GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Πάολα: Πόσο δύσκολο είναι για εκείνη να μεγαλώνει η κόρη της στη Θεσσαλονίκη;

Μια συνέντευξη εφ' όλης της ύλης παραχώρησε στο Thema People η Πάολα που αυτή τη σεζόν εμφανίζεται μαζί με τον Παντελή Παντελίδη σ...

Μια συνέντευξη εφ' όλης της ύλης παραχώρησε στο Thema People η Πάολα που αυτή τη σεζόν εμφανίζεται μαζί με τον Παντελή Παντελίδη στο Teatro Music Hall.

- Πόσο δύσκολο είναι να μεγαλώνει η κόρη σου, Παολίνα, στη Θεσσαλονίκη;

Είναι δύσκολο και αισθάνομαι τύψεις, αλλά ευτυχώς έχει δίπλα της τη μητέρα μου. Βέβαια, όταν δεν εμφανίζομαι στο «Teatro», βρίσκομαι πάντα μαζί με την κόρη μου.

- Στη φωτογράφηση του εξωφύλλου συνεργάστηκες με τον Κωνσταντίνο Ρήγο, ο οποίος δηλώνει ότι αυτό αφορά τις δύο πλευρές σου: τη σκοτεινή και τη φωτεινή. Μίλησέ μας γι’ αυτές.

Ολοι οι άνθρωποι έχουμε δύο πλευρές κι αν είσαι λίγο καλλιτεχνάκι, είναι πιο έντονες. Τη φωτεινή μου πλευρά τη γνωρίζετε όλοι. Οσο για τη σκοτεινή, θα έλεγα ότι είμαι λίγο αυτοκαταστροφική.

- Υπήρξε κάποια εποχή που είχες σκοτεινιάσει; Αντίκρισες ποτέ κάποια πτυχή του χαρακτήρα σου που σε έκανε να τρομάξεις;

Ακόμα δεν έχω ζήσει κάποια σκοτεινή περίοδο κι αυτό που μ’ έχει κάνει να τρομάξω δεν είναι κάποια σκοτεινή πλευρά μου αλλά η ευαισθησία μου. Το κακό -ή το καλό- είναι πως όσο μεγαλώνω γίνομαι ακόμα πιο ευαίσθητη. Αλλά μου αρέσει, θαυμάζω τον εαυτό μου γι’ αυτό και δεν το αλλάζω με τίποτα.

- Παλαιότερα, φαντάζομαι ότι ήθελες να γίνεις πρώτο όνομα σε μαγαζί. Τώρα που έγινες έχεις άγχος;

Δεν ξέρω αν ήθελα να γίνω πρώτο όνομα σε μαγαζί γιατί ήμουν το πρώτο όνομα στο σπίτι μου και στο χωριό μου στη Χαλκιδική. Από μικρή είχα τα βλέμματα στραμμένα πάνω μου. Ημουν η θεατρίνα του σπιτιού και της παρέας μου. Τους τραγουδούσα, τους χόρευα και μου άρεσε που έκανα τους άλλους να περνούν καλά και να χαμογελούν. Στην πορεία ήρθε και η δουλειά και το έκανα επαγγελματικά. Αλλά δεν έχει αλλάξει τίποτα. Σίγουρα παίρνω περισσότερη αγάπη από τον κόσμο, αλλά δεν με αγχώνει καθόλου το ότι είμαι πρώτο όνομα. Είμαι η ίδια που ήμουν και τότε. Απλώς πιο αναγνωρίσιμη.

- Πώς καταφέρνεις να γεμίζεις τα μαγαζιά;

Ο κόσμος θέλει αυθεντικότητα. Ξέρουν πως όταν είμαι στην πίστα θα τραγουδήσω με την ψυχή μου και θα τα δώσω όλα.

- Οταν ξεκινούσες την καριέρα σου, σε πολέμησαν με διάφορα αρνητικά δημοσιεύματα…

Πολλοί ήταν προκατειλημμένοι απέναντί μου, ίσως επειδή ήμουν κάτι διαφορετικό. Ελεγαν για τη σέξι εμφάνισή μου, ενώ όλες ντύνονταν ανάλογα, και για το ρεπερτόριό μου, που δεν ήταν καν δικό μου. Ημουν 18 ετών και ήταν σκληρό για μένα, αλλά δεν έκλαψα ποτέ. Κάποιες φορές προβληματιζόμουν, στεναχωριόμουν για λίγα λεπτά, αλλά στη συνέχεια με έπιανε η αντίδραση κι αδιαφορούσα.

- Η σέξι εμφάνιση ήταν επιλογή σου; Εχεις πέσει σε στυλιστικά ατοπήματα;

Τα πάντα ήταν και είναι δικές μου επιλογές, είτε μια εντυπωσιακή εμφάνιση είτε μια πιο καρναβαλίστικη. Οταν ήμουν νέα και αθώα, δεν σου κρύβω ότι το 60% των ρούχων που επέλεγα ήταν λάθος, και το γνώριζα, αλλά ήθελα να τα βάλω. Ημουν απόλυτη.

- Πολλοί έχουν σχολιάσει αρνητικά το γεγονός ότι στους δύσκολους καιρούς που διανύουμε οδηγείς Bentley.

Από μικρή οδηγούσα πολυτελή αυτοκίνητα. Ημουν τυχερό παιδί γιατί οι γονείς μου είχαν φροντίσει να μη μου λείψει τίποτα. Οσο για την Bentley, δούλεψα, δεν την έκλεψα και την αγόρασα από φίλο μου σε καλή τιμή ελαφρώς μεταχειρισμένη. Οπότε δεν έχω τύψεις.

thestival.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση