GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Ελεος!..

Γράφει ο Αλέξανδρος Πιστοφίδης Μπορεί να κατηγορήσει κανείς την Αννα Διαμαντοπούλου και γενικώς τους πολιτικούς για πολλά, την συγκεκριμ...

Γράφει
ο Αλέξανδρος Πιστοφίδης
Μπορεί να κατηγορήσει κανείς την Αννα Διαμαντοπούλου και γενικώς τους πολιτικούς για πολλά, την συγκεκριμένη όμως υπουργό δεν μπορεί να την κατηγορήσει για έλλειψη σταθερών θέσεων και ευθυνοφοβία.
«Τα βιβλία του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος εκδίδονται από το υπουργείο Παιδείας και την ευθύνη τους έχει το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο» απάντησε η Άννα Διαμαντοπούλου στην πρόθεση της Εκκλησίας να τεθούν στο μικροσκόπιο ειδικής επιτροπής τα σχολικά βιβλία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, καθώς οι ιεράρχες ισχυρίζονται ότι έχουν εντοπίσει «σημάδια αποχριστιανοποίησης».
Δεκαεπτά αιώνες μετά τους πρώτους λίβελους των λεγόμενων πατέρων της Εκκλησίας κατά...
 των Ελλήνων «παγανιστών»….
Δεκάξι αιώνες μετά την φρικιαστική δολοφονία της πιο διάσημης ελληνίδας μαθηματικού και φιλοσόφου, Υπατίας, από φανατικούς μοναχούς…..
Δεκαπέντε αιώνες μετά το κλείσιμο και των τελευταίων φιλοσοφικών σχολών των Ελλήνων, τις καταστροφές των ελληνικών μνημείων, τις διώξεις των Ελλήνων γιατρών και επιστημόνων και το ανθρωποκυνηγητό όσων τολμούσαν να πουν ότι είναι Ελληνες και όχι Ρωμαίοι(ρωμιοί)……
Και τρεις αιώνες μετά τον Ευρωπαϊκό Διαφωτισμό, οι αναχρονιστές νεοταλιμπάν της ιουδαιο-ορθοδοξίας ξαναχτυπούν.
Σε μια εποχή, που οι περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες, ακόμη και η Τουρκία, έχουν διαχωρίσει το κράτος από τη θρησκεία, στη χώρα μας ακόμη και η συζήτηση πάνω σ΄αυτό το θέμα είναι απαγορευμένη.
Δεν τους φτάνει που ανήκουμε στις ελάχιστες ευρωπαϊκές χώρες, όπου τα παιδιά στα σχολεία, ανεξαρτήτως θρησκεύματος είναι υποχρεωμένα να συμμετέχουν στις θρησκευτικές κατηχήσεις και να βλέπουν καθημερινά μέσα στο σχολείο εικόνες ενός άλλου Θεού από εκείνον που πιστεύουν ή δεν πιστεύουν…
Δεν τους φτάνει που ανήκουμε στις ελάχιστες πέντε ή έξι χώρες του πλανήτη, που οι εκλεγμένοι εκπρόσωποί μας ορκίζονται μπροστά τους φιλώντας το χέρι τους, πράξη υποταγής, απαγορευμένη στην Αρχαία Ελλάδα σε ελεύθερους πολίτες, τώρα, επιμένουν να εξακολουθούν να έχουν το λόγο πάνω στο περιεχόμενο των βιβλίων, πάνω στη γνώση και στη μάθηση των παιδιών μας.
Ελεος!

25 σχόλια

  1. ΟΠΩΣ ΕΔΩ....καλή μου ?

    Το θέμα δεν είναι να κάνουμε παιδεία, το θέμα είναι να κάνουμε τζίρο στη Microsoft. Να πουλήσουμε κομπιούτερ στους χιμπατζήδες.
    Να τα βάλουμε στα σχολεία, να φωτογραφηθούμε μαζί τους και να τα κλειδώσουμε για να εχουν και οι αραχνούλες σπίτι, οικολόγοι μου.
    Και τι ωραία κατανομή εργασίας που έχουμε.
    Η δεξιά κάνει τζίρο στις πολυεθνικές και οι αριστερά φτιάχνει χιμπατζήδες.
    Η τωρινή κυβέρνηση τα κάνει αμφότερα


    Η απάντηση στις αντιφάσεις που επισημαίνει το κεντρικό άρθρο μεταξύ της παρουσίασης του νέου ψηφιακού σχολείου και της υπόλοιπης άθλιας πραγματικότητας στην εκπαίδευση σε ελλείψεις προσωπικού και υποδομών είναι η εξής: ΕΣΠΑ 2007 – 2013. Το πρόγραμμα του ψηφιακού σχολείου χρηματοδοτείται κατά 75% από κοινοτικά κονδύλια.
    Φυσικά αυτά τα κονδύλια δεν είναι ανεξάντλητα και δεν θα δίνονται επ’άοριστον.
    Για το αν το ψηφιακό σχολείο θα είναι βιώσιμο και μετά το πέρας του προγράμματος χρηματοδότησης από την Ε.Ε δεν γνωρίζω αν πολυενδιαφέρει το αρμόδιο υπουργείο.
    Αν κρίνουμε απο το πρόγραμμα της Προσθετης Διδακτικής Στήριξης και της Ενισχυτικής Διδασκαλίας και
    από το που και το πως εφαρμόζεται πλέον, αφού ολοκληρώθηκε η χρηματοδότησή του από το Γ΄ΚΠΣ, μπορούμε να βγάλουμε τα συμπαράσματα μας.

    Αν και τώρα πια.....Εδώ ψωμολισάει κόσμος τα pdf μας μάραναν.
    Της Ψηφιακής παράγκας.


    On line σχολείο = η χαρά του παιδεραστή.
    Η κυβέρνηση ανοίγει αυτό το “κλειστό” χόμπυ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πασοκ

    Σγουρε Γιαννη

    αν δεν θες να γινεις ρομπα απο
    τον Δημαρα
    υπαρχει λυση
    ανακοινωσε το συντομοτερο
    τον δρ Κουτσουκο

    τον προστατη των υπερδανεισμενων
    τον ανθρωπο που γκρεμισε τη δεξια
    με τους μπλογκερ
    και ολους εσα!


    Πασοκοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "Ελεος!.."..για αυτό το ξεπουλημένο
    πλαστικό προιόν !!!


    Όποιος είναι καλός στο μοντάζ, υπάρχει μια ατάκα του Παπαγιαννόπουλου στο “Μια τρελή τρελή οικογένεια” όταν ακούει την Αρώνη να λέει βλακείες.
    “Τρία πουλά… τρια πουλάαα…”

    Νομίζω πως το επόμενο βίντεο πρέπει να είναι κάπως έτσι.
    Δεν πάει καλά πάντως.
    Τί να πω!
    Είναι από αυτά που καλλιεργεί στο στο μπαλκόνι της ΚΑΙ αυτή ;

    Μάλλον τους χαλάνε….

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ta exoyn xamena sto paideias

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΝΝΑ ΟΙ ΑΠΟΥΣΙΕΣ ΕΙΝΑΙ 50+ 64 = 114

    ΤΙ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΥΤΕ ΤΙΣ ΑΠΟΥΣΙΕΣ ΔΕΝ ΗΞΕΡΕ ΚΑΙ ΓΕΜΙΣΕ Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΚΑΤΑΛΗΞΕΘΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. poses einai telika
    oi apoysies?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ας δούμε, όμως, την σημερινή πραγματικότητα:

    · Εκατοντάδες σχολεία σε όλη την Ελλάδα κάνουν διπλοβάρδιες, πρωί και απόγευμα διότι δεν υπάρχουν νέα σχολεία.

    · Εκατοντάδες σχολεία είναι τόσο παλιά που αν ξαφνικά ανασταινόταν ο ευεργέτης Σγουρός ή ο… Τσίλερ και έβλεπε ότι υπάρχουν αυτά τα κτίρια θα πάθαινε ξανά συγκοπή.

    · Σε πάρα πολλές σχολικές μονάδες δεν υπάρχουν λεφτά ούτε για θέρμανση αλλά ούτε και για καθαριότητα.

    · Τουλάχιστον 700 σχολεία, όπως λέει η ΟΛΜΕ, έχουν περισσότερους από 30 μαθητές ανά τάξη, όταν ο νόμος λέει για όχι πάνω από 25 παιδιά.

    · Υπάρχουν χιλιάδες κενές οργανικές θέσεις σε όλες τις βαθμίδες οι οποίες καλύπτονται με ωρομίσθιους που πληρώνονται μετά από ένα χρόνο.

    · Υπάρχουν σχολικές αίθουσες που, όχι μόνο διαδραστικό πίνακα δε διαθέτουν αλλά δεν έχουν ούτε θρανία.

    · Υπάρχουν χιλιάδες μαθητές που καθημερινά είναι αναγκασμένοι να κάνουν μάθημα σε λυόμενα της δεκαετίας του 1980.

    · Προαύλιοι χώροι επικίνδυνοι για τα παιδιά, κυλικεία που έχουν ανεβάσει στα ύψη τις τιμές για να γεμίσουν οι τσέπες των επιχειρηματιών. Μάλιστα, σε κάποιο σχολείο αποβλήθηκε μαθητής διότι πήγε να ψωνίσει σε διπλανό φθηνότερο κυλικείο κι όχι σ’ αυτό που ήταν στο σχολείο του.

    · Χιλιάδες εκπαιδευτικοί είδαν τους μισθούς τους να συρρικνώνονται και πολλοί από αυτούς δουλεύουν πλέον με πατριωτική διάθεση και προς χάρη των παιδιών.

    · Οι βιβλιοθήκες που έταξαν σε όλα τα σχολεία έχουν μείνει στα χαρτιά.

    · Στα Πανεπιστήμια το απόλυτο χάος, με φοιτητές – νταβατζήδες να κάνουν κουμάντο, βοηθούμενοι κι από την καθηγητική νομενκλατούρα. Τα ελληνικά ΑΕΙ δεν μπορούν να συναγωνιστούν σε καμιά περίπτωση άλλα πανεπιστήμια του εξωτερικού.

    · Εδώ στην Ελλάδα μιλάμε ακόμη με όρους προηγούμενων δεκαετιών για μαθητές «παπαγάλους», μαθήματα που ουδεμία σχέση έχουν με την πραγματικότητα, που απουσιάζει παντελώς ο σχολικός προγραμματισμός και που βάζει στο Πανεπιστήμιο ακόμη και παιδιά που έδωσαν λευκή κόλλα στις Πανελλαδικές.

    · Εδώ μιλάμε ακόμη για σχολές που άνοιξαν σε κάθε κωμόπολη και χωριό χάρη στις παρεμβάσεις βουλευτών και ντόπιων κομματαρχών.

    · Εδώ μιλάμε για παιδικούς σταθμούς και νηπιαγωγεία κρατικά και δημοτικά που δεν δέχονται άλλους μικρούς και τους στέλνουν στα σπίτια τους ή στην αγκαλιά της ιδιωτικής εκπαίδευσης.

    · Εδώ τσακωνόμαστε ακόμη για το ποιος πρέπει να γράψει τα βιβλία, αν η ιστορία είναι όπως την έγραψαν οι ηττημένοι ή οι νικητές και άλλα πολλά ευτράπελα.

    · Στην Ελλάδα που η εκπαίδευση από το νηπιαγωγείο έως το Πανεπιστήμιο κοστίζει σε κάθε οικογένεια πάνω από 4,5 εκατ. ευρώ.

    · Κι εδώ τέλος, που όταν ένα παιδία περάσει στην επαρχία ο γονιός κάθε 3 και 4 δουλειές για να τα βγάλει πέρα.

    Αυτή είναι η πραγματική εικόνα της Παιδείας, κι όχι εκείνη της Λήμνου.

    Πριν γίνει τεχνολογική επανάσταση στην ελληνική εκπαίδευση, ας περάσουμε πρώτα από τη…λίθινη εποχή, από τη γεωργική επανάσταση ή τη βιομηχανική και μετά βλέπουμε.

    Ας κάνουμε πράξη πρώτα τα αυτονόητα και μετά καλοδεχούμενοι οι πίνακες και τα e-books, κ. Παπανδρέου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και πότε νομίζεις ότι νοιάστηκε η κκ. Διαμαντοπούλου για την Παιδεία.

    Για το πολιτικό της προφίλ και μόνο νοιάζεται. Αλλά και οι καθηγητές με τα ιδιαίτερα και την πλήρη ανικανότητα τους για διδασκαλία μήπως είναι καλύτεροι? Οι περισσότεροι νοιάζονται πιο πολύ για τα ιδιαίτερα παρά για το σχολείο. Είμαι σίγουρος στο ότι εάν βάλουμε όλους τους εκπαιδευτικούς Λυκείων να δώσουν εξετάσεις στο αντικείμενό τους οι μισοί θα κοπούν. Αφού πολλοί απ’ αυτούς δεν το κάνουν επειδή το αγαπούν αλλά λόγω επιβίωσης και για την μονιμότητα.

    Οπότε ξε-βρωμίστε την εκπαίδευση πρώτα με το να καταγγείλετε και να διώξετε τους ανίκανους και επίορκους εκπαιδευτικούς και μετά θα έρθει και η ώρα της ‘πολιτικάντησας’ να πάρει ‘πόδι’ από την παιδεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ελεος... ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΡΑΜΜΑΤΗ !!!!!!

    Για όσους ενδεχομένως δε το έχουν διαβάσει ακόμα, παραθέτω ένα άρθρο-αποκάλυψη-απάντηση του Καθηγητή κ. Γιώργου Κεντρωτή (το αλίεευσα από το ΑΡΔΗΝ) στην ομιλία της Υπουργού Παιδείας στη Σύνοδο των Πρυτάνεων.
    Υστερα απορούμε για την κατάσταση της παιδείας.

    “Για το κείμενο ομιλίας της Α. Διαμαντοπούλου στους Δελφούς

    Η Υπουργός ΠΔΒΜΘ κ. Άννα Διαμαντοπούλου ζήτησε όπως εντός τρίμηνης αποκλειστικής προθεσμίας συζητηθούν στους κόλπους της ακαδημαϊκής κοινότητας οι δελφικές εξαγγελίες της, προκειμένου να προχωρήσει με τους επιτελείς της το 2011 στη μεγαλόπνοη ίδρυση του Νέου Πανεπιστημίου.

    Το κείμενο της ομιλίας της στον ομφαλό της γης διανεμήθηκε, μάλιστα, επισήμως στους εμπλεκόμενους φορείς προς μελέτη και σχολιασμό.

    Λυπάμαι που το γράφω, αλλά η κ. υπουργός υπονόμευσε με το γραπτό της όσα έργα οραματίζεται να επιτελέσει για τη σωτηρία της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.

    Δεν θα θίξω την ουσία των σχεδιαζομένων, μερικά εκ των οποίων παραβιάζουν ευθέως τη συνταγματική τάξη (όπως, λ.χ., η ευμέθοδη κατάργηση του αυτοδιοικήτου των ΑΕΙ), και τούτο διότι το προς συζήτηση κείμενο είναι σχεδόν ακατανόητο. Υπερβολές;
    Για να δούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Διευκρινίζω ότι ό,τι παρατίθεται εν συνεχεία εντός εισαγωγικών προέρχεται από την επίσημη γραφίδα της κ. Υπουργού.

    «Το Ψηφιακό Σχολείο εν δράση». Ανορθογραφία βοώσα.

    «Συγγραφή διπλωμάτων και πτυχιακών εργασιών». Τί είναι αυτό;

    «Καταλήξαμε σε ένα συγκεκριμένο πλαίσιο, το οποίο μπορούμε όλοι να πατήσουμε και να συνεχίσουμε». Λογικώς δυσπροπέλαστη η σημασία των γραφομένων.

    «Έχει πολύ μεγάλη σημασία η εθνική συναίνεση γιατί δε χωράει να έχουν βάθος χρόνου και να γίνουν σεβαστά από όλες τις κυβερνήσεις». Ακατανόητος ο –και λόγω Δελφών– υπουργικός χρησμός.

    «Οι Σύγκλητοι των Πρυτάνεων». Δεν υπάρχει τέτοιος θεσμός.

    «Να μπούμε σε μια διαδικασία διαρκούς συνεδρίασης των Συγκλήτων, οι οποίες κατά τη διάρκεια του τρίμηνου διαλόγου –ο διάλογος δε θα είναι στο διηνεκές, θα ξεκινήσει τώρα και θα τελειώσει στο τέλος Δεκεμβρίου– να μπορούν συνεχώς να συμμετέχουν οι Σύγκλητοι και οι Σύνοδοι Προέδρων και Πρυτάνεων». Ας επιχειρήσει όποιος αντέχει (ακόμα και με συντακτική ανάλυση της περιόδου) να καταλάβει τί εννοείται πίσω από αυτές τις ατάκτως ερριμμένες στο χαρτί του υπουργικού κειμένου λέξεις.

    «Το πλαίσιο μέσα στο οποίο θα καθορισθούν αυτοί οι δύο πόλοι». Οι πόλοι, ως ορίζοντες ακρότατα όρια, μόνο να καθορίζουν μπορούν (έστω και κάποιο πλαίσιο), και όχι το όποιο πλαίσιο τούς όποιους πόλους του. Το όλο σύνταγμα δεν διεκδικεί, ασφαλώς, δάφνες ελληνοπρεπούς λόγου.

    «Το Συμβούλιο Διοίκησης, στο οποίο συμμετέχουν πανεπιστημιακές δυνάμεις από το Πανεπιστήμιο». Λαπαλισάδα!

    «Των νέων μορφών-θεσμών, τους οποίους». Ασυμφωνία γένους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. «Και βεβαίως κατανοούμε όλοι ότι μιλούμε για εξωτερική πλέον αξιολόγηση και να τη συνδέσουμε με συγκεκριμένους δείκτες». Αοριστολογία παντρεμένη με σολοικισμό.

    «Στην πιστοποίηση των Ιδρυμάτων από εμπειρογνώμονες με διεθνή σύνθεση». Ακυρολεξία.

    «Υπό την ομπρέλα». Κομψό!

    «Επειδή το μεγάλο στοίχημα της χώρας είναι η ανάπτυξη, ξέρουμε όλοι ότι η ανάπτυξη δεν έρχεται με νόμους». Συντετριμμένος ομολογώ ότι το αγνοούσα.

    «Πάντα βέβαια μέσα στα πλαίσια του Συντάγματος, για το οποίο πρέπει να ξέρουμε πολύ καλά στη συζήτησή μας τα όρια στα οποία μας επιτρέπει να κινηθούμε». Αυτό ας το θυμάται η κ. Υπουργός, διότι στο σημείο εκείνο ομιλεί περί «εδρών» (που εδώ και δεκαετίες έχουν καταργηθεί στα ΑΕΙ), ενώ λίγο παρακάτω ομιλεί για «τάξεις» (λες και το Πανεπιστήμιο είναι Δημοτικό Σχολείο).

    «Και πάλι δεν είναι εύκολο μέσα από το πλαίσιο που θέτει το Σύνταγμα, αλλά είναι μία αδήριτη ανάγκη». Ποιά αδήριτη ανάγκη μάς παρωθεί, αλήθεια, σε αντισυνταγματικούς πειρασμούς;

    «Τα Περιφερειακά Συμβούλια θα παίξουν έναν κυρίαρχο ρόλο σε αυτή την ιστορία των συγχωνεύσεων και των συνενώσεων». Φευ, «ιστορία»…

    «Ένα από τα “εκ των ων ουκ άνευ” διακυβεύματα». Το μόνο που μπορεί να είναι “εκ των ων ουκ άνευ” είναι conditiones, ήτοι προϋποθέσεις.

    Όλα τα άλλα (μαζί και τα «διακυβεύματα») είναι άσχετες και κακόζηλες χρήσεις.

    Θα μπορούσα να αντιγράψω πολλά ακόμα, αλλά και τούτα μόνο αρκούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αναμεμειγμένα δε με αταβιστικές επιβιώσεις φοιτητοπαραταξιακής ρητορικής των πρώτων χρόνων της Μεταπολίτευσης του ’74 (όπως, λ.χ.)

    «Η ελληνική κυβέρνηση και ο ίδιος ο Έλληνας Πρωθυπουργός έχει δεσμευτεί σε όλα τα επίπεδα»·

    «Η μεγάλη αυτή αλλαγή έχει ήδη ξεκινήσει»·

    «Όπου εδώ πραγματικά μπαίνει ένα πρώτο δίλημμα»·

    «Που το έχουμε βάλει και στο νέο νόμο»·

    «Οι αλλαγές πρέπει να είναι πολύ βαθιές και να αφορούν το DNA της λειτουργίας των Πανεπιστημίων»·

    «Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται σε όλες τις χώρες να υπάρχει μία ραγδαία προσπάθεια συνένωσης ακόμα και πολύ μεγάλων Πανεπιστημίων»·

    «Και εδώ υπάρχει μία σειρά από ζητήματα»), αλλά και με κενές περιεχομένου γενικολογίες και αδόλεσχα στερεότυπα (όπως, π.χ., «Η Ελλάδα βρίσκεται σήμερα μπροστά σε πρωτόγνωρες προκλήσεις»·

    «Η ηθική ευθύνη είναι αναντίλεκτα συλλογική»·

    «Οι ρόλοι τους είναι διακριτοί και απολύτως αναγκαίοι»·

    «Η διεθνοποίηση σημαίνει να δώσουμε περισσότερη Ελλάδα στον κόσμο και να ελκύσουμε περισσότερο κόσμο στην Ελλάδα»·

    «Διεθνοποίηση και εξωστρέφεια της ακαδημαϊκής διαδικασίας»·

    «Εσείς εκπροσωπείτε σήμερα τις δυνάμεις της διανόησης και της αλλαγής στη χώρα»), δημιουργούν ένα συνεχή βόμβο, που ταλαιπωρεί τον νου και ξεκάνει την υπομονή και του πλέον καλοπροαίρετου και ανεκτικού αναγνώστη.

    Τί να μελετήσεις; Τί να σχολιάσεις;

    Μπορείς να μιλήσεις για όποια ουσία των εξαγγελιών της κ. Υπουργού, όταν ο τύπος, που τις περιβάλλει, δεν σου το επιτρέπει; Όχι, βέβαια! Και πώς, αλήθεια, θα πείσεις όσους σε παρακολουθούν ότι όντως μπορείς να επιφέρεις την οποιαδήποτε αλλαγή στο εκπαιδευτικό σύστημα, όταν δεν μπορείς να πεις στα ελληνικά αυτό που θέλεις και σκοπεύεις να κάνεις;
    Αλίμονο… ”

    Ο Γιώργος Κεντρωτής είναι καθηγητής Θεωρίας της Μετάφρασης στο
    Ιόνιο Πανεπιστήμιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. =====================================
    Κανονικό ξεβράκωμα μιας ανίκανης και καθόλα επικίνδυνης υπουργού.


    + 10000
    Παστοκικσμοί…


    ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ !!!!!!!!!!!!!
    Συλλεκτική η ομιλία της κ. υπουργού.
    Ο Γιώργος Κεντρωτής είναι σπάνια περίπτωση … Δεν έχει καμιά απολύτως σχέση με τους υστερικούς ή προσκυνημένους εκλεκτούς των μουμουέδων.
    ========================================

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Διευθυντής Γυμνασίου: “Μεγαλύτερη ανοησία από τα notebooks, που έδωσαν στα παιδιά δεν έχει γίνει.

    Αν εξαιρέσουμε το πρόβλημα με τις απόπειρες κλοπής, τα παιδιά όλη μέρα, βρήκαν τρόπους να ανταλλάσουν μηνύματα, φωτογραφίες κτλ,κτλ.

    Στα διαλλείματα, όλα τα παιδιά σε μιά γωνιά το κάθε ένα με ένα notebook και από πάνω του εκείνα που δεν είχαν να μπαίνουν στο internet”.

    Ερώτηση:Όταν μπουν στα σχολεία οι διαδραστικοί πίνακες, που κοστίζουν αρκετά χρήματα, και αρχίσουν οι καταλήψεις, πόσο χρονικό διάστημα θα χρειαστεί για να ξηλωθούν ή να καταστραφούν ;
    Πόσα θα πληρώσουμε πάλι ;
    Απορίες, ενός πατέρα….........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μετά τις εκλογές, αλήθεια μπαίνουν νέοι φόροι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Επειδή πλέον μου έχει ανέβει το αίμα στο κεφάλι, θέλω να ξεκαθαρίσω στο Υπουργείο Παιδείας τα εξής:

    Δεν είμαι θρήσκος, δεν πατάω ποτέ σε εκκλησία και το αν πιστέυω κάπου και που είναι προσωπική μου υπόθεση.
    Επίσης δεν είμαι εθνικιστής, ξέρω πως η ιστορική αλήθεια είναι κάτι σχετικό και δεν ονειρεύομαι ούτε να φτάσω στην Κόκκινη Μηλιά ούτε ένα νέο Μ. Αλέξανδρο.

    Όμως, είμαι ΕΛΛΗΝΑΣ.

    Και η πατρίδα μου, το Εθνος μου, έχει και θρησκεία και ιστορία.

    Και απαιτώ τα παδιά μου να τα διδαχτούν κα τα δύο όπως τα διδάχτηκα εγώ και μετά, όταν μεγαλώσουν, να βγαλουν τα συμπεράσματά τους.

    Τα Θρησκευτικά προαιρετικό μάθημα???????????

    Τώρα??????????

    Κάποτε το υποστήριζα κι'εγώ αυτό, τώρα όμως, είμαστε περικυκλωμένοι από φανατικούς αλλόθρησκους, υπέρμαχων θρησκειών που υποστηρίζουν το λιθοβολισμό λόγω μοιχείας, τα μάγια, και ξέρω'γω τι άλλο.

    Και έχουν απαιτήσεις, να φτιαχτεί τέμενος κτλ...

    Εχω όμως και εγώ απαίτηση, στο σχολείο του παιδιού ΜΟΥ να διδάσκεται η επίσημη θρησκεία του κράτους ΜΟΥ.

    Αμ το άλλο???

    Εξαφανίζει τη Νεώτερη Ελληνική Ιστορία και στη θέση της θα διδάσκεται η Ευρωπαική???????????????

    Είμαστε σοβαροί???????????

    Να τις αφήσει και τις δύο ως έχουν!!!

    Είναι απαράδεκτο!

    Και τελευταίο και σοβαρότερο, τα Αρχαία Ελληνικά.

    Σα μαθητής ποτε δεν τα γούσταρα, για ευνόητους λόγους.

    Μου έμειναν όμως πολλά πράγματα, είμαι σαρανταπεντάρης και ακόμα τα θυμάμαι.

    Και δε είναι τυχαίο ότι τα Αρχαία μας διδάσκονται στο ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ.

    Και τα κάνει μάθημα επιλογής?????????

    Αυτό λέγεται ΞΕΦΤΥΛΑ!!!

    Τάχα μου για να "ελαφρύνει" το πρόγραμμα????

    Να το ελαφρύνετε αλλιώς, η και καθόλου.

    Κι'εμείς τότε λιώναμε στο διάβασμα και για βόλτα καθημερινές ούτε λόγος, δεν πάθαμε τίποτα!

    Τα αρχαία είναι το είναι μας, η κλασσική μας παράδοση, μάθημα που σε κάνει καλύτερο άνθρωπο.

    Και ο συνδυασμός αυτών των τριών "χτυπημάτων", αρχαία, ιστορία και θρησκεία, καθόλου μα καθόλου δε μ'αρέσει.

    Είπαμε να είμαστε "μοντέρνοι" αλλά αυτό το λένε ισοπέδωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ψηφιακή παράγκα.. Μπίλντεμεργκ !!!


    Το αμερικανοβλαχομπαρόκ «χάι τεκ» σε όλο του το (αποκρουστικό) μεγαλείο….


    On line σχολείο = η χαρά του παιδεραστή.
    Η κυβέρνηση ανοίγει αυτό το “κλειστό” χόμπυ.


    Συνάδει προς τις «ευρωπαϊκές αξίες» όμως:
    ΟΛΛΑΝΔΙΑ: Κόμμα παιδεραστών (με δικαστική απόφαση….)
    προς προς δόξαν της …ελευθερίας της έκφρασης !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τα ρασσοκουραδα βλεπουν οτι χανουν πια τους πελατες που χαουν το γελοιο παραμυθακι για την παρθενα που την γαμησαν τα αγγελακια και χτικιασαν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. κ.Πιστοφιδη,

    στου κουφου την πορτα...

    καταγραψατε μια ιστορικη αληθεια που στοιχειωνει τον τοπο 15 αιωνες και ειναι ουσιαστικα η πηγη του κακου για την καταντια των νεοελληνων - γιατι ελληνες δεν ειναι - και αυτοί οι σκοταδισυές μυρουδια...

    η εκκλησια ελεγχει οικονομικα και πνευματικα αυτον τον απαιδευτο λαο και αυτοι κριτικαρουν ως κακο το interenet ελεος και ειναι και χρηστες του

    ενα ΔΝΤ δεν φτανει για να ερθουμε στα ισα μας, ειναι τετοια η λοβοτομη δεξιων και αριστερων - πανω απ'ολα ορθοδοξων που δεν σωζωμαστε με τιποτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ = ΤΑ ΠΡΩΙΝΑΔΙΚΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
    ΕΚΚΛΗΣΙΑ = ΤΑ ΝΥΧΤΕΡΙΝΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

    ΚΑΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΟΥ ΟΙ ΔΥΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΙ ΤΙΣ ΞΕΣΚΙΖΟΥΝ ΤΑ ΡΟΥΧΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ερώτηση:
    Όταν μπουν στα σχολεία οι διαδραστικοί πίνακες, που κοστίζουν αρκετά χρήματα, και αρχίσουν οι καταλήψεις, πόσο χρονικό διάστημα θα χρειαστεί για να ξηλωθούν ή να καταστραφούν ;
    Πόσα θα πληρώσουμε πάλι ;
    Απορίες, ενός πατέρα….........



    Απάντηση:
    Εχετε δικιο ως προς το οτι τα γαϊδουρια δεν χρειαζονται χαϊμαλια αλλα καπιστρι.
    Παρα πολλοι Ελληνες μαθητες βρισκονται σε πρωτογονο επιπεδο και συμπεριφορας και γνωσης.
    Οι μισοι περιπου επρεπε να βρισκονται μια η δυο ταξεις παρακατω.
    Αλλα ο λαϊκισμος στην Ελλαδα δεν εχει ορια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. κ. Διαμαντοπούλου,
    ίσως δεν γνωρίζετε ή ξεχάσατε,
    ότι η καρέκλα που κάθεστε
    ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ.
    Σας την έδωσε ο Ελληνικός Λαός ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ, με την υποχρέωση να διοικήσετε σωστά.

    Υπάρχει και η αποχώρηση με το κεφάλη ψηλά ή με κάτω το κεφάλι και απαξιωμένη.
    Αυτά μην τα ξεχάσετε θα τα βρείτε μπροστά σας.

    Εκτός αν Κόλλησες τον ΔοΝυΤή
    στην καρέκλα και κάθοντας
    νομίζεις ότι θα είναι μόνιμως.

    Φτύσ΄ τα μπούτια σου, αγράμματη σκύλα της Λέσχης των ετοιμοθάνατων
    πλουσίων.

    Και πρόσεχε μήν χαλάσει τοπ BOTOX, απο τις πούτσες και τις πίπες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Η κα Διαμαντοπούλου είναι γνωστό μέλος της Μπίλτενμπεργκ και άλλων ανθελληνικών λόμπυ. Εξ'άλλου μαζί με την τουρκολάγνα Δραγώνα, έχουν λυσσάξει για την επιτυχία του αφελληνισμού των παιδιών μας. Απο τα πλέον αντιπαθητικά και επικίνδυνα άτομα στην υπηρεσία των κατοχικών δυνάμεων. Οσο για την προσφιλή καραμέλα της κόντρας των εθνικών με τους νεοβυζαντινούς, δεν είναι της παρούσης στιγμής. Αυτά τα θέματα δεν μπορούν να τα χειρίζονται άνθρωποι εντολοδόχοι των νεοταξιστών και μίσθαρνοι εντεταλμένοι δολοφόνοι του έθνους μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΘΑ ΜΠΕΙ.ΣΤΟ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΛΗΤΗΣ .........μπα!!!!!!

    19 (δεκαεννέα) μήνες ποινή φυλάκισης στο Θέμο, για την περίφημη ιστορία με Ζαχόπουλο, Τσέκου, dvd κτλ.

    Είναι τόσο, μα τόσο περιττό να πούμε πως ο «Πρώτος Θέμας» δε θα εκτίσει ούτε μία ώρα πίσω από τα κάγκελα… Βάζω στοίχημα πως θα επικαλεστεί και πρόβλημα υγείας, προκειμένου να μην εφαρμοστεί ντιπ η ποινή, αν δεν το έχει κάνει ήδη.

    Σε λίγο καιρό το θέμα θα ξανα-ξεχαστεί και θα συζητάει με το Μάκη Ψωμιάδη τις… ωραίες μέρες τους στη φυλακή. Αν όμως, λέω αν, σπάσει ο διάολος το ποδάρι του και τον δούμε χειροπόδαρα στην ψειρού;
    Πως θα είναι άραγε εκεί τα πράγματα για το Θέμο;

    Ελπίζω να είστε φαν της σειράς 50-50 (με Φιλιππίδη, Χαϊκάλη, Μπουλά), ώστε να καταλάβετε την εικόνα-ντοκουμέντο παρακάτω....


    [Image]Εξήγηση: Τα αναπαυσόλια της καριόλας που έγιναν γνωστά μέσω της σειράς του Mega, είναι μεγάλοι ξύλινοι κρίκοι που κρέμονταν στα κρεβάτια (καριόλες), έτσι ώστε οι γυναίκες να μπορούν να ξεκουράσουν τα πόδια τους κατά τη διάρκεια του σεξ ή και μετά. Δείτε παρακάτω και το απόσπασμα από το serial, για να κατατοπιστείτε περισσότερο.DrSeeng

    αναρτήθηκε από ♠Kafeneio♠ στις 6:42 μμ την 9 Οκτ 2010

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. μόνο τυφλός μπορεί να είναι υποστηρικτής της διαμαντοπούλου..με την πρωτοφανή επιθετικότητά της απέναντι σε κάθε ελληνικό, εθνικό ή χριστιανικό στοιχείο της ελληνικής εκπαίδευσης εμφανίζεται υποτελής και χειραγωγημένη από την αντεθνική χειραγώγηση άλλων κέντρων...μήπως η ίδια έχει άποψη;κι αν έχει είναι σαν αυτή που ισχυρίστηκε πριν από χρόνια και την εφαρμόζει σήμερα..λίγα ως καθόλου ελληνικά,λίγα περισσότερα αγγλικά,γαλλικά,και πολλά τούρκικα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση