GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Σακίρι: Καλή επιλογή η Γιουβέντους

Το… μάτι στη Γιουβέντους έκλεισε ο Τζερντάν Σακίρι, ο οποίος τόνισε πως θα ήταν μια καλή επιλογή για εκείνον να συνεχίσει την καριέρ...


Το… μάτι στη Γιουβέντους έκλεισε ο Τζερντάν Σακίρι, ο οποίος τόνισε πως θα ήταν μια καλή επιλογή για εκείνον να συνεχίσει την καριέρα του στην πρωταθλήτρια Ιταλίας.
Ο Ελβετός μεσοεπιθετικός μετακόμισε στην Μπάγερν το 2012 από τη Βασιλεία, όμως ο λίγος χρόνος συμμετοχής του στη βασική εντεκάδα της ομάδας, λόγω του έντονου ανταγωνισμού στο ρόστερ των Βαυαρών τον οδηγεί στο να σκέφτεται την αποχώρησή του.
«Η Γιουβέντους ξεκάθαρα θα ήταν μια καλή επιλογή για εμένα. Η Γιουβέντους είναι ένας μεγάλος σύλλογος και όλοι θα ήθελαν να παίξουν σε αυτόν. Δε νομίζω ότι η Γιουβέντους ένα είναι βήμα πίσω για την καριέρα μου. Είμαι σε διακοπές αυτή τη στιγμή και ο αδερφός μου (σ.σ που είναι ο μάνατζερ του) ασχολείται με το μέλλον μου. Δε γνωρίζω αν η Γιουβέντους έχει έρθει σε επαφή με τη Μπάγερν», υποστήριξε ο διεθνής άσος.
Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση