GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Βλέπουν παντού φαντάσματα...

Από το http://www.sportsecrets.gr/ Διάβασα στο betblog.gr ότι το παιχνίδι του Ιωνικού με τον Παναιτωλικό είναι ύποπτο γιατί λέει τα πον...

Από το http://www.sportsecrets.gr/
Διάβασα στο betblog.gr ότι το παιχνίδι του Ιωνικού με τον Παναιτωλικό είναι ύποπτο γιατί λέει τα πονταρίσματα της τελευταίας ώρας στο διπλό ήταν πάρα πολύ μεγάλα! Γιατί λέει ο Ιωνικός ήταν πέντε αγώνες αήττητος και δεν δικαιολογούταν τόσο μεγάλα ποσά στο διπλό της πρωτοπόρου ομάδας του Αγρινίου!
Ψάχνουμε παντού για φαντάσματα λέω και εγώ και προσπαθούμε να βγάλουμε από τη μύγα ξύγκι. Ήμουν μέσα στο εν λόγω ματς και θέλω να καταθέσω τη δική μου άποψη.
Εδώ θέλω να κάνω μια παρένθεση και να πω ότι...
 τον Παναιτωλικό και τους φιλάθλους του τους είχα σε μεγάλη εκτίμηση, αλλά μετά το χτεσινό πραγματικά με ξάφνιασαν αρνητικά!
Απορώ πως οι οπαδοί που στην Καλλιθέα ήταν περίπου 1000 και δεν έκαναν το παραμικρό στη Νίκαια σχεδόν το 1/10 έσπασαν όλο το γήπεδο!!! Τέλος πάντων, ας ελπίσουμε ότι ήταν κάτι μεμονωμένο και ότι δεν πρόκειται να το ξαναδούμε από εδώ και πέρα!
Στα του παιχνιδιού τώρα! Ο Ιωνικός κατέβηκε χωρίς του ξένους του, οι οποίοι είναι απλήρωτοι, με αποτέλεσμα να χάσει μεγάλο μέρος της έτσι κι αλλιώς περιορισμένης δυναμικής του. Οι φιλοξενούμενοι ήταν πολύ καλοί από το πρώτο λεπτό και πραγματικά αν είχα διαβάσει και εγώ τα ρεπορτάζ του αγώνα πιο πριν, τότε μπορεί και αν έπαιζα και το σπίτι μου στο διπλό!
Μην ψάχνετε λοιπόν φαντάσματα παντού και αφήστε να χαρούμε λίγο την μπαλίτσα!!!

1 σχόλιο

  1. ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΤΕΜΠΕΛΧΑΝΑΔΕΣ ΤΟΥ ΟΣΕ ΝΑ ΜΕΤΑΤΑΓΟΥΝ ΣΕ ΑΛΛΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ.ΟΠΟΙΟΣ ΤΟΥΣ ΠΑΡΕΙ ΑΠΟ ΜΕΤΑΤΑΞΗ ΨΩΝΙΣΕ ΑΠΟ ΣΒΕΡΚΟ.ΤΟΥΣ ΘΥΜΑΜΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΡΩΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΣΤΑΘΜΟ ΛΑΡΙΣΣΗΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΤΡΕΝΟ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ,ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΝΑ ΜΗ ΜΙΛΑΝΕ ΚΑΝ ΑΠΛΩΣ ΚΟΥΝΟΥΣΑΝ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥΣ ΔΕΙΧΝΟΝΤΑΣ ΜΟΥ ΟΤΙ ΠΗΓΑΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ΠΙΝΑΚΑ ΘΑ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΑ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΤΟΥΣ ΤΑΡΑΞΩ ΤΗ ΜΑΣΤΟΥΡΑ ΤΟΥΣ ΑΓΝΟΩΝΤΑΣ ΑΝ ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΛΟΓΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΟΡΑΣΗ Η ΑΝ ΕΙΧΑ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΛΟΓΩ ΗΛΙΚΙΑΣ ΝΑ ΜΕΤΑΒΩ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΕΙΧΝΑΝ ΜΕ ΝΟΗΜΑΤΑ.ΚΑΝΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΙΧΝΟΣ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑΣ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΣ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΑΛΑΖΟΝΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΣΕΒΟΥΣ ΣΤΑΣΗΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΕΠΙΒΑΤΗΓΟ ΚΟΙΝΟ..ΓΕΟΜΑΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση