GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Νάντια Μπουλέ: «Δεν βλέπεις κάθε μέρα μία τραβεστί με μούσι!»

Γράφει ο Νίκος Πιτάνιος Eίναι νέα, ωραία και ικανή να φέρνει εις πέρας όλα εκείνα με τα οποία καταπιάνεται κατά καιρούς... Tη...



Γράφει ο Νίκος Πιτάνιος

Eίναι νέα, ωραία και ικανή να φέρνει εις πέρας όλα εκείνα με τα οποία καταπιάνεται κατά καιρούς... Tηλεπαρουσίαση, θέατρο, τραγούδι και χορός είναι μερικά μόνο από τα ταλέντα που έχει ξεδιπλώσει μέχρι σήμερα. Με το εκρηκτικό της ταπεραμέντο και παρά το μικρό της ηλικίας της, η Νάντια Μπουλέ έχει καταφέρει κάτι που θα ζήλευαν πολλοί. Οι αξιόλογες συνεργασίες που ήδη μετράει στο βιογραφικό της καθώς και η επιτυχία που γνωρίζουν οι εκπομπές της σε τηλεόραση και ραδιόφωνο, αποδεικνύουν πως η πορεία της κάθε άλλο παρά τυχαία μπορεί να θεωρηθεί! Μολονότι έχει σπουδάσει ΜΜΕ, η Νάντια Μπουλέ δεν θεωρεί τον εαυτό της δημοσιογράφο αφού, όπως λέει και η ίδια “τα χαρτιά δεν σε κάνουν αυτό που είσαι”!

“Έπειτα από έναν υπέροχο χειμώνα που έζησα με το “Cabaret” έκανα και το πρώτο μου βήμα στο τραγούδι. Το “Κλέψε με” είναι το πρώτο δείγμα της δισκογραφικής δουλειάς που ετοιμάζω. Τον τελευταίο μήνα βρισκόμουν στη Θεσσαλονίκη μαζί με τον Δημήτρη Μπάση. Είναι πολύ τιμητικό και χαίρομαι πολύ που μ’εμπιστεύτηκε”.

Τηλεόραση, ραδιόφωνο, μιούζικαλ και τώρα τραγούδι. Από που έχεις βγάλει τα περισσότερα χρήματα;
Δεν έχω βγάλει πολλά χρήματα. Στην τηλεόραση μπήκα την εποχή της κρίσης. Δεν έχω προλάβει τα μεγάλα μπάτζετ.

Ποιες τηλεοπτικές σου δουλειές είναι αυτές που ξεχωρίζεις;
Το “Top chef”, το “Elatte” και το “Blackout”.

Πρωινό θα ξαναέκανες;
Θα το έκανα κάτω από ορισμένες συνθήκες και με συγκεκριμένη πρόταση την οποία θα μπορούσα να υποστηρίξω. Κοίταξε, εμένα το πρωινό μου αρέσει. Δεν ξέρω όμως γιατί γίνεται γενικά τόσος ντόρος γύρω από αυτό. Υπάρχουν κι άλλες ζώνες!

Από τα δύο πρωινά φέτος ποιο προτιμούσες;
Δεν τα πολυέβλέπα γιατί είχα το ραδιόφωνο εκείνη τη στιγμή. Aπλώς ήμουν πιο κοντά σε ανθρώπινο και φιλικό επίπεδο με το ζευγάρι και την ομάδα του Mega!

Το πρωινό που έκανες με τον Γρηγόρη πως ήταν σαν εμπειρία;
Μου άρεσε πολύ. Ήταν ωραία εμπειρία. Σε κάθε εκπομπή δίνω όλο μου τον εαυτό. Απλώς τότε είχα δυσκολίες σχετικά με την δημοσιότητα που είχα λάβει…

Έχεις πει ότι έχεις “καεί” από σχέσεις σου με ανθρώπους του χώρου;
Έχω πει ότι έχω περάσει δύσκολες φάσεις. Έχω “καεί” από καταστάσεις που έχω βιώσει, όχι από ανθρώπους. Αν γυρνούσα το χρόνο πίσω δεν θα άλλαζα τις επιλογές μου. Θα άλλαζα μόνο τη στάση μου απέναντι σε κάποια πράγματα. Οι σχέσεις με ανθρώπους από το χώρο άλλωστε είναι συχνότερες, αφού αυτούς συναναστρέφομαι τον περισσότερο χρόνο.

Ποιες παραγωγές σου κέντρισαν το ενδιαφέρον τη φετινή σεζόν;
Έχουν επιστρέψει τα shows και αυτό είναι μία ευτυχής συγκυρία. Ο Αnt1 είναι ηγέτης πια στο κομμάτι τoυ σόου και το κάνει πολύ καλά τα τελευταία χρόνια. Το Voice για παράδειγμα ήταν μια απίστευτη παραγωγή. Είναι ωραίο όμως που υπάρχουνε shows σε όλα τα μεγάλα κανάλια. Επίσης μου άρεσαν πολύ οι Ράδιο Αρβύλα, ο Φώτης και η Μαρία και οι βραδινές εκπομπές!

Αύριο μπορώ να σε κάνω καναλάρχη! Ποιους παρουσιαστές θα προσλάβεις;
Έχεις μαγικό ραβδάκι; (γέλια) Mου αρέσει πολύ η Σεμίνα Διγενή και νομίζω ότι λείπει από την τηλεόραση. Είναι και πολύ έμπειρη και πολύ άνετη. Θα την βάλω στο βραδινό ή σε συνεντεύξεις, επειδή είναι εξαιρετική στο να παίρνει πληροφορίες από τους ανθρώπους. Θα έβαζα επίσης τον Δημήτρη Ουγγαρέζο, τον Αντώνη Κανάκη και τη Μαρία Χούκλη. Στην πορεία θα βρούμε κι άλλους! (γέλια)

Τώρα που ασχολείσαι και επαγγελματικά με το τραγούδι, θα πας Eurovision;
Δεν το έχω σκεφτεί καθόλου και δεν έχει υπάρξει και λόγος για να το σκεφτώ. H Eurovision είναι ένας πολύ ιδιαίτερος θεσμός και βασίζεται στο κομμάτι της πρόκλησης. Στο να παρουσιάσεις δηλαδή κάτι που δεν έχει ξαναδει το κοινό. Σαν φωτεινό παράδειγμα από το θεσμό έχω τη Loreen με το “Euphoria”. Ήταν όμως η εξαίρεση του κανόνα. Γενικά δεν διακρίνονται τέτοιες συμμετοχές.

Ποια είναι η άποψή σου για το φαινόμενο Κονσίτα;
Tην είδα την Κονσίτα. Μου άρεσε πολύ το τραγούδι και η φωνή της. Η εικόνα ήταν πολύ δυνατή. Δεν βλέπεις κάθε μέρα μία τραβεστί με μούσι. Δεν είμαστε συνηθισμένοι σε αυτό! Παρόλα αυτά το τραγούδι εμένα με συνεπήρε.

Πως είδες τα αποτελέσματα των τελευταίων εκλογών;
Tις εκλογές φέτος τις έζησα πολύ έντονα. Ο πατέρας μου ξανακατέβαινε για δήμαρχος στη Ναύπακτο. Είδα και από μέσα λοιπόν τις δυσκολίες που υπήρχαν. Η αποχή ήταν τεράστια και τις δύο Κυριακές. Αυτό είναι πολύ κακό δείγμα για το πως εξελισσόμαστε πολιτικά! Ένας άνθρωπος που δεν ψηφίζει, δεν ξέρω κατά πόσο έχει το δικαίωμα να γκρινιάζει αύριο και μεθαύριο για όσα συμβαίνουν στη γειτονιά, στον Δήμο και στην χώρα του. Σοκάρομαι επίσης από τα ποσοστά της Χρυσής Αυγής!


Για να ξέρει ο ανδρικός πληθυσμός τι ελπίδες έχει… θέλω να μου αποκαλύψεις ποια είναι τα χαρακτηριστικά που θέλεις να έχει ένας άντρας;

Δεν υπάρχει συνταγή! Δεν με έχω θέμα με τα εξωτερικά του χαρακτηριστικά. Ούτε με νοιάζει αν είναι ξανθός ή μελαχρινός. Μπορώ να σου πω ότι μου αρέσει το μούσι στον άντρα. Έχει και ο μπαμπάς μου! (γέλια) Κοιτάω επίσης το χιούμορ. Θα προτιμούσα να είναι εκτός χώρου για να έχουμε άλλα ενδιαφέρονται και περισσότερα θέματα συζήτησης. Σε όποια δουλειά όμως και αν είναι, μου αρέσει να είναι ταλαντούχος, εργατικός και γενικότερα δημιουργικός!

Σου έχει στερήσει ο μεγάλος όγκος εργασίας κάτι από την προσωπική σου ζωή;
Αναλόγως την περίοδο. Είναι κάποιες φάσεις που μόνο τρέχεις. Τρέχεις, τρέχεις και δεν έχεις χρόνο για τίποτα άλλο! Αυτό το βίωσα και με το Cabaret και με τις πρόβες για την παράσταση. Δεν προλάβαινα ούτε να κοιμηθώ.

Έχεις στα άμεσα σχέδιά σου τη δημιουργία οικογένειας;
Όχι! Αυτό δεν το προγραμματίζεις. Δεν βάζω όριο και στόχο σε αυτά τα θέματα! Αν σου δημιουργηθεί η ανάγκη και έχεις τον κατάλληλο άνθρωπο για να το ζήσεις, ζήσε το!

Δεν υπάρχουν σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση