GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Αλητεία...

. Του Χρήστου Λουτράδη . Η δημοσιογραφια του διαδικτυου πρέπει να διατηρει τις αρχές της δεοντολογιας που πρέπει να διέπει κάθε δημοσιόγρα...

.
Του Χρήστου Λουτράδη
.
Η δημοσιογραφια του διαδικτυου πρέπει να διατηρει τις αρχές της δεοντολογιας που πρέπει να διέπει κάθε δημοσιόγραφο στον εντυπο και στον ηλεκτρονικό τύπο, αλλιώς ελλοχεύει ο κίνδυνος η δημοσιογραφια του διαδικτυου απο πυλώνας ελευθερίας και τρόπος έκφρασης του ελέυθερου σκεπτομενου πολίτη να καταστεί χωρος εκτόνωσης των κατώτερων ενστίκτων του κάθε ψυχανωμαλου.
Τώρα που το διαδικτυο αρχίζει να ανοίγει τις πύλες του σε ολο και περισσότερο κόσμο, τώρα που τα blogs αρχίζουν και γίνονται χώρος ελεύθερης έκφρασης αλλά και αδεύσμετης ενημέρωσης, πρέπει να επιλέξουμε με ποιους πάμε και ποιους αφήνουμε. Πρέπει να αποφασισουμε αν η ανωνυμια του κουκουλοφορου ειναι ελευθερία έκφρασης ή εκφραση ψυχιατρικής νόσου και πρέπει έτσι να αντιμετωπιζεται. Πρέπει να αποφάσισουμε αν η αρθρογράφος πρέπει να απολογείται οταν εμπίπτει σε λάθη οχι συντακτικής φύσης αλλά αξιοπρέπειας , πρέπει να αποφασίσουμε αν θα πρέπει η σπεκουλα και η λάσπη, οπως στην περίπτωση του Χατζηνικολάου και της γνωριμίας του με τον Γεωργιου, πρέπει να κατακρίνεται αλλά και ο αρθρογράφος που γράφει το συγκεκριμένο κείμενο τουλάχιστον να απολογείται.

Αυτόν τον χώρο της ελευθέρης έκφρασης πρέπει εμεις οι ιδιοι να τον προστατεύσουμε, έχεις δικαίωμα να έχεις άποψη για τα πάντα μέχρι το σημειου που δεν θίγεις την Αξιοπρέπεια την δική μου, της οικογένειας μου και των ανθρώπων. Οπως επιλέγω να βγω μπροστά με Ονομα και Επωνυμο, απαιτώ αν δεν έχεις την δυναμη και τον ανδρισμό να το κάνεις και εσυ τουλάχιστον να το σεβαστείς. Οπως επιλέγω να με κρινεις για τα λεγομενα μου έτσι απαιτώ να με σεβαστείς ως προσωπικότητα. Οπως επιλέγω την ελεύθερη έκφραση των αποψέων έτσι θέλω και ο διπλανός μου που το πράττει να γνωρίζει το τι κάνει και πώς να γνωρίζει τις πήγες του να τις έχει επιβεβαιωσει. Αν δεν το κάνει γίνεται και αυτός Κουκολοφόρος του διαδικτυου.
Οπως επέλεξα απο την πρώτη στιγμή να εκτεθώ με ονομα και επίθετο με τις παθογένειες μου τις υπερβολές μου και τα λάθη μου, έτσι καλώ ολους μας να κάνουμε το Διαδικτυο και τον χώρο εδώ πηγή Πολιτισμένου Διαλογου, με είδησεις ΤΣΕΚΑΡΙΣΜΕΝΕΣ και οχι σπεκουλες.
Οι ανώνυμοι είχαν πάντα στην ιστορία την θέση που τους άξιζε. Οσον αφορα εμένα δεν θα τους δώσω καμμία καλλίτερη.
Ας διαλέξουμε πλευρό.

103 σχόλια

  1. Επειδείνωση της υγείας του Χ.Λαμπράκη

    Οι πληροφορίες που κυκλοφορούν τα τελευταία εικοσιτετράωρα, κάνουν λόγο για ραγδαία επιδείνωση της υγείας του "πατριάρχη" του ΔΟΛ Χρήστου Λαμπράκη. Ο γνωστός εκδότης, εισήχθη εσπευσμένα την περασμένη βδομάδα στο "Ωνάσειο" μετά από λοίμωξη στο αναπνευστικό και μπορεί να χρειαστεί και η μετάβαση του στο εξωτερικό καθώς η κατάσταση του θεωρείται κρίσιμη. Η είδηση ασφαλώς και αποκτά μεγαλύτερο ενδιαφέρον, αν αναλογιστεί κανείς το πρόσφατο "στραπάτσο" του "Βήματος" και του 'Mega" (στο οποίο ο ιδρυτής του Μεγάρου Μουσικής διατηρεί το 25%) σε ότι αφορά την επανεκλογή του Γιώργου Παπανδρέου στο ΠΑΣΟΚ. Δύσκολοι καιροί για την Διαπλοκή...

    αντιγραφη
    "ΚΟΥΡΗΣ"

    ΝΑ ΨΟΦΗΣΗ ΤΟ ΒΡΩΜΟΣΚΥΛΟ
    ΝΑ ΞΕΒΡΩΜΙΣΗ Η ΧΩΡΑ.


    ΝΑ ΨΟΦΗΣΗ ΤΟ ΒΡΩΜΟΣΚΥΛΟ
    ΝΑ ΞΕΒΡΩΜΙΣΗ Η ΧΩΡΑ


    ΝΑ ΨΟΦΗΣΗ ΤΟ ΒΡΩΜΟΣΚΥΛΟ
    ΝΑ ΞΕΒΡΩΜΙΣΗ Η ΧΩΡΑ

    4:40 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    ΑΝ ΚΑΙ ΑΘΕΟΣ..

    ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΩ ΤΟΝ ΘΕΟ.
    ΝΑ ΕΠΙΤΑΧΥΝΕΙ ΤΟΝ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ
    ΜΕΓΚΑ-ΛΟΥ ΣΥΝΩΜΟΤΗ.

    "ΚΟΥΡΗΣ"

    4:44 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΨΟΦΗΣΕ ΚΑΙ ΕΣΥ..
    ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΛΑΜΠΡΑΚΗ.
    "ΚΟΥΡΗΣ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΠΤΩΣΗ ΣΤΙΣ ΜΕΤΟΧΕΣ
    ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ.
    ΟΛΑ ΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ ΣΤΟΝ
    ΚΟΣΜΟ ΡΕΥΣΤΟΠΟΙΟΥΝ ΜΕΤΟΧΕΣ,ΓΙΑ
    ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΟΥΣ.
    ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ?
    ΓΙΑΤΙ Η ΔΙΑΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΖΩΝΙΑΝΙΤΙΚΗ
    ΠΑΡΑΓΚΑ ,ΤΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΙΩΝ,ΑΔΙΑΦΟΡΕΙ?
    ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΦΗΝΟΥΝ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΠΟΥ
    ΤΟΥΣ ΛΑΔΩΝΟΥΝ?
    ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ?
    ΤΙ ΘΕΣΗ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ?
    ΕΧΕΤΑΙ ΟΛΟΙ ΕΥΘΥΝΗ ΛΑΜΟΓΙΑ.
    ΟΛΟΙ ΞΕΡΕΤΕ...
    Ο ΑΛΑΒΑΝΟΣ?
    Η ΠΑΠΑΡΗΓΑ?
    Ο ΑΛΟΓΟΣΚΟΥΦΗΣ?
    Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ?
    Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ?
    Η ΓΣΕΕ?
    ΦΟΒΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΚΔΟΤΕΣ?
    ΦΟΒΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ?
    ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΟΙ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ
    ΑΠΟ ΜΙΖΕΣ?
    ΟΙ ΜΙΖΑΡΙΣΜΕΝΟΙ ΘΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΝ ΓΙΑ
    ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΤΩΝ ΤΑΜΕΙΩΝ?

    10:48 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    ΠΡΟΕΔΡΕ ΤΗΣ ΓΣΕΕ
    ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΗ ΤΟΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΤΑΜΕΙΩΝ.

    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΡΕΥΣΤΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΕΤΟΧΕΣ,
    ΠΡΙΝ ΤΣΑΚΙΣΤΟΥΝ?
    ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΠΑΙΧΤΑΡΑΣ ΤΗΣ ΣΟΦΟΚΛΕΟΥΣ.
    ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΤΙ ΕΡΧΕΤΑΙ?




    ΔΕΚΑΔΕΣ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΜΟΙΡΑΖΕΙ Ο
    ΜΙΣΤΕΡ ALFABANK, ΣΕ ΛΙΓΟΥΡΙΑ
    ΕΚΔΟΤΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ,
    ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΥΛΑΝΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ.

    ΓΙΑ "DEAL","ΕΠΙΘΕΤΙΚΗ ΕΞΑΓΟΡΑ",
    ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΠΕΡΙ ΤΗΣ
    ΑΛΦΑ ΤΡΑΠΕΖΑΣ.

    ΠΟΣΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ?
    ΠΟΣΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΘΑ ΤΣΙΜΠΗΣΟΥΝ?
    ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΙΑ ΤΑ
    ΞΕΦΩΝΗΜΕΝΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ?

    2:37 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    ΤΟ 99 ΤΑ ΠΛΗΡΩΜΕΝΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΑ,
    ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ ΕΓΚΛΩΒΙΣΑΝ ΤΟΝ ΛΑΟ.

    ΣΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΑΚΗ ΚΡΙΣΗ
    ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ,ΤΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ ΜΑΣ
    ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΤΗΝ "ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΑ".
    "ΔΕΝ ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ" ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ
    ΜΙΖΑΡΙΣΜΕΝΟΥ.

    ΠΟΙΟΥΣ ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΝ ΝΑ ΕΓΚΛΩΒΙΣΟΥΝ
    ΣΗΜΕΡΑ?
    ΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΜΑΣ ΤΑΜΕΙΑ ,ΠΟΥ
    ΕΙΝΑΙ ΦΟΡΤΩΜΕΝΑ ΜΕ ΤΡΑΠΕΖΙΚΕΣ ΜΕΤΟΧΕΣ.
    ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΝ ΝΑ ΛΕΗΛΑΤΗΣΟΥΝ ΤΙΣ
    ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΜΑΣ.




    ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ
    ΤΑ ΠΗΡΕ ΣΗΜΕΡΑ ΧΟΝΤΡΑ..
    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΛΗΡΩΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ.
    1.ΑΠΟ ΑΛΦΑ ΒΑΝΚ
    2.ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΟΝ ΜΕΙΜΑΡΑΚΗ..
    ΤΑ ΠΗΡΕ ΑΠΟ ΕΜΠΟΡΟΥΣ ΟΠΛΩΝ.
    3.ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ..
    ΑΥΤΟΥΣ ΜΑΛΛΟΝ ΤΟΥΣ ΓΛΕΙΦΕΙ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ,ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ
    ΛΑΔΩΝΟΥΝ ΤΩΡΑ ΜΟΝΟ ΚΙΝΕΖΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ...ΕΚΕΙ ΚΑΝΟΥΝ ΔΟΥΛΕΙΕΣ..
    ΑΔΙΚΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ Ο ΘΕΜΟΣ ΝΑ ΦΑΕΙ
    ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΣΙΓΚΟΥΝΗΔΕΣ.



    ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΕΣΥ ΤΑ ΠΗΡΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ
    ΝΤΑΒΑΤΖΗ ΤΗΣ ΔΕΗ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟ,ΓΙΑ
    ΤΟΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗΣ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ?

    ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΤΑ ΠΗΡΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΣΟΥ
    ΓΡΑΦΕΙ ΤΙΣ ΟΜΙΛΙΕΣ..ΜΑΛΑΚΑ.

    Η ΑΦΕΛΕΙΑ ΔΕΝ ΣΥΓΧΩΡΕΙΤΑΙ ΓΙΑ
    ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ,"ΔΙΩΚΤΗ"
    ΤΩΝ ΠΑΡΑΣΙΤΙΚΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ.





    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΩΡΓΑΚΗ..

    Ο ΜΕΓΚΑΛΟΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣ ΤΟΥ
    ΜΙΝΤΙΑΚΟΥ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΥΣ.

    ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ.


    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΩΡΓΑΚΗ..

    Ο ΜΕΓΚΑΛΟΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣ ΤΟΥ
    ΜΙΝΤΙΑΚΟΥ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΥΣ.

    ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χανει το μπλογκ έτσι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ayth h alhteia me ta sxolia kai auto pou grafeis gia xatzinikolaou k.loutradi einai stoixeia pou blaptun to blog kai xairomai pou ta anadikneieis esi deixnei toulaxiston oti to press einai proto stis protimiseis mas giati xerei na kanei auto-ka9arsi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΤΖΟΥΜΑΚΑΣ ΣΤΟ ALPHATV

    «Τα σύγχρονα ανάκτορα, η σύγχρονη καμαρίλα και η σύγχρονη μπόχα είναι οι ιδιοκτήτες των ΜΜΕ και ορισμένοι δημοσιογράφοι που είναι προπαγανδιστές.

    TA EIΠΕ ΟΛΑ..
    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΝΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΟΜΟΛΟΓΗΣΕ
    ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.

    5:39 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    ΤΗ ΦΑΜΠΡΙΚΑ ΤΩΝ ΕΚΒΙΑΣΜΩΝ ΠΟΥ ΕΣΤΗΣΕ Ο ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΕΙΚΟΣΑΡΙΑ ΜΕΓΑΛΟΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ!

    Ακόμη και οι ακριβοπληρωμένοι δημοσιογράφοι δεν μπορούν να βρεθούν απο τη μια στιγμή στην άλλη με βίλλες, θαλαμηγούς, εξοχικά, και καταθέσεις εκατομμυρίων ευρώ. Ο γρήγορος πλουτισμός προυποθέτει συγκεκριμένη δράση, που δεν είναι άλλη απο τους εκβιασμούς-κυρίως επιχειρηματιών. Αν για παράδειγμα το ρεπορτάζ με ρίξει πάνω σ ενα κατασκευαστή που χτίζει οικοδομικό συγκρότημα σε αμφισβητούμενη έκταση, έχω δυο επιλογές. Να το δημοσιεύσω τηρώντας τους κανόνες της δημοσιογραφίας η να εκβιάσω τον επιχειρηματία και να του αποσπάσω χρήματα, τηρώντας τους κανόνες της αρπαχτής. Η τελευταία μέθοδος δεν έχει καμιά διαφορά απ αυτή των Νονών της νύχτας η των Νονών των Ζωνιανών. Αλλος τρόπος να βγάλω λεφτά, εαν είμαι όνομα με επιρροή στο χώρο της δημοσιογραφίας είναι να τη πέσω δίπλα στους αντιπροσώπους των οπλικών συστημάτων που επιχειρούν να τα πασσάρουν στο υπουργείο Αμυνας η δίπλα σε επιχειρηματίες που κάνουν δουλειές με το δημόσιο και να παίρνω μερτικό απο τις προμήθειες.
    Χρόνια ολόκληρα εκβίαζε μεγαλοεπιχειρηματίες ο εκδότης της Ελεύθερης Ωρας, Γρηγόρης Μιχαλόπουλος, με την απειλή της 17Ν! Ε, λοιπόν έστω και αργά τον μπαγλαρώσανε. Αυτό που οφείλει να κάνει κάθε επιχειρηματίας που κινδυνεύει απο δημοσιογραφικά λαμόγια- εκβιαστές, είναι να τους ξεμπροστιάζει όποιοι κι αν είναι.
    Ο κόσμος είναι πλέον υποψιασμένος και δεν πρόκειται να χαρισθεί σε κανένα δημοσιογράφο, οσο βαρύγδουπος κι αν είναι.

    5:39 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΠΟΥ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ, ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ BLOG ΓΙΑ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΟΣΑ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΕΚΔΟΤΕΣ-ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ

    Το θέμα είναι να ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΣ! Αναφέρομαι στους γελοίους εκδότες και σ εκείνους απο τους διευθυντές των εντύπων που είναι τα τσιράκια τους. Είναι καιρός να τρομοκρατήσουμε τους τρομοκράτες που θέλουν τους δημοσιογράφους πιστά στρατιωτάκια και υπάκοους εκτελεστές των εντολών τους. Θέλουν δηλαδή τους δημοσιογράφους κακοπληρωμένα εκτελεστικά όργανα στην υπηρεσία των εκδοτικών βίτσιων τους που περιλαμβάνουν ανάμεσα στ άλλα εκτόξευση λάσπης κατ εντολήν, "εκτέλεση συμβολαίων" σε βάρος αντίπαλων πολιτικών και επιχειρηματιών και πάει λέγοντας.
    Μέσα σ αυτο το βούρκο οφείλει ο δημοσογράφος ν αποκτήσει φωνή και για την ώρα πιο δυνατή φωνή απ αυτή εδώ-του υπέροχα άναρχου διαδικτύου-δεν υπάρχει. Κάνε και συ το δικό σου blog και γράψε όλα εκείνα που η "γραμμή" της εφημερίδας σου, δεν σου επιτρέπει!...




    Θέλουν δηλαδή τους δημοσιογράφους κακοπληρωμένα εκτελεστικά όργανα στην υπηρεσία των εκδοτικών βίτσιων τους που περιλαμβάνουν ανάμεσα στ άλλα εκτόξευση λάσπης κατ εντολήν, "εκτέλεση συμβολαίων" σε βάρος αντίπαλων πολιτικών και επιχειρηματιών και πάει λέγοντας.




    ΜΑΡΤΥΡΑΝΕ "ΧΩΡΙΣ ΞΥΛΟ" ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΟΥΣ ΟΙ ΤΡΑΜΠΟΥΚΟΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. OΣΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΑ
    ΠΡΩΙΝΑΔΙΚΑ ΤΩΝ ΚΑΝΑΛΙΩΝ.
    ΝΑ ΑΠΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ-ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ,
    ΜΕ ΤΗΝ ΣΙΚΕΛΙΚΗ ΜΑΦΙΑ,ΤΩΝ ΤΗΛΕΠΡΟΣΤΑΤΩΝ ΤΟΥ ΛΑΟΥ,ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ
    ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΩΞΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ.
    ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΜΑΙΝΤΑΝΟΥΣ,ΤΗΣ
    ΤΗΛΕΜΑΦΙΑΣ.
    ΣΥΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΣΤΗΝ ΚΑΘΑΡΣΗ.
    ΞΥΠΝΗΣΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ



    ΣΑΜΠΟΤΑΖ ΣΤΟ ΜΕΓΚΑ
    ΝΑ ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΙΚΟ
    ΚΑΝΑΛΙ ΤΩΝ ΕΚΔΟΤΩΝ.
    Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΙΛΗΣΕ.
    ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΧΟΥΝΤΑ.
    ΜΑΥΡΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ
    ΤΩΝ ΜΕΓΚΑ-ΠΑΡΑΘΥΡΩΝ.


    ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ,
    ΟΣΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΟ
    ΜΕΓΚΑ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΙΜΩΡΟΥΜΕ.


    ΜΑΥΡΙΣΤΕ ΤΟΥΣ ΜΑΙΝΤΑΝΟΥΣ ΤΩΝ
    ΚΑΝΑΛΙΩΝ.

    5:39 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    Ερπετό γλοιώδες
    παίζει τα ρέστα του
    ως γκεμπελίσκος.
    Συμφέροντα?
    Ποια συμφέροντα.

    Τριάντης,
    Λυγερός,
    Μουζάκης,
    Βλαστάρης,
    και άλλοι τέως αριστεροί
    της νιότης βρωμισμένοι
    από το παράνομο χρήμα
    υπηρεσιών και υπηρεσιών
    προσφέρουν υπηρεσίες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο ΑΓΩΝΑΣ ΤΟΥ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΕΝΑΝΤΙΑ
    ΣΤΗΝ ΔΙΑΠΛΟΚΗ ,"ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ"
    ΑΠΟ ΤΟΥΣ "ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ" ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ
    ΤΗΣ ΠΑΣΚΕ..

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ

    O Μυτιληναίος κατασκεύασε τα "λεωφορεία που καίγονται"
    H «ΕΛΒΟ» του Ευάγγελου Μυτιληναίου, είναι μια από τις κατασκευάστρια εταιρείες των «λεωφορείων που καίγονται» της ΕΘΕΛ. Βεβαίως η πλειοψηφία των διαπλεκομένων μέσων ενημέρωσης έχει «θάψει» το θέμα του ονόματος του κατασκευαστή των επικίνδυνων-όπως αποδεικνύεται - λεωφορείων , αφού τα περισσότερα ΜΜΕ αλλά και οι εκδότες –δημοσιογράφοι τους, βρίσκονται με τον έναν ή άλλο τρόπο στο “pay roll” του γνωστού Λαρισαίου επιχειρηματία.
    Επειδή όμως σε αυτό το blog, θα διαβάζεται το πραγματικό παρασκήνιο είναι αρκετοί εκείνοι που πιστεύουν, πως οι απανωτές πυρκαγιές στα λεωφορεία έχουν σχέση με τον ΤΕΡΑΣΤΙΟ διαγωνισμό για την προμήθεια νέων λεωφορείων στην ΕΘΕΛ ύψους 142 εκ. ευρώ! Διαγωνισμός που κατά το παρελθόν έχει αναβληθεί, ενώ κόστισε και τον αποκεφαλισμό αρκετών στελεχών στην διοίκηση του ΟΑΣΑ και της ΕΘΕΛ.

    Στο κόλπο παίζουν «χοντρά» και οι συνδικαλιστές της ΕΘΕΛ, οι οποίοι έχουν μετατραπεί σε ντίλερ της μια ή της άλλης προμηθεύτριας εταιρείας και τα απανωτά ατυχήματα, αποτελούν και ένα επιπλέον μοχλό πίεσης για να επισπευσθεί η διαγωνιστική διαδικασία.

    Μεταξύ των ενδιαφερομένων υπάρχουν οι «ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ ΑΒΕΕ», «Evobus Hellas», «Iveco France» και άλλοι. Το θέμα θα συνεχίσουμε να το διερευνούμε…

    ΔΗΛΑΔΗ
    ΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΩΘΗΣΟΥΝ
    ΤΙΣ ΜΙΖΕΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ
    ΑΝΑΤΙΝΑΖΟΥΝ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ..

    ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΘΑ ΠΟΛΕΜΗΣΗΣ
    ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ?


    ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΙΣΒΑΛΕΙ..
    ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ
    ΟΙ ΔΙΚΑΣΤΕΣ
    Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ
    ΣΤΑ ΖΩΝΙΑΝΑ ΤΗΣ ΕΘΕΛ?

    ΟΙ ΠΑΡΑΚΡΑΤΙΚΟΙ "ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ"
    ΣΑΜΠΟΤΑΡΟΥΝ,ΑΝΑΤΙΝΑΖΟΥΝ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ,
    ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΟΥΝ ΝΕΑ ΚΕΡΔΟΦΟΡΑ
    ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΣΤΟΥΣ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ
    ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ.

    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΡΗΝΗΣΟΥΜΕ ΔΕΚΑΔΕΣ ΘΥΜΑΤΑ
    ΓΙΑ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΗ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ?
    ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΡΟΙ?
    ΑΛΑΒΑΝΟ,ΠΑΠΑΡΗΓΑ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ
    ΜΑΦΙΟΖΟΥΣ ΤΟΥΣ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ?

    ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ,ΓΙΑΤΙ Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ
    ΤΗΣ ΕΘΕΛ ΕΙΝΑΙ ΜΕΛΗ ΤΟΥ.


    EAN KATAΒΑΤΕ ΚΑΛΑ..
    ΟΙ ΖΩΝΙΑΝΟΙ ΠΑΡΑΚΡΑΤΙΚΟΙ ΠΟΥ
    ΠΑΡΙΣΤΑΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΑΣΟΚΟΥΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΘΕΛ.
    ΕΦΑΡΜΟΣΑΝ ΤΟ ΕΞΗΣ ΣΧΕΔΙΟ.
    ΕΚΑΨΑΝ ΤΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΜΕ ΣΚΟΠΟ
    ΝΑ ΣΚΟΤΩΣΟΥΝ ΚΟΣΜΟ ΑΘΩΟ..
    ΔΙΕΔΙΔΑΝ ΟΤΙ Η ΠΑΡΤΙΔΑ 400 ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΗ.
    ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΝΙΚΟΒΑΛΟΥΝ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ,
    ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΗ ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ
    ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΟΛΛΗΤΟΥΣ,
    ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ ΤΩΝ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΩΝ.
    ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΘΑΨΑΝ?

    .
    ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΜΕ ΣΙΚΕΛΟΥΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ
    ΘΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΤΟ ΝΕΟ ΠΑΣΟΚ?

    10:40 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    ΤΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΛΑΜΠΡΑΚΗ ΜΑΣ
    ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ..


    ΚΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΓΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗ ΔΕΗ

    Αυξημένα κέρδη για τον Μυτιληναίο

    ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ για συνεργασία του ομίλου Μυτιληναίου με τη ΔΕΗ εξέφρασε χθες ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλός του, κ. Ευάγγελος Μυτιληναίος, όπως επεσήμανε στη διάρκεια τηλεδιάσκεψης μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων εννεαμήνου. «Ο όμιλος, αλλά και η ισπανική Εndesa με την οποία έχει συστήσει κοινοπραξία, θα ενδιαφέρονταν για στρατηγική συνεργασία με τη ΔΕΗ και η συμβολή τους στα μελλοντικά εγχειρήματα θα ήταν αξιοσημείωτη», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Μυτιληναίος. Για το ζήτημα της πιθανής συμφωνίας μεταξύ της ΔΕΗ και της RWΕ, ο κ. Μυτιληναίος επεσήμανε ότι οι διαπραγματεύσεις τον εξέπληξαν, εκφράζοντας την αμφιβολία του κατά πόσο θα προχωρήσει η συνεργασία. Τα καθαρά κέρδη του ομίλου μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας αυξήθηκαν κατά 86,9% στο εννεάμηνο, φτάνοντας στα 193 εκατ. ευρώ έναντι 103 εκατ. ευρώ της αντίστοιχης περιόδου του 2006. Ο ενοποιημένος τζίρος του έφτασε στα 675 εκατ. ευρώ έναντι των 649 εκατ. ευρώ της αντίστοιχης περιόδου του προηγούμενου έτους.

    ΤΑ ΝΕΑ



    ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ ΔΗΛΩΣΕ..

    «Ο όμιλος, αλλά και η ισπανική Εndesa με την οποία έχει συστήσει κοινοπραξία, θα ενδιαφέρονταν για στρατηγική συνεργασία με τη ΔΕΗ και η συμβολή τους στα μελλοντικά εγχειρήματα θα ήταν αξιοσημείωτη», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Μυτιληναίος. Για το ζήτημα της πιθανής συμφωνίας μεταξύ της ΔΕΗ και της RWΕ, ο κ. Μυτιληναίος επεσήμανε ότι οι διαπραγματεύσεις τον εξέπληξαν, εκφράζοντας την αμφιβολία του κατά πόσο θα προχωρήσει η συνεργασία. Τα καθαρά κέρδη του ομίλου μετά

    ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΕ ΑΥΤΟΣ ΓΙΑ
    ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΕΗ..

    ΕΞΕΠΛΑΓΗ..

    ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΑΜΦΙΒΟΛΙΕΣ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ
    ΘΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΗ..

    Ο ΝΤΑΒΑΤΖΗΣ ΤΗΣ ΔΕΗ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΕΙ
    ΤΗΝ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΤΟΥ?
    ΣΤΗΝ ΓΕΝΟΠ-ΠΑΣΟΚ
    ΣΤΟΝ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΠΟΥ ΤΟΝ
    ΣΤΗΡΙΞΕ ΕΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ
    ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ Κ.Ο
    ΣΤΟΥΣ ΕΚΔΟΤΕΣ ΠΟΥ ΛΑΔΩΝΕΙ.
    ΣΤΟΝ ΑΛΑΒΑΝΟ ΠΟΥ ΛΑΔΩΝΕΙ.
    ΣΤΟΥΣ ΔΕΞΙΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ
    ΠΟΥ ΛΑΔΩΝΕΙ.



    Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΤΟΥ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΥ
    ΕΙΠΕ..

    Πριν από μερικές ημέρες, αποκαλύφθηκε και η πραγματική πρόθεση της κυβέρνησης, για το μέλλον αυτής της μεγαλύτερης δημόσιας επιχείρησης, με το μυστικό Μνημόνιο Συνεργασίας ΔΕΗ και Γερμανικής RVE, που είδε το φως της δημοσιότητας, μιας συμφωνίας, που περιλαμβάνει την πλειοψηφική συμμετοχή της RVE σε όλες τις νέες μονάδες παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας που θα κατασκευαστούν, οδηγώντας σε σταδιακή απορρόφηση της ΔΕΗ και μετατροπή της σε θυγατρική του γερμανικού κολοσσού

    ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ.



    Ο ΜΕΓΚΑ-ΛΟΣ ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ
    ΠΟΥ ΜΕΓΚΑ-ΛΟ ΔΟΥΛΕΥΜΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ

    ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ Κ.Ο
    ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΕ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥ
    ΜΥΤΗΛΙΝΑΙΟΥ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ,ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΔΕΗ.

    ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΕΙΣΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ "ΣΤΑΔΙΑΚΗΣ
    ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΗΣ ΤΗΣ ΔΕΗ
    ΑΠΟ ΤΟΝ "ΚΟΛΟΣΣΟ" ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΥ-ENDESA?


    ΤΟ ΒΑΤΕΡΛΩ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΑΚΗ
    ΧΘΕΣ ΣΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ Κ.Ο.
    ΕΓΙΝΕ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙ ΤΟΥ
    ΕΝΕΡΓΟΝΤΑΒΑ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΥ.

    10:44 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    AΠΟ ΠΟΙΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ,
    ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΥΣ ΕΝΕΡΓΟΝΤΑΒΑΔΕΣ,
    ΥΠΟΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ,ΤΗΣ
    ΔΕΗ?
    ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΚΟΜΑΤΙΚΗ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ,ΠΟΥ ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ
    ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΥΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΔΕΗ?
    ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΣΑΜΠΟΤΑΡΟΥΝ
    ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΔΕΗ,ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΣΤΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ.
    ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ,ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ,ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ?
    Η ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΜΑΦΙΟΖΙΚΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ?

    10:45 μμ


    Ο/Η μενυ είπε...
    Ο Κουρης μια χαρα τα λεει 7:55

    10:45 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    ΔΕΗ
    Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ.
    ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ,
    ΤΟΥΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ,
    ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ..

    Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΔΕΗ ΠΗΡΕ ΜΙΑ
    ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ.

    ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ,ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΚΑΙ
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΠΟΥ ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΤΑΒΑΔΕΣ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΟΥΡΛΙΑΖΟΥΝ..
    ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΑΙΤ ΤΟ ΙΔΙΟ.
    Η ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΜΕ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ.
    ΤΟ ΒΗΜΑ ΜΕ ΚΥΡΙΟ ΑΡΘΡΟ.
    ΟΛΟΙ...
    H EΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΠΟΥΓΑΤΣΟΥ
    ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑ..
    Η "ΑΓΟΡΑ" ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ
    ΑΝΑΣΤΑΤΗ..

    ΟΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΔΕΗ ΞΕΣΗΚΩΝΟΝΤΑΙ..

    ΤΟ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ
    Η ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ ΣΕ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ
    ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
    ΚΑΤΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ
    ΠΡΟΕΔΡΟΥ.

    ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ?

    ΤΙ ΚΟΙΝΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΕΧΟΥΝ,Η ΓΕΝΟΠ
    ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΠΟΜΠΟΛΑ,ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟ,ΛΑΜΠΡΑΚΗ,ΚΑΙ
    ΑΛΛΟΥΣ ΕΠΙΔΟΞΟΥΣ ...

    ΕΙΝΑΙ "ΣΚΑΝΔΑΛΟ" Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΝΑ
    ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΟΛΕΥΟΥΝ
    ΤΟΥΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΔΕΗ?


    ΓΙΩΡΓΟ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
    ΗΛΘΕ Η ΩΡΑ ΣΤΗ ΠΡΑΞΗ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙΣ
    ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΕΙΣΑΙ.
    ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΤΗΣ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗΣ ΤΟΥ
    ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΤΑΒΑΔΕΣ ,ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ..
    ΚΑΝΕ ΚΑΤΙ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ ,ΤΩΡΑ.
    ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕ ΤΗΝ ΔΕΗ ΑΠΟ
    ΤΟΥΣ ΝΤΑΒΑΔΕΣ ΤΗΣ.
    ΠΕΙΣΕ ΜΑΣ ΟΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ
    ΥΠΟΣΧΕΣΑΙ..
    ΟΙ ΝΤΑΒΑΔΕΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΒΛΗΘΟΥΝ
    ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΔΙΑΚΟΜΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΜΑΦΙΑΣ.
    ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΚΤΥΠΗΣΕΙΣ
    ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΠΟΥ ΣΕ ΠΟΛΕΜΑΝΕ.

    Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΙΕΣΗ ΤΟΥ
    ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΩΝ,ΕΙΝΑΙ
    ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΗ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ
    ΔΕΗ ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΟΡΑΜΑ.

    ΕΣΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΕΙΣ ΤΟ ΤΟΠΙΟ..
    ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΕΗ
    ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ
    ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.

    Η ΔΕΗ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΣΗ
    ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΝΤΑΒΑΔΩΝ.
    ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΔΕΗ.


    Η ΔΕΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ.
    ΚΑΤΟΧΗ ΤΗΣ ΔΕΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΤΑΒΑΔΕΣ,
    ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΤΟΧΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ
    ΚΑΜΟΡΑ.

    10:46 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΓΙΩΡΓΟ?
    Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΕΗ ΤΟΛΜΗΣΕ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ ΓΙΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ,ΜΕ ΤΗΝ ΔΕΗ.
    ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΤΩΝ
    ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΩΝ ΠΟΥ ΘΕΩΡΟΥΝ ΤΗΝ ΔΕΗ
    ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥΣ.
    ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΣΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ
    ΑΡΧΙΣΑΝ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ?

    ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΣ ΚΑΛΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ..
    ΝΤΑΒΑΤΖΩΜΕΝΟΣ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ
    ΝΤΑΒΑΤΖΩΝΕΝΟΥΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ?

    4:01 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    ΑΛΑΒΑΝΟ
    ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΤΑΒΑΔΕΣ ΤΗΣ
    ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ?
    "ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ" Η ΛΕΗΛΑΣΙΑ
    ΤΗΣ ΔΕΗ ,ΑΠΟ ΤΟΥΣ "ΠΡΟΣΤΑΤΕΣ" ΤΗΣ..
    ΕΙΣΑΙ ΑΦΕΛΗΣ?
    Η ΤΑ ΠΕΡΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ?
    ΛΟΓΙΚΟ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΤΣΑΟΥΣΕΣΚΟΥ ΕΧΕΤΕ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΣ..

    4:02 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    ΓΙΩΡΓΟ ΕΣΥ ΕΛΕΓΧΕΙΣ ΤΟΥΣ
    ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΣΟΥ?
    ΠΟΙΟΣ ΕΔΩΣΕ ΕΝΤΟΛΗ ΣΗΜΕΡΑ
    ΣΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΕΠΕΡΩΤΗΣΗ
    ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΕΗ?
    ΕΣΥ?
    Ο ΜΥΤΙΛΥΝΑΙΟΣ?

    Ο ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ ΕΚΑΝΕ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΜΕ ΞΕΝΟ ΚΟΛΟΣΣΟ ΓΙΑ
    ΝΑ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΤΗΝ ΔΕΗ.
    ΝΑ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΗΣΗ ΤΗΝ ΔΕΗ ΣΤΗΝ
    ΕΝΕΡΓΕΙΑ.
    ΝΑ ΜΑΣ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΑ ΦΩΤΑ.

    Η ΔΕΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΑΜΥΝΘΕΙ?
    Ο ΜΟΝΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ
    ΚΑΙ Η ΔΕΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΜΕ ΞΕΝΟ ΠΑΙΧΤΗ,
    ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΚΛΕΙΣΕΙ.

    ΠΟΙΟΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ Η ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ
    ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΣΟΥ?
    ΤΑ ΕΘΝΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ?
    ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ ΕΝΕΡΓΟΝΤΑΒΑΔΩΝ?

    ΠΟΛΥ ΚΑΚΗ ΑΡΧΗ ΚΑΝΕΙΣ.
    ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΕΙΣ ΟΣΟΥΣ ΣΕ ΣΤΗΡΙΞΑΝ.

    5:11 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ
    ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΚΕ.
    ΕΙΝΑΙ "ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ" Η ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ
    ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΔΕΗ,ΝΑ ΘΩΡΑΚΙΣΗ
    ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ,ΣΥΜΜΑΧΩΝΤΑΣ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ?
    ΕΙΝΑΙ "ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ" ΝΑ ΑΠΑΞΙΩΘΕΙ Η ΔΕΗ,ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΜΜΑΧΙΕΣ
    ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΠΛΗΣΤΩΝ ΝΤΑΒΑΔΩΝ ΜΕ ΞΕΝΟΥΣ?
    ΘΑ ΤΡΙΠΛΑΣΙΑΣΟΥΝ ΤΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ,
    ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑΤΙ
    ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΝΤΙΑΚΗ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ,
    ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΞΟΝΤΩΣΗ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΘΑ
    ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΝ.

    5:23 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    ΓΙΩΡΓΟ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΗΜΕΡΑ,ΟΙ
    ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΣΟΥ ΕΤΡΕΞΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ
    ΕΠΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ,ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΤΩΝ
    ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΠΟΥ ΣΕ ΠΟΛΕΜΗΣΑΝ.
    ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΜΕΓΚΑ-ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΟ
    ΡΕΥΜΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ
    ΟΜΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΙΣΧΥΡΟ..
    ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΕΓΡΑΨΑΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ
    ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΣΟΥ.
    ΕΠΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΕΗ ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ,
    ΤΟΥ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥ ΤΟΥ ΜΕΓΚΑ-ΠΑΣΟΚ.

    4:04 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    ΓΙΩΡΓΟ ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ
    ΣΟΥ,ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ.
    ΚΡΙΜΑ..
    ΦΟΥΣΚΑ ΗΤΑΝ ΟΛΑ..
    ΣΤΡΑΤΕΥΤΗΚΕΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΕ ΤΟΥΣ
    ΝΤΑΒΑΔΕΣ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ.
    ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΕΣ ΤΟ ΜΕΓΚΑ-ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ,
    ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΗΜΕΡΑ.

    10:55 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΠΤΩΣΗ ΣΤΙΣ ΜΕΤΟΧΕΣ
    ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ.
    ΟΛΑ ΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ ΣΤΟΝ
    ΚΟΣΜΟ ΡΕΥΣΤΟΠΟΙΟΥΝ ΜΕΤΟΧΕΣ,ΓΙΑ
    ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΟΥΣ.
    ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ?
    ΓΙΑΤΙ Η ΔΙΑΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΖΩΝΙΑΝΙΤΙΚΗ
    ΠΑΡΑΓΚΑ ,ΤΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΙΩΝ,ΑΔΙΑΦΟΡΕΙ?
    ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΦΗΝΟΥΝ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΠΟΥ
    ΤΟΥΣ ΛΑΔΩΝΟΥΝ?
    ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ?
    ΤΙ ΘΕΣΗ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ?
    ΕΧΕΤΑΙ ΟΛΟΙ ΕΥΘΥΝΗ ΛΑΜΟΓΙΑ.
    ΟΛΟΙ ΞΕΡΕΤΕ...
    Ο ΑΛΑΒΑΝΟΣ?
    Η ΠΑΠΑΡΗΓΑ?
    Ο ΑΛΟΓΟΣΚΟΥΦΗΣ?
    Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ?
    Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ?
    Η ΓΣΕΕ?
    ΦΟΒΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΚΔΟΤΕΣ?
    ΦΟΒΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ?
    ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΟΙ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ
    ΑΠΟ ΜΙΖΕΣ?
    ΟΙ ΜΙΖΑΡΙΣΜΕΝΟΙ ΘΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΝ ΓΙΑ
    ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΤΩΝ ΤΑΜΕΙΩΝ?

    10:48 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    ΠΡΟΕΔΡΕ ΤΗΣ ΓΣΕΕ
    ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΗ ΤΟΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΤΑΜΕΙΩΝ.

    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΡΕΥΣΤΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΕΤΟΧΕΣ,
    ΠΡΙΝ ΤΣΑΚΙΣΤΟΥΝ?
    ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΠΑΙΧΤΑΡΑΣ ΤΗΣ ΣΟΦΟΚΛΕΟΥΣ.
    ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΤΙ ΕΡΧΕΤΑΙ?

    11:00 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ ΔΗΛΩΣΕ..

    «Ο όμιλος, αλλά και η ισπανική Εndesa με την οποία έχει συστήσει κοινοπραξία, θα ενδιαφέρονταν για στρατηγική συνεργασία με τη ΔΕΗ και η συμβολή τους στα μελλοντικά εγχειρήματα θα ήταν αξιοσημείωτη», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Μυτιληναίος. Για το ζήτημα της πιθανής συμφωνίας μεταξύ της ΔΕΗ και της RWΕ, ο κ. Μυτιληναίος επεσήμανε ότι οι διαπραγματεύσεις τον εξέπληξαν, εκφράζοντας την αμφιβολία του κατά πόσο θα προχωρήσει η συνεργασία.

    ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΕ ΑΥΤΟΣ ΓΙΑ
    ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΕΗ..

    "ΕΞΕΠΛΑΓΗ"..

    "ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΑΜΦΙΒΟΛΙΕΣ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ
    ΘΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΗ"..

    Ο ΝΤΑΒΑΤΖΗΣ ΤΗΣ ΔΕΗ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΕΙ
    ΤΗΝ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΤΟΥ?
    ΣΤΗΝ ΓΕΝΟΠ-ΠΑΣΟΚ
    ΣΤΟΝ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΠΟΥ ΤΟΝ
    ΣΤΗΡΙΞΕ ΕΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ
    ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ Κ.Ο
    ΣΤΟΥΣ ΕΚΔΟΤΕΣ ΠΟΥ ΛΑΔΩΝΕΙ.
    ΣΤΟΝ ΑΛΑΒΑΝΟ ΠΟΥ ΛΑΔΩΝΕΙ.
    ΣΤΟΥΣ ΔΕΞΙΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ
    ΠΟΥ ΛΑΔΩΝΕΙ.


    ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟ.
    Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ,
    TO ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙ ΤΟΥ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΥ
    ΕΙΠΕ.. ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ.

    Πριν από μερικές ημέρες, αποκαλύφθηκε και η πραγματική πρόθεση της κυβέρνησης, για το μέλλον αυτής της μεγαλύτερης δημόσιας επιχείρησης, με το μυστικό Μνημόνιο Συνεργασίας ΔΕΗ και Γερμανικής RVE, που είδε το φως της δημοσιότητας, μιας συμφωνίας, που περιλαμβάνει την πλειοψηφική συμμετοχή της RVE σε όλες τις νέες μονάδες παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας που θα κατασκευαστούν, οδηγώντας σε σταδιακή απορρόφηση της ΔΕΗ και μετατροπή της σε θυγατρική του γερμανικού κολοσσού

    ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ.

    2:06 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
    ΤΟ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙ ΤΟΥ ΝΤΑΒΑΤΖΗ ΤΗΣ
    ΔΕΗ ΜΕΓΚΑ-ΛΟΥ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΥ.


    ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
    ΤΟ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙ ΤΟΥ ΝΤΑΒΑΤΖΗ ΤΗΣ
    ΔΕΗ ΜΕΓΚΑ-ΛΟΥ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΥ.


    ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
    ΤΟ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙ ΤΟΥ ΝΤΑΒΑΤΖΗ ΤΗΣ
    ΔΕΗ ΜΕΓΚΑ-ΛΟΥ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΥ.



    ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
    ΤΟ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙ ΤΟΥ ΝΤΑΒΑΤΖΗ ΤΗΣ
    ΔΕΗ ΜΕΓΚΑ-ΛΟΥ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΥ.

    2:08 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    ΔΕΚΑΔΕΣ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΜΟΙΡΑΖΕΙ Ο
    ΜΙΣΤΕΡ ALFABANK, ΣΕ ΛΙΓΟΥΡΙΑ
    ΕΚΔΟΤΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ,
    ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΥΛΑΝΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ.

    ΓΙΑ "DEAL","ΕΠΙΘΕΤΙΚΗ ΕΞΑΓΟΡΑ",
    ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΠΕΡΙ ΤΗΣ
    ΑΛΦΑ ΤΡΑΠΕΖΑΣ.

    ΠΟΣΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ?
    ΠΟΣΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΘΑ ΤΣΙΜΠΗΣΟΥΝ?
    ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΙΑ ΤΑ
    ΞΕΦΩΝΗΜΕΝΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ?




    ΔΕΚΑΔΕΣ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΜΟΙΡΑΖΕΙ Ο
    ΜΙΣΤΕΡ ALFABANK, ΣΕ ΛΙΓΟΥΡΙΑ
    ΕΚΔΟΤΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ,
    ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΥΛΑΝΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ.

    ΓΙΑ "DEAL","ΕΠΙΘΕΤΙΚΗ ΕΞΑΓΟΡΑ",
    ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΠΕΡΙ ΤΗΣ
    ΑΛΦΑ ΤΡΑΠΕΖΑΣ.

    ΠΟΣΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ?
    ΠΟΣΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΘΑ ΤΣΙΜΠΗΣΟΥΝ?
    ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΙΑ ΤΑ
    ΞΕΦΩΝΗΜΕΝΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ?




    ΔΕΚΑΔΕΣ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΜΟΙΡΑΖΕΙ Ο
    ΜΙΣΤΕΡ ALFABANK, ΣΕ ΛΙΓΟΥΡΙΑ
    ΕΚΔΟΤΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ,
    ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΥΛΑΝΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ.

    ΓΙΑ "DEAL","ΕΠΙΘΕΤΙΚΗ ΕΞΑΓΟΡΑ",
    ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΠΕΡΙ ΤΗΣ
    ΑΛΦΑ ΤΡΑΠΕΖΑΣ.

    ΠΟΣΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ?
    ΠΟΣΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΘΑ ΤΣΙΜΠΗΣΟΥΝ?
    ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΙΑ ΤΑ
    ΞΕΦΩΝΗΜΕΝΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ?




    ΔΕΗ..
    ΠΟΙΟΣ ΕΜΠΟΔΙΖΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΝ
    ΔΕΗ ΝΑ ΕΞΑΠΛΩΘΕΙ ΣΤΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ?
    ΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΕΜΠΟΔΙΖΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ?
    ΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΕΜΠΟΔΙΖΕ ΝΑ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΣΕ
    ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ,ΟΤΑΝ ΚΑΙ
    Ο ΚΑΘΕ ΠΙΚΡΑΜΕΝΟΣ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΝΑ
    ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΓΙΑ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΙΚΑ,ΚΤΛ.

    ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΒΡΩΧΘΙΣΟΥΝ.

    ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ?

    ΟΙ ΕΚΤΕΛΕΣΤΕΣ ΤΗΣ ΔΕΗ ΣΥΜΜΑΧΗΣΑΝ
    ΜΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ,ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ,ΚΑΙ
    ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΔΕΗ.

    ΠΟΙΟΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΣΤΗΝ ΔΕΗ ΝΑ ΑΜΥΝΘΕΙ?
    ΜΟΝΟ ΜΕ ΣΥΜΜΑΧΙΕΣ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ.
    ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΔΕΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ,ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΚΤΟΡΑΚΙΑ ΤΩΝ
    ΑΝΤΩΓΩΝΙΣΤΩΝ ΤΗΣ.
    ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΥΠΟ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ.

    ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ..
    ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ..
    ΜΑΛΛΟΝ ΤΟΝ ΕΧΟΥΝ ΕΓΚΛΩΒΙΣΕΙ ΤΑ
    ΛΑΜΟΓΙΑ..
    ΔΥΣΤΥΧΩΣ.



    "ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΟ"
    ΤΟΝ "ΣΥΚΟΦΑΝΤΩ" ΓΙΑ ΤΟΝ ΞΥΠΝΗΣΩ..
    ΝΑ ΤΟΝ ΕΞΑΓΡΙΩΣΩ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΣΟΥΝ
    ΚΕΦΑΛΙΑ.
    ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΣΤΗΝ
    ΑΥΛΗ ΤΟΥ..
    ΟΙ ΝΤΑΒΑΔΕΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΚΑΨΑΝ,
    ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥΣ.
    ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΡΚΕΤΟΙ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ
    ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ.

    "ΚΟΥΡΗΣ"

    4:55 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    και το όνομα αυτού
    Παναγιώτης Καλφαγιάννης
    Εβίβα κορόιδα!!!!

    4:56 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    ΤΖΟΥΜΑΚΑΣ ΣΤΟ ALPHATV

    «Τα σύγχρονα ανάκτορα, η σύγχρονη καμαρίλα και η σύγχρονη μπόχα είναι οι ιδιοκτήτες των ΜΜΕ και ορισμένοι δημοσιογράφοι που είναι προπαγανδιστές.

    TA EIΠΕ ΟΛΑ..
    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΝΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΟΜΟΛΟΓΗΣΕ
    ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.

    5:39 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    ΤΗ ΦΑΜΠΡΙΚΑ ΤΩΝ ΕΚΒΙΑΣΜΩΝ ΠΟΥ ΕΣΤΗΣΕ Ο ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΕΙΚΟΣΑΡΙΑ ΜΕΓΑΛΟΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ!

    Ακόμη και οι ακριβοπληρωμένοι δημοσιογράφοι δεν μπορούν να βρεθούν απο τη μια στιγμή στην άλλη με βίλλες, θαλαμηγούς, εξοχικά, και καταθέσεις εκατομμυρίων ευρώ. Ο γρήγορος πλουτισμός προυποθέτει συγκεκριμένη δράση, που δεν είναι άλλη απο τους εκβιασμούς-κυρίως επιχειρηματιών. Αν για παράδειγμα το ρεπορτάζ με ρίξει πάνω σ ενα κατασκευαστή που χτίζει οικοδομικό συγκρότημα σε αμφισβητούμενη έκταση, έχω δυο επιλογές. Να το δημοσιεύσω τηρώντας τους κανόνες της δημοσιογραφίας η να εκβιάσω τον επιχειρηματία και να του αποσπάσω χρήματα, τηρώντας τους κανόνες της αρπαχτής. Η τελευταία μέθοδος δεν έχει καμιά διαφορά απ αυτή των Νονών της νύχτας η των Νονών των Ζωνιανών. Αλλος τρόπος να βγάλω λεφτά, εαν είμαι όνομα με επιρροή στο χώρο της δημοσιογραφίας είναι να τη πέσω δίπλα στους αντιπροσώπους των οπλικών συστημάτων που επιχειρούν να τα πασσάρουν στο υπουργείο Αμυνας η δίπλα σε επιχειρηματίες που κάνουν δουλειές με το δημόσιο και να παίρνω μερτικό απο τις προμήθειες.
    Χρόνια ολόκληρα εκβίαζε μεγαλοεπιχειρηματίες ο εκδότης της Ελεύθερης Ωρας, Γρηγόρης Μιχαλόπουλος, με την απειλή της 17Ν! Ε, λοιπόν έστω και αργά τον μπαγλαρώσανε. Αυτό που οφείλει να κάνει κάθε επιχειρηματίας που κινδυνεύει απο δημοσιογραφικά λαμόγια- εκβιαστές, είναι να τους ξεμπροστιάζει όποιοι κι αν είναι.
    Ο κόσμος είναι πλέον υποψιασμένος και δεν πρόκειται να χαρισθεί σε κανένα δημοσιογράφο, οσο βαρύγδουπος κι αν είναι.

    5:39 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΠΟΥ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ, ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ BLOG ΓΙΑ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΟΣΑ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΕΚΔΟΤΕΣ-ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ

    Το θέμα είναι να ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΣ! Αναφέρομαι στους γελοίους εκδότες και σ εκείνους απο τους διευθυντές των εντύπων που είναι τα τσιράκια τους. Είναι καιρός να τρομοκρατήσουμε τους τρομοκράτες που θέλουν τους δημοσιογράφους πιστά στρατιωτάκια και υπάκοους εκτελεστές των εντολών τους. Θέλουν δηλαδή τους δημοσιογράφους κακοπληρωμένα εκτελεστικά όργανα στην υπηρεσία των εκδοτικών βίτσιων τους που περιλαμβάνουν ανάμεσα στ άλλα εκτόξευση λάσπης κατ εντολήν, "εκτέλεση συμβολαίων" σε βάρος αντίπαλων πολιτικών και επιχειρηματιών και πάει λέγοντας.
    Μέσα σ αυτο το βούρκο οφείλει ο δημοσογράφος ν αποκτήσει φωνή και για την ώρα πιο δυνατή φωνή απ αυτή εδώ-του υπέροχα άναρχου διαδικτύου-δεν υπάρχει. Κάνε και συ το δικό σου blog και γράψε όλα εκείνα που η "γραμμή" της εφημερίδας σου, δεν σου επιτρέπει!...




    Θέλουν δηλαδή τους δημοσιογράφους κακοπληρωμένα εκτελεστικά όργανα στην υπηρεσία των εκδοτικών βίτσιων τους που περιλαμβάνουν ανάμεσα στ άλλα εκτόξευση λάσπης κατ εντολήν, "εκτέλεση συμβολαίων" σε βάρος αντίπαλων πολιτικών και επιχειρηματιών και πάει λέγοντας.




    ΜΑΡΤΥΡΑΝΕ "ΧΩΡΙΣ ΞΥΛΟ" ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΟΥΣ ΟΙ ΤΡΑΜΠΟΥΚΟΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ.

    5:00 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    OΣΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΑ
    ΠΡΩΙΝΑΔΙΚΑ ΤΩΝ ΚΑΝΑΛΙΩΝ.
    ΝΑ ΑΠΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ-ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ,
    ΜΕ ΤΗΝ ΣΙΚΕΛΙΚΗ ΜΑΦΙΑ,ΤΩΝ ΤΗΛΕΠΡΟΣΤΑΤΩΝ ΤΟΥ ΛΑΟΥ,ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ
    ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΩΞΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ.
    ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΜΑΙΝΤΑΝΟΥΣ,ΤΗΣ
    ΤΗΛΕΜΑΦΙΑΣ.
    ΣΥΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΣΤΗΝ ΚΑΘΑΡΣΗ.
    ΞΥΠΝΗΣΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ



    ΣΑΜΠΟΤΑΖ ΣΤΟ ΜΕΓΚΑ
    ΝΑ ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΙΚΟ
    ΚΑΝΑΛΙ ΤΩΝ ΕΚΔΟΤΩΝ.
    Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΙΛΗΣΕ.
    ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΧΟΥΝΤΑ.
    ΜΑΥΡΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ
    ΤΩΝ ΜΕΓΚΑ-ΠΑΡΑΘΥΡΩΝ.


    ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ,
    ΟΣΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΟ
    ΜΕΓΚΑ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΙΜΩΡΟΥΜΕ.


    ΜΑΥΡΙΣΤΕ ΤΟΥΣ ΜΑΙΝΤΑΝΟΥΣ ΤΩΝ
    ΚΑΝΑΛΙΩΝ.

    5:39 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    Ερπετό γλοιώδες
    παίζει τα ρέστα του
    ως γκεμπελίσκος.
    Συμφέροντα?
    Ποια συμφέροντα.

    Τριάντης,
    Λυγερός,
    Μουζάκης,
    Βλαστάρης,
    και άλλοι τέως αριστεροί
    της νιότης βρωμισμένοι
    από το παράνομο χρήμα
    υπηρεσιών και υπηρεσιών
    προσφέρουν υπηρεσίες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ειμαι ο μαλακας Λουτραδης!

    Εχω καιρο να με γαμησει καποιος αποτο press gr !

    Η κωλοτρυπα που διψαει για πουτσο και ειπα να πεταξω καμια ανορθογραφη μαλακια (το παιζω και δημοσιογραφος τρομαρα μου) για να με γαμησετε!!

    Το μονο που θελω ειναι οταν με γαματε και ξεσκιζετε απο το στομα και τον κωλο να φαντασιωνομαι οτι ειμαι δημοσιογραφου!

    ο Λουτραδης σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπράβο Λουτράδη.
    Το παίζεις καλά το παιχνίδι του γλυψίματος.
    Την μια φορά γλύφεις τον Κουρή.
    Τώρα γλύφεις τον Χατζηνικολάου.

    Αλλά επειδή δεν είσαι επιδέξιος, αντί να του κάνεις καλό , απλά αβαντάρεις να διαδωθεί η νεανική "περιπέτειά" του.

    Βοηθάς να πάρει έκταση η συζήτηση, παίζοντάς το τάχα μου υπερασπιστής της τιμής του.

    Μην απορήσεις λοιπόν αν δεν ευοδωθούν τα σχέδιά σου για καριέρα σε κάποιο από τα πρότζεκτ του Κουρή ή του Χατζηνικολάου.
    Κανείς δεν θέλει δίπλα του συνεργάτες χαμηλής αντιληπτικής ικανότητας.

    Χωριάτης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. που ξέρεις οτι δεν έχει μπει..ήδη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν το ξέρω, αλλά τότε δεν θα απορήσω αν τον δώ να βφαίνει ξαφνικά.

    Χωριάτης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αλλωστε ένας μη-κουκουλοφόρος όπως ο Λουτράδης, αν είχε μπεί σε κάποιο πρότζεκτ του Κουρή ή του Χατζηνικολάου, θα το κοινοποιούσε. Οπως λέει και ο ίδιος δεν του πάει ο ρόλος του κουκουλοφόρου, διότι έτσι κινδυνεύει η ελευθερία του λόγου στο Διαδίκτυο.

    Χωριάτης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εγώ δουλεύω σε ένα σκοτεινό υπόγειο, με μοχθηρούς τύπους γύρω μου που φτιάχνουν πλεκτάνες.

    Χωριάτης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΠΑΝΤΑ babis


    O μόνος που παραμένει στη "φρουρά" του αυτιστικού φιλέλληνα τουρίστα GAP (ΓΚΟΥΠ) Μινέϊκο-Τσαντ είναι το ψωρόσκυλο-ψωλόσκυλο babis, o οποίος τσιμπουκώνει συμμετέχοντες, θεατές, φίλους, μέλη, τεχνικούς, σαλεπιτζήδες, μικροπωλητές, καστανάδες, περαστικούς, περίεργους, σεκιουριτάδες, πορτοφολάδες - όλο τον κόσμο γιατί ο babis δεν κάνει διακρίσεις, ανήκει σ' αυτούς που τον γαμάνε


    Χθες το βράδυ babis έτρωγε ψωλή
    κι απ' το πολύ το χύσιμο εβούλωσε τ' αυτί!
    Και το αυτί σαν βούλωσε και δεν μπορούσε να ακούσει άλλο
    τότε δυνατά εφώναξε: "Γιώργαρα σπρώξε κι άλλο!"
    Κι ο Γιώργης σαν τον άκουσε δεν του χάλασε χατήρι
    κι έβαλε ευθύς εμπρός το μικρό του ποτιστήρι.
    Ώρες πολλές πολλές περάσανε κι ο Γιώργος δεν κάβλωνε άλλο
    κι ο babis τότε του είπε: "Άστο, τσιμπούκι θα σου πάρω!"
    "Πάρε μου τσιμπούκι πουσταρά
    και γύρνα κι από δω να σου ξεσκίσω τη κωλάρα."
    "Τι λες γαμιά μου που δεν έχεις χάρισμα μεγάλο;
    Με βουλωμένο το αυτί δεν ακούω άλλο."
    "Δεν με νοιάζει αν ακούς ξεσκισμένο μου πουστάκι
    πίπα πάρε μου μωρή για να σηκώσεις το καυλάκι."
    Αχ, τι ωραία που το γλύφεις άτακτη πουστρα
    θα 'θελα τώρα να σου γαμήσω και τη μάνα."
    "Γιώργο αυτό το άκουσα καθικάκι
    γι' αυτό σ' αφήνω άχρηστε και πάω στον εύσωμο Κωστάκη!"
    Και ο babis τότε ευθύς επήγε στον Κωστάκη
    και με τα χείλη του 'κανε ωραίο τσιμπουκάκι
    Κι ο Κώτσος την ψώλα του στο κώλο την σκαρώνει
    και o babis όλο φώναζε: "Κώτσο, Κώτσο μου πατώνει;"
    Κι ο Κώστας τώρα πάτωσε σ'ένα βάθος μεγάλο,
    βαθύ όσο το πέλαγος μα o babis ήθελε κι άλλο.
    Τον Γιώργο τον παράτησε o babis η πούστρα η παρδάλω
    κι από τον Κώστα έπινε τον ψώλο τον μεγάλο.
    Ο Κώστας όμως ο ψωλαράς αργούσε να την χύσει
    και στο κώλο του babis μας ο πόνος είχε αρχίσει.
    Ηταν πρωί και βράδιασε κι αυτός τον εγαμούσε
    και o babis από τον πόνο του τον κώλο του κουνούσε.
    Μα ήρθε ώρα ιερή το χύσι να σκορπίσει
    και στου babis το κώλο το πάρτι είχε αρχίσει.
    Θα τέλειωναν ταυτόχρονα όπως όλα δείχναν
    ο babis το ψώλο στο στόμα του το βάζει και απο τα χύσια της ψωλής ο babis επνίγηκε
    Εδώ όμως τελειώνει ετούτο το love story.



    babis είσαι πούστρα βρωμερή
    κι αυτά που εκτιμάς
    είναι να παίρνεις πίπες
    να ''τρώς'' και να βογκάς.

    Όλα εσύ τα κάνεις
    αφού είσαι βρωμόπουστρα
    τρελαίνεσαι για ψώλο
    γι' αυτό κι ευχαριστιέσαι
    όταν σου σκίζουν το κώλο.

    Όμως προσόντα έχεις
    κι αλλά πάρα πολλά
    πηγαίνεις και με γάτες
    άλογα και σκυλιά.



    ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΙΔΗΣΗ

    ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΘΑΝΑΣΑΚΗ Ο babis....

    ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΙΔΗΣΗ

    ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΘΑΝΑΣΑΚΗ Ο babis....


    ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΑΡΚΟΥΔΟ
    Η
    ΠΟΥΣΤΟΣΚΥΛΙΤΣΑ



    Καλή Νεράιδα,
    Ειμαι 52 κ πολυ ωραιος αντρας που παντα ειχα πολυ ωραιους άντρες στην ζωη μου. Οταν καναμε ερωτα τρελενομουνα να μου βαζουν πουτσοδαχτυλο στον κολο μου με ερεθιζε πολυ και συγχρόνως να παίρνω πίπα και να τα καταπίνω. Ειδικα ειχα ενα δεσμο καποτε που ηξερε οτι μου αρεσε κ του αρεσε να μου το βαζει τρελα. Οταν εμεινα babis!μονος μου ενα διαστημα τον επαιζα κ εβαζα δαχτυλο μονος μου. Μια μερα πηρα κ ενα δονητη με δονηση κ καυλωσα πολυ. Απο τοτε εχω τρελλη φαντασιωση να με γαμούν μια από παντού πρόστυχα και ανωμαλα. Δυστυχως τώρα βολεύομαι με αλλοδαπούς ξοδεύοντας όλη τη σύνταξη μου.
    Πως σε αυτή τη ηλικία θα βρώ έναν άνδρα που με γαμάειν χωρίς χρήματα και να του αρεσει? Φιλια πολλα κ ευχαριστω για την απαντηση εκ των προτερων!
    Παντα με εκτίμηση
    babis!

    Βολεψου με τον δονητή.
    Καλή επιτυχία!
    Η εξαιρετικά Καλή Νεράιδα



    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΡΚΟΥΔΟ... ΚΛΑΨ ΚΛΑΨ

    KALOS TH POYSTOSKYLITSA XE XE XE...



    Συνολική απάντηση προς τα προηγούμενους γαμιάδες και πουτσαράδες.
    Είναι γνωστό ότι ο babis διαθέτει γοητεία και στυλ υψηλού επιπέδου και αυξημένων απαιτήσεων. Έτσι στις συνεχείς κρούσεις και προκλήσεις από τα παραπάνω άτομα δηλώνει οτι παραμένει ακλόνητος στις προτιμήσεις του και δεν προβαίνει σε καμιά έκπτωση από τα υψηλα στάνταρτ των απαιτήσεων του για να συνευρεθεί μαζί τους.
    Θέλει τις ψωλές με ελάχιστο μήκος 22 εκατοστών και πάχους 12 εκατοστών το ελάχιστο
    Είναι γνωστό ότι έχει ιδικότητα στις πίπες και ότι πρόκειται περί ξεφωνημένης του κερατα, απρόκλητα και συνεχώς την πέφτει στος ψωλαράδες και ζητά το άνοιγμα του πάτου του από τους παραπάνω γαμιάδες και ιδιαιτέρως του τζων.
    Τρελαίνεται όταν οι ανωτέρω κύριοι δεν του δίνουν καμία προσοχή και αρχίζει τις παπαρολογίες μέχρι να αρχίσουν τα μπινελίκια με τα οποία ηδονίζεται
    Ο babis σας ζητά να τον ξεσκίσετε και να λετε μπινελίκια.

    babis



    Kαι ακαρτέρει και ακαρτέρει τα τσιμπούκια τα πολλά,
    καταπίνω και ρουφάω
    όλων των ειδών καβλιά

    babis
    (από την Διακύρηξη Αρχών μου)


    είπαμε ο babis είναι παρτούζα μόνος του
    ο babis ανήκει σ' αυτούς που τον γαμάνε



    o κωλος μου διψαει για ψωλες
    χωστη μη και εσυ το θες
    ελα τωρα να με χυσεις
    και σταγονα μην αφησεις!

    ολα εγω τα καταπινω
    και τον κωλο μου τον δινω
    ολο να τον ξεπατωσεις
    και στο στομα να το χωσεις

    Πάντα με εκτίμηση
    babis





    Μια και το ρίξαμε στα “άσματα”, το αφιερώνω στο Γιώργο!

    “Ρεζίλεψα στη τρέλα μου τ’ όνομα του πατέρα μου”







    Αγαπητοί και εξαιρετικοί φίλοι μου ..

    Μέρα με τη μέρα διαφαίνεται απροκάλυπτα πλέον και χωρίς να τηρούνται ούτε τα στοιχειώδη προσχήματα το μένος σας και η επιθετικότητα σας εναντίον του χαζομαλάκα ΑΒΕΡΕΛ - ΓΑΠ.
    Το να έχουμε μια κυβέρνηση η οποία καθημερινά αναδεικνύετε ανώτερη των περιστάσεων και ένα πρωθυπουργό που κυβερνά με σιδηρά πειθαρχεία και υπουργούς δρώντες με πρόγραμμα.
    Πέραν της πουστιάς μου και της διαφθοράς μου και των πολλών αρπαχτών μου με αλλοδαπούς θέλω να με πηδούν και οι αναγνώστες του PRESS-GR όσον το δυνατόν περισσότερο.
    Για όνομα του θεου.. τουλάχιστον ας υπάρξει μια εξισορρόπηση.
    Πέραν των πουτσαράδων που σε μέγα πλήθος και πάθος επιδίδονται σε άγριο σεξ μαζί μου…
    Αν και από τους πρώτους εδώ μέσα, βρίσκομαι σε σοβαρό δίλλημα. Περιμένω την βελτίωση των επιδόσεων σας σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα.
    Σε κάθε άλλη περίπτωση δεν μπορώ να παραμένω εδώ μέσα και να βιώνω την σεξουαλική σας ανικανότητα, θα πάω αλλού να με ξεσκίζουν.

    Με εκτίμηση

    babis




    Πόσα χρόνια αποτελούσαν τα Ζωνιανά άβατο για την αστυνομία; Εικοσιπέντε. Ποιο ήταν το κυρίαρχο σύνθημα στη χώρα πριν από 25 χρόνια; «Έξω οι βάσεις του θανάτου». Οι αμερικανικές βάσεις έκλεισαν μετά από μερικά χρόνια αλλά η βάση της Σούδας έμεινε.

    Έτσι, οι πολιτικοί, οι δικαστικές αρχές, η αστυνομία και οι κάτοικοι των Ζωνιανών έβαλαν σε λειτουργία ένα πανέξυπνο και μακρόπνοο σχέδιο για να ξεφορτωθούν τη βάση της Σούδας: αποφάσισαν να γεμίσουν την Κρήτη ναρκωτικά, ώστε να κάνουν ναρκομανείς τους αμερικανούς στρατιώτες και να είναι απόλυτα εξαρτημένοι από τις ναρκωτικές ουσίες.

    Σήμερα γίνεται η επιχείρηση στα Ζωνιανά –όπως προέβλεπε το αρχικό σχέδιο- εξαφανίζονται οι ναρκωτικές ουσίες από το νησί, οι αμερικανοί στρατιώτες δεν βρίσκουν ούτε μπάφο, μένουν χαρμάνια, και την πουλεύουν για την πατρίδα τους. Η Σούδα είναι και πάλι δικιά μας! Ζήτω τα Ζωνιανά! Ζήτω η Κρήτη!

    Οι Ζωνιανοί πλημμύρισαν
    την Κρήτη με χασίσι
    γιατί οι κωλοαμερικανοί
    τους είχανε γαμήσει!

    Άδικα κατηγόρησαν
    τους κρητικούς λεβέντες
    ο Πρετεντέρης κι ο Καψής
    που κλάνουν πάντα μέντες!


    Kαι ακαρτέρει και ακαρτέρει τα τσιμπούκια τα πολλά,
    καταπίνω και ρουφάω
    όλων των ειδών καβλιά
    babis


    babis,
    ΨΩΛΟΦΑΓΑΝΑ ΤΟΥ ΚΟΥΝΗΜΑΤΟΣ,
    ΤΡΙΚΑΠΑΚΗ ΠΟΥΣΤΑΡΑ,
    ΚΟΥΡΑΔΟΜΥΑΛΕ ΨΩΛΟΣΚΥΛΕ,

    Θα φύγεις όπως θα κέρδιζε κι ο αυτιστικός φιλέλληνας αφεντικός σου τις εκλογές ή όπως ο σκατόψυχος προδότης πατέρας του θα έδιωχνε τις βάσεις και θα μας έβγαζε από την ΕΟΚ των μονοπωλίων?

    Διαβάζοντας το πόνημά σου (10.13), δάκρυσε ο πούτσος μου... έλα να μου τον σκουπίσεις όπως μόνο εσύ ξέρεις...

    o babis ανήκει σ' αυτους που τον γαμάνε


    babis,
    ΜΗ ΦΕΥΓΕΙΣ, ΜΗ,
    Ο ΠΟΥΤΣΟΣ ΜΟΥ ΔΑΚΡΥΖΕΙ,
    ΜΗ ΦΕΥΓΕΙΣ, ΜΗ,
    ΤΟΝ ΠΑΤΟ ΣΟΥ ΞΕΣΚΙΖΕΙ


    Αγαπητοί και εξαιρετικοί φίλοι μου ..
    Φεύγω κι αφήνω πίσω μου συντρίμμια
    το μπλογκ όπως έχετε δει, έχει αρχίσει να αυτοκαταστρέφεται.
    Σε λίγο καιρό θα εξατμιστεί.

    Με εκτίμηση

    babis



    Αγαπητοί και εξαιρετικοί φίλοι μου ..

    Να γιατί πρέπει όλοι μας να ψοφάμε αδιαλλείπτως το babis στον πούτσο.

    Το να γράψουμε για την παραπληροφόρηση, την κρατικοδίαιτη φύση, τη σπαμαδόρικη, λασπολογική, φασιστική και διεθνώς αναγνωρισμένη πούστικη προσωπικότητα του babis, δεν είναι απαραίτητο. Τα γράφει μόνος του - follow the links provided.

    Ακόμη και αμοιβαδικός πασόκος να είσαι, στοιχειώδη ανάγνωση ξέρεις. Τα αντικειμενικά, εκλαϊκευμένα και εύκολα αναγνωρίσιμα προσόντα του όπως προκύπτουν από τα γραπτά του για τον εαυτό του κάθε απλός και έντιμος Έλληνας μπορεί να τα διαπιστώσει.

    Στη σύγκριση με τους άλλους πασόκους πούστηδες ο babis είναι μακρά μπροστά. Αυτό όσο και να αμφισβητείτε από ορισμένους κύκλους στην προσπάθεια αποδόμησης του για καθαρά εσωτερική αντιπολιτευτική των τακτικής , έρχεται η Διεθνής κοινότητα και ο διεθνής παράγων να μας υπενθύμιση την μεγάλη αναγνωσιμότητα και την αποδοχή που έχει παντού. Η εκλογή του στην προεδρία του Gay Parades International είναι το επιστέγασμα και η τρανή απόδειξη της αποδοχής και της παραδοχής του από τον διεθνή παράγοντα.

    Αφήνοντας τον εξωτερικό χώρο στον όποιο ο babis παίζει σε γήπεδο χωρίς ουσιαστικά αντίπαλο, στο εσωτερικό μέτωπο ο babis έχει και τον πάτο και το στόμα και τα πνευμόνια για να φέρει την ποιοτική αναβάθμιση στο τσιμπούκι. Έχει δώσει, και δίνει καθημερινά, εξετάσεις σε αυτά και το παραδέχονται όλοι όσοι του δίνουν πίπες.

    Πάλι στη σύγκριση του με τους άλλους πασοκοπουσταράδες, αντικειμενικά τα τσιμπούκια του είναι σαφώς ανωτέρα. Να μιλήσουμε για εργατικότητα, να μιλήσουμε για ικανότητα καταπόσεως, να μιλήσουμε για εμπειρία και δυνατότητες.

    Παντού ο babis υπερτερεί και αυτό όλο και περισσότεροι έλληνες κάθε μέρα το αναγνωρίζουν και περιμένουν τις εκλογές για να τον ξεπατώσουν με προοπτική και όραμα για τους πολλούς και συγχρόνως να τερματισθεί η εσωκομματική βία για το ποιός είναι το καλύτερο πασοκοτσίμπουκο.

    (έχει διατηρηθεί η αρχική ΑNορθογραφία και Aσυνταξία του babis)

    Για να δούμε τι σημαίνει babis λοιπόν
    ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΤΗΣ: "Επιτελους…..Καιρος ηταν να διαγραφουν τα βλακωδη λεγομενα από ένα ανθρωποειδες…Βεβαια είναι - γνωστο ότι η Ρηγιλλης τους πληρωνει ολους αυτους, με σκοπο να ευτελιζει κάθε σοβαρη προσπαθεια παραπληροφορησς"

    ΟΜΟΛΟΓΕΙ ΟΤΙ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΕΙ

    ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΟΣ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ:
    EINAI YΠΕΡ ΤΟΥ ΚΟΚΚΑΛΗ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
    Ανώνυμο said...
    11.27
    Το ΠΑΣΟΚ δεν είναι υπέρ κανενός Επιχειρηματία.
    Βάζω όμως ένα προβληματισμό στο θέμα Κοκαλλη. Με δεδομένο ότι από αυτόν τρώνε και απασχολούνται 5-6 χιλιάδες συμπατριώτες μας θα ήμουν σε μεγάλο δίλημμα με μια κρατική προμήθεια. Θα προτιμούσα να αναθέσω ένα έργο σε αυτόν έστω και με ζημία του δημοσίου παρά σε μια ξένη εταιρία που δεν απασχολείτε κανένας Έλληνας και απλά εδώ είναι εδώ το γραφείο της αντιπροσώπευσης.
    Όλοι ξέρουμε πόσοι και πόσοι έχουν πλουτίσει από τις προμήθειες αντιπροσώπευσης ξένων οίκων με μοναδική επένδυση εδω ένα φαξ και ένα μικρό γραφείο.!!!
    Τουλάχιστον να απασχολεί και μερικές χιλιάδες άτομα ας κάνουμε τα στραβά μάτια(κοκαλλη)ε?
    babis

    ΤΕΜΠΕΛΗΣ:
    Ειμαι 52 ετων υψηλοσυνταξιουχος όπως λενε

    ΣΠΑΜΑΔΟΡΟΣ:
    TΑ ΓΝΩΣΤΑ ΛΙΒΑΝΩΤΑ ΤΣΙΜΠΟΥΚΟΣΕΝΤΟΝΑ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΥ

    ΛΑΣΠΟΛΟΓΟΣ:
    Αναφέρει τη Ρεζάν. Αντιγράφω απο το βιβλίο της Ρεζάν, σελίδα 233 «....όσο σκέφτομαι ότι δεκαετίες αργότερα βρεθήκανε κάποιοι που για να με χτυπήσουν το μόνο που δεν είπαν είναι ότι την Αποστασία την οργανώσαμε ο Μητσοτάκης κι εγώ με πιάνουν τα γέλια. Aν και, εδώ που τα λέμε, τη ζημιά τους κατάφεραν να την κάνουν....»

    ΦΑΣΙΣΤΑΣ:
    Όποιος συληφθει να διαλέγεται με τα προηγούμενα άτομα που είναι πλέον εμφανή από τη γραφή των θα θεωρείτε προβοκάτορας και σαν τέτοιος θα αντιμετωπίζετε.
    Προσοχή κίνδυνος.

    BΡΩΜΙΑΡΗΣ
    ΟΜΟΛΟΓΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΛΕΝΕΤΑΙ
    "...Στο χώρο μου έχω πλήρη κλιματισμό φίλε και δεν χρειάζεται το ντους. Είναι ανθυγιεινό..."

    ΔΙΑΣΠΑΣΤΗΣ:
    παραδέχεται την ύπαρξη τάσεων εντός πασοκ και τους εσωτερικούς εχθρούς του

    Αγαπητοί και εξαιρετικοί μου φίλοι.

    Είδα να επανέρχεται και να αιωρείται πάλι ένα ερώτημα σε αναγνώστες του blog… Ποιος είμαι τι πρεσβεύω και γιατί μου την έχουν πέσει τα φασιστοειδή της Ρηγίλλης και όχι μόνο.

    ΠΕΡΑ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ
    ΠΟΥΣΤΑΡΑ
    MΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΙΣΤΙΚΟ ΓΚΑΠ-ΓΚΟΥΠ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΜΕ ΤΙ ΠΟΥΣΤΑΡΑΔΕΣ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΗΣΕ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟ GAY FESTIVAL

    H babis TO 2007 EINAI 52, AΡA ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ (ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΩΛΟ) ΤΟ 1952. TO 1981 HTAN 26. ΠΟΛΥ ΠΙΘΑΝΟ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΗΚΕ ΤΟΤΕ ΓΙΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ H ΠΙΣΤH ΣΚΥΛA ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΤΩΝ ΦΙΛΕΛΛΗΝΩΝ.

    ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΟ ΝΑ ΤHΝ ΓΑΜΑΕΙ Ο ΘΕΙΟΣ ΤHΣ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΚΑΤΣΙΚΙΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΤΗ babis. ΕΙΧΕ ΥΨΗΛΟΤΕΡΕΣ ΒΛΕΨΕΙΣ. ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ (ΑΜΟΡΦΩΤΗ ΚΑΙ ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΗ ΠΟΥΣΤΡΑ-ΓΙΔΟΚΛΑΡΟ)

    ΑΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΤΕ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΠΟΥ ΤΡΟΛΛΑΡΕΙ, ΣΠΑΜΜΑΡΕΙ ΚΑΙ ΤΣΙΜΠΟΥΚΑΡΕΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΪNEΣ (8 ΜΕ 9-9.30), ΜΕΤΑ ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΕΩΣ ΠΕΡΙΠΟΥ ΤΙΣ 17.30. ΟΠΟΤΕ «ΡΙΧΝΕΙ» ΤΑ ΤΣΙΜΠΟΚΟΣΕΝΤΟΝΑ ΤΗΣ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 1.30 ΠΕΡΙΠΟΥ. ΑΡΑ ΚΑΠΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ (ΕΙΝΑΙ ΣΠΟΡΤΙΒΑ ΤΣΙΜΠΟΥΚΟΜΑΜΗ – ΔΕ ΠΙΠΩΝΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΤΗΣ ΑΡΕΣΕΙ).

    ΣΥΝΔΥΑΣΤΕ ΤΟ ΟΤΙ ΣΤΑ 52 ΕΙΝΑΙ ΥΨΗΛΟΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΜΕ ΤΟ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΣτΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΗΣ, ΕΝΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΒΓΑΙΝΕΙ.

    ΟΤΙ ΤΗΝ «ΕΣΤΕΙΛΑΝ» ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΓΙΑΤΙ ΧΕΡΙΑΖΕ ΛΕΦΤΑ Ή/ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΡΗΚΑΝ ΣΤΑ ΓΟΝΑΤΑ ΝΑ ΠΙΠΩΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΝ. MOST PROBABLY BOTH ΣΑΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΠΑΣΟΚΑ – ΑΦΟΥ ΧΕΡΙΑΣΕ ΤΟ ΧΡΗΜΑ, ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΝ, ΠΛΑΚΩΣΕ ΤΙΣ ΠΙΠΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΣΥΓΧΩΡΕΣΟΥΝ.

    ΕΠΕΡΩΤΑΤΑΙ Η babis

    ΞΕΚΩΛΙΑΡΙΚΟ ΤΡΟΛΛ ΤΗΣ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΛΑΣΠΟΛΟΓΙΑΣ, ΦΑΣΙΣΤΡΙΑ ΤΕΜΠΕΛΑ ΥΨΗΛΟΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΤΑ 52???

    ΠΟΣΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΠΑΙΡΝΕΙΣ???

    ΓΙΑΤΙ ΣΤΑ 52???

    ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΣτΕ???

    ΤΙ ΑΛΛΗ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΕΧΕΙΣ (ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΦΑΝΗ)??? ΛΕΪΣΜΑΝΙΑ??? ΕΧΙΝΟΚΟΚΟ??? ΛΥΣΣΑ??? ΜΟΡΒΑ???

    ΑΦΟΥ TΟΣΑ ΕΚΛΕΨΕΣ ΟΤΑΝ ΕΡΓΑΖΟΣΟΥΝ, ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΔΩΡΕΑ???

    OUTING ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΙ ME AMMOXAΛΙΚΟ ΤΗΣ ΒΡΩΜΟΠΟΥΣΤΡΑΣ, ΛΑΣΠΟΛΟΓΑΣ, ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΤΡΙΑΣ, ΦΑΣΙΣΤΡΙΑΣ, ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΗΣ babis

    ΤΟ ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΥ Η ΣΟΥΦΡΑ-ΦΡΑ ΤΗΣ, ΤΟΣΟ ΠΟΥ ΠΑΡΑΚΑΛΑΕΙ ΓΟΝΥΠΕΤΗΣ ΚΑΙ ΠΕΟΘΗΛΑΖΟΥΣΑ


    Αγαπητοί και εξαιρετικοί φίλοι μου ..
    Με τρώει ο κώλος μου και πάντα θα παλεύω
    και καβαλάω τις ψωλές κι όλο οδεύω και προς τον πούτσο πάντα ταξιδεύω
    Τώρα φεύγω...
    Φεύγω, φεύγω και παίρνω τα μεριά μου,
    κι ένα πούτσο συντροφιά μου,
    φεύγω - φεύγω, φεύγω
    Με τρώει ο κώλος μου κι όλο τον πασπατεύω,
    τώρα φεύγω - Φεύγω, και καβαλάω ένα ψώλο,
    μέσα στον πάτο μου θα τον παρκάρω όλο, φεύγω - φεύγω, φεύγω
    και καβαλάω τις ψωλές κι όλο οδεύω και προς τον πούτσο πάντα ταξιδεύω,
    τώρα φεύγω - Φεύγω, τώρα φεύγω

    Με εκτίμηση

    babis



    Αγαπητοί και εξαιρετικοί φίλοι μου ..
    φεύγω κι αφήνω πίσω μου συντρίμια, blogαρισμένους και αγρίμια
    δεν αντέχω άλλο ... το παραδέχομαι
    εγώ πριν γίνω blogger ήμουν μια αθώα ψυχή
    το μόνο που ζητούσα ήταν να βγάλω τα σώψυχά μου στο Διαδίκτυο
    όμως αλλοιώς το είχα φανταστεί κι αλλοιώς το πράγμα μου προκύπτει
    εδώ μέσα δεν είναι χώρος για αθώες ψυχές , εδώ μέσα είναι μια κόλαση για πορωμένους metabloggers, γεμάτη άγρια θηρία και κατατονικούς ανθρώπους
    γι αυτό και αποφάσισα να αφήσω την ελληνική blogόσφαιρα και να κάνω καριέρα στο εξωτερικό.

    Με εκτίμηση

    babis


    Αγαπητοί και εξαιρετικοί φίλοι μου ..
    Φεύγω...δεν με κρατάει τίποτα ποια εδώ
    σκόρπιες εικόνες ενος ξεχασμένου γαμησιού
    που με ενα πήδημα του αράπη χάθηκε για πάντα
    Φεύγω...εγκαταλείπω...χάνομαι....
    παίρνω πίπες και ηδονίζομαι...
    Φεύγω....παύω να ασχολούμαι..
    Χίλια κομμάτια ο κώλος μου
    χίλια κομμάτια η γλώσσα μου
    χιλιάδες οι πίπες μου....!!!
    Φεύγω δεν το αντέχω αλλο το ψέμα
    την υποκρισία τους δήθεν και οσους
    ειναι διπλα μου σαν φαντάσματα....
    Φεύγω...τέλος...παγωμένες σκέψεις
    Κράτησε με...μπορείς;
    Δείξε μου πως υπάρχεις...κανε κάτι...
    Φεύγεις εσύ και μένω εγώ...οχι...
    Είναι άδικο ολο αυτό...Μείνε θα φύγω εγώ...
    Φεύγω δεν αντέχω άλλο με οσα συμβαίνουν
    δεν εχω αλλες αντοχές να παλέψω...
    Πρέπει να δωθεί ενα τέλος...οριστικό...
    Φεύγω καρδιά μου, για πάντα...
    Δίνω μια και τα σκορπίζω ολα
    τα αφήνω πίσω στο πίσω μέρος του μυαλού μου
    Δε θέλω να θυμάμαι τίποτα και κανέναν
    Είμαι κενός απο συναισθήματα
    όνειρα, ελπίδες, χαρές....
    Είμαι εγώ...εδώ τώρα και ζώ τις στιγμές
    Αυτές είναι που μας κρατάνε τελικά...
    Σήμερα δεν είμαι καλα...παλεύω να με γαμήσουν...
    θελω να κάνω τόσες πολλές πίπες και οι σκέψεις μου ξεχείλησαν...
    Απο που να ξεκινήσω....babis ξύπνα...Φέρσου ώριμα....
    Babis σου μιλάω δε με ακούς...Δε θέλω το κακό σου...
    Μακάρι να άκουγα πάντα αυτή τη φωνούλα που
    βγαίνει απο μέσα μου...εχει δίκιο σχεδόν πάντα
    και εγώ απλώς τις βουλωνω το "στόμα" με τον εγωισμό....
    Φεύγω...ειναι η καλύτερη λύση για όλους...
    μα κυρίως για μένα....!!!!!

    Με εκτίμηση

    babis


    Ο/Η γαπ είπε...

    Σύντροφε babis
    μείνε γιατί δεν αντέχω να ξαναφάω μόνος μου το γαμίσι, εσύ έχεις μεγάλη πείρα


    Αγαπητοί και εξαιρετικοί φίλοι μου ..
    Κάποτε ξάπλωνα γυμνός στην παραλία
    τώρα ο γαμιάς μου έφυγε με μια xοντρέλα που έχει σκάφος με προπέλα
    φεύγω, τώρα φέυγω
    κάποτε άπλωνα τον κώλο μου στον ήλιο ως το βράδυ τώρα τα κάνω όλα και φυσικά πιπες εν τροχάδι
    φεύγω, τώρα φεύγω
    Τώρα που έβαλα STOP για ασπίδα
    ήταν και αυτό μία ελπίδα
    φεύγω, τώρα φεύγω
    φεύγω φεύγω και παίρνω τα προφυλακτικά μου και ένα δονητή για συντροφιά μου
    φεύγω φεύγω
    φεύγω και αφήνω πίσω μου συντρίμια
    αδερφές, μπινέδες και ποντίκια
    φεύγω, φεύγω-φεύγω τώρα φεύγω
    Δεν το αντέχω να με γαμούν νύχτα μέρα τώρα κατάλαβα πως έγινα μπακατέλα
    φεύγω, τώρα φεύγω
    Θέλω να κάνω διακοπές και να με ξεσκίζουν στην Βενεζουέλα
    να τερματίσω μια για πάντα το πήγαινε έλα
    φεύγω, τώρα φεύγω
    Τώρα ο μεγάλος πούτσος στον κώλο μου δε με τρομάζει τώρα το χύσι δεν είναι για τους άλλους
    φεύγω, τώρα φεύγω

    Με εκτίμηση

    babis



    ΓΑΠ

    babis
    ΜΗ ΦΕΥΓΕΙΣ, ΜΗ,
    Ο ΠΟΥΤΣΟΣ ΜΟΥ ΔΑΚΡΥΖΕΙ,
    ΜΗ ΦΕΥΓΕΙΣ, ΜΗ,
    ΤΟΝ ΠΑΤΟ ΣΟΥ ΞΕΣΚΙΖΕΙ


    Αγαπητοί και εξαιρετικοί φίλοι μου ..

    Φεύγω κι βάζω πίσω μου τα πάντα
    το μπλογκ όπως έχετε δει, έχει αρχίσει να μη με γαμάει.
    Σε λίγο καιρό θα πάθω στερητικό.

    Με εκτίμηση

    babis


    Αγαπητοί και εξαιρετικοί φίλοι μου ..

    καβάλα σε ένα πούτσο
    τά μπλόγκια γύριζα
    θέλω να με γαμάνε
    τον πάτο ξύρισα

    Με εκτίμηση

    babis


    Αγαπητοί και εξαιρετικοί φίλοι μου ..
    Ο καημένος τζων μου…πριν λίγο τον πήρα τηλέφωνο να του πω ότι φεύγω και πάω στην Καζαμπλάνκα για να φτιάξω μουνί και το blog μου θα κατεβάσει ρολά και αμέσως τσακίστηκε να μου αφιερώσει αυτό το τραγουδάκι από τα παλιά.
    ΜΗ ΦΕΥΓΕΙΣ, ΜΗ,
    Ο ΠΟΥΤΣΟΣ ΜΟΥ ΔΑΚΡΥΖΕΙ,
    ΜΗ ΦΕΥΓΕΙΣ, ΜΗ,
    ΤΟΝ ΠΑΤΟ ΣΟΥ ΞΕΣΚΙΖΕΙ
    Ναι, κυρίες και κύριοι, ο αγαπημένος σας blogger (η αφεντιά μου) θα απουσιάσει για μια εβδομάδα στη Καζαμπλάνκα, θα απλώσει την κορμάρα του σε μια ωραία καρέκλα-ξαπλώστρα και θα αφήσει τα χέρια των γιατρών να τρέχουν ηδονικά πάνω στο διψασμένο του για αλλαγή κορμί. Φυσικά, τα μάτια του θα είναι ανοιχτά, όπως και τα αυτιά του και δεν υπάρχει περίπτωση να μην παρατηρήσει καταστάσεις που μετά την επιστροφή του θα σας τις παραθέσει, για να τις έχετε συντροφιά.

    Να έχετε υπόψη σας ότι θα σας σκέφτομαι καθημερινώς και είμαι σίγουρος ότι κι εσείς θα με γράψετε στα @@ σας. Χαλάλι σας, βρε, με τιμά άλλωστε να με βάζει κανείς στα @@ του…

    Καλά να περάσω και να πραγματοποιήσω το μεγάλο μου όνειρο, λοιπόν και μετά ανανεωμένος
    θα σας κάνω ένα δυναμικό come back…

    Με εκτίμηση

    babis



    ΟΛΟΙ θα με γαμησετε!
    Καυλώστε στην κωλοτρυπα μου!!


    Αγαπητοί και εξαιρετικοί φίλοι μου ..

    Με τρώει ο κώλος μου και πάντα θα παλεύω
    και καβαλάω τις ψωλές κι όλο οδεύω και προς τον πούτσο πάντα ταξιδεύω
    Τώρα φεύγω...
    Φεύγω, φεύγω και παίρνω τα μεριά μου,
    κι ένα πούτσο συντροφιά μου,
    φεύγω - φεύγω, φεύγω
    Με τρώει ο κώλος μου κι όλο τον πασπατεύω,
    τώρα φεύγω - Φεύγω, και καβαλάω ένα ψώλο,
    μέσα στον πάτο μου θα τον παρκάρω όλο, φεύγω - φεύγω, φεύγω
    και καβαλάω τις ψωλές κι όλο οδεύω και προς τον πούτσο πάντα ταξιδεύω,
    τώρα φεύγω - Φεύγω, τώρα φεύγω

    Με εκτίμηση

    babis



    Να έχετε υπόψη σας ότι θα σας σκέφτομαι καθημερινώς και είμαι σίγουρος ότι κι εσείς θα με γράψετε στα @@ σας. Χαλάλι σας, βρε, με τιμά άλλωστε να με βάζει κανείς στα @@ του…

    Με εκτίμηση

    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ευτυχώς που υπάρχουν και άνθρωποι που φροντίζουν για την ελευθερία του διαδικτύου. Ειδικά στο πρέςς τζιάρ.

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Παιδα ο τζων ειμαι!

    Το σχεδιο με τα "σεντονια" με υπογραφη babis συνεχιζετε οπως ολοι ξερετε!

    Σκοπος να σας εκνευρισω σαν παλιοπουστοφαιστου που ειμαι και να με γαμησετε την ξεπατωμενη!


    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χωριατης = αλμπανο που μπερδευεται στα ποδια μας καθε λιγο και λιγακι.

    Ο καθε Λουτραδης δεν ειναι παρα ενας ακομα ανωνυμος, αφου δεν τον ξερει κανεις.

    Η ανωνυμια σχετιζεται με την ελευθερια εκφρασης και λογου.
    Θυμηθειτε την Νομαρχια ( Ανωνυμου του Ελληνος ). Επισης, ως ανωνυμος καποτε ειχε στειλει την απαντηση του και ο διασημος Νιουτον σε ενα μαθηματικο προβλημα του Μπερνουλλι.
    Τα ψευδωνυμα γνωστων λογοτεχνων και ποιητων ειναι επισης μια πρακτικη που ακουλουθηθηκε συχνα.

    Ανωνυμος επισης ειναι ο καθε Παπαδοπουλος, με μοναδικη εξαιρεση τον Απριλιανο Δικτατορα.

    Και τωρα αναρωτηθειτε: Θα θελατε να πληροφορειστε πανω σε σημαντικα ζητηματα που αφορουν ολους μας, απο Ανωνυμους, ή θα αποστρεφετε το προσωπο σας λογω της ανωνυμιας των Ανωνυμων Αρθρογραφων?
    Τι προτιματε?

    [ ξερω οτι ξερετε πως δεν εχει κανεις μας, μα κανεις, καμια ορεξη να μπει τροχοπεδη στη ροη ειδησεων που μας ανοιγουν τα ματια, ειτε προερχονται απο ανωνυμους ειτε απο αγνωστους επωνυμους. Άλλα ειναι που μας πειραζουν. Μας ενοχλουν οι ψυχικα αρρωστοι. Οι πληρωμενοι παραπληροφορητες. Οι μισελληνες.

    και οχι οι Ανωνυμοι! ]

    ΔΙΑΛΕΓΟΜΕΝΟΣ ΕΛΛΗΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. αλλο ελευθερια του λόγου και αλλο χώρος εκτόνωσης ψυχασθενών

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. DIALEGOMENE esena diladi den se enoxlei o ka8e babis , xoriatis klp?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Οπως είπε ο πρόεδρος του ΠαΣοΚ στην Κοινοβουλευτική του Ομάδα, προχωρεί σε «ουσιαστική επανίδρυση του Πανελλήνιου Σοσιαλιστικού Κινήματος», την οποία θα επιτύχει με την «επαναθεμελίωση της οργάνωσής μας». Ακολούθως, παρέσχε τις αναγκαίες διευκρινίσεις: «Οπως και με την 3η του Σεπτέμβρη, ξεκινάμε με την αυτο-οργάνωση. Την αυτο-οργάνωση των μελών και φίλων μας.............. Στον Κυβερνοχώρο, στο Διαδίκτυο, στους bloggers, στα κινήματα για το περιβάλλον. Καλούμε κάθε ενδιαφερόμενο να πάρει πρωτοβουλία και να οργανώσει το δικό του δίκτυο φίλων ή μελών......με ελευθερία».

    Ανησυχώ μήπως η αυτο-οργάνωση είναι ο συντομότερος δρόμος προς την αυτοϊκανοποίηση...

    ''PASOK poisonous''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Pes ta re Loytradi! Sostos!

    Vevaia den eimaste sigoyroi oti se lene Loytradi kai oxi p.x. Panagiotidi 'h Eythimioy 'h Loytradopoylo 'h...

    An den imoyn Aneprokopos tha dilona ki ego eponimo standar.

    Tha egrafa kai me ellinika an den imoyn anorthografos (no MS-Word vlepeis...) alla ayto einai alli istoria...

    Keep on Rockin'
    o Aneprokopos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΡΕ ΛΟΥΤΡΑΔΗ
    ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ..
    ΔΙΑΦΩΝΩ ΣΤΑ ΑΡΘΡΑ ΣΟΥ , ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΑΛΛΑ ΣΥΜΦΩΝΩ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙΣ ΑΡΧΙΔΙΑ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΜΕ ΟΝΟΜΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ..ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΣΕ ΝΟΙΑΖΕΙ..ΑΥΤΟΙ ΤΟΥ ΠΡΕΣΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΙ ΧΑΝΟΥΝ ΜΑ ΑΠΟΡΩ ALEXA ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΝ ΠΩς ΠΕΦΤΕΙ Η ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. psixas8eneis einai loutradi kai pistepse me den einai pano apo dio tria atoma..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Έχω δει "γραμματισμένους" να είναι χειρότεροι κι απο τον τελευταίο γελαδάρη τής Πίνδου. Ως προς την συμπεριφορά τους, εννοώ.

    Όσοι ασχολούνται μανιωδώς με τον "βαβις" ανήκουν στην κατηγορία των ψυχικά πειραγμένων. Όποιο και αν είναι το ποιόν τού κάθε ζαβλακωμένου βαβις, η τακτική τους επιβαρύνει την επικοινωνία μας εδω, με έναν εμετικό τρόπο.

    Εάν θέλει, ας μας πληροφορήσει γιατί έχει τόσο ανάγκη να μας πρήζει κάθε τόσο. Είμαι βέβαιος ότι θα "το κόψει" σιγά σιγά` όταν καταλάβει ότι ο ίδιος ζημιώνεται πολύ περισσότερο.

    ΔΙΑΛΕΓΟΜΕΝΟΣ ΕΛΛΗΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ειναι κρίμα να προσθέσω εγώ και για την σημαντική προσπάθεια που γίνεται σε αυτο το μπλογκ συμφωνω και με λουτράδη το θέμα με χατζηνικολάου ΗΤΑΝ απαράδεκτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΔΙΑΛΕΓΟΜΕΝΕ ΕΛΛΗΝ , μαλάκα, φασίστα.

    Στα πόδια μας μπερδεύεσαι εσύ και κάθε φασίστας, ρατσιστής που το παίζει Ελλην.

    Κάθε τσούλα σαν εσένα που δεν τολμάει να ομολογήσει παρά τις επανειλημένες ερωτήσεις μου, ότι το μέρος από το οποίο κατάγεται, είναι πίτα στους βλάχους τους Αρβανίτες, τους τουρκόσπορους.
    Σε ξαναρώτησα ψυχασθενή , πές μας που έχει "καθαρούς" έλληνες για να σου πούμε εμείς από που κρατάει η σκούφια σου, αμόρφωτε, που δεν θέλεις να καταλάβεις, ότι οι "καθαροί" έλληνες αν υπάρχεται είστε ένα σκατό μπροστά μας εμάς των υπολοίπων, ότι δεν έχετε στίγμα στον χάρτη, για να σας βρούμε βλαμένε.

    Στην φαντασία σου συνέβει μαλάκα το ανείπωτο οι πρόγονοί σου να γαμιώνταν μόνο με καθαρούς έλληνες για να διασώσουν την καθαρότητά ΣΟΥ. Ολοι οι άλλοι το κα΄ναν με όλους τους πιθανούς διαφυλετικούς συνδιασμούς, άρρωστε.

    ΥΒΡΙΖΩΝ ΧΩΡΙΑΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ξέρεις και τον ΑΝΩΝΥΜΟ τον ΕΛΛΗΝΑ νούμερο, τάχα μου.

    Πές μας ρε καραγκιόζη ένα θέμα για το οποίο έγραψε ο Ανώνυμος Ελλην; Ενα.

    Αντε φρόκαλο φασίστα.

    Αυτά να τα πουλήσεις αλλού. Οχι εδώ, δεν σε παίρνει, σαχλέ.

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ποιό μαλάκας είναι ρε Μπλούπερς;

    σαν τον βλάκα του Στόχου που βγαίνει καμμιά φορά στο Κουραδοκάναλο μου μοιάζει.

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. loutradi pas girevontas

    koukouloforos diadiktiou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. APO POU EINAI O DIALEGOMENOS ELLIN?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. index

    "ΔΙΑΛΕΓΟΜΕΝΟΣ ΕΛΛΗΝ", δίνει ενδιαφέρον στο βαρετό σας γραφείο.

    "ΔΙΑΛΕΓΟΜΕΝΟΣ ΕΛΛΗΝ", μια μοναδική ευκαιρία για μπινελίκι αναψυχής.

    "ΔΙΑΛΕΓΟΜΕΝΟΣ ΕΛΛΗΝ", ο ανακουφιστικός σχολιαστής...

    αχ, ξαλαφρώσαμε, ανακουφιστήκαμε!

    bloopers

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΑΠΟΚΛΑΥΨΗ


    ΑΓΙΟΣ = ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΠΟΥΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΡΕ ΛΟΥΤΡΑΔΗ ΜΗ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙΣ ΤΖΑΜΠΑ ΜΑΓΚΑΣ. ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΑΝΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ. ΑΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΣ ΝΑ ΤΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΙ. ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΚΑΡΑΤΣΕΚΑΡΙΣΜΕΝΟ

    ΑΓΙΟΣ=ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ο ΑΓΙΟΣ=ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΝΕΙ ΛΕΥΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ;
    ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΗΚΕ ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ;
    ΦΟΒΑΤΑΙ ΤΟΥΣ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ Ή ΤΟ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. index

    Παιδιά,
    δεν είναι μόνο έτσι γιατί υπάρχουν άνθρωποι που έχοντας κάποια σχέση με τον ευρύτερο χώρο η όντας κατά κάποιο τρόπο "γνωστοί" δεν μπορούν να γράψουν επώνυμα.

    Η "μαγκιά" είναι να γράφεις (έστω ανώνυμα) όταν αυτό απαγορεύεται ρητά η έμμεσα, αντί του να γράφεις επώνυμα όταν δεν έχεις τίποτα να χάσεις με αυτό.

    Αυτά... και περισσότερα δεν θα πω...

    bloopers

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. τώρα αυτή η αποκάλυψη του ΑΓΙΟΥ έχει κανενα νόημα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. σωστα bloopers
    εσεις τι έχετε να χάσετε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. index

    Μην ανησυχείς.
    Δεν έχει νόημα ούτως η άλλως γιατί είναι λάθος.

    bloopers

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. index

    Τους πελάτες μας!

    bloopers

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΒΡΕ ΑΓΡΑΜΜΑΤΕ ΛΟΥΤΡΑΔΗ ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΓΡΑΜΜΗ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΟ 'ΧΩ. ΑΡΕ ΤΑΛΕΝΤΑΡΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΕ Η ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΕ ΜΑΡΑΝΕ. ΤΡΟΜΠΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ...και το -αι αντί του -ε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Καλύτερα = πιό καλά.

    Καλλίτερα = πιο όμορφα. (απο το αρχαίο κάλλος)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. oi koukouloforoi tou diadiktiou 9a katastrepsoun to diaktio
    kai oti kalo exei ginei

    Giorgos KaraDimos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. “Ρεζίλεψα στη τρέλα μου τ’ όνομα του πατέρα μου”
    GAP

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Αλήτεια...

    Χ. Λουράδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. για αυτο το κουρδιστο πορτοκάλι τα κόψε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΒΑΓΓΕΛΗ ΣΤΗ ΦΕΡΑΝΕ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΣΟΥ
    Ο ΑΓΙΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΤΕΚΝΟ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑΚΗ ΤΣΑΤΣΟΥ ΚΟΛΛΗΤΟΣ ΤΟΥ ΤΣΟΥΚΑΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΒΕΛΤΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΣΕ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕ;

    ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΒΡΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟ
    ΚΑΙ ΠΑΝΕ ΓΙΑ ΚΕΝΤΡΟΑΡΙΣΤΕΡΟ ΚΟΜΜΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΑΦΗΣΟΥΝΕ ΑΠΕΞΩ.
    ΣΤΟ ΚΟΛΠΟ ΚΑΙ Ο ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΑΚΗΣ . ΠΕΡΙΚΥΚΛΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΛΑΒΑΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΒΑΛΟΥΝ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ

    ΧΑ ΧΑ ΠΟΣΑ ΞΕΡΩ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. POIOS EINAI O AGIOS RE PAIDIA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΜΗΝ ΑΚΟΥΤΕ ΤΟΥΣ ΜΛΟΥΠΕΡΣ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΟΥΝ ΓΙΑΤΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟΥΣ.
    ΑΓΙΟΣ=ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ Ο ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΣ ΠΟΥ ΤΣΑΚΩΝΟΤΑΝ ΜΕ ΟΣΟΥΣ ΤΟΥ ΕΔΙΝΑΝ ΨΩΜΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΤΟΥ
    ΤΑ ΙΔΙΑ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΕΚΟΒΕ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΑΝΕ ΜΑΣΤΕΡ
    ΕΝΑ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΠΕΡΝΑΓΕ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Αγαπητέ Χρήστο.

    Βρίσκομαι και εγώ σε ένα δίλλημα όπως είδες από το τελευταίο μου σημειωμα.. Να τερματίσω την παρουσία μου εδώ η όχι. Κάποιοι ψυχοπαθείς και βλαμμένοι με έντονα ψυχολογικά προβλήματα ( ακροδεξιάς πολιτικής ) μου την έχουν πέσει και ευτελιζουν η παραπληροφορούν και χρησιμοποιούν την υπογραφή μου….
    Θέλω την άποψη σου..
    Με εκτίμηση
    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΑΓΙΕ ΤΕΡΜΑΤΙΣΕ ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΟΥ
    ΤΑ ΚΕΝΤΡΟΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΕΝΑΡΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΕΛΛΟΝ
    ΚΑΝΤΕ ΤΗ ΔΟΥΛΙΤΣΑ ΣΑΣ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ, ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΣΤΙΣ ΛΕΣΧΕΣ ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΑΛΛΟΥ ΣΥΧΝΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΤΟΠΟ ΣΤΗΝ ΗΣΥΧΙΑ ΤΟΥ
    ΔΕΝ ΣΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. δεν αξιζει ποια το σαιτ οι αγνωστοι..το έχουν κάνει αντρο των ανωμαλιών τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Αγαπητέ Χρήστο.

    Βρίσκομαι και εγώ σε ένα δίλλημα όπως είδες από το τελευταίο μου σημειωμα.. Να τερματίσω να εκδίδομαι εδώ και να πάω στη Συγγρού η όχι. Κάποιοι ψωλαράδες και γαμήκουλες έχουν δεί τη γλύκα του κώλου μου ( πχ τζων) μου την έχουν πέσει και με ξεσκίζουν ενώ εγώ τους πιπώνω κανονικά....
    Θέλω την άποψη σου..
    Με εκτίμηση
    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ο Πατριαρχης της αλητειας Λουτραδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ο Πατριαρχης της αλητειας Λουτραδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. πρέπει να αρχίσει να γινεται και εδώ μετριασμός των σχολίων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Λουτραδης = Ξεκολιαρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Λουτραδης = Ξεκολιαρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΝΩΜΑΛΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΥΒΡΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΕ ΑΙΣΧΡΟΛΟΓΙΕΣ Η ΟΧΙ ΑΣΧΕΤΟΙ ΚΑΙ ΤΥΦΛΩΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΕΜΠΑΘΕΙΑ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΠΑΠΑΡΟΛΟΓΟΥΝ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΖΩΗΣ....

    ΒΛΕΠΕ babis..........

    ΑΤΟΜΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΥΨΗΛΟΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ ΣΤΑ 50 ΤΟΥ......

    ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΘΕΜΑ Ο babis ΕΙΤΕ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΕΙΤΕ ΟΧΙ ΕΧΕΙ ΑΠΟΨΗ....

    ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΑΠΟΨΗ ΤΥΦΛΩΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚΙΚΟ ΤΟΥ ΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΑΠΟΚΑΛΕΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ.....

    ΑΠΟ ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΜΟΝΑΧΙΚΟ ΑΤΟΜΟ ΜΕ ΕΝΤΟΝΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΠΗ ΖΗΤΑ ΤΟ ΒΡΙΣΙΜΟ
    ΜΕ ΕΝΤΟΝΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΜΑΖΟΧΙΣΜΟΥ....

    ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΣΕΝΤΟΝΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ.........

    ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ.......

    ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙ Η ΝΑ ΚΛΕΙΣΙ ΤΟ BLOGS ΘΑ ΒΓΑΖΕΙ ΤΑ ΑΠΩΘΗΜΕΝΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΘΑ ΕΚΘΕΤΕΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΕΝΩ ΣΥΓΧΡΟΝΩΣ ΘΑ ΗΔΟΝΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΜΠΙΝΕΛΙΚΙΑ..................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Αγαπητέ Χρήστο.

    Βρίσκομαι και εγώ σε ένα δίλλημα όπως είδες από το τελευταίο μου σημειωμα.. Να τερματίσω να εκδίδομαι εδώ και να πάω στη Συγγρού η όχι. Κάποιοι ψωλαράδες και γαμήκουλες έχουν δεί τη γλύκα του κώλου μου ( πχ τζων) μου την έχουν πέσει και με ξεσκίζουν ενώ εγώ τους πιπώνω κανονικά....
    Θέλω την άποψη σου..
    Με εκτίμηση
    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Στο ερώτημα «ποιον εμπιστεύεστε περισσότερο για το μέλλον το δικό σας και της οικογένειάς σας; Μια κυβέρνηση Ν.Δ. με τον κ. Κ. Καραμανλή ή μια κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ με τον κ. Γ. Παπανδρέου;», το πλεονέκτημα της Ν.Δ. διευρύνεται εντυπωσιακά με το ποσοστό της να φθάνει το 43,4% έναντι 33,1% του ΠΑΣΟΚ.


    ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΑΛΛΕΣ ΔΥΟ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΤΩΡΑ ΓΑΠακια

    ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Αγαπητέ κύριε Λουτράδη εσύ κάνεις επώνυμη αρθρογραφία με αερομπούρδες (γνώμη μου) και στρακαστρούκες...

    Εγώ έκανα ανώνυμη αθρογραφία με το νι και με το γάμα με στοιχεία και γεγονότα.

    Αν είναι λάσπη κάνε ρεπορτάζ καναπεδάκια και όχι κριτική (για γλύψιμο).

    Η ανώνυμη λασπολόγος.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. stoixeia einai anonimi laspalogos na katigoreis enan an8rwpo kai meta na anagkazetai to press na vgazei apantisi oti den ennouses auto..epeidh xestikate panw sas..kai den eimai o kanapedakias..kai ego anwnimos eimai alal eleos...reportaz einai i sexualiki parenxolisi kai i laspi?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΛΟΥΤΡΑΔΗ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ , ΕΝΑΣ "ΑΝΩΝΥΜΟΣ" ΕΙΣΑΙ ΚΙ ΕΣΥ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΤΟΥ. ΤΟ ΟΤΙ ΔΗΛΩΝΕΙΣ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΔΕΝ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΟ "ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ" . ΕΣΥ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ ΠΛΕΥΡΟ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΠΑΠΑΡΟΛΟΓΙΑΣ ΟΠΟΥ ΦΥΣΑΕΙ Ο ΑΝΕΜΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ . ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΡΙΑ ΤΡΕΛΙΑΡΙΚΟ ΑΓΟΡΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΚΥΡΙΑΚΗ 11 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 07
    Ή
    ΚΥΡΙΑΚΗ 18 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 07

    Ιδού το ερώτημα.
    Στις 11/11 είχαμε μία εσωκομματική
    διεργασία, απλωμένη ασύντακτα στούς
    ψηφοφόρους του κόμματος, με μεγάλα
    διαδικαστικά κενά και αρκετά φαιδ-ρά.
    Π.χ. υπήρχαν ψηφοφόροι με κανένα πρόβλημα στην όραση, που δέν ήσαν σε θέση να διαβάσουν το όνομα του εκλεκτού τους, αν και ήταν γραμ- μένο με κεφαλαία γράμματα, και να διαλέξουν το αντίστοιχο ψηφοδέλ-
    τιο. Πακιστανοί-Μπαγκλαντέζοι απο
    τη μία, και Παπανδρέου η επιλογή τους απο την άλλη.
    Η εν θέματι διεργασία αποσκοπούσε
    στη παράταση της θητείας του αρχη-
    γου του δεύτερου πυλώνα του δικομ-ματικού μας συστήματος και εν δυνά-
    μει κυβερνητικής εναλλακτικής.

    Στις 18/11, είχαμε την έναρξη λει-
    τουργίας διασυνοριακού αγωγού φυ-
    σικού αερίου. Ο αγωγός αυτός ξεκι-
    ναει απο την Κασπία και στην ολο-
    κληρωσή του θα φθάνει μεσω Ελλάδας
    Αδριατικής και Ιταλίας, στην καρ-
    διά της Ευρώπης , και θα μεταφέρει
    ενέργεια, δηλαδή ΑΙΜΑ για τη λει-
    τουργία του σώματος της Ευρώπης.
    Για αυτή την ενέργεια, παγκόσμια,
    απο τη μία γίνονται επαναστάσεις,
    εμφύλιες αιματοχυσίες, πόλεμοι διαρκείας και απο την άλλη μακρο- χρόνιες διακρατικές συμβάσεις
    τεράστια τεχνικά έργα, αξίας τρις
    εκκ. $ ή Εuro με ορίζοντα τουλά-
    χιστον 50 χρόνια.
    Η δικιά μας περίπτωση είναι η δεύ-τερη, δηλαδή όχι πόλεμος αλλά τερά-
    στιο πολυπολυεθνικό έργο, είπαμε
    απο την Κασπία στην καρδιά της
    δυτικής Ευρώπης.
    Ειναι και διασυνοριακό,.
    Με ποιόν όμως?? με ένα γείτονα που τα έχουμε απόλυτα καλά ή με έναν δύστροπο κακομαθημένο και επιθετικό ? που χρόνια τώρα, δια-κομματικά, προσπαθούμε να τον πεί-σουμε "αδελφέ" το μέλλον δεν είναι στην κόντρα, αλλά στην ανάπτυξη και στα κοινά συμφέροντα.
    Είναι φανερό ότι η περίπτωση μας είναι η δεύτερη.
    Παράδειγμα για να γίνω κατανοητός.
    Σε πλήρη ανάπτυξη ο αγωγός αυτός,
    θα μεταφέρει 11.5 δισ. κυβ.μέτρα
    φυσικό αέριο απο τις χώρες της Κασπίας στην Ευρώπη.
    Αυτό το εμπόριο θα είναι ζωτικής και αναντικατάστατης αξίας
    και για τα δύο άκρα. Οι παραγωγοί
    θα έχουν απόλυτη ανάγκη τα λεφτά
    για να ταίσουν τους Λαους τους και
    οι καταναλωτες θα έχουν απόλυτη
    ανάγκη το εμπόρευμα για να ζεστά-νουν, να παράξουν ηλεκτρικό ρεύμα,
    και άλλες ζωτικές εφαρμογές εν
    ονόματι των δικών τους λαών.
    Νομίζετε ότι είναι εύκολο, κάποιος
    και μάλιστα απο αυτόν που διέρχεται
    ο αγωγός, να γίνει αιτία διακοπής
    της απρόσκοπτης ροης του ΑΙΜΑΤΟΣ,
    λόγω επιθετικών πράξεων του ενάντια
    στο επόμενο κρίκο της διαδρομής??
    Θα τον βιάσουν παρά φύσιν και τα δύο άκρα. Και οι παραγωγοί και οι καταναλωτες.Αυτός ο αγωγός είναι ένα ακόμη εμπόδιο στην επιθετικότη-τα των γειτόνων απέναντι μας, και μάλιστα όχι με ημερομηνία λήξεως, αλλά τολμώ να πά εσαεί.
    Τωρα επειδή το παιχνίδι της ενέρ-γειας είναι πολύ μεγάλο, για τις
    θέσεις εκκίνησης τα βουβάλια σφά-
    ζονται, και είναι γνωστόν όταν τα
    βουβάλια ξεσκίζονται στο βάλτο ,την
    πληρώνουν οι βάτραχοι.
    Αυτός ο αγωγος, για μας τους βατρά-χους, που το πολεμάμε όμως και κοι-τάμε και την δικιά μας ευδοκίμηση, ήταν πλέγμα προστασίας και μοιράσ-ματος.
    Εξηγούμαι. Οι Αμερικάνοι καθόλου
    δέν γουστάρουν το Burgas- Αλεξαν-
    δρούπολη(χθές εδώ στην Αθήνα περά-
    στηκε ένα σημαντικό εμπόδιο σχετι-
    κά με αυτή την υπόθεση), το δεί-
    χνουν με όλους τούς τρόπους, επίσης
    δέν γουστάρουν καθόλου το South
    Stream (Ρώσικο φυσικο αέριο, Ρωσία-
    Μαύρη Θάλασσα-Βουλγαρία-Ελλάδα-
    Αδριατική-Ιταλία-Δυτ.Ευρώπη, παράλ-
    ληλος και ανεξάρτητος αγωγός απο
    τους υπάρχοντες και κατασκευαζόμε-
    νους), για αυτόν τον αγωγό έχει
    υπάρξει πρόσφατα στην Πόλη γραπτή
    συμφωνία καλής θέλησης(είναι το
    πρώτο βήμα) μεταξύ ΠΟΥΤΙΝ-ΚΑΡΑΜΑΝ-ΛΗ.
    Λοιπόν τα σημερινά εγκαίνια εκτός των άλλων είναι καί κάτι που ζητού-σαν εναγωνίως οι Αμερικανοί,εξ ου και ο Υπουργός ενέργειας και ο πρέσβης των ΗΠΑ, αλλά και ο Πρόεδρος του Αζερμπαιζάν ήσαν παρόντες.
    Έχουν επενδύσει πολλά δολλάρια οι Αμερικάνοι στη περιοχή και ψάχνουν πελάτες για να τα πάρουν πίσω σύν το κέρδος.
    Το παιχνίδι το παίζει τέλεια ο Κα-
    ραμανλής. Πρώτη φορά η Ελλάδα κά-
    νει κανονικό παιχνίδι μεταξύ των
    μεγάλων, δίχως πολλά λόγια και μά-
    λιστα μπαλκονάτα(το ελάττωμα του αείμνηστου Ανδρέα), επι της ουσίας.
    Πρίν κλείσω και θέσω το ρητορικό
    μου ερώτημα , θέλω να επισημάνω ότι
    καταναλωτές φυσικού αερίου είμαστε
    και εμείς, και θέλω να πώ άλλη μία
    φορά ότι οσο πιο πολλές πηγές ενέ-
    ργειας έχεις τόσο πιο ασφαλής και
    πιο άτρωτος όχι αισθάνεσαι αλλά είσαι.
    Λοιπόν απο σήμερα στα σπίτια μας,
    στα εργοστάσια μας, στις μονάδες
    ηλεκτρισμού,στα νοσοκομεία, στα
    δημόσια κτίρια, εκτός απο το Ρώσι-κο και το Αλγερινό (Ρεβυθούσα) φυσικό αέριο, τρέχει και αέριο Κασπίας.
    ΤΩΡΑ ΤΟ ΡΗΤΟΡΙΚΟ ΕΡΩΤΗΜΑ.
    ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΚΥΡΙΑΚΕΣ 11/11 ΚΑΙ 18/11
    ΗΣΑΝ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΕΣ, ΑΝ ΟΜΩΣ
    ΜΑΣ ΡΩΤΑΓΑΝΕ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΙΑ
    ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΥΟ, ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ ΜΑΣ ΛΕΓΑΝΕ,
    ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΤΑ
    ΔΥΟ, ΔΙΑΛΕΧΤΕ, ΠΟΙΑ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ
    ΘΑ ΗΤΑΝ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ, ΠΟΙΟ
    ΤΟ ΣΩΣΤΟ, ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΘΑ ΗΤΑΝ
    ΚΑΙ Η ΓΝΩΜΗ ΤΗΣ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ.




    ΡΗΤΟΡΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. i bi8isi
    to press-gr..
    apolaste tin

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΝΩΜΑΛΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΥΒΡΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΕ ΑΙΣΧΡΟΛΟΓΙΕΣ Η ΟΧΙ
    ΑΝΩΜΑΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΣΧΕΤΟΙ ΚΑΙ ΤΥΦΛΩΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΕΜΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΠΑΠΑΡΟΛΟΓΟΥΝ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΖΩΗΣ....

    ΒΛΕΠΕ babis..........

    ΑΤΟΜΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΥΨΗΛΟΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ ΣΤΑ 50 ΤΟΥ......

    ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΘΕΜΑ Ο babis ΕΙΤΕ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΕΙΤΕ ΟΧΙ ΕΧΕΙ ΑΠΟΨΗ....

    ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΑΠΟΨΗ ΤΥΦΛΩΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚΙΚΟ ΤΟΥ ΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΗ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥΣ ΑΠΟΚΑΛΕΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ.....

    ΑΠΟ ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΜΟΝΑΧΙΚΟ ΑΤΟΜΟ ΜΕ ΕΝΤΟΝΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΠΗ ΖΗΤΑ ΤΟ ΒΡΙΣΙΜΟ
    ΜΕ ΕΝΤΟΝΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΜΑΖΟΧΙΣΜΟΥ....

    ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΣΕΝΤΟΝΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ.........

    ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ.......

    ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙ Η ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟ BLOGS ΘΑ ΒΓΑΖΕΙ ΤΑ ΑΠΩΘΗΜΕΝΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΘΑ ΕΚΘΕΤΕΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΕΝΩ ΣΥΓΧΡΟΝΩΣ ΘΑ ΗΔΟΝΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΜΠΙΝΕΛΙΚΙΑ..................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Αγαπητέ Χρήστο.

    Βρίσκομαι και εγώ σε ένα δίλλημα όπως είδες από το τελευταίο μου σημειωμα.. Να τερματίσω να εκδίδομαι εδώ και να πάω στη Συγγρού η όχι. Κάποιοι ψωλαράδες και γαμήκουλες έχουν δεί τη γλύκα του κώλου μου ( πχ τζων) μου την έχουν πέσει και με ξεσκίζουν ενώ εγώ τους πιπώνω κανονικά....
    Θέλω την άποψη σου..
    Με εκτίμηση
    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ΚΑΙ ΠΟΥΣΤΗΣ ΚΑΙ "ΝΤΑΒΑΤΖΗΣ"

    Κοιν 4.40μμ,4.44μμ,4.48μμ,5.39μμ


    ΛΥΠΑΜΑΙ ΑΛΛΑ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΑΔΕΛΦΗ,
    ΚΑΙ ΕΚΔΟΤΗΣ, ΚΑΙ ΝΤΑΒΑΤΖΗΣ, ΑΛΛΑ
    ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΕΚΑΝΤΟΤΑΔΕΣ ΜΑΛΑΚΕΣ
    ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΤΙΣ ΠΑΤΣΑΒΟΥΡΟΦΥΛ-ΛΑΔΕΣ ΣΟΥ, ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΕΚΑΝΤΟΤΑΔΕΣ
    ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΜΑΛΑΚΕΣ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΝ ΚΑΙ
    ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΤΟ ΠΑΤΣΑΒΟΥΡΟΚΑΝΑΛΟ ΣΟΥ,
    ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΚΟ ΨΟΦΟ.
    ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΠΑΣΟΚΟΙ, ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΠΡΙΝ
    ΚΕΡΔΙΣΕΤΕ ΕΠΑΞΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ 21ο
    ΑΙΩΝΑ,,ΤΟ ΟΣΚΑΡ ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΜΑΛΑ-ΚΑ,ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ ΕΙΧΑΤΕ ΕΠΑΞΙΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ
    ΓΙΑ ΤΟΝ 20ο ΑΙΩΝΑ.
    Σημ. ΣυνΈλληνες ΠΑΣΟΚΟΙ, όταν η εν
    λόγω ΠΟΥΣΤΑΡΑ, στη πρώτη σελίδα
    της μίας απο τίς δύο πατσαβούρες
    του, το κατοχικό ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΒΗΜΑ,
    έλεγε τον ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ντόλλυ, σας
    άρεσε????
    Κοιτάχτε μή γράψει καμιά καλή κου-
    βέντα για τον ΓΑΠ και πάτε και δώ-
    σετε κώλο πάλι.


    Ο ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Χρηστάκη δεν πας να κάνεις μπιντέ σε betadine γιατί ο κωλαράκος σου έχει ματώσει από το γαμίσι και θα πάθεις καμιά μόλυνση.
    Το press-gr "ανώνυμα" έχει συκοφαντήσει πολύ κόσμο. Άσε τώρα τα κηρύγματα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ρε παιδια που γράφεται ολο για κώλους ολοι οι ανώνυμοι αδελφές είστε και έχετε κωλομανία?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. ΠΕΡΙΕΡΓΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΓΙΑ ΤΗΝ "ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ"
    ΕΧΕΙ Ο ΨΥΧΑΡΗΣ-ΛΑΜΠΡΑΚΗΣ..
    ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ "ΚΥΡΙΟ ΑΡΘΡΟ" ΤΟΥ
    ΒΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣΕΙ,
    ΟΤΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΑΜΙΛΙΕΣ ΠΟΥ ΔΗΛΩΝΟΥΝ
    "ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ" ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ ΜΕ
    ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΚΑΜΟΡΑΣ,ΚΟΛΟΜΒΙΑΝΗΣ ΜΑΦΙΑΣ,ΚΑΙ ΡΩΣΙΚΗΣ ΜΑΦΙΑΣ,ΕΙΝΑΙ
    ΑΘΩΟΙ..
    ΑΥΤΟΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ "ΔΟΥΛΕΙΑ"
    ΤΟΥΣ...
    ΟΙ ΠΟΡΝΕΣ ΦΤΑΙΝΕ ΠΟΥ ΕΝΔΙΔΟΥΝ..
    ΣΤΙΣ ΠΙΕΣΕΙΣ..
    ΣΕ ΠΙΑ ΧΩΡΑ ΤΗΣ ΔΥΣΗΣ ΡΕ ΚΑΘΙΚΙΑ,
    ΟΙ ΜΑΦΙΟΖΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΤΑΥΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ "ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ"?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. 9:30

    Τί να γράψουν ρε φίλε, τα ανθρωπάκια;

    Σάμπως ξέρουν και τίποτε άλλο. Ο ορίζοντάς τους, είναι όπως της Μεγάλης Βρετανίας που δεν έδυε ποτέ ο ήλιος.
    Αρχίζει από τον αφαλό τους και τελειώνει στον κώλο τους.

    Δεν λές πάλι καλά που ασκούνται έστω με την γραφή και έτσι υπάρχει η πιθανότητα να ασχοληθούν κάποια στιγμή και με την ανάγνωση;

    Ασε μην ασχολήσαι μαζί τους.

    Ο καθείς και τα όπλα του και μερικών θα στραβώσουν από την συνεχή χρήση.

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Υπάρχει θέμα στο … «Πρώτο Θέμα»;By factorx | November 18, 2007




    Το “ΠΑΡΟΝ” αναφέρεται σήμερα στην εξήγηση του συνεκδότη του “Πρώτου Θέματος” Θέμου Αναστασιάδη, για τα 5.000.000 ευρώ που κατέθεσε σε λογαριασμό του στην τράπεζα Paribas και με τα οποία ασχολείται πολύς κόσμος. Σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας, «η εξήγηση του Θέμου ήταν ότι τα χρήματα προέρχονται απο δύο επιχειρηματίες (2.500.000 ευρώ απο τον καθένα)-έναν που ασχολείται με αυτοκίνητα και έναν με πολυποίκιλη δραστηριότητα-και ο ισχυρισμός αυτός στηρίζεται σε έγγραφες αποδείξεις βεβαίας χρονολογίας, που δεν μπορούν να αμφισβητηθούν». Η εφημερίδα υποστηρίζει επίσης ότι το θέμα ερεύνησε και από πλευράς Ζορμπά «θεωρείται λήξαν». Καταρχήν, η αλήθεια είναι ότι ο κ. Ζορμπάς δεν έχει ακόμα ασχοληθεί με το θέμα, άρα δεν θεωρείται «λήξαν». Όπως πληροφορούμεθα, προτίθεται να ασχοληθεί τις αμέσως επόμενες ημέρες, αφού πρώτα ολοκληρώσει το πόρισμά του για το ΤΣΠΕΑΘ. Για τους ισχυρισμούς του Θέμου που προβάλει το ΠΑΡΩΝ δεν γνωρίζουμε τίποτα. Ούτε αν αποτελούν «εξήγηση» δική του. Εμείς έχουμε ένα πολύ απλό ερώτημα να κάνουμε: Αληθεύει ότι ο Θέμος επιχείρησε να καταθέσει τα χρήματα μετρητά, και γι αυτό και προέκυψε το πρόβλημα; Γιατί δεν βγαίνει ο ίδιος να ξεκαθαρίσει όσα γράφονται;

    Δεν καταλαβαίνουμε επίσης το εξής: Αν όντως οι δύο αναφερόμενοι από το ΠΑΡΩΝ επιχειρηματίες του έδωσαν αυτό το μεγάλο ποσό, τότε γιατί του το έδωσαν; Για την εφημερίδα, ή δημοσιεύματά της; Πως μπορεί να γράφονται τέτοια πράγματα, για πακέτα εκατομμυρίων από επιχειρηματίες σε εκδότες – δημοσιογράφους και να περνάνε στα «ψιλά» και στο ντούκου; Κι αν ο Θέμος έχει αποδείξεις ότι τα πήρε από τους δυο επιχειρηματίες, τότε γιατί δημιουργήθηκε πρόβλημα με την τράπεζα; Δεν το κατέθεσαν οι ίδιοι τραπεζικώς; Του το έδωσαν cash; Γιατί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. ΠΕΡΙΕΡΓΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΓΙΑ ΤΗΝ "ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ"
    ΕΧΕΙ Ο ΨΥΧΑΡΗΣ-ΛΑΜΠΡΑΚΗΣ..
    ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ "ΚΥΡΙΟ ΑΡΘΡΟ" ΤΟΥ
    ΒΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣΕΙ,
    ΟΤΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΑΜΙΛΙΕΣ ΠΟΥ ΔΗΛΩΝΟΥΝ
    "ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ" ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ ΜΕ
    ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΚΑΜΟΡΑΣ,ΚΟΛΟΜΒΙΑΝΗΣ ΜΑΦΙΑΣ,ΚΑΙ ΡΩΣΙΚΗΣ ΜΑΦΙΑΣ,ΕΙΝΑΙ
    ΑΘΩΟΙ..
    ΑΥΤΟΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ "ΔΟΥΛΕΙΑ"
    ΤΟΥΣ...
    ΟΙ ΠΟΡΝΕΣ ΦΤΑΙΝΕ ΠΟΥ ΕΝΔΙΔΟΥΝ..
    ΣΤΙΣ ΠΙΕΣΕΙΣ..
    ΣΕ ΠΙΑ ΧΩΡΑ ΤΗΣ ΔΥΣΗΣ ΡΕ ΚΑΘΙΚΙΑ,
    ΟΙ ΜΑΦΙΟΖΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΤΑΥΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ "ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ"?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. ΠΕΡΙΕΡΓΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΓΙΑ ΤΗΝ "ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ"
    ΕΧΕΙ Ο ΨΥΧΑΡΗΣ-ΛΑΜΠΡΑΚΗΣ..
    ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ "ΚΥΡΙΟ ΑΡΘΡΟ" ΤΟΥ
    ΒΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣΕΙ,
    ΟΤΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΑΜΙΛΙΕΣ ΠΟΥ ΔΗΛΩΝΟΥΝ
    "ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ" ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ ΜΕ
    ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΚΑΜΟΡΑΣ,ΚΟΛΟΜΒΙΑΝΗΣ ΜΑΦΙΑΣ,ΚΑΙ ΡΩΣΙΚΗΣ ΜΑΦΙΑΣ,ΕΙΝΑΙ
    ΑΘΩΟΙ..
    ΑΥΤΟΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ "ΔΟΥΛΕΙΑ"
    ΤΟΥΣ...
    ΟΙ ΠΟΡΝΕΣ ΦΤΑΙΝΕ ΠΟΥ ΕΝΔΙΔΟΥΝ..
    ΣΤΙΣ ΠΙΕΣΕΙΣ..
    ΣΕ ΠΙΑ ΧΩΡΑ ΤΗΣ ΔΥΣΗΣ ΡΕ ΚΑΘΙΚΙΑ,
    ΟΙ ΜΑΦΙΟΖΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΤΑΥΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ "ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ"?

    "ΚΟΥΡΗΣ"

    10:19 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    ΣΤΗ ΑΦΡΙΚΑΝΙΚΗ ΚΟΛΟΜΒΙΑ ΠΟΥ ΔΗΛΩΝΕΙ
    ΕΛΛΑΔΑ.

    ΟΙ "ΦΑΜΙΛΙΕΣ"
    ΤΟΥ
    ΜΠΟΜΠΟΛΑ
    ΚΟΚΚΑΛΗ
    ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗ
    ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΥ
    ΚΤΛ

    ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ "ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ"

    "KOYRHS"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΣΕΚΑΡΩ ΤΙΣ ΓΑΤΕΣ

    ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΝΩΝΕΙ ΤΟΝ ΛΟΥΤΡΑΔΙΗ ΜΕ ΤΟΝ Χ'ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΧΩΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΜΕ ΤΟΝ Χ'ΝΙΚΟΛΑΟΥ
    ΤΙ ΕΙΝΑΙ;
    ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ;
    ΠΟΙΣ ΝΤΑΒΑΤΖΑΚΟΣ ΕΙΝΑΙ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. ΚΛΑΜΑ ΟΙ ΕΚΔΟΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΚΕΣ...

    "ΣΚΛΗΡΗ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ..." ΓΙΑ ΤΟΥΣ
    "ΠΟΛΙΤΕΣ-ΝΤΑΒΑΔΕΣ"

    ΔΕΝ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΑΡΧΗΓΟΥΣ
    ΤΟΥ "ΔΙΚΟΜΜΑΤΙΣΜΟΥ" ΚΑΙ ΣΤΗΝΟΥΝ
    ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΟΥΝ..

    "ΚΑΚΟΥΡΓΕ ΔΙΚΟΜΜΑΤΙΣΜΕ.."
    ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΑ ΑΚΟΥΜΠΑΣ ΠΙΑ...

    10:40 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    ΟΙ ΕΚΔΟΤΕΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ,
    ΓΙΑ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΠΑΡΗΓΟΡΙΑ..
    ΚΑΝΕΝΑΝ ΔΕΝ ΠΕΙΘΟΥΝ.

    ΤΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ ΑΥΤΟΠΑΓΙΔΕΥΟΝΤΑΙ ΣΤΟ
    ΨΕΜΑ ΤΟΥΣ...

    10:44 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    ENTAΞΕΙ ΤΑ ΔΥΟ ΜΕΓΑΛΑ ΚΟΜΜΑΤΑ
    ΔΕΝ "ΕΜΠΝΕΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ"
    ΠΟΙΟΣ ΤΟΥΣ ΕΜΠΝΕΕΙ?
    ΕΣΕΙΣ?
    ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΣΑΣ?
    ΕΧΕΤΕ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΛΥΣΗ?
    ΕΑΝ ΝΑΙ, ΜΗ ΜΑΣ ΚΡΑΤΑΤΕ ΣΕ ΑΓΩΝΙΑ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΥΡΙΑΝΗ..
    Ο ΑΓΙΟΣ ΘΑ ΓΚΡΕΜΙΣΗ ΤΟΝ
    ΚΑΡΑΜΑΝΛΙΣΜΟ..

    ΜΕΓΑΛΕ "ΑΓΙΕ ΣΟΥΗΔΕ" ΤΩΝ ΥΠΟΓΕΙΩΝ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. ti ennoei loutradi pou les?
    poios ntabatzids?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΣΕΚΑΡΩ ΤΙΣ ΓΑΤΕΣ

    ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΝΩΝΕΙ ΤΟΝ ΛΟΥΤΡΑΔΙΗ ΜΕ ΤΟΝ Χ'ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΧΩΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΜΕ ΤΟΝ Χ'ΝΙΚΟΛΑΟΥ
    ΤΙ ΕΙΝΑΙ;
    ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ;
    ΠΟΙΣ ΝΤΑΒΑΤΖΑΚΟΣ ΕΙΝΑΙ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Αγαπητοί και εξαιρετικοί φίλοι μου ..

    Μέρα με τη μέρα διαφαίνεται απροκάλυπτα πλέον και χωρίς να τηρούνται ούτε τα στοιχειώδη προσχήματα το μένος σας και η επιθετικότητα σας εναντίον του χαζομαλάκα ΑΒΕΡΕΛ - ΓΑΠ.
    Το να έχουμε μια κυβέρνηση η οποία καθημερινά αναδεικνύετε ανώτερη των περιστάσεων και ένα πρωθυπουργό που κυβερνά με σιδηρά πειθαρχεία και υπουργούς δρώντες με πρόγραμμα.
    Πέραν της πουστιάς μου και της διαφθοράς μου και των πολλών αρπαχτών μου με αλλοδαπούς θέλω να με πηδούν και οι αναγνώστες του PRESS-GR όσον το δυνατόν περισσότερο.
    Για όνομα του θεου.. τουλάχιστον ας υπάρξει μια εξισορρόπηση.
    Πέραν των πουτσαράδων που σε μέγα πλήθος και πάθος επιδίδονται σε άγριο σεξ μαζί μου…
    Αν και από τους πρώτους εδώ μέσα, βρίσκομαι σε σοβαρό δίλλημα. Περιμένω την βελτίωση των επιδόσεων σας σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα.
    Σε κάθε άλλη περίπτωση δεν μπορώ να παραμένω εδώ μέσα και να βιώνω την σεξουαλική σας ανικανότητα, θα πάω αλλού να με ξεσκίζουν.

    Με εκτίμηση

    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Αγαπητέ Χρήστο.

    Βρίσκομαι και εγώ σε ένα δίλλημα όπως είδες από το τελευταίο μου σημειωμα.. Να τερματίσω να εκδίδομαι εδώ και να πάω στη Συγγρού η όχι. Κάποιοι ψωλαράδες και γαμήκουλες έχουν δεί τη γλύκα του κώλου μου ( πχ τζων) μου την έχουν πέσει και με ξεσκίζουν ενώ εγώ τους πιπώνω κανονικά....
    Θέλω την άποψη σου..
    Με εκτίμηση
    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Συνολική απάντηση προς τα προηγούμενους γαμιάδες και πουτσαράδες.
    Είναι γνωστό ότι ο babis διαθέτει γοητεία και στυλ υψηλού επιπέδου και αυξημένων απαιτήσεων. Έτσι στις συνεχείς κρούσεις και προκλήσεις από τα παραπάνω άτομα δηλώνει οτι παραμένει ακλόνητος στις προτιμήσεις του και δεν προβαίνει σε καμιά έκπτωση από τα υψηλα στάνταρτ των απαιτήσεων του για να συνευρεθεί μαζί τους.
    Θέλει τις ψωλές με ελάχιστο μήκος 22 εκατοστών και πάχους 12 εκατοστών το ελάχιστο
    Είναι γνωστό ότι έχει ιδικότητα στις πίπες και ότι πρόκειται περί ξεφωνημένης του κερατα, απρόκλητα και συνεχώς την πέφτει στος ψωλαράδες και ζητά το άνοιγμα του πάτου του από τους παραπάνω γαμιάδες και ιδιαιτέρως του τζων.
    Τρελαίνεται όταν οι ανωτέρω κύριοι δεν του δίνουν καμία προσοχή και αρχίζει τις παπαρολογίες μέχρι να αρχίσουν τα μπινελίκια με τα οποία ηδονίζεται
    Ο babis σας ζητά να τον ξεσκίσετε και να λετε μπινελίκια.

    babis



    Kαι ακαρτέρει και ακαρτέρει τα τσιμπούκια τα πολλά,
    καταπίνω και ρουφάω
    όλων των ειδών καβλιά

    babis
    (από την Διακύρηξη Αρχών μου)


    είπαμε ο babis είναι παρτούζα μόνος του
    ο babis ανήκει σ' αυτούς που τον γαμάνε



    o κωλος μου διψαει για ψωλες
    χωστη μη και εσυ το θες
    ελα τωρα να με χυσεις
    και σταγονα μην αφησεις!

    ολα εγω τα καταπινω
    και τον κωλο μου τον δινω
    ολο να τον ξεπατωσεις
    και στο στομα να το χωσεις

    Πάντα με εκτίμηση
    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΣΕΚΑΡΩ ΤΙΣ ΓΑΤΕΣ

    ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΝΩΝΕΙ ΤΟΝ ΛΟΥΤΡΑΔΙΗ ΜΕ ΤΟΝ Χ'ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΧΩΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΜΕ ΤΟΝ Χ'ΝΙΚΟΛΑΟΥ
    ΤΙ ΕΙΝΑΙ;
    ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ;
    ΠΟΙΣ ΝΤΑΒΑΤΖΑΚΟΣ ΕΙΝΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. tora giati valate metriasmo?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Loutradi to pio kalo keimeno sou grapstous sta arxidia soui

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Προτείνω, αυτό το κείμενο του Κυρίου Λουτράδη, να αναρτάται πρώτο, για ένα σημαντικό διάστημα π.χ. 100 ημερών στο blog, μήπως προβληματίσει μερικούς που δεν σέβονται τίποτα.

    Β155

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Προτείνω, αυτό το κείμενο του Κυρίου Λουτράδη, να αναρτάται πρώτο, για ένα σημαντικό διάστημα π.χ. 100 ημερών στο blog, μήπως προβληματίσει μερικούς που δεν σέβονται τίποτα.

    Β155

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Προτείνω, αυτό το κείμενο του Κυρίου Λουτράδη, να αναρτάται πρώτο, για ένα σημαντικό διάστημα π.χ. 100 ημερών στο blog, μήπως προβληματίσει μερικούς που δεν σέβονται τίποτα.

    Β155

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. σιγα μη το κανουν αφου και οι ιθύνοντες εδώ..το γουστάρουν αυτο το μπουρδέλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Αλητεία είναι η ανώνυμη καταγγελία των παιδεραστών;

    Τώρα σε πήρε ο πόνος για την "ανώνυμη αλητεία" Λουτράδη;

    Όταν όλο αυτό το διάστημα ολόκληρος οχετός κυλούσε εδώ εσύ την έκανες τουμπεκί ψιλοκομμένο.

    Μόλις η άλλη έγραψε για παιδεραστές, gay και Χατζηνικολάου σε κτύπησε ρεύμα 1.000.000 W!!!!

    Α, ρε μπουρδέλο μεγάλο η δημοσιογραφία. Εσύ φιλαράκο θέλεις να γίνεις και η πρώτη πουτάνα.

    ΝΑΙ!

    Να το κάνετε pin το αλητογράφημα του Λουτράδη για να χαίρονται όλοι οι gay.

    ΑΛΗΤΗΣ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΛΟΥΤΡΑΔΗ ΓΙΑΤΙ ΕΚΤΕΘΗΚΕΣ ΜΕ ΟΣΑ ΕΓΡΑΨΕΣ.

    Είδαμε τον πολιτισμό των πολιτικοποιημένων είτε σε μμε είτε εδώ.

    Παρτούζα όλοι έκαναν για Αποστολάκη, για βενιζέλο, για ΓΑΠ για για για

    αλλά εσύ τσιμουδιά.

    ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΕΣ ΟΜΩΣ ΗΛΕΚΤΡΟΠΛΗΞΙΑ!!!!!!!!!!!!!

    Η πουστιά δεν κρύβεται, φαίνεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. ΚΑΤΣΕ ΦΙΛΕ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΠΑΡΑΝΟΙΑ.. ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ? ΛΕΣ ΧΟΝΤΡΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΧΕ ΜΗ ΜΠΛΕΞΕΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ...ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ ΧΘΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΛΕΞΑ

    ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΕΔΏ ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΙΣΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΣΑΙΤ ΠΕΦΤΕΙ..ΑΡΓΑ ΑΛΛΑ ΣΤΑΘΕΡΑ...ΚΑΙ ΠΕΦΤΕΙ ΟΤΑΝ ΕΓΙΝΕ Η ΕΠΕΛΑΣΗ ΤΩΝ ΒΑΡΒΑΡΩΝ
    http://alexa.com/data/details/traffic_details/press-gr.blogspot.com?q=www.press-gr.blogspot.com%2F

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Ετσι που πάτε θα αναγκαστείτε να το κλείσετε το blog σας.
    Δημοκρατία δε σημαινει να αφήνετε κάθε ψυχανώμαλο να γράφει ότι του κατέβει για να ξεσπάσει τη λύσσα του.
    Αν δε μπορείτε να ελέγξετε την κατασταση τότε κλείστε το.
    Ξεφτυλίζεστε κι εσείς και εμείς που μπαίνουμε εδώ μέσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Αλητεία είναι η ανώνυμη καταγγελία των παιδεραστών;

    Τώρα σε πήρε ο πόνος για την "ανώνυμη αλητεία" Λουτράδη;

    Όταν όλο αυτό το διάστημα ολόκληρος οχετός κυλούσε εδώ εσύ την έκανες τουμπεκί ψιλοκομμένο.

    Μόλις η άλλη έγραψε για παιδεραστές, gay και Χατζηνικολάου σε κτύπησε ρεύμα 1.000.000 W!!!!

    Α, ρε μπουρδέλο μεγάλο η δημοσιογραφία. Εσύ φιλαράκο θέλεις να γίνεις και η πρώτη πουτάνα.

    ΝΑΙ!

    Να το κάνετε pin το αλητογράφημα του Λουτράδη για να χαίρονται όλοι οι gay.

    ΑΛΗΤΗΣ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΛΟΥΤΡΑΔΗ ΓΙΑΤΙ ΕΚΤΕΘΗΚΕΣ ΜΕ ΟΣΑ ΕΓΡΑΨΕΣ.

    Είδαμε τον πολιτισμό των πολιτικοποιημένων είτε σε μμε είτε εδώ.

    Παρτούζα όλοι έκαναν για Αποστολάκη, για βενιζέλο, για ΓΑΠ για για για

    αλλά εσύ τσιμουδιά.

    ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΕΣ ΟΜΩΣ ΗΛΕΚΤΡΟΠΛΗΞΙΑ!!!!!!!!!!!!!

    Η πουστιά δεν κρύβεται, φαίνεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Έχω μια αρχή και την τηρώ. Σέβομαι την επώνυμη άποψη, άσχετα αν συμφωνώ η διαφωνώ μαζί της. Μαζί σου, οχι απαραίτητα για όσα, κατα καιρούς γράφεις, αλλά γιατί το κάνεις επώνυμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση