GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Η Kate Moss νιώθει πιο καλά με το σώμα της στα 40

Η Kate Moss ποζάρει, με ένα από τα jacket που έχει σχεδιάσει η ίδια για το Topshop, στο εξώφυλλο του Harper’s Bazaar για το τεύ...



Η Kate Moss ποζάρει, με ένα από τα jacket που έχει σχεδιάσει η ίδια για το Topshop, στο εξώφυλλο του Harper’s Bazaar για το τεύχος
Μαΐου που θα κυκλοφορήσει στις 22 Απριλίου.
Στη συνέντευξή της μοιράστηκε διάφορα με το κοινό:
Ο πιο αυστηρός κριτής του style της: Η κόρη μου, Lila, είναι η κριτικός μόδας μου. Λέει ‘Όχι, μαμά, δε μπορείς να το βάλεις αυτό.’ Είναι πολύ καλή. Εμπιστεύομαι το ένστικτό της.
Σε τι είναι καλύτερη τώρα: Έχω την αυτοπεποίθηση να λέω όχι σε πράγματα με τα οποία δεν νιώθω άνετα. Σίγουρα νιώθω πιο άνετα με το σώμα μου στα 40.
Τους μέντορές της: Στην πραγματικότητα δεν είχα κάποιον μέντορα, αλλά έχω σίγουρα επηρεαστεί από προσωπικότητες των 70’s. Τους Stones, την Patti Smith, την Anita Pallenberg…
ysterografa.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση