GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Ανατριχιαστική καταγγελία για τον Κλαδά!

...Μείζον θέμα To θέμα που αποκάλυψε ο Μ. Τριανταφυλλόπουλος για τον Σπ. Κλαδά είναι συγκλονιστικό - και μόνο η ηθική του διάσταση είνα...

...Μείζον θέμα
To θέμα που αποκάλυψε ο Μ. Τριανταφυλλόπουλος για τον Σπ. Κλαδά είναι συγκλονιστικό - και μόνο η ηθική του διάσταση είναι συγκλονιστική.
Η οικογένεια Βασιλέλη από τη Μυτιλήνη που έχασε το τετράχρονο αγόρι της το 2001 γιατί η Εθνική Τράπεζα με ένα αστείο πρόσχημα δεν επέτρεψε την εκταμίευση των 120 εκατ. δρχ, που είχαν συγκεντρωθεί από απλό κόσμο, για να πάει το παιδί στο εξωτερικό να χειρουργηθεί, τον καταγγέλει ότι ενώ του ανέθεσε την υπόθεση αυτός αδράνησε.
Και επιπλέον κατηγορείται ότι τρία χρόνια αργότερα, στην αγωγή που έκανε η οικογένεια κατά της Τράπεζας, αυτός ήταν μάρτυρας υπεράσπισης της Τράπεζας!!!

196 σχόλια

  1. Α ρε παλιοπούστη ΚΛΑΔΑ !!!!
    Δολοφόνε!
    ΑΛΗΤΗ Ξεδιάντροπε.... Γαμημένε
    ΕΕ γαμημένε... θα πάθουμε όλοι εγκεφαλικά για "λόγου σου"....
    ΕΞΑΦΑΝΙΣΟΥ ΑΠΟ ΕΛΛΑΔΑ μωρή παλιόπουστρα !!!!!!!!!!!

    Να χαρώ τις επιλογές σου Καραμανλή και την στήριξή σου σε αποβράσματα τις κοινωνίας... έχεις και παιδιά ρε κακομοίρη ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πραγματικά πρώτη φορά είμαι έξω φρενών. Πρώτη φορά θέλω να πιάσω ένα άνθρωπο και να τον βρίσω, να τον φτύσω, να τον πλακώσω στις φάπες.
    Είναι δυνατόν;
    Αυτός δεν είναι άνθρωπος. Ένα παιδάκι ΠΕΘΑΙΝΕ ΚΑΙ Ο ΚΛΑΔΑΣ ΣΥΝΟΜΩΤΟΥΣΕ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ, ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΓΙΑΤΙ ΤΣΕΠΩΝΕ ΧΡΗΜΑΤΑ.
    ΕΝΑ ΠΑΙΔΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΝΕΚΡΟ ΓΙΑΤΙ Ο ΚΛΑΔΑΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΗΤΑΝ ΤΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ, ΗΤΑΝ ΤΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙ
    ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ, ΔΙΩΞΕ ΤΟΝ ΚΛΑΔΑ ΤΟ ΣΙΧΑΜΑ. ΔΙΩΞΕ ΤΟΝ ΑΛΛΙΩΣ ΤΗΝ ΞΕΦΤΙΛΑ ΘΑ ΤΗΝ ΦΑΣ ΚΙ ΕΣΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κλαδά αυτή τη στιγμή γράψε σ ενα χαρτί " συγγνώμη Παναγιωτάκη " και βάλτο στη τσεπη σου . Αμέσως μετά βρες μια πολυκατοικία με 7 η 8 ορόφους ανέβα στη ταράτσα και πήδα παλιομακάκα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. και λιγα λες φιλε μου και λιγα λες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το "σεμνά και ταπεινά" είναι η πιο μεγάλη ΜΑΛΑΚΙΑ που έχει ειπωθεί ποτέ!Ουστ από δω σιχάματα...ΜΕ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΝΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!Αλήτες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΝΤΡΟΠΗ ΣΤΟΝ ΑΛΗΤΑΡΑ ΚΛΑΔΑ
    ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΙΔΙΑ Ο ΑΛΗΤΗΣ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΣΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΟΥΦΑΛΕΣ ΕΠΕΙΔΗ Ο ΚΛΑΔΑΣ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΒΑΛΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΤΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΛΕΒΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ΠΡΟΣΠΑΘΗΤΕ ΝΑ ΤΟΝ ΕΞΟΝΤΩΣΕΤΕ.
    ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΓΛΥΤΩΣΕΤΕ ΤΑ MAΥΡΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΘΑ ΣΑΣ ΠΝΙΞΟΥΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΝΑ ΠΗΔΗΞΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΡΑΤΣΑ ΤΟΥ Ο ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΟΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Pantws oti ekane o gamhmenos to plhrwnei twra...kai akoma arxh einai..
    etsi triantafilopoule skhston..ton brwmiarh.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΞΕΠΕΡΝΑΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΙΟ ΦΟΒΕΡΟ ΕΦΙΑΛΤΗ. ΤΟΝ ΜΑΚΗ ΔΕΝ ΤΟΝ ΣΥΜΠΑΘΩ Ως ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ ΑΛΛΑ ΣΗΜΕΡΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΚΑΤΙ ΣΩΣΤΟ.

    ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΟΛΗ ΑΥΤΗ Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΒΓΑΛΕ ΠΙΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟΝ ΤΑΚΟ? ΓΙΑΤΙ ΕΙΔΙΚΑ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΙΟ ΠΡΙΝ; ΝΑ ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΗΞΕΡΕ;;;;;;; ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΑ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΕΚΡΥΠΤΑ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΘΑ ΕΙΧΑ ΤΡΟΜΕΡΟ ΒΑΡΟΣ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Απλος απιστευτο!!!
    θα πρεπει να κρυβεται απο αυριο, μονο και μονο απο ντροπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μην υπερασπιστεί έστω και ένας τον Κλαδά.
    Όποια και αν ήταν η σκοπιμότητα του Μάκη (προφανώς εκδίκηση), με τη ζωή ενός μικρού παιδιού δεν παίζουν.
    Έμεινα με το στόμα ανοιχτό.
    Είναι δυνατόν τράπεζες και τσατσάκια να παίζουν με τη ζωή ενός παιδιού?
    Εντάξει όλους τους άλλους τους πατάτε, ΑΛΛΑ ΣΤΕΙΛΑΤΕ ΣΤΟΝ ΤΑΦΟ ΕΝΑ ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΟ!
    Αυτό δε θα το ξεχάσει κανένας Κλαδά, ΚΑΝΕΝΑΣ, γιατί πάνω από όλα είμαστε άνθρωποι.
    Καλώ τους επιτετραμένους του Μαξίμου να μη διανοηθούν να υποστηρίξουν αυτό το σίχαμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εγιναν τα πράγματα όπως παρουσιάστηκαν ?
    Ας περιμένουμε διευκρινιστικές δηλώσεις του Κλαδά, τις οποίες οφείλει να δώσει.

    Ο κ. Μ. κάπου το πάει. Πού ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΧΑΡΑΚΙΡΙ ΑΠΟ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ Ο ΠΑΛΙΟΠΟΥΣΤΑΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Είσαι μεγάλη ξεφτίλα Κλαδά !!!
    Γιατί υπερασπίστηκες, άραγε, την τράπεζα? Τους γονείς του τουλάχιστον δεν μπορούσες να τους σεβαστείς?
    Μπορεί εμείς να σε αναθεματίζουμε αλλά είμαι σίγουρος ότι το μικρό αγγελουδάκι προσεύχεται και για εσένα... Μακάρι να μην πεθάνεις ποτέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΠΡΟΤΑΣΗ: ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ BLOGS ΓΙΑ ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΤΟΥ ΚΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ.
    ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΜΑΣ ΑΚΟΥΣΟΥΝ,ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΤΑΚΡΑΥΓΗ, Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΤΙΜΩΡΙΑ,ΝΑ ΝΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δεν νομιζω να το εκρυβε, μαλλον με αυτα που γινανε τωρα τελευταια πηρε η οικογενεια του μωρου τηλεφωνο στον τριανταφυλλοπουλο.ασε και να το ειχε αν το εβγαζε αλλη φορα θα περνουσε απαρατηρητο, ενω τωρα....
    Στην καταλληλη στιγμη το επαιξε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ena nekro paidi zhtaei dikaiwsh
    Klada phda apo ton 10o na glitwsoume apo miasmata san esena pou to mono pou kanoun einai na gemizoun thn koinwnia boha.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μακης ο εκτελεστης..

    Τωρα που πεφτει θα παρει μαζι του οποιον μπορει.. Καλα κανει, μπας και ξεβρωμισουμε απο τους αληταραδες καποια στιγμη..

    Αλλα ρε Μακη..γιατι τωρα;
    Δεν τα ηξερες; Κατι τετοιους αξωματουχους εσυ τους εχεις υπο παρακολουθηση συνεχως..
    Σε ποιον κανεις το χατιρι και βγαζεις το θεμα τωρα;
    Μηπως γιατι τελικα ο Κλαδας σε αφησε απ εξω στην συναλλαγη με τον Θεμο και οχι ο "φιλος" σου;

    Τουλαχιστον μεσα στα απο τα παιχνιδια τους βγαινει και κατι καλο.. Ξεβρωμιζουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΚΟΥΦΑΛΕΣ ΕΠΕΙΔΗ Ο ΚΛΑΔΑΣ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΒΑΛΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΤΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΛΕΒΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ΠΡΟΣΠΑΘΗΤΕ ΝΑ ΤΟΝ ΕΞΟΝΤΩΣΕΤΕ.
    ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΓΛΥΤΩΣΕΤΕ ΤΑ MAΥΡΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΘΑ ΣΑΣ ΠΝΙΞΟΥΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Το έγκλημα τό'χε κάνει η Τράπεζα και ο "άλλη ερώτηση" υπουργός Υγείας Αλέκος Παπαδόπουλος.
    Έτσι για να θυμόμαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Να τον χαίρεσαι Καραμανλή...
    Να μου το θυμηθείς ! Θα σου το κλείσει το σπίτι! (μαγαζί αν προτιμάς)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. O Xer Καρατζαφέρης κάτι ήξερε :

    ΑΘΗΝΑ, 20/02/2006

    ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


    Αντί "επανίδρυσης", χαλάρωση του κράτους: Ο Γ. Καρατζαφέρης ζητεί κυρώσεις από την Κομισιόν για την πειρατική ενέργεια της "ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ" που κατακρατά χρήματα από τον έρανο για τον μικρό Π. Βασιλέλη, καθώς και για την παράνομη κράτηση αθώου πολίτη που τού φόρτωσαν φόνο με ανεπαρκή στοιχεία.


    Την πλήρη χαλάρωση του κράτους αντί της πολυδιαφημισμένης "επανίδρυσής" του καταγγέλλει ο Πρόεδρος του ΛΑ.Ο.Σ. κ. Καρατζαφέρης με ερώτηση προς την Κομισιόν με αφορμή τη συνεχιζόμενη παράνομη κράτηση αθώου πολίτη για φόνο που δεν έκανε καθώς και για το γεγονός ότι η (διορισμένη από τη ΝΔ) διοίκηση της "ΕΘΝΙΚΗΣ" αρνείται να απελευθερώσει τα χρήματα που μαζεύτηκαν από έρανο για τον μικρό Π. Βασιλέλη (ο οποίος έχασε την μάχη με τον θάνατο) για τη δημιουργία ιατρικού κέντρου για παιδιά στη Μυτιλήνη.

    Η ερώτηση του Έλληνα ευρωβουλευτή είναι η εξής:

    "Η ελληνική διοίκηση συνεχίζει να δίνει δείγματα πλήρους χαλάρωσης, παρά τις διακηρύξεις της σημερινής ελληνικής κυβέρνησης για την "επανίδρυση του κράτους" κ.α.. Τελευταία κρούσματα είναι η καταγγελλόμενη αδικία κατά Έλληνα πολίτη (του κ. Δημητρίου) που παραμένει στη φυλακή παρότι όλα τα στοιχεία που είχαν χρησιμοποιηθεί εναντίον του έχουν καταρρεύσει, η οικογένεια του και η υπεράσπιση ζητούν επιμόνως να ληφθούν υπόψιν οι νέες εξελίξεις καθώς και τα λάθη που έγιναν κατά την αρχική εκδίκαση της υπόθεσης (λήψη DNA με ανορθόδοξο και ανακριβή τρόπο κλπ), αλλά κάτι τέτοιο δεν έγινε ακόμη, και ήδη υπάρχει αίτημα προς τον αδέκαστο Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου κ. Λινού για την άρση της αδικίας αυτής. Άλλο δείγμα ακατανόητης και προκλητικής συμπεριφοράς του κράτους είναι η κατακράτηση του ποσού των 300.000 Ευρώ που συγκεντρώθηκε προ ετών από πολίτες που κατέθεσαν χρήματα στην "ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ" για την θεραπεία του μικρού Π. Βασιλέλη στο εξωτερικό (κάτι που δεν έγινε, πάλι λόγω ανεπάρκειας της ελληνικής δημόσιας διοίκησης), το μωρό πέθανε και η εν λόγω Τράπεζα αρνείται και τα χρήματα να επιστρέψει σε αυτούς που τα έδωσαν, αλλά και να τα απελευθερώσει για τη δημιουργία (στη Γέρα της Μυτιλήνης) ενός κοινωφελούς ιατρικού κέντρου με το όνομα του μικρού Π. Βασιλέλη ώστε να σωθούν στο μέλλον άλλα παιδιά. Μάλιστα η ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ κατέφυγε ακόμη και στα δικαστήρια για να μην επιστρέψει τα χρήματα, παρότι ο Δήμαρχος Μυτιλήνης, ο Μητροπολίτης, ο Πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου Μυτιλήνης, εκπρόσωποι του Υπουργείου Υγείας και άλλοι εξέχοντες πολίτες έχουν κάνει έκκληση στη διοίκηση της Τράπεζας να σταματήσει την παράνομη κατακράτηση αυτών των χρημάτων.
    Πώς μπορεί να αποζημιωθεί -βάσει της Νομοθεσίας της ΕΕ- ο πολίτης που άδικα και παρανόμως κρατείται στη φυλακή για αδίκημα που δεν έκανε; Ποιές είναι οι κυρώσεις για την ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ (βάσει της Νομοθεσίας της ΕΕ) για το ότι παρανόμως κατακρατεί επί χρόνια χρήματα που δεν της ανήκουν και συγκεντρώθηκαν από το υστέρημα Ελλήνων πολιτών με τον ιερό σκοπό της σωτηρίας ενός παιδιού;"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Να του γεμίσουν το κόλο πινέζες και μετά να του βουλώσουν την σούφρα.Το καθίκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΓΙΑΤΙ ΕΠΙΜΕΝΟΥΝ ΟΙ ΦΟΥΣΤΗΔΕΣ
    ΤΩΝ ΜΜΕ
    ΝΑ ΦΑΝΕ ΤΟΝ ΚΛΑΔΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΕΑΝ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΧΕΙ ΠΑΙΔΙΑ ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ ΙΚΑΝΑΝ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ ΑΥΤΟ;;;;; ΑΥΤΟΣ ΤΙ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΕΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΓΙΑΤΙ ΕΠΙΜΕΝΕΙ Ο ΤΡΑΜΠΟΥΚΟΣ-ΕΚΒΙΑΣΤΗΣ-ΕΚΤΕΛΕΣΤΗΣ ΤΗΣ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ,
    ΜΑΚΗΣ Ο ΚΥΠΑΤΖΗΣ, ΝΑ ΚΤΥΠΑΕΙ ΤΟΝ
    ΚΛΑΔΑ?
    ΔΙΑΒΑΣΤΕ..ΑΠΟ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.

    «Ο Σπύρος Κλαδάς έχει στενοχωρήσει αρκετούς» σημειώνουν με νόημα στελέχη που γνωρίζουν πρόσωπα και πράγματα, πέρα από τον επικοινωνιακό καταιγισμό των τελευταίων ημερών. Οταν τους ζητείται να εξηγήσουν, υπενθυμίζουν υποθέσεις που διαχειρίζεται ο επικεφαλής της Υπηρεσίας Ειδικών Ελέγχων, αρκετές εκ των οποίων βρίσκονταν στο συρτάρι τα τελευταία χρόνια με διακομματική συναίνεση. Πρόκεται για υποθέσεις λαθρεμπορίας καυσίμων με απώλεια εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ για το Δημόσιο, κυκλώματα στην Κρήτη και τα Ζωνιανά, αλλά και αποκάλυψη πλαστών και εικονικών τιμολογίων με αποδέκτη εταιρεία μέσων ενημέρωσης.

    Ενδεικτική του μεγέθους των υποθέσεων και προφανώς των πρωταγωνιστών της είναι και η φράση υφυπουργού με σημαντική θητεία στο οικονομικό επιτελείο: «Εχω όλα τα στοιχεία κλειδωμένα στο χρηματοκιβώτιο, δεν τολμώ να τα βγάλω καθώς δεν γνωρίζω αν η θωράκιση του αυτοκινήτου μου είναι αρκετή…».

    ΠΛΗΡΩΜΕΝΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΕΚΤΕΛΕΙ Ο ΜΑΚΟΥΚΟΣ...

    ΠΟΙΟΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΣΤΟΝ
    ΜΑΚΗ?
    ΔΙΑΒΑΣΤΕ..

    Εννέα μεγάλες υποθέσεις στο «μικροσκόπιο» της Υπ.Ε.Ε.
    Τι ψαχνουν, ποιους ελέγχουν, τι βρήκαν

    Εννέα μεγάλες υποθέσεις, αξίας πολλών δισεκατομμυρίων ευρώ, ερευνούν οι ελεγκτές της Υπηρεσίας Ειδικών Ελέγχων (ΥπΕΕ) για ξέπλυμα μαύρου χρήματος. Σύμφωνα με εκτιμήσεις, το ποσό που διαφεύγει από το Δημόσιο ξεπερνάει τα δύο δισ. ευρώ ετησίως. Κατά συνέπεια, οι τζίροι που γίνονται, αποτιμώνται σε δεκάδες δισ. ευρώ. Στα γραφεία των ελεγκτών της ΥπΕΕ βρίσκονται εννέα φάκελοι. 1) Φοροδιαφυγή επαγγελματιών. Στα χέρια των ελεγκτών υπάρχουν στοιχεία για μεγάλη φοροδιαφυγή δικηγόρου. 2) Προμήθειες νοσοκομείων. Οι φαρμακευτικές δαπάνες αυξάνονται με ρυθμό 10% ετησίως, τα δε χρέη προσεγγίζουν πλέον τα 3,5 δισ. ευρώ. 3) Φαρμακαποθήκες. Πρόσφατα κατασχέθηκαν περίπου 2.500 ταινίες γνησιότητας φαρμάκων παρανόμως αποκολλημένες. 4) Eλεγχος 15.000 επιχειρήσεων που απέδωσαν λιγότερο ΦΠΑ από το 1,5% του τζίρου τους. 5) Μεγάλες υποθέσεις λαθρεμπορίου. 6) Δαπάνες ΟΤΑ. Από τους 1.034 δήμους της χώρας μόλις 27 συντάσσουν και υποβάλλουν ισολογισμό. 7) Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης. Hδη έχει γίνει έλεγχος σε τηλεοπτικό σταθμό. 8) Παράνομα στοιχήματα, κυρίως μέσω του Διαδικτύου, με τζίρο εκατοντάδων εκατομμυρίων που δεν φορολογείται. Ο ΟΠΑΠ υπολογίζει τα διαφυγόντα κέρδη του σε περίπου 1,5 δισ. ευρώ τον χρόνο. 9) Κοινοτικές επιδοτήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ
    ΜΑΚΗ..
    ΤΥΦΛΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΜΑΥΡΑ ΤΟΥ ΘΕΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Συμφωνώ με τον 3.07

    ΠΡΟΤΑΣΗ: ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ BLOGS ΓΙΑ ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΤΟΥ ΚΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ.

    αλλά αυτό δεν είναι αρκετό !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΜΑΚΗ
    ΜΕ ΠΟΙΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΕΒΓΑΛΕΣ ΠΟΙΟ ΠΟΛΛΑ?
    ΟΤΑΝ ΕΚΒΙΑΣΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΗΣ
    ΜΠΟΥΡΜΠΟΥΛΙΑ..ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΝ
    ΑΠΕΣΥΡΕΣ..ΑΦΟΥ ΤΑ ΠΗΡΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ
    ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ?
    Η ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΑ?

    ΘΕΜΟ ΜΑΛΑΚΑ
    ΕΣΥ "ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ" ΓΙΑ ΨΙΧΟΥΛΑ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΤΗ ΜΝΗΜΗ ΕΝΟΣ ΜΙΚΡΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΣΕΒΑΣΤΟΥΜΕ ΟΛΟΙ.
    ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΕΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΘΑΡΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΕΝΑ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΟΙ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟΙ ΒΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΙΣΩΣ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΟ ΕΥΡΩΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΓΙΑΤΙ Ο ΚΟΥΦΟΝΤΙΝΑΣ ΤΩΝ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΩΝ
    ΧΤΥΠΑΕΙ ΤΟΝ ΚΛΑΔΑ?
    ΜΕΓΚΑ-ΛΗ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΟΙ ΝΤΑΒΑΔΕΣ..



    ΓΙΑΤΙ Ο ΚΟΥΦΟΝΤΙΝΑΣ ΤΩΝ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΩΝ
    ΧΤΥΠΑΕΙ ΤΟΝ ΚΛΑΔΑ?
    ΜΕΓΚΑ-ΛΗ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΟΙ ΝΤΑΒΑΔΕΣ..




    ΓΙΑΤΙ Ο ΚΟΥΦΟΝΤΙΝΑΣ ΤΩΝ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΩΝ
    ΧΤΥΠΑΕΙ ΤΟΝ ΚΛΑΔΑ?
    ΜΕΓΚΑ-ΛΗ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΟΙ ΝΤΑΒΑΔΕΣ..



    Ενδεικτική του μεγέθους των υποθέσεων και προφανώς των πρωταγωνιστών της είναι και η φράση υφυπουργού με σημαντική θητεία στο οικονομικό επιτελείο: «Εχω όλα τα στοιχεία κλειδωμένα στο χρηματοκιβώτιο, δεν τολμώ να τα βγάλω καθώς δεν γνωρίζω αν η θωράκιση του αυτοκινήτου μου είναι αρκετή…».


    «Εχω όλα τα στοιχεία κλειδωμένα στο χρηματοκιβώτιο, δεν τολμώ να τα βγάλω καθώς δεν γνωρίζω αν η θωράκιση του αυτοκινήτου μου είναι αρκετή…».


    καθώς δεν γνωρίζω αν η θωράκιση του αυτοκινήτου μου είναι αρκετή…».


    ΠΗΡΕ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ
    Ο ΜΑΚΗΣ.

    ΕΑΝ ΑΠΟΤΥΧΕΙ ΙΣΩΣ ΑΝΑΛΑΒΕΙ
    Ο "ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ" ΤΩΝ
    ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΩΝ..

    ΞΥΠΝΑΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΙΤΛΟ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ!!! ΜΟΝΟ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ''ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ ΕΝΟΣ ΑΓΓΕΛΟΥΔΙΟΥ'' ΤΟΥ ΑΡΜΟΖΕΙ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΑΧΡΕΙΟΥ ΤΟΥ ΚΛΑΔΑ!!!!

    ΝΑ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΤΗ ΣΕΜΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΑΠΕΙΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑΚΗ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ ΤΟΥ!!!!!!!!

    ΑΡΡΩΣΤΗΣΑΜΕ ΑΠΟΨΕ ΜΕ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΘΕΜΑ. ΧΑΘΗΚΕ ΕΝΑ ΜΩΡΑΚΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΤΣΕΠΩΣΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΚΡΕΤΙΝΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΤΟΝ ΜΑΓΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΤΑΙ ΜΕ ΥΦΟΣ ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΣΤΡΑΡΕΙ ΩΣ ΑΔΙΑΦΘΟΡΟΣ???

    ΑΗΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ''ΑΔΙΑΦΘΟΡΟ'' ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΟΜΟΙΟΥΣ ΤΟΥ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ρε καρατάδες,

    11,000,000 κατάρες ρε σε καθένα σας ξεχωριστά ρε εγκληματίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΓΙΑΤΙ ΕΠΙΜΕΝΕΙ Ο ΤΡΑΜΠΟΥΚΟΣ-ΕΚΒΙΑΣΤΗΣ-ΕΚΤΕΛΕΣΤΗΣ ΤΗΣ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ,
    ΜΑΚΗΣ Ο ΚΥΠΑΤΖΗΣ, ΝΑ ΚΤΥΠΑΕΙ ΤΟΝ
    ΚΛΑΔΑ?
    ΔΙΑΒΑΣΤΕ..ΑΠΟ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.

    «Ο Σπύρος Κλαδάς έχει στενοχωρήσει αρκετούς» σημειώνουν με νόημα στελέχη που γνωρίζουν πρόσωπα και πράγματα, πέρα από τον επικοινωνιακό καταιγισμό των τελευταίων ημερών. Οταν τους ζητείται να εξηγήσουν, υπενθυμίζουν υποθέσεις που διαχειρίζεται ο επικεφαλής της Υπηρεσίας Ειδικών Ελέγχων, αρκετές εκ των οποίων βρίσκονταν στο συρτάρι τα τελευταία χρόνια με διακομματική συναίνεση. Πρόκεται για υποθέσεις λαθρεμπορίας καυσίμων με απώλεια εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ για το Δημόσιο, κυκλώματα στην Κρήτη και τα Ζωνιανά, αλλά και αποκάλυψη πλαστών και εικονικών τιμολογίων με αποδέκτη εταιρεία μέσων ενημέρωσης.

    Ενδεικτική του μεγέθους των υποθέσεων και προφανώς των πρωταγωνιστών της είναι και η φράση υφυπουργού με σημαντική θητεία στο οικονομικό επιτελείο: «Εχω όλα τα στοιχεία κλειδωμένα στο χρηματοκιβώτιο, δεν τολμώ να τα βγάλω καθώς δεν γνωρίζω αν η θωράκιση του αυτοκινήτου μου είναι αρκετή…».


    αλλά και αποκάλυψη πλαστών και εικονικών τιμολογίων με αποδέκτη εταιρεία μέσων ενημέρωσης.


    αλλά και αποκάλυψη πλαστών και εικονικών τιμολογίων με αποδέκτη εταιρεία μέσων ενημέρωσης.

    ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΣΕ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ
    ΣΤΟΝ ΜΑΚΗ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΕ ΓΙΑ
    ΤΟ ΠΑΙΔΑΚΙ..
    ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΙΚΟΝΙΚΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΚΥΡΙΕ ΚΛΑΔΑ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΥΓΕΙΑ ΣΕ ΣΑΣ ΝΑ ΜΑΚΡΟΗΜΕΡΕΥΣΕΤΕ ΝΑ ΖΗΣΕΤΕ ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΒΑΘΥΑ ΣΑΣ ΓΕΡΑΜΑΤΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΑΣ ΝΑ ΝΙΩΘΕΤΕ ΤΙΣ ΤΙΨΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΤΑΝΙΩΝΕΤΕ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΑΤΕ


    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΗ ΤΗΜΩΡΙΑ ΝΑ ΖΕΙΣ ΜΕ ΤΙΣ ΤΗΨΕΙΣ ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΖΩΗ ΠΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΣΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΓΙΝΕΤΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Πραγματικά συγκλονίστικα με το ποιων του Κ. Κλαδα ....οι σκέψεις σε ταξιδεύουν , σε κάνουν να σκεφτείς

    ΔΥΟ λέξεις μου έρχονται στο μυαλό “ΤΙΜΙΟΣ” και “ΕΙΛΗΚΡΙΝΕΙΑ” ......

    Δυστυχώς αυτές οι λέξεις λείπουν από τα πεπραγμένα του παραπάνω κυρίου... Πόσο χοντρόπετσος ΣΚΑΤΑΣ πρέπει να είσαι; ... Tο μόνο που ξέρω εγώ είναι ότι αυτό το αγγελούδι καλύπτεται από ένα βαρύ και βρεγμένο χώμα, που το βαραίνουν τα κλάματα της μάνας του .... *Και ναι αγγελούδι γιατί δεν πρόλαβε να αλλοιωθεί από κύριους όπως τους παραπάνω.....

    1)Όταν έχεις τέτοια ποιότητα σαν άνθρωπος μέχρι που μπορείς να φτάσεις ;
    2)Πόσο έχει πουλήσει την ψυχή σου στο $$ ;
    3)Γιατί ψηφίζουμε τέτοια παχύδερμα ;
    4)Ήταν και ο άνθρωπος που επέλεξε ποιοι θα είναι υποψήφιοι βουλευτές της Ν.Δ ;....
    5)Πως μπορεί να διακρίνει τους καλούς από τους κακούς ;... συνήθως διαλέγεις άτομα ίδιας συχνότητας ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ότι και να έκανε ο κλάδας δεν με ενδιαφέρει όταν δεν δείχνεί καμμία ευαισθησία για ένα αγγελουδάκι που εφύγε... ΜΙΑ ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΗ
    και δεν έχει κάνενας δικαίωμα να την βεβυλώνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΝΑΙΙΙΙΙΙ
    ΜΑΣ ΕΠΕΙΣΕΣ ΗΛΙΘΙΕ!!! ΜΑΣ ΖΑΛΙΣΕΣ ΠΑΛΙΟΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ
    ΟΛΟ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ..ΔΕΝ ΓΑΜΙΕΣΕ...ΟΛΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΡΑΜΠΟΥΚΟΣ-ΕΚΒΙΑΣΤΗΣ Ο ΜΑΚΗΣ ΚΑΙ ΑΓΙΟΣ Ο ΚΛΑΔΑΣ ΓΑΜΗΜΕΝΕ. ΑΙ ΣΤΟ ΔΙΑΛΟ
    ΜΕ ΕΚΝΕΥΡΙΣΕΣ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΓΙΑΤΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΚΡΑΓΜΕΝΕΣ
    ΠΟΥΣΤΑΡΕΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ

    ΕΠΩΝΥΜΕΣ ΚΑΙ ΑΝΩΝΥΜΕΣ

    ΕΧΟΥΝ ΥΣΤΕΡΙΑΣΕΙ..ΜΕ ΤΟΝ ΚΛΑΔΑ?

    ΚΑΤΙ ΒΡΩΜΑΕΙ..






    ΓΙΑΤΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΚΡΑΓΜΕΝΕΣ
    ΠΟΥΣΤΑΡΕΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ

    ΕΠΩΝΥΜΕΣ ΚΑΙ ΑΝΩΝΥΜΕΣ

    ΕΧΟΥΝ ΥΣΤΕΡΙΑΣΕΙ..ΜΕ ΤΟΝ ΚΛΑΔΑ?

    ΚΑΤΙ ΒΡΩΜΑΕΙ..






    ΓΙΑΤΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΚΡΑΓΜΕΝΕΣ
    ΠΟΥΣΤΑΡΕΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ

    ΕΠΩΝΥΜΕΣ ΚΑΙ ΑΝΩΝΥΜΕΣ

    ΕΧΟΥΝ ΥΣΤΕΡΙΑΣΕΙ..ΜΕ ΤΟΝ ΚΛΑΔΑ?

    ΚΑΤΙ ΒΡΩΜΑΕΙ..





    ΓΙΑΤΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΚΡΑΓΜΕΝΕΣ
    ΠΟΥΣΤΑΡΕΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ

    ΕΠΩΝΥΜΕΣ ΚΑΙ ΑΝΩΝΥΜΕΣ

    ΕΧΟΥΝ ΥΣΤΕΡΙΑΣΕΙ..ΜΕ ΤΟΝ ΚΛΑΔΑ?

    ΚΑΤΙ ΒΡΩΜΑΕΙ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Πάρτε και σχετικό άρθρο από την Καθημερινή 7-3-2001

    http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_1_7/03/01_I7064497%3DI7064497%3D|01%2601-0301!cod70301$35053.html

    Μεταξύ των άλλων αναφέρεται :

    Να υποβαθμίσει το σάλο από το θάνατο του μικρού Παναγιώτη Βασιλέλη στη Μυτιλήνη, επιχειρεί η κυβέρνηση. Χθες ο κυβερνητικός εκπρόσωπος κ. Δημήτρης Ρέππας δήλωσε ότι «αυτή την ώρα περιορίζομαι να πω πως έγινε ό,τι ήταν ανθρωπίνως δυνατό». Για να προσθέσει: «Δυστυχώς η επιβαρημένη κατάσταση της υγείας του μικρού Παναγιώτη οδήγησε σε αυτό το τραγικό αποτέλεσμα. Μακάρι πολλά πράγματα να είχαν γίνει διαφορετικά. Αλλά αυτή την ώρα συζητούμε εκ των υστέρων και μάλιστα χωρίς να γνωρίζετε όλες τις λεπτομέρειες της υπόθεσης». Ο κ. Ρέππας δεσμεύτηκε ότι θα δοθεί στη δημοσιότητα πλήρης φάκελος με τα στοιχεία της υπόθεσης ενώ ανέφερε ότι υπάρχει επιστολή του πρώτου δικηγόρου της οικογένειας Βασιλέλη προς την Εθνική Τράπεζα στην οποία δηλώνεται ότι δεν χρειάζεται να αποδεσμευθούν τα χρήματα διότι προσφέρθηκαν να καλύψουν τα έξοδα ομογενειακοί παράγοντες.

    O πρώτος δικηγόρος, στον οποίο αναφέρεται ο Ρέππας, ήταν ο ΣΠ. ΚΛΑΔΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Dolofonos to ka8arma o Kladas!!!!!
    Re ti pa8ame apopse me ton alhth... mas esteile kanonika to kthnos re paidia. Ti an8rwpoi mas kyvernane den mporw na to pistepsw??? ka8e mera kai fainetai olo kai perissotero poso egklhmaties einai se ka8e epipedo!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Θα τους γαμήσουμε τα ράμματα στην ομογένεια, ακόμα κι αν στοιχίσει κάτι παραπάνω θα τους γαμήσουμε την μάνα τους αλήτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ηρθε η ωρα σας αληταραδες..

    ο λαος ξυπναει και αναδιοργανωνεται!!!

    θα στειλει στον διαολο και εσας και τους δημοσιογραφους που ειναι τσιρακια σας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Παιδιά προσέξτε, όσοι τον βρίζετε, μην σας βρεί απο τα Ip σας, και σας στείλει το τέως ΣΔΟΕ για έλεγχο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΟΛΟΙ ΟΙ BLOGGERS ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΥΣΣΩΜΗ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΑΠΑΙΤΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΤΟΥ ΚΛΑΔΑ.
    ΔΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΙΑΝΟΗΘΩ ΟΤΙ Η ΝΥΦΙΤΣΑ ΤΟΥ ΜΑΞΙΜΟΥ-ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ ΘΑ ΔΙΑΝΟΗΘΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΛΥΨΕΙ
    Η ΜΑΝΑ ΤΑ ΕΙΠΕ ΟΛΑ
    ΝΑ ΔΙΩΧΘΕΙ ΑΜΕΣΩΣ Ο ΑΛΗΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΤΟΥ ΚΛΑΔΑ???
    ΔΕΝ ΛΕΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΦΥΛΑΚΗ ΤΟΝ ΠΑΛΙΟΜΑΛΑΚΑ?? ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΛΥΜΠΑΝΕ ΑΥΤΟΙ ΣΤΟ ΧΡΗΜΑ ΝΑ ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. kati mou leei oti ayrio 8a vgei o antonaros sto press room..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Τα λεφτά για να σωθει το παιδάκι ήταν 'ασύμφορα' για την Εθνική τράπεζα και έτρεξε ο δολοφόνος Κλαδάς να την υπερασπιστεί, μη τυχόν και χάσει η τράπεζα λίγα κέρδη ακόμα. Τα λεφτά του Θέμου όμως ήταν διαπραγματεύσιμα και εύκολα ξεχασμένα για τον χοντρόπετσο (σε σώμα και ψυχή)αυτόν κύριο.

    Μπορούν όλοι αυτοί οι χοντρόπετσοι να μας αδειάσουν τη γωνιά γιατί θα πάθουμε εγκεφαλικό από τις απανθρωπιές τους???? Ουστ καθάρματα της κοινωνίας!!!!!

    Αρρωσταίνουμε με αυτές τις ιστορίες, ούτε στους χειρότερους εφιάλτες δεν μπορούν να συμβαίνουν αυτά τα πράγματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΑΝΑΒΙΩΣΗ ΤΩΝ ΙΟΥΛΙΑΝΩΝ ΤΩΡΑ
    ΠΡΩΤΒΟΥΛΙΑ BLOGGERS ΤΩΡΑ
    ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΔΟΜΗΣΟΥΜΕ


    Ολοι την Τετάρτη στο δρόμο

    Να κάψουμε φυλλάδες του Λαμπρακιστάν, Μπομπολιστάν, Θεμιστάν, Ζουγκλιστάν

    Να φτύσουμε τους εργατοπατέρες που κάνουν πλάτη στην εργοδοσία

    Να σκυλοβρίσουμε-φτύσουμε τους φορείς όλων των ξεφτιλισμένων-χρεωκοπημένων θεσμών:


    μαζικές ροχάλες σε

    βουλετές
    δικαστές
    εισαγγελείς
    δικηγόρους
    μπάτσους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. as koimi8o file moy kai as do efialtes ekei toylaxiston ksero oti kapoia stigmi 8a tromakso kai 8a ksypniso .......edo omos simera me ayta poy ma8ame ti ginetai ??????? einai xeirotera kai apo ton xeirotero efialti

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Εγώ προτείνω να πάρουν πρωτοβουλία οι διαχειριστές τον Bloggs και να καθόριστεί κάποια κοντινή ημ/νία να διαμαρτυρηθούμε για τα άισχοι που γίνονται γενικά στην πατρίδα μας (βλέπε και εξωτερική πολιτική) μπροστά στην βουλή. Αν δεν βγούμε στο πεζοδρόμιο δεν βλέπω να γίνεται τίποτα μάγκες... Απλά ο καθένας μας θα λέει την "μαλακία" του και μετά από μήνες όλα θα ξεχαστούν πάλι...
    Εγώ ξέρω να λέω: Δράσε ΤΩΡΑ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΚΑΙ ΘΑ ΠΕΙ ΤΙ , ΟΤΙ ΔΕ ΤΟ ΗΞΕΡΑΝ?
    Ο ΚΛΑΔΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΛΛΗΤΟΣ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑΚΗ ΑΛΛΟΣ ΕΝΑΣ
    ΜΟΝΟ ΑΠΟΤΡΟΠΙΑΣΜΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΝΙΩΘΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΛΗΤΑΡΑ
    ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΤΣΕΠΩΣΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΕΠΙΟΡΚΟΣ ΚΑΙ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟΣ ΤΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ΕΙΝΑΙ Ν Ε Κ Ρ Ο
    ΤΙ ΝΑ ΠΕΙ Ο ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ?
    ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ? ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΒΑΣΙΛΕΛΗ?
    ΛΙΓΗ ΤΣΙΠΑ

    ΥΓ:ΩΡΑΙΕΣ ΠΑΡΕΕΣ ΚΩΣΤΑΚΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Εγω αναρωτιέμαι πόσοι πρέπει να πάνε να φουντάρουν από καμια ταράτσα για να ξεβρωμίσει αυτός ο τόπος τελικά????

    Από ροζ σκάνδαλα ξεκινήσαμε, φτάσαμε στα κουσούρια του Κωστάκη και της γυναίκας του, περάσαμε στις αλητείες των δημοσιογράφων και στα αλισβερίσια με την κυβέρνηση και τώρα αρχίζουν οι πρωταγωνιστές να βγάζουν και άλλα εγκλήματα του παρελθόντος. Θα τρελαθούμε τελείως απόψε!

    Τιμωρία χωρίς σάλιο στο κάθαρμα τον Κλαδά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Δεν ξέρω ποια πρόθεση είχε ο Μ και έβγαλε τώρα την υπόθεση στο φως, το θέμα είναι άλλο. Το θέμα είναι ότι ενα τετράχρονο, αν είναι δυνατόν, πεθανε γιατι ουτος ο καργιόλης και οι προισταμένοι του δεν του έδωσαν δικαίωμα στην ελπίδα. Ευχομαι η κατάρα της μάνας του να συνοδευει τους πουσταράδες μια ζωή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Πες μου τους φίλους σου να σου πω ποιός είσαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Η ΣΗΨΗ ΔΕ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΠΟΤΕ
    Η ΛΥΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΠΑΣΟΚ ΟΥΤΕ ΣΥΡΙΖΑ ΟΥΤΕ ΚΚΕ ΟΥΤΕ ΛΑΟΣ ΟΥΤΕ ΝΔ
    ΟΥΤΕ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΠΟΥ ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ Η ΓΙΑΝΝΑ ΜΕ ΤΑ ΜΑΣΤΟΡΕΜΑΤΑ ΤΗΣ
    Η ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΥΤΟΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΕΝΟΣ ΝΕΟΥ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΠΟΥ ΔΕ ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΑΜΠΕΛΑ, ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ
    ΤΕΡΜΑ ΟΙ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ ΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣΟΙ ΨΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ

    ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΘΕΙ ΠΟΡΕΙΑ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ, ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΩΛΟΦΥΛΛΑΕΣ ΤΩΝ ΝΤΑΒΑΔΩΝ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΙΣ ΚΑΨΟΥΜΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Ρε ΔΟΛΟΦΟΝΕ Κλαδά μένω σε 6όροφη σου κάνει?

    Καραμανλή είχες δίκιο όταν έλεγες θέλω να γίνω "Αρχιερέας του ΠΕΟΥΣ". Τα κατάφερες τελικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΠΟΣΑ ΠΗΡΕ Ο ΚΛΑΔΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙ ΣΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΟ 4ΧΡΟΝΟ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Εγώ δεν περίμενα τίποτα καλύτερο από τέτοια ΣΚΑΤΟΦΑΤΣΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΡΕ ΜΟΥΝΟΠΑΝΑ




    ΔΕΝ ΑΦΗΝΕΤΕ ΤΑ ΚΡΟΚΟΔΕΙΛΙΑ


    ΔΑΚΡΥΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΩΛΟΤΡΥΠΟΣΦΥΡΙΓΜΑΤΑ



    ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΠΛΕΓΜΕΝΟΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ.


    ΚΑΙ ΟΙ ΜΠΛΕΓΜΕΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΟΙ


    ΑΛΛΑ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΕΞΩ


    ΚΑΙ ΤΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΠΑΝ ΣΥΝΝΕΦΟ

    ΚΑΙ ΚΥΒΕΡΝΑΝ ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΕΚΔΟΤΕΣ ΜΕ ΜΠΡΑΒΟΥΣ


    ΤΟΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΒΕΙ


    Ο ΚΛΑΔΑΣ ΕΙΝΑΙ


    ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΚΛΑΝΙΑ

    ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ


    ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ 500
    ΑΤΟΜΑ ΓΑΜΑΝ ΚΑΙ ΔΕΡΝΟΥΝ 11,000,000 ΡΑΓΙΑΔΕΣ.


    ΜΕ ΦΩΝΕΣ ΚΑΙ ΚΛΑΜΑΤΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ ΤΙΠΟΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Pws energeite re san oxlos merikoi edw mesa? Kserete an etsi ginane ta pragmata? To eipe o Makhs dhladh kai teleiwse? Se dhmokratia zoume, perimenete na deite prwta ti exei na pei o Kladas. Ti na pw lypamai gia parth sas pionia pou sas paizei o kathenas opws goustarei.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. ΑΛΗΤΗ Κλαδά αν δεν σε διώξουν αύριο δεν θα ξέρουν που να κρυφτούνε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Από τα πρακτικά της βουλής, για την υπόθεση Βασιλέλη.
    http://www.parliament.gr/ergasies/showfile.asp?file=Es010312.txt

    ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Κωνσταντίνος Γείτονας): Δεύτερη είναι η με αριθμό 709/7-3-2001 επίκαιρη ερώτηση της Βουλευτού της Νέας Δημοκρατίας, κας Παρθένας Φουντουκίδου προς τους Υπουργούς Υγείας και Πρόνοιας, Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων, σχετικώς με την πρόσφατη τραγική κατάληξη του παιδιού στη Μυτιλήνη κλπ.
    Η επίκαιρη ερώτηση της κας Φουντουκίδου έχει ως εξής:
    "Συγκλόνισε το πανελλήνιο η τραγική ιστορία του μικρού Παναγιώτη από τη Μυτιλήνη, θύμα της αρτηριοσκληρωτικής γραφειοκρατίας και αντίληψης, της έλλειψης υπευθύνων "αρμοδίων" ικανών να χειρίζονται κρίσεις και ιδιαίτερα περιστατικά, όπως αυτό που συνέβη.
    Πέρα από την ανάδειξη των τραγικών αδυναμιών σε υποδομή, πρόνοια και πολιτική προστασίας της υγείας των πολιτών από κάθε αιτία με αποτελεσματικούς τρόπους παρέμβασης, ο θάνατος ενός αθώου παιδιού θα 'πρεπε να ταρακουνήσει συνειδήσεις και περίμενα να προκαλέσει, μία, έστω μία, παραίτηση υπευθύνου.
    Κανείς δε φταίει για τίποτα; Τα μάτια του μικρού Παναγιώτη, πριν
    σβήσουν, ήταν στραμμένα κατευθείαν στους υπευθύνους.
    Γι'αυτό ερωτάσθε, κύριοι Υπουργοί:
    Νιώθετε πολιτικά και ηθικά υπεύθυνοι για την απαράδεκτη ολιγωρία και αδιαφορία που επιδείξατε στην περίπτωση του Παναγιώτη Βασιλέλη, η περιπέτεια και οι συνθήκες θανάτου του οποίου σόκαραν την κοινή γνώμη ώστε να υποβάλετε την παραίτησή σας;"
    Θα απαντήσει ο Υφυπουργός Υγείας και Πρόνοιας κ. Θάνος.
    Ορίστε, έχετε το λόγο.
    ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΘΑΝΟΣ (Υφυπουργός Υγείας και Πρόνοιας): Πρώτα απ'όλα, κύριε Πρόεδρε, θέλω να εκφράσω τη θλίψη μου για την απώλεια του μικρού Παναγιώτη Βασιλέλη.
    Ο Παναγιώτης Βασιλέλης εισήχθη στο Νοσοκομείο Παίδων "Αγία Σοφία" το Σεπτέμβριο του 1999 σε ηλικία είκοσι μηνών. Από την ιατρική διάγνωση διαπιστώθηκε ότι έπασχε από νευροβλάστωμα, στάδιο τέταρτο. Η εν λόγω πάθηση χαρακτηρίζεται ως εξαιρετικά βαριά και η πρόγνωσή της είναι δυσμενής.
    Ωστόσο στην ιατρική πρέπει να παλεύεις, έστω και αν ξέρεις ότι μόνος σύμμαχος είναι ο Θεός, γιατί η ελπίδα και η προσπάθεια είναι προϋπόθεση ζωής. Ο χώρος της υγείας περικλείει μέσα την προσφορά, τη ματαιότητα, την απογοήτευση, αλλά και την ελπίδα και τη δικαίωση.
    'Αρχισε, λοιπόν, μια δύσκολη μάχη σε μια από τις καλύτερες μονάδες μεταμοσχεύσεων στον κόσμο, αυτή του "Αγία Σοφία", όπου νοσηλεύονται αρκετές δεκάδες παιδιά το χρόνο και μισά περίπου από αυτά κερδίζουν τη μάχη της ζωής. Ο ασθενής υπεβλήθη άμεσα σε χειρουργική επέμβαση για την αφαίρεση της νεοπλασματικής μάζας.
    Μετά την επέμβαση εφαρμόσθηκε χημειοθεραπεία, όπως ενδείκνυται από την παγκόσμια ιατρική βιβλιογραφία και μάλιστα το σχήμα ήταν το λεγόμενο Memorial, γιατί εφαρμόζεται στο Memorial. Προς επίτευξη του τελικού σκοπού ίασης έγινε αυτόλογη μεταμόσχευση μυελού των οστών. Δυστυχώς, η ασθένεια υποτροπίασε.
    'Εγινε εκ νέου προσπάθεια αφαίρεσης της καρκινικής μάζας, αλλά επειδή το νευροβλάστωμα διηθούσε ευγενή όργανα και αγγεία, αυτό δεν ήταν δυνατόν να πραγματοποιηθεί στη χειρουργική επέμβαση. 'Ετσι ο ασθενής υπεβλήθη σε ακτινοθεραπεία και σε νέα σειρά χημειοθεραπειών.
    Αναφέρομαι στο ιατρικό ιστορικό και στις προσπάθειες, γιατί η δικαιολογημένη δυσκολία να συμβιβασθούμε με το θάνατο ενός παιδιού και η αναζήτηση πιθανών αιτιών, δεν επιτρέπεται να αδικεί το έργο και την προσφορά των εργαζομένων στο χώρο της υγείας γιατρών και νοσηλευτών, ιδιαίτερα σε δύσκολες μονάδες, όπως αυτή των μεταμοσχεύσεων παιδιών του "Αγία Σοφία", εκεί που δοκιμάζονται ανθρώπινες αντοχές και κορυφαία ανθρώπινα συναισθήματα. Οφείλουμε να αναγνωρίσουμε την προσήλωση στο καθήκον, τη φιλοτιμία και την αλληλεγγύη ανθρώπων, που δίνουν καθημερινά μάχες δύσκολες και συχνά άνισες.
    Διευκρινίζεται ότι κατά τη διάρκεια της νοσηλείας του μικρού
    Παναγιώτη δεν υπεβλήθη από τους γονείς αίτημα για έγκριση νοσηλείας στο εξωτερικό, όπως θα μπορούσε λόγω της έμμεσης ασφάλισης του μικρού στο ΙΚΑ και όπως συμβαίνει με εκατοντάδες ασφαλισμένους στο ΙΚΑ ή και άλλων ασφαλιστικών ταμείων ή ακόμη και με άπορους.
    Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υγείας μόλις ενημερώθηκε για το πρόβλημα, την ίδια μέρα έστειλε προς την Εθνική Τράπεζα επιστολή, την
    οποία καταθέτω, στην οποία αναφερόταν ότι το Υπουργείο προτίθεται να προχωρήσει σε τροποποίηση του ν.5101 και να προβλέπεται σε εξαιρετικές περιπτώσεις η δυνατότητα έγκρισης συγκέντρωσης χρημάτων σε λογαριασμούς που έχουν ήδη ανοιχθεί επ'ονόματι οικονομικά αδύνατων ατόμων για την αντιμετώπιση σοβαρότατων προβλημάτων υγείας.
    (Στο σημείο αυτό ο Υφυπουργός Υγείας και Πρόνοιας κ. Δημ. Θάνος
    καταθέτει για τα Πρακτικά την προαναφερθείσα επιστολή, η οποία βρίσκεται στο αρχείο του Τμήματος Γραμματείας της Διεύθυνσης Στενογραφίας και Πρακτικών της Βουλής.)
    Μετά την επιστολή αυτή, την επόμενη μέρα η Εθνική Τράπεζα αποφάσισε
    να διαθέσει το ποσόν των δώδεκα εκατομμυρίων δραχμών στην οικογένεια του μικρού ασθενούς, ενώ η τροπολογία συμπεριελήφθη στο πρώτο νομοσχέδιο του Υπουργείου Υγείας στις 11 Δεκεμβρίου.
    (Στο σημείο αυτό κτυπάει το κουδούνι λήξεως του χρόνου ομιλίας του
    κυρίου Υφυπουργού)
    Κύριε Πρόεδρε, τελειώνω.
    Το νοσοκομείο "Αγία Σοφία" έκανε ό,τι ήταν δυνατόν για τη σωτηρία του μικρού Παναγιώτη Βασιλέλη. Το Υπουργείο προχώρησε σε ψήφιση τροπολογίας για την αποδέσμευση των χρημάτων, μόλις ενημερώθηκε γι'αυτό το θέμα. Ευθύνη και υποχρέωση όλων μας είναι η βελτίωση και ο εκσυγχρονισμός των υπηρεσιών υγείας με στόχο την αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση των προβλημάτων υγείας και την προσπάθεια ίασης εκεί που υπάρχουν δύσκολα και ακραία προβλήματα.
    Ευχαριστώ.
    ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Κωνσταντίνος Γείτονας): Η κ. Φουντουκίδου έχει το λόγο. ΠΑΡΘΕΝΑ ΦΟΥΝΤΟΥΚΙΔΟΥ-ΘΕΟΔΩΡΙΔΟΥ: Κύριε Υπουργέ, δεν ξέρω τι περίμενα,
    να ανταποκριθείτε στις κοινοβουλευτικές σας υποχρεώσεις, όταν δεν ανταποκριθήκατε στις φωνές οργής και αγανάκτησης, στην απαίτηση των Ελλήνων πολιτών; 'Οταν σηκώθηκαν και ράγισαν και οι πέτρες και εσείς κρυβόσασταν και δεν βρίσκατε υπευθύνους, δεν βρίσκατε έστω μια λέξη συγνώμης, δεν θέσατε τις υπηρεσίες σας σε συναγερμό και δεν το είδατε σαν μία αφορμή τέλος πάντων να διορθώσετε τα κακώς κείμενα στον τομέα της υγείας; Και έρχεσθε σήμερα να αναγνώσετε το ιστορικό της πορείας του μικρού Παναγιώτη.
    Λυπάμαι πάρα πολύ, κύριε Υπουργέ, δεν νομίζω ότι αξίζει τέτοιας ηγεσίας αυτός ο τόπος και οι 'Ελληνες πολίτες. Ψεύδεσθε. Ο Δήμαρχος της Κοινότητας Γέρα διατύπωσε επανειλημμένα την άποψη και την καταγγελία ότι από τις 15 Ιουνίου είχε ενημερώσει την ηγεσία του Υπουργείου Υγείας.
    Υπάρχει ο σύλλογος το "Χαμόγελο του Παιδιού" που προέβη στις ίδιες
    καταγγελίες. Πετούσατε τα έγγραφα και τα κρύβατε σαν ενοχλητικές φωνές. Δεν έχετε λοιπόν ανθρώπινες, κοινωνικές αναφορές; Δεν έχετε πολιτικές αναφορές; Η απαίτηση της κοινωνίας είναι μία, να μη συντριβούμε από άλλα περιστατικά σαν αυτό του μικρού Παναγιώτη. Και αυτό προϋποθέτει υποδομές.
    Αν δείτε τις απορροφήσεις στον τομέα της υγείας από το 1994, κύριε
    Υπουργέ, είναι οι χαμηλότερες από όλα τα άλλα Υπουργεία. Μερικές χρονιές είναι μηδενικές. Δεν έχουμε υποδομές, δεν έχετε ευέλικτο σύστημα. 'Αγεσθε και φέρεσθε από τους γραφειοκράτες. Και έρχεσθε σήμερα να μας αναγνώσετε το ιστορικό και μόνο;
    Λυπάμαι πάρα πολύ. Θαρρώ ότι η μόνη υποχρέωση που έχετε -και επιμένω και δεν είναι απαίτηση δική μου, είναι απαίτηση της κοινωνίας των πολιτών- είναι να υποβάλετε την παραίτησή σας και να δρομολογήσετε νέες τομές και ρήξεις στον τομέα της υγείας και της πρόνοιας. Το αγαθό της υγείας, την αξιοπρέπεια των ασθενών και των συγγενών τους, οφείλετε να την προστατεύετε. Και την ελπίδα οφείλετε να την παρέχετε στον κάθε 'Ελληνα πολίτη.
    ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Κωνσταντίνος Γείτονας): Ο Υφυπουργός, κ. Θάνος, έχει το
    λόγο.
    ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΘΑΝΟΣ (Υφυπουργός Υγείας και Πρόνοιας): Κύριε Πρόεδρε, δεν χρειάζεται στην Αίθουσα αυτήν την πολιτική και τον πολιτισμό να τις κάνουμε αντίπαλες έννοιες. Η πανελλήνια συγκίνηση που υπήρξε για το θάνατο του μικρού Παναγιώτη, δεν νομιμοποιεί κανένα να αναζητεί πολιτικά οφέλη στην υπόθεση αυτή και να επιδίδεται σε μία προσπάθεια απροκάλυπτης εκμετάλλευσης του θέματος.
    ΠΑΡΘΕΝΑ ΦΟΥΝΤΟΥΚΙΔΟΥ-ΘΕΟΔΩΡΙΔΟΥ: Αν δεν είναι αυτό πολιτικό θέμα,
    λυπάμαι, αλλά έχουμε άλλη αντίληψη περί πολιτικής.
    ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΘΑΝΟΣ (Υφυπουργός Υγείας και Πρόνοιας): Το Υπουργείο δε
    δίστασε ούτε στιγμή...
    ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Κωνσταντίνος Γείτονας): Συγγνώμη, κύριε Υφυπουργέ.
    Κυρία Φουντουκίδου, δεν θέλω να σας παρατηρήσω, μην με αναγκάσετε. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΘΑΝΟΣ (Υφυπουργός Υγείας και Πρόνοιας): Το Υπουργείο δε
    δίστασε ούτε στιγμή να αλλάξει ένα νόμο εβδομήντα ετών, ο οποίος είχε παραπέμψει στο παρελθόν πολλές τέτοιες περιπτώσεις στο αρχείο. Και ο Υπουργός κ. Παπαδόπουλος, όταν ενημερώθηκε, προώθησε κατ'ευθείαν την τροπολογία αυτή.
    Η τροπολογία δεν κατατέθηκε, κυρία Φουντουκίδου, ούτε από άλλο κόμμα ούτε από συναδέλφους Βουλευτές ούτε από εσάς προσωπικά, παρ'ότι το θέμα ήταν πανελλήνια γνωστό.
    ΠΑΡΘΕΝΑ ΦΟΥΝΤΟΥΚΙΔΟΥ-ΘΕΟΔΩΡΙΔΟΥ: Τόσα χρόνια δεν σας ενημέρωσαν οι
    παράγοντές σας ότι υπάρχει αυτό το θέμα;
    ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Κωνσταντίνος Γείτονας): Δεν μπορούμε να προχωρήσουμε έτσι, σας παρακαλώ. 'Ετσι αποδυναμώνετε και την ερώτησή σας. Αφήστε να σας απαντήσει ο κύριος Υφυπουργός και θα κρίνετε και εσείς και θα κρίνουν και οι πολίτες την απάντησή του. Δε χρειάζεται να τον διακόπτετε με τέτοιο τρόπο.
    ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΘΑΝΟΣ (Υφυπουργός Υγείας και Πρόνοιας): Η τροπολογία κατατέθηκε από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υγείας και Πρόνοιας.
    Κύριε Πρόεδρε, η πολιτική εκφράζει το γενικό συμφέρον του
    ελληνικού λαού και αυτό πρέπει να φαίνεται σε όλα τα θέματα από το μικρότερο μέχρι το μεγαλύτερο. Κρίνοντες και κρινόμενοι όμως έχουμε ανάγκη για έγκριση των λόγων και των πράξεών μας από την ίδια τη συνείδησή μας.
    Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΘΗΚΑΝ ΤΟΤΕ ΩΣ ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΣΥΓΓΝΩΜΗ.
    Ο ΚΛΑΔΑΣ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΜΟΥΡΗ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ Η ΧΩΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Ti na pei re o kladas, akomh kai na milhsei xazodikaiologies 8a pei.
    an kai den prokeite na pei tpt.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Dolofoneeeeeeeeeeeeeee Klada kai su kai oloi osoi odhghsate mia oikogeneia sthn apelpisia kai sth 8lipsh. Pws mporei kai xamogelaei to ka8arma kai pazareuei ekatommuria enw exei sth mnhmh tou to 8anato enos agnou mwrou,enos 8anatou poy proekupse akribws apo ta ekatommuria pou pazareuei aytos?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Ρε 3:45 αν δεν ήταν αλήθεια θα έβγαινε επί τόπου ο Κλα΄δας να το διαψεύσει...βλακάκο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Χεστήκαμε τι είπε ο Μάκης, εμάς μας ενδιαφέρει τι είπαν οι γονείς του παιδιού. Λες να λένε ψέματα, αν υπονοείς κάτι τέτοιο είσαι άξιος της μοίρας σου.
    Λες να λένε ψέματα, είναι ντροπή και που το σκέφτηκες.

    ΑΠΑΙΤΩ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΤΕ ΤΟ ΑΙΣΧΟΣ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΦΗΣΕΤΕ ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΥ

    Ο μηχανισμός άλεσης έχει στηθεί. Μια ολόκληρη ζωή, αγώνας αρχών και αξιών, ρίπτεται βορά στην αρένα. Οικογένεια (σ.σ.: η λέξη είναι διαγραμμένη). Δεν μπόρεσαν να με σπιλώσουν πολιτικά. Δεν μου βρήκαν κάτι οικονομικά επιλήψιμο. Θέλησαν να με εξαφανίσουν ηθικά. Αρκεί ένα λάθος στην τέλεια κοινωνία μας να διαγράψει μια ζωή; Να σπιλώσει μια οικογένεια;

    Με τη βιολογική αυτοακύρωσή μου δίνοντας τέλος θέλω να καταγγείλω (σ.σ.: στο σημείο αυτό έχει διαγραφεί η φράση “θέλω να αφυπνίσω συνειδήσεις και πολίτες”) τη στημένη αθλιότητα. Να βάλω φρένο σε ασύδοτα φαινόμενα νεοφασισμού

    ζαχοπουλος

    ΜΑΚΗ
    ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΕΙ Ο ΖΑΧΟ?
    "ασυδοτα φαινομενα νεοφασισμου"
    ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΜΙΛΑΕΙ..?
    ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ Ο ΑΣΥΔΟΤΟΣ..ΤΡΑΜΠΟΥΚΟΣ
    ΕΚΒΙΑΣΤΗΣ-ΚΥΠΑΤΖΗΣ.



    Με τη βιολογική αυτοακύρωσή μου

    θέλω να αφυπνίσω συνειδήσεις και πολίτες..

    ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ ΖΑΧΟ
    ΑΞΙΟΣ
    ΑΝΟΙΞΕΣ ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΜΕ ΤΑ ΣΚΑΤΑ..
    ΦΩΤΙΣΕΣ ΤΟ ΜΕΓΚΑ-ΛΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ..
    Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΕ ΕΥΓΝΩΜΟΝΕΙ ΧΟΝΤΡΟΥΛΗ..




    ΚΑΤΑΘΕΣΗ
    ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΤΟΥ ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΥ
    ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΛΙΓΕΣ ΩΡΕΣ
    ΠΡΙΝ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ .."ΠΗΔΗΜΑ"

    «Ηταν αφηρημένος. Είχε την πληροφορία ότι ο Τριανταφυλλόπουλος είχε στα χέρια του εκβιαστικό υλικό και θα το έβγαζε στην τηλεόραση. Τηλεφωνήθηκε με τον Μυλωνά, ο οποίος στη συνέχεια τον πήρε τηλέφωνο και δεν το επιβεβαίωσε. Ηταν όμως προβληματισμένος γιατί επέμενε ότι αργά η γρήγορα θα το έβγαζαν»,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Υπάρχει Βρωμιά κι απ' τις 2 πλευρές.

    Ο Καραμανλής έχει άχρηστα σκουπίδια γύρω του.

    Κι ο Μάκης είναι μετά τον Λαλιώτη το μεγαλύτερο λαμόγιο που γέννησε αυτός ο τόπος. Ακούσατε μοντάζ που έπεσε στη συνέντευξη Κουκοδήμου; Δεν του έφτασε του "Δημοσιογράφου" που προσπαθούσε να τον κάνει να πει ότι ήθελε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Καθάρματα δεν έχετε λίγη τσίπα.

    Πρέπει να σας βάλει ο λαός στο χρονοντούλαπο και να πετάξει τα κλειδιά. Στον αγύριστο ΑΛΗΤΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Kseroles exoume xortasei edw mesa... amesws kanate th dikh kai bgalate kai apofash mesa apo ta parathyra. De sas aksizei h dhmokratia re esas phgainete se kana Iran.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. ΣΥΜΦΩΝΩ!
    ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΤΕ ΤΟ ΑΙΣΧΟΣ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΦΗΣΕΤΕ ΩΣ ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΡΩΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Nai kante kai syllalhthrio... re gelaei o kosmos exete xasei kathe ennoia metrou merikoi.

    O Makhs einai o theos sas, den yparxei dikaiosynh, den yparxoun thesmoi, yparxei mono Makhs. Neoellhnes en etei 2008, ftou mas na mh baskathoume.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Περα απο το οποιο φτυσιμο του κανει κανεις (και οχι αδικα) θα πρεπει να παρεμβει ο Δικηγορικος Συλλογος και να εξετασει την υποθεση. Αν μη τι αλλο ειναι αντιδεοντολογικο και αντιβαινει καθε κανονα δικαιου και ηθικης. Αλλα ο νεοδημοκρατικος δικηγορικος συλλογος θα το κανει;. Εκει θα πρεπει να στραφουν καινα πιεσουν οι μπλογκερς περα απο τον καθενα απο μας που πρεπει να αρχισουμε να βομβαρδιζουμε τον δικηγορικο συλλογο με τα mail μας. Ας ξεκινησουμε ολοι μαζι αυτη την προσπαθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Ο Καραμανλής δεν έχει μόνο άχρηστα σκουπίδια.

    ΕΙΝΑΙ ΣΚΟΥΠΙΔΙ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΚΑΙ Η ΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ ΤΟΥ. ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΔΥΜΑ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΩ ΟΡΚΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ Ο ΧΑΜΟΣ ΚΑΙ ΤΟ PRESS
    ΒΓΑΖΕΙ "ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ" ΘΕΜΑΤΑ...ΤΙ ΝΑ ΠΩ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Πρέπει να βομβαρδίσουμε αλλά όχι με mail, με AMRAAM

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Ρε Press πόσα πήρατε από τον Κλαδά για να θάψετε το θέμα?

    Δεν μας γαμάτε με το κουτσιδοκωστα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. "Nai kante kai syllalhthrio... re gelaei o kosmos exete xasei kathe ennoia metrou merikoi."
    ΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΧΕΖΕΙ ΤΟ ΜΑΚΗ ΡΕ ΦΙΛΕ;;

    ΑΝ ΑΛΗΘΕΥΕΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΑΚΙ Ο ΚΛΑΔΑΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕΙ ΗΔΗ ΕΧΕΙΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ;;
    ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΚΑΙ ΚΟΜΜΑΤΑ AYTO EINAI ΦΟΝΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΘΗΝΩΝ
    http://www.dsa.gr/


    Για μυνήματα στο:

    http://www.dsa.gr/index.phtml?url=contact

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕ ΛΕΝΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΜΕΡΙΚΟΙΠΟΥ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΑΥΤΗ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΜΕ ΠΑΡΩΠΙΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΜΑΚΗ ΤΟ ΘΕΩΡΟΥΝ ΟΛΟΙ ΛΑΜΟΓΙΟ.
    ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΠΙΖΗΤΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΤΟΥΣ.
    ΕΙΔΑΝ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΛΗΤΗ ΤΟΝ ΚΛΑΔΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ ΗΘΙΚΟΣ ΚΑΙ ΛΑΛΗΣΑΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ.
    ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΝΑ ΜΗ ΣΕΒΕΣΤΕ ΤΟ ΝΕΚΡΟ ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΝΑ ΠΑΙΖΕΤΕ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟ ΣΑΣ ΠΑΙΧΝΙΔΑΚΙ.
    ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΠΕΘΑΝΕ ΕΝΩ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΙΧΕ ΣΩΘΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΒΑΣΙΚΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΛΑΔΑΣ

    ΥΓ: Η ΜΕΡΟΛΗΨΙΑ ΤΟΥ ΠΡΕΣΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΥΠΟΠΤΗ ΑΦΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΕΠΙΣΚΙΑΣΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΗΛΙΘΙΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ,ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΤΕ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕ ΛΕΝΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΜΕΡΙΚΟΙΠΟΥ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΑΥΤΗ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΜΕ ΠΑΡΩΠΙΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΜΑΚΗ ΤΟ ΘΕΩΡΟΥΝ ΟΛΟΙ ΛΑΜΟΓΙΟ.
    ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΠΙΖΗΤΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΤΟΥΣ.
    ΕΙΔΑΝ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΛΗΤΗ ΤΟΝ ΚΛΑΔΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ ΗΘΙΚΟΣ ΚΑΙ ΛΑΛΗΣΑΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ.
    ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΝΑ ΜΗ ΣΕΒΕΣΤΕ ΤΟ ΝΕΚΡΟ ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΝΑ ΠΑΙΖΕΤΕ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟ ΣΑΣ ΠΑΙΧΝΙΔΑΚΙ.
    ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΠΕΘΑΝΕ ΕΝΩ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΙΧΕ ΣΩΘΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΒΑΣΙΚΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΛΑΔΑΣ

    ΥΓ: Η ΜΕΡΟΛΗΨΙΑ ΤΟΥ ΠΡΕΣΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΥΠΟΠΤΗ ΑΦΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΕΠΙΣΚΙΑΣΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΗΛΙΘΙΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ,ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΤΕ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Meta ton Klada valate 8ema ton Kougia kai ton ksylodarmo tou??? Oxi re paidia eleos...

    Mia aksiologhsh 8ematwn pio prosektikh sas parakalw...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Θα φτάναμε κι εκεί ήταν σίγουρο. Όταν είσαι αδίστακτος ένας 4χρονος είναι ψιλά γράμματα. Άυριο ο μπούλης θα τρώει τα παϊδάκια του, η βλάχα νηπιαγωγός θα βάφει τα μαλιά της και ο Αντώναρος θα ξύνει το πέος του μπροστά μας
    Άλλη ερώτηση, τα έχουμε πει αυτά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. ΜΗ ΣΧΟΛΙΑΖΕΤΕ ΣΕ ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΠΡΕΣ ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΣΤΕΛΝΕΤΕ ΚΑΘΕ ΝΕΟ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗ ΕΔΩ.
    ΟΛΟΙ ΝΑ ΚΑΤΑΚΡΙΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΞΕΥΤΙΛΑ ΤΟΥ ΚΛΑΔΑ ΓΙΑ ΤΟ ΦΟΝΟ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Αίσχος!
    Φτάνει πια με τους ανήθικους υπάνθρωπους που βρίσκονται στην εξουσία!

    Αυτός που τους διορίζει είναι υπόλογος για την ποιότητα των ανθρώπων του.

    Αυτό το αναίσχυντο κτήνος που δεν έχει τσίπα πάνω του θα καθαρίσει την διαφθορά;
    Ρίξανε λυσσιάρη λύκο μέσα στο κοπάδι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. osoi yperaspizontai ton Klada einai synenoxoi sto fono tou tetraxronou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Press είστε του πολιτιστικού ρεπορτάζ?

    Μου ΞΥΝΟΤΑΝΕ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ να μάθω που είχε χαθεί αυτό το παιδί η Παρις και ο Πουτσιδοκοστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Εδώ η απάντηση του Δρυ (υφ. Οικονομίας της κυβέρνησης Σημίτη) σε επίκαιρες ερωτήσεις(υπόθεση Βασιλέλη) από τους βουλευτές Σγουρίδη (ΠΑ.Σ.Ο.Κ) και Καρατζαφέρη (ανέξαρτητος τότε βουλευτής,ΛΑ.Ο.Σ).

    http://www.parliament.gr/ergasies/showfile.asp?file=Es010309.txt

    Ενα απόσπασμα με νόημα :

    ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΔΡΥΣ (Υφυπουργός Οικονομικών): Θέλω να ευχαριστήσω, λοιπόν, τον κ. Καρατζαφέρη για την ερώτηση που υπέβαλε για το θέμα αυτό ως Πρόεδρος του "ΛΑ.Ο.Σ.".
    Κύριε Πρόεδρε, κατ' αρχήν θέλω να εκφράσω τη βαθύτατη θλίψη μου για την απώλεια του μικρού Παναγιώτη Βασιλέλη και ταυτόχρονα την αμέριστη συμπαράσταση της Κυβέρνησης στα προβλήματα τα οποία έχει η οικογένειά του.
    Στις 5 Μαϊου του 2000 στο υποκατάστημα της Εθνικής Τράπεζας στη Μυτιλήνη ανοίχτηκε ένας λογαριασμός στο όνομα της οικογένειας Βασιλέλη. Ο λογαριασμός αυτός γνωστοποιήθηκε σε όλα τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και άρχισαν να κατατίθενται στο λογαριασμό αυτό χρήματα απ' όλη την Ελλάδα. Επειδή δεν υπήρχε η προβλεπόμενη από το ν. 5101/31 άδεια για τη συλλογή χρημάτων μέσω ανοίγματος τραπεζικού λογαριασμού, ζητήθηκε από την οικογένεια Βασιλέλη να προσκομίσει τη σχετική άδεια, ώστε να
    νομιμοποιηθεί η κίνηση του ανοιχθέντος λογαριασμού. Προς υποβοήθηση της οικογένειας διά μέσου του υποκαταστήματος της Εθνικής Τράπεζας στη Μυτιλήνη στις 13.6.2000 έγινε αίτηση των γονέων του άτυχου Παναγιώτη Βασιλέλη προς το Υπουργείο Υγείας και Πρόνοιας, με την οποία ζητήθηκε η έκδοση της ως άνω αδείας. Παράλληλα, ο Δήμος Γέρας με το υπ' αριθμ. 52/15.6.2000 έγγραφό του απηύθυνε προς τους Υπουργούς Οικονομικών, Υγείας και Πρόνοιας, στο Γενικό Γραμματέα της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου, το Νομάρχη, το Βουλευτή του ΠΑ.ΣΟ.Κ. κ. Παπαδέλλη, το Βουλευτή του Κ.Κ.Ε. κ. Σκοπελίτη και τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης Αθηνών και Νομού Λέσβου και ζήτησε παρέμβαση για την ενεργοποίησή τους για την άμεση επίλυση του θέματος αυτού.
    Το Υπουργείο Υγείας και Πρόνοιας μετά τη διαπίστωση ότι το ισχύον
    νομοθετικό πλαίσιο δεν παρείχε, δυστυχώς, τη δυνατότητα άμεσης

    εκταμίευσης των χρημάτων που είχαν κατατεθεί και συνεπώς χρειαζόταν αλλαγή του νομοθετικού πλαισίου, έδωσε εντολή να ετοιμαστεί κατεπειγόντως νομοθετική ρύθμιση, έτσι ώστε να γίνει δυνατή η άντληση των χρημάτων αυτών από την οικογένεια του παθόντος μικρού παιδιού.
    Επίσης, λόγω της ιδιαιτερότητος της περιπτώσεως -την οποία δεν νομίζω να θέλετε να σας την περιγράψω, είναι ένα τραγικό ιατρικό περιστατικό- η Διοίκηση της Εθνικής Τράπεζας αποφάσισε την καταβολή εξ ιδίων διαθεσίμων δώδεκα εκατομμυρίων (12.000.000) δραχμών προς την οικογένεια για την αντιμετώπιση των πρώτων εξόδων μεταβάσεως και νοσηλείας στο εξωτερικό του ασθενούς και των γονέων του. Η καταβολή των χρημάτων αυτών έγινε στις 29 Νοεμβρίου 2000 στη μητέρα του παιδιού. Το ποσό αυτό κρίθηκε επαρκές, κύριοι συνάδελφοι, από την οικογένεια, η οποία μάλιστα, ας σημειωθεί, εξέφρασε δημοσίως τις ευχαριστίες της για την προσφορά αυτή.
    'Εκτοτε -και παρακαλώ να το σημειώσετε και αυτό- ουδέποτε ζητήθηκε η συνδρομή για την αντιμετώπιση δαπανών νοσηλείας στο Νοσοκομείο "Μemorial" της Νέας Υόρκης. Πάγιο αίτημα της οικογένειας ήταν η απόδοση του προϊόντος του λογαριασμού αυτού στην οικογένεια Βασιλέλη.
    Εν τω μεταξύ το Υπουργείο Υγείας κατέθεσε τροπολογία στο νομοσχέδιο για την αναβάθμιση του Εθνικού Συστήματος Υγείας, η οποία και ψηφίσθηκε και έγινε νόμος του κράτους, είναι ο Ν. 2889/2001, έτσι ώστε να
    προβλέπεται πλέον μία νόμιμη διαδικασία επίλυσης αντίστοιχων περιπτώσεων, όπως αυτή του άτυχου Βασιλέλη.
    Μετά από τη νέα αίτηση των γονέων, στις 2-3-2001, εκδόθηκε αμέσως απόφαση του Υπουργού Υγείας με ημερομηνία 2-3-2001 για τη χορήγηση αδείας, με την οποία εγκρίθηκε η απόδοση στους δικαιούχους, δηλαδή στην οικογένεια Βασιλέλη, ποσού τριάντα πέντε εκατομμυρίων (35.000.00) δραχμών.
    Κατόπιν αυτών, κύριοι συνάδελφοι, θεωρώ οτι οι κριτικές οι οποίες ακούστηκαν για ευθύνες της Κυβέρνησης ή για ευθύνες της Εθνικής Τραπέζας Ελλάδος είναι τουλάχιστον εξωπραγματικές και εσφαλμένες.



    Κάτι δεν πάει καλά :

    ΔΡΥΣ : ουδέποτε ζητήθηκε η συνδρομή για την αντιμετώπιση δαπανών νοσηλείας στο Νοσοκομείο "Μemorial" της Νέας Υόρκης. Πάγιο αίτημα της οικογένειας ήταν η απόδοση του προϊόντος του λογαριασμού αυτού στην οικογένεια Βασιλέλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. ΕΚΛΗΣΗ! ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΤΕ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΡΩΙ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΟ ΤΟ ΘΕΜΑ.
    ΕΙΝΑΙ Η ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΕΝΟΣ ΜΙΚΡΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Δεν νομίζω ότι υπάρχει κανείς που θεωρεί τον Μάκη πρότυπο δημοσιογράφου και αθώου αγωνιστή, αλλά το συγκεκριμένο θέμα είναι άσχετο με την άποψη που έχει ο κάθε άνθρωπος για τον Τριανταφυλλόπουλο. Εδώ μιλάμε για ένα θέμα που συνιστά εξωφρενική παράβαση κάθε ηθικού και ανθρώπινου φραγμού μπροστά στο κέρδος και προφανώς παράβαση κάθε δεοντολογίας. Ο Κλαδάς είναι η ενσάρκωση της απόλυτης ξεφτίλας και απανθρωπιάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Ένα μικρό παιδάκι είναι νεκρό επειδή ο Κλαδάς ο κατά τα άλλα υπεύθυνος για τη δίωξη οικονομικού εγκλήματος τα πήρε από την τράπεζα, και το πρεσσ ανεβάζει δημοσιεύματα για τον Κούγια και τον Κασσιδόκωστα, πότε ξανάγινε αυτό 4 η ώρα το βράδυ?
    Θέλω να δω τι θα πει ο Λαζόπουλος για τον "συμπαθή" Κλαδά όπως ο ίδιος είπε και για την ηθική μυγοσκοτώστρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Πληρωμένε δολοφόνε Κλαδά ζείς ακόμα ? Δεν θα ησυχάσω αν δεν σε ξεράσει η Ελλάδα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. ΔΡΥΣ : ουδέποτε ζητήθηκε η συνδρομή για την αντιμετώπιση δαπανών νοσηλείας στο Νοσοκομείο "Μemorial" της Νέας Υόρκης. Πάγιο αίτημα της οικογένειας ήταν η απόδοση του προϊόντος του λογαριασμού αυτού στην οικογένεια Βασιλέλη.

    ΝΤΡΟΠΗ!!!

    ΝΤΡΟΠΗ!!!

    ΝΤΡΟΠΗ!!!

    ΝΤΡΟΠΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Πολύ βρώμα ρε παιδιά πολύ βρώμα...δεν έχουν ιερό και όσιο αυτά τα αδίστακτα τσουτσέκια της εξουσίας, τα μιάσματα του άνθρωπινου γένους.

    Και να δείτε πάλι δεν πρόκειται να τον διώξουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. ANAΔΗΜΟΣΙΕΥΣΤΕ ΤΩΡΑ ΑΝ ΔΕ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΠΑΞΙΩΘΕΙΤΕ ΠΛΗΡΩΣ ΣΗΜΕΡΑ.
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΞΟΡΓΙΣΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ, ΜΗ ΤΗΝ ΚΟΥΚΟΥΛΩΝΕΤΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ, ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΚΟΥΚΟΥΛΩΜΑ ΣΤΑ ΔΕΛΤΙΑ, ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΥΠΕΤΑΞΕ ΤΟ ΠΡΕΣΣ Ο ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Κι όμως τέτοια φρούτα συχνάζουν στα κόμματα.

    Γιατί περιμέναμε και τίποτα καλύτερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Pwpw kourazete merikoi kai exete arxisei na spamarete kai alla topics. Afhste to press-gr na kanei th douleia tou pou einai na bgazei themata. Ayto den to ebgale to press-gr alla o Makhs kai einai kai amfibolh h egkyrothta tou.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Να μείνουμε σ'αυτό το post μέχρι να πέσει η κυβέρνηση!!!

    ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. @4.08

    Δηλ. τι λες τώρα?
    Η οικογένεια ήθελε να βάλει χέρι στα λεφτά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. Μόλις έστειλα το παρακάτω μυνημα στον δικηγορικό σύλλογο αθηνών
    απευθυνόμενος στον

    1)Προέδρο
    2)Διευθυντή
    3)Πειθαρχικό

    στην διεύθυνση:
    http://www.dsa.gr/index.phtml?url=contact
    (ευχαριστώ liondani)

    "Θεωρώ αντιδεοντολογικό το ότι ενώ ο κ. ΚΛΑΔΑΣ ήταν δικηγόρος της οικογένειας Βασιλακάκη (που έχασε το παιδί διότι δεν μπορούσε να αντλήση τα κεφάλαια που είχαν μαζευτεί στην εθνικλη τράπεζαγια για να το στείλουν στο εξωτερικό) τελικώς αποφάσισε να υπερσπιστεί την τράπεζα !!! Δειτε παρακαλώ και τις απόψεις εκατοντάδων ελλήνων για το θέμα στο https://www.blogger.com/comment.g?blogID=31249303&postID=6308380896997142718

    Παρακαλω τον Δικ. Συλ. να επιλιφθει άμμεσα του θέματος !!!"

    Προτείνω να πράξετε και έσεις το ίδιο , και όποθ αλλού μπορείτε να ασκείσετε πίεση... και ΕΠΩΝΥΜΑ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΟ PRESS-GR ΘΕΛΕΙ ΕΠΙΣΚΙΑΣΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ.
    ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΕΒΛΕΠΑΝ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΘΑ ΒΑΖΟΥΝ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.
    ΒΕΒΑΙΑ ΑΥΤΟ ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ.
    ΑΝ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΙΑΣΟΥΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Πάω στοίχημα ότι αυτό το θέμα δεν θα μπορέσουν να το πνίξουν όπως τα υπόλοιπα. Είναι πια μια χιονοστοιβάδα που κατρακυλάει και παρασύρει ότι βρει στο πέρασμά της. Κυρίως βέβαια παρασύρει βρώμα και μπόχα όπως βρώμικοι είναι όλοι οι Κλαδάδες και λοιποί εκλεκτοί της εξουσίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Κι εγώ δεν τον αντέχω τον Μάκη αλλά το θέμα αυτό είναι πολύ σοβαρό.
    Αυτό που έκανε ο Κλαδάς υπερβαίνει την τυπική παράβαση της νομικής δεοντολογίας.
    Αφορά την ηθική ενός ολόκληρου έθνους.

    Τώρα ας θυμηθούμε όλοι ότι είμαστε Έλληνες, ότι κουβαλάμε το όνομα ενός μεγάλου πολιτισμού και δεν πρέπει να ανεχόμαστε ανηθικότητα σε τόσο αισχρό βαθμό στη σημερινή ελληνική κοινωνία.

    Στείλτε το σπίτι του το σκουπίδι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. Ήδη ο Κλαδάς έβαλε τα τσιράκια του εδώ για να θολώσουν τα νερά. Μήπως δεν ήταν έτσι, μήπως έγινε αλλιώς...

    Να τον πάμε στον εισαγγελέα και αυτό?

    Αν δεν τον διώξεις αύριο το πρωί χοντροβούβαλε και αλογοκλέφτη να σας πεθάνουνε τα δικά σας παιδιά, αλήτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΘΗΝΩΝ
    http://www.dsa.gr/


    Για μυνήματα στο:

    http://www.dsa.gr/index.phtml?url=contac φιλε liondani ευχαριστουμε. Ας αρχισουμε να στελνουμε mails στο Δικηγορικο Συλλογο Αθηνων και ας τους πιεσουμε να ξεκινησουν εκεινοι οι ιδιοι την ερευνα τους για τον Κλαδα. Ας επικοινωνησουμε με τον γραμματεα τους τον Βερβεσσο που εχει καποιες ευαισθησιες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. Βασιλέρη λέγεται η οικογένεια.
    Και για όσους λένε ότι το πρεσσ κάνει τη δουλειά του έχω να πω το εξής: Όταν πρόκειται να κατηγορήσουν το ΓΑΠ τα αφήνον τα post ή ανεβάζουν σε συνέχειες. Τώρα μιλάμε για ένα χυδαίο και αποτρόπαιο σκάνδαλο. Μίλησαν οι γονείς τέλος/
    Ότι και να πει ο Κλαδάς, εμείς ακούσαμε τη μάνα και τον πατέρα. Ζητούν δικαίωση για το θάνατο του παιδιού τους. Είδαν στις τηλεοράσεις τον επίορκο δικηγόρο που τα πήρε και προφανώς οι άνθρωποι δε πίστευαν ότι αυτός ο αλήτης διαχειρίζεται το οικονομικό έγκλημα!
    Πραγματικά είναι να παρανοείς.
    Λίγος σεβασμός στους γονείς από μερικούς που σπεύδουν να πουν ότι ο Μάκης είπε ψέματα δε βλάπτει.
    Όλοι ξέρουμε το ρόλο βαράει... Αλλά τους γονείς που έχουν χάσει το παιδί τους ΔΕ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. Δεν είμαστε όχλος (θέλω να πιστεύω) ούτε λαϊκό δικαστήριο. Θα πρέπει να ακούσουμε όλες τις πλευρές για να σχηματίσουμε γνώμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. Αύριο θα το κουκουλώσουν να μου το θυμηθείτε. Θα πούνε ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. Μόνο εμείς χρησιμοποιούμε ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ? Για να πατάξεις το οικονομικό έγγλημα τέτοιοι άνθρωποι χρειάζονται. ΑΔΙΣΤΑΚΤΟΙ σαν τον Κλαδά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. Αγαπητό PRESS-GR
    Θα παρακαλούσα για ένα ευλογο χρονικό διάστημα να μην δημοσιεύσης άλλα δημοσιεύματα εκτός και αν πράγματι είναι πολύ σημαντικό αυτό να γίνει...
    άσε το θέμα στην πρώτη θέση αφού είναι πασιφανές ότι αυτό έχουν ενστερνιστεί όλοι οι Ελληνες που πληροφορήθηκαν την είδηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. Οχλος. Θαυμάστε τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. Δυστυχώς στεναχωριέμαι και για το press.gr.

    Τα ποστ που μπήκαν μετά από αυτό για τον Κλαδά είναι περίεργα.

    Αυτό για "Το δημοσίευμα που έκανε έξαλλο τον Μάκη" είναι περσινά ξινά σταφύλια, θέμα που απασχόλησε πριν εβδομάδες.

    Το άλλο με τον Δήμο Αθηναίων μπορούσε να μπει άλλη στιγμή και αυτό με τον Κασιδόκωστα είναι παπαριά επιπέδου εσπρέσο.

    Τι διαολο παίζεται εδώ;
    Eγώ πάντως θέλω απάντηση από το press.gr.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. 4:28 yparxoun kai Ellhnes pou kseroun kalytera apo to na kanoun san treloi meta apo mia ekpomph tou Makh. Gi ayto ase tis genikeyseis. O Kladas enoxlei kai exoun mpei ola ta mesa profanws. O monos armodios gia na krinei ti egine einai h dikaiosynh kai oxi thledikasthria kai diaforoi "aganaktismenoi".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. Αύριο θα το κουκουλώσουν να μου το θυμηθείτε.

    Θα πούνε ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
    Μόνο εμείς χρησιμοποιούμε ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ?

    Για να πατάξεις το οικονομικό έγκλημα τέτοιοι άνθρωποι χρειάζονται.

    ΑΔΙΣΤΑΚΤΟΙ σαν τον Κλαδά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. Aν αύριο τα κανάλια δεν αναφερθούν στην υπόθεση ετοιμαστείτε για τηλέφωνα και αντίδραση.
    ΟΧΙ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΣΥΓΚΑΛΥΨΗ ΕΔΩ ΜΙΛΑΜΕΓΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟ ΔΟΛΟΦΟΝΟ!
    Εν τω μεταξύ το πρεσσ αισίως το 4ο δημοσίευμα για Τρεπεκλή προφανώς είναι πολύ πιο σημαντικό από το δολοφόνο τον Κλαδά το θέμα.
    liondani δε θα σε ακούσει κανείς ως γνωστόν το πρεσσ είναι κατευθυνόμενο, αν ήταν υποστηρικτής του ΓΑΠ ο Κλαδάς θα το αφήναν και μία βδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. Αυτή δεν ήταν απλή εκπομπή ήταν Η Εκπομπή

    και ο Μάκη δεν λέγεται Μάκης λέγεται
    Ο ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ

    Δυστυχώ όμως τα γεγονότα και οι γονείς μίλησαν από μόνα τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. Παρακαλω δημόσια το PRESS να αναδημοσιεύση το ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΚΛΑΔΑ
    και να το αφήσει για ρκετή ώρα χώρις αλλη δημοσίευση. Έχω έρθει σε επικοινωνία και με άλλους Blogger και συμφωνούν, όπως και η πλειοψηφία των BLOGGERS. Ευχαριστώ εκ τω προτέρων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. 4:34 ΠΟΙΑ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΡΕ ΦΙΛΕ;
    Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΤΩΝ ΟΜΟΛΟΓΩΝ, ΤΩΝ ΠΑΚΙΣΤΑΝΩΝ,ΤΩΝ ΥΠΟΚΛΟΠΩΝ?
    ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΕΙΣ?
    ΣΟΥ ΕΞΗΓΗΣΑΜΕ ΧΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΟΤΙ ΤΟ ΜΑΚΗ ΤΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΧΕΣΜΕΝΟ, ΕΜΕΙΣ ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΤΟΥ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥ ΣΟΠΟΙΟΥΣ ΑΝ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΕΙΣ ΕΙΣΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ
    ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΧΟΥΝ ΧΑΣΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥΣ, ΔΕ ΛΕΝΕ ΨΕΜΑΤΑ.
    ΕΚΤΟΣ ΚΙ ΑΝ ΥΠΟΝΟΕΙΣ ΑΥΤΟ
    Ο ΜΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΑΡΟΜΟΙΟ, ΔΕ ΣΤΟ ΕΥΧΟΜΑΙ.
    ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΘΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΧΑΣΕΙΣ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΕΝΑΣ ΤΣΑΤΣΟΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΤΟ ΠΟΡΤΟΦΟΛΙ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ ΕΝΟΣ ΠΑΙΔΙΟΥ
    AYTH TH ΦΟΡΑ ΟΠΟΙΟΣ ΣΥΓΚΑΛΥΨΕΙ, ΝΤΟΜΑΤΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. Ναι μπράβο σηκώστε το λάβαρο της Επαναστάσεως πίσω από το Μάκη! Μα καλά είστε τόσο αφελείς ή κάνετε τους αφελείς μήπως τσιμπήσουν κι άλλοι; Από το 2001 τρέχει αυτή η ιστορία. Έχουμε 2008. Τώρα το θυμήθηκαν όλοι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ μόλις βγήκα από Κορυδαλλό.

    Είχα 2 φόνους και 5 βιασμούς ανηλίκων και εξαγόρασα το υπόλοιπο της ποινής μου. Τώρα είμαι καθαρός

    Υπάρχει καμιά θεσούλα και για μας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. PRESS-GR το θέμα ειναι πολύ σοβαρό γι αυτό να το αναρτήσεις ξανά . Αυτή τη φορά βάλε και μια ολόσωμη φωτο του παχύδερμου φονιά . ΘΕΛΩ να δημοσιευθούν τα ονόματα όλων οσων δεν υπερασπίστηκαν το δικαίωμα αυτού του αγγέλου στη ζωή .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. Απο σήμερα το βράδυ όλα τα πρωτότοκα τέκνα όλων των:
    -κυβερνητικών παραγόντων του ΠΑΣΟΚ που συνέπεσαν με την υπόθεση ΒΑΣΙΛΕΛΗ.
    -Διοικητικού Συμβουλίου της Εθνικής Τράπεζας,
    -κυβερνητικών παραγόντων της ΝΔ σήμερα και έως την αποχώριση του κόμματος τους από την εξουσία.
    Δρομολογήθηκαν να έχουν ακριβώς την τύχη του μικρού της οικογένειας ΒΑΣΙΛΕΛΗ.
    .......και λίγο είναι......
    Η Δύναμη.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. Παρακαλώ το πρεσσ να αναδημοσιεύσει αμέσως το σκάνδαλο Κλαδά και να το αφήσει μέχρι αύριο το βράδυ
    Παρακαλώ να μη συκοφαντήσει κανένας τους γονείς αυτούς και να μην υπερασίζεστε τον Κλαδά γιατί προσβάλεται το νεκρό παιδί

    Σας καληνυχτίζω
    Ας ευχηθούμε όλοι μαζί ο Κλαδάς να βλέπει από τώρα και κάθε μέρα στον ύπνο του το μικρό αγγελούδι, το οποίο απεβίωσε και λόγω των μεθοδεύσεών του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. Να βάλουνε μια φωτογραφία με το ΠΑΙΔΙ και δίπλα το ΔΟΛΟΦΟΝΟ του, Κλαδά για να ξέρουμε τι μας γίνεται και για τι μιλάμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. Ούτε δημοσιογράφος είμαι ούτε υπερασπίζομαι τον Μάκη, ξέρω ότι δεν είναι άγιος.
    Η ζωή ενός μικρού παιδιού είναι πάνω από τα κομματικά παιχνίδια. Θα είναι ή απόλυτη ξεφτίλα μας σαν Έλληνες αν οι καταγγελίες αυτές είναι αληθινές και δεν αντιδράσουμε. Δεν είναι απλά άλλο ένα οικονομικό σκάνδαλο οι ενέργειες του Κλαδά φαίνεται ότι στοίχησαν τη ζωή ενός μικρού παιδιού.

    PRESS-GR: Λυπάμαι που προσπερνάτε έτσι γρήγορα αυτό το θέμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. ΕΝΝΟΗΤΕ ΠΩΣ ΤΩΡΑ ΤΟ ΘΥΜΗΘΗΚΑΝ, ΑΦΟΥ ΤΩΡΑ ΕΓΙΝΑΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΛΑΔΑ, ΠΡΙΝ 2 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ.


    ΕΝΝΟΗΤΕ ΠΩΣ ΤΩΡΑ ΤΟ ΘΥΜΗΘΗΚΑΝ, ΑΦΟΥ ΤΩΡΑ ΕΓΙΝΑΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΛΑΔΑ, ΠΡΙΝ 2 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ.

    ΕΝΝΟΗΤΕ ΠΩΣ ΤΩΡΑ ΤΟ ΘΥΜΗΘΗΚΑΝ, ΑΦΟΥ ΤΩΡΑ ΕΓΙΝΑΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΛΑΔΑ, ΠΡΙΝ 2 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. Γιατί τώρα είδαν οι γονείς τον δολοφόνο Κλαδά. Προφανώς εκεί στη Μυτιλήνη δεν ήξεραν ότι ο κολλητός του πρωθυπουργού και υπεύθυνος της δίωξης οικονομικού εγκλήματος είναι ο δολοφόνος του παιδιού τους. Τον ξαναείδαν τον αλήτη τώρα με το σκάνδαλο με τον Κουκοδήμο και κατάλαβαν για ποιό κουμάσι επρόκειτο.
    Αν ο Κλαδάς δεν ήταν αυτός που είναι σήμερα δε θα υπήρχε θέμα. Αλλά όχι και να καταπολεμά το οικονομικό έγκλημα αυτός που για να τα τσεπώσει από μία τράπεζα έστειλε στον τάφο ένα παιδί.
    ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΑΝΕΧΤΗΚΑΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ
    ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΑΣΕΛΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
    ΝΑ ΤΙΜΩΡΗΘΕΙ Ο ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. Μη γράφετε άλλο μπούρδες.

    Από τα πρακτικά της βουλής που ανάρτησα πιο πάνω φαίνεται ξεκάθαρα ότι :
    - Η υπόθεση είχε γίνει αντικείμενο εκμετάλλευσης από τα ΜΜΕ και τη ΝΔ ως αντιπολίτευση (βλ. άρθρα, τηλ. εκπομπές, δηλώσεις Εβερτ, Παυλόπουλου, ερωτήσεις στη βουλή). Μην ξεχνάμε τους χαμένους του χρηματιστηρίου και τους δανειολήπτες, που έπνεαν τα μένεα απέναντι στην Εθνική τράπεζα, τον καιρό εκείνο.
    - Το ΠΑΣΟΚ έπλεε σε πελάγη αλαζονείας (βλ. δήλωση υφ. Υγείας ΣΠΥΡΑΚΗ)
    «Αυτό το παιδάκι εννοείτε;»

    Ερωτηθείσα, χθες, έξω από τη Βουλή, η υφυπουργός Υγείας κ. Χριστίνα Σπυράκη δήλωσε ότι δεν γνωρίζει το θέμα γιατί «ήμουν από το πρωί σε συσκέψεις». Συμπλήρωσε, ωστόσο, «αν εννοείτε για ένα παιδάκι που πέθανε, κάτι είδα στις ειδήσεις...». Για να καταλήξει χωρίς ίχνος πρωτοτυπίας: «Μην είστε σίγουροι ότι υπάρχει κρατική ευθύνη»...
    - Το παιδί ΔΕΝ είχε καμία πιθανότητα σωτηρίας. Το memorial προσφέρθηκε να αναλάβει την περίπτωση (αφού στο Λονδίνο τους το είχαν ξεκόψει), εφαρμόζοντας ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ θεραπεία.
    Βλέπετε είχαν μαζευτεί χρήματα από τον κόσμο και τους ...μύρισαν.

    - Ο Κλαδάς εμφανίζεται αό το Ρέππα (διαβ. δημοσίευμα πιο πάνω) να έχει στείλει επιστολή πώς χρήματα βρέθηκαν από την ομογένεια, οπότε ΔΕΝ χρειαζόταν η εκταμίευση των χρημάτων από την Εθνική, που έτσι και αλλιώς θα εγκρινόταν.
    - Γιατί ο Κλαδάς εγκατέλειψε την υπόθεση της οικογένειας ?
    Μήπως γιατί δεν είχε τίποτα να κερδίσει (πολιτικά) ή, μήπως, γιατί η διεκδίκηση πια αφορούσε στην είσπραξη των χρημάτων (ήδη είχαν εισπραχτεί 12.000.000δρχ και εγκριθεί 35.000.000δρχ προς είσπραξη) από τους γονείς για βιοποριστικούς λόγους ?
    - Μάρτυρας μπορεί να πήγε γιατί ήταν γνώστης των περιστατικών και ΟΧΙ ως μάρτυρας υπεράσπισης της τράπεζας.
    Eκτός και αν η συμβολή στην αποκάλυψη της αλήθειας σε μεταβάλλει σε μάρτυρα υπεράσπισης της τράπεζας

    O k. M.(Ευθύμιος) τα λέει μισά και όπως τον βολεύουν, ξέροντας ότι όλοι θα τσιμπήσουν (χαροκαμένη μάνα, πεθαμένο παιδάκι κλπ) και δεν θα αναλύσουν την αυθεντικότητα και το περιεχόμενο της συνομιλίας με τον Κουτοδήμο, την οποία μαγνητοφώνησε ο ίδιος. Σιγά μην πιστέψουμε ότι οι συνεργάτες του τον μαγνητοφωνούν εν αγνοία του!

    Κύριε ΕΥΘΥΜΙΕ, μήπως το δημοσίευμα του ΕΘΝΟΥΣ έλεγε την ΑΛΗΘΕΙΑ ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. Το θέμα έχει λήξει κύριοι

    Μόνο εμείς χρησιμοποιούμε ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ?

    Για να πατάξεις το οικονομικό έγκλημα τέτοιοι άνθρωποι χρειάζονται.

    ΑΔΙΣΤΑΚΤΟΙ σαν τον Κλαδά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. jim ka(la)mpourakis mhn ta les etsi apotoma tha tous skaseis thn epanastatikh tous fouska

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. 4:49
    "Για να πατάξεις το οικονομικό έγκλημα τέτοιοι άνθρωποι χρειάζονται.

    ΑΔΙΣΤΑΚΤΟΙ σαν τον Κλαδά"

    po re pousth moy, ti allo 8a akusw

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. EDW TA EKATOMIRIA ALAZOUN XERIA TA PAME STIN GALIA< TA FERNOUME ELLADA< ALLA GIA MIA PSIXI TA VALANE STIS TZEPES OI ALITES.
    TH THA LENAI TA PAIDIA TOUS?
    NTOPI!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. σταματήστε τα βελάσματα προβατάκια και διαβάστε λίγο τον Jim Kalampouraki είναι ο μόνος που γράφει την αλήθεια!Το κακό είναι βέβαια ότι το σχόλιο του έχει πάνω από 2 προτάσεις,κομμάτι δύσκολο για σας!Φιλάκια σε όλα τα παπαγαλάκια και άντε και με δικό σας μυαλό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. Ας δούμε ,με όση ψυχραιμία μας απομένει, πως εμφανίζονται να έχουν
    τα πράγματα.

    Εν μέσω Ζαχοπουλιάδας ο (αμφιλεγόμενος) Μάκης Τριανταφυλλόπουλος
    καταγγέλλει επιχείρηση παρέμβασης στις "αποκαλύψεις" από τον Κλαδά
    μέσω Κουκοδήμου. Ο Κουκοδήμος κρύβεται και όταν τελικά καλέιται απο
    την εισαγγελία απορρίπτει τους ισχυρισμους του Μάκη και το ίδιο κάνει
    και ο Κλαδάς. Να σημειωθεί εδώ πως σε αντίθεση με τον Κουκοδήμο,
    ο Κλαδάς στηρίζεται απο την κυβέρνηση. Ο Τριανταφυλλόπουλος πατά
    σήμερα το κουμπί και ακούγεται η συνομιλία του με τον Κουκοδήμο, ο
    οποίος αποφεύγει να συζητήσει διεξοδικά το θέμα αλλά δεν αρνείται
    και αυτά που του λέει ο Μάκης.

    Ακολούθως σκάει το μεγάλο κανόνι.
    Η οικογένεια ΒΑΣΙΛΕΛΛΗ (Ετσι γράφεται) δηλώνει πως αναγνωρίζει στο
    πρόσωπο του Κλαδά έναν δικηγόρο που ανεπιτυχώς χειρίστηκε την υπόθεση
    απεμπλοκής των χρημάτων του εράνου, προτεινόμενο απο τρίτο πρόσωπο που
    δεν κατονομάζει αλλα που δηλώνει πως αυτό το πρόσωπο δεν γνωρίζει για
    την όποια επαγγελματική επάρκεια του Κλαδά σε σχέση με την υπόθεση.
    Ο Κλαδάς -αγνωστο με ποια ιδιότητα, του δικηγόρου, του συμβόλου, του
    ενδιαφερόμενου φιλάνθρωπου- αναλαμβάνει να "τρέξει" την υπόθεση και
    φέρεται να υπόσχεται για την αίσια έκβαση της στην οικογένεια.
    Η τραγωδία που ακολούθησε είναι σε όλους μας γνωστή. Οι γονείς
    φέρονται να κατηγορούν τον Κλαδά για ελλειπή χειρισμό και προφανώς
    τον αλλάζουν. Μετά δυό χρόνια ,και σε δικαστήριο εναντίον της Εθνικής
    Τραπέζης, η οικογένεια δηλώνει οτι τουλάχιστον εκπλήσσεται όταν
    εμφανίζεται ο Κλαδάς ώς μάρτυρας υπεράσπισης της Τράπεζας. Αυτό υπάρχει
    σε σχετικό εγγραφο εκτός από τη μαρτυρία της μητέρας. Σαν λεπτομέρεια
    παρατίθεται το γεγονός οτι η Εθνική Τράπεζα υποχρεώθηκε απο τα δικαστήρια
    να πληρώσει το ποσό των 2 εκ. ευρώ στην οικογένεια σαν το ελάχιστο για τη
    βλάβη που η ίδια προξένησε.
    Τέλος υπάρχει ο ισχυρισμός του Τριανταφυλλόπουλου πως η προσέγγιση Κλαδά
    στην δοκιμαζόμενη οικογένεια έγινε με κομματική σκοπιμότητα και αναφέρονται
    οι ιδιαίτερες σχέσεις που έχει ο Κλαδάς με τον Καραμανλή.
    Στην υπόθεση των ομολόγων είχε επίσης εμπλακεί το ονομα του μαζί με το όνομα
    του συνεργάτη του στο δικηγορικό του γραφείο και του προέδρου του ΟΠΑΠ ώς
    στενού του φίλου.

    Δεδομένα ή σχεδόν δεδομένα:
    Ο Κουκοδήμος ενέπλεξε το όνομα του Κλαδά στην υπόθεση Θέμος συνδέοντας τον
    με την Ζαχοπουλιάδα.
    Αποδεικνύεται απο την συνομιλία Κουκοδήμου-Τριανταφυλλόπουλου.

    Ο Κλαδάς σίγουρα είχε κάποιο ρόλο ,μικρό ή μεγάλο, στο δράμα της οικογένειας
    Βασιλέλλη και αυτός ήταν αρνητικός.
    Αποδεικνύεται απο τις ειλικρινείς και άδολες μαρτυρίες της οικογένειας και
    απο το έγγραφο της δίκης.

    Δεν αποδεικνύεται ,και ας αιωρείται, οτι είχε κάποιο κέρδος απο την εμπλοκή του
    με την υπόθεση Βασιλέλλη και είναι δύσκολο να αποδειχθεί.
    Δεν αποδεικνύεται οτι ήταν ο δικηγόρος της οικογένειας μέσω κάποιου εγγράφου,
    αλλα είναι έυκολο να αποδειχθεί αυτό.
    Δεν μπορεί να αποδειχθεί οτι ενεπλάκη στο δράμα Βασιλέλλη για συγκεκριμένο
    κομματικό κέρδος.

    ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ:
    α) Ποιός πρότεινε τον Κλαδά στην οικογένεια Βασιλέλλη που είναι τόσο ισχυρός ωστε
    η μητέρα του Παναγιώτη να μην αποκαλύπτει το όνομα του? Κατα κάποιο τρόπο εμπλέκεται
    και αυτός στην υπόθεση.
    β) Τι νομική σχέση είχε με την οικογένεια και πώς τεκμηριώνεται αυτό με έγγραφα? (Χωρίς
    να αμφισβητήται στο ελάχιστο η μαρτυρία της οικογένειας.)
    γ) Πως βρέθηκε απο συνεργαζόμενος με την οικογένεια Βασιλέλλη σε μάρτυρας υπεράσπισης
    της Εθνικής. Τι μορφής ήταν η σχέση του με την Εθνική Τράπεζα,και αν επιτρεπόταν αυτό
    εφόσον αποδειχθεί οτι υπήρξε συνήγορος της οικογένειας?
    δ) Αν ,όντως , είχε τότε φιλική σχέση με τον Καραμανλή, ο τελευταίος δεν θα μπορούσε να
    δράσει ώς επιπλέον μοχλός πίεσης προς την Τράπεζα?
    ε) Σε ποιο βαθμό χαρακτηρίζεται η εμπλοκή του με τη Ζαχοπουλιάδα και την υπόθεση Θέμου
    και αν είναι ένας απο τους συνδετικούς κρίκους των δύο υποθέσεων?
    στ) Ποιά έιναι πραγματικά η εμπλοκή του Κουκοδήμου στην ιστορία και ποιά τα κίνητρα του?


    Η εντύπωση μου είναι πως ο Κλαδάς -για λόγους προβολής (χωρίς να αποκλείεται το κομματικό
    συμφέρον) ασχολήθηκε με το δράμα της οικογένειας Βασιλέλλη, αλλα εκμεταλέυτηκε την
    ευκαιρεία να κάνει δημόσιες σχέσεις με τη Εθνική Τράπεζα και να "συναλλαχθεί" μαζί της για
    ίδιο συμφέρον. Για να αποδείξει την καλή σχεση που έκτισε με την Τράπεζα του ζητήθηκε να
    έρθει ώς μάρτυρας υπεράσπισης στην γνωστή δίκη. Φαίνεται πως έχει ένα μικρό μερίδιο στην
    τραγωδία της οικογένειας ,χωρίς να υπάρχει κάτι ποινικά κολάσιμο σε αυτό.
    Στην Ζαχοπουλιάδα φαίνεται ,και αυτό πιστεύουν οι περισσότεροι, οτι στέκει αυτο που
    ισχυρίζεται ο Τριανταφυλλόπουλος, οτι ζήτησε συναλλαγή για την υπόθεση του Θεμου με
    κέρδος την προστασία του απο την εμπλοκή του στη Ζαχοπουλιάδα είτε με τη μορφή
    εξυπηρέτησης της Τσέκου, είτε με τη περίπτωση θεμάτων που έχουν σχέση με το Υπ.ΠΟ.

    Ο Καραμανλής φαίνεται να έχει βαρύτατες ευθύνες ,τουλάχιστον στον τομέα επιλογής προσώπων
    αλλα και σε θέματα διαχείρισης κρίσεων και χαρακτηρίζεται μάλλον ανεπαρκής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. Φιλαρακο Τζιμ Καλαμπουράκη σταματα να τον παίζεις ,είσαι μέγάλος πλέον.

    Ο κοσμος το 'χει τουμπανο και εσύ και κάποιοι άλλοι ανεγκέφαλοι εδω μέσα το βλέπετε κομματικά το ζήτημα. Αν είστε πατριώτες και αγαπάτε την Ελλάδα μην ξαναψηφίσετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  139. Ο Καραμανλής δεν έχει καμία ευθύνη

    Δεν είναι δα και ο πρώτος που χρησιμοποιεί ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ.

    Για να πατάξεις το οικονομικό έγκλημα τέτοιοι άνθρωποι χρειάζονται.

    ΑΔΙΣΤΑΚΤΟΙ σαν τον Κλαδά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  140. Γαμώ το μουνί της μάνας σου παλιόπουστα τσάτσε Κλαδά, που να νεκροφιλησεις τα παιδιά σου αλήτη, αφησες το παιδακι και πέθανε.Να σε πετυχουμε πουθενα αν υπαρχει θεος ρε πουστη,να σε πετυχουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  141. Αν ειχαμε ενα δυο ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΟΠΟΥΛΟΥΣ ακομα η ΕΛΛΑΔΑμας θα ηταν πιο καθαρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  142. @zaxos

    Θεός φυλάξοι!

    Διαβάστε τα σχόλια και μη βιάζεστε να βγάλετε συμπεράσματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  143. aganaktismenos politis θα του κλάσετε ταρχίδια όπως και τα δικά μας γιατί μόνο αυτό ξέρετε να κάνετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  144. ΣΙΓΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΠΑΡΑΙΤΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΚΛΑΔΑ... ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟΣ ΤΟΥΣ.... ΔΕΝ ΕΙΔΑΤΕ ΠΟΙΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΤΕΙΧΕ ΤΗΝ ΤΕΛΕΤΑΙΑ ΤΕΤΡΑΕΤΙΑ? ΚΟΒΕΙ ΤΟ ΕΝΑ "ΧΕΡΙ" ΤΟ ΑΛΛΟ? ΤΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΤΑ "ΧΕΡΙΑ" ΓΙΑ ΝΑ "ΒΟΥΤΑΝΕ" ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ!!!! ΣΙΧΑΜΑΤΑ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  145. Βρείτε τον και γαμήστε τον, τον πούστη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  146. Μη γράφετε άλλο μπούρδες.

    Από τα πρακτικά της βουλής που ανάρτησα πιο πάνω φαίνεται ξεκάθαρα ότι :
    - Η υπόθεση είχε γίνει αντικείμενο εκμετάλλευσης από τα ΜΜΕ και τη ΝΔ ως αντιπολίτευση (βλ. άρθρα, τηλ. εκπομπές, δηλώσεις Εβερτ, Παυλόπουλου, ερωτήσεις στη βουλή). Μην ξεχνάμε τους χαμένους του χρηματιστηρίου και τους δανειολήπτες, που έπνεαν τα μένεα απέναντι στην Εθνική τράπεζα, τον καιρό εκείνο.
    - Το ΠΑΣΟΚ έπλεε σε πελάγη αλαζονείας (βλ. δήλωση υφ. Υγείας ΣΠΥΡΑΚΗ)
    «Αυτό το παιδάκι εννοείτε;»

    Ερωτηθείσα, χθες, έξω από τη Βουλή, η υφυπουργός Υγείας κ. Χριστίνα Σπυράκη δήλωσε ότι δεν γνωρίζει το θέμα γιατί «ήμουν από το πρωί σε συσκέψεις». Συμπλήρωσε, ωστόσο, «αν εννοείτε για ένα παιδάκι που πέθανε, κάτι είδα στις ειδήσεις...». Για να καταλήξει χωρίς ίχνος πρωτοτυπίας: «Μην είστε σίγουροι ότι υπάρχει κρατική ευθύνη»...
    - Το παιδί ΔΕΝ είχε καμία πιθανότητα σωτηρίας. Το memorial προσφέρθηκε να αναλάβει την περίπτωση (αφού στο Λονδίνο τους το είχαν ξεκόψει), εφαρμόζοντας ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ θεραπεία.
    Βλέπετε είχαν μαζευτεί χρήματα από τον κόσμο και τους ...μύρισαν.

    - Ο Κλαδάς εμφανίζεται αό το Ρέππα (διαβ. δημοσίευμα πιο πάνω) να έχει στείλει επιστολή πώς χρήματα βρέθηκαν από την ομογένεια, οπότε ΔΕΝ χρειαζόταν η εκταμίευση των χρημάτων από την Εθνική, που έτσι και αλλιώς θα εγκρινόταν.
    - Γιατί ο Κλαδάς εγκατέλειψε την υπόθεση της οικογένειας ?
    Μήπως γιατί δεν είχε τίποτα να κερδίσει (πολιτικά) ή, μήπως, γιατί η διεκδίκηση πια αφορούσε στην είσπραξη των χρημάτων (ήδη είχαν εισπραχτεί 12.000.000δρχ και εγκριθεί 35.000.000δρχ προς είσπραξη) από τους γονείς για βιοποριστικούς λόγους ?
    - Μάρτυρας μπορεί να πήγε γιατί ήταν γνώστης των περιστατικών και ΟΧΙ ως μάρτυρας υπεράσπισης της τράπεζας.
    Eκτός και αν η συμβολή στην αποκάλυψη της αλήθειας σε μεταβάλλει σε μάρτυρα υπεράσπισης της τράπεζας

    O k. M.(Ευθύμιος) τα λέει μισά και όπως τον βολεύουν, ξέροντας ότι όλοι θα τσιμπήσουν (χαροκαμένη μάνα, πεθαμένο παιδάκι κλπ) και δεν θα αναλύσουν την αυθεντικότητα και το περιεχόμενο της συνομιλίας με τον Κουτοδήμο, την οποία μαγνητοφώνησε ο ίδιος. Σιγά μην πιστέψουμε ότι οι συνεργάτες του τον μαγνητοφωνούν εν αγνοία του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  147. tsougdw,

    τώρα που γνωριστήκαμε μπορώ να
    σε φωνάζω ΤSSSS;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  148. ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ το 120 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΠΟΥ ΕΔΟΣΕ Ο ΚΑΣΜΑΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ??

    ΚΥΡΙΕ ΚΛΑΔΑ ΠΟΣΑ ΠΗΡΑΤΕ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΠΟΣΑ ΔΟΣΑΤΕ ΣΤΟ ΣΥΝΕΤΑΙΡΑΚΙ ΣΑΣ ???







    ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ το 120 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΠΟΥ ΕΔΟΣΕ Ο ΚΑΣΜΑΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ??

    ΚΥΡΙΕ ΚΛΑΔΑ ΠΟΣΑ ΠΗΡΑΤΕ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΠΟΣΑ ΔΟΣΑΤΕ ΣΤΟ ΣΥΝΕΤΑΙΡΑΚΙ ΣΑΣ ???







    ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ το 120 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΠΟΥ ΕΔΟΣΕ Ο ΚΑΣΜΑΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ??

    ΚΥΡΙΕ ΚΛΑΔΑ ΠΟΣΑ ΠΗΡΑΤΕ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΠΟΣΑ ΔΟΣΑΤΕ ΣΤΟ ΣΥΝΕΤΑΙΡΑΚΙ ΣΑΣ ???







    ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ το 120 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΠΟΥ ΕΔΟΣΕ Ο ΚΑΣΜΑΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ??

    ΚΥΡΙΕ ΚΛΑΔΑ ΠΟΣΑ ΠΗΡΑΤΕ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΠΟΣΑ ΔΟΣΑΤΕ ΣΤΟ ΣΥΝΕΤΑΙΡΑΚΙ ΣΑΣ ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  149. 10:15 τα επαναλαμβάνω εκτός και αν δεν ξέρεις να διαβάζεις:

    Μη γράφετε άλλο μπούρδες.

    Από τα πρακτικά της βουλής που ανάρτησα πιο πάνω φαίνεται ξεκάθαρα ότι :
    - Η υπόθεση είχε γίνει αντικείμενο εκμετάλλευσης από τα ΜΜΕ και τη ΝΔ ως αντιπολίτευση (βλ. άρθρα, τηλ. εκπομπές, δηλώσεις Εβερτ, Παυλόπουλου, ερωτήσεις στη βουλή). Μην ξεχνάμε τους χαμένους του χρηματιστηρίου και τους δανειολήπτες, που έπνεαν τα μένεα απέναντι στην Εθνική τράπεζα, τον καιρό εκείνο.
    - Το ΠΑΣΟΚ έπλεε σε πελάγη αλαζονείας (βλ. δήλωση υφ. Υγείας ΣΠΥΡΑΚΗ)
    «Αυτό το παιδάκι εννοείτε;»

    Ερωτηθείσα, χθες, έξω από τη Βουλή, η υφυπουργός Υγείας κ. Χριστίνα Σπυράκη δήλωσε ότι δεν γνωρίζει το θέμα γιατί «ήμουν από το πρωί σε συσκέψεις». Συμπλήρωσε, ωστόσο, «αν εννοείτε για ένα παιδάκι που πέθανε, κάτι είδα στις ειδήσεις...». Για να καταλήξει χωρίς ίχνος πρωτοτυπίας: «Μην είστε σίγουροι ότι υπάρχει κρατική ευθύνη»...
    - Το παιδί ΔΕΝ είχε καμία πιθανότητα σωτηρίας. Το memorial προσφέρθηκε να αναλάβει την περίπτωση (αφού στο Λονδίνο τους το είχαν ξεκόψει), εφαρμόζοντας ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ θεραπεία.
    Βλέπετε είχαν μαζευτεί χρήματα από τον κόσμο και τους ...μύρισαν.

    - Ο Κλαδάς εμφανίζεται αό το Ρέππα (διαβ. δημοσίευμα πιο πάνω) να έχει στείλει επιστολή πώς χρήματα βρέθηκαν από την ομογένεια, οπότε ΔΕΝ χρειαζόταν η εκταμίευση των χρημάτων από την Εθνική, που έτσι και αλλιώς θα εγκρινόταν.
    - Γιατί ο Κλαδάς εγκατέλειψε την υπόθεση της οικογένειας ?
    Μήπως γιατί δεν είχε τίποτα να κερδίσει (πολιτικά) ή, μήπως, γιατί η διεκδίκηση πια αφορούσε στην είσπραξη των χρημάτων (ήδη είχαν εισπραχτεί 12.000.000δρχ και εγκριθεί 35.000.000δρχ προς είσπραξη) από τους γονείς για βιοποριστικούς λόγους ?
    - Μάρτυρας μπορεί να πήγε γιατί ήταν γνώστης των περιστατικών και ΟΧΙ ως μάρτυρας υπεράσπισης της τράπεζας.
    Eκτός και αν η συμβολή στην αποκάλυψη της αλήθειας σε μεταβάλλει σε μάρτυρα υπεράσπισης της τράπεζας

    O k. M.(Ευθύμιος) τα λέει μισά και όπως τον βολεύουν, ξέροντας ότι όλοι θα τσιμπήσουν (χαροκαμένη μάνα, πεθαμένο παιδάκι κλπ) και δεν θα αναλύσουν την αυθεντικότητα και το περιεχόμενο της συνομιλίας με τον Κουτοδήμο, την οποία μαγνητοφώνησε ο ίδιος. Σιγά μην πιστέψουμε ότι οι συνεργάτες του τον μαγνητοφωνούν εν αγνοία του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  150. οτι και να παθει ο κλαδας δεν ειναι αρκετο γι αυτα που εκανε, δεν μπορω να καταλαβω ομως γιατι τα βαζετε με αυτους που τον ξεσκεπαζουν, μηπως ο κλαδας σας κανει τα χατιρια ρε κοπριτες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  151. EIMAI O 10.15
    ΔΕΝ ΓΡΑΦΩ ΜΠΟΥΡΔΕΣ


    ΕΙΝΑΙ Ο ΘΟΡΥΒΟΣ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ Μ ΑΦΗΝΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ

    ΠΟΝΑΩ ΠΟΝΑΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  152. Τριανταφυλλοπουλε
    σκιστον τον μπινε!!!

    Μαζι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  153. Μερικούς ανθρώπους τους καταλαβαίνει κανείς μόνο και μόνο από τη φάτσα τους.

    Είναι ολοφάνερο ότι είναι ΑΛΗΤΕΣ & ΚΤΗΝΗ .

    Χρησιμοποιούν το σύστημα για ίδιον όφελος και είναι τόοοοοοοοοσο αχάριστοι που ακόμα και αυτοί που τους έχουν προωθήσει έχουν αηδιάσει από την αχαριστία τους.

    "Ουδείς πιο αχάριστος εκ' του ευεργετηθέντος".

    Τους Βλέπεις ρε παιδί μου και αμέσως λες : Τι ΣΚΑΤΟΦΑΤΣΕΣ που είναι ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  154. κοπρίτης είσαι αρχικλέφταρε ,τσίμπα τώρα το πρόστιμο για να μάθεις να κόβεις αποδείξεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  155. H ΕΘΝΙΚΗ παρακρατα τα
    χρηματα αυτα που συγκεντρωθηκαν
    για τη θεραπεια του μικρου και
    τωρα ακομη;

    Aν ναι να ενα θεμα για ενεργοποιηση των
    bloggers

    Ας ξεκινησει με τα χρηματα αυτα ενα ιατρικο κεντρο στη μνημη του μικρου Βασιλακη και της Αμαλιας)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  156. Κλαδά παλαιόπουστρα , γαμημένε εφοριακέ , βάλε το κλαδί στο κώλο σου ΑΛΗΤΗ .
    Ήσουν και διευθυντής του πρώην ΣΔΟΕ παλαιοΑρχίδι, σκατόφατσα .

    Φτου σου ΑΛΗΤΑΡΑ , τα Πιάνεις απο παντού και υπηρετείς τη σεμνότητα και ταπεινότητα της κυβέρνησης , ε ;

    Μα αν ρε ΧΟΝΤΡΟΜΑΛΑΚΑ , ΕΙΣΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΣΔΟΕ Ή ΟΠΩΣ ΑΛΛΙΩΣ ΛΕΓΕΤΑΙ Η ΓΑΜΗΜΕΝΗ ΑΥΤΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ , ΤΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΚΛΕΒΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΡΕ ΑΡΧΙΔΙ ;;

    ΓΙΑ ΦΤΥΣΙΜΟ ΕΙΣΑΙ .
    ΦΤΟΥ ΣΟΥ ΧΟΝΤΡΟΒΟΥΒΑΛΕ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  157. Klada kala sta leei o pio panw.
    Mas exete aidiasei olous kai oles .
    Fygete Alitofatses kai pigainete sto diaolo i opou allou thelete.

    Arketa sas exei anexthei o ellinikos laos , i elliniki diakiosini ,i idia i xwra.

    Sto exwteriko gelane re malakokavlia me tous ellines kai tin ellada.

    Se prosfato taxidi mou sti Gallia otan me rwtisan apo pia xwra eimai kai tous eipa ELLADA , gelousan kai mou eipan :

    A ellada , ekei pou klevoun oloi ?

    Kala leei o filos / fili pio panw pou sas vrizei .
    Anekdiigitoi eiste kai ALHTES .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  158. Ρε μπούχο φαντάσου να ήταν το παιδί σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  159. Και οι πολιτική που ακόμα έχουν εν ισχύ ένα νόμο από την Εποχή του Μεταξά είναι συνυπεύθυνοι μην τους χαρίζεστε...

    Αν ήταν για να εξυπηρετήσουν κανένα λαμόγιο θα έτρεχαν στην βουλή να κάνουν καμιά τροπολογία...

    ΑΣΤΑ ΔΙΑΛΑ ΟΣΟΙ ΕΧΕΤΕ ΑΣΚΗΣΕΙ ΕΞΟΥΣΙΑ ΓΑΜΙΕΣΤΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  160. KATΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΛΑΔΑ!

    ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΙΜΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  161. β) Τι νομική σχέση είχε (o Κλαδας)με την οικογένεια και πώς τεκμηριώνεται αυτό με έγγραφα?

    Αυτο το θεμα τεθηκε χθες στην εκπομπη του Μακη ο οποιος εδειξε
    ενα εγγραφο που αποδεικνυε oτι οντως ηταν ο δικηγορος της οικογενειας
    (μαλλον δεν ειδες την εκπομπη μεχρι τελους)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  162. Τον παίρνουμε ανα πάσα στιγμή και παντού (και στη Ελλάδα, και στον Καναδά και όπου θέλετε).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  163. ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΗΣ. ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟ ΛΑΟ ΠΟΥ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙ. ΤΕΤΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΊ ΜΑΣ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ. ΚΛΑΔΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΕΤΣΙ ΑΦΟΥ ΣΕ ΚΑΛΥΠΤΕΙ Η ΔΕΞΙΑ!!!ΟΙ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ ΕΧΟΥΝ ΧΡΩΜΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  164. Φίλε Jim o Ka(la)mpourakis,
    σεβαστές οι απόψεις σου. Άλλα μήπως ξέρεις μεταξύ των άλλων τι έγιναν τα 120 εκατομμυρια ? Επιστράφηκαν ? (Ρητορική ερώτηση ... προφανώς) Ποιοι τα μοιράστηκαν τα χρήματα και με ποιο δικαίωμα? Τα απολαμβάνουν οι μέτοχοι της εθνικής ή ακόμα χειρότερα, καμιά δεκαριά "Κλαδάδες" ? Υπερ πίστεως τόσα χρήματα....? (και μη μου πει κανένας ότι κάποια χρήματα πήρε η οικογένεια, δεν μιλάω για τα ψίχουλα αλλά για τα υπόλοιπα...)Ο καθένας ας βγάλει τα δικά του συμπεράσματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  165. IS



    TRIANTAFYLLOPOULOS




    A GAY;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  166. Οι άνθρωποι που έχει επιλέξει ο πρωθυπουργός προσβάλουν το δημόσιο αίσθημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  167. Ρε Μαλάκες γιατί δεν ανεβάζετε το θέμα πρώτο;
    Αυτή η Μαλακία με το link νομίζετε ότι σας απαλάσει;
    ΑΝΕΒΑΣΤΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΡΩΤΟ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΕΚΕΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΗΣ ΓΗΣ Ο ΑΡΧΙΠΟΥΣΤΑΡΟΣ ΚΛΑΔΑΣ.
    Μήπως τα πήρατε κι εσείς;
    Χάθηκε ένα αγγελούδι για να τα πάρει ο Κλαδάς.
    Παιδιά δεν έχετε;
    Θυμάστε ρε ΜΑΛΑΚΕΣ τα μάτια του Παναγιωτάκη;
    Αυτό το βλέμα να στοιχιώσει στο μυαλό και το δικό σας και κυρίως στο ΑΡΧΙΠΟΥΣΤΑΡΟΥ ΚΛΑΔΑ.

    Ρε ΜΑΛΑΚΑ Καραμαλή τί κάνεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  168. Εσύ μαλάκα από πάνω πότε θα μάθεις να εκφράζεσαι σωστά μαλάκα ε μαλάκα !Koυράγιο Κλαδά θα περάσουν οι Ούνοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  169. ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ, ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΠΟΥ ΣΕ ΨΗΦΙΖΩ ΑΝΕΛΗΠΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ 10 ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΓΥΡΩ ΣΟΥ; ΧΑΘΗΚΑΝ ΟΙ ΤΙΜΙΟΙ ΟΙ ΣΩΣΤΟΙ ; ΠΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΒΡΗΚΕΣ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΛΑΔΑ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΗΝ ΣΚΑΤΟΦΑΤΣΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΛΑΜΟΓΙΟ ; ΡΕ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΟΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΑΝΕ ΟΛΟΙ ΣΑΝ ΛΥΚΟΡΝΙΑ ΠΟΤΕ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΤΗΝ ΝΔ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΝΑ ΠΕΣΟΥΝ ΠΑΝΩ ΝΑ ΞΕΣΚΙΣΟΥΝΕ ; ΡΕ ΓΑΜΗΣΕ ΤΟΥΣ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ (ΕΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΑΚΟΜΗ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  170. @ 1.44 μ.μ.

    Εσύ ρε Πουστράκι γιατί παρεξηγήθηκες;
    Αλαξοκολιές κάνεις με τον Κλαδά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  171. eleos....bourdelo tin exete kanei tin elladitsa!ti malakas...dn uparxei...skatofatsa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  172. Αυτή η χώρα είναι καταδικασμένη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  173. στον ανώνυμο της 1,44,

    Ρε ζώο ξέρεις να διαβάζεις ή όχιν αλαξοκολιά θα άκανα εάν έπερν ατο μέρος του. Βλέπεισ πουθενά να κάνω κάτι τέτοιο με τον μαλάκα Κλαδά που υποστηρίζεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  174. 3.56
    και τώρα ξαναγράψτο με δικά σου λόγια στα Ελληνικά!Αμόρφωτε χιμπατζή που θες να έχεις και πολιτική γνώμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  175. Στα 47 μου χρονια ειναι η πρωτη φορα που εξοργιζομαι τοσο πολυ απο μια ειδηση.Εδω εχουμε ενα"φονο".Μπορει ισως να μην καταφερνε το παιδακι να ζησει και αν ακομη πηγενε στην Αμερικη.Αλλα αυτος ο"κυριος" του στερησε ακομη και αυτη την ελπιδα.
    ΝΤΡΟΠΗ και ΑΙΣΧΟΣ.
    Και πρεπει ολοι να παρουν θεση,απο τον πρωθυπουργο μεχρι και τον τελευταιο που ακουμπα αυτη η υποθεση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  176. Μπράβο στον Καραμανλή !!!
    Μπράβο στην ΝΔ !!!
    Μπράβο στους ¨Ελληνες που αξίζουν αυτούς που τους κυβερνούν !!!!
    Αιδίασα ..........

    Αλλά γυρίζει ο τροχός και μετά που θα κρυφτούνε όλοι τους.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  177. Για μια άλλη φορά Πλάτωνας !!! :

    „……..οι μέτριοι και παρηκμασμένοι κυβερνήτες

    ενός κατ ´ επίφαση δημοκρατικού πολιτεύματος,

    επιχειρούν να διάγουν τη μετριότητα και την παρακμή τους στους

    ανυποψίαστους πολίτες.

    Διότι ο μόνος τρόπος οι μέτριοι και παρακμασμένοι να

    επικυριαρχήσουν, είναι τούτο να το πράξουν επί………Ομοίων τους !!! „

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  178. Εγώ κατάλαβα ότι όλοι στην Ν.Δ και στην κυβέρνηση είναι πισωγλέντηδες.
    Τον παίρνουν απο παντού και έχουν γραμμένο τον ελληνικό λαό.
    ¨Οτι κάνουν το κάνουν για την πάρτη τους και ποτέ για το καλό του συνόλου του ελληνικού λαού.
    Αλλά ο κόσμος άρχισε και καταλαβαίνει και όταν θα βγεί στους δρόμους όπως έγινε στην Αργεντινή πριν μερικά χρόνια τώτε επιτέλους θα αλλάξέι κάτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  179. Πουτάνας γιε Κλαδά! Και νεκρή να είναι η μάνα σου, σου την γαμώ ρε μαλάκα δολοφόνε! Εσύ και οι φίλοι σου οι τραπεζίτες τσιμπουκώνετε πακιστανούς και αλβανούς και καταπίνετε λίτρα σπέρματος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  180. Υπήρχαν κι άλλοι "καταδικασμένοι" αλλά ταξίδεψαν Αμερική με κρατικά έσοδα...
    Γιατί δε αφήσατε το πόστ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  181. ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΠΙΑ... ΑΠΟΡΩ ΠΩΣ ΥΠΑΡΧΩ ΑΚΟΜΑ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  182. Γράψτε όλοι επώνυμα - ανώνυμα no problem μόνο γράψτε πολλές φορές και κάθε μέρα:
    Κλαδάς=Δολοφόνος νηπίων

    Κλαδάς=Δολοφόνος νηπίων

    Κλαδάς=Δολοφόνος νηπίων

    Silyos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  183. Η Ελλάδα έχει πολλούς σαν το Κλαδά για να κλαδεύει τους πολλούς και να μην κλαδεύει τους λίγους.

    Κρατικοδίαιτοι , Καρεκλοκένταυροι , Κομματόσκυλα , Φιλοτομαριστές ,Γλύφτες ενός πολιτικού συστήματος που ήδη έχει καταρεύσει.

    Το μόνο που τους νοιάζει είναι πως θα κάνουν περιουσίες , πως θα "στίβουν" τον απλό έλληνα πολίτη και πως θα πλουτίζουν οι ίδιοι κάνοντας θελήματα στους πραγματικά κατέχοντες φοροφυγάδες.

    Μπράβο στον Ιερώνυμο που είπε :

    Όταν αρρωσταίνουν τα πρόσωπα , αρρωσταίνουν και οι Θεσμοί.

    Οι σημερινοί πολιτικοί είναι στη πλειοψηφία τους βαριά άρρωστοι , όλοι οι συν αυτών βαριά άρρωστοι , όλα τα τσιμπούρια βαριά άρρωστα και ενώ η Ελλάδα μας έχει θεσμούς , Νόμους , Ήθη και Έθιμα μοναδικά σε όλο το κόσμο ,
    έχει καταντήσει από όλα αυτά τα αρρωστημένα πρόσωπα και μυαλά , μια χώρα άρρωστη μια χώρα που δεν αγαπά ούτε τους έλληνες και πολύ περισσότερο ούτε τους ξένους που εργάζονται και προσφέρουν έργο σε αυτή τη χώρα.

    Τι να περιμένει κανείς από μια τέτοια χώρα που θεωρεί τους Έλληνες, εχθρούς της και τους οικονομικούς μετανάστες μιάσματα ;

    Οι μόνοι δηλαδή ΄΄εξυπνοι είναι οι πολιτικοί και τα τσιμπούρια τους ;

    Κάνετε λάθος αν το νομίζετε αυτό.

    Είστε ΑΛΗΤΕΣ και ΒΡΩΜΕΡΑ υποκείμενα γιατί κάνετε τη ζωή όλων μας δύσκολη ενώ είναι πολύ πιο εύκολη.
    Είστε Άχρηστοι και Τρισάθλιοι .
    ΕΙΣΤΕ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΠΟΛΛΕΣ - ΠΟΛΛΕΣ ΜΟΥΝΤΖΕΣ ΚΑΙ ΦΤΥΣΙΜΟ .
    ........ΚΑΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΜΟΝΟ ΤΟΥΤΟ:

    Και σας ΜΟΥΤΖΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΑΣ ΦΤΥΝΟΥΜΕ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  184. Βουλιάζουμε σταδιακά, αργά και σταθερά στα σκατά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  185. πολλες φορες θελουμε να εκφρασουμε τη γνωμη μας,να πουμε το παραπονο
    μας,αλλα αλλα δεν εχουμε το''που'' η το''ποιον'' να μας ακουσει. Ζητω
    λοιπον την κατανοηση σας και ενα-δυο λεπτα απο τον πολυτιμο χρονο σας
    να διαβασετε αυτες τις γαμμες, που πιστευω οτι ειναι σκεψεις και
    προβληματισμοι πολλων συμπολιτων μας, που αγωνιουν για το τι γινετε
    και ανησυχουν για το αυριο το δικο τους και των παιδιων τους.
    Μολις που τελειωσε η πρωτη διακυβερνηση της Νεας Δημοκρατιας και
    μπηκαμε στη δευτερη.
    Μια πρωτη διακυβερνηση που στιγματιστηκε απο ενα σωρο
    σκανδαλα[κουμπαροι, παραδικα-
    στικο,πακιστανοι,υποκλοπες,πτυχιο Νατασας, βιλλα Ρουσοπουλου,τα αρχαια
    του κ. Αχιλλεα,
    πυρκαγιες κλπ.] και την παντελη απουσια του πρωθυπουργου της χωρας
    ,απ'ολα ταδρωμενα
    για 31/2 ολοκληρα χρονια.Ασφαλως θα θυμαστε τα σκιτσα του πρωθυπουργου
    να κοιματε στον καναπε,να αλλαζει πλευρο κλπ.
    Και αισιως εδω και 3-4 μηνες περασαμε στη δευτερη διακυβερνηση απ' τη
    Νεα Δημοκρατια
    και ο κυκεωνας των "εξεληξεων" καλα κρατει.Ρε παιδι μου λες και το
    κανουν επιτηδεςκαι το
    ενα σκανδαλο σκαει μετα το αλλο.Απο που να αρχισει κανεις και που να
    τελειωσει.πρωτη φορα βλεπω κυβερνηση να μην μπορει να μοιρασει ''δυο
    γαιδουριων αχυρο'' που θα ελεγε και ο παππους μου ο συγχωρεμενος.και
    οχι μονο αυτο,αλλα δεν εχουν ουτε καν επικοινωνιακη πολιτικη μπας και
    καλυψουν και κατι.πασχιζουν εκει στου μαξιμου αλλα η μια γκαφα
    διαδεχετε την αλλη.
    Δευτερη διακυβερνηση απ'τη νεα δημοκρατια και ''βουρ'' με νωπη την
    λαικη εντολη για τη ''νεα εποχη'', την ξανα ''επανιδρυση του
    κρατους''. ΠΟΙΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ!!! αυτου του κρατους
    που ειχε κατεδαφιση τοΠΑΣΟΚ ντε. Πηραν λοιπον τα μυστρια και τα
    φτυαρια και αρχισαν το ''χτισιμο''.Και να ο Μαγγινας να ο
    Ζαχοπουλος,να το ΑΣΕΠ,να το ασφαλιστικο,να τα εθνικα θεματα,να η
    παιδεια, να το ενα να το αλλο.Λες και εχουν βαλει στοιχημα να
    ισοφαρισουν η να ξεπερασουν τα σκανδαλα της πρωτης διακυβερνησης.Που
    σημειωτεον
    ακομη περιμενουν απαντησεις.
    Βλεπεται ο κοσμος θυματε,δεν ξεχνα οσο ευκολα μερικοι νομιζουν.
    Αλλα το προφιλ του πρωθυπουργου πρεπει να παραμεινει ασπιλο.Αυτο ειναι
    το μεγαλο ζητουμενο.Μην αγγιξει κανεις και τιποτε το τον κ. Καραμανλη.
    Και να οι διαφοροι μαιντανοι-
    υπουργοι-βουλευτες στα καναλια και στα κεντρικα δελτια ειδησεων να
    προσπαθουν να υπερασπιστουν την λεγομενη κυβερνητικη πολιτικη η τον
    ιδιο τον πρωθυπουργο και να συμαζεψουν τα ασυμαζευτα προσβαλοντας
    πολλες φορες τη νοημοσυνη του τηλεθεατη.
    Και Ω!!! του θαυματος της τελευταιες ημερες εχουν χαθει ολοι τουςαπ'
    τα καναλια λες και
    επεσε φιλλοξερα.Λενε οτι δεν εχουν παρει οδηγιες απο το Μαξιμου και
    γραμμη για το τι θα πουν η πως να χειριστουν την υποθεση
    Ζαχοπουλου.[Βλεπετε οι βασικοι πρωταγωνιστες την
    κοπανισαν ως συνηθως].Αλλες φορες δεν βαζουν γλωσσα μεσα τωρα δεν
    ξερουν τι να πουν.
    ΤΙ ΝΑ ΠΟΥΝ !!! Δεν μπορουν να πουν κατι δικο τους τελος παντων, δεν
    τους επιτρεπετε να εκφερουν τη γνωμη τους ελευθερα, πρεπει να παρουν
    εντολη.Να τους πει καποιος τι θα πουν ,πως μαθενουμε τα παπαγαλακια
    και τα πιθηκακια να λενε και να κανουν πραγματα
    κατι τετοιο.Και εδω γεννατε η ΑΠΟΡΙΑ! αμα θελαμε παπαγαλακια και
    πιθηκακια γιατι δεν παμε στο ζωολογικο κηπο και ψηφιζουμε αυτους ναμας
    εκπροσωπουν στη βουλη?
    Τελος παντων θελησα να γραψω αυτες τις σκεψεις μου γιατι αγανακτω οταν
    βλεπω αυτα που βλεπω στα διαφορα μεσα μαζικης ενημερωσης απ' τη μια,
    τα οποια αντι να ασκουν κριτικη και ελεγχο στην εξουσια, γινοντε ενα
    με αυτη [ευτυχως οχι ολα] μπας και παρουν καμμια ''χορηγια''[ βλεπε
    Μεγαρο Μουσικης], κι απ' την αλλη τον μεροκαματιαρη στον ιδιωτικο
    τομεα να προσπαθει να ζησει οικογενια με 30 ευρω τημερα,να στειλει τα
    παιδια του σχολειο μπας και καταφερουν και παρουν κανενα πτυχειο και
    βρουν καποια καλυτερη τυχη απ' τους ιδιους.Αλλα οταν βλεπεις οτι οι
    θεσεις δινονται μετον τροπο που δινονται [βλεπε
    συνεντευξη ΑΣΕΠ και φωτο] τοτε τι κανεις?

    με εκτιμηση

    ενας φανατικος αναγνωστης του Θεματος.

    σάρωση0001.jpg
    213K Προβολή Λήψη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  186. Για να καταλάβετε όλοι τι ΕΜΕΤΟΙ μας κυβερνάνε και τι ΞΕΡΑΣΜΑΤΑ επιλέγουν για συνεργάτες τους.
    Για να καταλάβετε ποιους ψηφίζετε κάθε 4 χρόνια, ή και λιγότερα ανάλογα με τις κομματικές τους σκοπιμότητες...
    Για να καταλάβετε που έχει ξεπέσει η ίδια η δημοκρατία με το γελοίο "αντιπροσωπευτικό σύστημα" και την παντελή αποχή του λαού από τη λήψης κάθε μορφής απόφασης.
    Όσο κάθεστε να κοιτάτε την τηλεόραση αποχαυνωμέμοι και αρκείστε να ψηφίζετε κάθε τέσσερα χρόνια τέτοια λαμόγια και δολοφόνους, αυτά θα γίνονται.

    Με οργή,
    CitizenX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  187. παιδια μην αφησετε να σας φημοσουν.Αυτο προσπαθουν να κανουν.Και προσεξτε και αυτους που προσπαθουν να σας σαμποταρουν με τα γραφομενα τους.Τ press GR ΤΟΥς ΠΟΝΑΕΙ ΠΟΛΥ. Επιτελους το εδειξαν ποσο τους
    τσουζει.Μην το βαζετε κατω.Ολοι ημαστε μαζι σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  188. Δέν γνωρίζω εάν ή φωνή διαμαρτυρίας ενός πολίτη θά μπορούσε νά
    φιλοξενηθεί από τό press-gr, αλλά επειδή όπως λέτε το press-gr είμαστε εμείς
    αποφάσισα να σάς γράψω. Εξανίσταμαι με ότι συμβαίνει γύρω μου.Σκάνδαλα να
    ''σκάνε'' το ένα μετά το άλλο καί κατά ένα μαγικό τρόπο το ένα να
    ακολουθεί το άλλο στό αρχείο.
    Ανοικτά εθνικά θέματα με τούς πολιτικούς μας διαχρονικά καί συστηματικά
    νά υποχωρούν [χωρίς το παραμικρό έστω αντάλλαγμα] καί φτάσαμε να
    θεωρούμε ανυποχώρητη εθνική θέση γιά το Σκοπιανό, τόν γεωγραφικό
    προσδιορισμό [άνω, κάτω, δεξιά, αριστερά] στό όνομα Μακεδονία[αυτό εκχωρήθηκε] ή
    το βέτο.
    Ασφαλιστικό,ακρίβεια,μισθοί,συντάξεις καί τα μυαλά στα κάγκελα.Βράζει
    ολόκληρη
    η κοινωνία καί το Μαξίμου στόν κόσμο του ''αγρόν ηγόραζε''.
    Και οι υπουργοί,τα πρωτοκλασάτα στελέχη πάλι εξαφανισμένοι.Αφού το ΜΕΓΑ
    μάλλον δεν κατάφερε να βρεί άλλον σήμερα το πρωί και έβγαλε άκουσον
    άκουσον τον Μαγγίνα. Από πότε οι αποδεδειγμένα ψεύτες-κλέφτες βουλευτές
    να βγαίνουν και πάλι στό γυαλί και να μας κάνουν κηρύγματα ένας θεός το
    ξέρει και το ΜΕΓΑ.
    Αλλά και και οι βουλευτές που βγαίνουν να υποστηρίξουν τίς κυβερνητικές
    θέσεις είναι αν μη τι άλλο γιά γέλια.Παραθέτω ενδεικτικά δύο
    παραδείγματα.
    α] Ο κος Σ. Κεδίκογλου δήλωσε σε τηλεοπτικό σταθμό ότι η Αριστερά δέν
    ενδιαφέρεται γιά τη μεγάλη μάζα των εργαζομένων, αλλά για τους λίγους
    και προνομιούχους και σάν παράδειγμα της ''μεγάλης μάζας των
    εργαζομένων'' για τους οποίους αδιαφορεί η Αριστερά και προφανώς ενδιαφέρεται η
    Δεξιά, ανέφερε τους οικοδόμους και τους σιδεράδες.Νομίζω κάθε σχολιασμός
    είναι περιττός.
    β] Ο βουλευτής της Ν.Δ. κος Ντινόπουλος στό κεντρικό δελτίο ειδήσεων
    του ALTER και σε συζήτηση με συνδικαλιστές επιβεβαίωσε [κατά λάθος] τη
    θέση του συνδικαλιστή ότι δηλ. στό μέλλον ο εκάστοτε υπουργός θα μπορεί
    με μία τροπολογία να αλλάζει το ασφαλιστικό κατά το δοκούν.Αποτέλεσμα
    ήταν η έκρηξη του πολιτικού σχολιαστή κου Τράγκα. Και όταν ο βουλευτής
    ζήτησε εξηγήσεις εισέπραξε την εξής απάντηση ''εαν σας εξηγήσω θα είναι
    πολύ επώδυνο για εσάς''.
    Και κλείνω αυτή μου την επιστολή με μία καταγγελία.
    Είναι αλήθεια αυτό που άκουσα σε μικρό κανάλι οτι ο πρώην υπουργός
    πολιτισμού των Σκοπίων εργάζετε σήμερα εάν δεν κάνω λάθος σαν σκηνοθέτης
    στο κρατικό θέατρο βορείου Ελλάδος ?Θα ήθελα μία απάντηση σε αυτό.
    Μετα τιμης
    petrosdiver.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  189. Αγαπητό PRESS-GR το προβλημα στο οποίο θα αναφερθώ πιθανόν να αφορά και άλλους εργαζομένους στον ιδιωτικό τομέα.Εργάζομαι χρόνια σε διάφορα εργοστάσια αλλά αυτό που συμβαίνει στην τελευταία επιχείρηση είναι όντως λίγο περίεργο.Συμβαίνει πολλές φορές το χειμώνα να μην δουλεύουμαι φούλ 8ωρο με αποτέλεσμα όταν κάνουμε υπερωρίες να χρησιμοποιούνται από την εταιρεία γιά να κάλύψουν τα λιψά 8ωρα.Επίσης όταν εργαζόμαστε Κυριακές τις πληρωνόμαστε σαν κανονικές εργάσημες.Θα ήθελα να ξέρω αν υπάρχει τέτοια νομοθεσία. Δέν μπορώ να αναφέρω ονόματα όπως καταλαβαίνετε για προφανείς λόγους. Ευχαριστώ για την φιλοξενεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση