ΣΚΟΠΙΩΝ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ton paradexome ton ko Zourari pou an kai den katalavainw polla apo osa leei logw tis dialektou pou xrisimopoiei!eipe pos prepei na eksalipsoume to onoma makedonia apo ta skopia kai na exoume olokliri tin makedonia enswmatomeni stin ellada.Alli mia fora to exw ksanakousei afto apo ta xeili tou vasilews kwnstantinou pou se diangelma tou ston elliniko lao eipe stous Ellines min ksexnate tis xmenes patrides.loipon einai kairos i elliniki igesia na kinithei pros aftin tin kateftinsi gia na apokatastatei i taksi pragmatwn ena kommataki tis makedonias exoun to opoio o pavlos melas den prolave na apeleftherwsi, akousa stin zoukla tou triantafylopoulu pos ekei yparxei meionotita 200.000 ellinwn den to kserame twta pou to mathame ti kanoume giaftous?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. 9.37

    άσε τους να εκτίθενται, εις βάρος τους είναι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Το θέμα έχει σχεδόν λυθεί και ακόμα μιλάτε για βέτο. Καήκατε εντελώς μου φαίνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΚΑΨΑΜΠΕΛΗ ΑΠ ΤΗ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΒΓΑΛΑΝ ΣΤΟΝ ΤΑΚΟ ΤΟ ΡΙΞΕς ΣΤΗ ΜΑΛΑΚΙΑ..... Η ΜΕΓΑΛΗ ΚΟΤΑ ΕΙΣΑΙ Η ΜΕΓΑΛΟΣ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ .. ΜΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΑΥΤΟ ΡΕ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ ΕΕΕ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. nai kala,o theios efyge apo to nato kai meta toys parakalage na ksanampei

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Pwpw ti mounares einai aftesssssss!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. εχουν δικιο μερικοι που λενε οτι ειναι λαθος η αποχωρηση απο το ΝΑΤΟ.Ο ΘΕΙΟΣ εφυγε απο το στρατιωτικο σκελος και αφησαμε την ΤΟΥΡΚΙΑ να αλωνιζει στο ΑΙΓΑΙΟ ,της εδωσαν προτεραιοτητα οι αμερικανοι σε ολα,και μετα παρακαλαγαμε νε επανελθουμε.καποιοι ομως δεν καταλαβαινουν ακομα ,χτες βραδυ αργα στον ΑΝΤΕΝΝΑ ο εκπροσωπος του ΚΚΕ ειπε οτι ολα τα κακα ξεκινανε οτι προσπαθουμε να λυσουμε το προβλημα μεσα στο ΝΑΤΟ.που θα το λυσουμε ρε μεγαλε ποιος εχει μεινει;στο συμφωνο τηςΒΑΡΣΟΒΙΑΣ; ή στο Αφρικανικο Κογκρεσο;ειμαστε απο το 1952 μεσα καλως η κακως.να το λυσουμε στον ΟΗΕ, βεβαιως αλλα τωρα στο ΝΑΤΟ εκατσε, την ΑΜΕΡΙΚΗ καιει το θεμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. βρε σεις πλακα μας κανετε;ολοι τρεχουν να μπουν και εμεις να βγουμε;για να ενημερωθειτε τι μας στοιχισε τοτε που βγηκαμε και ποσο "το πληρωσαμε" για να μπουμε; ασε τη χλευη που εισπραξαμε οταν παρακαλουσαμε ναμας ξαναβαλουν και την αδιαλλαξια της "γειτονος" που λενε και οι "εγκεφαλοι" πολιτικοί! εντάξει είπαμε για να ευχαριστήσουμε μερικους οτι ειναι σκληρος ομακεδονομαχος αλλα οχι καιτοσο........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ###########################
    ' Ηταν την εποχή εκείνη πρόεδρος της δημοκρατίας ο ΣΑΡΤΖΕΤΑΚΗΣ (το αναφέρω για να προσδιορίσω χρονικά την εποχή γιατί δεν θυμάμαι ακριβή ημερομηνία).που σε μιά επίσκεψή του στην Αυστραλία του έριξαν οι Σκοπιανοί αυγά.Λοιπόν τότε είχαν κυκλοφορίσει ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ εκπαιδευτικοί σχολικοί χάρτες μέσω των αρμοδίων υπηρεσιών του υπουργείου παιδείας, που τους είχε κατασκευάσει κάποιος Αρκάς στην καταγωγή που έκανε τον επεχειρηματία στο είδος,περνωντας τον διαγωνισμό από το υπουργείο παιδείας. Οι χάρτες αυτοί ΕΙΧΑΝ ΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΜΕ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΟΙ ΣΚΟΠΙΑΝΟΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ. Μέσα σε μία νύχτα και αφού οι χάρτες είχαν φτάσει στα Ελληνικά σχολεία ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ δώθηκε ΝΥΧΤΑ εντολή στους προϊσταμένους της εκπαιδεύσεως και στους διευθυντές των σχολείων να τους αποσύρουν. Ο εν λόγω επιχειρηματίας είχε βεβαίως εισπράξει την πολλών δεκάδων εκατομυρίων αμοιβή του, απ΄ όσο γνωρίζω δεν επεβλήθει καμία κύρωση,και ύστερα λέμε γιατί μας πηδ.... ΕΙΠΑΤΕ ΤΙΠΟΤΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΠΟΙΟΣ ΚΑΝΕΙ Μ-ΠΟΥΣΤΙΕΣ ΚΑΙ ΑΦΗΝΕΙ ΚΕΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕ Η ΣΕΛΙΔΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩ;ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Είναι γνωστό ότι Καραμανλής και Καψαμπέλης είναι οι μεγαλύτεροι μαλάκες της Ελλάδας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Παντως βλεπω μερικα σχολια που μαλλον οι σχολιαστες εχουν την εντυπωση οτι το ΝΑΤΟ ειναι εκει για να μας λυνει τα προβληματα, λαθος, ουτε ο ΟΗΕ εχει το ρολο, κανεις δεν τον εχει, ευτυχως. Αυτη τι στιγμη χρησιμποιουμε τον ΟΗΕ σαν μεσολαβητη, διαιτητη δηλαδη, και το ΝΑΤΟ το χρησιμοποιουμε σαν οπλο εκ των εσω, για να πετυχουμε αυτο που θελουμε. Επομενως σεναρια σαν και αυτα που ακουγονται, εξω απο το νατο κλπ ή ειναι απο αφελεις που δεν καταλαβαινουν ολα τα παραπανω, ή απο κομουνιστες που ειναι κολλημενοι στο παρελθον και εχουν προτυπο χωρας την κουβα, η απο πρακτορες των σκοπιων που θα τους βολευε αφανταστα να βγαιναμε εξω απο το νατο, οπως και τους τουρκους. Και πολυ λυπαμαι που φαινεται οτι η αναρτηση αυτη ειναι του πρεςς και οχι εκ των εξω. Ειναι η δευτερη χοντρη κοτσανα τους σε μια μερα.

    takis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ρε παιδιά καταλάβατε τι έγινε;
    Σε άμεση αντιπαράθεση της μοναδικής υπερδύναμης του κόσμου με την μονίμως παρειά της Ελλάδα νίκησε διπλωματικά μια μάχη. Αυτό μόνο από Γαλλία-Γερμανία-Ρωσία έχει ξανασυμβεί στην Ευρώπη. Εδώ κράτη που δεν έχουμε σχεδόν καθόλου σχέσεις όπως η Ισλανδία μας υποστήριξαν εναντίων στις ΗΠΑ!!! Και εκτός από κάποια κράτη παρειές των ΗΠΑ και την μονίμως ανθελληνική Τουρκία η ΗΠΑ δεν είχαν κανέναν με το μέρος τους. Μέχρι και οι "Αμερικανοί" της Ευρώπης Άγγλοι κράτησαν ουδέτερη στάση.
    Δεν ήταν τελική νίκη να ξεμπερδεύουμε αλλά το μόνο σίγουρο είναι ότι ήταν ΜΕΓΑΛΗ ΝΙΚΗ εδώ οι ανταποκριτές των ξένων ΜΜΕ δεν το πίστευαν ότι βάλαμε βέτο και ουσιαστικά οι ΗΠΑ απομονώθηκαν και όχι η Ελλάδα.
    Απλά α-π-ί-σ-τ-ε-υ-τ-ο αν αναλογιστεί κάποιος όλες τις παραμέτρους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Αν ήταν ο Σημίτης τι θα γινόταν; Πάλι το παραμύθι ότι τα βέτο δεν είναι για μικρές χώρες και δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα/ευχαριστούμε τους Αμερικάνους θα έλεγε; Ή θα ξανάδινε τον Οτσαλάν και τα Ίμια στους Τούρκους ;P
    Από τον Α.Παπανδρέου είχαμε να λειτουργήσουμε σαν χώρα και όχι σαν δούλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. 11.27


    Kύριε Αρχηγέ, πειράζει να μην έχουμε σημαία στο νησάκι???



    Κύριε Αρχηγέ, δε λέμε ότι την πήρε ο αέρας ή το κύμα???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. 3 Απρίλιος 2008 8:22 πμ

    Ποιος ηλίθιος έγραψε το
    "Και αποχώρηση από το ΝΑΤΟ...".

    Φαίνεται ότι δεν γνώριζε ο γράψας, ότι ο θείος Καραμανλής έκανε μιά μεγάλη γκάφα τότε με την "αποχώρηση από το ΝΑΤΟ..." και μετά η Τουρκία αλώνιζε ανέμελα και έχουμε τα ντε φάκτο γεγονότα ακόμα. Μάλλον ήταν και αυτή η προτροπή "Και αποχώρηση από το ΝΑΤΟ...", στημένη από διπλωμάτες των ΗΠΑ όπως και τότε, με την γκάφα του Θείου. Φιλόλαος

    ==
    Ρε πουστη "ΦΙΛΟΛΑΟΣ" ,για πρωτη φορα με βρισκεις συμφωνο..

    Χα! γαμωτο...

    ΕΙΜΑΙ σιγουρος οτι εζησες αυτο το καραγκιοζιλικι, "αποχωρηση απο το ΝΑΤΟ" και να σου απο κατω κατι "προοδευτικες" μη χεσω ,πασοκοσκυλαιικες εφημεριδες (διαβαζε "ΕΘΝΟΣ") που ..πλειοδοτουσαν κιολας.

    "Ο κ.Καραμανλης δηλωσε οτι τωρα η αποχωρηση μας απο το ΝΑΤΟ ειναι οριστικη" ....(μπλιαχ!)..

    Τελικα ο Εθναρχης .."συρθηκε" απο τους γαμημενους πασοκοσκυλαιους του αντρει μινεικο παπανδρεου και εκανε αυτην την αποκοτια...

    Και μετα παρακαλαγαμε !
    Π Α Ρ Α Κ Α Λ Α Γ Α Μ Ε !!! γαμωτο να μας ξαναβαλουν στο ΝΑΤΟ...


    ΟΧΙ ΓΑΜΩΤΟ!!

    Τετοια ξεφτιλα δεν την αντεχω ξανα.

    Πιστευω ο Καραμανλης ,ειχε διαμαντι δασκαλο (τον θειο του) και τετοια μαλακια ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΝ ΞΑΝΑΚΑΝΕΙ...

    ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ..

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Όσο για τον "πατριώτη"... Καρατζαφέρη
    με τα αδωνοβελοπουλάκια του, τους είδαμε από το Μαϊο που ούρλιαζαν ότι χάσαμε το δικαίωμα του VETO σε Νατο κ ΕΕ και ότι ο Καραμανλής "σέρνεται" από την Ντόρα και έχει ξεπουλήσει... τα πάντα.
    Από το καλοκαίρι, κατοικοεδρεύουν στα κανάλια από το πρωί μέχρι το βράδυ και ειδικά στο MEGA..και την μόνη λέξη που έχουν στο στόμα τους είναι ΑΝΙΚΑΝΕ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ που προσκύνησες τον Αμερικανό... τώρα που θα κρυφτούν...!!!!
    Τελικά να μας απαντήσουν ο "Λαμπράκης" έγινε ξαφνικά πατριώτης και τους βγάζει όλη μέρα στο κανάλι χωρίς να τους δυσκολεύει... με καμμία ερώτηση? ή αυτοί προσκυνήσανε κανονικότητα? Τί "ΕΘΝΟΠΑΤΈΡΕΣ" θέε μου!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. 3 Απρίλιος 2008 11:48 πμ

    ==
    Χα!
    Αυτο το .."ειδυλιο" ΜΕΓΚΑ-νισταν και καρατζαφερη το εχουμε ξαναδει..

    Συνηθως εχει αδοξο τελος.

    Παραδειγμα.
    Δημαρχιακες εκλογες στην Θεσσαλονικη.
    Οποια ωρα και να εβλεπες ΜΕΓΚΑ-νισταν καρατζαφερη θα εβλεπες..

    Τον χρησιμοποιουσαν ΤΟΤΕ ,για να "κοψει" ψηφους απο τον .."δεξιο" υποψηφιο..

    Στην τελικη πηρε ελαχιστο ποσοστο,που καθολου δεν αλλοιωσε το αποτελεσμα των εκλογων...

    Οποτε "ειδυλιο" τελος!!!
    Ειχαμε κανα χρονο να το (ξανα)ματαδουμε στο ΜΕΓΚΑ-νισταν αυτον τον αδιστακτο αρριβιστα καρατζαφερη..

    Τωρα παλι τα ιδια.
    Θελουν να τον δουν να "κοβει" ψηφους απο την Νεα Δημοκρατια (του κ.Καραμανλη,οπως λεει και το γιοργος)...

    Αν αυτο δεν γινει ?!?!?!
    Κοντος ψαλμος "αλληλουια"..

    Θα μας..."λειψει" απο το ΜΕΓΚΑ-νισταν ,για πολυ καιρο...
    Μεχρι τις επομενες εκλογες!!

    Ρε τους πουστηδες.
    Μα για τοσο μαλακες μας περνανε??

    Μας εχουν για τοσο ηλιθιους???

    Και καλα ο καρατζαφερης ,"ευκαιρια" ψαχνει αυτος να βγει στην τηλεοραση (κανενα ..κοστος,δεν υπολογιζει αυτος,αρκει να μας δειξει την φατσα του και την καμπουρα του στην τηλεοραση,βγαζει και το "αχτι του" που ηταν αποκομμενος απο τα ΜΜΕ),
    αλλα αυτο το ΜΕΓΚΑ-νισταν ,δεν πηρε χαμπαρι οτι ο κοσμος τους .."πηρε χαμπαρι"???
    Μα τι διαολο "επικοινωνιολογους" προπαγανδιστες εχουν εκει μεσα??

    Μπας και νομιζουν οτι "τους βλεπει ο κοσμος,ακομα"????

    Ρε σιου ρε λακηδες!
    Ρε σιου ρε πουστηδες..

    Ρε ουστ ρε!!!!

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. 12.13

    Αν συνυπολογίσεις και το πόσο
    μας έπριξαν και με τον Βενιζέλο..

    για "χασοδίκηδες" τους κάνω εκει

    στο ΜΕΓΚΑΝΙΣΤΑΝ..που λες κι εσυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Σιγά μη φύγει κι απ' την ΕΟΚ, παληκάρια!

    Ρεζίλι γίνεστε, ώρες-ώρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Χαρείτε, ζήστε το μύθο σας στην Ελλάδα, γιορτάστε το "όχι" του Καραμανλή!

    Κάντε τώρα, άλλωστε τώρα θα κάνει τις εκλογές και ο Καραμανλής, όπως συνεννοήθηκε με τον Γιώργο, προχθές!

    Η πραγματικότητα που θα αναδυθεί σε λίγο, θα είναι λιγότερο θριαμβευτική.
    Θα δείτε τα προεκλογικά δώρα του Μπους, στους "αποπάνω" και στον Καραμανλή, να μοιράζονται δήθεν ισόρροπα για να εξυπηρετήσουν του καθενός την προπαγάνδα.
    Θα δείτε, όσοι μπορείτε, πώς μέσα από όλο αυτό το "διπλωματικό έπος", μόνο ένας κέρδισε ουσιαστικά.

    Το κακό είναι ότι ο άτιμος ο Αμερικανός κέρδισε για ακόμη μια φορά σε ένα σικέ παιχνίδι που παίξαμε και μείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. 11.38
    Κύριε Καραμανλή γιατί δεν έχουμε σημαία στο νησάκι;
    Την πήρε ο αέρας;
    Δεν τολμάμε να την βάλουμε Αρχηγέ.
    Γι'αυτό ηλίθιε δεν έχουμε.

    Κ.ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Το μπουΜΠΟΥΛΗσε τελικά το βέτο ο Καραμανλής .
    Απίστευτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Άγιε μαλάκα, αν δεν γίνουν εκλογές τώρα, θα κάτσεις να σου τον φερμάρω στον άγιο κώλο;

    χάϊντε βλήμααααααααα!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. 3 Απρίλιος 2008 12:21 μμ
    ΑΓΙΟΣ.

    Το κακό είναι ότι ο άτιμος ο Αμερικανός κέρδισε για ακόμη μια φορά σε ένα σικέ παιχνίδι που παίξαμε και μείς!

    ==
    Ρε ανθρωπε ,γαμω την πουτανα την κοινωνια,πες ΕΣΤΩ ΜΙΑ ΦΟΡΑ τα πραγματα ΞΕΚΑΘΑΡΑ!!!.

    Καυμο τοχω ρε!

    Ολο την "σφιγγα" μας κανεις και πρεπει να βαλουμε κατω το μυαλο μας(το λιγο που εστω ..διαθετουμε) ,να κανουμε την "Πυθια"...

    Μα τοσο πορωμενος επιτελους???

    Δεν λεω να μας πεις 1+1= 2...
    (και αυτο εχει αναιρεθει,γιατι στους computers 1+1=1..!),
    αλλα πες κατι που θες απλα,ΑΠΛΑ!

    Να το καταλαβαινουμε και μεις απλα..

    ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ!!..

    Δεν θελω να σε καταταξω "στους εμβριθεις κουλτουριαρηδες αναλυτες καθε μαρξογενους μπουρδολογιας" (κομματι και αυτο του ΣΥΝ),αλλα θελω να σε καταλαβαινω τι λες!!!

    Ζηταω πολλα??

    And sorry by the way!

    john

    ΑπάντησηΔιαγραφή



  54. 12.22



    ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΥΡΙΕ ΤΡΙΜΑΛΑΚΑ ΓΙΑΤΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΟΥ ΣΗΜΙΤΗ, ΕΧΟΥΜΕ ΓΚΡΙΖΕΣ ΖΩΝΕΣ



    SO SIMPLE ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΠΑΛΗΚΑΡΑ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ! ΤΕΤΟΙΑ ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ ΕΙΧΑ ΝΑ ΝΙΩΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΑΝΔΡΕΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΘΕΙΟΥ ΣΟΥ.
    ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΟΙ ΠΡΕΣΒΕΙΣ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΟΛΟΧΩΡΕΣ ΤΣΕΧΙΑ,ΣΛΟΒΕΝΙΑ,ΕΣΘΟΝΙΑ,ΛΙΘΟΥΑΝΙΑ
    ΠΟΥΥΠΟΣΤΗΡΙΞΑΝ ΤΟΥΣ ΣΛΑΒΟΑΛΒΑΝΟΥΣ
    ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΤΗΣ Ε.Ε.ΟΠΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙ 100% ΔΙΚΙΟ ΚΑΙ ΠΟΥ ΨΗΦΗΣΕ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΤΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Δεν είναι δίκαια η συμφωνία, φίλε!
    Αν γίνουν εκλογές, όπως έγιναν και όσα περιγράφω τόσο καιρό στο σκοπιανό, εγώ δεν θα έχω καμία ευκαιρία να κάνω κάτι ανάλογο.
    Δεν πάω με αγόρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Αγαπητέ τζόν κάνε μας την τιμή να διαβάσεις τα δεκάδες κείμενα που γράψαμε για το σκοπιανό στη σειρά, για να καταλάβεις τι σημαίνει τόσο "ΑΠΛΑ".
    Απλά. εμείς λέγαμε την αλήθεια και η κυβέρνηση με τους προπαγανδιστές της παραμύθια.
    Αν δεν μπορείς να μας κάνεις την τιμή, τότε κάνε μας απλώς τη χάρη... αν διαθέτεις ίχνος αξιοπρέπειας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Εχω να προτεινω και εγω ενα ονομα για να αρχισουμε το επομενο γυρο διαπραγματευσεων με το γειτονικο κρατιδιο.

    Slavoalvania and occupied Greek Macedonian Territories

    Τι λετε?

    takis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Λάθος κάνετε με την αποχώρηση μας από το ΝΑΤΟ το 1974.
    Δεν φύγαμε πρώτα από το ΝΑΤΟ και μετά έγινε η εισβολή, μετά τον ΑΤΤΙΛΑ ΙΙ που έγινε στις 14 Αυγούστου, ακριβώς την επομένη 15 Αυγούστου 9.00 το πρωί ανακοίνωσε ο "θείος" τάχα μου για διαμαρτυρία την αποχώρηση μας... όλο στημένο βέβαια για να καλύψει την ΠΡΟΔΟΣΙΑ.
    Ευτυχώς ο σημερινός Καραμανλής δν έχει καμμία σχέση με τον "θείο", το λέει η ΨΥΧΗ του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Δεν πάω με αγόρια!
    ΑΓΙΟΣ

    3 Απρίλιος 2008 12:38 μμ
    ==

    Δυσκολευομαι να πιστεψω οτι εισαι ο αυθεντικος ΑΓΙΟΣ.

    Στ' αληθεια το λεω..

    Αν παρα ταυτα εισαι εσυ ,θα σου πω κατι:

    "Προσεχε μαζι μου οταν μιλας προστυχα"...

    Σε πληροφορω οτι γνωριζω πολυ καλα την Ελληνικη γλωσσα!
    ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΤΗΝ "κυριλε"!
    Γνωριζω ,και πολυ καλα μαλιστα και την γλωσσα του λιμανιου,και την "Ελληνικη υβρεολογια"..

    Απλα προειδοποιηση σου κανω.
    Δεν σε εχω βρισει ποτε με "σεξουαλικα υπονοουμενα"..

    Παρακαλω μαζι μου νασαι πιο προσεκτικος..

    Το οτι χρησιμοποιω εκφρασεις "αναλογα" με τι υποκειμενο εχω να κανω ,δεν αναιρει την παραπανω αληθεια..

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Τζόν είσαι μεθυσμένος;
    Στον 12.33 αναφέρεται το 12.38, όχι ασφαλώς σε εσένα.
    Να όμως που τσίμπησες. Αδύνατο να συνέλθεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. takis
    "Slavoalvania and occupied Greek Macedonian Territories"

    ΠΟΛΥ ΣΚΛΗΡΟ ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΓΙΑ ΑΡΧΗ ΜΕΤΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗ ΧΑΡΗ ΝΑ ΤΟ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΠΑΙΔΙΑ
    ΝΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Τελικά δεν αποχώρησαν, περιμένουν το τελικό κείμενο, κάτω από τις πιέσεισ των ΗΠΑ και άλλων χωρών για να μην εκτεθούν. Είναι πάντως έξω φρενών που δεν μπόρεσαν οι ΗΠΑ να περάσουν την θέση τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. τζων θα σε γαμήσει ο Αγιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Ο Αμερικανικός λαός και όλος ο κόσμος το έχει τούμπανο και ο άγιος κρυφό καμάρι οτι ο BUSH και η κυβέρνηση του ειναι παντελώς ηλίθιοι. Έχουν χάσει τα πάντα απο τη μέρα που πήραν την εξουσία. Βάλτα κάτω, κέρδος ΜΗΔΕΝ για τις ΗΠΑ, μόνο χασούρα. Μόνο αυτός πιστέυεις οτι κερδίζουν κάτι.

    μη τσιμπάτε, είναι πολύ έυκολο να πάρουμε ενα οποιοδήποτε γεγονός και να το κάνουμε συνομωσία για τους αδαείς.

    ουστ ρε λαμόγιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. τζων θα σου κλασει τα κερασια ο αγιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Agie 8a moy klaseis ta peponia?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Καλά ήθελα να΄ξερα πως τσιμπήσανε το δόλωμα του Καραμανλή οι Αμερικανοί περί "σύνθετης ονομασίας". Τους δούλεψε κανονικότατα, κέρδισε τον χρόνο που χρειαζόταν μέχρι την σύνοδο και τους το "σέρβιρε" το VETO και δέν ξέρουν από ήρθε... Να μου πείς εδώ το φάγανε και οι δικοί μας, αυτοί δεν θα το τρώγανε... Φάνταζεστε τί θα γινόταν άν δήλωνε άρνηση από την άρχη, μάλλον δεν θα είχε προλαβεί καν να το ξεστομίσει.... ποιές φωτιές κ Ζαχοπουλιάδα θα γινότανε ΧΑΜΟΣ!!! να μην προλάβει την σύνοδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. ΥΠΑΡΧΟΥΝ (και λίγοι ) ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΣΑΝ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥΣ :


    Έκκληση να επιδειχθεί κατανόηση στα σοβαρά επιχειρήματα της Ελλάδας σε σχέση με το όνομα της ΠΓΔΜ απηύθυνε η βουλευτής Κάρολιν Μαλόνι μιλώντας στη Βουλή των αντιπροσώπων.

    «Πρόκειται για ζήτημα εξαιρετικής σημασίας για μένα», είπε η ιδρυτής και συμπρόεδρος της Ομάδας Ελληνικών Θεμάτων της αμερικανικής Βουλής. «Όλα τα ιστορικά και αρχαιολογικά στοιχεία αποδεικνύουν ότι οι αρχαίοι Μακεδόνες ήταν Έλληνες. Μακεδονία είναι όνομα ελληνικό που προσδιορίζει τη βόρεια περιοχή της Ελλάδας εδώ και 2500 χρόνια», υπογράμμισε η κ. Μαλόνι.

    «To 1944, το όνομα της περιοχής των Σκοπίων άλλαξε σε Μακεδονία ως μέρος της ιμπεριαλιστικής εκστρατείας του Τίτο να αποκτήσει τον έλεγχο της ελληνικής επαρχίας της Μακεδονίας. Οι ΗΠΑ αντιτάχθηκαν στη χρησιμοποίηση από τον Τίτο του ονόματος Μακεδονία εκείνη την εποχή. Ωστόσο, το Νοέμβριο του 2004, μονομερώς και χωρίς προειδοποίηση, η αμερικανική κυβέρνηση αποφάσισε να αναγνωρίσει την ΠΓΔΜ ως Μακεδονία», συνέχισε η βουλευτής της Νέας Υόρκης.

    «Μου προκάλεσε κατάπληξη και απογοήτευση το γεγονός ότι ο Λευκός Οίκος αντέστρεψε την έως τότε αμερικανική πολιτική για να αναγνωρίσει την ΠΓΔΜ ως Μακεδονία μόλις δύο ημέρες μετά τις προεδρικές εκλογές του 2004 και πριν ολοκληρωθούν συνομιλίες μεταξύ των χωρών που επηρεάζονταν πιο άμεσα από αυτή την αλλαγή. Μαζί με τον πρώην βουλευτή Μάικλ Μπιλιράκη, εμείς και εξήντα οκτώ συνάδελφοι μας απευθύναμε επιστολή στον τότε Υπουργό Εξωτερικών Κόλιν Πάουελ εκφράζοντας τις ανησυχίες μας για την απόφαση αυτή και ζητώντας από το Στέιτ Ντιπάρτμεντ να επανέλθει στην επί μακρόν πολιτική του να αναφέρεται στην ΠΓΔΜ με τον τρόπο αυτό», είπε η κα Μαλόνι.

    «Πιστεύω», συνέχισε, «ότι το όνομα Μακεδονία ορθά ανήκει στον ελληνικό πολιτισμό και γι αυτό δεν θα έπρεπε να χρησιμοποιείται από καμία άλλη χώρα. Η Ελληνική Μακεδονία είναι ένας από τους παλαιότερους πολιτισμούς που είναι γνωστοί στον κόσμο και η ιστορία αυτού του ονόματος θα έπρεπε να αναγνωρίζεται και να γίνεται σεβαστή».

    «Εγώ και οι βουλευτές Μπιλιράκης, Σαρμπάνης και Σπέις, έχουμε προτείνει το ψήφισμα της 356 της Βουλής, το οποίο εκφράζει την άποψη της Βουλής των Αντιπροσώπων ότι η ΠΓΔΜ θα έπρεπε να σταματήσει τη χρήση υλικών που παραβιάζουν τις προβλέψεις της Ενδιάμεσης Συμφωνίας που υπογράφηκε με μεσολάβηση του ΟΗΕ, μεταξύ ΠΓΔΜ και Ελλάδας, και οι οποίες αφορούσαν εχθρικές ενέργειες ή προπαγάνδα. Το ψήφισμα καλεί την ΠΓΔΜ να εργασθεί με τα Ηνωμένα Έθνη και την Ελλάδα για την επίτευξη της επί μακρόν πολιτικής επιδίωξης των ΗΠΑ και του ΟΗΕ για εξεύρεση αμοιβαία αποδεκτού επίσημου ονόματος για την ΠΓΔΜ. Αυτό το δικομματικό ψήφισμα συγκηδεμονεύεται από 114 Βουλευτές».

    Η κ. Μαλόνι αναφέρθηκε επίσης στη βεβήλωση της ελληνικής σημαίας με αγκυλωτό σταυρό στα Σκόπια αυτή την εβδομάδα, που είναι παράδειγμα προπαγάνδας εναντίον του ελληνικού πολιτισμού, μνημόνευσε σχολικά βιβλία με χάρτες στους οποίους μια «μεγάλη Μακεδονία» περιλαμβάνει τμήματα της Ελλάδας και υπενθύμισε την έκδοση νομισμάτων στα Σκόπια με το Λευκό Πύργο της Θεσσαλονίκης. «Αυτή η απαράδεκτη αλυτρωτική προπαγάνδα πρέπει να σταματήσει», τόνισε η δημοκρατική βουλευτής της Νέας Υόρκης και ολοκλήρωσε: «Η Ελλάδα έχει με συνέπεια δηλώσει την επιθυμία της για ένταξη της ΠΓΔΜ στο ΝΑΤΟ υπό την προϋπόθεση ότι η ΠΓΔΜ θα παύσει να χρησιμοποιεί το όνομα ‘Republic of Macedonia’, θα υιοθετήσει ένα όνομα αμοιβαίως αποδεκτό από τις δύο χώρες και θα παύσει τη χρήση προπαγάνδας».

    For the copypaste
    ‘’PASOK poisonous’’

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Μη μπερδεύετε τη πούτσα με τη βούρτσα

    Στα Ίμια είχαμε απέναντι ένα στόλο ενώ τώρα είχαμε το καυλί του Μπους του πιθηκάνθρωπου.

    Μπορεί να μας γαμήσει ο Μπους με πιέσεις (να μην εισάγει φέτος λάδι από την Κρήτη π.χ.?) αλλά δεν θα σκοτωθεί κανένας

    Όπως είπε και ο ναύαρχος προχθές το στρατό ή πρέπει να μάθουμε να τον χρησιμοποιούμε ή να τον αφήσουμε στην άκρη.

    Έπρεπε να ρίξουμε μια κανονιά στη Γιαβούζ είπε και το πολύ πολύ να τρώγαμε μια στη μάπα για απάντηση. Ψυχρή στρατιωτική λογική με την οποία συμφωνώ αλλά άντε πέστο στη μάνα που έβαλε τα κλάματα μόνο που έβλεπε το στόλο να βγαίνει από τη Σαλαμίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. 3 Απρίλιος 2008 12:55 μμ

    Τζόν είσαι μεθυσμένος;
    Στον 12.33 αναφέρεται το 12.38, όχι ασφαλώς σε εσένα.
    Να όμως που τσίμπησες. Αδύνατο να συνέλθεις!
    ==

    Αλλο "κουσουρι" τωρα??.

    "μεθυσμενος"??

    Τελικα μου φαινεται οτι χασαμε τον μπουσουλα.
    "ποιος δουλευει ποιον"..

    Και κανε μας και καμμια αναλυση/μεταφραση/translation ,what is this fucking drunk???

    Ειμαι μεθυσμενος και γραφω τοσο σαφεστατα,και με ΜΗΔΕΝ ορθογραφικα λαθη??

    Περιεργο ειναι!
    Περιπτωση!!

    Δεν ειναι??

    Εγω παντως ετσι το βλεπω.
    Any doubt?

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. 1.09


    ...otan tsakonontai ta liontaria

    ta kounelia loufazoun!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Μπράβο στον ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ.
    Έπραξε το αυτονόητο!!

    ΟΙ άλλοι να τα βλέπουν αυτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Να γιατί ο Καραμανλής είναι ο καταλληλότερος για προθυπουργός!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. 1:21 μμ
    KAI ESY TI KANEIS EDW TOTE?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. 1.09

    Ας μου πει ένας τι κέρδισε η Ελλάδα από την πολιτική του veto στο σκοπιανό.

    Εγώ το βράδυ θα γράψω τι έχασε.

    Για τον Μπους έχω την χειρότερη γνώμη, αλλά η αμερικανική εξωτερική πολιτική δεν είναι ο Μπους!
    Το βραδάκι ή αύριο μετά την ανάλυση των Συμπερασμάτων θα σας πω τι ακριβώς κέρδισαν οι ΗΠΑ.
    Μη τα μπερδεύεις δεν υποστηρίζω τις ΗΠΑ, αυτά που εννοώ ελληνικά συμφέροντα θέλω να διαφυλαχθούν.
    Στο βαθμό που το πετυχαίνουν οι Κυβερνήσεις, το αναφέρω, αν όχι το επισημαίνω.
    Η πολιτική δεν είναι ποδόσφαιρο και δεν έχει ανάγκη από οπαδούς, τα κόμματα έχουν, δυστυχώς!
    Εγώ δεν ανήκω σε κανένα κόμμα και έτσι μπορώ να λέω τη γνώμη μου ανεπηρέαστα και όταν κάνω λάθος να το αποδέχομαι. Μέχρι τώρα δεν έχω σφάλει. Αν συμβεί αύριο είμαι ο πρώτος που θα το δεχτεί.
    Καλό απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. ΜΠΡΑΒΟ ΚΩΣΤΑ ΜΠΡΑΒΟ, ΡΕΖΙΛΙ ΤΟΥΣ ΕΚΑΝΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Η αλήθεια είναι ότι ο Καραμανλής χρησιμοποίησε "ασυνήθη" διπλωματική μέθοδο... στο σκοπιανό, μάλλον κάνει πολύ παρέα με τον Πούτιν.. τελευταία.
    Λιακόπουλε! τρελλός-τρελλός αλλά μάλλον βγαίνεις αληθινός!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Μη μπερδεύετε τη πούτσα με τη βούρτσα

    Στα Ίμια είχαμε απέναντι ένα στόλο ενώ τώρα είχαμε το καυλί του Μπους του πιθηκάνθρωπου.

    Μπορεί να μας γαμήσει ο Μπους με πιέσεις (να μην εισάγει φέτος λάδι από την Κρήτη π.χ.?) αλλά δεν θα σκοτωθεί κανένας

    Όπως είπε και ο ναύαρχος προχθές το στρατό ή πρέπει να μάθουμε να τον χρησιμοποιούμε ή να τον αφήσουμε στην άκρη.

    Έπρεπε να ρίξουμε μια κανονιά στη Γιαβούζ είπε και το πολύ πολύ να τρώγαμε μια στη μάπα για απάντηση. Ψυχρή στρατιωτική λογική με την οποία συμφωνώ αλλά άντε πέστο στη μάνα που έβαλε τα κλάματα μόνο που έβλεπε το στόλο να βγαίνει από τη Σαλαμίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. 1.09
    1.21

    ..den leo malakies!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. H ELLAS KINDYNEUEI


    O STRATOS NA EPEMBEI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Η καθαρη αληθεια ειναι οτι ο καραμανλης εκανε χρηση της πραγματικης δυναμης που μας δινουν οργανισμοι οπως το νατο και ο οηε χωρις να λυγισουν τα γονατα του απο το φοβο αλα-πασοκ ολα τα αλλα ειναι μαλακιες νεροβραστες για αδαεις και συνομοσιοβληματα, αγιε ασε τις μαλακιες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΜΑΓΚΕΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΣΙΠΡΟΒΑΛΛΟΝΤΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. ΕΧΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ η εποχή Μπους; Οι Αμερικανοί Πρόεδροι θεωρούνται «ξεδοντιασμένοι» τους τελευταίους δώδεκα ή δεκαοκτώ μήνες της δεύτερης θητείας τους. Καθώς δεν τίθεται θέμα επανεκλογής τους, η παρουσία τους δεν βαραίνει πια στις διεθνείς σχέσεις.
    ΤΟ ΛΥΚΟΦΩΣ επηρεάζει διαφορετικά τον κάθε «Πρέζιντεντ». Ο Αϊζενχάουερ, στην αποχαιρετιστήρια ομιλία του, προειδοποίησε για τους κινδύνους από το «στρατιωτικό- βιομηχανικό σύστημα». Ο Κλίντον προσπάθησε να λύσει το Μεσανατολικό, φέρνοντας στο τραπέζι Μπαράκ και Αραφάτ. Και ο Μπους; Ο Μπους επιχειρεί διεύρυνση του ΝΑΤΟ. Θέλει να βάλει στη Συμμαχία την Ουκρανία και τη Γεωργία, καθώς και το τρίο Αλβανία- Κροατία- Σκόπια.
    ΑΛΛΟΙ ΠΡΟΕΔΡΟΙ προσπάθησαν να προσφέρουν και, κυρίως, να κάνουν την υπέρβαση. Ο Μπους πάλι, στο κύκνειο άσμα του, επιμένει στη σκληρή πολιτική του. Η ενσωμάτωση Ουκρανίας και Γεωργίας είναι καρφί στο μάτι της Ρωσίας και προβληματίζει Γάλλους και Γερμανούς. Μέρκελ και Σαρκοζί δεν ασπάζονται μια νεοψυχροπολεμική προσέγγιση απέναντι στη Μόσχα. Στα Βαλκάνια πάλι η άτσαλη προσέγγιση του Σκοπιανού ανέστησε τους μακεδονομάχους της ελληνικής πολιτικής κι έκανε τον υπάκουο Καραμανλή να μιλά για βέτο.
    ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ είναι μια σύνοδος μπάχαλο. Και μια Κόντι Ράις που τη μία μέρα μαλώνει με τον Γερμανό Σταϊνμάγερ και την άλλη με την Μπακογιάννη στα τηλέφωνα. Ο Μπους το παίζει «πολύ σκληρός για να πεθάνει», αλλά η γραμμή δεν περνάει. Γιατί; Γιατί η απήχηση των Αμερικανών έχει σημαντικά μειωθεί επί των ημερών του- κάπου μεταξύ Γκουαντάναμο, Αμπού Γράιμπ, Ιράκ και Αφγανιστάν. Δεν είναι τυχαίο ότι ο υποψήφιος των Ρεπουμπλικανών για την Προεδρία Τζον ΜακΚέιν λέει ότι «οι ΗΠΑ πρέπει να ακούν τους συμμάχους τους...».
    ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ η Αμερική από μοναδική έχει γίνει μοναχική υπερδύναμη. Στο Βουκουρέστι η γροθιά στο τραπέζι αποδεικνύεται γροθιά στο μαχαίρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Είναι τόσο μάγκας που απείλησε τους ΝΑΤΟικούς ότι αν δεν σταματήσουν τις μαλακίες και τα κόλπα με την Ελλάδα

    μπορεί και να φύγουμε από το ΝΑΤΟ


    Αχχαχαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. ΜΗΝ ενθουσιάζεστε! Είμαστε τόσο διψασμένοι να γλυτώσουμε απο τις φάπες που νομίζουμε πως με το ΒΕΤΟ πιάσαμε τον παπά απο τα τέτοια.

    Ειναι γεγονός οτι είναι μεγάλη κίνηση και επιτυχία, άλλωστε ο Καραμανλής μετά την Σύνοδο έχει κανονίσει συνάντηση και μπίζνες με Σαρκοζι και Πουτιν. Το οτι κερδίσαμε μια μεγάλη μάχη όμως, δεν σημαίνει οτι κερδίσαμε και κανέναν πόλεμο. Δεν ξέρουμε μετα τον Μπους ποιος θα βγει και τι θα πάθουν τα Σκοπια μέχρι τότε. Ακόμα και αν διαλυθουν είμαστε πολύ χαλβάδουλες για να πάρουμε κομμάτι απο την πίτα, το πολυ πολυ να μοιραστουν σε Βουλγαρους και Αλβανους, οπότε ακόμα και αν το θέμα Σκόπια κλέισει, έχουμε τα τουρκομόγγολα και τα αλβάνια.

    Εχουμε ΠΟΛΥ δρόμο ακόμα, σε μια εξαιρετικα ασταθή περιοχή, με επικίνδυνους γείτονες και οι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ εξελίξεις για την Ελλάδα τώρα αρχιζουν.

    Τηρηστε τις επιφυλάξεις σας λοιπόν γιατι στην Ελλάδα έχουμε ταλέντο και τις πιο κερδισμένες μας στιγμές, να κανουμε μια μαλακία και να γκρεμιζουμε οτι χτίσαμε. Μην νομιζετε οτι με ΒΕΤΟ κάτι καναμε και λύσαμε τα προβλήματα οπότε αράζουμε μετα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Κέθε φύσης ΚΛΑΠΑΡΧΙΔΑ των σημερινών πρωιναδικων. Το VETO το είπατε όλοι μαζί ε;
    Αν ΔΕΝ περναγε τις ΕΛΛΑΔΑΣ μας τι θα λέγατε τώρα για τον Καραμαλή και τη Ντόρα;
    Τσανακογλύφτες γραικύλοι και σαπιοκοιλιές. Η νίκη έχει πολλούς πατεράδες ε;
    Η ήττα είναι ορφανή παλιοτσουτσέκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Καλό και άγιο το βέτο. Τώρα να δουμε τι προβοκάτσιες και που θα σκαρώσουν οι αιματοβαμένοι
    φονιάδες των λαών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Εννοείται ότι το είπαμε όλοι

    90% στις δημοσκοπήσεις δεν λέγαν ΒΕΤΟ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. αλλες μαλακιες απο το αγιο, που ειναι και τι εχεις να πεις ρε αρχιδαμπουρα αγιε για τις nova mecedonia κοτσανες που εχεις γραψει, ακου εκει δεν εχει κανει σφαλμα ο ανθισμενος αρχιδοκαμπος

    ελεος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Επειδή κάποιο νεοραγιάδες αναρωτιόντουσαν τι θα μας κάνει ο Αμερικανός και πως θα το...πληρώσουμε και εαν ο Μάστερ οφ Πάππετς θα μας κάνει...νταντα που τον παρακούσαμε, έχω να πω το εξής:

    Θα μας κλάσουν τα τέτοια γιατι πολύ απλά οτι ήταν να κάνει το έχει ήδη κάνει, και ότι σχέδια έχει για την Ελλάδα θα τα πραγματοποιήσει έτσι και αλλιώς οπότε χεστήκαμε, δεν έχουμε ΤΙΠΟΤΑ να χασουμε!

    Θα πάψουν να θελουν το τετράπτυχο Σημίτη-Ντορα-Ξυριζα-Γκιόργκο; Όχι βέβαια!

    Θα πάψουν να σεγοντάρουν τους σκοπιανους και τον Σόρος, τους αλβανους και τους τούρκους;

    Θα πάψουν να θέλουν την Ελλάδα κομματάκια για να προοθήσουν τα διαρετικα ανθελληνικα και γεωστρατηγικα τους σχέδια;

    Θα πάψουν να υποστηριζουν τον Αττίλα στην ''Β. Κύπρο'' όπως την λένε;

    Θα πάψουν τις υποκλοπές και τις κατασκοπίες στην χώρα;

    Θα πάψουν να πρεσβεύουν τον ανθελληνικο αγγλοσαξωνικο άξονα;

    Η μήπως θα μας βομβαρδίσουν;

    Σιγά ρε! Η Ελλάδα δεν είναι Σερβία που ήταν ανυπεράσπιστη και δεν ήταν σε κανέναν διεθνή οργανισμό, και η Ρωσία εκείνη την εποχή ήταν ο μπεκρούλιακας ο Γιέλτσιν! Η Κινα ήταν ακόμα σε νάρκη. Η Λατινική Αμερική το ίδιο.

    Εμείς είμαστε σε διεθνείς οργανισμους, η Αμερική καταχρεωμένη και στα πρόθυρα διάλυσης και η Λ. Αμερικη, Κίνα, Ρωσία είναι πλέον ισχυρα αντίπαλα στρατόπεδα, λίγα τα ψωμάκια των γιάνκηδων.

    Αμέσως, ''μαμά θα μας δείρουν τώρα οι Αμερικάνοι που τους είπαμε όχι;''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Μη μπερδεύετε τη πούτσα με τη βούρτσα

    Στα Ίμια είχαμε απέναντι ένα στόλο ενώ τώρα είχαμε το καυλί του Μπους του πιθηκάνθρωπου.

    Μπορεί να μας γαμήσει ο Μπους με πιέσεις (να μην εισάγει φέτος λάδι από την Κρήτη π.χ.?) αλλά δεν θα σκοτωθεί κανένας

    Όπως είπε και ο ναύαρχος προχθές το στρατό ή πρέπει να μάθουμε να τον χρησιμοποιούμε ή να τον αφήσουμε στην άκρη.

    Έπρεπε να ρίξουμε μια κανονιά στη Γιαβούζ είπε και το πολύ πολύ να τρώγαμε μια στη μάπα για απάντηση. Ψυχρή στρατιωτική λογική με την οποία συμφωνώ αλλά άντε πέστο στη μάνα που έβαλε τα κλάματα μόνο που έβλεπε το στόλο να βγαίνει από τη Σαλαμίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Η ΜΆΝΑ ΠΟΥ ΈΒΑΛΕ ΤΑ ΚΛΆΜΑΤΑ ΜΌΝΟ ΠΟΥ ΈΒΛΕΠΕ ΤΟ ΣΤΌΛΟ ΝΑ ΒΓΑΊΝΕΙ ΑΠΌ ΤΗ ΣΑΛΑΜΊΝΑ ΦΊΛΕ ΜΟΥ ΤΑ ΈΒΑΛΕ ΓΙΑΤΊ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΔΕΙ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΣΤΙΣ ΔΟΞΕΣ ΜΑΣ, ΜΙΑ ΖΩΗ ΜΑΣ ΠΗΔΑΝΕ ΚΑΙ ΓΥΡΝΑΜΕ ΤΑ ΦΕΡΕΤΡΑ ΑΝΤΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΙΣΩ. ΔΙΚΙΟ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΘΕ ΑΓΙΟΥΣ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ ΝΑ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΤΟΥΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ ΓΙΝΕΤΕ ΕΜΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΒΕΝΤΕΤΕΣ, ΕΙΔΑ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΝΑ ΛΕΝΕ "ΜΗΝ ΤΑ ΒΑΖΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΙΟ" ΤΙ ΛΕΤΕ ΡΕ ΜΟΥΝΑΚΙΑ, ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΘΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟ ΦΧΑΡΙΣΤΕΙΘΕΙΤΕ ΑΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΗΛΙΘΙΟΣ. ΝΑΜΟΥΧΑΘΕΙΤΕ ΡΑΓΙΑΔΑΚΙΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. 1:34
    Στον φίλο μας που έγραψε για επέμβαση στρατού , υπενθυμίζω ότι όταν επενέβη ο στρατός το έκανε για να κάνει την Φιλιππινέζα των Αμερικανών .
    Για να θυμόμαστε οι γέροι και να μαθαίνουν οι νέοι .
    Τέτοιους πουστο-μαλάκες δεν έχει πλέον οι Ελλάδα γιαυτό και του κάθε Μπούς δεν του γίνονται τώρα τα χατίρια .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Δεν υπάρχουν δόξες φίλε

    Κάθε χρόνο 3.000 σκοτώνονται σε ατυχήματα


    Αρκούν μόνο 20-30 για ένα θερμό επεισόδιο και για να κλάσουν λίγο μέντες Τούρκοι-Σκοπιανοί-Αλβανοί-Βούλγαροι


    Ας το κάνουμε εθελοντικά. Όποιος θέλει να τον ευγνωμονεί η πατρίδα για παντα ας ΣΗΚΩΣΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ (και μετά αρχίζεις να σκέφτεσαι: σιγά μη πάω εγώ για να πηδάει ο μαλάκας ο Ζαχό)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Πρέπει να καταλάβουμε όλοι εμείς οι "κουτόφραγκοι", Ευρωπαίοι δεν είμαστε τώρα;
    οτι την κωλοαμερικάνθκη πολιτική δεν την έχουμε ανάγκη.ΠΡΟΣΟΧΗ! Για την πολιτική μιλάω γιατι και στις ΗΠΑ υπάρχουν άνθρωποι που δεν έχουν στον ήλιο μοίρα.Η Ευρώπη είναι πολιτικοοικονομικά αυτάρκης. Η Ρωσία ουσιαστικά σύμμαχος,προμηθευτής φυσικού αερίου, πετρελαίου οπλομηχανημάτων κλπ.κλπ. αν και τα τελαυταία δεν τα πολυέχει η Ευρώπη ανάγκη, γιατί έχει δικιά της παραγωγή.Στην ενωμένη λοιπόν Ευρώπη ας βάζουν όλοι το χέρι στην τσέπη, να αφήσουν τις τσιγκουνιές που είχαν σαν αποτέλεσμα να στηρίζουμε τα πάντα στο δολάριο, αλλωστε το ευρώ είναι ισχυρότερο σήμερα του δολαρίου και θα ισχυροποιηθεί περισότερο όταν και άλλα εκτος ευρω κράτη της γης το καταλάβουν και αφήστε τους αμερικανους στην άλλη πλευρά της γης να μαστουριάζουν και να αλληλοπλακώνουνται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Αυτό, το ήταν "όλοι" μαζί του αλλιώς δεν θα μπορούσε να σταθεί στο Βουκουρέστι, έχει πολύ πλάκα!! Μπορούσαν να κάνουν και αλλιώς, πάνε και αυτοί να κλέψουν λίγη δόξα μην τον αφήσουνε και μόνο του, και σε λίγο τον βλέπουνε με τα κυάλια. Βλέπω κ ξαναβλεπω τον εκπρόσωπο του ΝΑΤΟ να ανακοινωνει οτι η FYROM δεν προσκλήθηκε, και δεν του βγαίνουν οι λέξεις...Κοίτα που τώρα όλοι την λένε FYROM μεχρι χθές όλη την έλεγαν MACEDONIA. Πολύ γέλιο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Δεν υπάρχουν δόξες φίλε

    Κάθε χρόνο 3.000 σκοτώνονται σε ατυχήματα


    Αρκούν μόνο 20-30 για ένα θερμό επεισόδιο και για να κλάσουν λίγο μέντες Τούρκοι-Σκοπιανοί-Αλβανοί-Βούλγαροι


    Ας το κάνουμε εθελοντικά. Όποιος θέλει να τον ευγνωμονεί η πατρίδα για παντα ας ΣΗΚΩΣΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ (και μετά αρχίζεις να σκέφτεσαι: σιγά μη πάω εγώ για να πηδάει ο μαλάκας ο Ζαχό)


    ΑΦΩΝΟΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Προς τον ΑΓΙΟ και κάθε σοβαρά σκεπτόμενο.

    ΠΕΡΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΒΕΤΟ ΚΑΙ ΑΜΕΡΙΚΗΣ:

    ΜΗΠΩΣ ΕΝΤΕΧΝΑ - Η ΑΛΛΩΣ ΠΩΣ - ΟΔΗΓΗΘΗΚΕ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΣΤΟ ΧΘΕΣΙΝΟ ΒΕΤΟ?
    ΕΞΗΓΟΥΜΑΙ:
    1. ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΜΠΟΔΙΣΕΙ ΤΩΡΑ ΤΙΣ ΗΠΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΕ ΔΙΜΕΡΗ ΠΛΕΟΝ ΒΑΣΗ, ΤΙΣ ΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΠΛΕΟΝ ΚΑΝΕΝΑΝ ΕΤΑΙΡΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ? H AKOMH, NA ΕΠΕΚΤΕΙΝΟΥΝ ΣΕ ΕΔΑΦΟΣ ΤHS FYROM ΤΙΣ ΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ CAMP BONDSTEAL ΣΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΤΟY ΚΟΣΟΒΟY?
    2. ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΘΑ ΞΕΣΠΑΣΕΙ Η ΜΗΝΗ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΣΥΜΜΑΧΩΝ (ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ, ΑΓΓΛΙΑΣ, ΓΑΛΛΙΑΣ) ΠΟΥ ΘΑ ΕΞΑΡΤΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΗΠΑ ΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ? ΦΥΣΙΚΑ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΠΕΚΛΕΙΣΕ.
    3. ΠΟΙΟΣ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΟΥ ΑΠΟ ΜΙΑ ΤΟΣΟ ΓΕΝΝΑΙΑ ΕΘΝΙΚΗ ΣΤΑΣΗ, ΤΟ "ΟΧΙ" ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΑΝΙΣΧΥΡΟ "ΕΚΒΙΑΣΤΗ" ΜΑΣ, ΤΙΣ ΗΠΑ?

    ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ.

    Υ.Γ. ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΝΗΣΗ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΟΥ ΒΕΤΟ, ΑΛΛΑ ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΙΑΣ ΙΣΩΣ ΚΑΛΟΣΤΗΜΕΝΗΣ ΠΑΓΙΔΑΣ !

    Πάρις Αναλυτής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. ΠΟΛΕΜΟ ΣΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ ΝΑ ΞΑΝΑΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΞΩ ΤΟΥΡΚΟΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΗ !
    ΞΑΝΑΡΧΟΜΑΣΤΕ ΑΠΙΣΤΟΙ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ ΘΕΛΕΤΕ ΠΟΛΕΜΟ ΘΑ ΤΟΝ ΕΧΕΤΕ !
    ΕΣΕΝΑ ΜΠΟΥΣ ΘΑ ΣΕ ΑΦΗΣΩ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΑΛΙΜΠΑΝ ΝΑ ΣΕ ΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΜΟΝΟ ΣΟΥ ΝΑ ΠΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΟΡΟΣ ΣΙΝΑ!
    Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΔΙΠΛΑ ΜΑΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ ΣΚΟΠΙΑΝΟΙ ΤΡΩΤΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!
    ΘΑ ΣΑΣ ΚΑΤΑΚΤΗΣΟΥΜΕ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ ΕΙΣΤΕ ΚΟΤΕΣ ΕΝΑΝ ΗΡΩΑ ΜΟΝΟ ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΝΑ ΑΡΧΗΓΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Πάρι Αναλυτή,κατ΄ αρχάς ως σκέψη και ως ανάλυση έχουν μια ΄βάση αυτά που λες. Ας μην ξεχνάμε όμως πως για να φτάσεις στο BONDSTEAL CAMP περνάς από εναέρια, επίγεια ή θαλάσσια όρια και άλλων κρατών. Αν θέλεις συμφωνώ με τον ανώνυμο που λέει περί αυτάρκειας της Ευρώπης και εξασφάλιση ενεργειακών ή άλλων εμπορικών και γενικώτερα δοσοληπτικών πηγών. Πρέπει δε να μην ξεχνάμε οτι οι εν δυνάμει σύμμαχοι της Ελλάδας βρίσκονται στη Ρωσία,Σερβία Γαλλία Γερμανία κλπ. ΄Αλλο το εάν κάποιες Γιαλτες και άλλες συμφωνίες μας έστειλαν αλλού. Βέβαια και όλοι αυτοί δεν μας αγαπάνε επειδή είμαστε όμορφοι ούτε μας θέλουν για συχώριο στην ψυχή της μάννας τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. @2:55
    Τι εννοείς να πάει ο κόσμος να σκοτώσει γείτονες στα καλά καθούμενα;!
    Ή είσαι εκτός κλίματος ή κρίνεις...εξ ιδίων τα αλώτρια.
    Δεν είμαστε δολοφόνοι αν μας επιτεθούν θα είμαστε όλοι στα σύνορα να προστατέψουμε όποιον έχει ανάγκη και φυσικά όχι για τον κάθε Ζάχο και πρωθυπουργό αλλά για τους ανθρώπους.
    Αν εννοείς αυτό ΠΑΡΩΝ και οι περσότεροι από όσους ξέρω μαζί θα είναι, όσοι φοβούνται δεν μπορώ να τους κατακρίνω για αυτό ας ψάξουν να βρούνε δικαιολογίες και να κάνουν την ανάγκη τους "επιλογή" δήθεν ότι δεν πάνε να σκοτωθούν για τον Ζάχο ή για πέτρες και ας πάνε με τα γυναικόπαιδα να ζήσουν για πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Μα εξυπακούεται οτι πας να πολεμήσεις για την χώρα σου, για το σπίτι σου, την περιουσία σου, για να μην σου περάσει ένας στρατός την γυναίκα και το παιδί σου. Δεν πας για τον καθε μαλακα Ζαχο.

    Και να κρυφτείς άλλωστε δεν θα σε βρει το κακο έτσι και αλλιως;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. 3:17 μμ

    Όχι στα καλά καθούμενα φυσικά

    Όταν οι Τούρκοι ανέβηκαν στα Ιμια 2 δεν ήταν στα καλά καθούμενα.

    Μπορούσαμε να πυροβολήσουμε
    Αλλά σκεφτήκαμε αυτούς τους 20-30 που λέω από πάνω.

    Επίσης όταν τα τουρκικά κανουν βόλτες στο Αιγαίο τι σημαίνει αναχαίτιση? Το σπρώχνω?

    Αν μπαίνουν στον ελληνικό (όχι στον διεθνή) εναέριο χώρο γιατί δεν πυροβολούμε? Όταν έπεσε ο ένας Τούρκος πάνω στον Ηλιάκη τι κάναμε? Η επεσε ο Τούρκος και έπρεπε να ρίξουμε ή έπεσε ο δικός μας και δεν έπρεπε να βρίσκεται εκεί. Με σπρώξιμο πήγε να τον διώξει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. 3:25 μμ

    είσαι τελείως λάθος και τελείως αντίθετος με αυτά που λέω.

    Εκεί είναι το πρόβλημα. Αν φτάσουν στην Αθήνα μετά από πόλεμο 5 ετών και το μωρό θα πάρει όπλο

    Τώρα όμως που εγώ πίνω καφέ, ο ζάχο πηδάει διατάζεις αυτούς τους 20-30 που είναι στα σύνορα

    "αν ακούσω κιχ από απέναντι να ρίξετε αμέσως?"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. Τωρα αν εχει τα κοτσια ο πρωθυπουργος θα πρεπει να δωσει μια κλοτσια στην ντορουλα να παει στο σπιτι της.Οταν μαθετε λεπτομερειες θα καταλαβετε γιατι το γραφω.Παντως ειναι κουφαλιτσα η κυρια.Ευτυχως ο Καραμανλης επραξε το αυτονοητο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. Καταρχήν μη φοβάστε, δεν θα γίνει και πόλεμος. Η στάση του πρωθυπουργού ήταν αυτή που έπρεπε να είναι.

    Σας υπενθυμίζω και το ΟΧΙ στην Κύπρο για το σχέδιο Ανάν και σας ξαναυπενθυμίζω ότι δεν άνοιξε ούτεμύτη. Είπαν τους Κυπρίους "κωλόπαιδα". Έ και; Στη σημερινή εποχή φίλοι μου είναι καλύτερα να σε λένε "κωλόπαιδο" παρά "καλόπαιδο = μαλάκας".

    Εαν, στο εσωτερικό μας δεν βάλουμε τάξη σε όλους αυτούς τους ηλιθίους που το παίζουν αναλυτές του κώλου και στις ξεφωνισμένες αδελφάρες που πάνε και σηκώνουν τα λάβαρα και στο πρώτο μπαμ έχουν κλάσει μέντες, τότε θα μπορούμε να πούμε και πέντε πραγματάκια παραπάνω.

    Ήρεμη δύναμη και όχι καμποϋσμούς. Οι νίκες βγαίνουν στα τραπέζια μεταξύ τύρου και αχλάδου και όχι στα πεζοδρόμια σας υστερικές ντραγκ κουήνς.

    Τώρα χρειάζεται επιθετική διπλωματική δραστηριότητα στη δίπλα χώρα. Για τους ευρωπαίους εταίρους μας είναι παντελώς αδιάφορα πλέον.

    Φιλικά

    και μην φανατίζεστε επειδή ο πρωθυπουργός έκανε το αυτονόητο. Αυτό θα έκανε και Αλέξης ακόμη εάν είχε το 90% του κόσμου να λέει κάνε αυτό. Και θα ξεχνούσε τις "θεωρίες" του μη τυχόν και τα μπερδέψει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. malaka john, den kykloforoyse tote to "ethnos"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. eisai poly malakas, malaka john

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. Ο Καραμανλής έχει τον ΠΟΥΤΙΝ απο πίσω και τοπε το βέτο.
    Ξυπνάτε , τα οικονομικα συμφεροντα με τον Πούτιν ειναι καλλυτερα απο τις μπίζνες με τον καριόκη Αμερικάνο.
    ο δικός μας ειναι επιχειρηματιας και οχι της σειρας πρωθυπουργος( Κατασκευαστικες δημοσιων εργων - πολυεθνικες - ...).
    Το να εισε με τους ΡΩΣΣΟΥΣ ειναι το καλλυτερο και αυτα περι ΝΑΤΟ ειναι για να μασαει ο λαοτζικος και οι μαμακες.
    Κανενα ...πανί δεν θα μας κουνιόταν ( τουρκοι-αλβανοι-σλαβοι...).Ο ΡΩΣΣΟΣ ειναι ΔΥΝΑΜΗ πλεον ξανά
    και τα Αμερικανακια εχουν παθει ταρακουλο , για αυτο και θελουν αυτα που Θελουν( ενταξη στο ΝΑΤΟ πρωην λαων της ΕΣΣΔ κ.λ.π...).
    Σημερα για να δειξεις οτι εχεις αρχιδια, θές και τα αρχιδια ενος γιγαντα μαζι σου και ο Καραμανλης τα εχει βρει στον ΡΩΣΣΟ.
    Αν ανοιξει και την εγχωρια αγορα ( πετρελαια - ουρανιο - χρυσος ...)
    να γινουμε και οι ΕΛΛΗΝΕς πλουσιοι 'τοτε θα γραφτει το ονομα του στις πιο ΧΡΥΣΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ.
    Αυτα απο καποιον μη ΔΕΞΙΟ αλλά οχι και μη ΚΑΡΑΜΑΝΛΙΚΟ στη παρούσα φάση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. Αναβάλλεται μέχρι την επόμενη Σύνοδο Κορυφής, το φθινόπωρο, η πρόσκληση ένταξης της ΠΓΔΜ στο ΝΑΤΟ, μετά το δήθεν βέτο που έβαλε ο Πρωθυπουργός Κώστας Καραμανλής, την Τετάρτη, κατά τη διάρκεια της Συνόδου Κορυφής των ηγετών της Βορειοατλαντικής Συμμαχίας.

    Το σχέδιο που στήθηκε από τούς Αμερικάνους, Σαρκοζί και Δεξιά για να ξανα-υποκλέψει την ψήφο του ελληνικού λαού η καταστροφική κυβέρνηση Κώστα Καραμανλή είναι να εμφανιστεί ο Καραμανλής ότι δήθεν «αντιστέκεται στους Αμερικανούς». Για να γίνουν πιο πιστευτοί οι πράκτορες τύπωσαν και φωτογραφίες του Καραμανλή ως δήθεν Μπούλης-Κάτμαν-Χίτλερ!!! Και για να «τσιμπίσουν και κάτι δήθεν αριστεροί» φτειάξαν της ελληνική σημαία με σβάστικα!!
    Αμέσως μετά τις εκλογές που θα είναι σύντομες ο Κώστας - Κάτμαν - Καραμανλής θα τρέξει γονυπετής και με αναφιλητά να υπογράψει όχι μόνο για τα Σκόπια ως «Δημοκρατία της Μακεδονίας» αλλά θα στρέψει και τα «νώτα του» στους αμερικανούς για όλα τα εθνικά μας θέματα κατά τα την προσφιλή τακτική όλων των «ηγετών της δεξιάς».

    Δέθεν υπέρ των ελληνικών θέσεων τάχθηκαν οι ηγέτες της Γαλλίας, της Ιταλίας και της Ισπανίας, καθώς, επίσης, του Λουξεμβούργου και της Ισλανδίας ενώ από μέσα τους γ’έλαγαν γιατί γνώριζαν τη συνέχεια!!. Με κατανόηση δήθεν είδαν την ελληνική τοποθέτηση οι ηγέτες της Ουγγαρίας, Σλοβακίας, Βελγίου, Ολλανδίας και Γερμανίας. Αντίθετοι στις ελληνικές θέσεις και υπέρ της άνευ όρων ένταξης των Σκοπίων τάχθηκαν οι ηγέτες των ΗΠΑ, Τουρκίας, Σλοβενίας, Τσεχίας, Εσθονίας και Λιθουανίας. Λιγότερο θερμοί, αλλά στην ίδια κατεύθυνση ήταν οι ηγέτες της Δανίας, της Βουλγαρίας και της Νορβηγίας, ενώ απέφυγαν να πάρουν θέση ο Καναδάς, η Βρετανία και η Πορτογαλία.

    Ο πλέον θεατρινικός δήθεν ένθερμος υποστηρικτής των ελληνικών θέσεων ήταν ο Νικολά Σαρκοζί, ο οποίος ανέφερε στην τοποθέτησή του ότι "είμαστε αλληλέγγυοι με τους Έλληνες, πιστεύουμε ότι πρέπει να βρεθεί λύση. Εχω ουγγαρέζικες ρίζες, αλλά έχω και ελληνικές και τις αποδέχομαι πλήρως". Αλλά ξέχασε να μας πει ο Νικολά Σαρκοζί για τις εβραικές του ρίζες και για την κομπίνα που έστησε μαζί με τους Αμερικανούς και τον Κώστα Καραμανλή για περεταίρω εκβιασμό του ελληνικού λαού στις επικείμενες εκλογές.
    Η μόνη σωστή ονομασία για τα σκόπια είναι «Δημοκρατία του Βαρδάρη». Οποιαδήποτε άλλη ονομασία είναι προδοτική και αυτοί που θα την υπογράψουν θα πρέπει να δικαστούν για εσχάτη προδοσία. Αν οι Σκοπιανοί θέλουν να ονομάζονται Μακεδόνες ας προσαρτηθούν στο Ελληνικό κράτος και αυτόματα μπαίνουν στο ΝΑΤΟ στην ΕΟΚ και στο Ευρώ...Εμπρός αδελφια Σκοπιανοί μη ντραίπεστε εδώ τόσοι Αλβανοί έχουν ελληνικές ταυτότητες ας πάρετε και εσείς... Η Ελλάδα είναι φιλόξενη σε όσους ασπάζονται τον πολιτισμότης!!


    Το στημένο από τους Αμερικανούς κείμενο των συμπερασμάτων, σύμφωνα με πληροφορίες, δεν ικανοποιεί την πλειψηφία του ελληνικού λαού και δεν θέτει χρονοδιάγραμμα, καθώς η λύση περνά μέσα από τον ΟΗΕ και όχι από τη βορειοατλαντική συμμαχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. Θερμά συγχαρητήρια
    στον κ. ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ

    για το VETO.

    Να σε πάντα καλά
    μεγάλε ΠΑΤΡΙΩΤΗ.

    Το VETO

    o Καραμανλής το ψέλισε
    ο ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ το ΒΡΟΝΤΟΦΩΝΑΞΕ

    ποιός από τους 2 είναι Ο ΗΓΕΤΗΣ;

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΣΤΗΝ ΣΥΝΟΔΟ!!!
    Τετάρτη, 2 Απριλίου 2008 11:36 μμ | χωρίς σχόλια
    Βέτο άσκησε ο έλληνας πρωθυπουργός στη σύνοδο κορυφής του ΝΑΤΟ στο Βουκουρέστι οδηγώντας σε αναβολή τη συζήτηση για την ένταξη των Σκοπίων στη συμμαχία. Αυτή την ώρα βρίσκονται σε εξέλιξη διαβουλεύσεις για τη διατύπωση του κοινού ανακοινωθέντος. Την είδηση μετέδωσε το Reuters επικαλούμενο ΝΑΤΟικό διπλωμάτη.

    Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΒΡΕΘΕΙ ΛΥΣΗ ΣΤΗΝ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΝΕΝΑΙΣΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΩΝ ΣΚΟΠΙΩΝ ΣΤΟ ΝΑΤΟ!

    Ο ΣΕΦΕΡ ΕΚΑΝΕ ΜΙΑ ΣΟΦΤ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ.

    Ο ΣΑΡΚΟΖΙ ΕΙΠΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΟΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΚΑΙ ΤΟΝΙΣΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΡΙΖΕΣ ΠΟΥ ΤΙΣ ΑΠΟΔΕΧΕΤΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ!

    ΓΑΛΛΙΑ, ΙΤΑΛΙΑ(!), ΛΟΥΞΕΜΒΟΥΡΓΟ, ΙΣΛΑΝΔΙΑ, ΙΣΠΑΝΙΑ, ΟΥΓΓΑΡΙΑ, ΓΕΡΜΑΝΙΑ(!) ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

    ΚΑΝΑΔΟΙ, ΑΓΓΛΟΙ ΚΑΙ ΠΟΡΤΟΓΑΛΛΟΙ ΔΕΝ ΕΙΠΑΝ ΛΕΞΗ!

    Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΕΚΑΝΕ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ, ΚΟΝΤΑ ΣΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΣΚΟΠΙΩΝ

    ΟΙ ΗΝ. ΠΟΛ. ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΗΤΑΝ ΕΧΘΡΙΚΕΣ ΟΠΩΣ ΑΝΑΜΕΝΟΤΑΝ!

    ΕΠΙΣΗΣ ΜΕ ΜΙΑ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ Ο ΟΛΙ ΡΕΝ ΤΗΣ ΕΥΡ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ, ΑΔΕΙΑΣΕ ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΧΘΡΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ!

    Tags: νατο, σκοπια, ειδησεις, ελλάδα
    ΑΝΑΒΑΛΛΕΤΑΙ Η ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΝΤΑΞΗΣ ΤΩΝ ΣΚΟΠΙΩΝ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. Θερμά συγχαρητήρια
    στον κ. ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ

    για το VETO.

    Να σε πάντα καλά
    μεγάλε ΠΑΤΡΙΩΤΗ.

    Το VETO

    o Καραμανλής το ψέλισε
    ο ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ το ΒΡΟΝΤΟΦΩΝΑΞΕ

    ποιός από τους 2 είναι Ο ΗΓΕΤΗΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. και γράφει ο μπετόστοκος τυρογαλάς γελοτοποιός γιδόκλαρο έμμισθος υπάλληλος Χωριάτης:



    Ο κάθε σαλεμένος, μπορεί να λέει ότι θέλει, αλλά δεν μπορεί τα λεγόμενά του να αξιολογούνται ως είδηση.


    Μεγάλη αρετή η αυτογνωσία κύριε αποτυχημένε αφισοκολλητά



    Και μετά τη σοφή σου μαλακία, τρέχα να ξεσκονίσεις το ανάπηρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. Ayta poly tha mas aresan alla den ginonde paidia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. Τωρα αν εχει τα κοτσια ο πρωθυπουργος θα πρεπει να δωσει μια κλοτσια στην ντορουλα να παει στο σπιτι της.Οταν μαθετε λεπτομερειες θα καταλαβετε γιατι το γραφω.Παντως ειναι κουφαλιτσα η κυρια.Ευτυχως ο Καραμανλης επραξε το αυτονοητο.

    3 Απρίλιος 2008 3:39 μμ

    +++++++++++++++++++++++++++++++++


    ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ;

    ΠΛΕΟΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΑΝΟΙΧΤΑ,

    ΓΙΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΛΟΙ ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ

    ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ!


    ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ!


    ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. ΑΛΑ ΤΙΣ ΣΟΥΞΕ Η ΜΑΚΡΥ-ΛΙΖΑ

    ΤΟΥ ΥΠΕΞ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. Καλά περνάμε μέχρι τώρα. Να ισιώσουμε και λίγο.
    ΔΕΝ ήταν ομοψυχες οι προσδοκίες για την όποια επιτυχία του Καραμαλή όσο τουλάχιστον αφορά τον πολιτικό κόσμο. Το κατάλαβε ομως ο Giorgo ότι ο Καραμαλής πήγαινε στο Βουκουρέστι καυλωμένος και εσπευσε για τη συνάντηση. Θα γλύψω και εγώ κανένα κοκκαλάκι αν κάνω οτι συμπαραστέκομαι στον Καραμαλή. Για τους χλεχλέδες του Τ-ΣΥΡΙΖΑ ας μη μιλάμε. Για τους ΚΚΕδες ισχύει το οτι ο λύκος κι αν εγέρασε τα χούγια του δεν τ΄ άλαξε. Βεβαια οι αποφάσεις στο ΝΑΤΟ λαμβάνονται με την αρχή της ομοφωνίας. Το ερωτημα όμως είναι εδώ. Αν λέω άν ήταν άλλος στη θέση του Καραμαλή, θα είχε τα παπαρια για μιά τέτοια κίνηση;. Μην ξεχνάμε οτι ώρες πριν τη διασκεψη Ελληνικά κανάλια έλεγαν οτι ουσιαστκά πάμε ξεβράκωτοι. Και όμως. Οι υπηρεσίες του ΥΠΕΞ καθώς και κάποιες "'αλλες" με ΕΝΤΟΛΗ Καραμαλή και ΜΟΝΟ, ετοίμασαν φάκελλο με όλεςτις μ-πουστιές των Σκοπιανών, σημαία με σβαστικα, Καραμαλή SS, χάρτες των Σκοπιανών,φωτογραφίες από κατάθεση στεφανου απο τον Σκοπιανό πρόεδρο και τα έδωσαν τελευταία στιγμή στους "συμμάχους" εφνιδιάζοντας τους πάντες.
    Γι αυτό το βούλωσαν Εγγλέζοι, Καναδοί, και το άλλο κακό συναπάντημα. GEGE? ; ΄Εχω και άλλο καλό ρεπορτάζ για αργότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. Γαμίστε τα πουστράκια τους Βουλγαρο-Αλβανούς

    Όνομα Κάτω Σλαβία, αλλαγή της κωλοσημαίας τους και να μην ακούσουμε κιχ ξανά αν θέλουν ΝΑΤΟ και EU

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. 69 69 69 69 69 69 69 69 69
    ΚΑΙ ΓΑΜΩ ΤΙΣ ΠΛΑΚΕΣ!!!!
    Βγαίνει απόψε στο βραδυνό δελτίο ειδήσεων του ΑLFA η περισπούδαστη κ. Λιάνα Κανέλλη, η λεκάνη της μεσογείου ντε, και λέει πως στα περιθώρια της συνόδου του ΝΑΤΟ στο βουκουρέστι,συμφωνήθει η Ελλάδα να στείλει και άλλο στρατό στο Αφγανιστάν και πως η Τσεχία δέχτηκε να εγκατασταθούν αντιπυραυλικά συστήματα στα εδάφη της. Καπάκι η Στάη κάνει σύνδεση με ανταποκρίτρια στο Βουκουρέστι και ανάμεσα στα άλλα της ζητάει πληροφορίες και για αυτά που είχε ειπεί η Κανέλλη.Απάντηση αρνητική και για τα δύο.Δηλ. οτι ουδέποτε συνεφωνήθει να στείλει η Ελλάδα και άλλο στρατό στο Αφγανιστάν και πως η Τσεχία ζήτησε να δεί καλύτερα το θέμα της εγκαταστάσεως των αντιπυραυλικών. Οποία ΞΕΥΤΗΛΑ κ. ΛΙΑΝΑ μας.
    Στην επάνοδο στα studio του ALFA η Κανέλλη είχε πάρει πίπα τη γλώσσα της και οι υπόλοιποι βέβαια Ευθυμίου ΠΑΣΟΚ Ζαγορίτης ΝΔ Κακαουνάκης και Κύρτσος δεν ξανάκαναν κουβέντα. ΄Οσο γιά τη Στάη γιατί μου φάνηκε πως το ψιλοευχαριστήθηκε το χουνέρι που έπαθε η ΛΙΑΝΑ μας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. Γεμισε παλι το ιστολογιο με πρακτορια, πληρωμενα και μη, με νουμερα και κλοουν, κοινους μαλακες, αχρηστα σακκια, αλλά και αρκετους ενθουσιωδεις Ελληνες, απο κεινους που κατσουφηδες και σχεδον ηττοπαθεις ολη την ωρα εξ αιτιας μειωμενης αυτοπεποιθησης, "τρελλαθηκαν" μετα τις τελευταιες εξελιξεις καπως παραπανω, απο την δικαιωση της Ελλαδος στη συνοδο των ΝΑΤΟικων - η οποια ομως κατ' εμε ηταν η μονη αναμενομενη!

    Ας μην ξεχναμε οτι, οι μισοι απο τα ΝΑΤΟικα μελη, προγραμματιζουν τουλαχιστον μια φορα ανα πενταετια, τις διακοπες τους και αυτες των παιδιων τους, στην Ελλαδα.

    Οπου, Ελλαδα = ο προορισμος των παιδιων τους, τα ονειρα των παιδιων να δουν απο κοντα την γη των κλασικων τους ονειρων!

    Κανεις δεν μπορει να παιξει ασχημα παιχνιδια με τετοια παιδικα ονειρα! Εκτος κι αν αποφασιζαν να διαγραψουν την κλασικη "τους" παιδεια απο ολα τα σχολεια τους.

    Υπαρχουν βεβαια και ορισμενα τσιρακια ( Μπους ) τοσο καλοπληρωμενα απο τις συμμοριες, που υποβαλλονται και στις πιο βλακωδεις εμφανισεις πολιτικων που εχει καταγραψει η Ιστορια.
    Εννοω, την απυθμενη ηλιθιοτητα αυτου του αχυρανθρωπου, να ονομαζει τα Σκοπια, Ματσεντονια, σαν κανονικος κρετινος, με εμφανη στη φωνη του τη διαθεση να περιπαιξει και να τεντωσει τα νευρα των Ελληνων. Ενας κοινος νανος, ομως, ειναι αδυνατο να εχει και το παραμικρο αποτελεσμα εναντιον της Ελλαδος.
    Χωριαταραδες σαν αυτον, εχει φαει στη μαπα η Ελλαδα, πολλους.

    Απο την αλλη, εδω μεσα τρωμε στη μαπα τουρκαλβανους χοριατες και αγαθιαρηδες αγιους, σχεδον σε καθημερινη βαση.
    Σ' αυτους προστεθηκε κι ενας παρις αναλυτης - βουρλο που δεν ξερει που παν τα τεσσερα - για να συμπληρωσουν το καρρε της τριανδριας!

    Ας ειναι...
    Το μονο που καταφερνουν ειναι η ακομα μεγαλυτερη συσπειρωση των Ελληνων κατα της Διεθνους Αλητειας-
    εκτος, και κυριως, ΕΝΤΟΣ της Χωρας!

    Το τελευταιο που θελω να επισημανω ειναι ενα ΔΙΠΛΟ σφαλμα που διαπραττουν αθελητα τοσοι και τοσοι που συμμετεχουν στο προβλημα με τους σκοπιανους τουρκοβουλγαρους:

    Η κυρια Μαλονεϋ αναφερεται και γραφει, α) ΠΓΔΜ και β) αλυτρωτισμο!

    Εν τελει, θα αποφυγω να επεξηγησω για ποιο λογο τοσο το α οσο και το β συνιστουν σφαλματα.
    Μπορειτε να το δειτε και μονοι σας, ειναι εμφανεστατο!

    ΕΡΜΟΔΙΚΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. Οποία ΞΕΥΤΗΛΑ κ. ΛΙΑΝΑ μας.
    Στην επάνοδο στα studio του ALFA η Κανέλλη είχε πάρει πίπα τη γλώσσα της και οι υπόλοιποι βέβαια Ευθυμίου ΠΑΣΟΚ Ζαγορίτης ΝΔ Κακαουνάκης και Κύρτσος δεν ξανάκαναν κουβέντα. ΄Οσο γιά τη Στάη γιατί μου φάνηκε πως το ψιλοευχαριστήθηκε το χουνέρι που έπαθε η ΛΙΑΝΑ μας;

    3 Απρίλιος 2008 10:55 μμ

    --------

    ΚΑΛΟΣ! Ευγε!
    ( η ξευτιλα ειναι πιο σωστο, νομιζω )

    ΕΡΜΟΔΙΚΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΙΚΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ.

    ΣΚΟΠΙΑΝΟΜΑΛΑΚΕΣ ΚΑΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΗΛΙΘΙΟΙ ΒΑΛΤΕ ΤΟ ΚΑΛΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΑΣ:

    ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΧΤΥΠΑΤΕ ΤΟΝ ΚΩΛΟ ΣΑΣ ΚΑΤΩ ΔΕΝ ΦΕΥΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑΤΟ. ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΟΙ ΗΠΑ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΚΟΤΣΙΑ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΛΥΣΟΥΝ, ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΛΥ ΧΛΩΜΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. ..... ΜΕΡΑ σε όλους μας. ΕΡΜΟΔΙΚΕ ευχαριστώ για την διόρθωση ++ ξευτηλα== ξευτίλα ++. Να το ρίξουμε σε κάποιον δαίμονα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. ΣΙΓΑ ΜΗ ΣΑΣ ΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΖΙΣΚΑΡ ΤΟ ΠΑΙΔΙ. ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΒΕΤΟ ΣΑΣ ΦΤΑΝΕΙ ΑΧΟΡΤΑΓΟΙ .ΗΓΕΤΗΣ ΗΓΕΤΗΣ ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΡΑΤΡΑΒΑΜΕ ΚΙΟΛΑΣ.ΠΟΥ ΝΑ ΚΟΥΒΑΛΑΣ ΤΟΝ ΖΙΣΚΑΡ ΓΕΡΟ ΑΝΘΡΩΠΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση