GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Τίτλοι τέλους από τον Τζιμπρίλ...

Δεν υπάρχουν και πολλοί που μετά από τέτοιους φρικιαστικούς τραυματισμούς θα συνέχιζαν να παλεύουν. Ενας πραγματικός μαχητής α...



Δεν υπάρχουν και πολλοί που μετά από τέτοιους φρικιαστικούς τραυματισμούς θα συνέχιζαν να παλεύουν.
Ενας πραγματικός μαχητής αποφάσισε να συμβιβαστεί με την μοίρα του...

Την απόφαση να αποσυρθεί από την ενεργό δράση τον προσεχή Ιούνιο λόγω των συνεχών ενοχλήσεων που αντιμετωπίζει στα λαβωμένα του πόδια έκανε γνωστή ο Τζιμπρίλ Σισέ.

«Πονάω 24 ώρες το 24ωρο. Έχω πρόβλημα στην καθημερινότητά μου και δεν μπορώ να το αντιμετωπίσω, εκτός κι αν κάνω μια νέα επέμβαση. Πιστεύω πως αυτή είναι η τελευταία σεζόν της καριέρας μου», δήλωσε ο 33χρονος φορ της Μπαστιά και άλλοτε του Παναθηναϊκού, που πέτυχε δύο γκολ στη νίκη με 3-1 επί της Οσέρ για το Λιγκ Καπ την Τρίτη.

Αυτή ήταν μόλις η δεύτερη εμφάνισή του για φέτος, καθώς είχε τραυματισμούς που τον είχαν περιορίσει σε μια μόνο εμφάνιση στη Ligue 1.

«Μπορώ να σφίξω τα δόντια μου για μια σεζόν, αλλά για δεύτερη και τρίτη δεν είναι δυνατό να παίξω. Γι’ αυτό νομίζω πως φέτος είναι η τελευταία μου χρονιά», προσθέτει ο Σισέ.

Δεν υπάρχουν σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση