GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

"Ούτε ο μεγαλύτερος εγκληματίας να ήμουν..."

Η απίστευτη ταλαιπωρία ενός επαγγελματία, με την ΚΕΔ και την Αστυνομία, στη Γλυφάδα... ο Του Σπήλιου Βασιλόπουλου Αγαπητό PRESS-GR, Είμαι έν...

Η απίστευτη ταλαιπωρία ενός επαγγελματία, με την ΚΕΔ και την Αστυνομία, στη Γλυφάδα...
ο
Του Σπήλιου Βασιλόπουλου

Αγαπητό PRESS-GR,
Είμαι ένας νομοταγής πολίτης που ουδέποτε έδωσα αφορμή με οποιαδήποτε αντικοινωνική
συμπεριφορά . Η ασκούμενη μάλιστα από πολλά χρονιά στη Γλυφάδα επαγγελματική μου δραστηριότητα θα μου επιτραπεί να πω ότι εμπεριέχει μια μορφή κοινωνικού χαρακτήρα αφού προσφέρει καθημερινά χαρά και ψυχαγωγία σε μικρά παιδιά του τόπου και στην νεολαία που τόσο έχουν ανάγκη στις μέρες μας. Είμαστε το λούνα παρκ των παιδικών χρονών πολλών και σπουδαίων σήμερα γλυφαδιωτών που έχουν συνδέσει την παρουσία μας μονό με ευχάριστες αναμνήσεις και αναπολήσεις. Αν ληφθεί δε υπόψη ότι η επιχείρηση μου προσφέρει καθημερινά εργασία σε 60 οικογένειες οι οποίες έχουν μείνει χωρίς δουλειά και ότι διαμορφώσαμε, με δικά μας έξοδα και μόνο, ένα κομμάτι της παραλίας που ήταν σκουπιδότοπος (φωτογραφικό υλικό του χώρου υπάρχει στο αρχείο μου) και εντελώς αδιαμόρφωτος για να εγκαταστήσουμε την επιχείρηση μας -και με υψηλότατο μίσθωμα μηνιαίως- τότε σίγουρα ο ρόλος μας θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί και κοινωνικός.
Σας κάνω γνωστό ότι η μίσθωση του χώρου όπου λειτουργεί το λουνα παρκ μου έληγε, κατά το τυπικό του μισθωτηρίου μου, με την ΚΕΔ, τον Δεκέμβριο του 2004. Επίσης ακόμη ότι εκτός από τη δική μου μίσθωση και οι μισθώσεις όλων των καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος που βρίσκονται στη Γλυφάδα και ανήκουν στην ΚΕΔ έληξαν ομοίως μέχρι και πριν από λίγους μήνες. Πρέπει να ξέρετε ότι όλες αυτές οι επιχειρήσεις είμαστε σε αναμονή για το εάν η ΚΕΔ θα παρατείνει, συμφωνά με το Προεδρικό Διάταγμα που έχει εκδοθεί, η όχι. Μήνες πριν λήξει η μίσθωση μου είχα κατάθεση αίτηση της ΚΕΔ με την οποια ζητούσα ν’ αποφασίσει αν θα μου παρατείνει τη μίσθωση ή όχι και επειδή αδιαφορούσε αναγκάστηκα (πριν τη λήξη της μίσθωσης) να της αποστείλω το αίτημά μου και με εξώδικη Δήλωση.
Καταλαβαίνετε ότι το μέγεθος της επιχειρήσεώς μου και ο αριθμός των ατόμων που απασχολεί δεν μπορούν να αντιμετωπιστούν στη λογική του «τα μαζεύουμε και φεύγουμε» σε μία ημέρα.
Τελικά, αναγκαστήκαμε να καταφύγουμε στη δικαιοσύνη για να αποφανθεί ότι η μίσθωσή μας θεωρείται και είναι εμπορική και ανεξάρτητα αν τυπικά έχει συμφωνηθεί η λήξη της για το Δεκέμβριο του 2004 αυτή λήγει στην πραγματικότητα το 2012. Ομως, φαίνεται ότι αποτελούμε καλό σάκο για μποξ σε όσους αρέσει να παίζουν παιχνίδια σε βάρος μας. Η ΚΕΔ κατά παράβαση κάθε έννοιας χρηστής διοίκησης δεν συνήρχετο ν’ αποφασίσει εάν θα παρατείνει μαζί μου τη μίσθωση του χώρου (κάτι που έκανε όμως με όλα τα καταστήματα της παραλίας) και ενώ με κρατούσε σε εκκρεμότητα και αναμονή έκανε καταγγελίες στο Δήμο και προς την αστυνομία ερωτώμενη δήθεν για ποιο λόγω μου επιτρέπει να λειτουργώ «χωρίς άδεια λειτουργίας». Το σε βάρος μου παιχνίδι είναι: ο μεν Δήμος να λέει «δε σου παρατείνω τη μίσθωση γιατί δεν έχεις άδεια λειτουργίας». Και βέβαια αυτή η απαράδεκτη για κράτος δικαίου μεταχείριση συνοδεύεται από διαρκή σφραγίσματα της επιχείρησής μου λόγω δήθεν ανυπαρξίας άδειας.
Αντιλαμβάνεσθε βεβαίως ότι αν φύγει η επιχείρησή μου από τη θέση που βρίσκεται, δεν θα παραμείνει ανενεργός ο χώρος της, αφού πολλοί επιχειρηματίες που τη θεωρούν «φιλέτο» για άλλου είδους επιχειρήσεις δεν θα περιορίσουν τις προσφορές τους προς την ΚΕΔ. Αυτό όμως είναι μεν ένα άλλο θέμα, αλλά αρκετά σοβαρό ώστε να έχει άποψη και η Αστυνομία για το σε τι προορίζεται να μετατραπεί ο χώρος επί τυχόν αναχωρήσεως μου.
Oλη αυτή η εισαγωγή, δεν έγινε για να εκφράσω απλά σε κάποιον τα δίκαιά μου. Στις 18-11-2005 δικάστηκε στο Πρωτοδικείο Αθηνών η πιο πάνω υπόθεσή μου εναντίον της ΚΕΔ.

Είμαι σίγουρος ότι η δικαιοσύνη θα αναγνωρίσει ότι η μίσθωσή μου είναι εμπορική και ότι ισχύει μέχρι το έτος 2012. Ενόψει αυτής της σχεδόν βεβαιότατης έκβασης οι εναντίον μου κινήσεις επιταχύνθηκαν και στις 9-12-2005 η επιχείρησή μου σφραγίστηκε και μάλιστα χωρίς προηγούμενη ενημέρωσή μου, όπως απαιτεί ο νόμος, από τη Δημοτική Αρχή της Γλυφάδας.
Το εκπληκτικό είναι ότι αμέσως μετά τη νομικά παράνομη σφράγιση της επιχείρησής μου, η μεγαλύτερη δύναμη του αστυνομικού τμήματος με την παρουσία και αυτοκινήτου της Άμεσης Δράσης εγκαταστάθηκε ημέρα και νύχτα στην είσοδο της επιχείρησής μου για να «διασφαλίσει την απόφαση σφράγισης» μήπως και τυχόν την παραβίαζα. Σε τέτοιας έκτασης προληπτικές ενέργειες δεν θυμάμαι να έχει επιδοθεί η Αστυνομία μας στο παρελθόν, αλλά και όταν ακόμη το έχει επιχειρήσει έχει γίνει με άκρα διακριτικότητα και σεβασμό της προσωπικότητας του υπόπτου.
Σ’ εμένα, στα τέκνα μου και στους υπεύθυνους συντήρησης των μηχανημάτων της επιχείρησης απαγορεύτηκε από εσάς ακόμη και η είσοδος τους στο χώρος της επιχείρησης. Από την άλλη πλευρά, πληρώνω ενοίκια (καθώς τα ημερομίσθια των υπαλλήλων) για κάθε ημέρα που είναι κλειστή η επιχείρηση χωρίς να κάνω τη νόμιμη χρήση της. Ούτε και ο μεγαλύτερος εγκληματίας να ήμουν. Οι ανύποπτοι πελάτες μου που επισκέπτονται το χώρο συνδέουν την παρουσία σας με απίθανες και τρομερές υποθέσεις. Το μόνο που δεν μπορούν να σκεφτούν είναι ότι «φυλάσσεται ο χώρος για να μη τυχόν παραβιάσει».
Θεωρώ ότι αυτή η προσβλητικότατη «προληπτική» απαγόρευση που υπερβεί το μέτρο έχει θίξει θεμελιώδη δικαιώματά μου. Θεωρώ ότι έχουν υπερβεί τα όρια δικαιοδοσίας τους, έστω και αν ενδεχομένως εκτελουν εντολές ανώτερων τους στους οποίους θα πρέπει κάποιος να υπενθυμίσει ότι δεν εφαρμόζουν πλέον και εκτελούν απλά την ελληνική νομοθεσία με ελληνικά δεδομένα. Θα πρέπει να αντιληφθούν ότι αυτό το μικρό πλέον κομματάκι γης αποτελεί προέκταση της Ευρώπης και διέπεται και από τους δικούς της νόμους και αξίες, τις οποίες και προστατεύει.
Σε προηγούμενα έγγραφα που έστελνε το αστυνομικό τμήμα προς το Δήμο Γλυφάδας έχει γίνει μνεία των διατάξεων του νόμου που ισχύουν για τα Λούνα Παρκ, που δεν είναι υγειονομικού ενδιαφέροντος και συνεπώς γνωρίζουν ότι δεν υπάρχει απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου που ν’ αποφάσισε τη σφράγιση της επιχείρησής μου. Πάραυτα έχουν την πολυτέλεια να διαθέτουν ένα μεγάλο αριθμό της δύναμής τους για να προστατεύσουν μία σε γνώση τους παράνομη ενέργεια με το να περιφρουρούν προληπτικά ένα χώρο μη και τυχόν διαπραχθεί αδίκημα. Η προσβολή στο πρόσωπό μου είναι ανεπίτρεπτη και την ευθύνη τη φέρει προσωπικά ο διοικητής τμήματος Γλυφάδας .
Σας θέτω υπόψη όμως και την έκταση των άλλων ζημιών που με βεβαιότητα θα υποστώ από την ανωτέρω παράνομη απαγόρευσή να εισέλθω εγώ και οι τεχνικοί μου στην επιχείρησή μου, που θεωρείται και είναι από το νόμο υπαίθρια και συνεπώς ελεύθερης πρόσβασης ( η σφράγιση αποβλέπει στην απαγόρευση της λειτουργίας και όχι στην απαγόρευση επίσκεψης της επιχείρησης μου).
Η απαγόρευση προσβάσης στα Φαξ και τα e-mail της επιχείρησης μου που έρχονται καθημερινά σφραγίζοντας παράνομα και τοποθετώντας περιπολικό στην είσοδο του λουνα παρκ με παρουσία φρουρών θεωρώ ότι είμαι αν μη τη άλλο υπερβάλλων ζήλος για μια επιχείρηση λουνα παρκ που νόμιμα λειτουργεί στη Γλυφάδα για πολλά χρονιά.

24 σχόλια

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΕ, ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΑΪΤ. ΕΙΣΤΕ ΑΛΗΤΑΡΑΔΕΣ. ΘΑ ΣΑΣ ΠΗΔΗΞΕΙ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΛΑΜΟΓΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Επιτελους…..Καιρος ηταν να διαγραφουν τα βλακωδη λεγομενα από ένα ανθρωποειδες…Βεβαια είναι γνωστο ότι η Ρηγιλλης τους πληρωνει ολους αυτους, με σκοπο να ευτελιζει κάθε σοβαρη προσπαθεια παραπληροφορησςΔεν θα της περασει όμως.Ειμαστε εδώ και δειχνομε το δρομο της αληθειας και της σωστης πληροφορησης.Αυτος είναι ο δρομος που το ΠΑΣΟΚ και ο ΓΑΠ επιδιωκουν να κανουν γνωστο σε ολους τους Ελληνες για να τους δωσουν τη ψηφο τους στις επερχομενες εκογες και να τερματισθει η θλιβερη παρανθεση της πιο χειροτερης κυβερνησης που ειχαμε ποτε.
    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. 1,32, Φίλε Babi κατάλαβες τι έγραψες;
    "...Η Ρηγιλλης τους πληρωνει ολους αυτους, με σκοπο να ευτελιζει κάθε σοβαρη προσπαθεια παραπληροφορησς..."

    Ασχετα με το ποιός και αν τους πληρώνει, η σοβαρή προσπάθεια ...παραπληροφόρησης προφανώς γίνεται και από σένα έτσι δεν είναι;
    Όταν θες να πληροφορήσεις πολύ το κοινό σου τότε το παραπληροφορείς.

    Αστειεύομαι. Αλλά ξεκόλλα λίγο. Ξέφυγε λίγο την σκέψη σου. Δεν προσφέρεις έτσι τίποτα. Πίστεψέ με.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπητε κυριε Βασιλη.
    Σε θεωρω ανθρωπο ευπρεπη και νοημωνα.Αληθεια πιστευεις ότι υπαρχει σημερα άλλος κομματικος σχηματισμος εκτος του ΠΑΣΟΚ που να μπορει να βγαλει τη χωρα από το αδιεξοδο και την οπισθοδρομιση που την εχει οδηγησει η διακυβερνηση των «σεμνων και «ταπεινων»?
    Αληθεια πιστευεις ότι υπαρχει άλλος πολιτικος αρχηγος εκτος του ΓΑΠ που να μπορεσει με σωφροσυνη, μετρο και δημοκρατικο τροπο να ηγηθει της πατριδος μας για να βρει τη θεση που της αξιζει στη διεθνη κοινωνια?
    Δυστυχως μετα δεδομενα που υπαρχουν δεν υπαρχει άλλος.Αυτο συναγεται αβιαστα και χωρις κοματικους φανατισμους και είναι πιστη μου και πιστευω ότι αυτό γινεται κάθε μερα αποδεκτο ολων και πιο πολλων Ελληνων.
    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλα τα λες ρε μαγκα.
    με συμβολαιο πρεπει να την επεσε,
    στην ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ,ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ,ΝΙΚΟ
    ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟ.
    ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΝ ΠΕΦΤΕΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ.
    μαλλον τον εκβιαζει για τον διαγωνισμο του οπαπ..κοκκαλης.
    γιατι ομως εκβιαζει τον προεδρο του αρειου παγου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ρε μαλακες μην τα βαζεται με τον τριανταφυλοπουλο.
    εχει με την συνεργασια της ΚΥΠ.
    φακελωσει ολη την ελλαδα.
    δεν ειναι τυχαιος.
    εχει καλυψει.
    γιαυτο δεν φοβαται να τα βαλει με ολους .οσο ψηλα και αν βρισκονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. μαλλον το λαμογιο ο μακης.
    αναλαμβανει ειδικη αποστολη τωρα.
    θα στοχοποιει καποιον.
    και μετα θα αναλαμβανουν.
    οι δηθεν αριστεροι τρομοκρατες.
    στην πραγματικοτητα με συμβολαιο.
    ποινικοι επι πληρωμη να εκτελουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. τωρα το καταλαβατε μαλακες οτι στηνεται σκηνικο νεας τρομακρατιας.
    θα την πουλησουν σαν αριστερη.
    αλλα θα ειναι με συμβολαια.
    με ποινικους η με εισαγωγες ξενων
    εκτελεστων.
    ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΟΝΟ.
    ΙΣΛΑΜΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΣΧΙΣΤΙΚΗ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ.
    Η ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΤΕΛΕΙΩΣΕ.
    βεβαια οι μαλακες αγαθομουνηδες δεξιοι θα την θεωρησουν ΑΡΙΣΤΕΡΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ
    ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ.

    ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΙΝΔΥΝΟΣ..
    ΑΠΟΦΕΥΤΕΤΑΙ ΝΑ ΔΑΝΕΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ..ΓΑΛΑΖΙΟ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ..ΟΜΟΛΟΓΟ.

    ΜΗΝ ΤΡΩΤΕ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ.
    ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΤΕ..ΕΙΔΑΤΕ ΤΗ ΕΠΑΘΕ Ο ΠΟΥΤΙΝ.

    ΜΗ ΤΑΞΙΔΕΥΕΤΕ ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΡΟΥΑΖΕΡΟΠΛΙΑ..ΕΙΝΑΙ ΓΑΛΑΖΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ.

    ΜΗ ΟΔΗΓΗΤΕ ΣΤΟΥΣ ΕΘΝΙΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ..
    γαλαζιοι επικινδυνοι.

    ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΕ..
    μην δεχεστε να πληρωθειτε με γαλαζια και επικινδυνα ευρω.

    γενικα μην ελθετε στην ελλαδα.
    ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΟΞΥΓΟΝΟ ΕΙΝΑΙ ΓΑΛΑΖΙΟ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ.
    ελληνες εγκαταλειψτε την χωρα.
    πηγαινετε στην κολομβια ειναι καλυτερα.

    φιλικα.
    δημοσιογραφοι που υπηρετουμε και θεωρουμε πατριδα μας.
    την μεγαλη παραγκα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΘΕΜΑ-ΕΘΝΟΣ-ΒΗΜΑ.
    Η ΝΕΑ ΠΑΡΑΓΚΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. 10.55. Φίλε Babi. Σε ευχαριστώ που μου απάντησες και για τα καλά σου λόγια, αλλά αυτό το "Κύριε Βασίλη" με σκοτώνει και με απομακρύνει. Είσαι μεγαλύτερός μου και κανονικά εγώ θα έπρεπε να σου μιλάω στον πληθυντικό. Θέλω όμως να μου επιτρέψεις να συνεχίσω έτσι. Μην το εκλάβεις ως αγένεια, απλά αισθάνομαι πιο άνετα. Εξάλλου και αυτό εδώ το βήμα που μας προσφέρεται για να καταθέτουμε απόψεις είναι ανοιχτό στη χαλαρή σκέψη.
    Επειδή βλέπω ότι πραγματικά λατρεύεις τον αρχηγό σου και το κόμμα σου και καλά κάνεις, σου ζητώ συγνώμη αν θεώρησες ότι ήθελα να μειώσω την αξία των απόψεων σου. Μπορώ μάλιστα να σου πω ότι έχω για τον Γιώργο Παπανδρέου τεράστια εκτίμηση σε ότι αφορά την ανανεωτική του σκέψη, πέρα από την ευγένεια και το ανθρώπινο του χαρακτήρα του. Οι δε διασυνδέσεις του με τους ισχυρούς του κόσμου έχω ξαναγράψει ότι αν μη τι άλλο είναι πάντα επιθυμητές και εκτιμιτέες. Η πολιτική μου τοποθέτηση μάλιστα στον κοινωνικό φιλελευθερισμό με φέρνει περισσότερο κοντά με τις ιδέες της σοσιαλδημοκρατίας παρά με αυτές του άκρατου νεοφιλελευθερισμού. Δυστυχώς οι δικομματικές λογικές που κυριαρχούν στην Ελλάδα ανάγκασαν τους αρχηγούς των δύο μεγάλων κομμάτων να φθάσουν σε αυτό το σημερινό (φραστικό τουλάχιστον) επίπεδο που για μένα προσωπικά είναι αδικαιολόγητο και με βρίσκει αντιδιαμετρικά αντίθετο, όποια και να είναι η αιτία.
    Όπως έχω γράψει και νωρίτερα τα σημαντικά χρονίζοντα προβλήματα που έχει εδώ και δεκαετίες η Ελλάδα (παιδεία, ασφαλιστικό, κουκουλοφόροι, βία και άλλα) θα μπορέσουν να λυθούν όταν καταφέρουμε να καθήσουμε στο ίδιο τραπέζι, για να συμφωνήσουμε όμως και όχι για να μαλώσουμε. Ξέρω ότι κάποιοι πρόγονοί μου (πολιτικά και ηλικιακά)σε πίκραναν και σε έφεραν απέναντι αλλά τουλάχιστον τώρα μπορούμε να συζητήσουμε. Είναι ευκαιρία για γόνιμο διάλογο.
    Εντάξει τώρα για αυτά που γράφεις δεν είναι δα και τόσο καταστροφική η θέση και το κύρος της χώρας επί Καραμανλή. Αν μάλιστα εξαιρέσεις την συμφωνία με τους Ρώσους, την πολιτική του Γιώργου συνεχίζει. Για την μοναδικότητα του οποιουδήποτε να ηγηθεί της χώρας θα διαφωνήσω όμως κάθετα. Οι εποχές του "πατερούλη ηγέτη" που έρχεται να μας σώσει έχουν περάσει. Το ίδιο και τα πλαστικά σημαιάκια με τις ανοιχτές συγκεντρώσεις που μαζεύονται "αυθόρμητα" χιλιάδες χιλιάδων από όλη την Ελλάδα για να ...υποδεχθούν τον "μοναδικό" ηγέτη. Έπειτα τον κάθε αρχηγό τον κρίνει κάθε λίγα χρόνια ο λαός. Είναι εγωϊστικό να το λέμε εμείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλά ρε παιδιά σε τι ξεφτιλισμένο κράτος ζούμε έχει καταπατηθεί όλη η παράλια και το λούνα Παρκ τους πείραξε ο λόγος είναι ότι ΑΥΤΟΙ τα παιδιά τους τα πάνε στη eurodisney και στο Orlando για να διασκεδάσουν και δεν τους ενδιαφέρει για τις τοπικές αποδράσεις τον παιδιών μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αγαπητοί Κύριοι του Press-gr.

    Ένα κριτήριο επιτυχίας είναι (φυσικά) η αναγνωσιμότητα του blog. Ένα άλλο όμως, και πιό ουσιαστικό, είναι η σοβαρότητα.

    Ξέρω πως μιλάω σε ώτα μη ακουόντων, αλλά βρε άνθρωποι, πως αφήνετε το blog να μπαχαλεύεται από μικροπολιτικές; Εδώ βγαίνει αγαστή συνεργασία Δήμου - Αστ. Τμήματος - ανθρώπων της νύχτας, κι εσείς αφήνετε τις πάγιες ασυναρτησίες για τον Κωστάκη και το Γιωργάκη και τους λοιπούς ανεπαρκείς...

    Καλά δεν καταλαβαίνετε πως βγάζετε τα ματάκια σας; Ή ζηλέψατε τη δόξα του Μάκη Απατεωνόπουλου;

    Λυπόν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ρε παιδιά ο χώρος που στεγάζεται το λούνα Παρκ είναι φιλέτο για τα αρπάχτηκα και τους σερίφηδες της παράλιας και θέλουν με ότι μέσω υπάρχει θεμιτό η αθέμιτο να διώξουν τον άνθρωπο και στη συνεχεία θα δούμε πραγματικά τι θέλουν να τον κάνουν το χώρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ...de xreaizetai pollh skepsh! Ta lamogia karadwkoun. Siga mhn tous noiaksei gia ta paidia tou aplou kosmou. Mia einai i lysh: Stamathste na gennate koutsouvela giati den problepontai meri gi'afta!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Για ποιο λόγο να σταθεί κανεις στο δρόμο του λουνα πάρκ που φέρνει μονο καλή εργασία και καλή διασκέδαση για όλους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Babis: "Επιτελους…..Καιρος ηταν να διαγραφουν τα βλακωδη λεγομενα από ένα ανθρωποειδες…Βεβαια είναι - γνωστο ότι η Ρηγιλλης τους πληρωνει ολους αυτους, με σκοπο να ευτελιζει κάθε σοβαρη προσπαθεια παραπληροφορησς".

    Δύο διαπιστώσεις:
    - Η πρώτη ότι πράγματι ομολογεί ο Babis ότι ΠΑΡΑπληροφορεί.
    - Η δεύτερη είναι ότι το πρώτο συνθετικό της λέξης ("παρα") εξηγεί και το λόγο που το κάνει. Παρα->Παράς->Χρήμα. Τα συμπεράσματα δικά σας...

    Οσα περισσότερα ψέματα, τόσο περισσότερες πιθανότητες να εξαπατηθούν ξανά οι πολίτες.

    Αρπαχτικά του δημόσιου χρήματος ενωθείτε. Μπορούν να έρθουν ξανά καλύτερες μέρες!

    ΑΠΑΤΗ - ΨΕΜΑ - ΔΙΑΦΘΟΡΑ - ΡΕΜΟΥΛΑ - ΔΙΑΠΛΟΚΗ - ΣΚΑΝΔΑΛΑ - ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ

    Εμπρός στο δρόμο της ρουφιανιάς, της λάσπης και της συκοφαντίας που χάραξε ο καρχιμάκης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση