GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Τα ροζ dvd

.. Από το bollywood-gr. , Το bollywood greece σας δείχνει όλα τα ροζ dvd … Κάθε μέρα και ένα νέο dvd … μόνο από το http://bollywood-gr.blo...

..
Κάθε μέρα και ένα νέο dvd … μόνο από το http://bollywood-gr.blogspot.com/
….όλα τα ροζ της πολύκροτης υπόθεσης Ζαχόπουλου …Μετά το ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΟ « Σκύψε διορισμένη…» το «Σκύψε διορισμένη Ν2»,
ακολουθούν !
« Τα απόκρυφα μιας Συμβασιούχας»
«Ο Παρθένο(Κ)υνηγό(Σ)υμβασιουχές…»
«Πράσινα, μπλέ και κόκκινα αγγούρια Διορισμός»
«Ο βιασμός μιας Συμβασιούχας …»
« Η συμβασιούχα από το Μέτσοβο…»
Και ακόμα δεν είδατε ΤΙΠΟΤΑ...

7 σχόλια

  1. OMΑΔΙΚΗΣ ΛΟΒΟΤΟΜΗΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ


    Η άθλια αυτή επιχείρηση ξεκίνησε με τα ΙΜΙΑ, συνεχίστηκε
    με το πούλημα του ΟΤΣΑΛΑΝ και κορυφώθηκε με το Χρηματιστήριο.
    Στην κορύφωση , είπαν του Έλληνα , έλα εδώ καταφερτζή, πονηρέ,
    φοροφυγάδα, πρωταθλητή των αναπηρικών συντάξεων , φάε το
    δόλωμα και ακουμπησέτα όλα εδώ, νόμιμα και παράνομα .
    Μακάκας ήσουν όσο δεν έπαιζες, Μακάκας έγινες που έπαιξες,
    και στο τέλος , από τα πιο επίσημα χείλη, πρωταθλητής Μακάκας,
    που δεν πρόσεχες , κουτέ!!!!
    Και εκεί που είπαμε ότι ησυχάσαμε από τους λοβοτόμους και τα γιουσουφάκια τους , να τους πάλι εδώ, να μας πείσουν για το παρακάτω απίθανο.
    Εγώ είμαι πολύ ισχυρός που διαχειρίζομαι δις ευρώ, και έχω ένα πονηρό γκομενάκι, γραμματέα εξ απορρήτων.
    Λοιπόν εγώ ο ισχυρός , επειδή είμαι και λαμογιάρης , είτε μόνο για
    πάρτυ μου, είτε για το μεγάλο αφεντικό και για πάρτυ μου, έχω κάνει
    το κουμάντο μου και έχω βάλει στην πάντα , 10 εκτ. Ευρώ π.χ.
    Το γκομενάκι όμως μου βγήκε και πονηρό και προνοητικό .
    Μου την βγαίνει και μου λέει , Χρηστάρα επειδή είσαι και μονοφαγάς και αχάριστος υπέρβαρος επιβήτορας, δεν πάει άλλο.
    Χρηστάρα εδώ σε έχω , κασέτες εικόνας και ήχου , και θα σε κάνω
    ρόμπα ξεκούμπωτη , και εσένα και το μεγάλο σου αφεντικό.
    ‘Ελα ρε Εύη στα καλά σου , τι είναι αυτά που λές, τι θες μωρό μου ?
    Χρηστάρα θέλω μονιμοποίηση και 200.000 ευρω cash.!
    Kαι εγώ , που έχω ξεσκίσει τα λεφτά του Λαού, που έχω κάνει πελώρια καβάτζα , που το γκομενάκι τα ξέρει και μπορεί να τα αποδείξει , αντί να της δώσω 400.000 και όχι 200.000, και να
    την αποκαταστήσω , να την παντρέψω δηλαδή, της λέω Εύη αει πηδήξου, και μετά πάω και πέφτω από το μπαλκόνι !!!!!!
    Εγώ ,ο πανίσχυρος, ο ταμίας του θεού, δεν μπορώ να κάνω το γκομενάκι μόνιμο ?
    Την ώρα, που αυτοί που πλασάρουν την ιστορία του ξεσκίσματος του δημόσιου κορβανά, την ίδια ώρα μιλάνε και για 200 ? 300 ? 500 ? 800.000 γαλάζιες προσλήψεις από το παράθυρο.
    Είμαι έτοιμος να δεχθώ τον λιθοβολισμό σας, αλλά θα το πω, δεν μπορώ.
    Για να καταπιείς το παραπάνω scenario ,ότι η Εύη δηλαδή κρατάει τον Ζαχόπουλο για λαμογιές, δεν φθάνει να είσαι απλός Μακάκας, αλλά Μακάκας με οκτώ χέρια, δύο δεν φθάνουν να κάνουν
    τέτοια εγκεφαλική ζημιά.

    8 ΧΕΡΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΜΑΝΤΖΟΥΡΑΝΗΣ ? ΜΑΝΤΖΟΥΡΑΝΗΣ ?

    ή ΤΟ ΑΙΜΑ ΝΕΡΟ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ

    Κάτι μου λέει αυτό το όνομα. Στύβω το μυαλό μου να θυμηθώ.
    Ναι ρε !!! Ο γραμματοκομιστής του μακαρίτη του Κουτσόγιωργα.
    Αυτό ο ογκόλιθος ηθικής, γραμματέας του πράσινου υπουργικού
    συμβουλίου, ο παραθερίσας στο Κορυδαλλό.
    Μιλάμε για λαμόγιο ολκής. Ο νταραβεριτζής στην ανεπανάληπτη
    εκείνη υπόθεση , που ο πρώτος τη τάξει Υπουργός , πούλησε στον
    πρώτο τη τάξει απατεώνα νόμο, έναντι 2.000.000 δολαρίων.
    Περασμένα μεγαλεία διηγόντας τα , να κλαίς.
    Νάσου λοιπόν ο Ματζουράνης, υπεράσπιση του άλλου πράσινου λαμόγιου,
    αυτού του τέως δικηγόρου , που μαζί με ένα άλλο εξίσου πράσινο
    μεταχειρισμένο μουνόπανο και εκείνο το μισομούνι την Εύη Τζέκου,
    τη στήσανε και πήγανε να φάνε τον άνθρωπο τον Ζαχόπουλο.
    ΠΡΑΣΙΝΟΙ ΠΟΥΣΤΗΔΕΣ & ΠΡΑΣΙΝΑ ΠΟΥΤΑΝΑΚΙΑ ΟΛΑ
    ΕΔΩ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ .
    ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥ ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΥ ΠΑΝΩ ΣΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

    ΔΙΟΤΙ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΚΑΒΛΙΑ ΜΑΣ ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΕΣΣ.

    ΧΤΕΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ Η ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΤΟΝ ΜΟΥ ΤΟΝ ΕΓΛΥΦΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΡΙΖΕΙ ΣΤΗΝ ΚΩΛΑΡΑ ΤΗΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ

    ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΒΛΙ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΣΚΑΤΩΜΕΝΟ.

    ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΣΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΧΕΣΜΕΝΟΥΣ ΣΤΗΡΙΓΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΑΣΤΗΡΙΚΤΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η ΥΠΟΘΕΣΗ Ζαχόπουλου, η οποία όπως όλα δείχνουν θα κυριαρχήσει για μεγάλο διάστημα στην επικαιρότητα, δεν είναι η μόνη καυτή πατάτα που έχει στα χέρια της η κυβέρνηση. Χθες, έπεσε η πρώτη βόμβα για το Ασφαλιστικό από τον πρόεδρο της Επιτροπής για τα βαρέα και ανθυγιεινά κ. Π. Μπεχράκη. Τι λέει η πρόταση; Παράταση του χρόνου εργασίας έως και 7 χρόνια των εργαζόμενων στα βαρέα, μείωση των μισθών από 50 έως 200 ευρώ και περιορισμό των συντάξεων έως και 11%.
    ΚΑΙ ΜΕΤΑ το Ασφαλιστικό ακολουθούν και νέοι φόροι. Σωστά διαβάζετε, και μάλιστα φόροι με ορίζοντα τριετίας που θα φθάσουν τα 16,6 δισ. ευρώ. Ο στόχος, όπως υποστηρίζουν οι αρμόδιοι, είναι να μηδενίσουν το δημοσιονομικό έλλειμμα έως το 2010. Αυτά, και μέχρι τότε όποιος αντέξει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

    ΔΙΟΤΙ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΚΑΒΛΙΑ ΜΑΣ ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΕΣΣ.

    ΧΤΕΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ Η ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΤΟΝ ΜΟΥ ΤΟΝ ΕΓΛΥΦΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΡΙΖΕΙ ΣΤΗΝ ΚΩΛΑΡΑ ΤΗΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ

    ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΒΛΙ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΣΚΑΤΩΜΕΝΟ.

    ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΣΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΧΕΣΜΕΝΟΥΣ ΣΤΗΡΙΓΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΑΣΤΗΡΙΚΤΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ Γ.Ο.Β

    ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΙ ΟΤΙ

    ΑΝΑΚΗΡΥΣΕΙ ΤΟΝ κ.ΖΑΧΟΠΟΥΛΟ

    ΕΠΙΤΙΜΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟΝ ΤΟΥ

    ΔΙΑ ΤΟΝ ΖΗΛΟΝ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟ ΠΕΔΙΟΝ ΤΗΣ ΤΙΜΗΣ,ΕΠΙ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ.

    ΣΥΛΟΓΟΣ Γ.Ο.Β
    ΓΑΜΟΥΜΕ ΟΤΙ ΒΡΟΥΜΕ.

    ΥΓ.Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ ΕΧΕΙ 2,500,000 ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΑ ΜΕΛΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο λογιστης Τασος Σιδηροπουλος στην Βεροια ειναι ΚΑΤΑΧΡΑΣΤΗΣ. Ενημερωστε
    φιλους σας στην Βεροια για να μην καταστρεψει και αλλους πελατες του

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση