GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Πακιστανοί "έκλεισαν" το Σύνταγμα...

. Του Βαγγέλη Περαστικού . Σ ήμερα αργά το μεσημέρι περνούσα από την πλατεία Συντάγματος που ήταν μποτιλιαρισμένη. Για ποιο λόγο; Πολλές...

.
Του Βαγγέλη Περαστικού
.
Σήμερα αργά το μεσημέρι περνούσα από την πλατεία Συντάγματος που ήταν μποτιλιαρισμένη. Για ποιο λόγο; Πολλές εκατοντάδες Πακιστανών είχαν κατακλύσει τμήμα της και τους γύρω δρόμους. Οχι δεν έκαναν διαδήλωση. Τιμούσαν, όπως είδα, τα γενέθλια του "Προφήτη Μωχάμαντ, τελευταίου Προφήτη του Θεού"...
Ετσι "έπηξε" κυριακάτικα το κέντρο της Αθήνας. Οχι ότι έγινε τίποτα σπουδαίο. Εδω τόσα κι άλλα συμβαίνουν και δεν μας ενοχλούν. Απλώς, μαζί με τις φωτογραφίες που σας στέλνω, το καταγράφω για την "πολυπολιτισμικότητα" της πόλης...

28 σχόλια

  1. ΑΛΑΒΑΝΟΣ & ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ
    Σχετικά με το δημοψήφισμα για το ασφαλιστικό που ζητά ο φαιδρός κ. Αλαβάνος έχω να του απαντήσω τα εξής :1) Κανείς Νόμος ποτέ στα χρονικά του τόπου, εκτός σπανίων εξαιρέσεων , δεν έχει υπέρ του, την πλειοψηφία του Ελληνικού λαού, αλλά μόνο της βουλής.Δεν το ξέρεις αυτό κ. Αλαβάνο ;ευκαιρία να το μάθεις. 2)Με δημοψήφισμα στον Ελληνικό λαό , ούτε ο Πολιτικός γάμος θα ήταν σήμερα Νόμος του κράτους .----ούτε το θρήσκευμα θα αφαιρείτο από τις ταυτότητες. Δεν το ξέρεις αυτό κ. Αλαβάνο ;ευκαιρία να το μάθεις .Και θέλεις τρομάρα σου, να κάνεις νόμο τον γάμο των ομοφυλοφύλων, .άντε να τον πας και για δημοψήφιασμα-.3)Εάν εφήρμοζες δημοψήφισμα στους ψηφοφόρους του κόμματος σου , να είσαι σίγουρος δεν θα ήσουν επί τρείς πενταετίες Ευρωβουλευτής , σίγουρα θα υπάρχουν και άλλοι ικανοί σαν και σένα στο κόμμα σου,εκτός και αν σαν άλλος Χίτλερ πιστεύεις στην μοναδικότητα σου. Δεν το ξέρεις αυτό κ. Αλαβάνο ;ευκαιρία να το μάθεις ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΛΙΓΑ ΜΕΓΑΛΕ ΠΟΛΙΤΙΚΕ , θέλω να σου εξηγήσω ότι τα προβλήματα αυτού του δύσμοιρου τόπου δεν λύνονται με δημοψηφίσματα και αν υπήρχε σήμερα στο ΠΑΣΟΚ αρχηγός αντάξιος του κομματός του, θα είχες πάει από εκεί που ήρθες , μ’αυτήν σου την πρωτοβουλία περί Δημοψηφίσματος. Μ ε σεμνότητα ευχαριστώ όσους με διάβασαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο Λαζόπουλος επικρίνει τον Τσίπρα?!?

    -Που πας Αλέξη? Που πας ντυμένος σαν αλβανός?
    -Στον πρόεδρο της Δημοκρατίας πας, δεν πας σε οικοδομή! Δεν σου έμαθε η νταντά σου Αλέξη ότι όταν πας να συναντήσεις κάποιον ντύνεσαι ανάλογα! Αλέξη!
    -Από την πίσω πόρτα θα σε βάλουνε (μετά συγχωρήσεως) σαν το υπαλληλικό προσωπικό!
    -Αλήθεια Αλέξη την ξέρεις την οικοδομή?
    -Είναι αυτά τα μεγάλα κτήρια τα οποία χτίζει ο μπαμπάς σου Αλέξη! Που σου δίνουν κιόλας τα χρήματα να αγοράσεις και μηχανή!
    -Μηνμουπειςοτιδούλεψεςκαιτηναγόρασεςγιατίθατρελαθώ! Αλέξη! Μια εβδομάδα στο γραφείο του μπαμπά να σηκώνουν το τηλέφωνο δεν είναι δουλειά Αλέξη! Ούτε οι καφεδιές στο Da Capo είναι δουλειά Αλέξη!
    -Αλήθεια Αλέξη! Η λέξη «ένσημα» σου λέει τίποτα ή μήπως είναι το αντίθετο του «διάσημα»?Ε! Αλέξη?
    -Έγινες πρόεδρος κόμματος Αλέξη! Το δακτυλίδι που δέχτηκες δεν θα μας το δείξεις Αλέξη!!!
    -Αλέξη! Μαθαίνω πως έχεις πέραση στις συντρόφισσες Αλέξη! Ξέρεις αυτές με το ταγάρι και με την τρίχα στο πόδι να, από την αξουρισιά θεέ μου φύλαγε!
    -Αλέξη! Η δύναμη του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξη μου είναι τα βόρεια προάστια! Άντε και το Paradise στην Μύκονο! Εκεί είναι η δεξαμενή των ψηφοφόρων Αλέξη! Εκεί θα βρεις την Κυρία Προέδρου!
    -Αλέξη! ανέβα στην μηχανή σου και ξαμολήσου Αλέξη! Όπου δεις κάμπριο με ξανθιά ρίχτεις αυτό το μακρινό σου χαμόγελο (σαν την Άπω Ανατολή ένα πράμα) και πες της… «Έχω και κόττερο! Πάμε μια βόλτα?»
    -Και πηγαίνετε σε μακρινές θάλασσες και τόπους!
    -Δεν θα μας λείψεις Αλέξη! Δεν θα μας λείψει ο πολιτικός σου λόγος Αλέξη! Δεν θα μας λείψουν οι ιδέες σου Αλέξη! Δεν θα μας λείψουν οι πολιτικές σου θέσεις Αλέξη γιατί ποτέ δεν τις ακούσαμε από τα χείλια σου!
    Καλό ταξίδι!
    Καλό ταξίδι!
    Καλό το ξύδι!

    Μετά ξύπνησα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και γιατί να μην κλείσουν τους δρόμους ΚΑΙ οι Πακιστανοί;

    Εδώ ήδη κάνουν διαδηλώσεις στο κέντρο της Αθήνας για το Κόσσοβο οι Αλβανοί.

    Βγαίνουν στα τηλεοπτικά παράθυρα Αλβανοί συνδικαλιστές-εκπρόσωποί τους και μιλάνε με Έλληνες υπουργούς και βουλευτές.


    Μέχρι και στήλη έχει ένας απο δαύτους και αρθρογραφεί σε μεγάλη εφημερίδα (Γκασμετ Καπλάνι). Ο ίδιος έχει και 3-4 blogs!


    Ο δε άλλος - ο σημαιοφόρος και αριστούχος Οδυσσέας - ετοιμάζεται ήδη στις ΗΠΑ για να ηγηθεί Αλβανικού πολιτικού κόμματος στην Ελλάδα.


    Περιμένετε. Δεν είδατε ΤΙΠΟΤΑ ΑΚΟΜΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητοί και εξαιρετικοί μου φίλοι.
    Χρήσιμες διαπιστώσεις και συμπεράσματα.

    Η ιστορία που ακολουθεί είναι αληθινή ........

    Είχα ξαπλώσει μπρούμυτα, διάβαζα ένα βιβλίο και κόντευε να με πάρει ο ύπνος, όταν με την άκρη του ματιού μου διέκρινα μια κίνηση. Κάποιος κατηφόριζε από τον κεντρικό δρόμο προς την παραλία. Για μια στιγμή σκέφτηκα να ξαναβάλω το μαγιό μου, αλλά το μετάνιωσα. Σιγά σιγά άρχιζα να ξεχωρίζω τον άνθρωπο που ερχόταν προς το μέρος μου. Ήταν κοντός, περίπου 1.65 γύρω στα 40, ενώ από τα ρούχα του κατάλαβα, ότι ήταν μάλλον κάποιος αλλοδαπός εργάτης. Φορούσε παλιό γκρι φανελένιο παντελόνι, μακρύ πουκάμισο και κάτι φθαρμένα αθλητικά παπούτσια. Πρέπει να έσκαγε από την ζέστη. Τον είδα να πλησιάζει, αλλά δεν κουνήθηκα, παρέμενα ξαπλωμένος μπρούμυτα, ενώ η ιδέα ότι το κωλαράκι μου ήταν εκτεθειμένο εκτός από τον ήλιο και στα μάτια ενός άγνωστου άντρα, έκανε το καβλί μου να ξυπνήσει λίγο. Ο άγνωστος πέρασε ακριβώς από δίπλα μου, σήκωσε το χέρι του με χαιρέτησε και μετά προχώρησε γύρω στα 10 μέτρα παρακάτω και έκατσε στην άμμο.

    Συνέχισα να διαβάζω το βιβλίο μου ενώ με την άκρη του ματιού μου παρακολουθούσα και τον άγνωστο. Δεν πέρασαν 10 λεπτά και τον είδα να σηκώνεται και να έρχεται πάλι προς το μέρος μου. Εγώ εξακολουθούσα να είμαι ξαπλωμένος μπρούμυτα, ενώ πίεζα την σηκωμένη μου πούτσα πάνω στην πετσέτα θαλάσσης. Τώρα πια και να ήθελα δεν θα μπορούσα να σηκωθώ αφού θα γινόμουν ρόμπα.

    - Μήπως έχεις τσιγάρο; μου είπε

    - Ναι βέβαια, μισό λεπτό είπα και έψαξα να βρω το πακέτο μου.

    - Θέλεις παρέα ή να φύγω; με ρώτησε

    - Μείνε, του απαντάω, μόνος μου είμαι και δεν περιμένω παρέα

    Πιάσαμε ψιλοκουβέντα και έμαθα ότι τον λέγανε Αχμετ, ήταν από το Πακιστάν και δούλευε εργάτης σε κάτι έργα στο λιμάνι του νησιού.


    Συνεχίσαμε την κουβέντα, ενώ σιγά σιγά ο Πακιστανός άρχισε να με ακουμπάει με το χέρι του, πρώτα λίγο στην πλάτη φιλικά, μετά μου χάιδεψε τα μαλλιά, ενώ όσο έβλεπε ότι εγώ δεν τραβιόμουν, τόσο ανοιγόταν. Ξαφνικά έβαλε την χερούκλα του λίγο πάνω από το γόνατό μου και ενώ συνεχίζαμε να μιλάμε, άρχισε να με χουφτώνει και να ανεβαίνει προς τα πάνω. Εγώ είχα λιώσει από κάβλα και μάλλον το είχε καταλάβει. Γύρισα ανάσκελα και είδε ότι το καβλί μου είχε γίνει πέτρα. Γέλασε λίγο, το έδειξε με το χέρι του και είπε

    - Μάλλον εσένα δεν αρέσει γυναίκες. Προτιμάς άντρες ρε;

    - Μου αρέσουν και οι άντρες και οι γυναίκες. Εσύ έχεις κάνει κάτι με άντρα;

    - Όχι δεν έχω κάνει, μου απάντησε και τον είδα να βάζει το άλλο του χέρι στο καβλί του και άρχισε να το τρίβει πάνω από το παντελόνι.

    Σήκωσε το χέρι του και μου χούφτωσε δυνατά το στήθος. Λίγο πριν το αφήσει, έπιασε με τα δύο δάχτυλα την ρώγα μου και την τράβηξε ελαφρά. Βόγκηξα και το καβλί μου συσπάστηκε μόνο του. Λίγο ακόμη και θα έχυνα επιτόπου. Ανέβασε το χέρι του πιο πάνω και άρχισε να μου χαϊδεύει το μάγουλο

    - Πουστράκι είσαι ρε; με ρώτησε

    Αντί για απάντηση σηκώθηκα στα τέσσερα, σήκωσα λίγο το κεφάλι μου προς τα πάνω και πήρα το δάχτυλό του στο στόμα μου και άρχισα να το πιπιλάω, σαν να ήταν ψωλή. Γρήγορα πήρα και 2ο και 3ο δάχτυλο στο στόμα και άρχισα να τα ρουφάω όλα μαζί. Η ιδέα ότι ήμουν γυμνός σε μια παραλία, γονατιστός μπροστά σε έναν Πακιστανό και μου γάμαγε το στόμα με τα δάχτυλα του, με τρέλαινε. Είχα χάσει τον έλεγχο. Θα έκανα ότι μου έλεγε. Τράβηξε τα δάχτυλά του από το στόμα μου, τα σκούπισε στο πρόσωπο μου και μου έριξε ένα ελαφρύ χαστούκι.

    Πήρε ένα από τα τσιγάρα μου το άναψε και σηκώθηκε όρθιος κοιτάζοντας προς την θάλασσα. Όπως ήμουν γονατιστός ολόγυμνος πάνω στην πετσέτα μου, το πρόσωπο μου ήταν στο ύψος του καβλιού του. Από το φούσκωμα στο παντελόνι του κατάλαβα ότι είχε φτιαχτεί κι αυτός όσο κι εγώ. Με χέρια που έτρεμαν από την κάβλα έσκυψα προς το μέρος του ξεκούμπωσα το παντελόνι του και κατέβασα το φερμουάρ. Δεν είπε τίποτε, αλλά γύρισε το κεφάλι του προς την μεριά του δρόμου, για να ελέγχει αν έρχεται κανένας. Έπιασα με τα χέρια μου το εσώρουχό του και το κατέβασα λίγο. Η πούτσα του ήταν κάγκελο και μόλις απελευθερώθηκε από το ελαστικό εσώρουχο πετάχτηκε σαν ελατήριο και με χτύπησε κάτω από το σαγόνι. Ήταν λίγο πιο μεγάλη από την δικιά μου, γύρω στα 15-16 εκατοστά, αλλά ήταν πολύ χοντρή. Χοντρόπουτσα κανονική ενώ στην άκρη το κεφαλάκι ήταν ακόμη πιο μεγάλο και φουσκωμένο.

    Χωρίς να χάσω καιρό άνοιξα το στόμα μου το ρούφηξα αμέσως. Έβγαλα έξω την γλώσσα και έγλειφα παντού την πούτσα του Αλβανού σαν να ήταν παγωτό. Έγλειψα τα αρχίδια του, ενώ του βάραγα μαλακία με το ένα χέρι, έριχνα πουτσοσκάμπιλα μόνος μου και τον ρούφαγα όσο πιο βαθιά μπορούσα. Έκανα ότι μπορούσα για να ευχαριστήσω τον γαμιά μου, ενώ είχα ξεχάσει τελείως ότι ήμουν σε μια παραλία και ανά πάσα στιγμή μπορούσε να έρθει κάποιος. Ενώ ακόμη κάπνιζε, έβαλε το άλλο χέρι του στο κεφάλι μου και άρχισε να με σπρώχνει προς το καβλί του, να μου τον χώνει όλο και πιο βαθιά όλο και πιο γρήγορα. Σε λίγο μου γάμαγε τα μούτρα κανονικά, ενώ εγώ πνιγόμουν και είχα γεμίσει την ψωλή του και τα μούτρα μου με σάλια. Δεν έμοιαζε να τον νοιάζει και συνέχισε να με ταΐζει ψωλή όλο και πιο άγρια. Ξαφνικά και ενώ εγώ ήμουν έτοιμος να χύσω, μου δίνει μια σπρωξιά και με ρίχνει ανάσκελα προς τα πίσω.

    - Κάποιος έρχεται… ντύσου, ενώ άρχισε πανικόβλητος να προσπαθεί να βάλει την όρθια ψωλή του μέσα στο παντελόνι.

    Γύρισα προς τον δρόμο και είδα να κατεβαίνει κάποιος προς την θάλασσα. Δεν μας είχε δει ακόμη, αλλά από στιγμή σε στιγμή θα μπαίναμε στο οπτικό του πεδίο. Έπιασα γρήγορα το σορτσάκι μου και το έβαλα. Είχα κι εγώ το ίδιο πρόβλημα με την πούτσα μου. Δεν χώραγε με τίποτα μέσα. Ευτυχώς αυτός που κατέβαινε, έκατσε στην άλλη άκρη της παραλίας, περίπου 50 μέτρα μακριά μας και τον είδα να ετοιμάζεται για μπάνιο.

    - Δεν έχεις κανένα μέρος να πάμε; τον ρώτησα με φωνή που έτρεμε ακόμη

    - Όχι δεν μένω μόνος. Εσύ;

    - Ούτε εγώ.

    - Έχει λίγο πιο κάτω ένα παλιό σπίτι. Θέλεις να πάμε εκεί να σε γαμήσω;

    - Πάμε όπου θέλεις, του απάντησα. Πού είναι ;

    - Θα πάω εγώ και εσύ έλα από πίσω

    Σηκώθηκα έβαλα τα παπούτσια μου, μάζεψα τα πράγματά μου και άρχισα να τον ακολουθώ. Λίγο πριν τελειώσει η παραλία έστριψε προς τα πάνω μπήκε σε κάτι ψηλά χόρτα και χάθηκε από τα μάτια μου. Όταν πλησίασα κι εγώ, είδα ένα μικρό μονοπάτι ανάμεσα στα χόρτα και χώθηκα. Με περίμενε λίγα μέτρα παρά κάτω. Μόλις τον έφτασα με άρπαξε άρχισε να με φιλάει, ενώ το ένα του χέρι μπήκε κάτω από το σορτσάκι μου και άρχισε να μου χουφτώνει δυνατά τον κώλο. Εγώ από την άλλη έβαλα το χέρι μου πάνω στο καβλί του και άρχισα να το τρίβω πάνω από το παντελόνι του. Αρχίσαμε να περπατάμε μαζί στο μονοπάτι, ενώ το χέρι του συνέχιζε να με χουφτώνει πότε πάνω και πότε μέσα από το μαγιό. Σε λίγο είδα το σπίτι, που μου έλεγε. Ήταν ερείπιο. Δεν είχε πόρτες, παράθυρα και σκεπή. Μόνο 4 τοίχοι έστεκαν, ενώ μέσα είχαν φυτρώσει ψηλά αγριόχορτα.

    - Εσύ πρώτα και περίμενε. Μη μας δουν μαζί

    Προχώρησα και μπήκα. Ακούμπησα την τσάντα μου στο χώμα, έβγαλα το σορτσάκι μου, γονάτισα δίπλα σε έναν τοίχο και περίμενα γυμνός τον γαμιά μου. Μετά από λίγο άκουσα βήματα πάνω στα χόρτα, να πλησιάζουν. Για μια στιγμή φοβήθηκα, μήπως είναι κανένας άλλος και με δει έτσι, αλλά ευτυχώς ήταν αυτός, που περίμενα. Προχώρησε προς το μέρος μου, στάθηκε μπροστά μου, ξεκούμπωσε το παντελόνι του και το κατέβασε ως τα γόνατα, όπως και το εσώρουχό του. Η ψωλή του στεκόταν όρθια λίγα εκατοστά από τα μούτρα μου. Την έπιασε με το χέρι του και άρχισε να μου ρίχνει πουτσοσκάμπιλα και να την πιέζει πάνω στα χείλια μου. Άνοιξα το στόμα και την ξαναρούφηξα ενώ ο Πακιστανός με είχε πιάσει από τα μαλλιά και με καθοδηγούσε. Με έβαλε να του γλείψω τα αρχίδια ενώ του χάιδευα το καβλί, μου γάμησε τα μούτρα δυνατά, σαν να ήταν μουνάκι, με μπούκωνε με τα αρχίδια του, ενώ εγώ ζοριζόμουν και πνιγόμουν, αλλά δεν τα παράταγα και έκανα ότι μπορούσα, για να τον ευχαριστήσω. Κάποια στιγμή ενώ με είχε μπουκωμένο με το καβλί του, ένιωσα και την δικιά μου ψωλή να είναι έτοιμη να εκραγεί και χωρίς καν να την ακουμπήσω, άρχισε να χύνει δυνατές ριπές, που έπεφταν πάνω στα μπούτια μου. Ήταν απίστευτο! Είχα καυλώσει τόσο πολύ με την πούτσα που ρούφαγα, που το καβλί μου έχυσε μόνο του.

    Ο Πακιστανός δεν κατάλαβε τίποτε και συνέχισε να με ταΐζει με την πούτσα του. Σε κάποια φάση την έβγαλε από το στόμα μου ενώ μια λεπτή γραμμή από σάλιο απλωνόταν από το πουτσοκέφαλό του ως τα χείλη μου.

    - Θέλεις να σε γαμήσω; Γύρνα να στον βάλω λίγο

    - Έχεις καπότα; τον ρώτησα

    - Όχι είμαι καθαρός, γύρνα να στον βάλω λίγο

    - Χωρίς καπότα δεν γίνεται, του απάντησα

    - Καλά τότε, ρούφα να σε χύσω έτσι

    Ξαναόρμησα στην ψωλή του και άρχισα να τον γλείφω και να τον τρομπάρω, όσο καλύτερα μπορούσα. Γρήγορα τον άκουσα να ανασαίνει πιο γρήγορα, ενώ έλεγε και κάτι μέσα από τα δόντια του στα Πακιστανικά, που δεν κατάλαβα. Με μια κίνηση με έσπρωξε λίγο προς τα πίσω, έπιασε την ψωλή του με το χέρι του και άρχισε να μαλακίζεται ακριβώς μπροστά στο πρόσωπό μου.

    - Αααααχ, χύνω, χύνωωωω, πάρ’τα όλα πούστη!!!

    Αμέσως μετά ένιωσα τις καυτές ριπές από τα χύσια του, να πέφτουν πάνω μου. Πρώτα μία στο μέτωπό μου, άλλη μία στα μάτια μου, κι άλλη στην μύτη στο στόμα, είχα γεμίσει παντού και αυτός ακόμη έχυνε. Κάποια στιγμή σταμάτησε, ενώ εγώ είχε γεμίσει παντού ψωλόχυμα και το ένιωθα να κυλάει πάνω στο πρόσωπό μου, να στάζει και να με γεμίζει παντού, στο στήθος στην κοιλιά στα μπούτια μου. Σκούπισα με τα χέρια μου τα μάτια μου. Τα άνοιξα και είδα μπροστά μου την κατακόκκινη ψωλή του, να σπαρταράει ακόμη, ενώ αυτός στεκόταν με κλειστά τα μάτια από πάνω μου. Πήρα το σορτσάκι μου από κάτω, έπιασα το καβλί του και άρχισα να το σκουπίζω. Χωρίς να πει τίποτε, σήκωσε τα παντελόνια του, ντύθηκε κι έφυγε, ενώ εγώ ήμουν ακόμη γονατιστός στα χώματα, ενώ ένιωθα τα χύσια του να στεγνώνουν και να μου τραβάνε το πρόσωπο.

    Πάντα με εκτίμηση

    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωρα να φευγουμε απο εδω. Πλάκωσαν οι ψυχανώμαλοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΓΑΜΩ ΤΟΝ ΑΛΛΑΧ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΟΥΣΤΗ ΤΟΝ ΠΡΟΦΗΤΗ ΤΟΥ, ΤΟΝ ΜΟΥΧΑΜΑΝΤ! ΠΟΥΤΑΝΑΣ ΓΙΕ ΜΟΥΧΑΜΑΝΤ, ΣΠΕΡΜΑ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΣΟΥ ΣΚΑΤΟΜΑΛΑΚΑ ΜΟΥΧΑΜΑΝΤ! ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΚΑΡΤΟΥΝ ΣΕ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΤΗΣ ΔΑΝΙΑΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΟΣ, ΞΕΚΩΛΙΑΣΜΕΝΕ ΠΟΥΣΤΗ. ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ ΜΟΥΧΑΜΑΝΤ, ΓΑΜΩ ΚΑΙ ΤΟΝ ΘΕΟ ΤΟΥ, ΤΟΝ ΠΟΥΣΤΗ ΤΟΝ ΑΛΛΑΧ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι έγινε ρε στεναχωρήθηκες που γάμησε ο πακιστανός τον δικό μας η που δεν ήσουν εσύ εκεί να τον πηδήξεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Περιμένετε. Δεν είδατε ΤΙΠΟΤΑ ΑΚΟΜΑ!

    23 Μάρτιος 2008 6:09 μμ


    εχεις απολυτο δικιο!!! ΑΠΟΛΥΤΟ.
    Το θεμα ξερεις ομως ποιο ειναι? Να καταλαβουν καποιοι που σκεπτονται μαλλον υποπτα οτι η ελλαδα βρισκεται υπο κατοχη.Και να ξεσηκωθουμε ολοι.
    Να βγουμε στους δρομους και να καθαρισουμε ολα αυτα τα αποβρασματα που βρηκαν μεσα εδω ενα ασυλο ανομιας.Να διωχθουν απο τις δουλειες,να παρουμε πισω την ακινητη περιουσια που πηραν με χρηματα υποπτα,να μπουν σε σαπιοκαραβα και να γυρισουν πισω απο εκει που ηρθαν ολοι τους.
    Και στα συνορα να πυροβολουνται ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΥΡΙΖΟΥΝ ΠΙΣΩ!
    ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΝΑ ΤΟ ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΜΕ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. 6:23 μμ
    Μαλλον δεν το ξερεις, ο ΑΛΑΧ ειναι ο ιδιος θεος που και οι χριστιανοι και οι εβραιοι λατρευουν. Αν το ξερεις, οκ, no problem.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αν δεν κανω λάθος στην αμερική,στη Νέα Υορκη και μεις οι ελληνες κλείνουμε καποιους δρομους και κάνουμε παρέλαση για την 25η Μαρτίου και την 28η Οκτωβρίου..Ισως και σε άλλες χώρες όπου ζουνε ελληνες..
    Στο Λονδίνο,μπροστα στην Αγια Σοφία κλεινει ο δρομος οταν κάνουμε Ανασταση..
    Το ιδιο και στη Βενετία ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αν δεν κανω λάθος στην αμερική,στη Νέα Υορκη και μεις οι ελληνες κλείνουμε καποιους δρομους και κάνουμε παρέλαση για την 25η Μαρτίου και

    ακου μαρικα...
    δεν ξερω αν εμεις κλεινουμε δρομους για την παρελαση, σιγουρα ομως δεν πυροβολουμε μερα μεσημερι στον δρομο ο ενας τον αλλον καθημερινα (δελτια ειδησεων 23-03-08), δεν βριζομαστε στο φαναρι και γυρναμε σπιτι μας να παρουμε τον φιλο μας, την κοντοκανη και να παμε να βρουμε με ποιον λογοφεραμε να του τιναξουμε τα μυαλα στον αερα για το φαναρι (δελτια ειδησεων 21-03-08).
    Σε φτανουν αυτα μαρικα η θες και επισημα στοιχεια να σου παραθεσω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Όλοι οι μουτζαχετίν σκούπα και στην πατρίδα τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Οχι ευχαριστω..Τα γνωρίζω..
    Και δω σημερα εγινε του Σικάγου...
    Και ειμαι εξοργισμενη γιαυτα..Αλλα
    Και τι πρεπει να γίνει?
    Να πάρουμε παραμάζωμα όλους τους ξένους? ακομα και αυτους που γιορταζουν ειρηνικά τον προφήτη τους?
    Επειδη ενα ποσοστό απο αυτους ειναι εγκληματικά ατομα πρέπει να τους αποδοκιμάσουμε όλους?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. εγώ προτείνω να φύγουμε απο την Ελλάδα εμείς οι έλληνες και να αφησουμε τους Αλβανούς τους πακιστανούς και άλλους μετανάστες εδω, αφου αυτοι περισσότερο σέβονται την χώρα μας απο έμας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Για το τι κάνουν οι έλληνες της αμερικής ας ασχοληθούν οι αμερικάνοι, εδώ είναι ανεπίτρεπτο να κλείνουν το κέντρο πακιστανοί και να προκαλούν το θρησκευτικό αίσθημα των ντόπιων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Το επιτρέπει το συνταγμα μας αγαπητε..δεν κανουν τίποτα παράνομο ούτε και προκαλούν..
    Γιατι εσυ νομίζεις ότι προκαλείσαι?
    Εχεις την πίστη σου κι έχουν τη δική τους..
    Δεν ηρθαν σπιτι σου να σου επιβάλλουν την πίστη τους..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. 6.56
    "Το θεμα ξερεις ομως ποιο ειναι? Να καταλαβουν καποιοι που σκεπτονται μαλλον υποπτα οτι η ελλαδα βρισκεται υπο κατοχη"

    Η ΕΛΛΑΔΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΥΠΟ ΑΛΒΑΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ.
    Συμφωνώ και επαυξάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κυρία Μαρίκα
    "Το επιτρέπει το συνταγμα μας αγαπητε..δεν κανουν τίποτα παράνομο ούτε και προκαλούν.."

    Ξέχασες κυρία Μαρίκα οτι το Ελληνικό σύνταγμα αφορά στους ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ.

    Οι Πακιστανοί, Αλβανοί κλπ δεν είναι καν νομιμοι μετανάστες όπως οι Ελληνες της Αμερικής. Είναι λαθρομετανάστες που "νομιμοποίησαν" εκ των ενόντων "έλληνες" πολιτικάντηδες σε αγαστή συνεργασία με τους πάτρωνές τους (τους οποίους ήδη γνωρίζεις εκ του σύνεγγυς εκει που είσαι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τι λες καλε?
    Το σύνταγμα αφορα όλους τους κατοικους αυτης της χώρας και κανει διακριτες τις υποχρεώσεις τους και τα δικαιώματα τους..οταν προκειται για ξένους..(ομογενεις,μεταναστες,αλλοδαπους)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΘΑ ΕΙΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΕΑΝ ΕΙΧΕ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΤΟ ΠΑΚΙΣΤΑΝ Η ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΑΛΛΟ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΙ ΘΑ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΛΒΑΝΟ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΚΑΙ ΣΠΟΥΔΑΖΕΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΤΟΥΣ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΥΣ ΗΓΕΤΕΣ ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΙΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΤΟΝ ΕΣΤΕΙΛΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Το σύνταγμα λέει και ποιά είναι η επίσημη θρησκεία αυτής της χώρας. Όλοι αυτοί οι πακιστανοί τι θα έκαναν αν έβλεπαν μία ορθόδοξη γιορτή στη χώρα τους; Το πιθανότερο είναι ότι θα λιντσάριζαν όποιον προλάβαιναν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. απο Μ αρχιζει το ονομα του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Κυρία Μαρίκα
    "και κανει διακριτες τις υποχρεώσεις τους και τα δικαιώματα τους..οταν προκειται για ξένους.."

    ΑΥΤΟ ακριβως εννοώ κι εγω. Ξερεις εσύ κανένα ευνομούμενο κράτος όπου ΛΑΘΡΟμετανάστες που θα επρεπε να είχαν απελαθεί, να μπορούν να διαδηλώνουν σε δημόσιους χώρους και να κλείνουν και το δρόμο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. O Mάκης Τριανταφυλλόπουλος τον βάφτισε αλλά δεν τον έστειλε αυτός.

    Υπάρχουν πολύ πιο οργανωμένοι κύκλοι εντός και εκτός χώρας που το ανέλαβαν αυτό.

    Ο πατέρας του Τσενάι ήταν στις μυστικές υπηρεσίες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΑΝΤΕ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΡΓΙΕΣ.
    ΑΝΤΙ ΤΗΝ 25 ΜΑΡΤΙΟΥ ΜΕΘΑΥΡΙΟ ΝΑ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΤΟΥ ΒΟΥΔΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αγαπητοί και εξαιρετικοί μου φίλοι.

    Χρήσιμες διαπιστώσεις και συμπεράσματα.

    Η ιστορία που ακολουθεί είναι αληθινή ........
    .................................
    ..................................
    O Πακιστανός δεν κατάλαβε τίποτε και συνέχισε να με ταΐζει με την πούτσα του. Σε κάποια φάση την έβγαλε από το στόμα μου ενώ μια λεπτή γραμμή από σάλιο απλωνόταν από το πουτσοκέφαλό του ως τα χείλη μου.

    - Θέλεις να σε γαμήσω; Γύρνα να στον βάλω λίγο

    - Έχεις καπότα; τον ρώτησα

    - Όχι είμαι καθαρός, γύρνα να στον βάλω λίγο

    - Χωρίς καπότα δεν γίνεται, του απάντησα

    - Καλά τότε, ρούφα να σε χύσω έτσι

    Ξαναόρμησα στην ψωλή του και άρχισα να τον γλείφω και να τον τρομπάρω, όσο καλύτερα μπορούσα. Γρήγορα τον άκουσα να ανασαίνει πιο γρήγορα, ενώ έλεγε και κάτι μέσα από τα δόντια του στα Πακιστανικά, που δεν κατάλαβα. Με μια κίνηση με έσπρωξε λίγο προς τα πίσω, έπιασε την ψωλή του με το χέρι του και άρχισε να μαλακίζεται ακριβώς μπροστά στο πρόσωπό μου.

    - Αααααχ, χύνω, χύνωωωω, πάρ’τα όλα πούστη!!!

    Αμέσως μετά ένιωσα τις καυτές ριπές από τα χύσια του, να πέφτουν πάνω μου. Πρώτα μία στο μέτωπό μου, άλλη μία στα μάτια μου, κι άλλη στην μύτη στο στόμα, είχα γεμίσει παντού και αυτός ακόμη έχυνε. Κάποια στιγμή σταμάτησε, ενώ εγώ είχε γεμίσει παντού ψωλόχυμα και το ένιωθα να κυλάει πάνω στο πρόσωπό μου, να στάζει και να με γεμίζει παντού, στο στήθος στην κοιλιά στα μπούτια μου. Σκούπισα με τα χέρια μου τα μάτια μου. Τα άνοιξα και είδα μπροστά μου την κατακόκκινη ψωλή του, να σπαρταράει ακόμη, ενώ αυτός στεκόταν με κλειστά τα μάτια από πάνω μου. Πήρα το σορτσάκι μου από κάτω, έπιασα το καβλί του και άρχισα να το σκουπίζω. Χωρίς να πει τίποτε, σήκωσε τα παντελόνια του, ντύθηκε κι έφυγε, ενώ εγώ ήμουν ακόμη γονατιστός στα χώματα, ενώ ένιωθα τα χύσια του να στεγνώνουν και να μου τραβάνε το πρόσωπο.

    Πάντα με εκτίμηση

    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΡΕ ΣΕΙΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΠΕΤΑΞΕΤΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ BABIS ΕΞΩ;ΑΡΚΕΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση