GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Αντετοκούνμπο: Άλλος θα είχε τρακ, εγώ όχι!

Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο θα συμμετάσχει για πρώτη φορά σε ένα Μουντομπάσκετ με τη φανέλα της Εθνικής Ανδρών, ωστόσο το γεγονός α...



Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο θα συμμετάσχει για πρώτη φορά σε ένα Μουντομπάσκετ με τη φανέλα της Εθνικής Ανδρών, ωστόσο το γεγονός αυτό κάθε άλλο παρά τον αγχώνει...
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο 19χρονος άσος των Μιλγουόκι Μπακς:
Για την κλήση του στην Εθνική Ανδρών για το Μουντομπάσκετ της Ισπανίας
«Ήμουν ανυπόμονος να έρθω στην Εθνική και είμαι περήφανος που κλήθηκα στην Εθνική. Ανυπομονώ για το Μουντομπάσκετ, θέλω να δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό και να δούμε πώς θα πάει. Για μένα είναι ένας πόλεμος. Ένας άλλος 19χρονο θα είχε τρακ, εγώ όμως όχι».

Για τη θέση που θα χρησιμοποιηθεί:
«Έχω μιλήσει με τον κόουτς κι ό,τι μου ζητήσει θα το κάνω. Είμαι πολύ χαρούμενος που ο Τζέισον Κιντ με χρησιμοποίησε στο summer league σε πέντε θέσεις».
Για την προσπάθεια της Νέων στο Ηράκλειο:
«Τα παιδιά έκαναν ό,τι μπορούσαν, παρά τους τραυματισμούς. Τους αξίζουν συγχαρητήρια».

Δεν υπάρχουν σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση