GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Οι εργαζόμενοι στα Κέντρα Πρόληψης

. Αγαπητοί φίλοι, αν θέλετε μπορείτε να ασχοληθείτε με τα προβλήματα των Κέντρων Πρόληψης ΟΚΑΝΑ και Αυτοδιοίκησης. Ο ΟΚΑΝΑ χρωστάει μεγάλο τ...

.
Αγαπητοί φίλοι, αν θέλετε μπορείτε να ασχοληθείτε με τα προβλήματα των Κέντρων Πρόληψης ΟΚΑΝΑ και Αυτοδιοίκησης. Ο ΟΚΑΝΑ χρωστάει μεγάλο τμήμα της χρηματοδότησης με αποτέλεσμα πάλι ορισμένα κέντρα, όπως του Αιγάλεω, το Διαδημοτικό της Νότιας Αθήνας, του Μενιδίου να βρίσκονται πάλι εμπρός στο κίνδυνο να μην μπορούν να πληρώσουν το προσωπικό τους.
Δείτε το ιστολόγιο του Σωματείου μας:
http://prolipsiworkers.blogspot.com/

5 σχόλια

  1. ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΤΡΑΒΕΣΤΟ PASOK poisonous ΣΤΗ ΠΑΡΑΛΙΑ

    Η ΤΡΑΒΕΣΤΟ PASOK poisonous ΜΟΛΙΣ ΠΕΤΑΞΕ ΤΟ ΠΑΡΕΟ Ο ΠΟΥΤΣΟΣ ΜΟΥ ΞΥΠΝΗΣΕ.

    ΠΗΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟΝ ΠΟΥΤΣΟ ΜΟΥ
    ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΑ ΝΑ ΤΟΝ ΤΡΙΒΩ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΤΗΣ
    Η ΤΡΑΒΕΣΤΟ PASOK poisonous.
    ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΦΑΣΗ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΞΕΚΟΥΜΠΩΣΩ ΤΟ ΚΟΡΔΟΝΑΚΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΗΣ ΚΑΝΕΙ ΣΗΜΑΔΙ Ο ΗΛΙΟΣ.

    ΣΥΝΕΧΙΣΑ ΝΑ ΤΗΝ ΑΛΕΙΦΩ, ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΟΙ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΜΟΥ ΕΙΧΑΝ ΤΗΝ ΜΟΡΦΗ ΕΝΟΣ ΧΑΛΑΡΩΤΙΚΟΥ ΜΑΣΑΖ. ΑΣΥΝΑΙΣΘΗΤΑ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ ΑΝΑΣΤΕΝΑΓΜΟΥΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗΣ.

    Η ΤΡΑΒΕΣΤΟ PASOK poisonous ΕΙΠΕ
    -«ΚΑΝΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ!»
    ΣΤΗΝ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΟΤΙ ΘΑ ΦΤΑΣΩ ΜΙΑ ΑΝΑΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΩΛΑΡΑΚΙ ΗΜΟΥΝ ΕΤΟΙΜΟΣ ΝΑ ΧΥΣΩ.
    ΠΑΣΧΙΖΑ ΝΑ ΑΚΟΥΜΠΑΩ ΣΤΑ ΓΟΝΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΗΝ ΑΚΟΥΜΠΗΣΕΙ Ο ΠΟΥΤΣΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ.

    ΤΟ ΜΑΣΑΖ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΑΜΠΕΣ ΤΙΣ ΕΝΩ ΟΣΟ ΑΝΕΒΑΙΝΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΜΠΟΥΤΙΑ ΤΗΣ, ΑΝΟΙΓΕ ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΝΩ ΤΙΣ ΤΡΙΧΟΥΛΕΣ ΤΗΣ ΕΝΩ ΤΟ ΜΑΓΙΩ ΕΙΧΕ ΚΟΛΛΗΣΕΙ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΠΡΗΣΜΕΝΗ ΚΩΛΟΤΡΥΠΙΔΑ ΤΗΣ !

    Η ΤΡΑΒΕΣΤΟ PASOK poisonous ΕΙΧΕ ΜΕΙΝΕΙ ΜΠΡΟΥΜΗΤΑ ΜΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΓΥΡΙΣΜΕΝΟ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΜΕΡΙΑ. ΕΝΩ ΕΙΧΕ ΗΔΗ ΒΓΑΛΕΙ ΤΟ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΓΙΩ ΤΗΣ ΕΝΩ ΕΙΧΕ ΒΑΛΕΙ ΤΟ ΚΑΤΩ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΩΛΑΡΑΚΙ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΣΤΡΙΝΓΚ.

    ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΤΑ ΠΑΙΞΩ ΟΛΑ ΓΙΑ ΟΛΑ. ΚΑΘΙΣΑ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΚΩΛΑΡΑΚΙ ΤΗΣ ΤΡΑΒΕΣΤΟ PASOK poisonous ΚΑΙ Ο ΠΟΥΤΣΟΣ ΜΟΥ ΤΗΝ ΑΚΟΥΜΠΟΥΣΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ.
    ΑΥΤΗ ΕΚΑΝΕ ΠΩΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΚΑΙ ΓΚΡΙΝΙΑΞΕ ΝΑ ΤΗΣ ΒΑΛΩ ΛΑΔΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΕ ΚΑΕΙ. -«ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΛΩ ΠΕΡΙΠΟΙΗΜΕΝΟ ΤΟ ΜΑΣΑΖ ΕΕ!», ΜΟΥ ΓΚΡΙΝΙΑΞΕ ΤΑ ΘΕΛΕΙ Ο ΚΩΛΟΣ ΤΗΣ ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΝΑ ΤΗΣ ΑΛΕΙΦΩ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ. ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΧΑΣΩ ΧΡΟΝΟ ΚΑΤΕΒΗΚΑ ΣΤΙΣ ΓΑΜΠΕΣ ΕΝΩ ΑΥΤΗ
    ΑΝΟΙΓΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ. ΚΑΘΩΣ ΑΝΕΒΑΙΝΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΑΝΩ ΠΕΤΑΞΕ ΤΟ ΠΑΝΩ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΑΓΙΩ ΤΗΣ, ΑΛΛΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΠΡΟΥΜΗΤΑ.
    Ο ΠΟΥΤΣΟΣ ΜΟΥ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΚΑΙ ΚΟΥΝΟΥΣΕ ΗΔΟΝΙΚΑ ΤΟ ΚΩΛΑΡΑΚΙ ΤΗΣ. ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΛΑΔΙΟΥ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΜΟΥ ΤΗΣ ΕΚΑΝΑ ΜΑΣΑΖ ΣΤΑ ΜΠΟΥΤΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΩΝ ΔΑΧΤΥΛΩΝ ΜΟΥ ΑΚΟΥΜΠΟΥΣΑ ΣΧΕΔΟΝ ΤΗΝ ΚΩΛΟΤΡΥΠΙΔΑ ΤΗΣ, ΕΝΩ ΑΥΤΗ ΕΒΓΑΖΕ ΚΡΑΥΓΕΣ ΚΑΒΛΑΣ.
    ΑΡΧΙΣΑ ΝΑ ΤΗΝ ΤΡΙΒΩ ΑΠΑΛΑ
    ΕΝΩ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΕΠΙΑΣΕ ΤΟΝ ΠΟΥΤΣΟ ΜΟΥ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΓΙΩ ΚΑΙ ΑΡΧΙΖΕ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟΝ ΠΑΙΖΕΙ.
    -«ΠΑΡΕ ΜΕ! ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ» ΜΟΥ ΨΙΘΥΡΙΣΕ ΣΤΟ ΑΥΤΙ.

    ΚΑΤΕΒΑΣΑ ΤΟ ΜΑΓΙΩ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΕΡΗΣΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΚΑΙ ΑΚΟΥΜΠΗΣΑ ΤΟΝ ΠΟΥΤΣΟΚΕΦΑΛΟ ΜΟΥ ΣΤΟ ΚΩΛΟ ΤΗΣΣ. ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΣΠΑΡΤΑΡΑΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΨΙΘΥΡΙΖΕΙ ΣΤΟ ΑΥΤΙ ΝΑ ΤΗΣ ΤΟ ΧΩΣΩ.
    ΤΗΣ ΤΟ ΧΩΝΩ ΣΤΟ ΚΩΛΟ ΤΗΣ
    ΤΟΝ ΖΕΣΤΟ ΚΑΙ ΣΤΕΝΟ. ΑΡΧΙΣΑ ΝΑ ΤΗ ΓΑΜΑΩ ΑΘΟΡΥΒΑ

    ΟΤΑΝ ΗΜΟΥΝ ΕΤΟΙΜΟΣ ΝΑ ΧΥΣΩ ΤΡΑΒΗΧΤΗΚΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΧΑΣΕΙ ΧΡΟΝΟ ΠΗΡΕ ΤΟΝ ΠΟΥΤΣΟ ΜΟΥ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΡΟΥΦΗΞΕ ΟΛΑ.

    Η ΤΡΑΒΕΣΤΟ PASOK poisonous

    ΑπάντησηΔιαγραφή


  2. Ευγνωμονούμε τους Πασόκους: θα βγάλουν τον Γιώργο πρόεδρο και θα μείνει ο Καραμανλής 1-2 τετραετίες ακόμα στην εξουσία.

    Giorgos for ever

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. workers, να πατε στον Μπλαιρ για βοηθεια. Εδω σειρα εχουν πρωτα οι Ελληνες εργατες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. O αγώνας των εργαζομένων στα Κ.Π. είναι τιτάνιος και πολυμέτωπος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΓΙΩΡΓΑΡΟΣ ΑΛΟΓΟΣΚΟΥΦΗΣ
    ΚΑΙ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΣΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ


    03/10/07
    Χ.Α.Α. 5148 ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ

    Ο Γιωργαρος ο θαυματοποιος το
    εβαλε αμετι μοχαμετι να μας
    δωσει πισω οτι μας αρπαξαν τα
    φαιοπρασινα λαμογια με αρχηγο
    του στησιματος αυτον τον
    πισωγλεντι τον ΛΑΜΠΡΟΥ.
    ΓΑΠ μη και χασεις αυτο τον
    απατεωνα τον ΛΑΜΠΡΟΥ.
    Τα λαμπροχαρτα να τα βαλετε μαζι
    στον λοκω σας.


    Ο μαλακας(που τωρα ομως πινει
    πρασινο αιμα) που δεν προσεχε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση