GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Γιατί η Ολγα Τρέμη ήταν αναντικατάστατη!

Εργαζομενοι σε Δημους . Η Όλγα μας, κυρίες μου και κύριοι, η Όλγα η Τρέμη που φεύγει από το Mega μετά από εννιά έτη ευδοκίμου υπηρ...


Η Όλγα μας, κυρίες μου και κύριοι, η Όλγα η Τρέμη που φεύγει από το Mega μετά από εννιά έτη ευδοκίμου υπηρεσίας, είναι παντελώς αναντικατάστατη. Είναι σχεδόν αδύνατο να βρεθεί παρουσιαστής που θα κάνει σαράντα σαρδάμ μέσα σε σαράντα λεπτά, αυτό δεν ήταν δελτίο, ήταν φεστιβάλ γλωσσικού στραμπουλήγματος
Δεν είναι μόνο τα σαρδάμ που καθιστούν την Όλγα μας αναντικατάστατη. Είναι και οι ανυπέρβλητες πάσες που έδινε στον Πρετεντέρη για να καρφώνει, τύφλα να ΄χουν οι ασίστ του Σκότι Πίπεν στον Μάικλ Τζόρνταν, κατά τις ένδοξες εποχές των Σικάγο Μπουλς. «Απίστευτο, Γιάννη μου! Οι εμποροϋπάλληλοι δέρνουν τους τουρίστες που θέλουν να ψωνίσουν κυριακάτικα στην Ερμού!».
«Απίστευτο, Γιάννη μου! Οι συνδικαλιστές της ΓΕΝΟΠ κατεβάζουν τους διακόπτες, βάζοντας σε κίνδυνο τους γέροντες και τα μωρά!». «Απίστευτο, Γιάννη μου! Οι ναυτεργάτες κρατάνε με τα δόντια τα καράβια, οι αγρότες πέφτουν στις ρόδες των αυτοκινήτων μας, οι φοιτητές πετάνε μολότοφ στον μαυροπίνακα, καθηγητές βγάζουν διά της βίας τα γράμματα μέσα από τα μυαλά των παιδιών μας!».

Δεν υπάρχουν σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση