GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Ο νέος Δήμαρχος Μαραθώνα, Ηλίας Ψινάκης, μίλησε στις καρδιές των δημοτών του! [video]

Οι περισσότεροι που βρέθηκαν σήμερα στην αφετηρία του Μαραθωνίου Δρόμου, στην ορκωμοσία του νέου Δημάρχου Μαραθώνα Ηλία Ψινάκη...



Οι περισσότεροι που βρέθηκαν σήμερα στην αφετηρία του Μαραθωνίου Δρόμου, στην ορκωμοσία του νέου Δημάρχου Μαραθώνα Ηλία Ψινάκη , πήγαν προκειμένου να βρεθούν σε μια glamorous εκδήλωση με λαμπερές και όμορφες παρουσίες.
Και ναι μεν είδαν λαμπερές και όμορφες παρουσίες και πολλούς νέους ανθρώπους δίπλα στον νέο Δήμαρχο Μαραθώνα Ηλία Ψινάκη, εξεπλάγησαν όμως ευχάριστα ακούγοντας τον Δήμαρχο να μιλάει για όλα οσα σκοπεύει να κάνει στο Δήμο.

Και πέρα απο τα χαμόγελα που προέκυψαν όταν ο Ηλίας Ψινάκης καλοσώρισε τα «δημαρχόπουλα» – όπως αποκάλεσε τους δημάρχους των όμορων Δήμων – ή όταν απευθυνόμενος στο ακροατήριο είπε ότι δεν θα μιλήσει πολύ για να μην τους τα πρήξει και τους τα κάνει zeppelin, o Δήμαρχος Μαραθώνα τους κέρδισε όταν μιλώντας για τα μελλοντικά του σχέδια ανέφερε ότι «τα παιδιά μας δεν θα πηγαίνουν εργάτες στο εξωτερικό, αλλά απο το εξωτερικό θα έρχονται στο Μαραθώνα για να δουλέψουν».
Στο αποκλειστικό video του rpn.gr όλη η ομιλία του Δημάρχου. Απολαύστε τον! Ουδεμία σχέση με τη γλώσσα της πολιτικής!
«Θα είμαι Δήμαρχος για 5 χρόνια, γουστάρουν δεν γουστάρουν κάποιοι» δήλωσε και καταχειροκροτήθηκε.

Αναφερόμενος στη πολιτική, είπε «Δεν έχω καλή εντύπωση για τους πολιτικούς εκτός μερικών εξαιρέσεων»
Ενώ για τα όπλα που διαθετει ανέφερε
«Το παιχνίδι το παίζω με ανοιχτά χαρτιά και δεν αλλάζω τα λόγια μου, έχω τρία όπλα.
- Δεν έχω πολιτικό κόστος γιατί δεν με ενδιαφέρει η πολιτική να γίνω βουλευτής ή να γίνω υπουργός και να με έχει το σύστημα σήκω-σήκω κάστε-κάτσε.
- Έχω τα media με το μέρος μου, με την καλή την έννοια
- Και έχω τους νέους ανθρώπους δίπλα μου.
Μικροσυμφέροντα, μικροκομματικές και στενόμυαλες τακτικές, λαμόγια, αδιαφανείς καταστάσεις, θα φύγουν απο το Μαραθώνα απο την πρώωτη στιγμή.
Θα γίνουν έλεγχοι γιατί εγω και οι συνεργάτες μου δεν μπορούμε να καταλάβουμε πως βρίσκεται αυτός ο τόπος τόσα χρόνια σε αυτό το χάλι.»

Κλείνοντας την πρώτη του ομιλία ο Δήμαρχος Μαραθώνα Ηλίας Ψινάκης , ευχαρίστησε :
- την οικογενειά του η οποία παρά το ότι φρίκαρε όταν άκουσε ότι θέλει να ασχοληθεί με τη Δημαρχία, τον βοήθησε και τα έχωσε χοντρά.
- τους Δημότες του Μαραθωνα που τώρα στη 3η ηλικία του έδωσαν ζωή.
Όσο για τους συνεργάτες του στο Δήμο …»Απο Δευτέρα θα τρέχουν σαν τα σκυλιά τα μαύρα. Θα τους βγάλω το λάδι» είπε ο Ηλίας Ψινάκης, επιδοκιμαζόμενος με ένα θερμό χειροκρότημα απο το ακροατήριο.

Δεν υπάρχουν σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση