GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Σοκ από τον θάνατο τετραπληγικής που της έκοψαν το ρεύμα – Τι απαντά η ΔΕΗ

Σοκ έχει προκαλέσει η είδηση ότι μία 56χρονη γυναίκα στα Χανιά έχασε το μεσημέρι της Τετάρτης την ζωή της επειδή η ΔΕΗ της έκοψε το ...


Σοκ έχει προκαλέσει η είδηση ότι μία 56χρονη γυναίκα στα Χανιά έχασε το μεσημέρι της Τετάρτης την ζωή της επειδή η ΔΕΗ της έκοψε το ρεύμα. Η άτυχη γυναίκα εδώ και 15 χρόνια ήταν τετραπληγική και υποστηριζόταν μηχανικά. Όταν της έκοψαν το ρεύμα στο σπίτι της εξαιτίας χρεών, τα μηχανήματα που την στήριζαν στην ζωή σταμάτησαν να δουλεύουν με αποτέλεσμα λίγο μετά να αφήσει την τελευταία της πνοή.
Με ανακοίνωσή της η ΔΕΗ, τονίζει ότι ο συγκεκριμένος καταναλωτής «ουδέποτε δηλώθηκε και συνεπώς ουδέποτε υπήρξε ενταγμένος στο Μητρώο των Ευάλωτων Πελατών και ιδιαίτερα στην κατηγορία των ατόμων που χρήζουν μηχανικής υποστήριξης» για τους οποίους όπως επισημαίνεται «η Επιχείρηση, δεν προβαίνει σε διακοπή ηλεκτροδότησης της οικίας τους λόγω οφειλής, καθόλη τη διάρκεια του χρόνου και όχι μόνον κατά τους μήνες που προστάζουν οι σχετικοί κώδικες της πολιτείας».
«Ως εκ τούτου, η Επιχείρηση δεν ήταν και δεν θα μπορούσε να είναι σε θέση να γνωρίζει ότι ο συγκεκριμένος καταναλώτης ήταν μηχανικά υποστηριζόμενος, ώστε να λάβει τα απαραίτητα μέτρα», σημειώνει ακόμα.
Ακολουθεί ολόκληρη η ανακοίνωση της ΔΕΗ:
«Σχετικά με τις σημερινές αναφορές σε διαδικτυακές σελίδες για διακοπή ηλεκτροδότησης οικίας καταναλωτή στα Χανιά Κρήτης λόγω οφειλής, κατόπιν σχετικής εντολής της ΔΕΗ ΑΕ, οφείλουμε να ενημερώσουμε για τα κάτωθι:
Ύστερα από σχετικό έλεγχο των στοιχείων του καταναλωτή που είναι καταχωρημένα στο μηχανογραφικό μας σύστημα, διαπιστώθηκε ότι ουδέποτε δηλώθηκε και συνεπώς ουδέποτε υπήρξε ενταγμένος στο Μητρώο των Ευάλωτων Πελατών και ιδιαίτερα στην κατηγορία των ατόμων που χρήζουν μηχανικής υποστήριξης, για τους οποίους η Επιχείρηση, δεν προβαίνει σε διακοπή ηλεκτροδότησης της οικίας τους λόγω οφειλής, καθόλη τη διάρκεια του χρόνου και όχι μόνον κατά τους μήνες που προστάζουν οι σχετικοί κώδικες της πολιτείας.
Ως εκ τούτου, η Επιχείρηση δεν ήταν και δεν θα μπορούσε να είναι σε θέση να γνωρίζει ότι ο συγκεκριμένος καταναλώτης ήταν μηχανικά υποστηριζόμενος, ώστε να λάβει τα απαραίτητα μέτρα.
Υπενθυμίζουμε ότι για την καλύτερη εξυπηρέτηση των ευπαθών καταναλωτών, για την ένταξη στο Μητρώο των Ευάλωτων Πελατών απαιτείται μια απλή αίτηση, η οποία μπορεί να υποβληθεί και τηλεφωνικά στη γραμμή εξυπηρέτησης πελατών της ΔΕΗ, 11770».
Πηγή: www.protothema.gr

4 σχόλια

  1. Η ΔΕΗ ΔΕΝ ΡΩΤΗΣΕ ΠΡΙΝ ΤΟ ΚΟΨΕΙ ;
    ΤΟ ΚΟΒΕΙ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΝ ΠΑΡΕΙ Ο ΧΑΡΟΣ ;
    Η ΑΝΑΠΗΡΗ ΣΑΦΩΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΔΗΛΩΘΕΙ,ΜΠΟΡΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ.
    Η ΔΕΗ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΙ ΓΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΚΤΟΝΙΑ ΕΚ ΠΡΟΘΕΣΕΩΣ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΝΘΡΩΠΟΚΤΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΔΟΛΟΥ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΒΑΛΕΙ ΕΝΑΝ ΚΑΛΟ ΔΙΚΗΓΟΡΟ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΗΣ ΜΑΚΑΡΙΤΙΣΑΣ ΘΑ ΤΗΝ Γ@ΜΗΣΕΙ ΤΗΝ ΔΕΗ ΠΑΤΟΚΟΡΦΑ
    ΘΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΕ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΒΑΘΕΙΑ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. O TSIRIZA TI EGINE
    ALLA KSEXASA HTAN ELLHNIDA H ATYXH

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση