GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Με ...ευρωβούλα νομιμοποιείται η γκρίζα διαφήμιση στην τηλεόραση

Ψηφίζεται στο Στρασβούργο η "οδηγία" Εκτακτη ανταπόκριση από το Στρασβούργο για το Press -Gr: Συνεδριάζει το Ευρωπαικό Κοινοβούλ...

Ψηφίζεται στο Στρασβούργο η "οδηγία"
Εκτακτη ανταπόκριση από το Στρασβούργο για το Press -Gr:
Συνεδριάζει το Ευρωπαικό Κοινοβούλιο για την ψήφιση της Οδηγίας "Τηλεόραση χωρίς Σύνορα". Στην πραγματικότητα παίζεται μεγάλη ιστορία με θέματα διαφήμισης, "ανοίγει" η αγορά. Δηλαδή θα νομιμοποιηθεί και η γκρίζα διαφήμιση η οποία οργιάζει στα πρωινάδικα, τις εκπομπές υγείας, τα σήριαλκαι το επιδοτούμενο από την TV σινεμά.
Αυτή είναι η "ταμπακιέρα" της Οδηγίας που φυσικά μην περιμένετε να την διαβάσετε στις εφημερίδες ή να την ακούσετε από τα κανάλια.
Τα ...μάτια τους θα βγάλουν;

2 σχόλια

  1. Υποθέτω ότι με τον όρο "γκρίζα διαφήμιση" αναφέρεσθε στο λεγόμενο product placement.

    Το product placement είναι πρακτική που εφαρμόζεται κατά κόρον στην ελληνική τηλεόραση παρά το ότι είναι παράνομη. Πιστεύω ότι είναι καλύτερα να νομιμοποιηθεί παρά να συνεχίζεται αυτός ο στρουθοκαμηλισμός.

    Όσον αφορά στο επιχείρημα όλων εκείνων που ισχυρίζονται ότι το product placement εξαπατά τους τηλεθεατές καθώς δεν γνωρίζουν ότι πρόκειται περί διαφήμισης αυτό που έχω να πω είναι ότι όσοι τηλεθεατές στ' αλήθεια δεν καταλαβαίνουν ότι πρόκειται περί διαφήμισης δεν πρόκειται να "προστατευθούν" από καμία απαγόρευση, ρύθμιση κ.λπ. του product placement.

    Επιτρέψτε μου να παραπέμψω σε παλαιότερό μου post.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολυ σημαντικό και ενδιαφέρον...παιδιά μπορείτια να βρείτε οι ευρωπαικες ομάδες τι ψήφισαν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση