GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Τον Αμβρόσιο κατηγορεί για "εκβιαστή"...

...ο μητροπολίτης Μεσσηνίας. Τον απείλησε και με "νέα φωτογραφία"; .. Δεν ξέρουμε ακόμα ποια δικαστική εξέλιξη θα έχει η ιστορία ...

...ο μητροπολίτης Μεσσηνίας. Τον απείλησε και με "νέα φωτογραφία";
..
Δεν ξέρουμε ακόμα ποια δικαστική εξέλιξη θα έχει η ιστορία με την καταγγελία για "εκβιασμό" που έκανε ο μητροπολίτης Μεσσηνίας Χρυσόστομος. Στο εκκλησιαστικό παρασκήνιο λένε πάντως ότι τα όσα είπε στρέφονται κατά του μητροπολίτη Καλαβρύτων Αμβρόσιου. Αυτον εννοούσε, ανεξάρτητα από το αν μπορεί να το αποδείξει. Και για τον οποίο, συγκεκριμένα, λέει ότι του τηλεφώνησε - ο ίδιος ή κάποιος τρίτος;- και του είπε ότι αν δεν ψηφίσει τον Σπάρτης θα "βγει" και άλλη φωτογραφία του από εμφάνισή του κοσμικού χαρακτήρα. Ο Αμβρόσιος τα διαψεύδει από την πλευρά του και διαβάστε παρακάτω τι υποστηρίζει...

47 σχόλια

  1. Τι δουλεια έχει ο Αμβρόσιος, σαν εκβιαστής. Εγώ είμαι ο εκβιαστής. Και λέω ο Χρυσόστομος να πάει να ψηφίσει όποιον θέλει και να αφήσει τις βουστιές. Θέραμε ότι είναι βούστης αλλά όχι και τόσο. Νύχτα να δεις θα φύγει από τη Καλαμάτα. Οι βούστηδες δεν έχουν θέση στη Μεσσηνία. Εμείς έχουμε άλλα βίτσια.
    Να δεις η αδερφάρα της Μεσσηνίας αυτό το κείμενο θα το παρουσιάσει στον ανακριτή για εκβιαστικό στοιχείο. Χα Χα Χα !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και εγένετο πρωία και εγένετο εσπέρας ημέρα δύο όπου κλπ κλπ οι άγιοι πατέρες κλπ κλπ!!! Τι να κάνουν οι άνθρωποι! Ο πατέρας τους Αβραάμ έχει πολλή δουλειά στη Σιών και δεν πατακολουθεί τους υιούς αυτού αν τηρούν "τους νόμους και τους προφήτας!" Ύστερα η εκκλησία τους είναι αυτοκέφαλη και μπορούν να κάνουν και του κεφαλιού
    τους.
    Όταν η "διακονία" γίνεται "εξουσία",
    τότε πέφτουμε στο "αρχή άνδρα δείκνυσι"! Και Το πρόβλημα είναι πως για να αφοσιωθείς στο θεό πρέπει να έχεις απαλλαγεί από τις ανθρώπινες αδυναμίες σου!!! λένε οι΄"άγιοι πατέρες" !!! Τώρα πώς θα απαλλαγείς από μια ιδιότητα που σου την έδωσε ο Θεός, που θέλεις να υπηρετήσεις, είναι μια κουβέντα τρελλή. Πρέπει να έλθεις κόντρα με το δημιουργό σου! Και πρέπει να βγεις νικητής! Και τότε; Είσαι πιο δυνατός κι από αυτόν !! Τι σου μένει; Σου μένει να τον γράφεις ..Άφήστε. άγιοι πατέρες . Ευχαριστούμε, δε θα πάρουμε. Εμείς θα μεινουμε με τους μικρούς και ταπεινούς ιερείς μας του χωριού μας που σαν οικογενειάρχες πασκίζουν με το φόβο της αματίας να τα βγάζουν πέρα βοηθώντας κιόλας τους συμπολίτες τους όσο μπορούν. Δεν ταυτιζόμαστε ούτε με τους μεγαλοπαπάδες των μεγάλων ναών και νεκροταφείων που τα τυχερά της εβδομάδας τους είναι πέντε και δέκα μηνιάτικα των συναδέλφων τους του χωριού, αλλά και κάθε κρατικού και ιδιωτικού υπαλλήλου. Κάντε λοιπόν δουλειά σας 'ΣΕΠΤΟΊ ΙΕΡΆΡΧΕΙΣ". Δε σας ενοχλεί κανένας, αφού έχετε νικήσει(;) και τη "φύση" ακόμα και ζήτε συνεπώς "παρά φύσει"! μόνο..
    ... "σαν ξυπνήσει ο ραγιάς, θάρθει ανάποδα ο ντουνιάς!!"


    ΥΓΙΑΙΝΕΤΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΥΡΙΑΝΗ 21-01-2008: "Θα γεμίσουν τα κανάλια από σκληρό πορνό με παπάδες και δεσποτάδες!!! Με αφορμή την εκλογή- όταν έρθει η ώρα - νέου Αρχιεπισκόπου...".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο «Βασίλειος ο ΒΟΥΡΓΑΡΟΚΤΟΝΟΣ», της ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗΣ δυναστείας (όχι σλαβικής ή Σκοπιανικής ή Βαρδασκικής, αυτούς τους τύφλωσε), έκανε την Ελλάδα ξανά δυνατή και να την σέβονται εχθροί της! Πήρε από τους εβραιολάτρες χριστιανούς μοναχούς κτήματα και τα μοίρασε σε αγρότες μακεδόνες και έβαλε φόρο ΜΕΓΑΛΟ σε μονές μοναχών και μεγαλοκτηματίες φασίστες άρχοντες, για αυτό έγινε μισητός, σε αυτούς! Δεν έκανε όμως καλά με αυτήν την τακτική ο «Βασίλειος ο ΒΟΥΡΓΑΡΟΚΤΟΝΟΣ», της ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗΣ δυναστείας! Σύμφωνα με τον ΣΟΦΟ Μακιαβέλι έπρεπε να ΕΞΑΦΑΝΙΣΕΙ τους εχθρούς εβραιολάτρες χριστιανούς μοναχούς και μεγαλοκτηματίες για να μην έχει εχθρούς! Το ίδιο έπρεπε να κάνει και στους σλάβους του Βούργαρου Σαμουήλ που έπιασε αιχμάλωτους στην Σπερχειάδα! Αντί να τους τυφλώσει έπρεπε σύμφωνα με τον ΣΟΦΟ Μακιαβέλι, να ΕΞΑΦΑΝΙΣΕΙ τους εχθρούς σλάβους! Έτσι αυτοί πηγαίνοντας πίσω στην Βουργαρία, το μίσος τους γιγαντώθηκε και αυτοί αυτό το μίσος το μετάδωσαν και στα τέκνα τους και αυτά στα δικά τους! Αν τους είχε ΕΞΑΦΑΝΙΣΕΙ, παιδιά δεν θα υπήρχαν και το μίσος θα εξαφανιζόταν από τους βουργάρους εναντίων των ελλήνων! Μια άλλη λύση θα ήταν, αυτή, που οι μογγόλοι τούρκοι χρησιμοποιούσαν κατά ελλήνων αιχμαλώτων, ο θάνατος ή ΕΥΝΟΥΧΙΣΜΟΣ! Όπου συνήθως ο αιχμάλωτος ντρέπεται να την ομολογήσει. Τον ευνουχισμό και την παρά φύση ασέλγεια, ΈΚΑΝΑΝ σαν αιχμάλωτο οι μογγόλοι τούρκοι και στον ΑΓΓΛΟ, Λώρεντ της Αραβίας, για αυτό και το ΤΕΡΑΣΤΙΟ μίσος του Λώρεντ της Αραβίας, ενάντια στους ΜΟΓΓΟΛΟΥΣ Τούρκους! Κρίμα που δεν τους σκότωσε στο τέλος όλους, για να μην υπάρχει ΑΠΕΙΛΗ για έλληνες σήμερα!http://www.angelfire.com/planet/kolokotronis/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απίστευτο και όμως αληθινό. Κύκλοι προσκείμενοι στην ιερά σύνοδο, διαρρέουν τις τελευταίες ώρες, πως η πλειοψηφία των μητροπολιτών αποφάσισε να ζητήσει απο το νέο και ταλαντούχο πολιτικό Αλέξη Τσίπρα, να είναι ο νέος αρχιεπίσκοπος Ελλάδος, μετά την κοίμιση του Μακαριοτάτου Χριστόδουλου. Οι άγιοι πατέρες κατάληξαν σε αυτή την απόφαση καθώς πιστεύουν πως χρειάζεται ένα νέο και άφθαρτο πρόσωπο, προερχόμενο απο τα κινήματα και όχι απο τη γραφειοκρατική επετηρίδα της ιεραρχίας, για να εισάγει την εκκλησία μας στον εικοστό πρώτο αιώνα. Θεωρούν μάλιστα πως ο Αλέξης είναι το κατάλληλο πρόσωπο για να βοηθήσει την εκκλησία να ανακόψει την επιρροή που ασκούν τα αντιδραστικά και σατανικής προέλευσης ρεύματα των emo και των trendy, στη νεολαία μας. Οι ίδιοι κύκλοι αφήνουν να εννοηθεί πως ό νέος και ταλαντουχος πολιτικός ήταν και η προσωπική επιλογή του εκλιππόντος αρχιεπισκόπου, κάτι που το συζήτησε και με τον πρόεδρο του ΣΥΝ Αλέκο Αλαβάνο, όταν ο τελευταίος τον επισκέφτηκε προ ημερών για να ενημερωθεί για την πορεία της υγείας του.

    Και ο Αλέξης; Σύμφωνα με πηγές κοντά στο νεαρό και ταλαντούχο πολιτικό δηλώνουν πως ο ίδιος εξεπλάγη καθώς δεν ήταν στα σχέδιά του να γίνει αρχιεπίσκοπος αυτό το καιρό, αφού είχε δεσμευτεί να παραμείνει στην Ανοιχτή Πόλη και τη δημοτική παρέμβαση. Ωστόσο «πολλές φορές η ζωή τα φέρνει αλιώς και θα αναλάβει το ιστορικό του χρέος να βοηθήσει την εκκλησία να βγεί απο τη δύσκολη θέση» ήταν τα ακριβή του λόγια. Σε κάθε περίπτωση το λόγο έχουν τα συντεταγμένα όργανα της εκκλησίας.

    Οι συνιστώσες του ΣΥΡΙΖΑ εξέφρασαν τη χαρά τους γι αυτή την εξέλιξη, η κάθε μία για τους δικούς της λόγους:

    Η ΚΟΕ ελπίζει πως υπό την ηγεσία του Αλέξη η εκκλησία θα ηγηθεί της πάλης του λαού μας ενάντια στο μουσουλμανικό – ιμπεριαλιστικό τόξο Τουρκίας – Σκοπίων – Αλβανίας και των δυνάμεων της παγκοσμιοποίησης, που ως δημιουργήματα των αμερικανών απειλούν τα εθνικά μας συμφέροντα.

    Το ΚΟΚΚΙΝΟ πιστέυει πως ο Αλέξης θα στρέψει την εκκλησία προς τη θεολογία της απελευθέρωσης και πως θα βοηθήσει να μετατραπεί η κάθε ενορία σε κέντρο για τη συσπείρωση των δυνάμεων της αριστεράς και την ανασύνθεση, ώστε να δημιουργηθεί το πλατύ αντικαπιταλιστικό κόμμα που θα θέσει τέλος στο δικομματισμό.

    Η ΑΚΟΑ θεωρεί πως με τη βοήθεια του νέου αρχιεπισκόπου Αλέξη, η εκκλησία της Ελλάδος θα ασκήσει αποτελεσματική πίεση στο Άγιο Όρος, για την άρση του άβατου των γυναικών και την εναρμόνιση επιτέλους της χώρας με το ευρωπαϊκό κεκτημένο. Έτσι θα μπορούν τα μέλη αυτής της οργάνωσης της ανανεωτικής αριστεράς, άνδρες και γυναίκες, να αποσυρθούν ήσυχα απο την ενεργό πολιτική δράση, μετά την επίτευξη του στρατηγικού στόχου της οργάνωσης: την εκλογή του Γιάννη Μπανιά στο κοινοβούλιο.

    Η ΔΕΑ προβλέπει πως η επιλογή Τσίπρα για τη θέση του αρχιεπισκόπου θα δημιουργήσει νέες ευκαιρίες, οικονομικής κυρίως ανάπτυξης του κινήματος, ενώ ζήτησε, με βάση τις προεκλογικές συμφωνίες, να της επιδοθεί μία επαγγελματική θέση σε κάθε μητρόπολη.

    Τέλος η Νεολαία Συνασπισμού, η πιο πολιτική απο όλες τις συνιστώσες, ζήτησε να κλείσει την αρχιεπισκοπή για πάρτυ και συναυλίες τουλάχιστον 4 φορές το χρόνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΕΡΑΝΤΟ ΦΡΕΝΟΚΟΜΕΙΟ !!!

    Λένε ότι από μικρό κι’ από τρελό μαθαίνεις την αλήθεια. Μέγα λάθος!!
    Τη μαθαίνεις κι’ από μεγάλο και λογικό, αρκεί …να τάχει πάρει στο κρανίο.
    Η παραπάνω φράση είναι μάλλον η πιο χαρακτηριστική περίπτωση και αποτελεί ίσως την μεγαλύτερη συνεισφορά του εθνάρχη σ’ αυτόν τον τόπο.
    Όχι γιατί δεν το ξέραμε – πάντα την σιγοψιθυρίζαμε μεταξύ μας - αλλά γιατί από τη στιγμή που την είπε κι’ ο μακαρίτης, μπορούμε να την βροντοφωνάζουμε χωρίς να φοβόμαστε ότι κάποιος ηλίθιος θα μας σύρει στα δικαστήρια με το αιτιολογικό ότι προσβάλλουμε το εθνικό μεγαλείο ή ότι μειώνουμε την εθνική αξιοπρέπεια.
    Το γιατί δεν έκανε κανένας μήνυση στον συγχωρεμένο για αποκάλυψη κρατικού μυστικού αποτελεί ένα ερώτημα εξίσου σημαντικό με το ερώτημα «Ποιος επί τέλους κυβερνάει αυτή χώρα;»
    Προφανώς ο μακαρίτης δεν την είπε υπονοώντας τους απλούς πολίτες.
    Στους ανθρώπους της εξουσίας αναφέρονταν, δηλαδή σε ανθρώπους των οποίων οι αποφάσεις επηρεάζουν, ρυθμίζουν ή ακόμη και καθορίζουν τη ζωή των άλλων ανθρώπων.
    Με αυτή την έννοια δεν έχουμε μόνο πολιτική εξουσία.
    Μπορούμε να διακρίνουμε - σε μια πρώτη κατηγοριοποίηση - τις εξής:
    α) κοινωνική εξουσία – οι επώνυμοι. Γι’ αυτό και όλοι πλέον διεκδικούν τα 15 λεπτά δημοσιότητας. Η πλέον θλιβερή φιλοδοξία.

    β) οικονομική εξουσία – η πλέον ζηλευτή. Εκείνο το αρχαίο ρητό «Τον πλούτον πολλοί εμίσησαν, την δόξαν ουδείς» δεν ισχύει πλέον. Σήμερα είσαι ότι έχεις.
    Αν δεν έχεις, απλούστατα δεν είσαι - δεν υπάρχεις.
    Η φτώχεια είναι το μόνο έγκλημα που δεν συγχωρείται και επισύρει ισόβια ποινή.
    Αυτό το γνωρίζουν πολύ καλά οι εκπρόσωποι κάθε μορφής εξουσίας και γι αυτό τελικός τους στόχος είναι να μεταπηδήσουν στην οικονομική εξουσία.
    Ακόμη και την πολιτική εξουσία, σαν εφαλτήριο για την οικονομική την βλέπουν.

    γ) πνευματική εξουσία – μην ξεχνάμε τους (σχεδόν ανύπαρκτους σήμερα) πνευματικούς ταγούς. Τα σημερινά ψευδεπίγραφα και αξιοθρήνητα υποκατάστατά τους μόνο μελαγχολικά χαμόγελα προξενούν.
    Άλλωστε ποιος και γιατί να ασχοληθεί με τη γνώση; Η γνώση στην Ελλάδα δεν αμείβεται εκτός αν είναι on camera!!!

    δ) εξουσία των ΜΜΕ. Η πλέον ύπουλη και επικίνδυνη. Κοιμίζει συνειδήσεις και ασκεί την πλέον αποτελεσματική πλύση εγκεφάλου προκειμένου να κάνει τη δουλειά της. (Είδατε το δίδυμο Χοντρός – Λιγνός;)
    Δεν την αμφισβητεί κανένας λογικός άνθρωπος.
    Ο πόλεμος μεταξύ δημοσιογράφων, εκδοτών και πολιτικής εξουσίας είναι συναρπαστικός και προσωπικά εύχομαι να συνεχιστεί «μέχρι τελευταίας ρανίδας του αίματός τους». Αρκεί τα θύματα να είναι μόνον από αυτούς τους χώρους.

    ε) ποδοσφαιρική εξουσία. Ο ιδιοκτήτης ή ο μεγαλομέτοχος της ομάδας, με μια απόφασή του κάνει ευτυχισμένους ή δυστυχισμένους χιλιάδες αφελείς οπαδούς.
    Και το χειρότερο είναι ότι ασκεί πίεση στην εκάστοτε πολιτική εξουσία.
    Η έννοια «επαγγελματικός αθλητισμός» είναι η πλέον αντιφατική έννοια.
    Θυμίζει τα εκτροφεία μονομάχων που διατηρούσαν κάποιοι ισχυροί Ρωμαίοι την εποχή της Ρωμαϊκής παντοδυναμίας. (Λίγο μετά άρχισε η κατάρρευση).
    Θεωρώ αδιανόητο να «παίζει μπάλα» κάποιος και να πληρώνεται.
    Πως είναι δυνατόν να παίζει και να πληρώνεται κάποιος, όταν άλλοι εργάζονται και δεν πληρώνονται;
    Και μιλάμε για αστρονομικά ποσά.
    Πώς είναι δυνατόν φτωχοί και μεροκαματιάρηδες άνθρωποι, όχι απλά να ανέχονται αλλά να χειροκροτούν αυτή την κατάσταση;
    Μόνο μια ερμηνεία υπάρχει!
    Η κατά κεφαλήν βλακεία στη χώρα μας να είναι μεγαλύτερη από το κατά κεφαλήν ΑΕΠ!!!.

    στ) θρησκευτική εξουσία. Το εξουσιαστικό δίδυμο - πρότυπο “φύλαρχος και μάγος” κυριαρχεί σε όλες τις πρωτόγονες κοινωνίες, γιατί όχι και στην ελληνική;
    Άλλωστε οι τιμές αρχηγού κράτους που επιδαψιλεύονται στους θρησκευτικούς ηγέτες όταν εγκαταλείπουν τα εγκόσμια, μαρτυρεί ότι το εξουσιαστικό δίδυμο χαίρει άκρας υγείας.

    ζ) εξουσία των μανδαρίνων.
    Πολλά πολιτικά πρόσωπα είναι άσχετα με τον χώρο του οποίου προΐστανται.
    Οι «ανίδεες διοικήσεις» δεν αφορούν μόνον 5 - 10 ταμεία. Είναι η εφιαλτική πραγματικότητα που διαμόρφωσαν οι κατά καιρούς ηλίθιοι που διαχειρίζονται τις τύχες αυτού του τόπου.
    Αλλά ακόμη κι’ αν ξέρουν κάποιοι κάτι, αλλάζουν ρόλους τόσο συχνά (οι περίφημοι ανασχηματισμοί, αναδομήσεις καρατομήσεις κλπ.) που δεν προλαβαίνουν ούτε να ενημερωθούν, ούτε να προσφέρουν έργο.
    Κατ’ ανάγκην διοικούν μέσω του γενικού γραμματέα (κάθε ομοιότητα με πραγματικά γεγονότα ΔΕΝ είναι συμπτωματική) και μιας κλίκας μανδαρίνων που «ξέρουν τη δουλειά».
    Συνήθως οι μανδαρίνοι της Ελλάδας είναι άτομα που προέρχονται από κοινωνικά στρώματα χαμηλής έως μηδενικής παιδείας και ήθους, μέτριας νοημοσύνης αλλά με μεγάλες φιλοδοξίες και ισχυρά ένστικτα επιβίωσης και «κοινωνικής ανάδειξης». Άλλωστε είναι γνωστό οτι όσο πιο πρωτόγονος είναι ο άνθρωπος, τόσο πιο ισχυρά ένστικτα διαθέτει.
    Προσκολλώνται σε κάποιο κόμμα εξουσίας και … η συνέχεια είναι γνωστή.
    Η ικανοποίηση που αισθάνονται όταν στον οικογενειακό τους περίγυρο, ή στον κοινωνικό τους μικρόκοσμο γίνονται αντικείμενο θαυμασμού αλλά και παράδειγμα προς μίμηση, δικαιολογεί και δικαιώνει κάθε εξευτελισμό που υπέστησαν μέχρι να «καταλάβουν τη θέση».
    Που να ξέρει η κυρά Μαλάμω όταν λέει στο γιό της «Διάβασε να γίνεις σαν τον Γιάννη του μπάρμπα Νίκου», πόσες κατουρημένες ποδιές φίλησε και πόσα χιλιόμετρα αφίσες κόλλησε ο Γιάννης του μπάρμπα Νίκου!!!
    Τέτοια ζωντανά παρεπιδημούν σε κάθε χώρο και σε κάθε μορφή εξουσίας.
    Είναι τα γνωστά σαπρόφυτα που αποτελούν το «περιβάλλον» των ισχυρών.
    Πόσες φορές ακούσαμε ή διαβάσαμε π.χ. τη φράση: Από το περιβάλλον του κ. Ξύπνιου Αγυρτόπουλου διέρρευσε ότι… κλπ.»
    Δεν υπάρχει «περιβάλλον» στο χώρο του αθλητισμού; Στον χώρο της πολιτικής;
    Στον χώρο των ΜΜΕ; Και πάει λέγοντας.
    Μιλάμε για τα πιο άχρηστα και πιο επικίνδυνα ζωντανά του πλανήτη.
    Και το χειρότερο είναι οτι αυτά τα σαπρόφυτα διακρίνονται για την μακροζωία τους. (Θα τα φάνε οι τύψεις;) Έτσι δεν συμβάλλουν ούτε στην οικολογική διαδικασία της ανακύκλωσης.

    η) εξουσία των όπλων. Η πλέον καθετοποιημένη επιχείρηση εξουσίας. Παραγωγή – εμπορία – χρήση – καταστροφή και πάλι από την αρχή. Η πλέον ωμή και κυνική μορφή εξουσίας. Το ότι δεν την νοιώθουμε στο πετσί μας τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα, δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει και δεν μας εκβιάζει. (Μην αγοράζετε όπλα από μας και τα λέμε!!!)

    Είναι απόλυτα φυσιολογικό οι διάφορες μορφές εξουσίας να λειτουργούν ως συγκοινωνούντα δοχεία με συχνό το φαινόμενο της μεταξύ τους όσμωσης και διαπίδυσης, αλλά και ως αντίπαλα στρατόπεδα με συχνές συγκρούσεις, αφού ο στόχος είναι κοινός.
    Η εξασφάλιση όσο το δυνατόν μεγαλύτερης δύναμης και κοινωνικής επιρροής.
    Για ποιο λόγο;
    Για την όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ικανοποίηση του εγωισμού και του ναρκισσισμού που εμφωλεύει στο διεστραμμένο μυαλό τους.
    Αμφιβάλλει κανένας ότι οι άνθρωποι της εξουσίας πάσχουν από εγωπάθεια;
    Την άποψη ότι δήθεν επιδιώκουν την – όποιας μορφής - εξουσία για να προσφέρουν στο κοινωνικό σύνολο, μόνον ηλίθιοι την πιστεύουν και μόνον αγύρτες την υποστηρίζουν. Θα προσέφεραν πολύ περισσότερο αν συμμετείχαν στα συσσίτια απόρων. Αλλά αυτά δεν έχουν προβολή. Ή αν κάθονταν στο σπίτι τους με τη νοσοκόμα τους να τους δίνει τα ψυχοφάρμακά τους.

    Έτσι κάθε προσπάθεια να απαγκιστρωθεί η πολιτική από τα «διαπλεκόμενα» είναι εκ των προτέρων καταδικασμένη, ακόμη και αν είναι ειλικρινής.
    Το κρίσιμο ερώτημα δεν είναι «Πώς μπορούμε να απελευθερώσουμε την πολιτική από τα διαπλεκόμενα», αλλά «Αν μπορεί πλέον (στην κατάντια που βρισκόμαστε) να υπάρξει πολιτική χωρίς διαπλεκόμενα».

    Το ατύχημα για τον απλό πολίτη είναι οτι όπως διαμορφώθηκε η κοινωνία μας, οι διάφορες μορφές εξουσίας είναι σαν τις σωματικές ανάγκες, δηλ. σιχαμερές αλλά απαραίτητες.
    Και προφανώς αν συνεχίσουμε τον παραλληλισμό θα δούμε οτι και τα σαπρόφυτα της εξουσίας, κάθε εξουσίας, οικονομικής - κοινωνικής – ΜΜΕ κλπ. είναι σαν τα προϊόντα των σωματικών αναγκών, αηδιαστικά και δύσοσμα.

    Το επόμενο ερώτημα που προκύπτει αβίαστα είναι:
    Γιατί φτάσαμε ως εδώ;
    Κάθε κοινωνία έχει την εξουσία αλλά και τη διαφθορά που της αξίζει.
    Η κατάντια της Ελλάδας είναι ερμηνεύσιμη για όποιον έχει το θάρρος να δει κατάματα την πραγματικότητα.
    Ας υποθέσουμε ότι χωρίζουμε τους ανθρώπους μιας κοινωνίας σε δυο ομάδες, Α και Β. Στην ομάδα Α τοποθετούμε τους ιδεολόγους, τους πατριώτες, τους γενναίους, τους αλτρουιστές, τους αξιοπρεπείς, τους τίμιους και γενικά τους ανθρώπους με αξίες.
    Στην ομάδα Β τοποθετούμε τους δειλούς, τους συμβιβασμένους, τους μαυραγορίτες, τους προδότες, τους γλύφτες, τους κλέφτες και γενικά τους ανθρώπους χωρίς ηθικές αξίες.
    Δεν χρειάζεται πολλή σκέψη για να καταλάβουμε ότι σε περίπτωση πολέμου, η ομάδα Α θα έχει πολλαπλάσιες απώλειες από την ομάδα Β.
    Η Ελλάδα μέσα στον 20ο αιώνα έζησε πέντε (5) πολέμους! (Δυο Βαλκανικοί, δυο παγκόσμιοι και ένας Εμφύλιος).
    Καταλαβαίνετε πόσοι αξιόλογοι άνθρωποι χάθηκαν και τι ανάξια πλάσματα επιβίωσαν! Ο ανθός της Ρωμιοσύνης εξοντώθηκε.
    Η χειρότερη συνέπεια κάθε πολέμου είναι ότι σκοτώνονται οι άνθρωποι με αρετές και ζουν τα σαπρόφυτα. Κάποιες εξαιρέσεις επιβεβαιώνουν τον κανόνα.
    Από αυτούς που επιβίωσαν προέκυψε η μεταπολεμική κοινωνία και η μεταπολεμική εξουσία – κάθε μορφής εξουσία - στην Ελλάδα.
    Και απόγονοι αυτών που επιβίωσαν είμαστε εμείς και αυτοί που μας εξουσιάζουν.
    Να μας χαιρόμαστε!!
    Με τι αρετές θα μεγαλώσει ο γλύφτης τα παιδιά του;
    Τι αξίες θα τους μεταδώσει ο μαυραγορίτης;
    Τι γονίδια θα μεταβιβάσει ο δειλός στους απογόνους του; Και πάει λέγοντας.
    Γιατί να μας εκπλήσσει η κατάντια και η διαφθορά;
    Τούτος ο τόπος θα ξαναβρεί το δρόμο του, αλλά χρειάζονται κάποιες γενιές για να στρώσει πάλι η ράτσα! Μέχρι τότε έτσι θα πορευόμαστε.

    DOMINUS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Eυτυχώς που έρχεται Καλοκαίρι.
    http://www.youtube.com/watch?v=JX9T1CrkS-I

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΕΞΩ ΟΙ ΧΟΥΝΤΟΒΑΣΙΛΙΚΟΙ ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ .

    ΠΑΨΤΕ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΔΕΚΑΝΙΚΙΑ ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ Ο ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ .

    ΜΟΝΟ ΕΘΝΑΡΧΗΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΟΠΩΣ ΕΛΕΓΑΝ ΟΙ ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΙ ΧΟΥΝΤΟΒΑΣΙΛΙΚΟΙ ΣΤΟ ΑΝΑΡΤΗΜΕΝΟ ΠΑΝΩ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΗΤΑΝ ΟΛΟΙΔΙΟ ΜΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ "ΣΤΟΧΟΣ" ΤΗΣ ΠΕΡΑΣΜΕΝΗΣ ΠΕΜΠΤΗΣ.

    ΟΙ ΕΘΝΑΡΧΕΣ ΧΟΥΝΤΟΒΑΣΙΛΙΚΑ ΑΠΟΒΡΑΣΜΑΤΑ ΕΝΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΙΧΑΖΟΥΝ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕ Ο ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝ ΑΥΤΟ.

    ΓΙ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ Ο ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ ΘΗΒΩΝ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΤΑΞΕΙ ΤΗ ΒΛΑΚΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΟ 1998 ΠΗΞΑΜΕ ΣΤΟΥΣ ΚΟΛΠΟΥΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. "Ο λογιστής Τάσος Σιδηρόπουλος στην Βέροια είναι ΚΑΤΑΧΡΑΣΤΗΣ. Ενημερώστε τους φίλους σας στη Βέροια ώστε να μην καταστρέψει και άλλους πελάτες του"

    ............
    ΜΟΝΟΝ ΑΥΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΒΕΡΟΙΑ;;;;
    χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. 8.15, μεγάλε Ιστορικέ,

    Ο «Βασίλειος ΒΟΥΡΓΑΡΟΚΤΟΝΟΣ» ήταν Αρμένης στην καταγωγή και ονομάστηκε «Μακεδών», επειδή βρεθηκε εκεί εξόριστη η οικογένειά του (παππούδες προπαππούδες).

    Αν επιμένεις ότι Μακεδόνες είναι όλοι οι αλεξιπτωτιστές με γεια σου, δίνεις όμως τα καλύτερα ιστορικά επιχειρήματα στους Σκοπιανούς. Προτιμότερο είναι να προσέχεις τους συσχετισμούς που προσπαθείς να εκφράσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. 9:42


    Εξαιρετικό σχόλιο - ανάλυση. Μπράβο.
    Γράφε συχνότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ti ginete re paidia?exei dimioourgithei ena klima apo to pouthena..gia na telionei to thema...o papageorgiou(aftos pou eixe grapsei sti simaia), ine apo to idio xorio me to efstathio, akoma eksofila me titlous, laiki apetisi sti messinia, ine ipervolika kai den isxioun..afiste to despoti mas na kanei afto pou kserei..DEN THA TOU IPODIKSEI KANEIS TI THA PSIFISEI...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ante re pou ekviase o Kalabrytwn.

    Toso ton ksereis toso milas. O kalabrytwn epeidh vghke prwtos kai sthrikse dhmosia ton Sparths otan oi alloi yposxontan toulaxiston se dyo, peiraxe kapoious epeidh exei epirroh sthn Ierarxia..

    O idios otan tou pan dhmosiografoi oti ton fwtografizei o Kalamatas htan aytos pou ekane ekklhsh ston Eisaggelea na parembei kai o Eisaggeleas kalamatas kalese ton Messhnias

    Ofeile o Messhnias an hthele na dhmosiopoihsei ayta pou epikaleitai na to exei kanei prwta sthn Synodo kai ton Eisaggelea ka meta sta MME

    Oti vghke sta MME kai kati dhmosiografoi opws o KAPSHS ypodeiknyan ton Kalabrytwn aythaireta htan emfanes oti hthelan na spasoun to arrages metwpo yper tou Eystathiou

    Thn wra malista poy ta reportaz edeixnan oti o kosmos sthn kalamata eixe kseshkwthei giati den goystare ton Messhnias o opoios vrhke ayto ws profash taxa mou gia na mhn kalesei ton Sparths sthn giorth ths yPapanths kai etsi tha eisepratte o sparths tis epeyfhmies tou kosmou

    An mporei kati na pei kaneis gia ton Kalabrytwn einai oti einai aysthros kai yperaspizetai ton Sparths epeidh einai hthiko stoixeio

    Mh ksexname oti o kalavrytwn htan poy katekrine ton syrfeto poy eixe mazeytei gyrw apo ton aRxiepiskopo kataggelontas to perivallon toy kai proeidopoiwntas gia ton Giosakh

    H epilogh toy Sparths egine epeidh einai hthiko stoixeio. Kai mono hthika stoixeia mporoun na yperaspizoun alla HTHIKA STOIXEIA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Είναι όντως πολύ άσχημο αυτό που συμβαίνει. Οχι τίποτε άλλο δηλαδή αλλά δυστυχώς τέτοιες συμπεριφορές από Αρχιερείς δικαιώνουν και τα πικρόχολα σχόλια κάποιων που ψάχνουν διαρκώς αφορμές για να κατηγορήσουν την εκκλησία και αντί να την προστατεύουν κατ εξοχήν οι Αρχιερείς την εκθέτουν οι ίδιοι. Είναι πολύ επιλήψιμο αυτό

    Τι κρίμα. Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι γιατί ο Σεβασμιώτατος Μεσσηνίας δεν επικοινώνησε πρώτα με τον Σπάρτης αλλά εξέδωσε ανοιχτή επιστολή μιλώντας εκ προοιμίου για τετελεσμένο γεγονός και μάλιστα για πρόσωπα που ουδόλως θα φέρονταν με τέτοιο τρόπο. Τόσο εύκολα παρασύρονται οι άνθρωποι που διοικούν τις Μητροπόλεις να αλληλοκατηγορούνται δίχως να κατανοούν πόσο κακό κάνουν στους ίδιους, αφού ενεργούν με τρόπο που να αυτοαναιρούνται όταν μιλούν για την επενέργεια του Αγίου Πνεύματος και της Θείας Χάριτος σε αυτούς? Τόση μικροψυχία πια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πάντως μερικοί προβοκάτορες δημοσιογράφοι που είναι και άσχετοι με το συγκεκριμένο ρεπορτάζ είναι εμφανές ότι λειτουργούν προβοκατόρικα.

    Ακουσα στη ΝΕΤ οτι ο Μεσσηνίας σε τηλεφωνική επαφή με δημοσιογράφους μιλώντας για τον Καλαβρύτων διαβεβαίωσε οτι δεν αναφερόταν σε αυτόν και οτι τα "περί αστυνομικίστικων και χωροφυλακίστικων μεθόδων που δεν πρέπει να ισχύουν για τις εκλογές" ερμηνεύτηκαν απο τον Καψή ότι φωτογράφιζε τον Καλαβρύτων επειδή μια μέρα νωρίτερα ο Πρετεντέρης είχε υπενθυμίσει οτι ο Καλαβρύτων είχε υπηρετήσει ως ιερέας της αστυνομίας και της Χωροφυλακής

    Η τρίχα τριχιά .....δηλαδή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Kalytera xwrofylakas kai anepilhptos para adelfh kai kounistrw kyrioi tou Mega.

    Eseis den eisastan poy katakrinate thn ekklhsia gia ta sexoualika skandala to 2005?

    E mhpws thymaste poios kaythriaze prwtos ayta ta fainomena entos ths Ekklhsias opws kai thn emplokh proswpwn toy perivallontos Xristodoulou me ta paradikastika kai ton Giosakh?

    O Kalabrytwn htan..E oxi na lithovoloume kai tous ygieis ierarxes paizontas to dhthen kai gnwstes

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Epitelous kopste tous asxetous Eisaggeleis pantognwstes sxoliastes apo ta parathyra poy prin xronia katekrinan ton Eyaggelato gia na ginoun tris xeiroteroi oi idioi

    Toulaxiston o Eyaggelatos kserei gia ti milaei otan milaei . Den leei ares mares koukounares

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλαβρύτων Αμβρόσιος:"Κύριε Καψή, περιμένουμε..."
    Γράφει ο/η Romfea.gr 00:32
    03.02.08
    Άμεση επέμβαση έκανε ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων κ. Αμβρόσιος μέσω του προσωπικού του blog, για τις τοποθετήσεις του κ. Καψή στο χθεσινό κεντρικό
    Δελτίο του Mega σχετικά με το πρόσωπο του.

    APO TO PRAKTOREIO EKKLHSIASTIKWN EIDHSEWN www.romfea.gr

    Ο Μητροπολίτης κ. Αμβρόσιος με τίτλο " Κύριε Καψή, περιμένουμε..." απάντησε στην σημερινή τοποθέτηση του κ. Καψή.

    ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
    Με μεγάλη έκπληξη ακούσαμε προ ολίγου στο κεντρικό δελτίο του MEGA τον έγκριτο δημοσιογράφο κ. Καψή να λέγει ξεκάρφωτα: «εξάλλου ο Καλαβρύτων μας έχει συνηθίσει σε τέτοιες ενέργειες» ή κάπως έτσι.

    Η απαράδεκτη και αυθαίρετη αυτή τοποθέτηση μας οδήγησε να προβούμε αμέσως σε έντονη τηλεφωνική διαμαρτυρία προς τον Διευθυντή των Ειδήσεων κ. Στραβελάκη.

    Διά του κ. Διευθυντού καλέσαμε τον κ. Καψή, για την αξιοπιστία τόσο του εαυτού του όσο και του μεγάλου Καναλιού, να μας εξηγήσει τι εννοεί και να μας πληροφορήσει με κάθε λεπτομέρεια πως, πότε και που ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων προέβη σε ενέργειες και πράξεις που αντιβαίνουν στα χρηστά ήθη.

    Η στάση του κ. Στραβελάκη υπήρξε άψογη. Τώρα περιμένουμε τον κ. Καψή να ξεκαθαρίσει το ζήτημα.

    U Ο Καλαβρύτων και Αιγιαλείας Αμβρόσιος

    2 Φεβρουαρίου 2008

    mkka.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ο Γιοσάκης "δουλεύει'' για τον Ιερώνυμο που δεν ..αποκλείεται
    να μην είναι υποψήφιος!

    Γράφει σήμερα το Παρόν, το οποίο υποστηρίζει την υποψηφιότητα του μητροπολίτη Δημητριάδος:

    "Παρασκήνιο και διαδοχή, χωρίς Γιοσάκη,υφίσταται; Ασφαλώς όχι, αφού ήδη άρχισε να αναπτύσσεται σχετική παραφιλολογία αναφορικά με τον ρόλο του γνωστού απο τις απίστευτες τυχοδιωκτικές επιδόσεις στο πλαίσιο του παραδικαστικού κυκλώματος ιερωμένου. Ακούγεται και σχολιάζεται αναλόγως ότι "δουλεύει'' για τον Ιερώνυμο.
    Ως προς την εξέλιξη της κούρσας διαδοχής σημειώστε ένα ακόμη υπό συζήτηση σενάριο. Ο θηβών Ιερώνυμος προβληματίζεται έντονα και εν όψει των ζυμώσεων,των εκτιμήσεων και των διαγραφομένων συμμαχιών δεν αποκλείεται να αποσυρθεί και να μην ανακοινώσει καν την υποψηφιότητα του"

    Στην περίπτωση αυτή να προσθέσουμε κι εμείς ένα ακόμη σενάριο. Ο Ιερώνυμος αποσύρεται υπέρ του μητροπολίτη Δημητριάδος και ο Ιγνάτιος εκλεγεται Αρχιεπίσκοπος.....

    PHGH ecclesianet.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ο κ.Θέμος Αναστασιάδης δεν υποστηρίζει πλέον τον μητροπολίτη Σπάρτης...

    Μετά την επιστροφή του από τα γαλλοελβετικά σύνορα και αφού τακτοποίησε το πόθεν έσχες και τις καταθέσεις του στην BNP Paribas και τις λοιπές τράπεζες, ο κ. Θέμος Αναστασιάδης βρήκε την άκρη για το τι συμβαίνει στην Εκκλησία "Γιατί όλο το κατεστημένο θέλει τον Ευστάθιο Σπάρτης" είναι ο τίτλος σήμερα στην πρώτη σελίδα στην εφημερίδα το Θέμα. Ο κ. Θέμος Αναστασιάδης παίρνει έτσι θέση και στα εκκλησιαστικά ζητήματα υποστηρίζοντας και τον μητροπολίτη Μεσσηνίας.
    "Είναι γνωστός για τη θεολογική του κατάρτιση και τον αξιόπιστο χαρακτήρα του. Δεν άντεξε στην πίεση που δεχόταν'' γράφει η εφημερίδα του κ. Αναστασιάδη.

    apo to ecclesianet.blogspot.com

    Sxolio gia to thema : XA!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Wraia o diaplekomenos themos den sthrizei ton Sparths kai nomizw oti ayto apotelei enan akomh epaino gia ton Mhtropolith Sparths

    O Giosakhs anagetai se rythmisth twn eklogikwn diadikasiwn symfwna me to paron

    Mia xara prospathoun oloi oi "ektos" gia thn eklogh. Fantazomai afhniazoun merikoi pou den mporoun na pshfisoun

    Telika posoi exoun piasei oti h ekkklhsia pleon den antexei skandala kai gi ayto prowthountai ta hthika stoixeia apo ta hthika stoixeia, enw ta mh hthika synaspizontai organwnontas skeywries giati fovountai oti tha fane to kefali tous epeidh pleon airontai oi diadikasies epieikias kai asydosias pou kyriarxousan epi epoxhs Xristodoulou, logw kai ths anymporias tou?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αν ο Αμβροσιος ειναι ηθικό στοιχειο τότε γιατί είχε για γεροντα την Κουλα?????
    Ο Μεσσηνίας θα ψηφίσει οποιον γουστάρει και δεν θα δωσει λογαριασμό ούτε στον χωροφύλακα της Χούντας Αμβρόσιο, ούτε στη Σημαία, όυτε πουθενά αλλού.
    Κανεις δεν μπορει να εκβιάσει τον Μεσσηνίας. Οποιος έχει τα αρχ...., ας το κανει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Wraia o diaplekomenos themos den sthrizei ton Sparths kai nomizw oti ayto apotelei enan akomh epaino gia ton Mhtropolith Sparths

    O Giosakhs anagetai se rythmisth twn eklogikwn diadikasiwn symfwna me to paron

    Mia xara prospathoun oloi oi "ektos" gia thn eklogh. Fantazomai afhniazoun merikoi pou den mporoun na pshfisoun

    Telika posoi exoun piasei oti h ekkklhsia pleon den antexei skandala kai gi ayto prowthountai ta hthika stoixeia apo ta hthika stoixeia, enw ta mh hthika synaspizontai organwnontas skeywries giati fovountai oti tha fane to kefali tous epeidh pleon airontai oi diadikasies epieikias kai asydosias pou kyriarxousan epi epoxhs Xristodoulou, logw kai ths anymporias tou?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Επειδή προφανώς δεν ξέρεις τι ισχύει ..

    Τους γέροντες όταν πας σε ενα μοναστήρι και είσαι παιδί δεν τους επιλέγεις. Οφείλεις να ακολουθείς τις προσταγές του Ηγουμένου και να κανεις υπακοή όπως έχεις ακούσει να λένε συχνά οι παπαδες και οι κληρικοί.

    Το μόνο σίγουρο είναι οτι η Εκκλησία είναι ένας χώρος ο οποίος εξαιτίας της διδασκαλίας περί συγχώρεσης και ανοχής, ειναι πολυ ευκολο να λουστεί με λάσπη. Ωστόσο δεν μπορείς να ταυτίζεις αγαπητέ μου κανέναν με τον οποιον είχε κατά καιρούς γέροντα.

    Οι πορείες διαχωρίζονται. Και μην είσαι τοσο ευκολόπιστος διότι δεν υποχρεούται κανείς σε αυτό το χώρο να υιοθετήσει στρεβλές συμπεριφορές απ όπου και αν προέρχονται. Ο καθένας διαχωρίζει τη θέση του σε θέματα ηθικής. Ο βίος του καθενός καθώς και οι αρχές που έχει πάρει από το σπίτι του αλλά και το κατα πόσον ενστερνίζεται με καθαρότητα το Λόγο του Θεού, είναι προσωπική υποθεση.

    Το να ασκείς τον εαυτό σου στο να διαφοροποιηθείς από οποιαδήποτε παρεκτροπή ειναι ο μοναχισμός στην υγιή του μορφή. Συνεπώς όταν έχεις κακι κριτικό νου και υγιή ψυχολογία, όποιον και να χεις γέροντα διαφοροποιήσαι σε όσα εσύ δεν πρεσβύεις κα ιδεν ταυτίζεσαι με κανενός ουτε τις ιδιαιτερότητες ούτε σ όποιες τυχόν παρεκκλίσεις..

    Κι ο βίος του Καλαβρύτων το αποδεικνύει. Το ότι έχει κανείς γέροντα κάποιον δεν σημαίνει ο΄τι πρεπει να λειτουργεί ακριβώς όπως αυτός σε όλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Να προσέξεις όμως αυτό. Ειναι πάρα μα πάρα πολύ εύκολο να σε λούσουν με λάσπη και να πουν τα μύρια όσα είτε ισχύουν είτε όχι με στόχο καποιοι να πλήξουν την ακεραιότητά σου ή να σε ταυτίσουν με μια φράξια στηριζόμενοι ότι δεν θα έχουν επιπτώσεις.

    Πολλοί όμως έτσι την πάτησαν. Κι είχαν επιπτώσεις. Αυτοί ου δεν φοβούνται ούτε τις επιπτώσει ςούτε τίποτε είναι οι "καθαροί ουρανοί' που δεν φοβούνται τις αστραπες τις οποίεσς ουτως η άλλως γνωρίζουν οτι κάποιοι θα προσπαθήσουν να τις κάνουν να αστράψουν.

    Αν δεν έχεισ λόγο να φοβάσαι τίποτε γιατί είσαι εντάξει με τον εαυτό σου και τη συνείδησή σου και καθαρός απέναντι σε αυτό που επελεξες να είσαι και να υπηρετήσεις τότε όλες οι προσπάθεις πέφτουν στο κενό.

    Αν φοβάσαι λουφάζεις και κρύβεσαι και γίνεσαι υποχείριο. Ε ο Καλαβρύτων δεν κρύφτηκε ποτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ωραια ολα αυτά, αλλά δεν άκουσα ένα σχόλιο για το τι δούλεια έκανε ο Αμβρόσιος την περιόδο της επταετίας????

    Επισης όλα αυτά ταιριάζουν γαντι και στο μητροπολιτη Μεσσηνίας. Καθαρός ουρανός αστραπές δε φοβάται. Δεν εχει να φοβηθεί τίποτα και κανεις δεν μπορει να τον εκβιάσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Εγώ αγαπητέ μου θα σου πώ ένα πράγμα. Οτι πολλά ερωτηματικά εγείρε η στάση του Μεσσήνιου Μητροπολίτη επειδή ακριβώς προσέφυγε σε "επικοινωνιακό τέχνασμα" αντί σε σοβαρή αντίδραση να προσφύγει στη Σύνοδο πρώτα (και δημοσιοποιώντας το δεν λέει κανείς όχι) και ταυτόχρονα πρώτος στον Εισαγγελέα.

    Αντ αυτού μη λέγοντας ονόματα άφησε να αιωρούνται ...υπόνοιες σε μια χρονική συγκυρία που οι συντοπίτες του σπάρτης χαιρέτιζαν την πιθανή υποψηφιότητά του.

    Συν τοις αλλοις και ενώ το θέμα είναι η διαμάχη του Μεσσηνίας με τοπικούς φορείς που έχουν δείξει οτι δεν σηκώνουν πολλά πολλά σε ζητήματα ηθικής και εκκλησιαστικής τάξης ,(θυμίσου τισ αντιδράσεις για θεόκλητο) έρχονται κάποιοι είτε ελλιπώς ένημερωμένοι είτε σκοπίμως προβοκάτορες δημοσιογράφοι να ερμηνεύσουν αυθαίρετα οτι δήθεν πίσω από ολο αυτό το οποίο ήταν ξεκάθαρο οτι αφορούσε σε αντίδραση των καλαματιανών και μόνο προς τον Μητροπολίτη τους, να το "διασκεδάσει" λέγοντας ότι εκβιάζεται χωρίς να κατανομάζει καποιον όπως θα όφειλε ένας άντρας του επιπέδου του, λειτουργώντας ως βαποράκι για τον εμπρησμό του κλίματος προκειμένου να κρύψει την αντιπάθεια των Καλαματιανών απέναντι στη στάση που τήρησε στον Σπάρτης.

    Ε δεν είναι λίγο περίεργο αυτό? Δεν μπορεί κανείς να λασπώνει αντε έτσι κανέναν. Ουτε υποψήφιο ουτευποστηρικτή και να δημιουργεί εντυπώσεις.

    Το σενάριο που μάλλον κάποιοοι τον εσειραν να το παίξει εκτός του ότι μπάζει δεν είναι καλό ούτε για την εικόνα του εντός της Εκκλησίας ούτε εκτός και είναι κρίμα γιατί είναι και νέος και έχει μόρφωση όπως ακούγεται.

    Ειναι κρίμα να πέφτει τόσο χαμηλά και να φαίνεται ότι λειτουργεί υπό το κράτος μιας σκηνοθεσίας ώστε να κατηγορηθούν άλλοι

    προσπαθώντας να δείξει ότι πίσω από το προσωπικό του πρόβλημα με τους Καλαματιανούς υπάρχουν άλλοι δάκτυλοι για να δικαιολογήσει ότι άκομψα δεν ήθελε να προσκαλέσσει τον Σπάρτης στην Υπαπαντή για να μην τον χειροκροτήσει ο κόσμος που τον αγαπάει.

    Ανωτερότητα θα δειχνε να μην σκηνοθετήσει όλο αυτό ή να μην ακούσει αυτούς που το καναν και τον έβαλαν να παίξει, και να ευχηθεί δημοσίως καλή επιτυχία στον Σπάρτης λέγοντας όμως ότι ο ίδιος έχει λόγους να στηρίξει κάποιον άλλον.

    Αυτό απαιτεί το εκκλησιαστικό ήθος και η ανωτερότητα, η ευγένεια και κυρίως η εντιμότητα. Δεν νομίζεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Οσο για την επταετία, να σου θυμίσω ότι κάποιοι άνθρωποι απο΄παιδιά και πολύ πριν να έρθει η επταετία είχαν ταχθεί στην Εκκλησία και είχαν γίνει κληρικοί.

    Δεν φταινε αυτοί εαν ήταν κληρικοί κατά την επταετία΄οι γραμματείς επιτροπών όπως ήταν ο Χριστόδουλος και είναι τουλάχιστον αφελές να υποστηριχτεί ότι την επταετία την προκάλεσαν οι αρχιμανδρίτες !!!!! τότε

    Για σκέψου το

    Συν τοις άλλοις η ζωή της Εκκλησίας δεν σταμάτησε για 2000 χρόνια θα σταμάταγε στην επταετία? Τι ήθελεσ? να παραιτηθούν όλοι οι αρχιμανδρίτς και να πετάξουν τα ράσα επειδή ανέβηκε η χούντα?

    Γιατί να μην το καναν όλοι τότε ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αμβρόσιε

    Στο μαγαζάκι σας πρέπει να βγάζετε πολλά λεφτά .

    Εμάς δεν μας ενδιαφέρετε εσείς οι Υποκριτές και Δεξιοί ιεράρχες αλλά μας ενδιαφέρει ο Θεός και η ψυχή μας που αν την αφήσουμε να τη διαχειρίζεστε εσείς τότε το μόνο σίγουρο είναι ότι 1) δεν θα κατανοήσουμε ποτέ τον Θεό και 2) η ψυχή μας δεν θα βρει ποτέ γαλήνη .

    Γεια σου Αμβρόσιε και ΗΡΕΜΑ με τους Δημοκράτες της ελλάδας.

    Με προκάλυμα το φως θέλετε σκοτάδι γιατί έτσι σας βολεύει .
    Είστε ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ ΤΟΥ ΧΕΙΡΙΣΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ENA MEGALO MPRABO STON DHMOKRATH 2:28 KAI STON FILO APO PANW .

    EINAI YPOKRITES KAI GELOIOI .
    ANTI NA TOUS ENDIAFEREI I EKKLISIA TOYS ENDIAFEREI I THESOULA TOUS.

    OSO YPARXOUN DHMOKRATES SAN TON 2:28 KAI TON 3:46
    OI ELLHNES DEN PREPEI NA FOVOUNTAI KANENAN KAI TIPOTA.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Treis lalloun kai dyo xoreyoun to pate oi foveroi "dhmokrates" edw mesa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Aπο το ecclesianet.blogspot.com
    Η υποστήριξη του Μητροπολίτη Μεσογαίας κ. Νικόλαου στον Μητροπολίτη Σπάρτης κ.Ευστάθιο προκαλεί αντιδράσεις από ορισμένα μέλη της ιεραρχίας, γράφει σήμερα το ΒΗΜΑ:

    Ο μητροπολίτης με τις εντυπωσιακές σπουδές στα μεγάλα πανεπιστήμια των ΗΠΑ έχει προκαλέσει την τελευταία διετία με τη στάση του αντιδράσεις στην ιεραρχία. Το γεγονός ότι αδελφός του είναι ο επικεφαλής της Αδελφότητας Θεολόγων «Ο Σωτήρ» δίνει την ευκαιρία για κριτική από την πλευρά των αντιπάλων του Μητροπολίτη Σπάρτης που κάνουν λόγο για επανεμφάνιση διαχωριστικών γραμμών που αναπτύχθηκαν στα μέσα της δεκαετίες του '50 και κυριάρχησαν κατά τις δεκαετίες του '70 και του '80. «Θα επιστρέψουν οι σκοταδιστές. Θα μας διοικήσουν οι οργανωσιακοί. Θα αναβιώσουν τα ιεροδικεία. Θα μετράνε τα γένια και τις κοτσίδες μας. Δεν θα μπορούμε να κυκλοφορούμε χωρίς καλυμμαύχι» είναι τα επιχειρήματα που προβάλλουν όσοι επικρίνουν τον Μητροπολίτη Σπάρτης.

    Αν καταλαβαίνουμε καλά, το επιχείρημα πίσω από την κατηγορία αυτή είναι ότι η εκκλησιαστική δικαιοσύνη θα πρέπει να λειτουργεί όχι με βάση τους Ιερούς Κανόνες και την παράδοση της Ορθοδοξίας αλλά με τους όρους της κοσμικής δικαιοσύνης. Έτσι οι κληρικοί θα μπορούν να λειτουργούν ως δημόσιοι υπάλληλοι και να απολαμβάνουν των προνομίων και της ασυλίας που τους εξασφαλίζει η προστασία της Εκκλησίας από το κράτος χωρίς να λογοδοτούν ούτε να ελέγχονται από τους πιστούς για την οικονομική διαχείριση. Να απολαμβάνουν την ιδιωτική τους ζωή και να καμαρώνουν για τη διαφορετικότητα τους . Κι αυτό θεωρείται από ορισμένους ''εκσυγχρονισμός'' για την Ορθόδοξη Εκκλησία. Παραπέμπουμε για τα περαιτέρω στο μπλόγκ του "πατρός"... Αβερκίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Μπορεί να διαφωνεί κανείς με τον κ.Αμβρόσιο και να κάνει αυστηρή κριτική. Είναι όμως γεγονός αδιαμφισβήτητο ότι ο μητροπολίτης Καλαβρύτων είχε το σθένος να θέσει πρώτος το πρόβλημα του περιβάλλοντος του Αρχιεπισκόπου Χριστοδούλου και να αποκαλύψει την επιδιωκόμενη προώθηση του αρχιμανδρίτη Ιάκωβου Γιοσάκη στην Ιερά Σύνοδο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ta parapanw anadhmosieythkan sto press-gr apo to ecclesianet.blogspot.com

    Kai lene para polla gia osous fovountai oti teleiwnei h epoxh ths asydosias kai twn skandalopoiwn sthn ekklhsia kai antidroun sthn eklogh hthikwn anthrwpwn pou tha valoun terma...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ο Αιγιαλείας Αμβρόσιος, με το ίδιο χαμόγελο πάντα, γνωστοποίησε στο πανελλήνιον ότι είχε αποφασίσει ποιον θα ψηφίσει από τις ημέρες του Αρεταιείου. Το είχε μάλιστα γνωστοποιήσει στον εκλεκτό του, πάνω που ο αοίδιμος Χριστόδουλος ξεκινούσε τη μάχη για τη ζωή του. Τέτοιος ρεαλισμός!
    (Πάντα - τρόπος του λέγειν - πίστευα ότι οι σκληρότερες και πιο απάνθρωπες μορφές ρεαλισμού συνδέονται, αν δεν απορρέουν, από τη μεταφυσική και την πίστη στο απόλυτο. Δείτε, λ.χ., την ιστορία της επιβολής του Χριστιανισμού, του Ισλάμ, του ναζισμού, του κομμουνισμού...)
    Επαναλαμβάνω, για την περίπτωση που νομίσατε ότι αστειευόμουν στο σημείωμα της αρχής: η Εκκλησία είναι ο μακροβιότερος πολιτικός οργανισμός του Ελληνισμού. Δυστυχώς - αλλά αυτό το επίρρημα εκφράζει την προσωπική μου αξιολόγηση, την οποία δεν συγχέω με την αντίληψή μου της ιστορικής πραγματικότητας...
    Εύστοχος η παρομοίωσις του αοιδίμου από τον Αιγιαλείας Αμβρόσιο με «υπέρλαμπρο άστρο».
    Μάλλον είχε δει και αυτός στα νιάτα του το μιούζικαλ «Jesus Christ Superstar» των Ράις και Γουέμπερ, που είχε αποδοθεί στα ελληνικά ως «Ιησούς Χριστός υπέρλαμπρο άστρο»...

    (Αφιέρωμα της ‘’ΠΑΝΔΩΡΑΣ’’ στον τέως Ταγματάρχη της Βασιλικής Χωροφυλακής)

    ''PASOK poisonous''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Οι καταγγελίες για εκβιασμούς από τον Μητροπολίτη Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομο κατά του Μητροπολίτη Σπάρτης κ. Ευστάθιου προκάλεσαν θύελλα στην Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος. Ο κ. Χρυσόστομος κατήγγειλε ότι δέχεται επώνυμους και ανώνυμους εκβιασμούς και λασπολογίες από υποστηρικτές του κ. Ευστάθιου. Ακόμη προειδοποίησε ότι επιφυλάσσεται για κάθε ένδικο μέσο προκειμένου να περιφρουρήσει την τιμή και την αξιοπρέπειά του. «Εξ αφορμής δημοσιευμάτων στην τοπική εφημερίδα "Σημαία", αλλά και επωνύμων και ανωνύμων εκβιασμών και λασπολογίας τα οποία δέχομαι εκ μέρους υποστηρικτών της υποψηφιότητας του Μητροπολίτη Σπάρτης και Μονεμβασίας κ. Ευστάθιου και επειδή θεωρώ ότι ο τρόπος αυτός μεθόδευσης εκλογής του νέου Αρχιεπισκόπου είναι εκκλησιαστικώς ανήθικος και κοινωνικώς ανοίκειος, εκφράζω τη βαθιά μου λύπη και απαντώ προς όλους αυτούς ότι δεν θα υποστηρίξω πλέον την υποψηφιότητα του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Μονεμβασίας και Σπάρτης κ. Ευσταθίου» δήλωσε ο κ. Χρυσόστομος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΤΟ οτι το ιδιο το κληρικολαικό περιβάλλον του Μακαριστού είχε προσεταιριστεί προ το Αρεταίειου Μητροπολίτες για να τους σπρώξει στη διαδοχή, το ίδιο περιβάλλον το οποιο καταδίκαζαν όλα τα ΜΜΕ και οι μητροπολίτες μεταξύ των οποίων καιο Καλαβρύτων γιατί δεν το λέει κανείς?

    το οτι απο το 2005 κάποιοι οργάνωναν την αποδόμηση Χριστόδουλου για προώθηση συγκεκριμένων Μητροπολιτών γιατί δεν το αναφέρει κανείς?

    Κατα τα άλλα ο καλααβρύτων μας πείραξε?

    Που ειχε το θάρρος και το ειπε ευθαρσώς δημόσια μετά απο στηρικτική δήλωση του Νικοπόλεως στον σπάρτης μια δυο μέρες νωρίτερα της κηδείας, και ενώ αμέσως μετα την κηδεία ο Θηβών ανακοίνωσε και τη δική του υποψηφιότητα την ώρα που γινόταν γνωστό ότι το βράδυ καιο Δημητριάδος θα κανε την πρώτη του δημόσια εμφάνιση??

    Η μήπως νομίζετε οτι δεν γνώριζαν οι μητροπολίτες ότι υπήρχε πρόβλημα απο τα περιβάλλοντα τα οποία διοικούσαν καπηλευόμενοι την ανυμπόρια Χριστόδουλου και γι αυτό όπως είπε αι ο Ζακύνθου ήταν φυσικό να συζητούν τις διαδικασίες τςη διάδοχης κατάστασης???

    Ξεχάσατε τι έλεγεο Μακαριστός σε συνάντευξή του? Αλλου υπέγραφα αλλού έβλεπα και ΄πολλές φόρές΄έίχα και παραισθήσεις?

    Στους δημοσιογράφους τα πε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Oloi oi periergoi typoi pantws evriskan asylia epi epoxhs tou makaristou pou olo sygxwrouse ton enan kai ton allon kai den akouge ki aytos ti tou legan gia to perivallon tou toso oi mhtropolites oso kai o typos

    Alloi aytoi pali pou sfazontan metaksy tous ton trellainan ton makaristo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ ΖΑΚΥΝΘΟΥ ΒΡΕΘΗΚΕ ΓΙΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΕΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ Ο ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ. ΟΙ ΔΥΟ ΤΟΥΣ. ΟΙ ΑΔΕΡΦΑΡΕΣ ΠΑΝΕ ΠΑΝΤΑ ΔΥΟ - ΔΥΟ ΜΑΖΙ. Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΥΛΟΓΕΙ. ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΩΤΑΓΩΓΟ ΕΘΕΑΘΗΣΑΝ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΙΝΟΥΝ ΔΥΟ ΛΟΚΑΤΖΗΔΕΣ ΚΡΑΜΑΣΜΕΝΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΙΝΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΣΤΟΛΕΣ ΠΑΡΑΛΛΑΓΗΣ. ΤΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΗΘΕΛΑΝ ΕΚΕΙ? ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΟΙ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΒΟΥΣΤΗΔΕΣ. ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΣΥΝΤΟΜΑ ΤΟΝ ΣΠΥΡΟ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ ΝΑ ΦΕΡΝΕΙ ΣΤΟ ΦΩς ΤΑ ΝΕΟΤΕΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. PASOK POISONOUS?

    Mhpws me ayta pou xei parei to mati sou na ginontai shmera to ksylo ssthn athina, to mpaxalo ston kratiko mhxanismo , tis mizes , tis lovitoures kai to kseplyma toy egkefalou twn politwn opws kai me ta skandala entos kai ektos ekklhsias ayto deixnei oti xreiazontai oxi enas alla xiliades xwrofylakes? mmmm?

    Mhpws? afou den yparxei paideia xreiazontai xwrofylakes. etsi opws katanthse h Ekkhlsia mallon xreiazetai xwrofylakes giati oi papdes kai kati ypshlovathmoi kai xamhlovathmoi ton shkwsan pshla ton amane. Xreiazetai na mpei taksh

    Kai telos telos kalytera na se lene xwrofylaka megale para adelfh!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. se parapempw sto eygeniko site tou patros averkiou, klhrikou ths mhtropolhs athinwn opws leei

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Κυριακή, 3 Φεβρουάριος 2008
    Ριφιφί στο σπίτι του Χριστόδουλου- Λεηλασία πολύτιμων αντικειμένων

    Εκλεψαν χρυσά άμφια, εγκόλπια, μίτρες και πατερίτσες από την αρχιεπισκοπική κατοικία!!

    Από την αρχιεπισκοπική κατοικία σηκώθηκαν αρπάχθηκαν με διάφορους πιθανούς και απίθανους τρόπους, με τεχνάσματα και κόλπα από χρυσά άμφια και εγκόλπια μέχρι μίτρες και πατερίτσες από ασημικά και πολύτιμα δώρα που δεχόταν ο μακαριστός μέχρι χρήματα ή και άλλα λιγότερο ή περισσότερο χρήσιμα αντικείμενα (ακόμη και ....γραφική ύλη) λέγεται ότι πήραν κάποιοι.
    Στην απίστευτη λεηλασία πολύτιμων αντικειμένων από το σπίτι του Αρχιεπισκόπου αναφέρεται σήμερα η εφημερίδα Θέμα, δίπλα στο άρθρο του Σωτήρη Τζούμα που αναφέρεται στο μυθιστόρημα της ζωής του Αρχιεπισκόπου.
    Ποιοί έκλεψαν την Αρχιεπισκοπική κατοικία; Αυτός που έδωσε τις πληροφορίες στο Θέμα είναι εμφανές ότι προέρχεται από το περιβάλλον του Χριστοδούλου και "καρφώνει" αδιαφορώντας αν έτσι πλήττει τη φήμη του μακαριστού Αρχιεπισκόπου.
    Στην αρχιεπισκοπική κατοικία πηγαινοέρχονται πολλοί κατά τη διάρκεια των τελευταίων μηνών:από αρχιμανδρίτες και άλλους κληρικούς, που έσπευδαν να εκφράσουν τα συναισθήματάτους για την περιπέτεια του Χριστοδούλου, μέχρι βοηθητικό προσωπικό που μπαινόβγαινε για διάφορες εργασίες.....


    www.ecclesianet.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Επειδη δεν έχω υπ΄ όψιν μου, γνωρίζει κάποιος όλα αυτά τα χρυσοποίκιλτα που φορούν οι μητροπολίτες τι συμβολίζουν και από πότε τα φορούν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Συμβολίζουν τον θυληπρεπή χαρακτήρα τους, την ασίγαστη μεγαλομανία τους, τη χυδαιότητά τους, την αρχομανία και την επιδειξιομανία τους και την αρπακτικότητά τους. Συμβολίζουν και τη βλασφημία τους προς τον φτωχό Ιησού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Κατά τις προηγούμενες αρχιεπισκοπικές εκλογές (1998), εξυφάνθηκε μια άτιμη συνωμοσία εναντίον του επικρατέστερου υποψηφίου, του Θηβών Ιερωνύμου. Ο (τότε Αλεξανδρουπόλεως και τώρα) Θεσ/νίκης Άνθιμος τον κατήγγειλε για ανύπαρκτα οικονομικά σκάνδαλα. Η συκοφαντία σερνόταν επί καιρούς στα παρασκήνια και στη δημοσιότητα. Ενώ είχε αποδειχθεί η ανυπαρξία σκανδάλου, ο Άνθιμος κρατούσε αδημοσίευτο το πόρισμα, ωσότου διεξαχθούν οι εκλογές, με αιωρούμενη την εναντίον του Ιερωνύμου μομφή. Ο Καλαβρύτων Αμβρόσιος είχε ζητήσει από ανώτατους δικαστικούς την αυτεπάγγελτη σύλληψη και προφυλάκισή του. Άλλοι τον εξεβίαζαν να αποσύρει την υποψηφιότητά του (βλ. Χρήστου Γιανναρά: Eπίκεντρο η «τυρεία», Καθημερινή 13-2-05). Με όλα αυτά και άλλα συναφή, τη νίκη έκλεψε ο Χριστόδουλος.
    Αυτά τα λησμόνησαν οι δύο ιεράρχες; Δεν θα προβούν σε μια πράξη συγγνώμης; Ο ένας προαλείφεται για αρχιεπίσκοπος, ο άλλος κορυβαντιά περί τα προεκλογικά. Οφείλουν και οι δύο να βάλουν το κεφάλι κάτω και να ξεπλύνουν, όσο τους είναι μπορετό, την ατιμία τους. Πρώτα να την ομολογήσουν δημόσια, και να μην παριστάνουν τους οσίους, κι ύστερα να πράξουν παν το δυνατόν για την ηθική αποκατάστασή τους, δηλαδή να στηρίξουν την υποψηφιότητα που προ δεκαετίας με ατιμία απέκλεισαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση