GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Μπράβο, Αλέκο Αλαβάνο!

Κατήγγειλε ανοικτά το σκάνδαλο Μάλοβιτς , το οποίο MONO το Press-gr αποκάλυψε και αναδεικνύει συνεχώς... . Οφείλουμε να συγχαρούμε τον ...

Κατήγγειλε ανοικτά το σκάνδαλο Μάλοβιτς, το οποίο MONO το Press-gr αποκάλυψε και αναδεικνύει συνεχώς...
.
Οφείλουμε να συγχαρούμε τον πρόεδρο του Συνασπισμού Αλέκο Αλαβάνο που έστω και αργοπορημένα βγήκε και κατήγγειλε το σκάνδαλο με την Πάολα Μάλοβιτς, τη Νομική Σύμβουλο του Γ. Αλογοσκούφη. Ένα σκάνδαλο που μόνο το Press-gr ορισμένες τοπικές εφημερίδες αναδεικνύουν συστηματικά, ενώ μεγάλα κανάλια και εφημερίδες "θάβουν" επιμελώς για να μην ...στενοχωρήσουν τον Γ. Αλογοσκούφη που τους απειλεί ως υπουργός Οικονομικών.
Μόλις σήμερα το πρωί, "ξεμπροστιάσαμε" τον κ. Αλογοσκούφη για τα ψέματα που είπε στην Βουλή (Πατήστε εδώ).
Αλλη μια δικαίωση για το Press-gr. Και συνεχίζουμε...

31 σχόλια

  1. Me ti tous apeilei diladi...na tous steilei to SDOE apo ti geitonia tous?

    Aaaa mwri paliopoustra tou London economic school...oi meres sou einai liges


    elvetos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φτου γαμωτο.
    θα μας τρελλανετε εσεις.

    Δηλαδη το ΟΛΟ ΘΕΜΑ ειναι επειδη νομικη συμβουλος του αλογοσκουφη η επειδη απαιτει κατι που δικαιουται (κατα την αποψη της)??

    Αμα παραιτηθει δηλαδη ,τελειωσε το θεμα?

    Και αμα αυριο κανει καμμια βαρυγδουπη ανακοινωση ,η αυτη η αυτος "παραιτουμαι" η "την απομακρυνω" ,εληξε το θεμα?

    Και αυτος ο
    αλ(α)βανος ..αναγνωστης σας ειναι?

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Παραμενει γεγονος παντως οτι το ΚΚΕ ειναι ενα "φθινον" κομμα.
    Αντε να αντεξει ακομα καμμια 10ρια χρονια.
    Θα πεθανουν τα γεροντια που το στηριζουν και μαζι τους θα πεθανει και αυτο.

    Καλον ειναι παντως να υπενθυμισουμε μερικες αληθειες.

    Μεχρι το 1981 το ΚΚΕ ειχε αγαστη συνεργασια με τη "τοτε" αξιωματικη αντιπολιτευση του Ελληνοπολωνου μινεικο -παπανδρεου.

    Ανεχθηκε και συναινεσαι στην "κλοπη" των συνθηματων (των οποιων ειχε την πατεντα.Το copyright)
    Δειγματοληπτικα: "Εξω οι βασεις του θανατου","ΕΟΚ και ΝΑΤΟ ιδιο συνδικατο" "Εξω απο το ΝΑΤΟ","Εξω για παντα απο την ΕΟΚ" κλπ κλπ
    Πιθανωτατα λογω "υπογειων" συνεννοησεων μεταξυ των ηγεσιων.

    Μετα την αποφραδα ημερα 18-Οκτωβρη-1981 και την ανοδο της πασοκοσκυλιας στην εξουσια(σορυ στην κυβερνηση γιατι στην εξουσια ηρθε..ο λαος),υπηρξαν καποιες κοκορομαχιες μεταξυ ΚΚΕ και πασοκοσκυλιας..

    Εμεις λεγαμε αυτο εσεις λετε αυτο,ιστοριες για αγριους..

    Το λοιπον ο Ελληνοπολωνος σκατοψυχος μινεικο αφου ειδε και αποειδε οτι δεν μπορει να "συνεργαστει" μαζι τους (μιλαμε να μην κανουν η εξωθουν το κοσμο σε απεργιες) εκανε κατι πολυ πιο απλο!

    Ανοιξε "παρτιδες" με την παλαι ποτε ΕΣΣΔ.

    Να στειλουμε τον χαραλαμποπουλο στην ΕΣΣΔ ,να "μην καταδικασουμε την πτωση του Νοτιοκορεατικου Τζαμπο απο τους μπολσεβικους" να κανουμε "πλατες στον Γιαρουζελσκι" με ..διπλο οφελος!
    Και να δειξουμε στα αφιονισμενα σκυλοπασοσκυλαιικα "οπαδα" μας οτι ειμαστε ανεξαρτητοι και παμε κοντρα στην ΕΟΚ και να εχουμε και την υψηλη προστασια της ΕΣΣΔ,κλαδι της οποιας ηταν ,(τι λεω τωρα υποτακτικοι ηταν).. το ΚΚΕ.

    Θα ηταν αδιανοητο καποιος ΚΚΕς να παει κοντρα στην μεγαλη τοτε ΕΕΣΔ...

    Και ετσι αγαλι αγαλι με αυτη την "συνεργασια" πασοκ -ΕΣΣΔ το ΚΚΕ (το και "τιμημενο" λεγομενο!) εμεινε λυκος χωρις δοντια.

    Γαυγιζε καπου καπου ετσι για την τιμη των οπλων ,αλλα ουσιαστικα ειχε παροπλιστει..

    Τοτε ηταν που βαλαν οι πασοκοσκυλαιοι την ..ΦΑΠα,τοτε ηταν που βαλαν οι πασοκο0σκυλαιοι το "φορο ακινητης περιουσιας" ,τοτε ητανε που ριχνανε προστιμα ..(Ελεος ΠΡΟΣΤΙΜΑ!!), αν καποιος επιχειρηματιας εδινε αυξηση στο προσωπικο του παραπανω απο την .."εισοδηματικη πολιτικη της πασοκοσκυλιας""!!!

    Δεν ειδα κανενα "τιμημενο" ΚΚΕ να διαμαρτυθει για τις απανωτες υποτιμησεις του Εθνικου νομισματος απο την συμμορια των πασοκοσκυλαιων...

    Βεβαια καπου καποιοι .."προοδευτικοι" ΚΚΕδες αντιδρασαν η πηγαν να αντιδρασουν..

    Αλλα φευ!
    Η μεγαλη ΕΣΣΔ ,το πραγματικο αφεντικο των ΚΚΕδων ηταν ακομα εκει!

    Μια προσκληση-επισκεψη Τιχονωφ (προεδρου της ΕΣΣΔ τοτε) ηταν ικανη να λειτουργησει σαν καθαρκτηριο,σαν κολυμβηθρα του Σιλωαμ...Μουγγα τα ΚΚΕδια.

    Τσιμουδια! ουτε Κιχ!

    Αν εχει ευθυνες η οχι το ΚΚΕ στην αλωση του κρατους απο τους πασοκοσκυλαιους??

    ΕΧΕΙ! ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ!!

    Τωρα αν εχουν να τσακωνονται με το γουρουνοειδες κητος το παγκαλο? Ουδολως μας συγκινει!@ η μαλλον ουδολως μας ενδιαφερει..

    Δεν μας ενδιαφερουν τα ..
    εσωκομματικα τους.

    Και να παψουν να μας ενοχλουνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ 2 ΠΟΛΥ ΓΝΩΣΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΑΛΥΣΙΔΩΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΓΚΕΦΑΛΟΙ ΤΟΥ ΚΥΚΛΩΜΑΤΟΣ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΟΥΚΡΝΕΖΩΝ ΚΑΙ ΡΩΣΙΔΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ;

    ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΞΕΠΟΥΛΗΜΕΝΑ ΜΜΕ ...ΣΩΘΗΚΑΜΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "Δεξια"!!

    Καθε φορα φορα που ακουω καποιον πασοκοσκυλαια να γαυγιζει .."δεξια" αυθορμητα μουρχεται στο μυαλο μου ενα πασοκοειδες "τενεκες ξαγανωτος" και "καραμπινατος" μαλιστα,ως θα ελεγον.

    Το λοιπον τι ειναι "δεξια"?

    Ταρχιδια του καραμπελα.
    Εχει περασει στην κοινη γνωμη οτι "δεξια" ειναι κατι σαν μπαμπουλας,και το χρησιμοποιουν οι πασοκοσκυλαιοι και λοιπες δεξιες δυναμεις οπου και οπως τους βολευει.

    Οποιος εκανε απεργια η διαμαρτυρια επι πασοκοσκυλιας ητανε "δεξια".
    Οποιος δεν συμφωνουσε με τις πασοκοσκυλαιικες πρακτικες (απατη-αγορα του αιωνα με τεραστιες μιζες και σκαρτο υλικο ητανε δεξιος,οποιος ελεγε οτι μας ξεγελασες με τις "βασεις του θανατου" ητανε δεξιος,οποιος ελεγε οτι η "συμφωνια Νταβος" ητανε πασοκοσκυλαιικο τρυκ,αερας κοπανιστος ητανε δεξιος,οποιος ελεγε "τι θα πει δεν παραχωρουμε τιποτα? το αυτοητο δηλαδη,μας το πλασσαρεις σαν "υπερηφανη εξωτερικη πολιτικη? " ητανε δεξιος κλπ κλπ
    Να μην σας κουραζω...

    Για το ΣΥΝ του αριστερου προοδος (ουστ) τι ειναι δεξια?
    Ταρχιδια του καραμπελα.

    Αυτοι ειναι ικανοι να ονομασουν δεξια 9.670.00 Ελληνες ,εκτος απο τις περιπου 200.000 που ψηφιζουν ΣΥΝ.

    Για το ΚΚΕ,τι ειναι δεξια?

    Εδω παω πασο.
    Δεν ξερω.Δεξια αυτοι ονομαζουν την σ.Δαμανακη αλλα δεν εχουν και κανενα ενδοιασμο να ονομασουν δεξια και τον σ.Πουτιν.
    Μυλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 8.54

    Ρε συ Τζων γιατι δεν βαζεις υπογραφη στο...πονημα σου.
    Φοβασαι μηπως σε περασουν για σοβαρο σχολιαστη του σαιτ και χασεις ποντους αναγνωρισιμοτητας ?
    βΑΖΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑΤΑΚΙ ΣΟΥ.

    ΣΗΜΕΡΑ ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΟΣΤΣ.
    ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΠΗΡΕΣ ΒΙΑΓΚΡΑ,ΜΕΓΑΛΕ ?
    η ΕΤΟΙΜΑΖΕΣΑΙ ΝΑ ΠΑΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΣΤΟ ΑΓΡΟΚΤΗΜΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΑΦΗΝΕΙΣ ΑΠΟΘΕΜΑ
    ΛΟΓΩΝ ΣΟΦΙΑΣ ?

    Μην μας κρατας σε αγωνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ohohohoh.....

    9.08
    i might add,aussie boy.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τζων :

    Mην κανεις τον μαλακα
    οταν ξερουμε οτι εισαι
    αυθεντικος ΜΑΛΑΚΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. 9:10 μμ

    9.11 μμ κλπ

    =
    Πρωτον δεν κανω εγω copy paste.
    Αρα δεν το εβαλα εγω.
    δευτερον:
    "i might add" ...περιεργον.
    Μεταφραση πληζ

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπητέ κ μαλακοΤζών,
    ΗΡΘΑ! Είμαι εδώ για τον κόλο σου αν έχεις ακόμα φαγούρα.
    Οταν κουραστούν οι άλλοι να σε πηδάνε και αν το τραβά ακόμα ο οργανισμός σου, μην διστάζεις μαλακοΤζών.


    "Οποιος εχει μάτια βλέπει"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Θα επανέλθω λιαν συντόμως.
    Παρακαλούνται οι παρόντες να εξυπηρετήσουν την κατάσταση σε περίπτωση που παραστεί ανάγκη λόγω εκτάκτου κολοφαγούρας του κ.μαλακοΤζών.
    Δώστε μου λίγο χρόνο να ενημερωθώ για τα προηγούμενα ποστς και επιστρέφω αμέσως να τον πηδήξω και εγώ.

    Ευχαριστώ

    Αχμέντ, ο αράπης του...



    "Οποιος εχει μάτια βλέπει"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΑΛΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΑ ΕΧΕΙ ΜΕ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΟΚΡΑΤΙΑ ΤΟ ΞΕΡΑΤΕ
    ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΙΩΣΕΙ ΑΚΟΜΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΤΙ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΕΙΝΑΙΟ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΝΑ ΙΣΧΥΟΥΝΕ ΤΑ ΤΟΥΡΚΙΚΑ [ΚΑΤΟΧΙΚΑ] ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ
    ΠΟΥΣΕ ΚΟΛΟΚΩΤΡΩΝΗ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΗΝ ΓΕΝΙΑ ΣΟΥ
    ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΟΥ ΧΑΖΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Απευθυνόμενος στους 4.700 συνέδρους, ο πρωθυπουργός , τους κάλεσε να ακολουθήσουν το δρόμο της ηπιότητας. «Σας ζητώ να αποδείξουμε, όλοι μαζί, ότι κάνουν λάθος όσοι παραμένουν δεσμώτες του παρελθόντος τους, αιχμάλωτοι στις καταδικασμένες πρακτικές τους», είπε. «Κάνουν λάθος όσοι επιχειρούν να φανατίσουν, να πολώσουν, να διχάσουν. ….σας ζητώ, να μετέχετε -να μετέχουμε όλοι- ενεργά στο δημόσιο διάλογο. Με ήπιο και τεκμηριωμένο πολιτικό λόγο. Με ευπρέπεια. Με σεβασμό στον πολίτη που έχει άλλη άποψη».

    Δύο είναι οι λόγοι που οδήγησαν στην αλλαγή πλεύσης:

    1 Ο σοβαρός κίνδυνος να λειτουργήσει εις βάρος της Ν.Δ. η εκτόξευση λάσπης και να οδηγήσει σε διαρροή ψήφων δυσαρέσκειας, κυρίως προς το ΛΑΟΣ του Γ. Καρατζαφέρη, που ευνοείται όταν τα δύο κόμματα εξουσίας δίνουν την εικόνα ότι είναι ίδια.

    2 Επαιξαν σημαντικό ρόλο και οι απειλές της Χαριλάου Τρικούπη ότι δεν θα μείνει με σταυρωμένα τα χέρια, έχει κι εκείνη στα συρτάρια της έργα και ημέρες στενών στελεχών του Κώστα Καραμανλή.

    Το στίγμα του Κώστα Καραμανλή βέβαια δεν σημαίνει ότι θα επηρεάσει και την κυβερνητική και κομματική γραμμή στο σύνολό της, αφού η στρατηγική τού πατάμε σε δύο βάρκες είναι χαρακτηριστικό γνώρισμα της νέας διακυβέρνησης.

    Με λίγα λόγια θα αργήσουμε μάλλον να μάθουμε πως μια νηπιαγωγός γίνεται σε έξη μήνες ....χειρουργός !!!!
    ‘’PASOK poisonous’’

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ρε πούστη "πίσινους" ξέρεις τι μου θυμίζεις εσύ με τα κατεβατά ασυναρτησίας και μαλακίας που ποστάρεις ασχέτως πάντα θέματος;
    Τον Γαργαλάκο βρε, την αντίστοιχη με εσένα διάνοια (η διάρροια?) σε άλλες ένδοξες εποχές "πλέριας πασοκικής μαλακοκρατίας".


    ΤΖΩΝ, ρίχτα, εδώ χρειάζεσαι, ανακωχή.



    Ο personal αράπης του Τζών

    "Οποιος εχει μάτια βλέπει"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. / -ΕΠΕΣΕ ΓΑΛΑΖΙΑ ΑΚΡΙΔΑ ΚΑΙ ΡΗΜΑΞΕ ΤΑ ΤΑΜΕΙΑ. ΝΑ ΔΟΣΕΙ Ο ΑΛΟΓΟΣΚΟΥΦΗΣ ΤΗ ΧΑΣΟΥΡΑ ΠΙΣΩ ΣΤΑ ΤΑΜΕΙΑ (ΟΛΑ ΤΑ ΤΑΜΕΙΑ), ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜ.ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ. ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΚΔΟΤΗΣ ΤΩΝ ΔΟΜΗΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΙΧΕ ΦΡΟΝΤΙΣΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΡΟΦΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΔΑΝΕΙΟΥ, "ΑΡΑ ΓΝΩΡΙΖΕ". -ΟΣΟ ΘΑ ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΝΙΠΤΕΙ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΣΑΝ ΠΟΝΤΙΟΣ ΠΙΛΑΤΟΣ ,ΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ, ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥΣ ΣΕ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΝ ΤΑ ΚΛΕΜΜΕΝΑ ΠΙΣΩ . - Η JPM , ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΑ ή ΕΓΓΛΕΖΙΚΑ ΟΜΟΛΟΓΑ "ΠΡΟΣΕΦΕΡΕ" ΣΤΑ ΤΑΜΕΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΤΟ ΕΛΛ.ΔΗΜΟΣΙΟ ΝΑ ΣΦΥΡΙΖΕΙ ΚΛΕΦΤΙΚΑ.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. /Κε Αλογοσκουφη, αφου τα δομημενα ομολογα που εξεδοσε το Ελλην.Δημοσιο ηταν ελκυστικα, γιατι δεν τα αγορασαν ξενα ταμεια και μονο τα Ελληνικα ετρεξαν "ολα μαζι",να προλαβουν. /Δεν αμφισβητει κανεις οτι με Δημοκρατικες διαδικασιες ειστε εκει που ειστε, Τσαρος-Υπουργος, αλλα οι ιδιες διαδικασιες απαιτουν να ειστε ειλικρινης απεναντι στους πολιτες, να μην μας δουλευετε και να μην μας θεωρειτε κρετινους. /Επειδη ειστε Υπουργος στο ΥΠΕΘΟ ,δεν ειστε κατα τεκμηριο και ο μονος ευφυης Ελληνας. /Ελεος πια ,παψτε να μας θεωρειτε μ.......- /Σε καθε αλλη ευνομουμενη χωρα ,θα ειχατε ηδη παει στο σπιτι σας ,ως "ασυμφορος" για τα συμφεροντα της χωρας- αλλα γιατι οχι και της ΝΔ.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. =Ο κ. ΑΛΟΓΟΣΚΟΥΦΗΣ=: =Στη συνέντευξη που έδωσε στις 18 Απριλίου στον Ν. Χατζηνικολάου στο Alter, ο Γ. Αλογοσκούφης διερρήγνυε τα ιμάτιά του ότι η κυβέρνηση -και ο ίδιος προσωπικά- δεν γνώριζαν ότι Ταμεία κλπ, επένδυαν σε δομημένα ομόλογα και γι΄αυτό τα απαγόρευσαν. Ο ζωηρός διάλογός του με τον Ν. Χατζηνικολάου ήταν ο εξής:"..μόλις το πληροφορηθήκαμε, πήραμε μέτρα. Σταματήσαμε,απαγορεύσαμε προσωρινά τις επενδύσεις σε σύνθετα ομόλογα διότι δεν γνωρίζαμε ότι επένδυαν σε τέτοια ομόλογα...-Ο κ. Τσιτουρίδης το γνώριζε...-Εμείς δεν το γνωρίζαμε και το απαγορεύσαμε. Μαζί με τον κ. Τσιτουρίδη το απαγορεύσαμε.-Μαζί το απαγορεύσατε, αλλά εκείνος το γνώριζε... η αλήθεια είναι αυτή...-Όχι, την αλήθεια τη λέω εγώ...-Α, έχετε αυτό το αποκλειστικό προνόμιο ...-...γιατί είναι θέματα τα οποία εκ των πραγμάτων τα γνωρίζω καλύτερα από οποιονδήποτε άλλον..."Αυτά είπε στη συνέντευξή του. Λίγες ημέρες αργότερα -την Πέμπτη 26 Απριλίου- στην Επιτροπή της Βουλής, έλεγε εντελώς άλλα: "Υπάρχει παραπληρόφόρηση ότι τα Ταμεία δήθεν έχασαν λεφτά από τις επενδύσεις τους σε ομόλογα... Οι επενδύσεις είτε σε σύνθετα είτε σε απλά ομόλογα έχουν εγγυημένο κεφάλαιο". Αυτά δήλωνε στη Βουλή εκείνη την ημέρα. Υπερασπιζόταν τις επενδύσεις σε δομημένα ομόλογα, οκτώ μέρες αφότου τις είχε απαρνηθεί... Ηταν και η ημέρα που εξαπέλυσε στη Βουλή, στην ίδια συνεδρίαση, την επίθεση στο Press-gr ως "ανώνυμο συκοφαντικό blog" που δήθεν υπηρετεί το ΠΑΣΟΚ και τα συμφέροντα για να τον σπιλώσει.Εμείς να τον σπιλώσουμε; Μόνος του ...αυτοσπιλώνεται.

    Από τις 6 Οκτωβρίου:
    Μια ακόμα απόδειξη ότι λέει ψέματα: Το ρεπορτάζ της δημοσιογράφου Ρούλας Σαλούρου, στο οικονομικό site Capital.gr, που από τις 6 Οκτωβρίου 2006 έγραφε, με τον τίτλο "Δομημένα προϊόντα και στα Ασφαλιστικά Ταμεία!" ότι τα Ταμεία στρέφονται στα δομημένα και ότι υπάρχουν μεγάλοι κίνδυνοι σε αυτές τις τοποθετήσεις γιατί είναι σε "γκρίζα ζώνη".-

    Δομημένα προϊόντα και στα Ασφαλιστικά Ταμεία! 6/10/2006 10:03 Της Ρούλας Σαλούρου
    Την αγορά των ασφαλιστικών οργανισμών πολιορκούν το τελευταίο διάστημα -και πριν από τις διαστάσεις που έλαβε το θέμα της
    Αγροτικής- μεγάλοι χρηματοοικονομικοί όμιλοι, προκειμένου να πείσουν τα Διοικητικά Συμβούλια των Ταμείων να τοποθετήσουν μέρος των αποθεματικών τους σε δομημένα επενδυτικά προϊόντα (Structured Products). Σύμφωνα με πληροφορίες, υπάρχουν Ταμεία που έχουν ήδη τοποθετήσει μέρος της ρευστότητάς τους σε τέτοια προϊόντα που διαθέτουν στη χώρα μας εγχώριες τράπεζες.
    Το θεσμικό - νομοθετικό πλαίσιο που ισχύει για τις επενδύσεις των ασφαλιστικών οργανισμών δεν αναφέρεται ρητά στο εάν
    επιτρέπεται ή απαγορεύεται η επένδυση σε δομημένα προϊόντα. Σύμφωνα μάλιστα με στελέχη ασφαλιστικών ταμείων, τα Structured Products βρίσκονται σε "γκρίζα ζώνη". Από τη μία είναι θεμιτό να χρησιμοποιούνται από θεσμικούς επενδυτές όπως είναι τα
    ταμεία, στο πλαίσιο της αντιστάθμισης κινδύνου, προϊόντα εγγυημένου κεφαλαίου υψηλής απόδοσης, ενώ δεν τίθεται θέμα
    περιορισμών αφού αναφέρονται κυρίως σε ομόλογα. Από την άλλη θα πρέπει τα ταμεία, να έχουν τη δυνατότητα αξιολόγησης της
    πιστοληπτικής ικανότητας αυτού που δίνει την εγγύηση. Γιατί μπορεί εκδότης του ομολόγου να είναι τράπεζα, ή δημόσιο, μπορεί
    όμως να κρύβεται ένα Hedge Fund. Συνεπώς μια τέτοια επένδυση μπορεί να ενέχει τεράστιους κινδύνους. Σύμφωνα με πληροφορίες,
    τα συγκεκριμένα ασφαλιστικά ταμεία έχουν επενδύσει σε δομημένα προϊόντα εγγυημένου κεφαλαίου, τα οποία έχουν συγκεκριμένη
    χρονική διάρκεια και συγκεκριμένο σενάριο στο οποίο θα βασιστεί η απόδοση. Συνήθως η απόδοση είναι υψηλότερη από τον τόκο που θα κέρδιζε το ταμείο εάν αγόραζε κάποιο χρεόγραφο. Υπάρχει όμως και ο κίνδυνος, να μην εισπράξει οποιοδήποτε κέρδος, πέραν της επιστροφής κεφαλαίου. Και τότε οι απώλειες θα είναι δεδομένες αφού το ταμείο θα έχει χάσει τη "σίγουρη" απόδοση ενός ομολόγου συν τον πληθωρισμό. Το μεγαλύτερο όμως ρίσκο βρίσκεται κυρίως στην παθογένεια του ελληνικού συστήματος, στον τρόπο δηλαδή που τα ελληνικά ασφαλιστικά ταμεία επενδύουν τα αποθεματικά τους. Τα κριτήρια επιλογής των ΔΣ των ταμείων δεν εξασφαλίζουν κατ’ ανάγκη ότι τα μέλη τους έχουν γνώση και εμπειρία στη διαχείριση επενδύσεων, ενώ δεν είναι ξεκάθαρα πάντα τα κριτήρια με τα οποία καθορίζουν την επενδυτική τους πολιτική.Εκτός μάλιστα, από τις μη αποδοτικές επενδυτικές πολιτικές, στα εγχώρια ασφαλιστικά ταμεία συναντάμε φαινόμενα πλημμελούς οργάνωσης και ανυπαρξίας υποστηρικτικών υπηρεσιών. Έννοιες όπως back office και λογισμικό διαχείρισης επενδύσεων και κινδύνου είναι άγνωστες. Εάν η Τράπεζα της Ελλάδος, αναφερόμενη στην επένδυση ενός χρηματοοικονομικού ομίλου όπως είναι η Αγροτική, κάνει λόγο για ελλείψεις και αδυναμίες που παρουσιάζει το σύστημα ανάληψης επενδυτικών δραστηριοτήτων καιδιαχείρισης κινδύνων, τότε για τα Διοικητικά Συμβούλια των ασφαλιστικών ταμείων και τις Επενδυτικές Επιτροπές που συνήθως τις απαρτίζουν τα ίδια άτομα τα πορίσματα του μέλλοντος μπορεί να είναι ακόμη πιο ανησυχητικά. Να σημειωθεί ότι στην υπόλοιπη Ευρώπη οι επενδύσεις στα νέα αυτά προϊόντα είναι διαδεδομένες αλλά εκεί υπάρχουν και οι κατάλληλες υποδομές για την παρακολούθησή τους.- Πώς υποστηρίζει λοιπόν ότι δεν το ήξερε ο κ. Αλογοσκούφης, για τις επενδύσεις στα δομημένα ομόλογα, υπερηφανευόμενος κιόλας στον Ν. Χατζηνικολάου ότι λέει την αλήθεια μόνο αυτός;
    Εκτός κι αν έχει μπερδέψει την αλήθεια με το ψέμα. Και μην μας πει πάλι ότι τον ...συκοφαντούμε.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κυριακή 24 Οκτωβρίου 2004 - Αρ. Φύλλου 14298
    ΕΝΟΤΗΤΕΣ




    Το επταήμερο του Διόδωρου


    Τα μυαλά πάνω από τη σκούφια
    Από πού να προέρχεται το όνομα Αλογοσκούφης άραγε; Από πού κρατά η σκούφια τούτου του ονόματος; Είχαν άραγε σκουφιά κάποτε τα άλογα και οι μάστορες που τα έφτιαχναν λέγονταν αλογοσκούφηδες; Δεν αποκλείεται - μήπως όμως κάποιος πρόγονος μακρινός του υπουργού Εθνικής Οικονομίας, του Αλογοσκούφη του Απογραφικού, φορούσε σκούφο με «αφτιά» μακριά που κρέμονταν και τον έκαναν (τον σκούφο) να μοιάζει με άλογο και για τούτο τον ονόμασαν έτσι; Μήπως δεν έχει σχέση με το τετράποδο άλογο αλλά με το επίθετο άλογος, αυτός που δεν λογίζεται, δεν συλλογίζεται, δεν έχει νου και επομένως το αλογο-σκούφης δεν είναι τίποτα άλλο παρά συνώνυμο του κατά το κοινώς λεγόμενον «αυτός που έχει τα μυαλά πάνω από τη σκούφια του»;
    Το πιθανότερο, μου φαίνεται, ημερολόγιό μου• και εδώ έγκειται το δράμα μας: για να αποσείσει την κατηγορία ότι δεν έχει νου και λογισμό, ο υπουργός γλίστρησε σε άλλη σημασία το νόημα της λέξης και βάλθηκε να αποδείξει ότι είναι καλύτερος λογιστής από τους προκατόχους του Γιάννο Παπαντωνίου και Νίκο Χριστοδουλάκη - να αποδείξει ότι πράσινα άλογα ήταν οι στατιστικές τους. Και τον έφαγε το φίδι το κολοβό που το λένε Κομισιόν. Αυτόν, όχι τους Παπαντωνίου - Χριστοδουλάκη• διότι ξαφνικά ό,τι είχε γραφεί πρέπει να ξαναγραφεί. Για να έχει ο Αλογοσκούφης ο Απογραφικός τα βιβλία του καθαρά, έπρεπε να αρχίσει να μουντζουρώνει η Κομισιόν τα βιβλία της - τον μουντζώνεις ή δεν τον μουντζώνεις;
    Διότι, σκέπτονται με το δίκιο τους οι Κομισάριοι, αν κάθε κυβέρνηση χώρας της Ενωσης, για να βγάλει σκάρτη την προηγούμενη, κάθεται και αναδρομικά επανυπολογίζει τα δούναι-λαβείν της και μας λέει «αναθεωρούμε τα στοιχεία, αναθεωρήστε τα και εσείς», λίθος επί λίθου δεν θα μείνει. Θα είμαστε σε σχιζοφρενική κατάσταση, κάθε βεβαιότητα θα εκλείψει: το παρελθόν θα είναι συνεχώς μπροστά μας, έτοιμο κάθε στιγμή να αναθεωρηθεί - ουσιαστικά θα καταργηθεί η αρχή της αιτιότητας, θα βγαίνουμε κάθε στιγμή από τον αϊνστάνειο «κώνο του φωτός» που ορίζει στον χωροχρόνο παρελθόν και μέλλον και θα αλλάζουμε το παρελθόν κατά βούλησιν - κατά τη δύναμη της Βουλής μάλλον.
    Ετσι είναι, καρφάκι δεν καίγεται κανενός στις Βρυξέλλες ή αλλού αν τα ελληνικά δούναι-λαβείν ήσαν σωστά• η ταραχή που επικρατεί είναι ότι ο Απογραφικός διασάλευσε ανεπανόρθωτα τη συμπαντική τάξη. Και οι ταραχοποιοί πρέπει να τιμωρούνται.
    Τερτίπια έμπειρων στατιστικολόγων
    Είχε διανοηθεί τις τρομερές επιστημολογικές συνέπειες της χειρονομίας του ο δυστυχής Απογραφικός; Αν έχει το μυαλό εκεί που δηλώνει το επώνυμο, πού να τις διανοηθεί• μου φαίνεται όμως ότι δεν ήταν απολύτως δική του ιδέα η επιχείρηση «καθαρά βιβλία» - πού να τα ξέρει όλα αυτά τα λογιστικά τερτίπια των στατιστικολόγων, αν οι δαπάνες για εξοπλισμούς καταγράφονται άμα τη παραγγελία ή άμα τη παραλαβή και ότι αυτό μπορεί να φέρει τα πάνω κάτω στη συμπαντική τάξη; Ο πεπειραμένος, διότι επί κυβερνήσεως Μητσοτάκη είχε την ίδια θέση, γενικός γραμματέας της ΕΣΥΕ Μανόλης Κοντοπυράκης πρέπει να την έκανε τη δουλειά - έτσι μου φαίνεται.
    * Οταν σε λένε Κοντοπυράκη, είναι χειρότερο από το να σε λένε Αλογοσκούφη - εν τη εννοία του τι πρέπει να αποδείξεις σχετικά με το όνομά σου. Ακου «Κοντοπυράκης»• χιλιάδες ετυμολογίες που δημιουργούν συμπλέγματα μπορεί κανείς να σκεφθεί. Επιπλέον ο κύριος γενικός γραμματεύς δηλώνει «καθηγητής πανεπιστημίου» και ουδείς γνωρίζει σε ποιο πανεπιστήμιο διδάσκει - εκτός από τον ίδιο πιθανόν.
    * Και ήταν ευγενής, προσηνής, συμπαθής και καλλιεργημένος ο Απογραφικός• αλλά είναι σκληρή η πολιτική, σε κάποιον πρέπει να φορτώσει το μπάχαλο ο Καραμανλής - και μου φαίνεται πως αυτός δεν θα είναι ο καθηγητής Κοντοπυράκης.
    * Κατά τα άλλα, πλην της απογραφικής αναταραχής, συνεχίζεται και στα σχολειά η ταραχή με το γνωστό ανά έτος πρόβλημα των σημαιοφοριών, ημερολόγιό μου. Καλά τα λέει η υπουργός Παιδείας - αλλά δεν θα έπρεπε να μοιραστούν και μερικές αποβολές στους μαθητές που καθυβρίζουν μπροστά στις κάμερες τους συμμαθητές τους; Και δεν την πολυκαταλαβαίνω την αγαπημένη της φράση που την επαναλαμβάνει μονίμως ως ρεφρέν τραγουδιού, ότι «η σημαία τιμά τον φέροντα και όχι ο φέρων τη σημαία». Τι θα πει αυτό; Οτι δεν έχει ανάγκη η Ελλάς, δεν ενδιαφέρεται να την τιμούν οι μετανάστες; Πολύ αλαζονικό μού μοιάζει - αλλά μπορεί να είναι και κάτι βαθύτερο που εγώ δεν το καταλαβαίνω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. 24 Ιουνίου 2007



    www.servitoros.gr / Έντυπα / Συνδικαλιστική / Ιανουάριος 2006 /



    Εφημερίδα
    Συνδικαλιστική
    Δημοσιογραφική παρέμβαση εργαζομένων ΟΤΕ Δυτικής Ελλάδας & Εύβοιας.
    Επικοινωνία με την εφημερίδα:
    Ζήσης Σπύρου (zisspy@mycosmos.gr) και Χρήστος Βανδώρος (vandx@mail.gr)

    ,
    ****
    Το όνειρο ενός αγχωμένου οικονομικά μισθωτού
    Τον τελευταίο καιρό έβλεπα συχνά το ίδιο Όνειρο.
    Ονειρεύομαι ότι είμαι σε ένα χωράφι στην τσέπη μου έχω σπόρους καλαμποκιού και λίγους λίγους προσπαθώ με τα χέρια μου να τους φυτεψω. Εκεί που είμαι σκυφτός ακούω ξαφνικά από το βάθος του χωραφιού καλπασμό άλογου και βλέπω ένα κάτασπρο άλογο να έρχεται αφηνιασμένο προς το μέρος μου τρομαγμένος προσπαθώ να φύγω από το δρόμο του το άλογο έρχεται μπροστά μου σηκώνετε στα πίσω πόδια και είναι έτοιμο να με κτυπήσει βάζω το χέρι μου στην τσέπη πιάνω όσους σπόρους μου έχουν απομείνει και προτείνω το χέρι μου προς το μέρος του αυτό σκύβει ηρεμεί τους τρώει και μετά φεύγει καλπάζοντας από εκεί που ήλθε.
    Πρόσφατα ταξίδεψα στο χωριό καταγωγής μου στην Ορεινή Φθιώτιδα.
    Το βράδυ που κοιμήθηκα ξαναείδα ακριβώς το ίδιο Όνειρο ξυπνώντας το πρωί και πίνοντας καφέ διηγήθηκα στην μητέρα μου το όνειρο λέγοντας της ότι κάτι κακό θα μου συμβεί.
    Η γριά μητέρα μου γέλασε και μου λέει.
    Αι πιδάκιμ μην ανησυχείς ου Αλουγουσκούφς ίν (είναι).
    Τι λες καλέ μάνα τι δουλειά έχει ο Αλογοσκούφης με το Όνειρο το λες αυτό αστεία επειδή είδα άλογο στον ύπνο μου.
    Όχι γυούλιμ (γιε μου) θα στου ηξιγήσου τώρα.
    Τα σπόρια πούχις στις τσέπες ίν ου μισθός που κάνοντας οικονομία να βγάλς του μήνα αλλά κι να σμιν κι κατ (αλλά και να σου μείνει κάτι)για να καλυτηρέψ τη ζουής (τη ζωή σου)να σπίρς (να σπείρεις) αυτό του άσπαρτου χουράφ που ίδις (είδες).
    Του άλογου απ στρώει στ σπόρους είναι οι αυξήσεις που ρχοντε σι ούλα τα πράγματα και που δεν μπουρείς να κάνς τίποτα σαρπάζουν τα λεφτά μι του έστ θέλου κι μη την άδεια του Αλουγουσκούφ.
    Το Όνειρο λοιπόν δεν ιν μουνάχα κακό για σένα αλλά για ούλους τους μισθουτούς, τους αγρότες τους εργατές.Αν σι άφνε να σπίρς και να θιρίις (να σπείρεις και να θερίσεις)τότε κι συ θάχις πλιότερους σπόρους και του άλογου θαταν χορτάτου και δεν θα αγρίευε.
    Αυτοί όμως στα πέρν μι του ζόρ γιατί πνάει (πεινάει) του άλογου γιατί τα φάγαν άλλοι που τώρα τους λεν διαπλεκόμενους και Ολυμπιάδα και τόσα αλλά που ακούμι κι του μπιζαχτάρ (ταμείο) ιν άδειου.
    Αιντι μη στεναχωριέσαι δεν είναι τίποτα.
    Έτσι απλά η μάνα μου εξήγησε το Όνειρο.
    Το βράδυ που κοιμήθηκα ξαναείδα το ίδιο Όνειρο με μια διαφορά το άλογο ήλθε πάλι αγριεμένο αλλά φορώντας στο κεφάλι του ένα μπλε σκουφί.
    Γ. Καλαντζής - Σύρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΓΙΑ ΤΟ ΚΚΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΠΙΖΝΕΣ ΤΟΥ ΜΕ ΤΗ Ν.Δ
    ==============

    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ Η Ο ΚΟΚΚΑΛΗΣ !!! ΑΥΤΟΣ Ο ΑΝΕΚΔΙΗΓΗΤΟΣ ΖΟΥΡΑΡΗΣ - Ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΑΚΟΣ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ-ΣΥΓΚΛΙΝΟΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΡΑΠΕΖΙΟΣ - ΠΟΥ ΕΠΑΙΞΕ ΤΟ ΡΟΛΟ ΜΕΣΑΖΟΝΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΘΕΡΜΑΝΘΟΥΝ ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΚΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ-ΜΗΤΣΟΤΑΚΙΚΗΣ Ν.Δ.- ΑΥΤΟΣ ΛΟΙΠΟΝ Ο ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣ ΒΡΕΘΗΚΕ ΝΑ ΕΧΕΙ:
    1. ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΟΠΟΥ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΤΗΣ ΖΟΥΝ ΤΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΜΕΣΑΙΩΝΑ.

    2. ΜΕΤΟΧΕΣ ΣΕ ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΚΑΙ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΗΣ Β. ΕΛΛΑΔΟΣ.
    ΠΩΣ ΤΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕ ΜΕΣΑ ΣΕ 2 ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ??
    (ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΑΣ ΠΟΥΛΑΕΙ ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΗΘΙΚΟΛΟΓΙΑ. ΞΕΡΕΙ ΛΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΠΑΥΛΟΥ ΑΠ'ΕΞΩ) Ο ΞΕΓΑΝΩΤΟΣ ΤΕΝΕΚΟ-ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ)

    ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ Η ΚΥΡΙΑ ΚΑΝΕΛΗ -ΕΠΙΣΗΣ ΜΕΣΑΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΗ Ν.Δ. ΒΡΕΘΗΚΕ ΜΕ ΜΠΙΖΝΕΣ-ΕΞΟΧΙΚΑ Κ.ΛΠ. ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΜΕΝΗ ΤΟΥ ΕΜΦΙΕΤΖΟΓΛΟΥ (ΜΕΓΑΛΟΕΡΓΟΛΑΒΟΥ).

    ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ-ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΩΗ (???) ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΚΕ - Ο ΜΠΕΖΑΣ. !!!!!!!!

    ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ ΤΟΥ ΚΚΕ. Η ΑΛΕΚΑ ΔΙΕΓΡΑΨΕ ΤΟ ΜΗΤΣΟ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟ ΜΟΛΙΣ ΑΥΤΟΣ ΕΙΔΕ ΤΑ ΚΡΥΦΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΣΣΟΥ.

    ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΜΑΦΙΑ ΜΕ ΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΓΙΑ ΤΟ ΚΚΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΠΙΖΝΕΣ ΤΟΥ ΜΕ ΤΗ Ν.Δ (2)
    ==============

    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ Η Ο ΚΟΚΚΑΛΗΣ !!! ΑΥΤΟΣ Ο ΑΝΕΚΔΙΗΓΗΤΟΣ ΖΟΥΡΑΡΗΣ - Ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΑΚΟΣ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ-ΣΥΓΚΛΙΝΟΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΡΑΠΕΖΙΟΣ - ΠΟΥ ΕΠΑΙΞΕ ΤΟ ΡΟΛΟ ΜΕΣΑΖΟΝΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΘΕΡΜΑΝΘΟΥΝ ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΚΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ-ΜΗΤΣΟΤΑΚΙΚΗΣ Ν.Δ.- ΑΥΤΟΣ ΛΟΙΠΟΝ Ο ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣ ΒΡΕΘΗΚΕ ΝΑ ΕΧΕΙ:
    1. ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΟΠΟΥ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΤΗΣ ΖΟΥΝ ΤΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΜΕΣΑΙΩΝΑ.

    2. ΜΕΤΟΧΕΣ ΣΕ ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΚΑΙ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΗΣ Β. ΕΛΛΑΔΟΣ.
    ΠΩΣ ΤΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕ ΜΕΣΑ ΣΕ 2 ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ??
    (ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΑΣ ΠΟΥΛΑΕΙ ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΗΘΙΚΟΛΟΓΙΑ. ΞΕΡΕΙ ΛΕΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΠΑΥΛΟΥ ΑΠ'ΕΞΩ) Ο ΞΕΓΑΝΩΤΟΣ ΤΕΝΕΚΟ-ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ)

    ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ Η ΚΥΡΙΑ ΚΑΝΕΛΗ -ΕΠΙΣΗΣ ΜΕΣΑΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΗ Ν.Δ. ΒΡΕΘΗΚΕ ΜΕ ΜΠΙΖΝΕΣ-ΕΞΟΧΙΚΑ Κ.ΛΠ. ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΜΕΝΗ ΤΟΥ ΕΜΦΙΕΤΖΟΓΛΟΥ (ΜΕΓΑΛΟΕΡΓΟΛΑΒΟΥ).

    ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ-ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΩΗΝ (???) ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΚΕ - Ο ΜΠΕΖΑΣ. !!!!!!!!

    ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ ΤΟΥ ΚΚΕ. Η ΑΛΕΚΑ ΔΙΕΓΡΑΨΕ ΤΟ ΜΗΤΣΟ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟ ΜΟΛΙΣ ΑΥΤΟΣ ΕΙΔΕ ΤΑ ΚΡΥΦΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΣΣΟΥ.

    ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΜΑΦΙΑ ΜΕ ΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ.

    ΥΓ. ΤΟ ΟΤΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙ ΚΑΙ Ο ΦΑΙΔΡΟΤΑΤΟΣ ΠΑΓΚΑΛΟΣ-ΔΕΝ ΜΕΙΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΝ ΓΕΝΕΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΚΚΕ. ΑΛΛΩΣΤΕ Η ΚΛΕΙΣΤΗ ΙΕΡΑΡΧΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΣΣΟΥ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΕΝΑ 5-7% ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΛΟΥΤΙΖΕΙ ΔΟΥΛΕΥΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ.

    ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΚΚΕ ΕΤΣΙ ΕΞΗΓΕΙΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΣΙΜΟ-ΕΝΩ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΕΧΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΔΙΚΗΟ ΜΕ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ.

    ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΤΟ ΚΚΕ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ Ο ΚΑΤΑΛΥΤΗΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΠΡΟΔΟΣΙΩΝ. ΚΑΙ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΒΓΑΛΕΙ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. 10.05 μμ
    --
    ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ .
    ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΤΗΘΟΥΝ ΚΡΕΜΑΛΕΣ.
    ΚΑΙ ΚΑΜΜΙΑ 50ΡΙΑ ΠΑΣΟΚΙΑ ΘΑΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΑΝ "ΑΠΑΓΧΟΝΙΣΘΕΙ"..

    ΧΩΡΙΣ ΟΙΚΤΟ.
    ΤΡΑΒΑΣ ΤΟ ΣΚΟΙΝΙ ΚΑΙ ΑΙΩΡΕΙΤΑΙ Ο ΤΑΔΕ ΣΙΧΑΜΕΝΟΣ ΠΑΣΟΚΟΣ.

    ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΞΕΜΠΛΕΞΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ,ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΥΡΙΩΤΕΡΟ ΘΑ "ΕΙΧΑΝ ΣΦΙΞΕΙ ΟΙ ΚΩΛΟΙ" ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΠΑΣΟΚΩΝ.

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΚΥΡΙΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. {""""Αλλά η κυβέρνηση, ξέρετε, θέλει να ξεχάσουμε, θέλει να ξεχάσουμε ότι έχει στόχο την οικοπεδοποίηση όλων των ακτών της χώρας μας""".
    Η ΑΝΩΤΕΡΩ ΔΗΛΩΣΗ ΕΓΙΝΕ ΣΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΑΚΗ. Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΟΜΩΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΟΥΤΣΟΓΙΩΡΓΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΙΝ ΑΠΟ 10ΕΤΙΕΣ ΣΤΗΝ ΑΛΜΥΡΗ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΙΣ ΒΙΛΕΣ ΤΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. 11.39

    σΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΚΥΡΙΕ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΜΑΛΑΚΑΣ.
    ΑΛΛΑ ΤΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΡΗΜΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΗΣ ΡΗΓΙΛΛΗΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥ ΚΟΥΤΣΟΥΣ,ΣΤΡΑΒΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΗΡΟΥς ΤΟΥΣ ΜΑΖΕΥΕΙ ΚΑΙ ΠΡΟΚΟΠΗ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙ.
    ΚΑΠΟΤΕ ΘΑ ΜΑΘΕΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΓΚΕΜΠΕΛΙΖΕΤΕ ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ.
    ΑΝΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΕΚΛΟΓΕΣ ΝΑ ΦΥΓΕΙ Η ΧΟΛΕΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. O Kostas Karamanlis odigei tin ND se mia deyteri megali niki!Opos sas eixa pei ta teleytaia stoixeia edeixnan diafora 2,5-4,5% alla tora meta k tin akoma megaliteri sispirosi giro apo to prosopo tou logo tou poli petiximenou sinedriou i niki tha nai sintriptiki!To pio pithano einai na plisiasei tin diafora ton eklogon tou 2004.Laiki entoli gia allages k metarrithmiseis!se ligo kairo tha sas pote tha ginoun oi ekloges...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ρε παιδιά υπάρχει άνθρωπος, έστω αριστερός, που να συμπαθεί τον κομπλεξικό Αλαβάνο; Τόσα χρόνια έζησε στο εξωτερικό (με λεφτά του Ελληνικού Κράτους) σε κοινωνίες πιο οργανωμένες και πολιτικά και πολιτιστικά πιο ανεπτυγμένες από την Ελληνική, δεν είδε και δεν έμαθε τίποτε;
    Μα τόσο κόμπλεξ πια με την μεγαλοαστική καταγωγή του που τον έχει φέρει να είναι ο πιο πλούσιος βουλευτής του Ελληνικού Κοινοβουλίού; Άσε μας ρε Αλαβάνε, και με το καλό στο ΠΑΣΟΚ να βολευτείς (πολιτικά) και σύ όπως η συντρόφισσα (και προκατοχός σου) Δαμανάκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. For Masturbator drakos 1:28
    Θυμάστε, άραγε, τον «παπαγάλο» του Ζαχαρία Παπαντωνίου; Τον ποιητή που διδασκόμαστε στην παιδική λογοτεχνία;
    Σαν έμαθε τη λέξη «καλησπέρα»
    ο παπαγάλος, είπε ξαφνικά:
    «Είμαι σοφός, γνωρίζω ελληνικά.
    Τι κάθομαι εδώ πέρα;»
    Την πράσινη ζακέτα του φορεί
    και στο συνέδριο των πουλιών πηγαίνει,
    για να τους πει μια γνώμη φωτισμένη.
    Παίρνει μια στάση λίγο σοβαρή,
    ξεροβήχει, κοιτάζει λίγο πέρα,
    και τους λέει «καλησπέρα»!
    Ο λόγος του θαυμάστηκε πολύ.
    Τι διαβασμένος, λένε, ο παπαγάλος!
    Θα ναι σοφός αυτός πολύ μεγάλος,
    αφού μπορεί και ανθρώπινα μιλεί.
    Απ τις Ινδίες φερμένος, ποιος το ξέρει
    πόσα βιβλία μαζί του να χει φέρει,
    με τι σοφούς εμίλησε, και πόσα
    να ξέρει στων γραμματικών τη γλώσσα!
    «Κυρ παπαγάλε, θα 'χουμε την τύχη
    ακούσουμε τι λες και παρά πέρα;»
    Ο παπαγάλος βήχει, ξεροβήχει...
    μα τι να πει; Ξανάπε «καλησπέρα»!!
    Πάσα ομοιότητα του συμπαθούς «παπαγάλου» με τις ομιλίες του πρωθυπουργού μας στο Συνέδριο της ΝΔ μόνο... συμπτωματική δεν είναι!
    Γιατί τι νόημα έχουν οι αναφορές του κ. Καραμανλή στις μεταρρυθμίσεις, όταν η πλειονότητα από τις κινήσεις που έκανε ήταν «φο». Και προς αντιδραστική κατεύθυνση, με ζημιωμένη την πλειονότητα του πληθυσμού;
    Τι νόημα έχουν οι αναφορές του στον μεσαίο χώρο όταν -όπως δείχνουν και οι δημοσκοπήσεις- τοποθετείται ο ίδιος από τους πολίτες όλο και περισσότερο στο δεξιό άκρο του πολιτικού σκηνικού; Και τι νόημα έχουν οι αναφορές του κατά της πόλωσης, όταν ο ίδιος είναι ένας... εμπρηστής, ένας... εκτελεστής, όπως μεταφορικά τον αποκάλεσε ο πρόεδρος του ΣΥΝ Αλέκος Αλαβάνος;
    Γι' αυτό και ο πρωθυπουργός... «βήχει ξεροβήχει, μα τι να πει; Ξανάπε «καλησπέρα»!!

    ‘’PASOK poisonous’’

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Κυριαρχούν παντού η προχειρότητα και η ανευθυνότητα, προπαντός στην εκτέλεση έργων, τα οποία εγκαινιάζονται για να εγκαινιαστούν λόγω της προεκλογικής περιόδου που διανύουμε.
    Αφού τα κατάφερε στα μεγάλα έργα η κυβέρνηση της επανίδρυσης του κράτους -του κομματικού, βεβαίως- ο πρωθυπουργός ζήτησε από τους υπουργούς του χθες να ασχοληθούν και με τα καθημερινά προβλήματα των πολιτών. Είναι τυχαίο, άραγε, που τους θυμήθηκε τώρα τους πολίτες, δηλαδή στην προεκλογική περίοδο; Κι αν θυμηθούν και οι πολίτες την ανοργανωσιά και τις πυρκαγιές;
    ‘’PASOK poisonous’’

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση