GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

O Ιστορικός Συλλέκτης Βέροιας...

Ονομάζομαι Ντόντος Κανέλλος , είμαι απόστρατος αξιωματικός των Ειδικών Δυνάμεων και είμαι κάτοχος μιας συλλογής με ιστορικά κειμήλια και π...

Ονομάζομαι Ντόντος Κανέλλος, είμαι απόστρατος αξιωματικός των Ειδικών Δυνάμεων και είμαι κάτοχος μιας συλλογής με ιστορικά κειμήλια και πολεμικά αντικείμενα περιόδου 1915-2000.
Η όλη συλλογή είναι προσωπική και βρίσκεται στη Βέροια. Αποτελείται από τουλάχιστον 71 στολές, και πληθώρα εντύπων και μικροαντικειμένων (μετάλλια, όργανα κτλ). Όλη η συλλογή μου βρίσκεται σε φωτογραφίες στο facebook, σε 3 σελίδες καθώς σε διάστημα 6 μηνών έχω 12000 φίλους...
Για τον λόγο αυτό...
όποιος θέλει να δει όλη την συλλογή μου σε φώτο, μπορεί να επισκεφτεί μια εκ των τριών σελίδων στην διεύθυνση:
http://www.facebook.com/pages/Sterizoume-ton-Istorikos-Syllektes-Beroias/128037153879904?ref=sgm

1 σχόλιο

  1. Συγχαρητήρια.Αξιέπαινος.
    Κάτι παρόμοιο κάνω καί εγώ.
    Άν έχεις αίσθηση τού χιούμορ,
    γέλασε πρώτα καί μετά απάντησε άν
    τό Ντόντος ή τό Κανέλλος είναι τό
    βαφτιστικό όνομα.
    ................................
    Γμτ ποτέ δέν ήμουν κακός είρων!
    Οί ανεργία+αγαμία φταίνε.
    Γιά 1 χαμόγελο γράφω.
    Αναστάσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση