GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Το θέμα που δεν προβλήθηκε...

. Της Ε. Πογιαντζή . Όσο ασχολούνται όλοι με ΜΑΚΗ-ΛΑΚΗ-ΘΕΜΟ-ΚΑΜΠΟΥΡΑΚΗ και λοιπούς, η κυβέρνηση και τα media στέλνουν στον Καιάδα την αλήθε...

.
Της Ε. Πογιαντζή
.
Όσο ασχολούνται όλοι με ΜΑΚΗ-ΛΑΚΗ-ΘΕΜΟ-ΚΑΜΠΟΥΡΑΚΗ και λοιπούς, η κυβέρνηση και τα media στέλνουν στον Καιάδα την αλήθεια.
Η δικαστής Γρεβενών κα Μαρία Μαργαρίτη, εκδιώχθηκε κακήν κακώς από το δικαστικό σώμα, όταν έβγαλε στήν φόρα παρτίδα Κονδυλίων που προορίζονταν ως οικονομική ενίσχυση σε σεισμοπαθείς, τα οποία κατασπαράχθηκαν από κρατικούς και παρακρατικούς φορείς. Παράλληλα, ξεμπρόστιασε ολόκληρο το δικαστικόσώμα, αποκαλύπτοντας τον ΟΙΚΟ ΑΝΟΧΗΣ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΣΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΤΟΝ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ: Εκατοντάδες ανήλικοι έχουν κακοποιηθεί σεξουαλικά (και πολλές φορές έναντι αμοιβής που απολαμβάνουν δικαστικοί και άλλοι'μεσάζοντες') σε μυστικό χώρο, ειδικά διαμορφωμένο εντός των δικαστηρίων!
Η κα Μαρία Μαργαρίτη, προέβη σε απεργία πείνας έξω από το Μέγαρο Μαξίμου, ζητώντας την πλήρη αποκατάστασή της και την ανάδειξη των παραπάνω θεμάτων. Όμως, η προσωπική ασφάλεια του κου Καραμανλή φρόντισε να την απομακρύνει βίαια, όπως θα δείτε και στο παρακάτω βίντεο.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το συγκεκριμένο θέμα μέχρι αυτή την στιγμή ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΗΘΗΚΕ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΕΔΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟ ΜΕΣΟ, παρά μόνο από το BBC, ενώ στο YouTube η μαζική διανομή του βίντεο δεν επιτρέπεται (αναγράφεται η ένδειξη 'Embedding disabled by request').
http://www.youtube.com/watch?v=jglCyU8TPJw

30 σχόλια

  1. Τι να γράψομε για αυτήν την ΚΥΡΙΑ .
    Βλέπετε πρέπει να γράφομε για όλα 99,9% .
    Δεν πρέπει να καίγονται μαζί με τα ξερά και τα χλωρά .
    Απλός μια ηθική υποστήριξη από εμένα τον βλάκα .
    Και να είναι αυτή και όλη η οικογένεια της ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΙ αν και ο ΜΑΚΗΣ
    Έπαιξε μαζί της κάποιο καιρό που δεν είχε να παίξει το πουλάκι του ,όπως και με τον Καψαμπέλη [που έχω μια επιφύλαξη για το μπογκς γιατί πείρε φωτιά και εγώ από την τιβι τον έμαθα τον χώρο αλλά να πω κάτι που δεν ξέρω; ΓΚΡΙΖΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ μπορεί ???] δεν ξέρω που γράφω και ποίος είναι πείσω από εδώ αλλά δεν με νοιάζει αφού δεν έχουν [χωροφύλακα] στα κείμενα σε ΟΛΑ ακόμα και στα τσονταδικα αλλά και σε αυτούς που χυδαιολογούν χωρίς @@@ πίσω από ένα πισι , κάποια στιγμή θα τα φτύσουν γιατί το έχω περάσει και αλλού που γράφω εδώ και χρόνια πριν ακόμα βγουν τα μπογκς , δεν έχει καμία σχέση που είναι ο χώρος εξάλλου εκεί λέμε [ΑΧΑΣΤΑ ] αλλά εκεί είναι πιο[ μαλακές από μένα στο μυαλό.]
    ΜΠΟΥΝΤΖΟΥΚΑΣ ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ
    ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. «Αρχιπαπάρε»
    Σε παραδέχομαι που υπερασπίζεσαι
    τον βρομερό οχετό σας
    αλλά αυτό δεν αρκεί να σώσει τους μεγαλοκληρονόμους κατακτητές, εμείς ειμαστε ο λαός και εσείς οι δυνάστες καιρός λοιπόν να ξεβολευτείτε όπως οι Ρώσοι από το ανατολικό block

    δεν θα περάσει πλέον ο αυταρχισμός σας
    τοις μάγκες σας στην τηλεόρασης σας μπας και μπορέσετε να υπνώσετε
    η να πορώσετε κανένα πουτανάκι η κανένα boygirl
    διότι ακόμα και η γιαγιά μου σας πήρε χαμπάρι
    το παιγνίδι σας χάνετε και γίνετε αισθητό μέρα με τη μέρα
    όλο και ποιο πολύ

    όλα τα δοκιμάσετε στο βρώμικο σας παιχνίδι
    ακόμα και τους ποιο πετυχημένους προπαγανδιστές της τηλεόρασης
    το Θέ+Μα και το φιάσκο δεν έπεισε
    τώρα φοβάστε τον διαμελίσμο της Ελλάδα σας
    αυτή την Ελλάδα που κατασκευάσατε για τα δικά σας
    ατομικά συμφέροντα το παναηρ τελείωσε 

    πολύ απλά και ξερά δεν μπορούν να μας φιμώσουν
    ανίκανοι δυνάστες, κατοχικοί κληρονόμοι,
    προδότες του έθνους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. .ΤΑΠΑΝΙΔΗ ΚΛΑΣΕ ΜΑΣ Τ ΑΡΧΙΔΙΑ ΤΑΛΕΜΠΑΝΕ


    ΑΠΟΛΥΣΤΕ ΤΟΝ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ ΠΟΥ ΜΠΕΡΔΕΨΕ ΤΟΝ ΠΙΚΑΣΟ ΜΕ ΤΟΜ ΧΟΛΜΣ

    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΕΤΟΙΑ ΑΤΟΜΑ.
    ΓΕΛΑΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΕ ΜΑΣ Η ΕΙΔΗΣΗ ΜΕΤΑΔΟΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΑ ΞΕΝΑ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το βίντεο έχει προβληθεί από πρωινές ενημερωτικές εκπομπές και μόνο. Δεν έπαιξε ποτέ σε ειδήσεις των 8 και δεν έγινε αντικείμενο συζήτησης σε κανένα δελτίο, σε καμία ανατρ(ΟΠΗ)-επτική, σε καμία αποκαλυ(ΨΕΙΣ)-πτική εκπομπή της ελληνικής τηλεόρασης. Δεν φάνηκε κανείς ενδιαφερόμενος μέσα στη Ζούγκλα.
    Καλημέρα σας φίλοι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΝΔ- ΠΑΣΟΚ- ΔΙΚΑΣΤΩΝ!

    Την μετατροπή σε κακούργημα της ηχογράφησης τηλεφωνικής συνομιλίας και της βιντεοσκόπησης αποφάσισε και ανακοίνωσε δια του "υπουργού δικαιοσύνης" η χούντα των κακούργων του σκανδάλου των υποκλοπών και της βιντεοσκόπησης των πολιτών που ασκούν το δικαίωμα του συνέρχεσθαι.

    Η χούντα της Νέας Τρομοκρατίας των κακούργων της συμμορίας Καραμανλή - ΠΑΣΟΚ - αρχηγικών Δικαστών, επιθυμεί ΝΑ ΜΗΝ ενημερώνονται οι πολίτες για τις κακουργηματικές πράξεις των μαφιόζων της και προσπαθεί να περιορίσει την ελευθερία του τύπου και των μη ελεγχόμενων από αυτούς ΜΜΕ.

    Αν συμβεί κάτι τέτοιο τελικά η κυβέρνηση θα έχει παραβιάσει βασικά πολιτικά και ανθρώπινα δικαιώματα, ενώ αυτό θα δικαιολογεί ακόμα και την χρήση βίας για την ανατροπή της και την επαναφορά της Δημοκρατίας στη Πατρίδα μας. ΚΑΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΠΑΣΟΚ-ΝΔ -ΔΙΚΑΣΤΩΝ. ΖΗΤΩ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ! Φιλόλαος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οίκος ανοχής μέσα στα δικαστήρια;
    Εσύ αγοράκι μου άλλα διαβάζεις άλλα καταλαβαίνεις. Έχεις παραποιήσει τα πάντα για να πεις το δικό σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΕΙΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ?ΜΠΟΡΕΙ Η ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ ΝΑ ΠΕΙ ΓΙΑΤΙ ΔΙΚΑΣΤΗΚΕ ΣΤΟ ΕΦΕΤΕΙΟ ΚΟΖΑΝΗΣ ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ ΠΛΑΣΤΟΥ ΕΓΓΡΑΦΟΥ?ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΠΩΣ ΟΙ ΣΤΑΝΕΣ ΓΙΝΑΝ ΣΕΙΣΜΟΠΛΗΚΤΕΣ ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΠΗΡΕ ΔΑΝΕΙΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ, ΓΙΑ ΚΤΙΣΕΙ ΣΠΙΤΙ ΣΤΑ ΓΡΕΒΕΝΑ?
    ΜΗΠΩΣ ΤΑ ΟΡΓΙΑ ΠΟΥ ΙΣΧΥΡΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ,ΔΕΝ ΕΓΙΝΑΝ ΕΚΕΙ ΑΛΛΑ ΑΛΛΟΥ?
    ΜΗΠΩΣ Ο ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ ΠΟΥ ΑΔΙΚΑ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΣΕ ΓΙΑ ΒΑΣΑΝΙΣΜΟΥΣ,ΓΝΩΡΙΖΕ ΚΑΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΓΡΕΒΕΝΑ? ΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΛΟΙΠΟΝ, ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΟΜΩΣ ,Η ΚΥΡΙΑ ΔΙΚΑΣΤΗΣ.
    ΠΑΛΙΟΣ ΓΡΕΒΕΝΙΩΤΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  8. "Γρεβενιώτης" έγινες τώρα μωρή παλιοαδέρφω;

    Μόνο οι πουτάνες υπογράφουν με τόσα πολλά ψευδώνυμα όπως εσύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
    ΠΑΡΑΠΕΜΦΘΗΚΕ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΑΤΑΣΘΑΛΙΕΣ ΣΤΑ ΣΕΙΣΜΟΔΑΝΕΙΑ ΠΛΗΝ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ?
    ΠΑΡΑΠΕΜΦΘΗΚΕ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΒΙΑΣΜΟΥΣ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΓΡΕΒΕΝΩΝ?
    ΕΧΕΙ ΔΕΙ Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ,ΤΟ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΓΡΕΒΕΝΩΝ,ΜΕ ΤΑ ΥΠΟΓΕΙΑ?
    ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΠΟΤΕ ΝΑ ΔΙΑΣΤΑΥΡΟΝΩΝΤΑ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΦΗΝΟΝΤΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ ΥΠΟΝΟΟΥΜΕΝΑ?
    ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ Ο ΑΡΕΙΟΣ ΠΑΓΟΣ ΘΑ ΑΠΕΛΥΕ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημερα.Το θεμα έπαιξε μόνο απο την πρωϊνή εκπομπή μου,πριν από ένα μήνα όταν το διάβασα σε blog.(Τη φωνή που πάνε να λογοκρίνουν).Το κατέβασα απο το youtube χωρίς κανένα πρόβλημα.Μεταδόθηκε αυτούσιο,όπως το πρόβαλε το ΒΒC.Και παίχθηκε αμέσως μετά ως πλάνα με τα σχόλιά μας και τα ερωτήματα που υποβάλαμε δημόσια.Περιττό να προσθέσω ότι απάντηση δεν πήραμε ποτέ...Δεν είμαι ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα και ούτε παριστάνω τον καμπόσο.Αλλά αν μη τι άλλο το προσπάθησα,χωρίς συμπαράσταση από άλλα κανάλια...Επαναλαμβάνω.Ευτυχώς που μου άνοιξαν τα μάτια τα bloggs.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Με το τέλος των πετρελαίων, Αγγλοσάξονες-Γερμανοί-Κινέζοι ετοιμάζονται να αλληλοσφαγούν κι όποιον πάρει ο χάρος, αν έρθει παγκόσμια ψύξη την επόμενη δεκαετία, και με τα τσι(π)ράκια τους εφαρμόζουν παντού το "διαίρει και κατάστρεφε". Γι΄ αυτό πολεμούν με λύσσα το ΣΥΜΦΙΛΙΩΤΙΚΟ ΕΝΙΑΙΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ. Μόνο που αν οι κανίβαλοι καταλάβαιναν ότι είναι μέσα στο λάκκο που σκάβουν για τους άλλους, δε θα υπήρχε κανιβαλισμός.
    http://www.guardian.co.uk/world/2008/mar/10/eu.climatechange
    http://www.nap.edu/html/climatechange-brief/abruptclimatechange-brief.pdf
    http://www.independent.co.uk/news/science/ray-of-hope-can-the-sun-save-us-from-global-warming-762878.html
    http://en.rian.ru/science/20080122/97519953.html
    http://www.gao.spb.ru/english/astrometr/index1_eng.html
    http://www.nzclimatescience.org/images/PDFs/archibald2007.pdf
    http://www.ardin.gr/page/article.php?id=ARDIN_I_33-S_1-A_9
    http://www.youtube.com/watch?v=NaXxwSUXMOw

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εκλεκτοί και αγαπητοί μου φίλοι

    Πάντα σημαντικά νέα και πληροφορίες


    Η κυβέρνηση Καραμανλή, παρέδωσε τους πολίτες έρμαια στις υποκλοπές.
    -Η κυβέρνηση Καραμανλή, παρέδωσε τους πολίτες της Πελοπονήσου στις φλόγες.
    -Η κυβέρνηση Καραμανλή, προσκύνησε τους νταβατζήδες-κάποιους μάλιστα των αθώωσε πανηγυρικά.
    -Η κυβέρνηση Καραμανλή, λήστεψε τα ταμεία με την μέθοδο των δομημένων ομολόγων.
    -Η κυβέρνηση Καραμανλή, αθώωσε με την ανεκδιήγητη επιτροπή Τραγάκη, τους μιζαδόρους της Εθνικής Άμυνας.
    -Η κυβέρνηση Καραμανλή, αθώωσε τους εγκληματίες του Χρηματιστηρίου.
    -Η κυβέρνηση Καραμανλή, ψεύδεται στην υπόθεση Ζαχόπουλου
    -Η κυβέρνηση Καραμανλή, εγκαταλείπει τους πολίτες ανυπεράσπιστους στο έλεος των κακοποιών που σκοτώνουν και ληστεύουν ατιμώρητοι.
    -Η κυβέρνηση Καραμανλή, μας αφήνει στο έλεος των διακοπών ρεύματος.
    -Η κυβέρνηση Καραμανλή, αφήνει τους επιχειρηματίες στο έλεος των λιμενεργατών. Ύπουλη και άπραγη κι εδώ.
    -Η κυβέρνηση Καραμανλή, υποτιμά περισσότερο την αισθητική μας και λιγότερο την νοημοσύνη μας, χρησιμοποιώντας τον απίστευτο τύπο Πανίκα Ψωμιάδη, για να πουλάει τσαμπουκά και να παριστάνει το κουτσαβάκι, όταν εκείνη και ειδικότερα ο Καραμανλής, βρίσκονται κατάχαμα.
    Θα μείνει στην ιστορία το πρόσφατο ρηθέν του Ψωμιάδη που έλεγε "Οποιος πειράξει τον Καραμανλή και τον Νικήτα Κακλαμάνη, θάχει να κάνει μαζί μου!" Ομιλούμε για κανονικό νταβατζιλίκι κι αναρωτιέμαι εαν ο Καραμανλής κι ο Κακλαμάνης είναι κορίτσια ελευθερών ηθών, ώστε να χρειάζονται νταβατζή!
    -Η κυβέρνηση Καραμανλή, κλείνει σήμερα 4 χρόνια στην εξουσία. Ντροπή μας...


    (Από το koyrdistoportokali.blogspot.com)

    και μου αρεσε πολυ...!!
    Για την αντιγραφή
    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ean ginotan ayto to pragma edw sto ekswteriko tha eixane paei fylakh toulaxiston kamia 10aria dikastes kai alloi 10 eksoria!

    Sthn Ellada mia einai h lysh:

    Edw kai twra dialysh ths boulhs kai egka8idrysh mias isxyrhs stratiwtikhs kybernhshs!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αγαπητοί και εξαιρετικοί μου φίλοι..

    Θα σας πω μία ιστορία μου. Είμαι 52χρόνων αποκλειστικά gay παθητικός. H Ιστορία μου ξεκίνα μέσα από το Ιντερνέτ και κάποιο site γνωριμιών, μετά από αρκετό καιρό κάνοντας serf σε διαφορά site και chat αντίστοιχα γνώρισα έναν τύπο γύρω στα 28 και απ ότι μου περιέγραψε τον εαυτόν του ένα ωραίο άντρα, καυτό και πολύ καυλιάρη, που είχε ζήσει πράγματα έντονα με το άλλο φύλο και τώρα έψαχνε εμπειρίες διαφορετικές απ αυτές που είχε ζήσει έως τώρα.
    Μιλούσαμε αρκετά συχνά και νομίζω πως κολλούσαμε όλο και περισσότερο, αυτό που καταλάβαινα ήταν ότι κανείς δεν ζητούσε face to face γνωριμία και ίσως αυτό ήταν που μας έδενε περισσότερο. Οι συζητήσεις μας ήταν κάτι παραπάνω από προσωπικές εκμυστηρεύσεις εκ βαθέων αλλά μερικές φορές καταλήγαμε να κάνουμε και cyper sex και τελικά το απολαμβάναμε!!!!
    Μέχρι τη στιγμή που αποφασίσαμε να γνωριστούμε από κοντά.
    Μου άρεσε και μάλιστα πολύ, ένας πράγματι αληθινός άντρας, όχι ωραίος με την κλασική έννοια του ορού, αλλά ένα ωραίο αρσενικό, τύπος καθημερινός με δυνατό σώμα, μελαχρινός, κοντό μαλλί με μάλλον περίεργα χαρακτηριστικά, λίγο γαμψή μύτη και μεγάλο στόμα. Ανοιχτές πλάτες δυνατό στέρνο και δύο δυνατά και καλοφτιαγμένα ποδιά… πραγματικά μου άρεσε πολύ και μάλλον ένοιωθα ότι καύλωνα όση ώρα τον κοιτούσα. Ήρεμος τύπος που ήξερε ακριβώς για το τι έψαχνε.
    Καθίσαμε και μιλήσαμε αρκετά και τόσο οικία, που νόμιζε κανείς ότι είχαμε ξαναβρεθεί αρκετές φορές και ήμασταν φίλοι. Δεν άργησε λοιπόν να γίνει η πρώτη επαφή τόσο ζεστή και οικεία, που μιλώντας ανακαλύψαμε ότι μάλλον ο ένας θα κολλούσε με τον άλλο. Το βραδύ τράβηξε αρκετά, ο καφές έγινε φαγητό και κρασί σε κάποιο ταβερνάκι και πολύ μπλα μπλα. Όταν ήρθε η στιγμή να φύγουμε, μου πρότεινε να με πάει σπίτι μου και δεν αρνήθηκα, η συνέχεια είναι γνώστη, λίγο πολύ, ανέβηκε πάνω…
    Όταν αγκαλιστήκαμε ήταν το πιο γλυκό πράγμα που είχαμε νιώσει και οι δύο, τα χεριά μου πέρασαν το λαιμό του, τον άγγιξα και δάγκωσα απαλά τα χείλη του, η γεύση από το κρασί και το τσιγάρο μου ανέβασαν την αδρεναλίνη στα ύψη. Βόγκηξα από καύλα και δάγκωσα με λαχτάρα τα χείλη του. Τα χεριά μου άρχισαν να ψαχουλεύουν το κορμί του, άνοιξα το πουκάμισό του, οι παλάμες μου άγγιξαν το στέρνο του, οι λίγες τρίχες και οι ρόγες του σκληρές μ’ έκαναν να πεθαίνω από καύλα, ξεκούμπωσα αργά το παντελόνι του και το άφησα να πέσει, γονάτισα μπροστά του και τον δάγκωσα απαλά πάνω στο κορμό του πούτσου του, η γλώσσα μου άρχισε να γλύφει τα δυνατά μπούτια του με τις μαύρες τρίχες μμμ μ’ άρεσε πολύ αυτή η αίσθηση και προσπάθησα να τον γευτώ, όσο περισσότερο μπορούσα.
    Έκανε πίσω, έκατσε στην άκρη στο κρεβάτι, άνοιξε τα ποδιά του, έπιασε το κεφάλι μου και το πίεσε επάνω στο πούτσο του δυνατά, βογκώντας, άρχισε να μου τρίβει το κεφάλι μου με τέτοια καύλα πάνω στο πούτσο του, που νόμισα ότι έτσι θα έχυνε, ξάπλωσε ολόκληρος πάνω στο κρεβάτι και κατέβασε το σλιπ του, ήταν υπέροχο… ένας ωραίος και δυνατός πούτσος ανάμεσα σε δύο τριχωτά φουσκωμένα αρχίδια!!!!!!!!!! ήταν πράγματι K A Y Λ A !!!!!!!!!!!.
    Με βουλιμία και τελείως αχόρταγα άρχισα να το γλύφω και να πιπιλάω το κεφάλι προσπαθώντας να χορτάσω, όσο περισσότερο μπορούσα απ’ αυτή την καυτή ψωλαρά!!!!!!!! έγλυφα εναλλάξ το πούτσο τα’ αρχίδια και τις μπουτάρες του… ήθελα να του προσφέρω τα πάντα να τον κάνω να νιώσει την μεγαλύτερη καύλα, πήρα ένα μαξιλάρι και το έβαλα κάτω από τη μέση του, ο κώλος του σηκώθηκε ελαφρά, δαγκώνοντας το πούτσο και το καυλί το βύθιζα αργά μέσα στο στόμα μου σαλιώνοντάς τον πολύ, έβγαλα αργά από το στόμα μου το πούτσο του και συνέχισα με την γλώσσα να χαϊδεύω τον κορμό προς τα κάτω έως τ’ αρχίδια μμμ...
    Μου άνοιξε τα ποδιά και όπως ήμασταν αγκαλιά ένιωσα ο πούτσος του να τρίβεται με τόση καύλα πάνω στα μπούτια μου, ενώ λαχανιασμένος μου έλεγε ότι δεν έβλεπε την ώρα να με ξεσκίσει, απίστευτα, δυνατά και να με πεθάνει από το πολύ γαμήσι… αγκαλιά φιλούσα το κορμί του το λαιμό του το στήθος του… του ψιθύρισα, ότι θα ήθελα πολύ να με σκίσει, αλλά χωρίς προφυλακτικό, ήθελα να τον νιώσω μέσα μου, όσο πιο ζεστό και καυτό μπορούσα… γέλασε και με φίλησε τόσο καυτά και αχόρταγα, που νόμιζα ότι αν το συνέχιζε, θα έχυνα.
    Με γύρισε μπρούμυτα, έπεσε πάνω μου, άνοιξε με τα ποδιά του τα ποδιά μου, ένοιωσα τον πούτσο του να ακούμπα πάνω στην τρύπα μου. Μία δύο φορές τον έτριψε παράλληλα με την κωλοτρυπίδα μου, τον ζήτησα απεγνωσμένα να με σκίσει, βόγκηξα, μμμ δάγκωσα ελαφρά το μαξιλάρι και το καυτό καυλί του άρχισε να μπαίνει μέσα μου μμμ ναιιιιιιιιιιιι. Πονούσα, με γαμούσε αργά, τόσο αργά που θα μπορούσα να λιποθυμήσω από την καύλα, στην αρχή οι κινήσεις του ήταν αργές, αλλά όσο γαμούσε γινόταν άγριος και πιο επιθετικός… ήταν καύλα, ένιωθα την τρύπα μου να γεμίζει αχόρταγα από αυτό το δυνατό καυλί και όσο μπαινόβγαινε τόσο πιο έντονη γινόταν η καύλα!!!!!!!!
    Με γύρισε από πάνω του, με πήρε αγκαλιά, αγκάλιασα τα μπράτσα και το στήθος του, με ακινητοποίησε με τα χεριά του και με ξαναγέμισε ακόμα πιο δυνατά με τον απολαυστικό του πούτσο. Έτρεμα το πολύ και αχόρταγο γαμήσι, έτρεμα πάνω του, ένιωθα τον πάτο μου να καίγεται και να πλημυρίζω από υγρά καύλας. Όταν τον έβγαζε από μέσα μου, νόμιζα ότι θα εκραγώ, αλλά πριν καλά καλά η τρύπα μου επανέλθει, την ξαναγαμούσε ακόμα πιο δυνατά. Μου έδινε δυνατά μπατσάκια στο κωλαράκι μου κι εγώ του έλεγα ότι είμαι το πουτανάκι του και η δική του αποκλειστικά γαμιόλα… και ότι ήθελα να με γαμήσει πολύ και ανελέητα!!!!!!!!!!! Πίεζα την τρύπα μου πάνω στον πούτσο του και έσφιγγα την κωλοτρυπίδα μου γύρω από το καυλί του, μόνο και μόνο για να επιβραδύνω την καύλα.
    Βογκούσαμε απίστευτα, συνέχισε να με γάμα απερίγραπτα, ενώ εγώ ήθελα να τον δοκιμάσω όσο περισσότερο μπορούσα, άρχισε το ξέσκισμα να γίνεται πιο αργό, ενώ μου ψιθύρισε ότι θέλει να με χύσει. Μμμ μωρό μου, μούγκρισα, θέλω να χύσουμε μαζί… ενώ συνέχισε να με γαμάει, βογκούσαμε και κατάλαβα ότι απ’ ώρα σε ώρα θα τελειώναμε. Βγήκε από μέσα μου, κατέβηκα και τον πήρα στο στόμα, άνοιξα τα χείλη μου και τον πήρα καυτά μέσα στο στόμα μου, αχόρταγα ρούφηξα το πούτσο του μέσα μου και τον έπαιξα για λίγο με την γλώσσα. μμμ ννναιιιιιιιιιιιιιιι, έτσι… μούγκρισε και σε δευτερόλεπτα τα καυτά υγρά του άρχισαν να κυλούν έξω από το στόμα μου. Έτριβα με καύλα την υπέροχη ψωλαρά του και τα υγρά του εκτοξευόταν στο στήθος του και στη κοιλία του, ανέβηκα πάνω του και άρχισα να γλύφω τις χοντρές σταγόνες από το δυνατό κορμί του… ιδρώτας και σπέρμα!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Μείναμε αγκαλιά, το γαμήσι υπέροχο, ο τύπος καταπληκτικός, ίσως το καλύτερο γαμήσι της ζωής μου!!!

    Πάντα με εκτίμηση,
    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εκλεκτοί και αγαπητοί μου φίλοι



    Αν και δεν γνωρίζω τα γεγονότα λεπτομερώς γιατί ρούφαγα ένα ακόμη καβλί, το μέγεθος της παρεμβάσεις των αρχών και τα αποτελέσματα της , λογω της απουσίας μου και της έντονης δραστηριότητας μου στις πίπες το διήμερο που πέρασε με την εμπλοκή μου στις προσυνεδριακές εκλογές για την ανάδειξη των συνέδρων για το 8 ο Συνέδριο του ΠΑΣΟΚ που θα γίνει τον άλλο μήνα , θεωρώ υποχρέωση μου να ευχαριστήσω τους φίλους που με την δημιουργία του χώρου αυτού με έκαναν να αισθάνομαι ποθητός και καυλωμένος.

    Είμαι από αυτούς που δέχτηκα συστηματικά και οργανωμένα την μεγαλύτερη επίθεση πηδήματος και χυσίματος σε αυτό το χώρο με την συνεχή παραίνεση των οπαδών μου η οποία συνεχίζεται απτόητη και σήμερα μετά την ολιγοήμερη διακοπή της . Το γεγονός αυτό το δεθχηκα σαν θείο δώρο, επακόλουθο της ανοιχτοκωλιάς μου που είναι παγκοσμίως γνωστή. Δεν θα εξαντληθεί πότε η υπομονή μου.

    Δεν μπορείς να τα θέλεις όλα δικά σου. Εγώ θέλω όμως να με ξεκολλιάζετε με κάθε ευκαιρία.

    Είναι γνωστό ότι από τη πρώτη στιγμή με την παρουσία μου εδώ δήλωσα ποιος είμαι και ποιος είναι ο σκοπός μου. Είμαι μία τελειωμένη τραβέστω και ο σκοπός μου είναι να σας πεθάνω στην πίπα. Έτσι, πιστεύω ακράδαντα και κάθε μέρα πιο πολύ , ότι ο Γιώργος Παπανδρέου και το ΠΑΣΟΚ γενικότερα είναι ο πλέον βλάκας και το καλύτερο μπουρδέλο παγκοσμίως, χωρίς προοπτική για το λαό και την πατρίδα.

    Η χειρότερη κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ ήταν πολύ ντεκαβλέ από ότι γίνεται σήμερα στο δημόσιο βίο γενικά. Σήμερα, στήνω κώλο παντού.

    Για άλλη μια φορά ευχαριστώ τους ανθρώπους του blog και ελπίζω να συνεχιστεί το γαμίσι που μου ρίχνουνε.

    Πάντα με εκτίμηση

    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ορίστε!

    Και μετά κατηγορούνε στελέχη της ΝΔ ότι έχουν υποκύψει στην ομοφυλοφιλία!

    Τη στιγμή που οι σύνεδροι του ΠΑΣΟΚ, παρόλη την φρικτή σωματική τους παραμόρφωση από 20 χρόνια που τρώγανε ωμές τις σάρκες του ελληνικού λαού, σχεδιάζουνε ομαδικές αγορές στα φάρμακα για τις συντροφικές αιμμοροίδες για να τους βγαίνουν πιο φθηνά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αυτή η είδηση κυκλοφορεί εδώ και μήνες σε chain mail... Δημοσιεύτηκε τώρα σε μορφή copy paste -πλην όμως ενυπόγραφη (!!???) σε αυτό το blog... Ουδέν περαιτέρω σχόλιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κρίμα για την κυρία αλλα πρωτα από όλα κρίμα για εμάς σαν σύνολο...Ζούμε σε μια χώρα η οποία είναι βουτηγμένη στη διαφθορά αλλά το χειρότερο μέρος είναι ότι εμάς τους πολίτες δεν μας νοιάζει για τίποτα...Πλέον το μότο μασ είναι "Δεν βαριέσαι"...Κρίμα ειλικρινά...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Α ΔΙΚΑΣΤΗ ΚΑΙ ΔΗ ΕΦΕΤΗ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΦΑΝΤΑΣΘΕΙΤΕ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΣΤΟΝ ΧΑΖΟΡΕΛΛΟ ΠΟΥ ΣΕΝ
    ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΚΟΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΕΚΑΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΠΟΥ ΠΕΡΝΟΥΝ ΓΡΑΜΜΗ
    ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟ.
    ΕΙΝΑΙ ΧΑΖΟΣ ΔΙΟΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕ
    ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ
    ΘΑ ΒΡΕΙ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΤΟΥ
    ΣΕ ΜΙΑ ΔΙΑΦΘΑΡΜΕΝΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΠΟΥ ΜΕΝ ΕΙΝΑΙ
    ΤΥΦΛΗ ΟΤΑΝ ΔΙΚΑΖΕΙ ΑΛΛΑ
    ΑΛΗΘΩΡΙΖΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΑΔΙΚΟΥΣ.
    ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
    Δ. ΠΙΕΤΡΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗΝ
    ΕΛΛΑΔΑ ΟΠΩΣ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ
    ΜΕ ΤΙ ΑΚΡΒΩΣ ΚΡΑΤΑΝΕ ΤΟΥΣ
    ΔΙΚΑΣΤΕΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΛΛΑ
    ΟΙ ΕΝΤΙΜΟΙ ΚΑΠΕΛΟΝΟΝΤΕ ΑΠΟ
    ΤΟΝ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΣΑΝΙΔΑ ΠΟΥ
    ΠΟΥ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΛΥΦΕΙ ΤΟΝ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΥΠΟΥΡΓΟ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ.
    ΑΣΤΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΕ ΚΑΘΕΣΤΩΤΑ
    ΤΥΠΟΥ ΤΣΑΟΥΣΕΣΚΟΥ ΑΥΤΑ ΘΑ
    ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ.
    www.youtube.com/nemesisrellos ΜΕ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΚΑΤΕΒΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ
    ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 150 ΠΑΤΕΡΕΣ
    ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ.
    ΟΠΩΣ ΛΕΜΕ ΘΑ ΣΟΥ ΠΑΡΕΙ Ο
    ΔΙΑΟΛΟΣ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. για να βοηθηθεί η κυρία πρώην δικαστής και να συντιομευτεί η όλη διαδικασία.

    Συμβαίνει, κάποιοι άνθρωποι να μη μπορούν να αναπτύξουν προφορικά δημόσια τα επιχειρήματά τους ώστε να πεισθούν οι ενδιαφερόμενοι , για λόγους συναισθηματικής φόρτισης (όρα υπεύθυνος μπλογκ στην τιβί) ή να μη τους γίνονται οι κατάληλλες ερωτήσεις που θα οδηγήσουν στην απόδειξη - στήριξη των καταγγελλόμενων. Ειδικά στην εκπομπή του μάκη, κάθε 5 λεπτά θα σε διακόψουν για διαφημίσεις ή θα σε διακόπτει με παρεμβάσεις του ο παρουσιαστής της! Ή στο ενημερωτικό απόσπασμα για τις ειδήσεις δεν υπάρχει χρόνος πέρα από 20-30 δευτερόλεπτα.

    Μήπως λοιπόν η κυρία πρέπει να δοκιμάσει και τις νέες τεχνολογίες, να σκηνοθετήσει π.χ. μια εκπομπή με μια δημοσιογράφο (να μη φαίνεται το πρόσωπό της), οι ερωτήσεις να είναι κατάλληλα δομημένες ώστε να παρουσιάζεται όος ο ειρμός των σκέψεών της καθώς καη η παράθεση του αποδεικτικύ υλικού , όλα αυτά βιντεοσκοπημένα. Ή όλα αυτά σε ένα site της είτε στη Ελλάδα είτε στη Σουηδία (που εκερί ούτε με βομβαρδισμό δε σου κατεβάζουν το σιτέ σου), έγγραφα, φωτογραφίες. βιντεοσκοπημένε συνεντεύξεις.
    Ήταν δικαστίνα, θα ξέρε να παίρνει μέτρα για να μην εκθέτει "αθώους", κρύβοντας τα ονόματα ή τα πρόωπά τους, εναρμονίζόμεν με το νόμο των προσωπικών δεδομένων.

    Αν δε μπορεί αυτή να βρει το δίκιο της, που ήταν δικαστίνα και ξέρει από μέσα πως λειτουργεί το σύστημα, τότε τι να πουν ο άλλοι;

    Ας πληρώσει δυο τρεις δεκάρες, για να φτιάξει ένα ενημερωτικό και νόμιμο website. Έτσι δεν θα την παίρνουν σηκωτή... ούτε θα την τραβολογούν στα κανάλια για να κονομήσουν τρίτοι..
    θα παραθέσει τεκμηριωμένα και δομημένα τις καταγγελίες της, χωρίς πίεση κι εμείς οι τρίτοι θα έχουμε όλο το χρρόνο να κρίνουμε δίκαια - εφόσον απευθύνεται σε μας - ζητά την κρίση μας.

    ας ανακαλύωει και χρησιμοποιήσει τη δύναμη του ίντερνετ.

    btw ο μαργαρίτης που δίκασε τη 17ν είναι συγγενής της;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. για του μπλούπππππερς
    όταν γράφετε πάνω από δύο σειρές, γίνεστε πολύπολοκοι, δυσνόητοι, κουραστικοι, ζαλιστεροί.

    κόψτε το
    μόνο δυο γραμμές
    π.χ
    γειασας 1 γραμμή
    είμαστε οι μπλουπερς 2 γραμμές

    δε χρειάζεται τρίτη, αφού ξέρουμε πως θα είναι μία από τα ίδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αυτό πάντως το ρεπορτάζ είναι εξωφρενικό τελείως. Μοναδικό που βέβαια ακόμα μία φορά θα θαφτεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλά ρε παιδιά δεν καταλαβαίνω γιατί ο Κωστάκης, ο Ζαχόπουλος, η Τσέκου οι δικαστές και η κ. Μαργαρίτη πήγαν και γύρισαν βίντεο στα δικαστήρια των Γρεβενών?
    στα άλλα δικαστήρια δεν είχαν βαζελίνη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΕΙΣ ,
    ΜΟΙΑΖΟΥΝ ΟΛΑ ΤΟΣΟ ΨΕΥΤΙΚΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Aγαπητέ δικηγόρε, όλα αυτά που γραφεις είναι συγκεκριμένες αδυναμίες της αγοράς και την ευθύνη τη φέρουν:

    α) την πολιτική ευθύνη, συγκεκριμένοι υπουργοί και υφυπουργοί + τους γενικούς γραμματείς των υπουργείων αυτών

    β) η συγκεκριμένη εταιρεία - κατάστημα - επιχείρηση.

    γ) ο καταναλωτής σε κάθε περίπτωση, οφείλει να το ψάξει, να το ξαναψάξει και να το ξαναψάξει πριν δώσει τα λεφτά του.

    να μην ανοίξει πάρεδώσε με τράπεζες - αυτό βέβαια δε γίνεται, αλλά ας τα ελαχιστοποιήσει.

    γενικότερα, οι υπάλληλοι λαδώνονται από τις εταιρείες κλπ , για αυτό ο καταναλωτής όταν συναντήσει πρόβλημα, ας μη χάσει τον καιρό του με αναφορές σε διάφορες υπηρεσίες ή φορείς δήθεν προστασίας του.

    Σε διαφορά μου με τη μεγαλύτερη τηλεπικοινωνιακή εταιρεία, ο εκπρόσωπος του καταναλωτικού σωματείου που συμμετείχε από το νόμο στην επιτροπή, ΔΕΝ ΠΗΡΕ ΤΟ ΜΕΡΟΣ μου! Κι ενώ ήταν ολοφάνερη η κλοπή χρημάτων μου. Χαζός ήταν; τι θα του έδινα εγώ κάτω από το τραπέζι;

    Από τη στιγμή που οι καταναλωτικές ενώσεις επιχορηγούνται από τα κοινοτικά κονδύλια, σύμφωνα με το νόμο, πάει, βρώμισε η υπόθεση.

    Και καθώς η επιχορήγηση εξαρτάται και από τον αριθμό των μελών του σωματείου, έχω δικαίωμα να αμφιβάλλω για τις προθέσεις σου να στείλεις αυτό εδώ το κείμενο και να βρεθούν αναγνώστες πιθανά μέλη.

    Η αγορά είναι "σκατά" σε μέσο και υψηλό επιπεδο υπηρεσιών και προϊόντων, γιατί οι εταιρείες τώρα εξαργυρώνουν τα γραμμάτια στήριξης στη ΝΔ.

    Αξίζει τον κόπο να ψάξει κάποιος δημοσιογράφος, ποιες εταιρείες έχουν κέρδη τη τελευταία 3ετία και έχουν μετόχους υψηλόβαθμα μέλη της ΝΔ

    Μετά το παιχνίδι του γερμανού, όλα γίνονται στην αγορά. και νομιμοποιούνται πολιτικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ρε παιδια μην βριζεται μην μιλατε να ντινεστε αξιοπρεπως να κοβεται τα μαλια σας να ακουτε τους γονεις σας και ολα αυτα που γραφοντε ειναι ψεματα και ειδικα της Μαργαριτη εχει επιλιφθει η ασφαλεια του προθυπουργου οπωσ και στο διαδικτιο για το καλο μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Νομίζω ότι η Μαργαρίτη έχει δίκιο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΚΑΘΗΚΙΑ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟΙ ΞΥΠΝΑΤΕ ΜΝΗΜΕΣ ,,ΑΠΟΨΑΣΙΖΟΜΕΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΑΣΟΜΕΝ..ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΧΑΛΑΣΕΤΕ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΖΕΙ Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΠΟ ΣΥΣΤΑΣΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΟΝΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΑ Ε ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΑ nikos2004

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. to παρακάτω url δινει κώδικα για embed
    http://www.youtube.com/watch?v=Q7dx6v2bvMo

    διαδώστε το

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πάνω στην ώρα οι δημοσιογράφοι χωρίς σύνορα θα κάνουν μία online διαδήλωση κατά της λογοκρισίας. Εδώ περισσότερες πληροφορίες:
    http://fmoti.blogspot.com/2008/03/blog-post_11.html

    και

    http://www.rsf.org/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση