GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

«Δεν έχω τηλεόραση στο σπίτι από το 1995»!

Μετά από ένα αρκετά μεγάλο διάστημα που έμενε στο Λος Άντζελες, κάνοντας όμως συχνές επισκέψεις στην Ελλάδα, ο Αλέξης Γεωργούλη...



Μετά από ένα αρκετά μεγάλο διάστημα που έμενε στο Λος Άντζελες, κάνοντας όμως συχνές επισκέψεις στην Ελλάδα, ο Αλέξης Γεωργούλης λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων, μιας και θα πρωταγωνιστεί στους «Μυστικούς αρραβώνες», θα βρίσκεται στην Ελλάδα. Ο γνωστός ηθοποιός μίλησε στο TV Έθνος και αποκάλυψε πως αισθάνεται με τη δημοσιότητα που πήρε η σχέση του με την Τόνια Σωτηροπούλου αλλά έκανε και μια ιδιαίτερη αποκάλυψη.

Για την προσωπική του ζωή και την διάσταση που πήρε το θέμα είπε: «Δεν μου αρέσει καθόλου. Το θεωρώ εισβολή, αλλά δεν μπορώ να κάνω κάτι. Φανταστείτε ότι την αδελφή μου κάποια έντυπα την παρουσίασαν ως τη «νέα μου κοπέλα»! Όσο για το «σίριαλ» με την Τόνια Σωτηροπούλου, με ενόχλησε πολύ και σε προσωπικό επίπεδο». Και συνέχισε με την παρακάτω αποκάλυψη: «Δεν έχω στο σπίτι τηλεόραση, από το 1995, πριν αποφασίσω να γίνω ηθοποιός. Ο λόγος; Με αποχαυνώνει. Όταν κάθομαι μπροστά στην κινούμενη εικόνα «μαγεύομαι» και ξεχνιέμαι με τις ώρες».

Δεν υπάρχουν σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση