GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Η απληστία των Jumbo ξεπερνά τη ταλαιπωρία...

Σε μια από τις πάμπολλες «βόλτες» μας στο JUMBO Ηρακλείου Κρήτης, η μικρή μου κόρη διάλεξε ένα προϊόν και το έβαλε στο καρότσι μας...


Σε μια από τις πάμπολλες «βόλτες» μας στο JUMBO Ηρακλείου Κρήτης, η μικρή μου κόρη διάλεξε ένα προϊόν και το έβαλε στο καρότσι μας. Στο σπίτι πια όμως αντιληφτήκαμε ότι ήταν ελαττωματικό. Έτσι απογοητεύτηκε και αγχώθηκε και δε θα ηρεμούσε ένα δε της το άλλαζα. Σας φαίνετε γνωστή αυτή η σκηνή?
Έτσι πολύ λίγο πριν κλείσει το μαγαζί επανήλθα για την αλλαγή αλλά δε κατέστη αυτό δυνατό. Πρόλαβα όμως να αγοράσω ένα καινούργιο.
Την επαύριο πήγα στις 13.00 για να το αλλάξω αλλά μου αρνήθηκαν επειδή οι αλλαγές για τα ελαττωματικά προϊόντα ξεκινάνε στις 14.00 και όχι νωρίτερα. Οπότε και έφυγα. Επανέρχομαι ξανά μια άλλη ημέρα από εκείνες που κάνουν αλλαγές ελαττωματικών προϊόντων στην ώρα μου. Ο υπάλληλος παραλαμβάνει το ελαττωματικό προϊόν και μου δίνει το ανάλογο παραστατικό για την επιστροφή λέγοντας μου ότι με αυτό μπορώ να αγοράσω ότι θέλω και ότι ισχύει μόνο για εκείνη τη μέρα.
Του απαντώ ότι θα επιθυμούσα να πάρω τα χρήματά μου διότι το προϊόν το έχω ήδη ξαναγοράσει και δε έχω χρόνο να μπω στο τεράστιο μαγαζί να πάρω κάτι. Πάνω στη κουβέντα μου δίνει να καταλάβω ότι θα μπορούσα να έπαιρνα πίσω τα χρήματα εάν έπαιρνα κάτι με το παραστατικό και το επέστρεφα πίσω ως μη ελαττωματικό.
Έτσι ξαναφεύγω άπραγος για τρίτη φορά και αφού βρήκα χρόνο αργότερα μες στη μέρα πήγα ξανά να κάνω αυτό που νόμιζα ότι είχα καταλάβει.
Αγοράζω λοιπόν το ίδιο το προϊόν με το παραστατικό και πάω να το αλλάξω. Τότε αφού μου ξαναδίνουν πάλι ένα άλλο παραστατικό, επαναλαμβάνετε η ίδια ιστορία, αρνούμενοι πάλι να μου επιστρέψουν τα χρήματά μου πίσω. Μάλιστα, και μόνο εκείνη τη στιγμή μου δείχνουν επιγραφή σε άχρωμο-διαυγές φόντο που λέει ότι χρήματα δεν επιστρέφονται. Έτσι, ζήτησα το προϊστάμενο οπότε και μιλούσαμε όλοι εκεί. Τελικά άκρη δε βγήκε.
Μάλλον κατέληξα να είμαι ο γραφικός της παρέας αφού σύμφωνα με αυτούς, σε κανένα μαγαζί δεν επιστρέφονται χρήματα όταν αγοράζεις ελαττωματικά προϊόντα!
Δηλαδή « Πλήρωσες? Έχασες! »
Ευτυχώς έμαθα, και μόνο με 2.99 ευρώ που ήταν το ποσό που τους ζητούσα, ότι στην Ελλάδα μας σπρώχνουνε τα χαλασμένα και μας κάνουν και τους δύσκολους όταν κάποιοι από μας τα επιστρέφουμε.
Τέλος, η απληστία των μεγάλων εταιριών ξεπερνά τα όρια του νόμου, στηριζόμενη στη καλή καρδιά και στάση που έχει ο Έλληνας καταναλωτής.
Αναγνώστης

3 σχόλια

  1. Δημήτρης Κλ.21 Αυγ 2014, 2:35:00 μ.μ.

    Τόσο ηλίθιοι είναι στο Jumbo.
    Η ζημιά που τους κάνεις με τη δημοσίευση αυτή, είναι πολλαπλάσια του ποσού των 2,99€ !!!
    Με την ευκαιρία, στο LIDL επιστρέφουν τα χρήματα, ακόμη και με φωτοτυπία της απόδειξης.
    Προφανώς η "σοβαρότητα" σε εισαγωγικά ως καταστήματος του Jumbo, απέχει χιλιόμετρα από τη σοβαρότητα χωρίς εισαγωγικά, του LIDL.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μία παρατήρηση.Τα jumbo δεν είναι ηλίθιοι,αλλά ΜΟΝΟPOLY!!!
    Γιαυτό δεν έχουν ανάγκη τον καταναλωτή.Που θα πάει να ψωνίσει τα κινέζικα σκουπίδια ο κοσμάκης;Τους ανταγωνιστές του,τους εχει κλείσει απο καιρό, με την βοήθειά μας εφόσον εμείς γυρίσαμε την πλάτη στις άλλες σχετικές μάρκες.Βλέπεις ψωνίζαμε για το ,συμφέρον μας!! στον πιο φθηνό!!!
    Τα lidl δεν κάνουν 'ψυχικά',απλώς εχουν ισχυρό (ακόμα-για πόσο;) ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχω όμως να σου κάνω δύο ερωτήσεις αγαπητέ κειμενογράφε.
    Εσύ μπήκες σε τόσο κόπο για 3 ευρώ? Μόνο η βενζίνη που θα έκαψες για να πάς να κάνεις την αλλαγή κόστιζε περισσότερο. Αλλά ακόμα και αν πήγες με τα πόδια ή μένεις κοντά ή περνάς ούτως ή άλλως από εκεί, πάλι ο χρόνος που θα κατανάλωνες άξιζε πολύ περισσότερο!
    Ας είναι όμως… Υι ζητάς από τα Τζάμπο? Αφού δέχθηκαν να σου αλλάξουν το προϊόν. Φυσικά και έχουν ορίσει ωράριο γι' αυτές τις αλλάγές. Το αν εσύ είχες ήδη αγοράσει άλλο προϊόν (προφανώς γιατί ήταν φθηνό και ανυπομονούσε η κορούλα σου) σε αυτό δεν ευθύνεται το κατάστημα. Πράγματι δεν επιστρέφονται χρήματα πουθενά στον κόσμο. ΑΠλώς αντικαθίσταται το ελλατοματικό πρόΪόν.
    Δεν ισχύει λοιπόν το «πλήρωσες έχασες» που αναφέρεις. Αυτό έλλειπε ο καθένας που μετανιώνει για μια αγορά του να πηγαίνει να παίρνει τα χρήματά του πίσω. Εσύ θα το έκανες αυτό στη δική σου δουλειά? Και βέβαια διαφωνώ πλήρως με το ηθικο διδαγμα του τέλους σου. Ποια απληστία… ποια χαλασμένα… ποια καλή καρδιά του ΄Ελληνα καταναλωτή? Εσύ τους τρέλανες για 3 ευρώ και απασχόλησες το προσωπικό τους με κόστος πάνω από 50 ευρώ! Μήπως σε αυτή τη ζημιά τους υπολόγιζες και πίστευες ότι θα σου δώσουν πίσω χρήματα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση