GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Oι "στρατηγοί" των Πανεπιστημίων...

. . Με αφορμή τις παρεμβάσεις του παντογνώστη καθηγητή της ΑΣΟΕΕ κ. Γιαννακουδάκη τόσο στα δελτία ειδήσεων όσο και στο press-gr και με ...

..
Με αφορμή τις παρεμβάσεις του παντογνώστη καθηγητή της ΑΣΟΕΕ κ. Γιαννακουδάκη τόσο στα δελτία ειδήσεων όσο και στο press-gr και με την ευκαιρία της ολιγοήμερης ανακωχής από τα DVD λόγω του θανάτου του αρχιεπισκόπου θα ήθελα να θέσω το θέμα της παιδείας. Οι περισσότεροι θα γνωρίζουν τον κ. Γιαννακουδάκη. Είναι ο "καθηγητής πληροφορικής" που καλείται από τα κανάλια για να μας διαφωτίσει σε θέματα τεχνολογίας, είτε πρόκειται για τηλεφωνικές υποκλοπές, είτε για τρομοκρατικά χτυπήματα στην Αμερικανική πρεσβεία, είτε για DVD, παρακολουθήσεις, ασφάλεια δικτύων και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο. Ίσως επίσης τον γνωρίζετε από την διαμάχη του με τον κ. Κατσανέβα για την πατρότητα ενός προγράμματος που προσπαθούσαν να προωθήσουν σε σχολεία και παρουσιάστηκε από τον Μάκη. Για τα έργα και τις ημέρες του κ. Γιαννακουδάκη διαβάστε τα σχόλια στα Κάτι ξέχασε ο κ. καθηγητής... και Εγώ τουλάχιστον δεν κρύβομαι...‏ Η ανεπάρκεια του κ. Γιαννακουδάκη είναι προφανής σε οποιονδήποτε 18χρονο έχει πάρει έστω και ένα μάθημα πληροφορικής επιπέδου λυκείου.
Δυστυχώς δεν είναι ο μόνος. Σας θυμίζω την τραγελαφική εμφάνιση του καθηγητή του Πολυτεχνείου Κρήτης κ. Σταυρουλάκη στον Μάκη, ο οποίος κατηγορήθηκε από το Ελεγκτικό Συνέδριο για ατασθαλίες διαχείρισης και εμπλέκετο στην παραλαβή του C4I (μικροποσά, δεν είναι αυτό το θέμα μου εδώ, αλλά η ακαδημαϊκή ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ). Όσοι παρακολούθησαν την εκπομπή, είχαν την ευκαιρία να θαυμάσουν το επίπεδο των καθηγητών μας. Ο κ. Σταυρουλάκης κόντεψε να τρελάνει το πάνελ και μερικά από τα σχόλια που ακούστηκαν ήταν "τι πίνετε κ. καθηγητά;", "ληγμένα παίρνετε;" και το τελικό του κ. Μαρκογιαννάκη "αφήστε τον κ. καθηγητή, δεν βλέπετε πως είναι;"
Τέλος θυμίζω τον κ. Παπά, καθηγητή του ΤΕΙ Πειραιά και την συσκευή του που θεραπεύει καρκίνο, AIDS και 200 άλλες ασθένειες με κεραυνούς και ο οποίος έσχιζε τα ιμάτιά του ότι οι Ολυμπιακοί αγώνες το 2004 δεν θα γίνουν επειδή σκοτεινές δυνάμεις θα προκαλούσαν ανεξέλεγκτα καιρικά φαινόμενα. Ένα από τα τελευταία επιτεύγματά του, είναι η εύρεση λάθους στην εξίσωση του Αϊνστάιν E=mc^2. Μετά από μελέτη της απόδειξής του θα συμφωνήσω κι εγώ ότι o Αϊνστάιν όντως έκανε λάθος. Η σωστή σχέση είναι Ε=m(μαλακία)^2 που είναι τάξεις μεγέθους μεγαλύτερο. Τα σχόλια περιττεύουν, δυστυχώς τα ψυχιατρεία έκλεισαν.
Το άρθρο αυτό θα μπορούσε να εκληφθεί ως καλαμπούρι, αν οι παραπάνω κύριοι δεν ήταν κανονικά μέλη της πανεπιστημιακής μας κοινότητας και απολάμβαναν τους μισθούς των 3.000+ ευρώ που διπλασιάζονται σε περίπτωση συμμετοχής τους σε ερευνητικά προγράμματα. Απορώ πως οι "προοδευτικοί" μας φοιτητές από κεκτημένη ταχύτητα να αντιδρούν σε οποιοδήποτε μέτρο, ανέχονται να τους διδάσκουν τέτοιοι "καθηγητές". Πως δέχονται οι ίδιοι να αξιολογούνται δεκάδες φορές ενώ οι καθηγητές τους ποτέ, πλην της εκλογής τους, με συνέπεια τα αποτελέσματα που βλέπουμε όλοι. Μήπως θα μπορούσαν οι φοιτητές μας να ξεκινήσουν μερικές καταλήψεις έως ότου εφαρμοστεί η αξιολόγηση των ιδρυμάτων και ίσως να προτείνουν ακόμη αυστηρότερα μέτρα αξιολόγησης από αυτά που προβλέπει ο σχετικός νόμος;
Δ.Μ.
ΥΓ. Για όσους αναρωτιούνται και για τη στάση της ΠΟΣΔΕΠ, του συνδικαλιστικού οργάνου των σεβαστών μας καθηγητών, ενημερώνω ότι πολλά από τα μέλη του προεδρείου της έγιναν "καθηγητές" με το παλιό σύστημα, όχι της εκλογής, αλλά της ανέλιξης στην επόμενη βαθμίδα από θέσεις βοηθητικού προσωπικού (εργαστηρίων κτλ.) χωρίς διδακτορικό (που όπως είδαμε παραπάνω, από μόνο του δεν διασφαλίζει τίποτα. Χρειάζεται συνεχής αξιολόγηση). Ήταν σύστημα ανάλογο με αυτό του στρατού στην περίοδο που δεν υπήρχε μεγάλο ενδιαφέρον, όπου λόγω έλλειψης στελεχών, αξιωματικοί γίνονταν όχι μόνο από Ευελπίδων, αλλά και από κατώτερες σχολές με αποτέλεσμα να γεμίσουμε "στρατηγούς"...

62 σχόλια

  1. Loipon, den eiha tin "tyhi" na thitefsw se opoiadhpote thesh entos Ellhnikoy panepisthmioy, alla akouei kaneis diafora. Ti moy eipe shmera mia foititria thn opoia didaskw mia xenh glwssa?

    "Sth mathimatikh sholi oi kommatikes organwseis promithevoun stous foitites tis shmeiwseis tis didahtheisas ylhs. Polloi tous psifizoun meta gi'afti tin exyphrethsh."

    Ma kala, sovarologeis? th rwtisa.
    Me diavevaiwse oti sovarologouse kai oti oi kommatikes organwseis parehoun kapoioy eidous grammateiaki ypostirixh me stoho tin epikrathsh stis ekloges.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δ.Μ αν είσαι καλοπροαίρετος συζητητής,
    τότε θα ήξερες ή θα υπέθετες ότι μέσα στις καταλήψεις έγιναν μεγάλες συγκρούσεις με τέτοια λαμόγια που βεβαίως
    ήταν υπέρ της Αξιολόγησης
    υπέρ το νόμου πλαισίου
    και υπέρ της αναθεώρησης του άρθρου 16!!!

    Η αξιολόγηση έχει να κάνει με τα κονδύλια και τα ερευνητικά, την χρηματοδότηση,

    και σε καμία περίπτωση με την επιστημονική επάρκεια των μελών της πανεπιστημιακής κοινότητας.

    Αν πάλι πιστεύεις ότι ο "ελεύθερος ανταγωνισμός" (πράγμα αδιανόητο την εποχή των μονοπωλίων) θέτει σε δεύτερη μοίρα τα λαμόγια

    τότε κοίτα γύρω σου στην κοινωνία αυτή ποιοι επιπλέουν

    φοιτητής Πληροφορικής
    πρώην καταληψίας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Επειδή αγαπητέ φοιτητή πρώην καταληψία η αξιολόγηση έχει πράγματι να κάνει με τα κονδύλια, μπορείς να μας πεις αν πρέπει τα κονδύλια να δίνονται -με αξιολόγηση και κριτήρια που ισχύουν σε όλο το κόσμο- σε αυτούς που αποδεδειγμένα έχουν ερευνητική δραστηριότητα και διεθνή αναγνώριση η να τα παίρνουν-χωρίς αξιολόγηση- οι μέτριοι, οι ανίκανοι και οι απατεώνες που αναφέρει και το "Οι στρατηγοί των πανεπιστημίων".
    Ας σταματήσει το παραμύθι. Ολα αυτά τα λαμόγια ήταν και είναι ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ, αφού θέλουν να διατηρήσουν τα κεκτημένα τους. Πότε θα καταλάβετε ότι η αντίδραση στην αξιολόγηση είναι η πιο συντηρητική φωνή που ακούστηκε στα Παν/μια τα τελευταία χρόνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο καθηγητής Παπάς είναι ΚΟΡΥΦΗ ρε!
    Έχεις ρίξει ποτέ τόσο πολύ γέλιο κάποια άλλη φορά πέρα από τις εκπομπές του Χαρδαβέλα με τα UFO?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με αυτά που διαβάζω, χαίρομαι που σπούδασα σε ένα καλό πανεπιστήμιο του εξωτερικού. Έτσι και αλλιώς στην Ελλάδα όλο κομματόσκυλα έχουν θέσεις λεκτόρων και καθηγητών οπότε όλοι οι ανάξιοι και οι προπαγανδιστές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ε, μην εκμηδενίσουμε και τη δουλειά που γίνεται στα ελληνικά πανεπιστήμια τώρα!!Παντού και πάντα θα υπάρχουν οι εξαιρέσεις στον κανόνα, και ο κανόνας είναι ότι στα ελληνικά πανεπιστήμια γίνεται και έρευνα και βγαίνουν κ πολλοι επιστήμονες.Όσο γι αυτούς που εκθειάζουν τα πανεπιστήμια του εξωτερικού, απλά να τους υπενθυμίσω ότι αν ειχαν καταφέρει να εισαχθούν σε κάποια πανεπιστημιακή σχολή μέσω των πανελλαδικών εξετάσεων, δεν θα είχαν καταφύγει στο εξωτερικο....αλλά μάλλον δεν τα κατάφεραν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
    ΠΡΟΣ ΜΕΓΑΛΟ ΚΥΝΗΓΟ ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΩΝ
    Κ. ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ KAI ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ
    ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ.
    Κ. ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ
    ΕΧΕΤΑΙ ΤΗΝ ΕΝΤΟΛΗ ΤΟΥ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΥ
    ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ [ΕΡΕΥΝΗΣΕΤΑΙ]
    ΤΟ VIDEO ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΣ.
    ΣΑΣ ΠΛΗΡOΦOΡΩ ΩΣ ΕΛΛΗΝ ΠΟΛΙΤΗΣ
    ΟΤΙ ΑΠΛΑ ΠΑΤΗΣΤΕ [ GOOGLE ] ΣΤΟΝ
    ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ
    ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΣ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ
    ΔΕΚΑΔΕΣ BINTEO.
    ΣΥΛΛΗΨΕΙΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΕ ΠΟΥΛΜΑΝ
    ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ
    ΥΠΟΣΤΡΑΤΗΓΟΣ.
    ΠΑΝΤΟΤΕ ΔΙΚΟ ΣΑΣ Ο ΑΜΙΣΘΟΣ ΡΟΥΦΙΑΝΟΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
    ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΡΕΛΛΟΣ
    ΤΗΛ. 210,2928580
    Υ.Σ.
    ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΔΥΟ ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ
    ΘΑ ΤΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΟΛΑ ΤΑ VIDEO
    STO PREES .GR ΝΑ ΜΗΝ ΚΟΥΡΑΖΕΣΘΕ
    ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥ ΔΟΤΛΕΙΑ.
    ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ
    ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΥ ΚΑΘΑΡΙΣΕ ΑΠΟ ΤΟ
    ΤΡΑΦΦΙΚΙΝΓ.
    ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΡΙΤΗ ΛΥΣΗ
    ΤΟ Ε-MAIL TOY PROISTAMENOY
    THS EISAGGELIAS.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ρε συ 9:54 γιατι τετοια χολη βρε παιδί?
    κ εγω ελλαδα σπουδασα αλλα οταν αξιωθω να γινω πατερας το παιδι μου εξω θα το στειλω. γιατι εζησα απο πρωτο χερι την ελληνικη παιδεια.
    εφοσον ουσιαστικα πληρωσε ο πατερας μου για να σπουδασω [ φροντιστηρια, και παει λεγοντας ]γιατι να μην πληρωσεις να στειλεις το παιδι σου στα καλυτερα του ειδους και να γινει πραγματικα καταξιωμενος και να μην γινεται ερμαιο κομματικων οργανωσεων για σημειωσεις η μια γαμωβεβαιωση που δικαιουσαι απο την γραμματεια.
    η ελληνικη παιδεια ΗΤΑΝ καρυφαια καποτε, τωρα ειναι τα αρχιδια μας τα 2.
    τα ΤΕΙ φτιαχτηκαν μονον κ μονον για να συντηρουνται πολεις οικονομικα απο τους φοιτητες με μηδενικες υποδομες [οπως ακριβως και τα στρατοπεδα, λες και η λαμια κινδυνευει απο εισβολη και εχει κ σε στρατηγικη θεση ΣΕΜ, για να εφοδιαζει πυρομαχικα τις κοντινες πολεις των συνορων!!!] .γιατι αν το παρεις και εννοιολογικα και το ΜΙΤ στην μασσατσουτσετς, τεχνολογικο ιδρυμα ειναι αλλα ειναι το κορυφαιο στον κοσμο αλλα δεν συντηρει μια χαλκιδα η μια κοζανη [ τυχαια επιλογη χωρις να θελω να θιξω την πολη συγκεκριμενα].αυτα μονον στο ελλαδισταν γινονται. μονον η ελλαδα παρεχει πτυχια χωρις επαγγελματικα δικαιωματα κ σχολες με βασεις κατω του 10.
    αυτη η ψωρουπηρηφανεια θα σας φαει και οι πελατειακες σας σχεσεις με την ελλαδα. την δυναμη την εχουμε εμεις να αλλαξουμε κατι αλλα κοιμομαστε. οσο καθομαστε και δεν τους τριζουμε τις καρεκλες αυτοι δεν προκειται να το κουνησουν και να ιδρωσει το αυτι τους. και εμεις δεν ειμαστε γαλλια!!! εσυ κατσε και υπερηφανευσου πως σπουδασες ελλαδα και πως περασες με το αξιολογο συστημα στην γεννητορα χωρα της παιδειας και πως ειναι και τσαμπα.εγω δεν το κανω και το παιδι μου εξω θα φυγει απο τα 18 του χωρις πολλα πολλα. και στα 24 να δουλευει με πτυχιο με αρχιδια. οχι να ειναι 27 κ ακομα να πολεμα να περασει μαθηματα επειδη δεν βρισκει σημειωσεις, βεβαιωσεις και καρτες σιτησης. να πιασουν επιτελους τα λεφτα μας τοπο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. 11.17

    Για να ασχολείσαι με την Παιδεία χρειάζεται να έχεις Παιδεία.
    Τόσο το ύφος σου και η εμπάθειά σου, όσο το ασύντακτο του λόγου σου με το α-τονικό σύστημα γραφής, μάλλον δεν σε πιστοποιούν ως ειδικό επί θεμάτων Παιδείας.
    Κάτσε στα αυγά σου ρε, μιλάνε όλοι μιλάς κι εσύ! Λούστρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ημουν σιγουρος πως θα τονιζες την ατονικη μου γραφη οπως και το γεγονος οτι επεσες στην κλασσικη λουμπα του να κανεις προσωπικη επιθεση σε κατι που αφορα ολους μας. και ποσο μαλλον σε ενα ιστολογιο που λεμε αποψεις κ οχι προσωπικα σχολια. αλλα ναι τι λεω....ξεχασα...ουγκ, εγκω ειμαι ελληνα, εκω παιντεια, μπαμπας πλερωσε και σπουντασα στο ελλαντα. γραφτηκα ΔΑΠ και περασα. δεν ανεχομαι κανενα πτυχιο να φαει κομματι απο την πιτα μου αν δεν ειναι "συναδελφος"
    επιχειρηματα δεν ειδα ομως αλλα δεν πειραζει. εγω σε συγχωρω. ευγε νεε μου . συνεχισε ετσι εσυ. εγω δεν ασχολουμαι με ανωνυμους του διαδικτυου. καλη σου μερα βασιλακη καιλα του ελλαδισταν. σε ευχαριστω για την ενεση επιβεβαιωσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ Η ΜΑΛΑΚΙΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΠΑΕΙ ΣΥΝΝΕΦΟ!
    ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΕΙ ΕΙΝΑΙ ΒΑΣΙΚΑ ΓΙΑ ΠΕΤΑΜΑ. ΕΧΩ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΚΑΙ ΘΥΜΑΜΑΙ (ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ!) ΜΙΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ "ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ" ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΕ ΠΙΑΣΕΙ ΓΚΟΜΕΝΟ ΕΝΑΝ ΑΛΛΟ "ΚΑΘΗΓΗΤΗ" ΚΛΠ. ΚΛΠ. ΒΕΒΑΙΑ ΟΤΑΝ ΕΚΑΝΕ "ΜΑΘΗΜΑ" ΗΤΑΝ ΤΟ ΓΕΛΙΟ ΤΗΣ ΑΡΚΟΥΔΑΣ. ΑΥΤΟ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ Π(Φ)ΤΥΧΙΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΛΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΛΛΑ ... ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΝΑΝ ΑΛΛΟ ΔΙΟΓΕΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΡΟΥΜΕ. ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ Η ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΠΟΥ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΤΟΝ ΚΑΝΟΝΑ! ΕΞ' ΟΡΙΣΜΟΥ ΚΑΝΕΝΑΣ "ΚΑΛΟΣ" ΠΟΥ ΣΕΒΕΤΑΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΡΧΟΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΚΤΟΣ ΚΙ ΑΝ ΣΥΝΤΡΕΧΟΥΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΙ ΛΟΓΟΙ. ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΕΡΘΕΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΑΠΕΤΥΧΑΝ ΕΙΣ ΤΗΝ ΕΣΠΕΡΙΑΝ. ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΟΙ ΑΧΡΗΣΤΟΙ!
    ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΟΤΙ ΤΑ ΑΕΙ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙ ΕΚΕΙ ΣΑΒΟΥΡΑ ... ΝΑ ΦΑΝΕ ΚΑΙ ΑΙ ΚΟΤΑΙ! ΒΡΩΜΑΕΙ Ο ΤΟΠΟΣ!
    ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΤΑ ΑΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΤΟΥΣ ΜΟΡΦΗ ΕΧΟΥΝ ΧΡΕΩΚΟΠΗΣΕΙ. ΒΑΣΙΚΑ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΩΣ ΕΠΙ ΤΟ ΠΛΕΙΣΤΟΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΟΠΟΥ ΒΟΛΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΛΑΜΟΓΙΑ "ΦΟΡΟΝΤΑΣ" ΤΗ ΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ! ΤΟΣΟ ΕΔΩ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ρε απίστευτε 11.41,

    σε προηγούμενο σχόλιό σου έριξες τα μπινελίκια της αρκούδας χύμα και απρόκλητα σε κάθε αντίθετη άποψη αλλά διαμαρτύρεσαι που σου έβαλε ο άλλος χέρι;
    Καλά σου έκανε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. τι ψαχνεις διαλυσανε τη παδεία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ειναι κριμα να επιτιθεστε σε οσους εχουν να μας μεταδωσουν καποια χρησιμη πληροφορια, ποσο μαλλον οταν ο aggelo εφερε για προβληματισμο περισσοτερες απο μια. Επικεντρωθειτε σ' αυτες.
    --
    Χρειαζομαστε κι αλλους τετοιους αρθρογραφους. Κατι πρεπει να γινει.
    Αν κυκλοφορησει κακη φημη για το επιπεδο σπουδων στα καθ' ημας, θα χρειαστουμε κολοσιαια ενεργεια για να αντιμετωπιστει η κατρακυλα.

    Οι πολιτικαντηδες επηρεαζουν τους ανιδεους φοιτητες, και τα εκπαδευτικα ιδρυματα εχουν καταντησει καφενεια. Τα κομματα επομενως εχουν τεραστια ευθυνη.
    Συνεπως, οι πατεραδες τουλαχιστον, πρεπει να ασκησουν ισχυρη πιεση στα κομματα ωστε να αφηνουν τους φοιτητες ησυχους.

    Οτι τα ανθελληνικα κομματικα κεντρα δεν θα συμφωνησουν ποτε να συμμαζευτουν και οτι θα συνεχισουν να απλωνουν τα ξερα τους στην εκπαιδευομενη φοιτητικη κοινοτητα, ειναι σχεδον βεβαιο. Ξερουν οτι αν δεν ψαρεψουν ψαρια στα πανεπιστημια, θα σβησουν την αλλη μερα. Κατι τετοιο θα σημαινε, τερμα οι επιδοτησεις, τερμα οι μασες, τερμα οι σουλατσες, τερμα ... η Ελλαδα η ιδια!

    Τα αποβρασματα αυτα καταφερουν να αποκρυπτουν απο τους νεαρους φοιτητες τους αληθινους τους στοχους, με τη μεγαλυτερη ευκολια!
    Η δικη τους ομως τακτικη και στρατηγικη συμπαρασυρει γενικα και ολα τα υπολοιπα πολιτικα-κομματικα ρευματα. Κανεις δεν κανει πισω!

    Οι Ελληνες γονεις οφειλουν να διαμαρτυρηθουν. Τι κανουν οι οργανωσεις, οι συλλογοι, τα σωματεια, οι ενωσεις, οι Πρωτοβουλιες?


    (Σσσσσσσσσ! Μην ενοχλειτε, αραζουν!)

    ΔΙΑΛΕΓΟΜΕΝΟΣ ΕΛΛΗΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αν προσέξει κάποιος τις βαθμίδες του διδακτικού προσωπικού σε πανεπιστημιακές σχολές μπορεί να διαπιστώσει ότι οι καθηγητές α' βαθμίδας (τακτικοί-αναπλητωτές) είναι περισσότεροι από τους λέκτορες. Σε λίγο θα υπάρχουν μόνο "στρατηγοί", χωρίς λοιπούς "αξιωματικούς". Σε πανεπιστήμια του εξωτερικού φυσικά οι λέκτορες και οι επίκουροι καθηγητές είναι πολύ περισσότεροι από τους καθηγητές α' βαθμίδας, και πολλές φορές δεν υπάρχει καν τακτικός καθηγητής. Οι συνδικαλιστικές ηγεσίες των "φοιτητών του άρθρου 16" και το κρατικοδίαιτο πανεπιστημιακό κατεστημένο, παρά τις επι μέρους διαμάχες τους, έχουν, κατά βάση, κοινά συμφέροντα. Οι αφελείς φοιτητές στην ουσία αποτελούν την ασπίδα προστασίας της χρεοκοπημένης πανεπιστημιακής νομενκλατούρας, όπως και οι αφελείς πιστοί αποτελούν την ασπίδα προστασίας των συμφερόντων των προνομίων του ιερατείου (εκκλησιαστικής νομενκλατούρας).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. μπλουπερτιμ ξερω ΠΟΛΥ καλα τι λεω και κυριως τι γραφω. το μονο που ειπα ηταν "γιατι τοση χολη".
    οοοοοοοοοολο το υπολοιπο κειμενο,οοοοοοοολες εκεινες οι γραμμουλες ηταν στον πλυθηντικο!!!
    ουγκ
    που αυτο σημαινει πως οποιος εχει την σφιγκα σφιγκεται.
    ο νοων νοειτω
    δυστηχως αλλα ΚΑΙ ευτυχως ο γραπτος λογος αφαιρει το συναισθημα και τον τονο του συγγραφεα...ευτυχως.
    αλλη μια ενεση αυτοπεποιθησης.
    τι ντιβανια και αρχιδια.
    thieeeeeeeeeeeeeeeeeenks

    ΥΓ : το θεμα μας ειναι το επιπεδο των ελληνικων πανεπιστημιων.
    οχι προσωπικες επιθεσεις.
    αμα ειναι να ξαναρχισουμε το τσατ.
    να βρουμε κανα ψευδονυμο Λες-Μητσος και να αρχισουμε τα μπινελικια.
    Φιλικα...ΠΑΝΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Συμφωνώ απόλυτα με τον aggelo. Το μόνο που κάνουμε είναι να λέμε τι καλοί και έξυπνοι που είμαστε εμείς οι έλληνες και τι ωραία που τα κάνουμε όλα, γι'αυτό τα πάντα έχουν καταρεύσει! Και όταν ανακαλύπτουμε ατασθαλίες και παρανομίες τα αποδίδουμε στην 'εξαίρεση του κανόνα' και ησυχάζουμε. Δυστυχώς όμως στη σημερινή ελλάδα οι 'εξαιρέσεις' είναι ο κανόνας.
    Και εγώ σπούδασα σε ένα ΑΕΙ στην Ελλάδα, στο Καποδιστριακό Αθηνών, και μετά έφυγα Αγγλία για να ξανασπουδάσω (όχι Master, από την αρχή πρώτο πτυχίο). Και ξέρεις γιατί? Γιατί η σχολή μου ήταν καινούρια όταν μπήκα, με μέσο όρο στα μαθήματα 18. Με το παλιό σύστημα (με δέσμες) μπήκα και οι βάσεις τότε είχαν ανέβει πάρα πολύ.
    Λοιπόν ο οδηγός σπουδών της σχολής μας μας παραμύθιασε όλους με τα επαγγελματικά δικαιώματα και τις προοπτικές που θα είχαμε μετά, κι έτσι την τελείωσα την κωλοσχολή. Αποτέλεσμα? Όλα ήταν φύκια για μεταξωτές κορδέλες. Η σχολή είναι μια σχολή που βγάζει ανέργους, αλλά αυτό δεν τους ενοχλεί, γιατί κάποιοι σπουδαίοι και τρανοί καθηγητές στρογγυλοκάθησαν στις θέσεις του προέδρου της σχολής, του 'καθηγητάρα', κλπ κλπ, και δυστυχώς η σχολή συνεχίζει να λειτουργεί και πολλά ανίδεα παιδάκια σπουδάζουν σήμερα για να γίνουν οι σίγουροι πτυχιούχοι άνεργοι του αύριο. Και οι καημένοι οι γονείς πληρώνουν τη δωρεάν παιδεία για να ξαναπληρώνουν αύριο τα άνεργα παιδιά τους!
    Εγώ δούλεψα με επάρκεια Αγγλικών και Πληροφορικής για λίγα χρόνια και μετά έφυγα Αγγλία γιατί αηδίασα με τα πάντα στο μπουρδέλο που λέγεται Ελλάδα.
    Αυτά ως απάντηση του 9:54 που πιπιλίζει την γνωστή από χρόνια καραμέλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ας μου επιτραπεί να εκφράσω μια ενδιάμεση άποψη .
    Οι φοιτητές καλώς κινητοποιούνται και αγωνίζονται ,γιατί αγωνιούν για το μέλλον τους.
    Βλέπουν ότι το πτυχίο τους είναι κατά κανόνα διαβατήριο για την ανεργία και φυσιολογικά αντιδρούν.
    Όμως δεν έπρεπε να συμμαχήσουν με την κρατικοδίαιτη μερίδα των πανεπιστημιακών που δεν επιθυμεί καμία αλλαγή και καθόλου δεν νοιάζεται για τα παιδιά.
    Αυτή η συμμαχία μπορεί να αποφέρει σίγουρη θέση στα μεταπτυχιακά σε κάποιους αριστερούς και 'ριζοσπάστες' συνδικαλιστές, αλλά τίποτα απολύτως στη μεγάλη μάζα των φοιτητών.
    Γι αυτό ο αγώνας τους θα έπρεπε να στρέφεται και εναντίον του πανεπιστημιακού status quo.
    Το 'όχι στην αξιολόγηση' αν το σκεφτείτε στην ουσία του δεν εκφράζει τα συμφέροντα των φοιτητών.
    Εκφράζει μόνο ορισμένα μέλη ΔΕΠ που βολεύονται με το σημερινό χάος και την αδιαφάνεια και τσεπώνουν κονδύλια με μηδενική έρευνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Και για να προλάβω τα κακεντρεχή σχόλια, εκ παραδρομής έγραψα το 'καταρρεύσει' με ένα ρ, ενώ γράφεται με δύο, και το 'φύκια με μεταξωτές κορδέλες' ως 'φύκια για....'
    Αυτά. Καλό μεσημέρι σε όλους με μια ευχή και ελπίδα: να σταματήσουμε να ευλογούμε τα γένια μας συνέχεια γιατί αυτό μόνο πίσω μπορεί να μας πάει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Σας έχουμε αφήσει το βήμα για διάλογο και παρακολουθούμε διακριτικά. Ο μεγαλύτερος χρόνος παραμονής σε Ελληνικά ΑΕΙ των πιο "ελληνοσπουδαγμένων" από εμάς είναι 6 μήνες μόνο. Ατυχώς - ατυχέστατα - έχουμε μεγάλη εμπειρία σε άλλα συστήματα και μια καλή γνώση του με πιο τρόπο "αξιολογούνται" όλα στην Ελλάδα.
    Αυτός είναι ο φόβος, από την κατάσταση με τις παρατάξεις να περάσουμε σε κάτι πολύ χειρότερο, "αξιολόγηση" απ' ευθείας από το κόμμα ή από τα υπεράνω και των κομμάτων επιχειρηματικά συμφέροντα.

    Κάτι τέτοιο θα μετέτρεπε ένα κοινωνικό αγαθό, αυταξία και μοχλό ανάπτυξης όπως η Παιδεία, σε υποχείριο των εκφραστών των πιο ταπεινών ενστίκτων της ανθρώπινης φύσης δηλαδή του ενστίκτου της αναπαραγωγής και της επιβίωσης.

    Δεν αρνούμαστε λοιπόν την αξιολόγηση όποιος αφήνει να εννοηθεί, αλλά, αρνούμαστε να γίνει με τον πατενταρισμένο υπό των εκάστοτε κυβερνήσεων τρόπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ειναι γελοιο να μην αξιολογουνται αυτοι που διδασκουν και να αξιολογειται αν καποιος θελει να σπουδασει. γτ εφοσον ειναι ετσι και καποιοι αξιολογουνται [δηλαδη δινουν εξετασεις] για να μπουν στα πανεπιστημια ετσι πρεπει και οι διδασκοντες να αξιολογουνται.
    αλλιως αν δεν θελουν αξιολογηση να καταργηθουν και οι πανελληνιες [που για μενα προσωπικα πρεπει] κ οποιος εχει τα αρχιδια να βγει απο την σχολη....οχι να μπει...ΝΑ ΒΓΕΙ!
    το χειροτερο ολων ομως ειναι οτι μας διακατεχει ο κλασσικος σταρχιδισμος σαν ρατσα. ελα μωρε εγω θα βγαλω το φιδι απο την τρυπα...αστους να φωναζουν εγω βολευτηκα κ λοιπες ατακες απειρου καλ[λ]ους. γιαυτο ποτε τπτ δεν θα αλλαξει στο μπουρδελο που λεγεται ελλαδισταν. φουσκωνουμε σαν παγωνια που τελειωσαμε μια σχολη με μηδεν δικαιωματα και ολος ο κοσμος γελαει με τα χαλια μας.
    ολα τα ελληνικα μυαλα [που εχουμε οικοιοποιηθει κιολας....εδω ριχνω ΤΟ γελιο] και που διαπρεπουν στο εξωτερικο...ακουτε ρε???ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ....σπουδασαν ΕΞΩ...ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΗΚΑΝ ΕΞΩ....εξω που εχουν υποδομη...που εχουν πιστευω...ναι ρε αυτοι οι λετσοτουριστες που κραζει ο καθε ανασφαλης ελληνακος που τους αφηνει τα λεφτα του. αυτοι ειμαστε!!!
    γιατι εγω δεν ειδα να κινητοποιουνται οι μαθητες μας, τα διαμαντια μας, επειδη αλλαξε πχ ενα προγραμμα σπουδων [βλεπε γαλλια με το μαθημα των αρχαιων ελληνικων]
    μονον α και ου και δαπ νου δου φου κου.
    ουγκ!
    ΥΓ : το συνθημα επιλεχθηκε τυχαια...ή ισως και οχι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. μπλουπερτιμ εγραψες : "αλλά, αρνούμαστε να γίνει με τον πατενταρισμένο υπό των εκάστοτε κυβερνήσεων τρόπο."...μακαρι να ηταν ετσι...
    δυστηχως η ελλαδα προσπαθει να αντιγραψει για αλλη μια φορα το εξωτερικο ανεπιτυχως αφηνοντας εταιριες κολλοσους να κανουν "δωρεες" σε συναφεις σχολες [βλεπε βοδιαφον ηλ.μηχ.ηλ.υπ.εμπ].
    το πιο τραγελαφικο ολων ομως ειναι πως το προγραμμα σπουδων και το προφιλ πτυχιουχων το καθοριζουν ουσιαστικα εταιριες κολλοσοι.και βρηκαν και το κανουν [σιγα να μην λεγανε οχι οι πρυτανεις] και πολυ φτηνα μαλιστα εις βαρος των φρεσκων πτυχιουχων.
    η ελλαδα τρωει τα παιδια της...αυτο δεν εχει ειπωθει τυχαια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εχει και χειρότερο του ΕΜΠ, δες Πάντειο...

    Πάντως συνυπογράφω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ομολογω δ το ηξερα αυτο της παντειου...να μας κατατοπισει η αρμοδια : ξενιτεμενη ελληνιδα :)
    εδω δινουν πλεον πτυχια τα μακδοναλντς!!!!
    να ξεσηκωθουμε συναδελφοι [γιατι εκει μας βλεπω να καταληγουμε, σε κανα φραντσαιζ] για να μην μας παρουν τα δικαιωματα.
    ουγκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Το να λες "ναι στην αξιολόγηση" είναι κάτι απλό, σχεδόν αυτονόητο. Το να υλοποιήσεις την "αξιολόγηση", δεν είναι καθόλου αυτονόητο, όταν όλο το σύστημα-παιδεία στην Ελλάδα είναι χτισμένο σε σαθρά θεμέλια. Είμαστε τόσο σίγουροι ότι το "σώμα αξιολογητών" δεν θα είναι διεφθαρμένο, ή δεν θα υποστεί το σύνδρομο διαπλοκής που χαρακτηρίζει όλη τη λειτουργία των θεσμών και του δημοσίου βίου της χώρας; Νομίζω ότι χρειάζεται πρώτα δραστική αναδιάρθρωση του πλέγματος Ανώτατης Παιδείας, με δραστική μείωση σχολών και αλλαγή του πλαίσιου λειτουργίας. Ποιός όμως θα το τολμήσει; Η βουτηγμένη στα σκάνδαλα του dvd, και των μιζών siemens κλπ, πολιτική ηγεσία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Να προσθέσω και κάτι ακόμα, στην Κρήτη "παίζουν" με την υπεραγωγιμότητα και την θεωρούν "νέα τεχνολογία" ενώ στην ουσία πρόκειται για εφαρμογή φίλτρων ζώνης και γνωστά από δεκαετίες φαινόμενα φάσεως.

    Ξέρεις, ο γράφων είχε την "τύχη" να κάνει υποχρεωτική λούφα στην Ελλάδα γιατί την ύλη μαθηματικών που διδασκόταν αργότερα στην Ελλάδα, την είχε ήδη διδαχτεί τρεις τάξεις νωρίτερα στο εξωτερικό με ξεχωριστή μάλιστα άνεση.

    Και όπου φύγει-φύγει πίσω όπως αντιλαμβάνεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ποια κρητη....εδω αθηνα να δεις το απιστευτο γελιο...το σκ-α[π]ττικο μετρο φοραει ηλεκτρικους κινητηρες που ουτε στην ινδια δεν εχουν τετοιους. μιλαμε για κινητηρες που θελουν συντηρηση, που ειναι θεοβαροι κτλ κτλ κτλ. ενω αλλα μετρο ανα την υφηλιο εχουν τοπ.
    μας πασαρουν τεχνολογιες ξεπερασμενες για να πουλησουν οτι τους ειχε μεινει στο ραφι,πεφτει το σχετικο λαδακι στον εκαστοτε αρμοδιο και χαιρομαστε κιολας οι μαλακες.
    ουγκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ολα ξεκινούν από την κακή ποιότητα της Δημοκρατίας στην Ελλάδα και από τα σάπια στοιχεία από αποτελούν το αυτοαποκαλούμενο "πολιτικό σύστημα", δηλαδή ότι πιο άχρηστο ότι πιο διεφθαρμένο έχει να δείξει η Ελλάδα.

    Δεν είναι δυνατόν αγαπητοί συνομιλητές να περιμένεις από το παρελθόν να σου κτίσει το μέλλον, πολλώ δε μάλλον όταν με το καλύτερο μέλλον ασχολούνται σχεδόν αποκλειστικώς οι χειρότεροι του παρελθόντος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. συνυπογραφω μπλουπερτιμ
    αλλα ειπαμε...η πιτα ειναι μεγαλη και δεν θα αφησουν κανεναν να παρει κομματι.
    εδω δυστυχως ο σκυλος δεν θα χορτασει ποτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Τουλάχιστον στη Κρήτη έχουν κατι απτό να παίζουν. Απο τα υπόλοιπα ερευνητικά προγράμματα, πόσα αποτελέσματα έχουν ανακοινωθεί?
    Όσο για τούς κινητήρες του Μετρό, είναι με υπέρβαροι, αλλά "μέσα" στις προδιαγραφές. Μην ξεχνάς οτι αυτές δόθγκαν στις αρχές του 90 και δεν άλλαξαν σχεδό καθόλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Σωστά είπε κάποιος φίλος ότι οι ηγεσίες που ελέγχονται από την κάθε
    Siemens δεν μπορούν να αλλάξουν το τοπίο στα Πανεπιστήμια.
    Και τα ίδια τα
    Πανεπιστήμια,όμως,έχουν εξουσίες στο εσωτερικό τους.
    Εξουσίες συνώνυμες με τη σημερινή κατάσταση στα ιδρύματα.
    Και ρωτώ:πώς θα αλλάξεις την κατάσταση στα ΑΕΙ αν συμμαχείς με τις δυνάμεις αυτές και σε σημαντικό βαθμό αναμεταδίδεις τα επιχειρήματά τους;
    Ποια είναι τα κοινά συμφέροντα που έχει ο φοιτητής με την πανεπιστημιακή ηγεσία;
    Θέλουν μήπως οι Πρυτάνεις να αλλάξει τίποτα στα ΑΕΙ;Κόπτονται για την προοπτική των φοιτητών και των αποφοίτων;Μήπως αποκρούουν εδώ και χρόνια την 'αθόρυβη'
    είσοδο των επιχειρήσεων των ΑΕΙ ,ώστε να αποκτούν και κάποιο νόημα οι φωνές για 'την προστασία του δημόσιου χώρου';
    Αποτρέπουν τις πελατειακές σχέσεις στα ΑΕΙ;Καλλιεργούν την έρευνα και την αξιοκρατία;
    Ή μήπως τελικά υπάρχουν κάστες στα ΑΕΙ που ενσωματώνουν και μερίδα συνδικαλιστών για να μην αμφισβητείται η κυριαρχία τους;
    Κάστες που παρουσιάζουν τα δικά τους συμφέροντα ως συμφέροντα του Πανεπιστημίου και της κοιονωνίας εν γένει;
    Και τι δουλειά έχουν οι φοιτητές ,ιδίως οι αριστεροί,να πηγαίνουν με τα νερά αυτής της κάστας;
    Που είναι η σύγκρουση;
    Που είναι το κόστος ,προσωπικό και συλλογικό,από τη σύγκρουση αυτή;
    Κάνουμε τους μάγκες μόνο με όσους
    βρίσκονται 'απέξω και μακριά' από το χώρο μας;
    Με συγχωρείτε,αλλά αν είναι έτσι,ξέρουμε όλοι να φωνάζουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Eimai allos enas o opoios spoudase se panephsthmia tou eksoterikou kai synexizo na diameno ekei, blepontas me megalo pono ta tektenomena sthn Ellada. Einai gnosto oti h Ellada einai h xora ton lamogion, ton glyfton kai ton komatoskylon. Ahdiazo otan blepo foithtes pou anti na koitazoun pos 8a roufiksoun oso pio poly gnohsh ginetai na kopaniountai metaksy tous gia sapia politika kommata. Protou spoudaso sto eksoteriko eixa thn eutyxia na telioso ena dhmosio IEK pou omologoumenos eixe kana dyo ka8hghtes pou htan asteria alla eixe kai ka8hghtes pou katafernan na bgazoun arnhtiko metro dynamhs kai na yposthrizoun me mania auth thn istorikh anakalypsh. Pos mporei na paei mprosta mia xora otan krithrio gia thn eisagosh gia metaptyxiakes spoudes (paradeigma enos filou mou) htan se pio komma anoikan oi ka8hghtes pou eixan balei tous spoudastes tou prohgoumenou etous. Otan ka8hghths zhtaei apo kopelia na tou katsei gia na thn perasei (proin kopelia mou). Otan h kybernhsh epeidi xalaei tosa polla gia ereuna apofasizei na meiosei ta kondylia. Ti na leme tora.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Παιδιά, ψυχραιμία.

    Όπως σε κάθε κοινωνία, έτσι και στα ελληνικά πανεπιστήμια υπάρχουν και "καλοί" και "κακοί" καθηγητές. Οι σχολές παρέχουν ποιότητα εκπαίδευσης που εξαρτάται από το επίπεδο των καθηγητών και των φοιτητών της εκάστοτε σχολής.

    Αρκετοί απόφοιτοι των ελληνικών πανεπιστημιακών σχολών φεύγουν για μεταπτυχιακές σπουδές στο εξωτερικό. Ανάλογα με τον επιστημονικό τομέα που εξειδικεύονται, πηγαίνουν και στα ανάλογα ιδρύματα του εξωτερικού. Π.χ. για νομική στο Harvard, κλπ.

    Υπάρχει μια στείρα αντιπαλότητα μεταξύ των φοιτητών/αποφοίτητων ελληνικών και ξένων πανεπιστημίων, για το ποια πανεπιστήμια είναι καλύτερα, η οποία θα πρέπει κάποτε να ξεπεραστεί.

    Η εμπειρία έχει δείξει ότι άτομα που εμφανίζονται συχνά στην τηλεόραση είναι είτε πολύ αξιόλογα (σπανιότερα), είτε καραγκιόζηδες (συχνότερα). Αλλά δεν μπορεί τα συγκεκριμένα παραδείγματα που παρουσιάστηκαν στο άρθρο να χαρακτηρίσουν όλα τα μέλη ΔΕΠ (Διδακτικό Ερευνητικό Προσωπικό, δηλ. καθηγητές, λέκτορες, κλπ) της χώρας. Μάλλον ένα μικρό μέρος τους χαρακτηρίζουν, χωρίς να σημαίνει ότι τα μέλη ΔΕΠ είναι κορυφή. Είναι ακριβώς όπως τα μέλη μιας κοινωνία. Υπάρχουν αξιόλογοι, υπάρχουν άσχετοι, υπάρχουν καλοί ερευνητές με κακή μεταδοτικότητα, κακοί ερευνητές με πολύ καλή μεταδοτικότητα, κλπ.

    Δεν είναι εύκολο να αναφέρεται κανείς στην "αξιολόγηση" των ιδρυμάτων. Είναι πολύ σύνθετο το ζήτημα και δεν μπορεί να αναλυθεί στα σχόλια ενός blog. Χρειάζεται συστηματική συζήτηση που ίσως δεν έχει γίνει ποτέ, ούτε από τους άμεσα ενδιαφερόμενους. Τι ακριβώς θα αξιολογηθεί, με ποιον τρόπο και πως ακριβώς θα χρησιμοποιηθούν τα όποια αποτελέσματα της όποιας αξιολόγησης; Αυτά είναι λίγα από τα ερωτήματα που έχω, αλλά δεν περιμένω απάντηση.

    Η εμπειρία μου είναι από τον πανεπιστημιακό χώρο και δεν γνωρίζω τι συμβαίνει στα ΤΕΙ. Φαντάζομαι ότι συμβαίνει μια από τα ίδια.

    Φαντάζομαι ότι στον καπιταλιστικό κόσμο που ζούμε, η αγορά είναι εκείνη που κρίνει τις ανάγκες για το πλήθος και το είδος των θέσεων εργασίας. Συνεπώς, μην περιμένετε, όσο περνάνε τα χρόνια, για πτυχία με εγγυημένη επαγγελματική αποκατάσταση. Ο δημόσιος τομέας μειώνεται διαρκώς, πράγμα που συνηγορεί στη θέση αυτή. Δεν θα καθορίσει το κράτος σε μια επιχείρηση ποιον θα προσλάβει και τι πτυχίο πρέπει να έχει. Συνεπώς, να σπουδάζετε αυτό που σας αρέσει και αν βρείτε δουλεία στην οποία να χρησιμοποιείτε τις γνώσεις που αποκτήσατε κατά τη διάρκεια των σπουδών σας, να είστε ευχαριστημένοι. Τέλος μην ξεχνάτε και τις "υποδεέστερες" εργασίες (π.χ. υδραυλικός, ελαιοχρωματιστής) που δε γεμίζουν το μάτι, αλλά γεμίζουν την τσέπη.

    remle

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ωχ! Θεέ μου. Όσο σκέφτομαι ο,τι έχω δώσει ως τώρα για την ...δωρεάν εκπαίδευση των παιδιών μου, που σημειωτέον είναι στο Λύκειο. Ιδιωτικό παιδικό σταθμό και νηπιαγωγείο, ιδιωτικό σχολείο, λόγω ωραρίου και ξένων γλωσσών, φροντιστήριο 700 ευρώ το μήνα το κάθε ένα, για να περάσουν σε ελληνικό πανεπιστήμιο. Με αυτά που διαβάζω έδώ, αν τα μάζευα τα χρήματα αυτά, όλα αυτά τα χρόνια, στο καλύτερο πανεπιστήμιο του εξωτερικού θα σπούδαζαν χαλαρά,και θα χαίρονταν και την εφηβεία τους, τα καλύτερά τους χρόνια. Σήμερα είμαστε οικογενειακώς μέσα στην ένταση, στην πίεση και την κούραση, ΚΑΙ χρεωμένοι στις τράπεζες. 7ωρα στο σχολείο, 5ωρα στα φροντιστήρια συν το διάβασμα για τα πτυχία ξένων γλωσσών συν το διάβασμα στο σπίτι για το σχολείο και το φροντιστήριο. Τα πιέζουμε και τα έχουμε τρελάνει για ποιό λόγο; Με τι εγγυήσεις για μόρφωση ή επαγγελματική αποκατάσταση; Χώρια που το νιώθουν και τα ίδια τα παιδιά. Δεν είναι χαζά. Ξέρουν πολύ καλά τι συμβαίνει γύρω τους και τι αύριο τα περιμένει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΓΑΜΗΣΤΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΧΡΑΣΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΤΟΥΣ ΒΡΕΙΤΕ.
    ΑΠΟΔΟΚΙΜΑΣΙΕΣ ,ΓΙΟΥΧΑΙΣΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑΟΥΡΤΩΜΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΧΩΡΙΣ ΕΛΕΟΣ ΟΣΟ ΨΗΛΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. epitelous vrethike kai kapios na pei alithies gia auta ta zoa(oxi ola)pou legontai kathigites anotaths ekpaideushs...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Είναι κρίμα που ο Γιαννακουδάκης εμφανίστηκε στην τηλεόραση γιατί είναι ένας πολύ καλός καθηγητής. Από αυτόν έμαθα βάσεις δεδομένων και πολλά άλλα. Το βιβλίο του "η αθέατη πλευρά της πληροφορικής" μιλά από μόνο του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Υπάρχει τέτοιο βιβλίο? Σχόλειο στον Παπασωτηρίου
    20/3/2006
    Η εκλαϊκευση είναι επικίνδυνη...
    κάποιος πρέπει να ξέρει πολύ καλά ένα αντικείμενο πριν προχωρήσει στην εκλαϊκευσή του... αλλιώς το ανάγνωσμα αντί να διαφωτίζει μπορεί να δημιουργεί σύγχηση... Διαβάστε το αλλά λυπηθείτε μας και μην αρχίσετε να διαβάζετε κεφάλαια του βιβλίου στα παράθυρα των καναλιών...

    Βαθμολογία 1/5

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ελπίζω να μην αποκάλυψε στο βιβλίο τον ειδικό χειρισμό CTRL-ALT-DEL γιατί χαθήκαμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Το βιβλίο του Γιαννακουδάκη είναι εκδόσεις Γκιούρδας
    (όχι μπούρδας!).

    Ας σοβαρευτούμε λίγο γιατί η βιβλιογραφία του μιλά!
    Ο Γιαννακουδάκης είναι πράγματι πολύ καλός στην
    αίθουσα διδασκαλίας, αλλά όχι στα τηλεοπτικά πράθυρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. και τωρα που το θυμηθηκα κ αυτο ..... σε ποιο αλλο κρατος οι καθηγητες συγγραφουν βιβλια και τα πουλανε για να τα διδασκουν?!?!!?
    γαματο ε? γινεσαι καθηγητης, γραφεις 5-6 βιβλια, κανεις μια εταιριουλα να μην φενεσαι εσυ, συναπτεις συμφωνια με την εκαστοτε διοικηση για την διδακτεα υλη και ναααααααααα τα φραγκα.εσυ τα παιρνεις απο τισ επιχορηγησεις του ιδρυματος και ο σπουδαστης και καλα ΤΖΑΜΠΑ!!!
    καλα μιλαμε για ΤΟ ελεος.
    τι να λεμε...εδω στο εμπ το βιβλιο της θερμοδυναμικης ειναι γραμμενο στην καθαρευουσα....τσαμπα μαστουρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Είδα καλά λόγια για τον Γιαννακουδάκη η έτσι μου φαίνεται; Να τον πάρει και να τον σηκώσει τώρα;
    Ας τού 'ρθει!

    Λοιπόν, για όσους διαβάζουν αλλά δεν γνωρίζουν τα δικά μας, θα το εκλαικεύσω με όση απλούστευση αντέχει.

    Υπάρχουν δύο παράλληλες και άσχετες μεταξύ τους κατευθύνσεις στους Η/Υ. Είναι αυτοί που ασχολούνται με τα μηχανήματα σε επίπεδο στοιχείων, μπλοκ η κυκλωμάτων και οι άλλοι, αυτοί των "εφηρμοσμένων μαθηματικών", οι προγραμματιστές, οι ασχολούμενοι με την ανάπτυξη του λογισμικού για τα συστήματα αυτά. Οι γνώσεις προγραμματισμού των "συστηματάδων" είναι οι απολύτως αναγκαίες και μόνο σε επίπεδο "μηχανής" ενώ σε όσους σπουδάσαμε στο εξωτερικό παρασχέθηκε από πολύ νωρίς (80κάτι) η γνώση γλώσσας "ανώτερου επιπέδου" αλλά μόνο εκείνης που ενσωματώνει δυνατότητα διαχείρισης της ίδιας της μηχανής.

    Το βασικό πρόβλημα στην πληροφορική ξεκινάει από το ότι ο προγραμματιστής συνήθως κάνει (στην Ελλάδα) τον "συστηματά" αποφαινόμενος όπως ο ΜΑΛΑΚΑΣ ο Γιαννακουδάκης για τεχνολογίες συστήματα κυκλώματα πρωτόκολλα και δυνατότητες τα οποία όχι απλώς δεν γνωρίζει αλλά δεν είναι σε θέση καν να κατανοήσει. Αυτά τα γράφει κάποιος με τα ανάλογα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα για να αναγνωρίσει τον ξεπερασμένο ξερόλα και ειδικό επί παντός επιστητού Γιαννακουδάκη που επιζητά απλώς πέντε λεπτά δημοσιότητας για να πουλήσει κανένα φυλλάδιο για DB3, ενώ παπαρολογεί με ΒΛΑΚΕΙΕΣ για συστήματα που δεν είναι μέσα στο γνωστικό του αντικείμενο.

    Το πιο γελοίο που είπε ποτέ είναι αυτό για τις υπέρυθρες κάμερες και τις μη αγώγιμες θερμικά κουκούλες, πράγμα το οποίο δημοσιεύτηκε στον Καναδά και προκάλεσε ασυγκράτητα γέλια με σπασμούς.

    Αντε ρε με το γελοίο υποκείμενο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ρε παιδιά τί λέμε τώρα; Σε βάρος του ΣΤΑΥΡΟΥΛΑΚΗ έχει βγει πόρισμα των ελεγκτών του ΥΠΟΙΟ για κατάχρηση ποσών άνω των 150.000.000 δραχμών και μάλιστα έχουν βγει και σχετικές δικαστικές αποφάσεις για κατάχρηση δημοσίου χρήματος, παύσεις από πειθαρχικά κλπ κλπ. ΚΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΥΤΟΣ ΑΚΟΜΑ ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟ ΕΠΙΕΔΗ ΚΑΝΕΝΑΣ ΥΠΟΘΡΓΟς ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΕΝ ΤΟΛΜΑ ΝΑ ΤΟΝ ΑΠΟΛΥΣΕΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Τα πανεπιστήμια έχουνε γεμίσει ΣΚΑΤΑ. Υπάρχει κανένας ειδικός χειρισμός, τύπου CTRL-ALT-DEL για να απαλλαγούμε από αυτά και καμιά ασφαλιστική δικλίδα να κλείσουμε το βόθρο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Η λαγνεία για εφήμερη δημοσιότητα κάνει πολλούς από αυτούς να αναφέρονται σε πράγματα που διάβασαν, ίσως κατάλαβαν αλλά στην τελική δεν γνωρίζουν αν είναι βάσιμα και εφαρμόσιμα.

    Ακούω κατά καιρούς διδάσκοντες στη τριτοβάθμια εκπαίδευση να χρησιμοποιούν όρους υπαρκτούς μεν, αλλά μη δόκιμους στις εκάστοτε περιπτώσεις που τους εφαρμόζουν.

    Ασφαλώς κάτι γνωρίζουν από το γνωστικό τους αντικείμενο. Το σίγουρο είναι ότι οι γνώσεις τους είναι περιορισμένες όπως όλων μας.

    Αν όλοι περιοριζόμασταν σε αυτά που καλά κατέχουμε δεν φλυαρούσαμε επί παντός θέματος τότε σίγουρα θα μπορούσαμε να συμβάλουμε σε μια καλύτερη ανταλλαγή γνώσης και ιδεών όταν και όπου οι καταστάσεις το απαιτούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Η "πληροφορική" στην Ελλάδα έχει καταντήσει η πιό παρεξηγημένη και η πιό βιασμένη έννοια. Ορθώς ο blooperteam οριοθέτησε ορισμένες κατηγορίες. Θα πρότεινα αναλυτικότερα να ξεχωρίσουμε α) την βασική θεωρία δομής των ψηφιακών μηχανών β)το hardware, γ) την λειτουργία και επικοινωνία των "συστημάτων", και το software. Απ' ότι φαίνεται όποιος δηλώσει εδώ ότι ασχολείται με "πληροφορική" θεωρείται ειδικός επί παντός περιλαμβανομένου στις ανωτέρω κατηγορίες. Αφήνω κατά μέρους ότι μπορεί κάποιος να σας πει ότι ξέρει "πληροφορική" και να εννοεί ότι ξέρει να χρησιμοποιεί το microsoft office. Γιατί αυτό έμαθε σαν πληροφορική στο σχολείο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Για τους φοιτητές που κινητοποιούνται και αγωνίζονται ,γιατί αγωνιούν για το μέλλον τους έχω να πω ότι να παρακαλάνε να μην βρεθούν κακοπληρωμένοι ή ακόμη και άνεργοι ψάχνοντας τον πρίγκιπα του παραμυθιού. Μείνετε προσγειωμένοι δουλέψτε σκληρά, διδαχθείτε από τις εξελίξεις και ίσως καταφέρεται να είστε ευτυχισμένοι με αυτό που θα αποκτήσετε και αν κάποιος σα πει «μην συμβιβάζεσαι» τότε να είσαι βεβαίως ότι είναι βολεμένος σε σε περιπαίζει. Αλίμονο σε εσένα άμοιρε φοιτητή. Εκτός αν σε γέννησαν πλούσια αρχίδια οπότε αγνόησε το παραπάνω τυχερέ φοιτητή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. φσσσσστ μποινγκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ο 1ος συγχωρείται λόγω βλακείας (μιλάει για τα πάντα)
    ο 2ος λόγω μαλακίας (έκλεψε)
    και ο 3ος έχει το ακαταλόγιστο.

    Ας συνεχίσουμε την έρευνα τέκνα μου.

    Χριστόδουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Η ΠΛΑΚΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΠΤΥΧΙΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΤΥΣΕΙΣ ΑΙΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΚΑΘΕ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΜΠΟΥΡΔΑ. ΤΩΡΑ ΟΙ ΠΑΙΔΕΣ ΕΚ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΑΣ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΕΒΓΑΛΑΝ, ΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΑΝ ΚΑΝΑΝ ΚΑΙ...ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΙΛΑΜΕ. ΑΣΦΑΛΩΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΟΛΟΥΣ Η ΜΠΑΛΑ, ΑΛΛΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ. ΕΔΩ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΤΟ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΚΥΡΙΛΕ ΣΧΟΛΕΣ ΕΙΝΑΙ 30 ΣΕΛΙΔΕΣ. ΑΛΛΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΓΑΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΣΚΑΤΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΒΑΦΤΙΖΟΥΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ Ή ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΑΙΔΕΙΑ ΠΟΥ ΖΕΙ ΑΠΟ ΚΙΝΕΖΟΥΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ. ΤΟ ΘΕΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΥΠΟΔΟΜΗ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ, ΑΜΦΙΒΑΛΛΩ ΟΜΩΣ ΑΝ ΤΟ 3% ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΕΚΕΙ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΔΥΣΚΟΛΟ ΔΡΟΜΟ.ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΠΑΝΤΩΣ. ΑΛΛΟ ΑΕΙ ΕΒΓΑΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΩ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ Η ΣΟΡΒΟΝΝΗ ΤΟ ΜΠΕΡΚΛΕΥ ΚΑΙ ΑΛΛΑ, ΓΙΝΑΝΕ ΔΙΑΣΗΜΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΖΥΜΩΣΕΙΣ. ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΧΑΒΑΛΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΠΑΤΕ ΡΩΤΗΣΤΕ ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΝ. ΕΠΙΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΕΚΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΚΑΤΙ ΠΡΟΦΕΣΟΡΕΣ ΑΧΡΗΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΞΟΥΣΙΑΣΤΕΣ ΕΚΤΟΣ ΒΕΒΑΙΑ ΑΝ ΠΑΤΕ ΣΕ ΙΔΙΩΤΙΚΑ, ΟΠΟΥ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΕΙΝΑΙ Σ Ι Γ Ο Υ Ρ Ο. ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΩΣ ΕΙΠΑΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΑΓΓΛΑΚΙ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΝΑ ΠΑΕΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΧΑΡΑΜΙΖΟΥΝ ΕΚΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Οι 3 που αναφέρει ο Δ.Μ. συμμάχησαν και ιδού τα αποτελέσματα:

    Scientists discover way to reverse loss of memory

    Scientists performing experimental brain surgery on a man aged 50 have stumbled across a mechanism that could unlock how memory works.

    Scientists are now applying the technique in the first trial of the treatment in patients with Alzheimer's disease. If successful, it could offer hope to sufferers from the degenerative condition, which affects 450,000 people in Britain alone, by providing a "pacemaker" for the brain.

    Deep-brain stimulation was developed in France (ΤΑ ΣΚΑΤΑ ΤΩΝ ΓΑΛΛΩΝ) and first licensed by the Food and Drug Administration in the US in 1997 as a treatment for tremor.

    It has been so successful in treating Parkinson's that 40,000 patients worldwide now have electrodes implanted in their brains driven by pacemakers stitched into their chests.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Είδα ότι το άρθρο δημοσιεύτηκε σε 4-5 άλλα sites με γενικές ειδήσεις. Μαζί με τα σχόλια που έγιναν εδώ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΤΣΟΥΞΕ λίγο ε? Ε κύριοι Πρυτάνεις και κύριοι του Υπουργείου Παιδείας? Λέτε να το δούμε και σε καμιά Κυριακάτικη εφημερίδα? Μπα ε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ο αρθρογράφος φαίνεται να ξέρει από πανεπιστήμια. Δεν αποκλείεται να είναι κάποιος Λεκτοράκος που δεν τον έκανε καθηγητή ο Γιαννακουδάκης...

    Τελικά ποιο βιντεο είδε ο Γιαννακουδάκης: το γνήσιο ή το μονταρισμένο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Δεν με ενδιαφέρει ποιο βιντεο είδε. Δεν αποκλείεται ο τύπος να έχει και δίκιο. Από όσα γράφονται γι' αυτόν μάλλον ο τύπος έχει γνώσεις γι' αυτό και ΑΠΟΧΩΡΩ για πάντα από αύτή τη σηζήτηση...
    ("χεστήκαμε" θα μου πείτε. Ε ναι.)

    Ας ασχοληθούμε με τη SIEMENS...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Απαράδεκτος Καθηγητής. Είχα την ατυχία να τον βρω μπροστά μου στο τμ. Πληροφορικής της ΑΣΟΕΕ. Απίστευτη διαπλοκή και πελατεία. Μεχρι και πρόγραμμα για να κρατάνε τα τάματα των πιστών οι καλόγεροι σε ένα μοναστήρι της Κρήτης μας έβαλε να του κάνουμε (Φλεβάρης του '96). Τώρα θα μου πείτε. Ποιος φταίει, αυτός που έβαλε την εργασία ή εσείς που τη κάνατε? Έλα ντε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. αυτός ο άνθρωπος. Εάν πας στο Γραφείο του και του ζητήσεις να βοηθήσει λίγο την κατάσταση, δηλαδή το 4 να γίνει 5 και τα σχετικά (ξέρετε εσείς όσοι το έχετε ζήσει), θα σε ρωτήσει δύο πράγματα: το δουλειά κάνει ο πατέρας σου και τι κάνεις εσύ εκείνη την περίοδο. Εάν διαπιστώσει ότι έχεις οικονομικό πρόβλημα ή ότι ο πατέρας σου είναι εργάτης, θα σε ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ να περάσεις το μάθημά του.

    Παιδιά, αυτή είναι η ΑΛΗΘΕΙΑ και πιστεύω ότι τον έχετε αδικήσει με τα όσα γράφετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Στην ΑΣΟΕΕ είχα καθηγητή τον Γιαννακουδάκη. Ακούστε λοιπόν ποιος είναι αυτός ο άνθρωπος. Εάν πας στο Γραφείο του και του ζητήσεις να βοηθήσει λίγο την κατάσταση, δηλαδή το 4 να γίνει 5 και τα σχετικά (ξέρετε εσείς όσοι το έχετε ζήσει), θα σε ρωτήσει δύο πράγματα: το δουλειά κάνει ο πατέρας σου και τι κάνεις εσύ εκείνη την περίοδο. Εάν διαπιστώσει ότι έχεις οικονομικό πρόβλημα ή ότι ο πατέρας σου είναι εργάτης, θα σε ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ να περάσεις το μάθημά του.

    Παιδιά, αυτή είναι η ΑΛΗΘΕΙΑ και πιστεύω ότι τον έχετε αδικήσει με τα όσα γράφετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Παιδία, τον αδικήσαμε τον Γιαννακουδάκη. Ο τύπος πολεμά το παραδικαστικό, και είπε ξεκάθαρα ότι κακώς το θέμα των υποκλοπών μπήκε στο αρχείο.

    Τι στο διάολο άλλο θέλουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Να σου πω τι θέλω από τον καθηγητή: να δημοσιεύσει
    τα αποτελέσματα από την έρευνα που κάνει σχετικά με το
    παραδικαστικό. Ξέρει κανείς λεπτομέρειες για το θέμα αυτό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Ως δημοσιογράφος μπορώ να σας πω ότι από όσα έχει πει κατά καιρούς
    ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος, ο Γιαννακουδάκης είναι γκουρού, σωστός και
    έντιμος. Τον έχει καλέσει σε πολλές εκπομπές του μετά τη διαμάχη
    με τον Κατσανέβα. Επ' ευκαιρία, η απόφαση του δικαστηρίου λέει ότι
    η πατρότητα του προγράμματος (πρόγραμμα Η/Υ) ανήκει στον Γιαννακουδάκη
    και όχι στον Κατσανέβα. Εγώ προσωπικά δεν περίμενα διαφορετική απόφαση,
    αλλά ο άνθρωπος έπρεπε να αποδείξει ότι δεν είναι ελέφαντας...
    ότι δηλαδή εκείνος είναι προγραμματιστής και ο Κατσανέβας οικονομολόγος!
    (και άσχετος με την πληροφορική!)

    Επομένως, ΑΔΙΚΑ βαράτε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση