GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Δίνει την κόρη του για 65 εκατ. δολάρια

Αίσθηση έχει προκαλέσει η είδηση ότι ο απελπισμένος Κινέζος μεγιστάνας Σέσιλ Τσάο προσέφερε 65 εκατομμύρια δολάρια σε όποιον παντρευτε...

Αίσθηση έχει προκαλέσει η είδηση ότι ο απελπισμένος Κινέζος μεγιστάνας Σέσιλ Τσάο προσέφερε 65 εκατομμύρια δολάρια σε όποιον παντρευτεί την 33χρονη ομοφυλόφιλη κόρη του Τζίτζι.
Θορυβημένος από την φήμη ότι η αγαπημένη του κόρη παντρεύτηκε την επί επτά χρόνια αγαπημένη της στη Γαλλία, σκέφτηκε να κάνει την προσφορά ελπίζοντας ίσως ότι κάποιος άνδρας θα καταφέρει να αλλάξει προφανώς τις ερωτικές επιθυμίες της Τζίτζι.
Μάλιστα δήλωνε ότι δεν τον απασχολούσε αν ο ενδιαφερόμενος είναι φτωχός ή πλούσιος καθώς του αρκούσε να έχει απλά «καλή καρδιά».
Η Τζίτζι απάντησε μάλιστα δημόσια στην απίστευτη πρόταση του πατέρα της.
«Δε θύμωσα καθόλου. Αντιθέτως συγκινήθηκα από την ανακοίνωση του μπαμπά. Ήταν ένας τρόπος να μου πει ότι με αγαπάει κι ότι πιστεύει πως αξίζω περισσότερα», είπε η Τζίτζι η οποία έλαβε πάνω από 1.700 ηλεκτρονικά μηνύματα από επίδοξους γαμπρούς.
Μπροστά στη κάμερα δε, αποκάλυψε και το περιεχόμενο μερικών από αυτών: «Ενδιαφέρομαι να παντρευτώ την κόρη σας, που τυγχάνει να είναι γκέι. Είμαι άνδρας και τυγχάνει να είμαι επίσης γκέι», έγραφε ένας από τους μνηστήρες, ενώ ένας δεύτερος έλεγε «Εχω ντουμπλάρει το σώμα του Τζορτζ Κλούνει, μπορεί να είμαι εγώ ο κατάλληλος που θα ικανοποιήσει τον πατέρα σου».
Αν και όπως φάνηκε η Τζίτζι αντιμετώπισε με χιούμορ την κατάσταση, παρακάλεσε χαριτολογώντας τον πατέρα της μέσα από τη σελίδα της στο Facebook να αποσύρει την προσφορά του για το καλό της ψυχικής υγείας της οικογένειας και του πρότεινε αστειευόμενη πάντα να την επαναφέρει όταν θα φτάσει τα ογδόντα και θα πάψει να είναι ελκυστική.


Η Τζίτζι μαζί με τη σύντροφό της

Δεν υπάρχουν σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση