GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Το σεμινάριο….

Γράφει: ο Λεωνίδας Μαρτέλος http://malakes-kouventes.blogspot.com Σ’ έχει πολλές φορές πληγώσει μα εσύ τυφλά τον αγαπάς και ...

Γράφει: ο Λεωνίδας Μαρτέλος
http://malakes-kouventes.blogspot.com
Σ’ έχει πολλές φορές πληγώσει
μα εσύ τυφλά τον αγαπάς
και την καρδιά σου  έχει ματώσει
ο ...Πρίγκιπας σου ο …Βασιλιάς !

Φέρτε μου τον αρχάριο
για ένα …σεμινάριο!

Δεν έχει τακτ! δεν έχει ήθη!
μα εσύ τυφλά τον αγαπάς
στον έρωτα είναι ….κουτορνίθι…
ο ...Πρίγκιπας σου ο
…Βασιλιάς !

Φέρτε μου τον αρχάριο
για ένα …σεμινάριο!

Και σύ προσμένεις πως θα στρώσει
κι όλο τυφλά τον αγαπάς
φέρτον μια νύχτα να …ιδρώσει
ο ...Πρίγκιπας σου ο …Βασιλιάς !

Φέρτε μου τον αρχάριο
για ένα …σεμινάριο!

1 σχόλιο

  1. Παλιά τραγουδούσαν:
    "μά τί νά κάνω,είναι δικός μου,
    είναι βλέπεις ο άνθρωπος μου.."
    Νάααα τά δάκρυα.
    Άρα διαχρονικό.
    Αναστάσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση