Χρ. Ζώης (με νόημα): "Μόνο ο Καραμανλής μπορεί να συγκεντρώσει τους 180. Και περισσότερους..."

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ: Ο (γνωστός) Ανωμερίτης έκανε διαγωνισμό 200 εκατ. ευρώ στον ΟΛΠ μόνο με ...μία εταιρεία!

Μύλος για το...πριόνι! Τα πρακτικά της Βουλής και η διαμάχη Νικολόπουλου - Μελισσανίδη

 

28 Δεκεμβρίου 2009

Η Μαρία Δαμανάκη στην κουζίνα της...

Αποκλειστική φωτογραφία για το PRESS-GR!
.

(κάντε κλικ επάνω να μεγαλώσει)

Μ. Δαμανάκη: «Μμμμμμ.! Τι καλό παιδί αυτός ο Γιωργος! Μ' έστειλε στις Βρυξέλλες και τώρα έχω άπλετο χρόνο να ασχολούμαι και με την κουζίνα, ωσάν η Μαίρη Παναγιωταρά, που λέει και ο αγαπημένος μου Λουκιανός Κελαϊδόνης. Τώρα, μπορώ μακριά από σκοτούρες διακυβέρνησης και αιτιάσεις του «βαθέως Πασόκ» -που ποτέ δεν συμπάθησα- να κάνω την αγαπημένη μου πουτίγκα και τη γαλοπούλα τη γεμιστή. Πωπωώω! Είμαι γαϊδούρα τελικά. Ακόμα δεν έκανα ένα τραπέζι στον Γιώργο και στην Άντα και αυτός ο γλυκός μου έχει κάνει τόσα για μένα. Αν δεν υπήρχε, δεν θα υπήρχα ακόμα στην πολιτική.. Αϊ στο καλό, ξέχασα να πάρω και κανέλα!!»

Σεναριογράφος: Αντώνης-Μάριος Παπαγιώτης

Δημοσίευση σχολίου