GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Θετικός για Ολυμπιακός ο Βόσεν

Την επιθυμία του να παίξει στον Ολυμπιακό, εξέφρασε ανοιχτά ο Βέλγος επιθετικός Γέλε Βόσεν. Ο επιθετικός της Γκενκ φέρεται να ...



Την επιθυμία του να παίξει στον Ολυμπιακό, εξέφρασε ανοιχτά ο Βέλγος επιθετικός Γέλε Βόσεν.
Ο επιθετικός της Γκενκ φέρεται να βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις με τους πρωταθλητές Ελλάδας και δηλώσεις του στην «SportDay» εμφανίστηκε θετικός στο ενδεχόμενο να φορέσει την φανέλα του Ολυμπιακού.
«Για να είμαι ειλικρινής επειδή υπάρχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον από διάφορες ομάδες, έχω αφήσει τα πάντα στον ατζέντη μου. Δεν ξέρω την πορεία των εκάστοτε διαπραγματεύσεων, απλώς περιμένω όταν αυτές φτάσουν σε ένα θετικό σημείο να με ενημερώσει. Ο μάνατζέρ μου τα έχει αναλάβει όλα. Εγώ απλώς, περιμένω», ο άσος της Γκενκ

Σε ερώτηση για το αν θα είχε πρόβλημα να παίξει στο ελληνικό πρωτάθλημα για λογαριασμό των «ερυθρόλευκων», απάντησε: «Φυσικά και όχι, τι λες; Κανένα απολύτως πρόβλημα! Ισα ίσα! Ο Ολυμπιακός είναι ένας πολύ μεγάλος σύλλογος, με συνεχείς κατακτήσεις τίτλων και συνεχείς εξαιρετικές πορείες στο Champions League. Δεν ξέρω και πολλούς που θα είχαν πρόβλημα σε ένα τέτοιο περιβάλλον και σε μία τέτοια ομάδα».

Δεν υπάρχουν σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση